МАТЕМАТИКА
5 клас
Кількість годин за рік – 175 год.
Кількість годин на тиждень – 5 год на тиждень
№ з/п |
№ ур |
Тема уроку |
Год. |
Дата |
Прим. |
І семестр (80 год) |
|||||
Тема 1. Математична мова та математичні моделі ( 21 год) |
|||||
|
|
Запис, читання і складання виразів |
1 |
|
|
|
|
Запис, читання і складання виразів. |
1 |
|
|
|
|
Значення виразу |
1 |
|
|
|
|
Значення виразу |
1 |
|
|
|
|
Значення виразу |
|
|
|
|
|
Переклад умови задачі на математичну мову |
1 |
|
|
|
|
Переклад умови задачі на математичну мову |
1 |
|
|
|
|
Переклад умови задачі на математичну мову |
1 |
|
|
|
|
Переклад умови задачі на математичну мову |
1 |
|
|
|
|
Переклад умови задачі на математичну мову |
1 |
|
|
|
|
Переклад умови задачі на математичну мову |
|
|
|
|
|
Робота з математичними моделями |
1 |
|
|
|
|
Робота з математичними моделями |
1 |
|
|
|
|
Робота з математичними моделями |
|
|
|
|
|
Метод спроб та помилок |
1 |
|
|
|
|
Метод спроб та помилок |
1 |
|
|
|
|
Метод перебору |
1 |
|
|
|
|
Метод перебору |
1 |
|
|
|
|
Метод перебору |
|
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань |
1 |
|
|
|
|
Контрольна робота №2 |
1 |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
Тема 2. Мова та логіка (12 год) |
|||||
|
|
Висловлювання |
1 |
|
|
|
|
Висловлювання |
|
|
|
|
|
Загальні твердження |
1 |
|
|
|
|
«Хоча б один» |
1 |
|
|
|
|
«Хоча б один» |
1 |
|
|
|
|
Про доведення загальних тверджень |
1 |
|
|
|
|
Введення позначень |
1 |
|
|
|
|
Введення позначень |
1 |
|
|
|
|
Введення позначень |
|
|
|
|
|
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань |
|
|
|
|
|
Контрольна робота № 3 |
1 |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
Тема 4. Ознаки подільності (18 год) |
|||||
|
|
Дільники та кратні |
1 |
|
|
|
|
Дільники та кратні |
1 |
|
|
|
|
Прості та складені числа |
1 |
|
|
|
|
Прості та складені числа |
1 |
|
|
|
|
Подільність добутку |
1 |
|
|
|
|
Подільність добутку |
1 |
|
|
|
|
Подільність добутку |
1 |
|
|
|
|
Подільність суми та різниці |
1 |
|
|
|
|
Подільність суми та різниці |
1 |
|
|
|
|
Подільність суми та різниці |
1 |
|
|
|
|
Ознаки подільності на 2, 5, 10 |
1 |
|
|
|
|
Ознаки подільності на 2, 5, 10 |
1 |
|
|
|
|
Ознаки подільності на 2, 5, 10 |
1 |
|
|
|
|
Ознаки подільності на 3,9 |
1 |
|
|
|
|
Ознаки подільності на 3,9 |
1 |
|
|
|
|
Ознаки подільності на 3,9 |
1 |
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань |
1 |
|
|
|
|
Контрольна робота № 4 |
1 |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
Тема 5. Прості числа і подільність. Логіка ( 25 год) |
|||||
|
|
Аналіз контрольної роботи. Розклад числа на прості множники |
1 |
|
|
|
|
Розклад числа на прості множники |
1 |
|
|
|
|
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа |
1 |
|
|
|
|
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа |
1 |
|
|
|
|
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа |
1 |
|
|
|
|
Найменше спільне кратне |
1 |
|
|
|
|
Найменше спільне кратне |
1 |
|
|
|
|
Найменше спільне кратне |
1 |
|
|
|
|
Степінь числа |
1 |
|
|
|
|
Степінь числа |
1 |
|
|
|
|
Степінь числа |
1 |
|
|
|
|
Додаткові властивості множення і ділення |
1 |
|
|
|
|
Додаткові властивості множення і ділення |
1 |
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань |
1 |
|
|
|
|
Контрольна робота № 5 |
1 |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Рівносильність речень |
1 |
|
|
|
|
Рівносильність речень |
1 |
|
|
|
|
Означення |
1 |
|
|
|
|
Означення |
1 |
|
|
|
|
Означення |
1 |
|
|
|
|
Означення |
1 |
|
|
|
|
Означення |
1 |
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань |
1 |
|
|
|
|
Контрольна робота № 6 |
1 |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
|
|
Підсумковий урок першого семестру |
1 |
|
|
II семестр (95 год) |
|||||
Тема 6. Поняття дробу ( 15 год) |
|||||
|
|
Натуральні числа та дроби |
1 |
|
|
|
|
Натуральні числа та дроби |
1 |
|
|
|
|
Основна властивість дробу. Перетворення дробів |
1 |
|
|
|
|
Основна властивість дробу. Перетворення дробів |
1 |
|
|
|
|
Основна властивість дробу. Перетворення дробів |
1 |
|
|
|
|
Порівняння дробів |
1 |
|
|
|
|
Порівняння дробів. |
1 |
|
|
|
|
Порівняння дробів |
1 |
|
|
|
|
Порівняння дробів |
1 |
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань |
1 |
|
|
|
|
Контрольна робота № 7 |
1 |
|
|
Тема 7. Арифметика звичайних дробів (41 год) |
|||||
|
|
Аналіз контрольної роботи. Додавання і віднімання звичайних дробів |
1 |
|
|
|
|
Додавання і віднімання звичайних дробів |
1 |
|
|
|
|
Додавання і віднімання звичайних дробів |
1 |
|
|
|
|
Додавання і віднімання звичайних дробів |
1 |
|
|
|
|
Додавання і віднімання звичайних дробів |
1 |
|
|
|
|
Додавання і віднімання змішаних чисел |
1 |
|
|
|
|
Додавання і віднімання змішаних чисел |
1 |
|
|
|
|
Додавання і віднімання змішаних чисел |
1 |
|
|
|
|
Додавання і віднімання змішаних чисел |
1 |
|
|
|
|
Множення дробів |
1 |
|
|
|
|
Множення дробів |
1 |
|
|
|
|
Множення дробів |
1 |
|
|
|
|
Множення дробів |
1 |
|
|
|
|
Множення дробів |
1 |
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань |
1 |
|
|
|
|
Контрольна робота № 8 |
1 |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Ділення дробів |
1 |
|
|
|
|
Ділення дробів |
1 |
|
|
|
|
Ділення дробів |
1 |
|
|
|
|
Ділення дробів |
1 |
|
|
|
|
Ділення дробів |
1 |
|
|
|
|
Ділення дробів |
1 |
|
|
|
|
Приклади обчислень з дробами |
1 |
|
|
|
|
Приклади обчислень з дробами |
1 |
|
|
|
|
Приклади обчислень з дробами |
1 |
|
|
|
|
Задачі на дроби |
1 |
|
|
|
|
Задачі на дроби |
1 |
|
|
|
|
Задачі на дроби |
1 |
|
|
|
|
Задачі на дроби |
1 |
|
|
|
|
Задачі на дроби (продовження) |
1 |
|
|
|
|
Задачі на дроби (продовження) |
1 |
|
|
|
|
Задачі на дроби (продовження) |
1 |
|
|
|
|
Задачі на дроби (продовження) |
1 |
|
|
|
|
Задачі на дроби (продовження) |
1 |
|
|
|
|
Задачі на спільну роботу |
1 |
|
|
|
|
Задачі на спільну роботу |
1 |
|
|
|
|
Задачі на спільну роботу |
1 |
|
|
|
|
Задачі на спільну роботу |
1 |
|
|
|
|
Задачі на спільну роботу |
1 |
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань |
1 |
|
|
|
|
Контрольна робота № 9
|
1 |
|
|
Тема 8. Поняття десяткового дробу (12 год) |
|||||
|
|
Аналіз контрольної роботи. Новий запис чисел |
1 |
|
|
|
|
Новий запис чисел |
1 |
|
|
|
|
Десяткові і звичайні дроби |
1 |
|
|
|
|
Десяткові і звичайні дроби |
1 |
|
|
|
|
Наближені рівності. Округлення чисел |
1 |
|
|
|
|
Наближені рівності. Округлення чисел |
1 |
|
|
|
|
Наближені рівності. Округлення чисел |
1 |
|
|
|
|
Порівняння десяткових чисел |
1 |
|
|
|
|
Порівняння десяткових чисел |
1 |
|
|
|
|
Порівняння десяткових чисел |
1 |
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань |
1 |
|
|
|
|
Контрольна робота № 10 |
1 |
|
|
Тема 9. Арифметика десяткових дробів (20 год) |
|||||
|
|
Аналіз контрольної роботи. Додавання і віднімання десяткових дробів |
1 |
|
|
|
|
Додавання і віднімання десяткових дробів |
1 |
|
|
|
|
Додавання і віднімання десяткових дробів |
1 |
|
|
|
|
Додавання і віднімання десяткових дробів |
1 |
|
|
|
|
Додавання і віднімання десяткових дробів |
1 |
|
|
|
|
Множення та ділення десяткових дробів на 10, 100, 1000 і т.д. |
1 |
|
|
|
|
Множення та ділення десяткових дробів на 10, 100, 1000 і т.д. |
1 |
|
|
|
|
Множення та ділення десяткових дробів на 10, 100, 1000 і т.д. |
1 |
|
|
|
|
Множення десяткових дробів |
1 |
|
|
|
|
Множення десяткових дробів |
1 |
|
|
|
|
Множення десяткових дробів |
1 |
|
|
|
|
Множення десяткових дробів |
1 |
|
|
|
|
Множення десяткових дробів |
1 |
|
|
|
|
Ділення десяткових дробів |
1 |
|
|
|
|
Ділення десяткових дробів |
1 |
|
|
|
|
Ділення десяткових дробів |
1 |
|
|
|
|
Ділення десяткових дробів |
1 |
|
|
|
|
Ділення десяткових дробів |
1 |
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань |
1 |
|
|
|
|
Контрольна робота № 11 |
1 |
|
|
Тема 10. Повторення і систематизація навчального матеріалу (11 год) |
|||||
|
|
Робота з математичними моделями |
1 |
|
|
|
|
Подільність натуральних чисел |
1 |
|
|
|
|
Звичайні дроби. Арифметика звичайних дробів |
1 |
|
|
|
|
Десяткові дроби. Арифметика десяткових дробів |
1 |
|
|
|
|
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
|
Контрольна робота №12 (підсумкова) |
1 |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування цікавих задач з вивчених тем |
1 |
|
|
|
|
Розв’язування цікавих задач з вивчених тем |
1 |
|
|
|
|
Розв’язування цікавих задач з вивчених тем |
1 |
|
|
|
|
Розв’язування цікавих задач з вивчених тем |
1 |
|
|
|
|
Підсумковий урок |
1 |
|
|