Календарно-тематичне планування з математики для 3 класу за підручником Листопад 1 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з математики для 3 класу з очікуваними результатами навчально – пізнавальної діяльності учнів
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з математики для 3 класу.

 

Зміст навчального

матеріалу в І семестрі

Формування

ключових  компетентностей

Очікувані  результати

навчально – пізнавальної діяльності учнів

Дата

Повторення вивченого в 2 класі

  1.  

Інструкція БЖ. Нумерація чисел першої сотні. Сума розрядних доданків. Визначення часу, відстані між об’єктами. 

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності.

Знаннєвий компонент:

- знають і називають числа першої сотні;

Діяльнісний компонент:

- відтворюють  послідовність чисел у межах100;

- виконують  додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

- обчислюють  зручним для себе способом;

Ціннісний компонент:

- прогнозують результат додавання та віднімання;

- перевіряють правильність обчислень.

 

01.09

  1.  

Додавання і віднімання частинами. Порівняння числа та виразу. Грошові одиниці.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя.

Знаннєвий компонент:

- знають про додавання і віднімання чисел частинами;

Діяльнісний компонент:

- визначають загальну кількість десятків, одиниць у числі;

- виконують  додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

 - знаходять  значення числового виразу;

Ціннісний компонент:

- прогнозують очікувані результати та зіставляють з  одержаними.

02.09

  1.  

Дії додавання та їхні компоненти.

Знаходження невідомого доданка. Розв’язування задач. Годинник, час.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності.

 

Знаннєвий компонент:

- знають сутність поняття «доданок»;

Діяльнісний компонент:

- обчислюють значення виразів;

 - виконують  додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

 - знаходять  значення числового виразу;

- визначають час за годинником.

Ціннісний компонент:

- перевіряють правильність обчислень;

05.09

  1.  

Дії віднімання та їхні компоненти. Задачі на знаходження невідомого від’ємника.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя.

Знаннєвий компонент:

- знають сутність поняття «від’ємник»;

Діяльнісний компонент:

- обчислюють значення виразів;

 - розв’язують задачі на знаходження невідомого від’ємника;

- порівнюють число і значення числового виразу.

Ціннісний компонент:

- перевіряють правильність обчислень;

06.09

  1.  

Компоненти віднімання. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Відрізок.

 

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя.

Знаннєвий компонент:

- знають сутність поняття «зменшуване»;

Діяльнісний компонент:

- обчислюють значення виразів;

- розв’язують задачі на знаходження невідомого зменшуваного;

- будують відрізок заданої довжини.

Ціннісний компонент:

- прогнозують очікувані результати та зіставляють з  одержаними.

07.09

  1.  

Задачі на знаходження суми та різниці. Робота з виразами зі змінною. Латинський алфавіт. Периметр.  

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя.

Знаннєвий компонент:

- знають і називають літери латинського алфавіту»;

Діяльнісний компонент:

- обчислюють значення виразів;

- знаходять  значення буквених  виразів;

- розв’язують задачі на знаходження суми та різниці;

- обчислюють периметр прямокутника.

Ціннісний компонент:

- використовують досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру,

у проблемних ситуаціях повсякденного життя.

 

08.09

  1.  

Дужки і порядок дій у виразах. Розв’язування задач з двома запитаннями.  Обчислення периметра квадрата і прямокутника.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя.

Знаннєвий компонент:

-знають про випадки використання дужок, які вказують на порядок дій у виразі;

Діяльнісний компонент:

- обчислюють значення виразів;

- застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками;

- розв’язують задачі з двома запитаннями;

- обчислюють периметр прямокутника та квадрата.

Ціннісний компонент:

- усвідомлюють важливість вмінь розв’язувати задачі.

 

09.09

  1.  

Повторення про сутність  множення. Переставний закон множення. Порівняння довжин відрізків.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність.

Знаннєвий компонент:

- знають і вміють виконувати «переставний закон множення»;

Діяльнісний компонент:

- знаходять значення числового виразу ;

- обчислюють приклади на множення;

- розв’язують  задачі на дві дії;

- користуються переставним законом множення.

Ціннісний компонент:

- усвідомлюють важливість знань про вміння обчислювати.

12.09

  1.  

Збільшення числа в кілька разів. Розв’язування задач на дві дії.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

- навчання впродовж життя.

Знаннєвий компонент:

- знають про способи збільшення чисел у кілька разів;

Діяльнісний компонент:

- знаходять значення числового виразу;

 - застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками;

- розв’язують  задачі на дві дії;

- будують відрізок заданої довжини;

- порівнюють число і значення числового виразу.

Ціннісний компонент:

- прогнозують очікувані результати та зіставляють з  одержаними.

13.09

  1.  

Ділення.  Перевірка ділення множенням. Ділення іменованих чисел. Творча робота над задачами.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають компоненти дії ділення;

Діяльнісний компонент:

- перевіряють ділення за допомогою дії множення;

- виконують ділення іменованих чисел;

- застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками;

- розв’язують  задачі на дві дії.

Ціннісний компонент:

- прогнозують очікувані результати та зіставляють з  одержаними.

 

14.09

  1.  

Зменшення числа в кілька разів. Розв’язування задач за схемою. Відрізок, кут, прямокутник.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають про способи зменшення чисел;

Діяльнісний компонент:

- знаходять значення числового виразу

- будують відрізок заданої довжини;

- будують прямокутник заданої довжини;

- розв’язують  задачі на дві дії;

Ціннісний компонент:

- прогнозують очікувані результати та зіставляють з  одержаними.

15.09

  1.  

 Правила ділення і множення на 1.

Знаходження невідомого множника.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій;

Знаннєвий компонент:

- знають як знаходити невідомий множник, правило множення і ділення на 1;

Діяльнісний компонент:

- знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви;

- обчислюють периметр прямокутника;

- розв’язують задачі на дві дії.

Ціннісний компонент:

- роблять висновки про вміння розв’язувати задачі.

16.09

  1.  

Правило множення на 0, правило ділення числа 0. Знаходження невідомого дільника. Обчислення значень виразу зі змінною.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя.

Знаннєвий компонент:

- знають як знаходити невідомий дільник, правило на множення на 0, правило ділення числа на 0;

Діяльнісний компонент:

- знаходять невідомий дільник;

- знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви;

- розв’язують задачі на дві дії та порівнюють їх;

Ціннісний компонент:

- усвідомлюють важливість знань про вміння знаходити невідомий дільник.

19.09

  1.  

Компоненти ділення. Знаходження невідомого діленого. Розв’язування задач. Вирази зі змінною.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність.

Знаннєвий компонент:

- знають як знаходити невідоме ділене;

Діяльнісний компонент:

- знаходять невідоме ділене;

- знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви;

- розв’язують  задачі на дві дії;

- записують вирази та обчислюють їх значення.

Ціннісний компонент:

- усвідомлюють важливість знань про вміння знаходити невідоме ділене.

20.09

  1.  

Діагностувальна робота 1. Повторення вивченого у 2 класі.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності.

Знаннєвий компонент:

- знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого;

Діяльнісний компонент:

- знаходять  значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви;

- застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками;

- виконують дії з іменованими числами;

- обчислюють периметр прямокутника;

- розв’язують  задачі.

 Ціннісний компонент:

- використовують досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру,

у повсякденного життя.

21.09

  1.  

Дії з іменованими числами.  Правило ділення рівних чисел. Розв’язування задач.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- підприємливість та фінансова грамотність.

 

Знаннєвий компонент:

-знають правило ділення рівних чисел ;

Діяльнісний компонент:

- знаходять  значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви;

- виконують дії з іменованими числами;

- порівнюють число і значення числового виразу;

- розв’язують задачі на дві дії.

Ціннісний компонент:

- прогнозують очікувані результати та зіставляють з  одержаними.

22.09

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи.

Одиниці довжини та співвідношення між ними. Задачі на кратне порівняння чисел.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- підприємливість та фінансова грамотність.

 

Знаннєвий компонент:

- знають поняття «кратне порівняння;

Діяльнісний компонент:

- знаходять  значення числового виразу;

- користується знанням співвідношень між величинами у практичних ситуаціях;

- перетворюють величини, виражені в двох одиницях
найменувань;

- розв’язують  задачі на різницеве порівняння.

Ціннісний компонент:

- прогнозують очікувані результати та зіставляють з  одержаними.

23.09

  1.  

Узагальнення і систематизація знань учнів.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя.

Знаннєвий компонент:

- знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого;

Діяльнісний компонент:

- знаходять  значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви;

- застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками;

- виконують дії з іменованими числами;

- порівнюють число і значення числового виразу;

- розв’язують задачі на дві дії;

- обчислюють периметр прямокутника.

Ціннісний компонент:

- прогнозують очікувані результати та зіставляють з  одержаними.

26.09

Табличне множення та ділення

  1.  

Таблиця множення числа 2. Парні та непарні числа. Задачі, які містять  подвійне збільшення/зменшення числа.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

Знаннєвий компонент:

- знають і називають парні числа;

Діяльнісний компонент:

- обчислюють значення виразів;

- порівнюють число і значення числового виразу;

- застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками;

- розв’язують  задачі, які містять подвійне збільшення/зменшення числа;

 Ціннісний компонент:

- висловлюють судження про роботу над виразами до задач.

27.09

  1.  

Ціле, половина або одна друга. Задачі на знаходження частини від числа.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя.

Знаннєвий компонент:

- знають і вміють відділяти половину  числа;

Діяльнісний компонент:

- знаходять половину числа;

- розв’язують  задачі на знаходження половини числа.

Ціннісний компонент:

- прогнозують очікувані результати та зіставляють з  одержаними.

28.09

  1.  

Таблиця множення числа 3.

Поняття «третина». Позначення третини дробом. Вирази зі змінною.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя.

Знаннєвий компонент:

- знають і вміють відділяти третину  числа;

Діяльнісний компонент:

- знаходять значення буквеного виразу із заданим значенням букви;

- читають і записують математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів;

- розв’язують  задачі на знаходження третини  числа.

Ціннісний компонент:

- прогнозують очікувані результати та зіставляють з  одержаними.

29.09

  1.  

Таблиця множення і ділення числа 4. Вирази зі змінною. Розв’язування задач.

 

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають як утворюються таблиці множення і ділення, таблицю множення 4, таблицю ділення 4;

Діяльнісний компонент:

- знаходять  значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви;

- застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками;

- читають і записують математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів;

- відновлюють рівності;

- розв’язують задачі на дві дії.

Ціннісний компонент:

- прогнозують очікувані результати та зіставляють з  одержаними.

30.09

  1.  

Знаходження невідомого множника. Визначення часу за годинником.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

Знаннєвий компонент:

- знають як знаходити значення виразів;

Діяльнісний компонент:

- знаходять  значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви;

- застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками;

- відновлюють рівності;

- визначають час за годинником;

- розв’язують задачі на дві дії.

 

Ціннісний компонент:

- прогнозують очікувані результати та зіставляють з  одержаними.

03.10

  1.  

Поняття «чверть». Позначення чверті числа дробом.  Час. Квартал.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

- підприємливість та фінансова грамотність.

Знаннєвий компонент:

- знають і вміють відділяти чверть від числа;

Діяльнісний компонент:

- знаходять четвертину  числа;

-правильно вживають у мовленні частини одиниць часу;

- записують час у годинах і хвилинах;

- розв’язують задачі на дві дії.

Ціннісний компонент:

- аналізують навички вивченого матеріалу.

04.10

  1.  

Таблиця множення і ділення числа 5. Задачі на знаходження частини від числа.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають як утворюються таблиці множення і ділення, таблицю множення 5, таблицю ділення 5;

Діяльнісний компонент:

- знаходять п’яту частину числа;

- виконують дії з іменованими числами;

- розв’язують задачі на дві дії.

Ціннісний компонент:

- прогнозують очікувані результати та зіставляють з  одержаними.

05.10

  1.  

Робота з даними. Задачі на визначення тривалості. подій.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

- підприємливість та фінансова грамотність;

Знаннєвий компонент:

- знають і вміють визначати тривалість подій;

Діяльнісний компонент:

- знаходять  значення числового виразу;

- застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками;

- визначають час за годинником;

-правильно вживають у мовленні частини одиниць часу;

- розв’язують  задачі на визначення тривалості події.

Ціннісний компонент:

- аналізують навички вивченого матеріалу.

06.10

  1.  

Обчислення буквених виразів. Відновлення рівностей. Задачі на визначення тривалості. подій.

 

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

- підприємливість та фінансова грамотність;

Знаннєвий компонент:

- знають і вміють визначати тривалість подій;

Діяльнісний компонент:

- знаходять  значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви;

- застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками;

- відновлюють рівності;

- визначають час за годинником;

- порівнюють числа та вирази  різними способами;

- розв’язують задачі на визначення тривалості події.

Ціннісний компонент:

- аналізують навички вивченого матеріалу.

07.10

  1.  

Вирази, рівності, нерівності.  Ознайомлення з рівнянням. Розв’язування рівнянь.

 

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння»;

Діяльнісний компонент:

- обчислюють значення виразів;

- розв’язують рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії;

- виконують дії з іменованими числами;

- розв’язують задачі на визначення тривалості події.

Ціннісний компонент:

- усвідомлюють важливість вмінь розв’язувати задачі.

10.10

  1.  

Таблиця множення і ділення числа 6. Розв’язування рівнянь. Кратне порівняння. Обчислення значення виразів з двома змінними.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

- підприємливість та фінансова грамотність;

Знаннєвий компонент:

- знають як утворюються таблиці множення і ділення, таблицю множення 6, таблицю ділення 6;

Діяльнісний компонент:

- знаходять  значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви;

- розв’язують рівняння ;

- розв’язують задачі на різницеве порівняння чисел;

Ціннісний компонент:

- прогнозують очікувані результати та зіставляють з  одержаними.

11.10

  1.  

Рівняння. Задачі із третім запитанням. Блок-схеми.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

- підприємливість та фінансова грамотність;

Знаннєвий компонент:

- знають  про блок – схеми;

Діяльнісний компонент:

-знаходять шосту частину числа;

- розв’язують рівняння;

- складають блок – схему до виразу;

- розв’язують задачі із третім запитанням.

Ціннісний компонент:

- прогнозують очікувані результати та зіставляють з  одержаними.

12.10

  1.  

Обчислення шостої частини іменованих чисел. Розв'язування задач на знаходження частини числа. Обчислення значення виразів з двома змінними.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

- підприємливість та фінансова грамотність.

Знаннєвий компонент:

- знають і вміють обчислювати шосту частину іменованих чисел;

Діяльнісний компонент:

- знаходять шосту частину іменованих чисел;

-розв'язувати задачі на знаходження частини числа;

- застосовують блок-схеми для розв'язування прикладів на декілька арифметичних дій;

- розв’язують рівняння.

Ціннісний компонент:

- аналізують навички вивченого матеріалу.

13.10

  1.  

Обчислення значення виразу зі змінною. Розв'язування рівнянь та задач. Розв'язування задач шляхом складання рівняння. Повторення одиниць часу.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають як знаходити значення виразів зі змінною;

Діяльнісний компонент:

- обчислюють  значення виразу зі змінною;

- розв’язують рівняння ;

- розв'язують задачі шляхом складання рівняння;

- називають одині часу та їх співвідношення.

Ціннісний компонент:

- аналізують навички вивченого матеріалу.

14.10

  1.  

Таблиці множення та ділення на 7. Запис та обчислення значень виразів. Розв'язування задач різних типів. Ознайомлення з діаграмою

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають як утворюються таблиці множення і ділення, таблицю множення 7, таблицю ділення 7;

Діяльнісний компонент:

- знаходять  значення числового виразу

- читають і записують математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів;

- розв’язують задачі на знаходження периметру ділянки.

Ціннісний компонент:

- прогнозують очікувані результати та зіставляють з  одержаними.

17.10

  1.  

Дії з іменованими числами. Робота за таблицею Піфагора (скороченою). Складання та розв'язування рівнянь (математичні загадки). Творча робота над задачами.

 

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають як виконувати дії з іменованими числами.

Діяльнісний компонент:

- читають і записують математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів;

- виконують дії з іменованими числами;

- розв’язують задачі;

- розв’язують рівняння ;

- складають та розв’язують задачу на знаходження двох добутків.

Ціннісний компонент:

- прогнозують очікувані результати та зіставляють з  одержаними.

18.10

  1.  

Діагностувальна робота 2.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого;

Діяльнісний компонент:

- знаходять  значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви;

- застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками;

- виконують дії з іменованими числами;

- обчислюють периметр прямокутника;

- розв’язують  задачі.

 Ціннісний компонент:

- використовують досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру,

у повсякденного життя.

19.10

  1.  

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого;

Діяльнісний компонент:

- знаходять  значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви;

- застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками;

- виконують дії з іменованими числами;

- порівнюють число і значення числового виразу;

- розв’язують задачі на дві дії;

- обчислюють периметр прямокутника.

Ціннісний компонент:

- прогнозують очікувані результати та зіставляють з  одержаними.

20.10

  1.  

Дослідження виразів. Ознайомлення із задачами на зведення до одиниці. Геометричні задачі.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають поняття задачі на зведення до одиниці;

Діяльнісний компонент:

- досліджувати вирази;

- розуміють сутність процесу і складають  задачі на зведення до одиниці;

- працюють з геометричними задачами;

Ціннісний компонент:

- прогнозують очікувані результати та зіставляють з  одержаними.

21.10

  1.  

Заміна додавання множенням. Задачі на вміщення.

 

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають поняття задачі на зведення до одиниці;

Діяльнісний компонент:

- застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками;

- працюють з геометричними задачами;

- знаходять  значення числового виразу;

- записують вирази за блок-схемами та обчислювати їх значення;

Ціннісний компонент:

- прогнозують очікувані результати та зіставляють з

одержаними.

24.10

  1.  

Таблиця множення і ділення числа 8. Обчислення периметра прямокутника.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають як утворюються таблиці множення і ділення, таблицю множення 8, таблицю ділення 8;

Діяльнісний компонент:

- знаходять  значення числового виразу;

- розв’язують рівняння ;

- розв’язують задачі;

- будують прямокутник і обчислюють його периметр.

Ціннісний компонент:

- прогнозують очікувані результати та зіставляють з  одержаними.

25.10

  1.  

Робота над задачами на зведення до одиниці. Розв'язування рівнянь. Комбінаторні задачі.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають як розв’язувати задачі на зведення до одиниці.

Діяльнісний компонент:

- знаходять  значення числового виразу;

- розв’язують рівняння ;

- розв’язують задачі;

Ціннісний компонент:

- прогнозують очікувані результати та зіставляють з  одержаними.

26.10

  1.  

Творча робота над задачами. Дослідження виразів зі змінною. Обчислення значень виразів, використовуючи правила порядку дій. Обчислення периметра трикутника.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

-знають про  подільность  чисел на 5

Діяльнісний компонент:

- знаходять  значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви;

-вміють  працювати над задачами на зведення до одиниці;

-досліджують вирази;

- обчислюють периметр трикутника.

Ціннісний компонент:

- аналізують навички вивченого матеріалу.

27.10

  1.  

Узагальнення і систематизація знань учнів.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого;

Діяльнісний компонент:

- знаходять  значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви;

- застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками;

- виконують дії з іменованими числами;

- порівнюють число і значення числового виразу;

- розв’язують задачі на дві дії;

- обчислюють периметр прямокутника.

Ціннісний компонент:

- прогнозують очікувані результати та зіставляють з  одержаними.

28.10

  1.  

Інструкція БЖ. Обчислення частини числа. Використання переставного закону множення для обчислення добутків. Перевірка ділення множенням. Таблиці множення та ділення на 9.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знає як знаходити частину числа.

Діяльнісний компонент:

- знаходять частину числа;

- перевіряють ділення множенням;

- користуватися переставним законом множення;

- розв’язують задачі.

Ціннісний компонент:

- аналізують навички вивченого матеріалу.

07.11

  1.  

Дії з іменованими числами. Використання блок-схем для розв'язування задач. Обчислення значення буквеного виразу. Розв'язування задач.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

-знає як виконувати  дії з іменованими числами.

Діяльнісний компонент:

- знаходять  значення буквеного виразу із заданим значенням букви;

- читають і записують математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів;

- використовують блок-схеми для розв'язання задач;

- виконують дії з іменованими числами;

Ціннісний компонент:

- аналізують навички вивченого матеріалу.

08.11

  1.  

Числовий відрізок. Задачі з буквеними даними.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

-знає про задачі з буквеними даними.

Діяльнісний компонент:

-складають, записують вирази за схемами;

-обчислюють значення виразів;

- розв’язують рівняння ;

- розв’язують задачі;

- читають і записують математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів;

Ціннісний компонент:

- аналізують навички вивченого матеріалу.

09.11

  1.  

Буквені вирази. Задачі з буквеними даними.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

-знає про задачі з буквеними даними.

Діяльнісний компонент:

- розв’язують рівняння ;

- розв’язують задачі з буквеними даними;

- знаходять  значення буквеного виразу із заданим значенням букви;

Ціннісний компонент:

- аналізують навички вивченого матеріалу.

10.11

  1.  

Правила множення та ділення числа на 10. Ознака подільності числа на 10. Розв'язування задач різних типів. Творча робота над задачею.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають правило множення і ділення числа на 10, ознаку подільності числа на 10.

Діяльнісний компонент:

- знаходять  значення числового виразу;

- застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками;

- розв’язують задачі.

Ціннісний компонент:

- аналізують навички вивченого матеріалу.

11.11

  1.  

Запис виразів та обчислення їх значення. Розв'язування рівнянь. Творча робота над задачами.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають правило множення і ділення числа на 10, ознаку подільності числа на 10.

Діяльнісний компонент:

-вміють множити і ділити числа на 10;

- розв’язують рівняння;

- знаходять  значення буквеного виразу із заданим значенням букви;

- розв’язують задачі.

Ціннісний компонент:

- аналізують навички вивченого матеріалу.

14.11

  1.  

Використання переставної властивості множення для раціонального розв'язання прикладів. Розв'язування задач з буквеними даними. Складання задачі за таблицею.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

-знають переставний закон множення.

Діяльнісний компонент:

-складають, записують вирази за схемами;

-обчислюють значення виразів;

- розв’язують задачі.

Ціннісний компонент:

- висловлюють судження про роботу на уроці.

15.11

  1.  

Обчислення частини числа. Узагальнення поняття «дріб». Чисельник та знаменник дробу. Визначення, запис та читання дробів.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

-знають поняття «дріб», «чисельник», «знаменник».

Діяльнісний компонент:

-обчислюють  частини числа;

-вміють читати та записувати дріб;

-обчислюють значення виразів;

- розв’язують задачі.

Ціннісний компонент:

- аналізують навички вивченого матеріалу.

16.11

  1.  

Читання дробових чисел. Запис дробів. Ознайомлення із задачею на знаходження частини числа та задачею на знаходження числа за його частиною.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

-знають про задачі на знаходження числа за його частиною.

Діяльнісний компонент:

-розв’язують задачі на знаходження числа за його частиною;

- читають та записують дріб;

- обчислюють значення виразів;

- розв’язують задачі.

Ціннісний компонент:

- висловлюють судження про роботу на уроці.

17.11

  1.  

Визначення частини числа за дробом. Розв'язування задач на знаходження числа за його частиною.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

-знають про задачі на знаходження числа за його частиною.

Діяльнісний компонент:

-розв’язують задачі на знаходження числа за його частиною;

- читають та записують дріб;

- обчислюють значення виразів;

- розв’язують задачі.

Ціннісний компонент:

- висловлюють судження про роботу на уроці.

18.11

  1.  

Визначення частини числа за дробом. Розв'язування задач на знаходження числа за його частиною. Розв'язування рівнянь. Побудова відрізка за його частиною.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

-знають про задачі на знаходження числа за його частиною.

Діяльнісний компонент:

-розв’язують задачі на знаходження числа за його частиною;

- читають та записують дріб;

- розв’язують рівняння;

- розв’язують задачі.

Ціннісний компонент:

- аналізують навички вивченого матеріалу.

21.11

  1.  

Визначення частини числа за дробом. Визначення правильності розв'язання рівнянь. Розв'язування задач з використанням блок-схеми. Робота над задачею з буквеними даними.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають і вміють використовувати знання.

Діяльнісний компонент:

-вміють множити і ділити числа на 10;

-складають, записують вирази за схемами;

-обчислюють значення виразів;

- розв’язують задачі.

Ціннісний компонент:

- аналізують навички вивченого матеріалу.

22.11

  1.  

Діагностувальна робота 3.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого;

Діяльнісний компонент:

- знаходять  значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви;

- застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками;

- виконують дії з іменованими числами;

- записують дроби;

- розв’язують  задачі.

 Ціннісний компонент:

- усвідомлюють важливість знань з теми.

23.11

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого;

Діяльнісний компонент:

- знаходять  значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви;

- застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками;

- виконують дії з іменованими числами;

- порівнюють число і значення числового виразу;

- розв’язують задачі на на знаходження числа за його частиною ;

- обчислюють периметр прямокутника.

Ціннісний компонент:

- прогнозують очікувані результати та зіставляють з  одержаними.

24.11

Нумерація трицифрових чисел

  1.  

Узагальнення поняття «сотня». Утворення чисел другої сотні. Нумераційна таблиця «Сотні. Десятки. Одиниці». Круглі числа другої сотні. Попереднє і наступне числа. Розв'язування задач.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

-знають поняття «сотня».

Діяльнісний компонент:

-утворюють числа другої сотні;

- читають круглі числа другої сотні;

- називають попереднє та наступне число;

- розв'язують задачі з буквеними даними;

- знаходять  значення числового виразу.

Ціннісний компонент:

- усвідомлюють важливість знань з теми.

25.11

  1.  

Робота з нумераційною таблицею «Сотні. Десятки. Одиниці». Сума розрядних доданків та порівняння чисел другої сотні. Розв'язування задач.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають  поняття «розряд», «одиниці розряду».

Діяльнісний компонент:

-розкладають числа другої сотні на суму розрядних доданків;

- порівнюють числа другої сотні;

- записують числа другої сотні;

- порівнюють числа другої сотні;

-  знаходять  значення числового виразу.

- розв’язують задачі.

Ціннісний компонент:

- прогнозують очікувані результати та зіставляють з  одержаними.

28.11

  1.  

Утворення числа 200. Числа третьої сотні: утворення, склад, попереднє та наступне числа, сума розрядних доданків. Поняття «розряд», «одиниці розряду». Розв'язування задач.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

-розуміють  як утворюється число 200;

- знають  поняття «розряд», «одиниці розряду».

Діяльнісний компонент:

-називають числа третьої сотні;

- називають попереднє та наступне число;

- розкладають трицифрові числа на розрядні доданки;

-  знаходять  значення числового виразу.

- розв’язують задачі.

Ціннісний компонент:

- аналізують навички вивченого матеріалу.

29.11

  1.  

Числа третього розряду. Нумерація трицифрових чисел. Додавання виду 500 + 4. Розв'язування задач та рівнянь.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

-знає числа третього розряду;

Діяльнісний компонент:

-виконують додавання виду 500 + 4;

-виконують дії з іменованими числами;

-  знаходять  значення числового виразу.

- розв’язують задачі.

- розв’язують рівняння.

Ціннісний компонент:

- прогнозують очікувані результати та зіставляють з  одержаними.

30.11

  1.  

Порівняння трицифрових та одно-, двоцифрових чисел. Запис трицифрових чисел. Читання трицифрових чисел у порядку зростання/спадання. Поняття «кілометр». Дії з іменованими числами. Розв'язування задач.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

-знають поняттям «кілометр».

Діяльнісний компонент:

- порівнюють трицифрові числа;

- записують трицифрові числа , читають у порядку зростання/спадання;

- виконують дії з іменованими числами;

- знаходять  значення числового виразу.

- розв’язують задачі.

Ціннісний компонент:

- усвідомлюють важливість знань з теми.

01.12

  1.  

Нумерація трицифрових чисел. Співвідношення одиниць довжини. Перетворення одиниць довжини. Творча робота над задачами

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

-знають  про співвідношення одиниць довжини.

Діяльнісний компонент:

- записують трицифрові числа , читають у порядку зростання/спадання;

- порівнюють трицифрові числа;

- розкладають трицифрові числа на розрядні доданки;

-  знаходять  значення числового виразу.

- розв’язують задачі;

-вміють перетворювати одиниці довжини.

Ціннісний компонент:

- аналізують навички вивченого матеріалу.

02.12

  1.  

Співвідношення одиниць маси. Перетворення одиниць маси. Дії з іменованими числами. Розв'язування задач.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

-знають  про співвідношення одиниць маси.

Діяльнісний компонент:

- порівнюють трицифрові числа;

- записують трицифрові числа , читають у порядку зростання/спадання;

- виконують дії з іменованими числами;

- знаходять  значення числового виразу.

- розв’язують задачі;

-вміють перетворювати одиниці маси.

Ціннісний компонент:

- усвідомлюють важливість знань з теми.

05.12

  1.  

Нумерація трицифрових чисел. Сума розрядних доданків. Дії з іменованими числами. Перевірка правильності розв'язання рівнянь. Розв'язування задач.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

-знають  про співвідношення грошових одиниць.

Діяльнісний компонент:

- розкладають трицифрові числа на розрядні доданки;

- виконують дії з іменованими числами;

- знаходять  значення числового виразу.

- розв’язують задачі;

- розв’язують рівняння.

Ціннісний компонент:

- аналізують навички вивченого матеріалу.

06.12

  1.  

Лічба сотнями. Додавання та віднімання сотень. Додавання та віднімання на основі розрядного складу чисел. Творча робота над задачею. Задачі на спільну роботу.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

-знають про нумерацію трицифрових чисел.

Діяльнісний компонент:

- вміють обчислювати суми на основі знань нумерації трицифрових чисел;

-  знаходять  значення числового виразу.

- розв’язують задачі;

Ціннісний компонент:

- прогнозують очікувані результати та зіставляють з  одержаними.

07.12

  1.  

Повторення одиниць часу, пов'язаних з рухом Землі навколо своєї осі та навколо Сонця. Співвідношення цих одиниць часу. Інформативність календаря. Робота з календарем. Ознайомлення із задачею на обчислення часу закінчення події.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

-знають  про співвідношення одиниць часу;

- розуміють поняття «декада місяця.

Діяльнісний компонент:

-вміють розв'язувати задачі на обчислення часу закінчення події;

-вміють працювати з календарем;

- розв’язують задачі;

Ціннісний компонент:

- прогнозують очікувані результати та зіставляють з  одержаними.

08.12

  1.  

Порівняння одиниць часу. Поняття «секунда». Арифметичні дії з одиницями часу. Розв'язування задач та рівнянь.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

-знають поняття «секунда».

Діяльнісний компонент:

-вміють перетворювати іменовані числа та виконувати з ними різні арифметичні дії;

- розв’язують задачі;

- розв’язують рівняння.

Ціннісний компонент:

- аналізують навички вивченого матеріалу.

09.12

  1.  

Нумерація трицифрових чисел. Порівняння трицифрових чисел. Ознайомлення зі способами округлення трицифрових чисел. Правило округлення числа до сотень. Додавання та віднімання на основі нумерації трицифрових чисел.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

-знають нумерацію чисел у межах 1000;

- знають  поняття «округлення».

Діяльнісний компонент:

Ціннісний компонент:

- прогнозують очікувані результати та зіставляють з  одержаними.

12.12

  1.  

Округлення трицифрових чисел до сотень. Додавання та віднімання на основі нумерації трицифрових чисел. Дії з одиницями часу. Ознайомлення із задачею на обчислення часу початку події.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

-знають способи округлення трицифрових чисел.

Діяльнісний компонент:

вміють додавати та віднімати одиниці часу;

-виконують дії з іменованими числами;

- знаходять  значення числового виразу.

- розв’язують задачі на обчислення часу початку події.

Ціннісний компонент:

- аналізують навички вивченого матеріалу.

13.12

  1.  

Порівняння трицифрових чисел. Ознайомлення з подвійною нерівністю. Обчислення значення виразів. Розв'язування задач.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- розуміють поняття «вираз», «рівність», «нерівність»;

- знайомі  з подвійною нерівністю.

Діяльнісний компонент:

- порівнюють трицифрові числа;

- знаходять розв'язки у подвійних нерівностях;

-вміють перетворювати іменовані числа;

Ціннісний компонент:

- усвідомлюють важливість знань з теми.

14.12

  1.  

Діагностувальна робота 4.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого;

Діяльнісний компонент:

- знаходять  значення числового виразу ;

- застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками;

- виконують дії з іменованими числами;

- розкладають трицифрові числа на розрядні доданки;

- порівнюють трицифрові числа;

- розв’язують  задачі.

Ціннісний компонент:

- прогнозують очікувані результати та зіставляють з  одержаними.

15.12

  1.  

Аналіз діагносту вальної роботи. Розв'язування рівнянь та задач. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра квадрата.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого;

Діяльнісний компонент:

- знаходять  значення числового виразу ;

- застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками;

- виконують дії з іменованими числами;

- розкладають трицифрові числа на розрядні доданки;

- порівнюють трицифрові числа;

- розв’язують  задачі.

Ціннісний компонент:

- аналізують навички вивченого матеріалу.

16.12

  1.  

Уточнення поняття «коло». Циркуль. Центр та радіус кола. Побудова кола з використанням циркуля. Робота над рівняннями та задачами.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

-знають поняття «коло», центр та радіус кола.

Діяльнісний компонент:

-уміють  працювати з циркулем;

- обчислюють значення виразів зі змінною;

-розв’язують рівняння;

- будують коло;

- читають і записують математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів;

Ціннісний компонент:

- прогнозують очікувані результати та зіставляють з  одержаними.

19.12

  1.  

Обчислення значення виразів з двома змінними. Обчислення значення виразів. Розв'язування задач. Побудова кола.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого;

Діяльнісний компонент:

-вміють записувати вирази та знаходити їхні значення;

- обчислюють значення виразів з двома змінною;

- розв’язують рівняння;

- будують коло;

- розв’язують задачі.

Ціннісний компонент:

- усвідомлюють важливість знань з теми.

20.12

  1.  

Геометричні задачі з використанням циркуля. Обчислення значення виразів. Розв'язування задач.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого;

Діяльнісний компонент:

-уміють  працювати з циркулем;

- обчислюють значення виразів зі змінною;

-розв’язують рівняння;

- будують коло;

- розв’язують задачі.

Ціннісний компонент:

- прогнозують очікувані результати та зіставляють з  одержаними.

21.12

  1.  

Повторення та закріплення вивченого

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого;

Діяльнісний компонент:

- знаходять  значення числового виразу ;

- застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками;

- виконують дії з іменованими числами;

- розкладають трицифрові числа на розрядні доданки;

- порівнюють трицифрові числа;

- розв’язують  задачі.

Ціннісний компонент:

- аналізують навички вивченого матеріалу.

22.12

  1.  

Узагальнення і систематизація знань учнів за І семестр.

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого;

Діяльнісний компонент:

- знаходять  значення числового виразу ;

- застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками;

- виконують дії з іменованими числами;

- розкладають трицифрові числа на розрядні доданки;

- порівнюють трицифрові числа;

- розв’язують  задачі.

Ціннісний компонент:

- усвідомлюють важливість знань з теми.

23.12

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Демченко Наталя Федорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
27 березня 2023
Переглядів
1787
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку