Trial уроку з математики 5 клас НУШ.
TRIALТема:Натуральні числа.Порівняння trial чисел.
Мета:1.Навчальна:закріпити знання учнів про правила запису і читання натуральних
чисел,порівняння натуральних чисел.
TRIAL2.Розвиваюча:розвивати пам’ять,логічне мислення,навички самостійної
роботи,активізувати пізнавальну діяльність учнів.
3.Виховна:виховувати trial до математики,увагу,старанність. Тип уроку:повторення,систематизація і поглиблення знань.
Хід уроку.
І.Організаційний момент.
TRIALІІ.Перевірка домашнього завдання.
ІІІ.Актуалізація опорних знань. Усні вправи:
1.Прочитайте числа 130;25675;60030;25185175;400000700.
2.Яке число trial у вигляді суми розрядних доданків? 2000+600+5;
49000000+5000+1;30000+100+20+5;690000+60. 3.Скільки десятків і сотень у числа 897?
TRIALІV.Формування вмінь та trial
1.Розташуйте в порядку спадання числа:348;875;901;515;807.
2.Запишіть усі trial числа,які:а)більші за 934 і менші 901;б)більші за 2295640 і менші 2295647.
3.Між якими двома найближчими натуральними числами знаходиться
число;а)18;б)895.Відповідь запишіть у вигляді подвійної нерівності.
4.Розв’язування задач.
а).Один альбом коштує 265грн.,а другий на39 грн.менше.Скільки коштують обидва альбоми разом?
б).Три бригади ремонтували дорогу.Перша бригада відремонтувала 23 км.,друга на 7 км. менше,ніж перша.Разом перша і друга бригади відремонтували на 12 км.більше ніж третя.Скільки кілометрів дороги відремонтували три бригади разом?
5.Історична хвилинка.
trial рахували в давнину.
TRIALб)Римська система числення.
в)Числа-”велетні”
6.Самостійно виконати завдання.
а)Поставте замість знаків* знаки дій,щоб рівність була правильною-
4*4*13=13;21*8*8=21
б)У даних прикладах trial дужки так,щоб рівність була првильною
3*3+3:3-3=3
3*3+3:3-3=9
3*3+3:3-3=1
V.Підсумки уроку. Рефлексія.
На уроці
TRIALя... .
дізнався...
.зрозумів...
TRIAL.навчився...
.найбільші труднощі я
відчув... .найбільший успіх- це...
VІ.Домашнє завдання.Повторити п.2,виконати №37,38,40.