Календарно-тематичне планування з математики для 3 класу.
№ |
Зміст навчального матеріалу в І семестрі |
Формування ключових компетентностей |
Очікувані результати навчально – пізнавальної діяльності учнів |
Дата |
Повторення вивченого в 2 класі |
||||
|
Інструкція БЖ. Нумерація чисел першої сотні. Сума розрядних доданків. Визначення часу, відстані між об’єктами. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності. |
Знаннєвий компонент: - знають і називають числа першої сотні; Діяльнісний компонент: - відтворюють послідовність чисел у межах100; - виконують додавання та віднімання на основі нумерації чисел; - обчислюють зручним для себе способом; Ціннісний компонент: - прогнозують результат додавання та віднімання; - перевіряють правильність обчислень.
|
01.09 |
|
Додавання і віднімання частинами. Порівняння числа та виразу. Грошові одиниці. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя. |
Знаннєвий компонент: - знають про додавання і віднімання чисел частинами; Діяльнісний компонент: - визначають загальну кількість десятків, одиниць у числі; - виконують додавання та віднімання на основі нумерації чисел; - знаходять значення числового виразу; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
02.09 |
|
Дії додавання та їхні компоненти. Знаходження невідомого доданка. Розв’язування задач. Годинник, час. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності.
|
Знаннєвий компонент: - знають сутність поняття «доданок»; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - виконують додавання та віднімання на основі нумерації чисел; - знаходять значення числового виразу; - визначають час за годинником. Ціннісний компонент: - перевіряють правильність обчислень; |
05.09 |
|
Дії віднімання та їхні компоненти. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя. |
Знаннєвий компонент: - знають сутність поняття «від’ємник»; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - розв’язують задачі на знаходження невідомого від’ємника; - порівнюють число і значення числового виразу. Ціннісний компонент: - перевіряють правильність обчислень; |
06.09 |
|
Компоненти віднімання. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Відрізок.
|
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя. |
Знаннєвий компонент: - знають сутність поняття «зменшуване»; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - розв’язують задачі на знаходження невідомого зменшуваного; - будують відрізок заданої довжини. Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
07.09 |
|
Задачі на знаходження суми та різниці. Робота з виразами зі змінною. Латинський алфавіт. Периметр. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя. |
Знаннєвий компонент: - знають і називають літери латинського алфавіту»; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - знаходять значення буквених виразів; - розв’язують задачі на знаходження суми та різниці; - обчислюють периметр прямокутника. Ціннісний компонент: - використовують досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя.
|
08.09 |
|
Дужки і порядок дій у виразах. Розв’язування задач з двома запитаннями. Обчислення периметра квадрата і прямокутника. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя. |
Знаннєвий компонент: -знають про випадки використання дужок, які вказують на порядок дій у виразі; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; - розв’язують задачі з двома запитаннями; - обчислюють периметр прямокутника та квадрата. Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість вмінь розв’язувати задачі.
|
09.09 |
|
Повторення про сутність множення. Переставний закон множення. Порівняння довжин відрізків. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність. |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють виконувати «переставний закон множення»; Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу ; - обчислюють приклади на множення; - розв’язують задачі на дві дії; - користуються переставним законом множення. Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань про вміння обчислювати. |
12.09 |
|
Збільшення числа в кілька разів. Розв’язування задач на дві дії. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - навчання впродовж життя. |
Знаннєвий компонент: - знають про способи збільшення чисел у кілька разів; Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу; - застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; - розв’язують задачі на дві дії; - будують відрізок заданої довжини; - порівнюють число і значення числового виразу. Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
13.09 |
|
Ділення. Перевірка ділення множенням. Ділення іменованих чисел. Творча робота над задачами. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають компоненти дії ділення; Діяльнісний компонент: - перевіряють ділення за допомогою дії множення; - виконують ділення іменованих чисел; - застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; - розв’язують задачі на дві дії. Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними.
|
14.09 |
|
Зменшення числа в кілька разів. Розв’язування задач за схемою. Відрізок, кут, прямокутник. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають про способи зменшення чисел; Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу - будують відрізок заданої довжини; - будують прямокутник заданої довжини; - розв’язують задачі на дві дії; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
15.09 |
|
Правила ділення і множення на 1. Знаходження невідомого множника. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій; |
Знаннєвий компонент: - знають як знаходити невідомий множник, правило множення і ділення на 1; Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - обчислюють периметр прямокутника; - розв’язують задачі на дві дії. Ціннісний компонент: - роблять висновки про вміння розв’язувати задачі. |
16.09 |
|
Правило множення на 0, правило ділення числа 0. Знаходження невідомого дільника. Обчислення значень виразу зі змінною. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя. |
Знаннєвий компонент: - знають як знаходити невідомий дільник, правило на множення на 0, правило ділення числа на 0; Діяльнісний компонент: - знаходять невідомий дільник; - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - розв’язують задачі на дві дії та порівнюють їх; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань про вміння знаходити невідомий дільник. |
19.09 |
|
Компоненти ділення. Знаходження невідомого діленого. Розв’язування задач. Вирази зі змінною. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність. |
Знаннєвий компонент: - знають як знаходити невідоме ділене; Діяльнісний компонент: - знаходять невідоме ділене; - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - розв’язують задачі на дві дії; - записують вирази та обчислюють їх значення. Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань про вміння знаходити невідоме ділене. |
20.09 |
|
Діагностувальна робота 1. Повторення вивченого у 2 класі. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності. |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого; Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; - виконують дії з іменованими числами; - обчислюють периметр прямокутника; - розв’язують задачі. Ціннісний компонент: - використовують досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру, у повсякденного життя. |
21.09 |
|
Дії з іменованими числами. Правило ділення рівних чисел. Розв’язування задач. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - підприємливість та фінансова грамотність.
|
Знаннєвий компонент: -знають правило ділення рівних чисел ; Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - виконують дії з іменованими числами; - порівнюють число і значення числового виразу; - розв’язують задачі на дві дії. Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
22.09 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Одиниці довжини та співвідношення між ними. Задачі на кратне порівняння чисел. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - підприємливість та фінансова грамотність.
|
Знаннєвий компонент: - знають поняття «кратне порівняння; Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу; - користується знанням співвідношень між величинами у практичних ситуаціях;
- перетворюють величини, виражені в двох одиницях - розв’язують задачі на різницеве порівняння. Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
23.09 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя. |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого; Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; - виконують дії з іменованими числами; - порівнюють число і значення числового виразу; - розв’язують задачі на дві дії; - обчислюють периметр прямокутника. Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
26.09 |
Табличне множення та ділення |
||||
|
Таблиця множення числа 2. Парні та непарні числа. Задачі, які містять подвійне збільшення/зменшення числа. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; |
Знаннєвий компонент: - знають і називають парні числа; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - порівнюють число і значення числового виразу; - застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; - розв’язують задачі, які містять подвійне збільшення/зменшення числа; Ціннісний компонент: - висловлюють судження про роботу над виразами до задач. |
27.09 |
|
Ціле, половина або одна друга. Задачі на знаходження частини від числа. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя. |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють відділяти половину числа; Діяльнісний компонент: - знаходять половину числа; - розв’язують задачі на знаходження половини числа. Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
28.09 |
|
Таблиця множення числа 3. Поняття «третина». Позначення третини дробом. Вирази зі змінною. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя. |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють відділяти третину числа; Діяльнісний компонент: - знаходять значення буквеного виразу із заданим значенням букви; - читають і записують математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; - розв’язують задачі на знаходження третини числа. Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
29.09 |
|
Таблиця множення і ділення числа 4. Вирази зі змінною. Розв’язування задач.
|
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають як утворюються таблиці множення і ділення, таблицю множення 4, таблицю ділення 4; Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; - читають і записують математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; - відновлюють рівності; - розв’язують задачі на дві дії. Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
30.09 |
|
Знаходження невідомого множника. Визначення часу за годинником. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; |
Знаннєвий компонент: - знають як знаходити значення виразів; Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; - відновлюють рівності; - визначають час за годинником; - розв’язують задачі на дві дії.
Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
03.10 |
|
Поняття «чверть». Позначення чверті числа дробом. Час. Квартал. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність. |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють відділяти чверть від числа; Діяльнісний компонент: - знаходять четвертину числа; -правильно вживають у мовленні частини одиниць часу; - записують час у годинах і хвилинах; - розв’язують задачі на дві дії. Ціннісний компонент: - аналізують навички вивченого матеріалу. |
04.10 |
|
Таблиця множення і ділення числа 5. Задачі на знаходження частини від числа. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають як утворюються таблиці множення і ділення, таблицю множення 5, таблицю ділення 5; Діяльнісний компонент: - знаходять п’яту частину числа; - виконують дії з іменованими числами; - розв’язують задачі на дві дії. Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
05.10 |
|
Робота з даними. Задачі на визначення тривалості. подій. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють визначати тривалість подій; Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу; - застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; - визначають час за годинником; -правильно вживають у мовленні частини одиниць часу; - розв’язують задачі на визначення тривалості події. Ціннісний компонент: - аналізують навички вивченого матеріалу. |
06.10 |
|
Обчислення буквених виразів. Відновлення рівностей. Задачі на визначення тривалості. подій.
|
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють визначати тривалість подій; Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; - відновлюють рівності; - визначають час за годинником; - порівнюють числа та вирази різними способами; - розв’язують задачі на визначення тривалості події. Ціннісний компонент: - аналізують навички вивченого матеріалу. |
07.10 |
|
Вирази, рівності, нерівності. Ознайомлення з рівнянням. Розв’язування рівнянь.
|
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння»; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - розв’язують рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; - виконують дії з іменованими числами; - розв’язують задачі на визначення тривалості події. Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість вмінь розв’язувати задачі. |
10.10 |
|
Таблиця множення і ділення числа 6. Розв’язування рівнянь. Кратне порівняння. Обчислення значення виразів з двома змінними. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знають як утворюються таблиці множення і ділення, таблицю множення 6, таблицю ділення 6; Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - розв’язують рівняння ; - розв’язують задачі на різницеве порівняння чисел; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
11.10 |
|
Рівняння. Задачі із третім запитанням. Блок-схеми. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знають про блок – схеми; Діяльнісний компонент: -знаходять шосту частину числа; - розв’язують рівняння; - складають блок – схему до виразу; - розв’язують задачі із третім запитанням. Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
12.10 |
|
Обчислення шостої частини іменованих чисел. Розв'язування задач на знаходження частини числа. Обчислення значення виразів з двома змінними. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність. |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють обчислювати шосту частину іменованих чисел; Діяльнісний компонент: - знаходять шосту частину іменованих чисел; -розв'язувати задачі на знаходження частини числа; - застосовують блок-схеми для розв'язування прикладів на декілька арифметичних дій; - розв’язують рівняння. Ціннісний компонент: - аналізують навички вивченого матеріалу. |
13.10 |
|
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають як знаходити значення виразів зі змінною; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразу зі змінною; - розв’язують рівняння ; - розв'язують задачі шляхом складання рівняння; - називають одині часу та їх співвідношення. Ціннісний компонент: - аналізують навички вивченого матеріалу. |
14.10 |
|
|
Таблиці множення та ділення на 7. Запис та обчислення значень виразів. Розв'язування задач різних типів. Ознайомлення з діаграмою |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають як утворюються таблиці множення і ділення, таблицю множення 7, таблицю ділення 7; Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу - читають і записують математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; - розв’язують задачі на знаходження периметру ділянки. Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
17.10 |
|
Дії з іменованими числами. Робота за таблицею Піфагора (скороченою). Складання та розв'язування рівнянь (математичні загадки). Творча робота над задачами.
|
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають як виконувати дії з іменованими числами. Діяльнісний компонент: - читають і записують математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; - виконують дії з іменованими числами; - розв’язують задачі; - розв’язують рівняння ; - складають та розв’язують задачу на знаходження двох добутків. Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
18.10 |
|
Діагностувальна робота 2. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого; Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; - виконують дії з іменованими числами; - обчислюють периметр прямокутника; - розв’язують задачі. Ціннісний компонент: - використовують досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру, у повсякденного життя. |
19.10 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого; Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; - виконують дії з іменованими числами; - порівнюють число і значення числового виразу; - розв’язують задачі на дві дії; - обчислюють периметр прямокутника. Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
20.10 |
|
Дослідження виразів. Ознайомлення із задачами на зведення до одиниці. Геометричні задачі. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають поняття задачі на зведення до одиниці; Діяльнісний компонент: - досліджувати вирази; - розуміють сутність процесу і складають задачі на зведення до одиниці; - працюють з геометричними задачами; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
21.10 |
|
Заміна додавання множенням. Задачі на вміщення.
|
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають поняття задачі на зведення до одиниці; Діяльнісний компонент: - застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; - працюють з геометричними задачами; - знаходять значення числового виразу; - записують вирази за блок-схемами та обчислювати їх значення; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
24.10 |
|
Таблиця множення і ділення числа 8. Обчислення периметра прямокутника. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають як утворюються таблиці множення і ділення, таблицю множення 8, таблицю ділення 8; Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу; - розв’язують рівняння ; - розв’язують задачі; - будують прямокутник і обчислюють його периметр. Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
25.10 |
|
Робота над задачами на зведення до одиниці. Розв'язування рівнянь. Комбінаторні задачі. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають як розв’язувати задачі на зведення до одиниці. Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу; - розв’язують рівняння ; - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
26.10 |
|
Творча робота над задачами. Дослідження виразів зі змінною. Обчислення значень виразів, використовуючи правила порядку дій. Обчислення периметра трикутника. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: -знають про подільность чисел на 5 Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; -вміють працювати над задачами на зведення до одиниці; -досліджують вирази; - обчислюють периметр трикутника. Ціннісний компонент: - аналізують навички вивченого матеріалу. |
27.10 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого; Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; - виконують дії з іменованими числами; - порівнюють число і значення числового виразу; - розв’язують задачі на дві дії; - обчислюють периметр прямокутника. Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
28.10 |
|
Інструкція БЖ. Обчислення частини числа. Використання переставного закону множення для обчислення добутків. Перевірка ділення множенням. Таблиці множення та ділення на 9. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знає як знаходити частину числа. Діяльнісний компонент: - знаходять частину числа; - перевіряють ділення множенням; - користуватися переставним законом множення; - розв’язують задачі. Ціннісний компонент: - аналізують навички вивченого матеріалу. |
07.11 |
|
Дії з іменованими числами. Використання блок-схем для розв'язування задач. Обчислення значення буквеного виразу. Розв'язування задач. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: -знає як виконувати дії з іменованими числами. Діяльнісний компонент: - знаходять значення буквеного виразу із заданим значенням букви; - читають і записують математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; - використовують блок-схеми для розв'язання задач; - виконують дії з іменованими числами; Ціннісний компонент: - аналізують навички вивченого матеріалу. |
08.11 |
|
Числовий відрізок. Задачі з буквеними даними. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: -знає про задачі з буквеними даними. Діяльнісний компонент: -складають, записують вирази за схемами; -обчислюють значення виразів; - розв’язують рівняння ; - розв’язують задачі; - читають і записують математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; Ціннісний компонент: - аналізують навички вивченого матеріалу. |
09.11 |
|
Буквені вирази. Задачі з буквеними даними. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: -знає про задачі з буквеними даними. Діяльнісний компонент: - розв’язують рівняння ; - розв’язують задачі з буквеними даними; - знаходять значення буквеного виразу із заданим значенням букви; Ціннісний компонент: - аналізують навички вивченого матеріалу. |
10.11 |
|
Правила множення та ділення числа на 10. Ознака подільності числа на 10. Розв'язування задач різних типів. Творча робота над задачею. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають правило множення і ділення числа на 10, ознаку подільності числа на 10. Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу; - застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; - розв’язують задачі. Ціннісний компонент: - аналізують навички вивченого матеріалу. |
11.11 |
|
Запис виразів та обчислення їх значення. Розв'язування рівнянь. Творча робота над задачами. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають правило множення і ділення числа на 10, ознаку подільності числа на 10. Діяльнісний компонент: -вміють множити і ділити числа на 10; - розв’язують рівняння; - знаходять значення буквеного виразу із заданим значенням букви; - розв’язують задачі. Ціннісний компонент: - аналізують навички вивченого матеріалу. |
14.11 |
|
Використання переставної властивості множення для раціонального розв'язання прикладів. Розв'язування задач з буквеними даними. Складання задачі за таблицею. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: -знають переставний закон множення. Діяльнісний компонент: -складають, записують вирази за схемами; -обчислюють значення виразів; - розв’язують задачі. Ціннісний компонент: - висловлюють судження про роботу на уроці. |
15.11 |
|
Обчислення частини числа. Узагальнення поняття «дріб». Чисельник та знаменник дробу. Визначення, запис та читання дробів. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: -знають поняття «дріб», «чисельник», «знаменник». Діяльнісний компонент: -обчислюють частини числа; -вміють читати та записувати дріб; -обчислюють значення виразів; - розв’язують задачі. Ціннісний компонент: - аналізують навички вивченого матеріалу. |
16.11 |
|
Читання дробових чисел. Запис дробів. Ознайомлення із задачею на знаходження частини числа та задачею на знаходження числа за його частиною. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: -знають про задачі на знаходження числа за його частиною. Діяльнісний компонент: -розв’язують задачі на знаходження числа за його частиною; - читають та записують дріб; - обчислюють значення виразів; - розв’язують задачі. Ціннісний компонент: - висловлюють судження про роботу на уроці. |
17.11 |
|
Визначення частини числа за дробом. Розв'язування задач на знаходження числа за його частиною. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: -знають про задачі на знаходження числа за його частиною. Діяльнісний компонент: -розв’язують задачі на знаходження числа за його частиною; - читають та записують дріб; - обчислюють значення виразів; - розв’язують задачі. Ціннісний компонент: - висловлюють судження про роботу на уроці. |
18.11 |
|
Визначення частини числа за дробом. Розв'язування задач на знаходження числа за його частиною. Розв'язування рівнянь. Побудова відрізка за його частиною. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: -знають про задачі на знаходження числа за його частиною. Діяльнісний компонент: -розв’язують задачі на знаходження числа за його частиною; - читають та записують дріб; - розв’язують рівняння; - розв’язують задачі. Ціннісний компонент: - аналізують навички вивченого матеріалу. |
21.11 |
|
Визначення частини числа за дробом. Визначення правильності розв'язання рівнянь. Розв'язування задач з використанням блок-схеми. Робота над задачею з буквеними даними. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють використовувати знання. Діяльнісний компонент: -вміють множити і ділити числа на 10; -складають, записують вирази за схемами; -обчислюють значення виразів; - розв’язують задачі. Ціннісний компонент: - аналізують навички вивченого матеріалу. |
22.11 |
|
Діагностувальна робота 3. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого; Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; - виконують дії з іменованими числами; - записують дроби; - розв’язують задачі. Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань з теми. |
23.11 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого; Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; - виконують дії з іменованими числами; - порівнюють число і значення числового виразу; - розв’язують задачі на на знаходження числа за його частиною ; - обчислюють периметр прямокутника. Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
24.11 |
Нумерація трицифрових чисел |
||||
|
Узагальнення поняття «сотня». Утворення чисел другої сотні. Нумераційна таблиця «Сотні. Десятки. Одиниці». Круглі числа другої сотні. Попереднє і наступне числа. Розв'язування задач. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: -знають поняття «сотня». Діяльнісний компонент: -утворюють числа другої сотні; - читають круглі числа другої сотні; - називають попереднє та наступне число; - розв'язують задачі з буквеними даними; - знаходять значення числового виразу. Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань з теми. |
25.11 |
|
Робота з нумераційною таблицею «Сотні. Десятки. Одиниці». Сума розрядних доданків та порівняння чисел другої сотні. Розв'язування задач. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають поняття «розряд», «одиниці розряду». Діяльнісний компонент: -розкладають числа другої сотні на суму розрядних доданків; - порівнюють числа другої сотні; - записують числа другої сотні; - порівнюють числа другої сотні; - знаходять значення числового виразу. - розв’язують задачі. Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
28.11 |
|
Утворення числа 200. Числа третьої сотні: утворення, склад, попереднє та наступне числа, сума розрядних доданків. Поняття «розряд», «одиниці розряду». Розв'язування задач. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: -розуміють як утворюється число 200; - знають поняття «розряд», «одиниці розряду». Діяльнісний компонент: -називають числа третьої сотні; - називають попереднє та наступне число; - розкладають трицифрові числа на розрядні доданки; - знаходять значення числового виразу. - розв’язують задачі. Ціннісний компонент: - аналізують навички вивченого матеріалу. |
29.11 |
|
Числа третього розряду. Нумерація трицифрових чисел. Додавання виду 500 + 4. Розв'язування задач та рівнянь. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: -знає числа третього розряду; Діяльнісний компонент: -виконують додавання виду 500 + 4; -виконують дії з іменованими числами; - знаходять значення числового виразу. - розв’язують задачі. - розв’язують рівняння. Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
30.11 |
|
Порівняння трицифрових та одно-, двоцифрових чисел. Запис трицифрових чисел. Читання трицифрових чисел у порядку зростання/спадання. Поняття «кілометр». Дії з іменованими числами. Розв'язування задач. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: -знають поняттям «кілометр». Діяльнісний компонент: - порівнюють трицифрові числа; - записують трицифрові числа , читають у порядку зростання/спадання; - виконують дії з іменованими числами; - знаходять значення числового виразу. - розв’язують задачі. Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань з теми. |
01.12 |
|
Нумерація трицифрових чисел. Співвідношення одиниць довжини. Перетворення одиниць довжини. Творча робота над задачами |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: -знають про співвідношення одиниць довжини. Діяльнісний компонент: - записують трицифрові числа , читають у порядку зростання/спадання; - порівнюють трицифрові числа; - розкладають трицифрові числа на розрядні доданки; - знаходять значення числового виразу. - розв’язують задачі; -вміють перетворювати одиниці довжини. Ціннісний компонент: - аналізують навички вивченого матеріалу. |
02.12 |
|
Співвідношення одиниць маси. Перетворення одиниць маси. Дії з іменованими числами. Розв'язування задач. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: -знають про співвідношення одиниць маси. Діяльнісний компонент: - порівнюють трицифрові числа; - записують трицифрові числа , читають у порядку зростання/спадання; - виконують дії з іменованими числами; - знаходять значення числового виразу. - розв’язують задачі; -вміють перетворювати одиниці маси. Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань з теми. |
05.12 |
|
Нумерація трицифрових чисел. Сума розрядних доданків. Дії з іменованими числами. Перевірка правильності розв'язання рівнянь. Розв'язування задач. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: -знають про співвідношення грошових одиниць. Діяльнісний компонент: - розкладають трицифрові числа на розрядні доданки; - виконують дії з іменованими числами; - знаходять значення числового виразу. - розв’язують задачі; - розв’язують рівняння. Ціннісний компонент: - аналізують навички вивченого матеріалу. |
06.12 |
|
Лічба сотнями. Додавання та віднімання сотень. Додавання та віднімання на основі розрядного складу чисел. Творча робота над задачею. Задачі на спільну роботу. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: -знають про нумерацію трицифрових чисел. Діяльнісний компонент: - вміють обчислювати суми на основі знань нумерації трицифрових чисел; - знаходять значення числового виразу. - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
07.12 |
|
Повторення одиниць часу, пов'язаних з рухом Землі навколо своєї осі та навколо Сонця. Співвідношення цих одиниць часу. Інформативність календаря. Робота з календарем. Ознайомлення із задачею на обчислення часу закінчення події. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: -знають про співвідношення одиниць часу; - розуміють поняття «декада місяця. Діяльнісний компонент: -вміють розв'язувати задачі на обчислення часу закінчення події; -вміють працювати з календарем; - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
08.12 |
|
Порівняння одиниць часу. Поняття «секунда». Арифметичні дії з одиницями часу. Розв'язування задач та рівнянь. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: -знають поняття «секунда». Діяльнісний компонент: -вміють перетворювати іменовані числа та виконувати з ними різні арифметичні дії; - розв’язують задачі; - розв’язують рівняння. Ціннісний компонент: - аналізують навички вивченого матеріалу. |
09.12 |
|
Нумерація трицифрових чисел. Порівняння трицифрових чисел. Ознайомлення зі способами округлення трицифрових чисел. Правило округлення числа до сотень. Додавання та віднімання на основі нумерації трицифрових чисел. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: -знають нумерацію чисел у межах 1000; - знають поняття «округлення». Діяльнісний компонент: Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
12.12 |
|
Округлення трицифрових чисел до сотень. Додавання та віднімання на основі нумерації трицифрових чисел. Дії з одиницями часу. Ознайомлення із задачею на обчислення часу початку події. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: -знають способи округлення трицифрових чисел. Діяльнісний компонент: вміють додавати та віднімати одиниці часу; -виконують дії з іменованими числами; - знаходять значення числового виразу. - розв’язують задачі на обчислення часу початку події. Ціннісний компонент: - аналізують навички вивченого матеріалу. |
13.12 |
|
Порівняння трицифрових чисел. Ознайомлення з подвійною нерівністю. Обчислення значення виразів. Розв'язування задач. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - розуміють поняття «вираз», «рівність», «нерівність»; - знайомі з подвійною нерівністю. Діяльнісний компонент: - порівнюють трицифрові числа; - знаходять розв'язки у подвійних нерівностях; -вміють перетворювати іменовані числа; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань з теми. |
14.12 |
|
Діагностувальна робота 4. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого; Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу ; - застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; - виконують дії з іменованими числами; - розкладають трицифрові числа на розрядні доданки; - порівнюють трицифрові числа; - розв’язують задачі. Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
15.12 |
|
Аналіз діагносту вальної роботи. Розв'язування рівнянь та задач. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра квадрата. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого; Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу ; - застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; - виконують дії з іменованими числами; - розкладають трицифрові числа на розрядні доданки; - порівнюють трицифрові числа; - розв’язують задачі. Ціннісний компонент: - аналізують навички вивченого матеріалу. |
16.12 |
|
Уточнення поняття «коло». Циркуль. Центр та радіус кола. Побудова кола з використанням циркуля. Робота над рівняннями та задачами. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: -знають поняття «коло», центр та радіус кола. Діяльнісний компонент: -уміють працювати з циркулем; - обчислюють значення виразів зі змінною; -розв’язують рівняння; - будують коло; - читають і записують математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
19.12 |
|
Обчислення значення виразів з двома змінними. Обчислення значення виразів. Розв'язування задач. Побудова кола. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого; Діяльнісний компонент: -вміють записувати вирази та знаходити їхні значення; - обчислюють значення виразів з двома змінною; - розв’язують рівняння; - будують коло; - розв’язують задачі. Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань з теми. |
20.12 |
|
Геометричні задачі з використанням циркуля. Обчислення значення виразів. Розв'язування задач. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого; Діяльнісний компонент: -уміють працювати з циркулем; - обчислюють значення виразів зі змінною; -розв’язують рівняння; - будують коло; - розв’язують задачі. Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
21.12 |
|
Повторення та закріплення вивченого |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого; Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу ; - застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; - виконують дії з іменованими числами; - розкладають трицифрові числа на розрядні доданки; - порівнюють трицифрові числа; - розв’язують задачі. Ціннісний компонент: - аналізують навички вивченого матеріалу. |
22.12 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за І семестр. |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого; Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу ; - застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; - виконують дії з іменованими числами; - розкладають трицифрові числа на розрядні доданки; - порівнюють трицифрові числа; - розв’язують задачі. Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань з теми. |
23.12 |