Орієнтоване календарно-тематичне планування уроків математики для 3 класу за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко, «Математика» для 3 класу( у 2-х частинах) ( автори: Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко) 175 годин на рік, 5 годин на тиждень, 5 годин резервні.
№ з/п |
.Назва теми |
Кіл-ть годин |
Дата проведення |
Примітки |
78.
|
Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків. |
1 |
|
|
79.
|
Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків. |
1 |
|
|
80.
|
Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків. |
1 |
|
|
81.
|
Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків. |
1 |
|
|
82.
|
Навчальний проект № 3 «Яка користь від математики».
|
1 |
|
|
83.
|
Корекція результатів навчання учнів. Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо).
|
1 |
|
|
84. |
Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння двох добутків.
|
1 |
|
|
85. |
Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння двох добутків. |
1 |
|
|
86.
|
Розв’язуємо задачі на кратне порівняння двох добутків.
|
1 |
|
|
87. |
Досліджуємо задачі. Задачі, обернені до задач на знахо¬дження суми, на різницеве або кратне порівняння двох добутків. |
1 |
|
|
88.
|
Досліджуємо задачі. Задачі, обернені до задач на знахо¬дження суми, на різницеве або кратне порівняння двох добутків. |
1 |
|
|
89. |
Досліджуємо задачі. Задачі, обернені до задач на знаходження суми, на різницеве або кратне порівняння двох добутків. |
1 |
|
|
90. |
Досліджуємо задачі. |
1 |
|
|
91. |
Розв’язуємо задачі. |
1 |
|
|
92. |
Тематична діагностувальна робота з теми : “Вивчаємо частини цілого” |
1 |
|
|
|
Вивчаємо трицифрові числа |
|
|
|
93.
|
Знайомимось із лічильною одиницею – сотня. |
1 |
|
|
94.
|
Одержуємо трицифрові числа. |
1 |
|
|
95. |
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Додавання і віднімання круглих чисел. |
1 |
|
|
96. |
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. |
1 |
|
|
97. |
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації.. |
1 |
|
|
98. |
Визначаємо загальну кількість одиниць розряду. |
1 |
|
|
99. |
Порівнюємо трицифрові числа. |
1 |
|
|
100. |
Досліджуємо задачі. |
1 |
|
|
101. 102. |
Відкриваємо спосіб множення і ділення круглих чисел. |
2 |
|
|
103. |
Множимо і ділимо круглі числа, використовуючи прийом укрупнення розрядних одиниць. |
1 |
|
|
104. |
Знайомимось із задачами на знаходження четвертого пропорційного. |
1 |
|
|
105. |
Вивчаємо одиницю вимірювання довжини: 1 кілометр. |
1 |
|
|
106. |
Вивчаємо одиницю вимірювання маси: 1 грам, 1 тонна. |
1 |
|
|
107 |
Використовуємо прийом послідовного множення і ділення. |
1 |
|
|
108.
|
Множимо і ділимо на кругле число. |
1 |
|
|
109. |
Множимо і ділимо на кругле число. |
1 |
|
|
110. |
Узагальнюємо нумерацію трицифрових чисел. |
1 |
|
|
111. |
Навчальний проєкт № 4” Нумерація трицифрових чисел.Обчислення на основі нумерації”. |
1 |
|
|
112. |
Корекція результатів навчання учнів. |
1 |
|
|
113. |
Додаємо і віднімаємо круглі числа. |
1 |
|
|
114. |
Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного. |
1 |
|
|
115. |
Додаємо і віднімаємо круглі числа. |
1 |
|
|
116. |
Додаємо і віднімаємо числа двома способами. |
1 |
|
|
117. |
Додаємо і віднімаємо трицифрові числа порозрядно. |
1 |
|
|
118.
|
Додаємо і віднімаємо числа трьома способами. |
1 |
|
|
119. |
Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного. |
1 |
|
|
120. |
Додаємо і віднімаємо трицифрові числа. |
1 |
|
|
121. |
Додаємо і віднімаємо числа різними способами. |
1 |
|
|
122. |
Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного. |
1 |
|
|
123.
|
Знайомимось із письмовими додаванням і відніманням. |
1 |
|
|
124. |
Досліджуємо задачі. |
1 |
|
|
125. |
Виконуємо додавання і віднімання письмово. |
1 |
|
|
126. |
Знайомимось із задачами на знаходження трьох чисел за трьома сумами. |
1 |
|
|
127. |
Розв’язуємо задачі. |
1 |
|
|
128. |
Розв’язуємо задачі. |
1 |
|
|
129. |
Розв’язуємо задачі. |
1 |
|
|
130. |
Навчальний проєкт № 5” Математичний футбол”. |
1 |
|
|
131. |
Корекція результатів навчання учнів. |
1 |
|
|
132. |
Тематична діагностувальна робота з теми: “Вивчаємо трицифрові числа” |
1 |
|
|
|
Вивчаємо позатабличне множення та ділення |
|
|
|
133. |
Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії множення і ділення. |
1 |
|
|
134. |
Знайомимось із діленням з остачею. |
1 |
|
|
135. |
Вивчаємо ділення з остачею. |
1 |
|
|
136.
|
Перевіряємо ділення з остачею. |
1 |
|
|
137. |
Узагальнюємо вивчене про ділення з остачею. |
1 |
|
|
138. |
Досліджуємо ділення з остачею. |
1 |
|
|
139.
|
Вивчаємо правило множення суми на число. |
1 |
|
|
140.
|
Відкриваємо спосіб множення двоцифрового числа на одноцифрове. |
1 |
|
|
141.
|
Відкриваємо спосіб множення трицифрового числа на одноцифрове. |
1 |
|
|
142.
|
Вивчаємо правило ділення суми на число. |
1 |
|
|
143. |
Відкриваємо спосіб ділення двоцифрового числа на одноцифрове. |
1 |
|
|
144. |
Ділимо двоцифрове число на одноцифрове. |
1 |
|
|
145. |
Розв’язуємо задачі. |
1 |
|
|
146. |
Знайомимось із задачами на подвійне зведення до одиниці. |
1 |
|
|
147. |
Розв’язуємо задачі на подвійне зведення до одиниці. |
1 |
|
|
148. |
Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці. |
1 |
|
|
149. |
Корекція результатів навчання учнів. |
1 |
|
|
150. |
Виконуємо ділення на кругле число. |
1 |
|
|
151. |
Виконуємо ділення на кругле число. |
1 |
|
|
152. |
Знайомимось зі способом ділення на двоцифрове число. |
1 |
|
|
153. |
Знайомимось із задачами на спільну роботу. |
1 |
|
|
154. |
Розв’язуємо задачі на спільну роботу. |
1 |
|
|
155. |
Досліджуємо задачі на спільну роботу. |
1 |
|
|
156. |
Досліджуємо задачі на спільну роботу. |
1 |
|
|
157. |
Вивчаємо ділення на двоцифрове число. |
1 |
|
|
158. |
Досліджуємо задачі на спільну роботу. |
1 |
|
|
159. |
Виконуємо ділення на двоцифрове число двома способами. |
1 |
|
|
160. |
Дізнаємося про спосіб множення і ділення на 5; 50. |
1 |
|
|
161. |
Знайомимось із нерівностями зі змінною. |
1 |
|
|
162. |
Дізнаємось про спосіб множення і ділення на 25. |
1 |
|
|
163. |
Множимо і ділимо на 5; 20; 25. |
1 |
|
|
164. |
Розв’язуємо нерівності зі змінною. |
1 |
|
|
165. |
Дізнаємося про спосіб множення на 9; 99. |
1 |
|
|
166. |
Відкриваємо спосіб множення на 11; 101 |
1 |
|
|
167. |
Множимо на 11; 99. |
1 |
|
|
168. |
Розв’язуємо задачі на час. |
1 |
|
|
169. |
Навчальний проєкт № 6 “Секрети таблиці множення” |
1 |
|
|
170. |
Тематична діагностувальна робота з теми: “Вивчаємо позатабличне множення та ділення” |
1 |
|
|
171. |
Корекція результатів навчання учнів. |
1 |
|
|
172. |
Розв’язуємо задачі геометричного змісту. Повторюємо вивчене. Рівняння. |
1 |
|
|
173. |
Повторюємо вивчене. Частини цілого. Повторюємо вивчене. Тисяча. |
1 |
|
|
174. |
Повторюємо вивчене. Тисяча. |
1 |
|
|
175. |
Повторюємо вивчене. Позатабличне множення і ділення. |
1 |
|
|
176. |
Повторюємо вивчене. Задачі. |
1 |
|
|
177. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
1 |
|
|
П