Календарно-тематичне планування з математики для 3 класу НУШ ІI семестр (за програмою Савченко)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з математики для 3 класу НУШ ІI семестр (за програмою Савченко).
Перегляд файлу

Орієнтоване календарно-тематичне планування уроків математики для 3 класу за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко, «Математика» для 3 класу( у 2-х частинах) ( автори: Світлана Скворцова,  Оксана Онопрієнко)  175 годин на рік, 5 годин на тиждень, 5 годин резервні.

 

з/п

.Назва теми

Кіл-ть годин

Дата проведення

Примітки

78.

 

Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків.

1

 

 

79.

 

Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків.

1

 

 

80.

 

Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків.

1

 

 

81.

 

Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків.

1

 

 

82.

 

Навчальний проект № 3 «Яка користь від математики».

 

 

1

 

 

83.

 

Корекція результатів навчання учнів. Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо).

 

 

1

 

 

84.

Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння двох добутків.

 

1

 

 

85.

Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння двох добутків.

1

 

 

86.

 

Розв’язуємо задачі на кратне порівняння двох добутків.

 

 

1

 

 

87.

Досліджуємо задачі. Задачі, обернені до задач на знахо¬дження суми, на різницеве або кратне порівняння двох добутків.

1

 

 

88.

 

Досліджуємо задачі. Задачі, обернені до задач на знахо¬дження суми, на різницеве або кратне порівняння двох добутків.

1

 

 

89.

Досліджуємо задачі. Задачі, обернені до задач на знахо­дження суми, на різницеве або кратне порівняння двох добутків.

1

 

 

90.

Досліджуємо задачі.

1

 

 

91.

Розв’язуємо задачі.

1

 

 

92.

 Тематична діагностувальна робота  з теми : “Вивчаємо частини  цілого”

1

 

 

 

Вивчаємо трицифрові числа

 

 

 

93.

 

Знайомимось із лічильною одиницею – сотня.

1

 

 

94.

 

Одержуємо трицифрові числа.

1

 

 

95.

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Додавання і віднімання круглих чисел.

1

 

 

96.

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації.

1

 

 

97.

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації..

1

 

 

98.

Визначаємо загальну кількість одиниць розряду.

1

 

 

99.

Порівнюємо трицифрові числа.

1

 

 

100.

Досліджуємо задачі.

1

 

 

101.

102.

Відкриваємо спосіб множення і ділення круглих чисел.

2

 

 

103.

Множимо і ділимо круглі числа, використовуючи прийом укрупнення розрядних одиниць.

1

 

 

104.

Знайомимось із задачами на знаходження четвертого про­порційного.

1

 

 

105.

Вивчаємо одиницю вимірювання довжини: 1 кілометр.

1

 

 

106.

Вивчаємо одиницю вимірювання маси: 1 грам, 1 тонна.

1

 

 

107

Використовуємо прийом послідовного множення і ділення.

1

 

 

108.

 

Множимо і ділимо на кругле число.

1

 

 

109.

Множимо і ділимо на кругле число.

1

 

 

110.

Узагальнюємо нумерацію трицифрових чисел.

1

 

 

111.

Навчальний проєкт № 4” Нумерація трицифрових чисел.Обчислення на основі нумерації”.

1

 

 

112.

Корекція результатів навчання учнів.

1

 

 

113.

Додаємо і віднімаємо круглі числа.

1

 

 

114.

Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного.

1

 

 

115.

Додаємо і віднімаємо круглі числа.

1

 

 

116.

Додаємо і віднімаємо числа двома способами.

1

 

 

117.

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа порозрядно.

1

 

 

118.

 

Додаємо і віднімаємо числа трьома способами.

1

 

 

119.

Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорцій­ного.

1

 

 

120.

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа.

1

 

 

121.

Додаємо і віднімаємо числа різними способами.

1

 

 

122.

Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропор­ційного.

1

 

 

123.

 

Знайомимось із письмовими додаванням і відніманням.

1

 

 

124.

Досліджуємо задачі.

1

 

 

125.

Виконуємо додавання і віднімання письмово.

1

 

 

126.

Знайомимось із задачами на знаходження трьох чисел за трьома сумами.

1

 

 

127.

Розв’язуємо задачі.

1

 

 

128.

Розв’язуємо задачі.

1

 

 

129.

Розв’язуємо задачі.

1

 

 

130.

Навчальний проєкт № 5” Математичний футбол”.

1

 

 

131.

Корекція результатів навчання учнів.

1

 

 

132.

Тематична діагностувальна робота з теми: “Вивчаємо трицифрові числа”

1

 

 

 

Вивчаємо позатабличне множення та ділення

 

 

 

133.

Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії множення і ділення.

1

 

 

134.

Знайомимось із діленням з остачею.

1

 

 

135.

Вивчаємо ділення з остачею.

1

 

136.

 

Перевіряємо ділення з остачею.

1

 

 

137.

Узагальнюємо вивчене про ділення з остачею.

1

 

 

138.

Досліджуємо ділення з остачею.

1

 

 

139.

 

Вивчаємо правило множення суми на число.

1

 

 

140.

 

Відкриваємо спосіб множення двоцифрового числа на одноцифрове.

1

 

 

141.

 

Відкриваємо спосіб множення трицифрового числа на одноцифрове.

1

 

 

142.

 

Вивчаємо правило ділення суми на число.

1

 

 

143.

Відкриваємо спосіб ділення двоцифрового числа на одно­цифрове.

1

 

 

144.

Ділимо двоцифрове число на одноцифрове.

1

 

 

145.

Розв’язуємо задачі.

1

 

 

146.

Знайомимось із задачами на подвійне зведення до одиниці.

1

 

 

147.

Розв’язуємо задачі на подвійне зведення до одиниці.

1

 

 

148.

Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці.

1

 

 

149.

Корекція результатів навчання учнів.

1

 

 

150.

Виконуємо ділення на кругле число.

1

 

 

151.

Виконуємо ділення на кругле число.

1

 

 

152.

Знайомимось зі способом ділення на двоцифрове число.

1

 

 

153.

Знайомимось із задачами на спільну роботу.

1

 

 

154.

Розв’язуємо задачі на спільну роботу.

1

 

 

155.

Досліджуємо задачі на спільну роботу.

1

 

 

156.

Досліджуємо задачі на спільну роботу.

1

 

 

157.

Вивчаємо ділення на двоцифрове число.

1

 

 

158.

Досліджуємо задачі на спільну роботу.

1

 

 

159.

Виконуємо ділення на двоцифрове число двома способами.

1

 

 

160.

Дізнаємося про спосіб множення і ділення на 5; 50.

1

 

 

161.

Знайомимось із нерівностями зі змінною.

1

 

 

162.

Дізнаємось про спосіб множення і ділення на 25.

1

 

 

163.

Множимо і ділимо на 5; 20; 25.

1

 

 

164.

Розв’язуємо нерівності зі змінною.

1

 

 

165.

 Дізнаємося про спосіб множення на 9; 99.

1

 

 

166.

Відкриваємо спосіб множення на 11; 101

1

 

 

167.

Множимо на 11; 99.

1

 

 

168.

Розв’язуємо задачі на час.

1

 

 

169.

Навчальний проєкт № 6 “Секрети таблиці множення”

1

 

 

170.

Тематична  діагностувальна робота з теми: “Вивчаємо позатабличне множення та ділення”

1

 

 

171.

Корекція результатів навчання учнів.

1

 

 

172.

Розв’язуємо задачі геометричного змісту. Повторюємо вивчене. Рівняння.

1

 

 

173.

Повторюємо вивчене. Частини цілого. Повторюємо вивчене. Тисяча.

1

 

 

174.

Повторюємо вивчене. Тисяча.

1

 

 

175.

Повторюємо вивчене. Позатабличне множення і ділення.

1

 

 

176.

Повторюємо вивчене. Задачі.

1

 

 

177.

Узагальнення і систематизація знань учнів.  Підсумок за рік.

1

 

 

 

П

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
12 лютого 2023
Переглядів
2256
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку