«Погоджено»
Директор
________________
Індивідуальний
календарно-тематичний навчальний план
учня 6 класу
програма для дітей із затримкою психічного розвитку
на І – ІІ семестр 2019-2020н.р.
Складено вчителем: Абарбарчук В.В.
Перевірено _____________________
(Заступник директора з НВР)
Ознайомлена ___________________
(Підпис батьків)
Календарний план обговорено на засіданні МО математично-природничого циклу (засідання № 1 від)
Математика
Усього – 94 години
3 години на тиждень
(У відповідності до програми для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку.“Математика. 5-6 класи». Укладачі: М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номіровський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис,М. С. Якір. 2014.)
№ уро-ку |
Тема уроку |
Вимоги до рівня |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати |
К-сть год |
Дата прове- дення |
Примітки |
І семестр Тема 1. Подільність натуральних чисел |
||||||
1. |
Парні та непарні числа. Дільники і кратні натурального числа |
Учень: розпізнає парні і непарні числа; має уявлення про подільність чисел; знає ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10; розкладає натуральні числа (у межах тисячі) на прості множники; користується ознаками подільності чисел на 2, 3, 5, 9, 10; знаходить спільні дільники та спільні кратні двох-трьох чисел;
|
Сенсомоторний розвиток:виконує всі рухові дії, які потрібні для виконання завдання. Пізнавальна діяльність:оволодіває поняттям парні і непарні числа; орієнтується в межах теми; навчається знаходити НСД і НСК. Мовленнєвий розвиток: формулює означення дільника кратного, простого і складеного чисел, найбільшого спільного дільника і найменшого спільного кратного; використовує засвоєні терміни під час відповідей. Формування математичного мислення: розвитоквмінь аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, планувати та контролювати власні дії; розвиток вмінь аналізувати навчальний матеріал, знаходити причинно-наслідкові зв’язки, діяти за аналогією |
1 |
|
|
2. |
Прості і складені числа. Таблиці простих чисел |
1 |
|
|
||
3-4. |
Ознаки подільності натуральних чисел на 2,5, 10 |
2 |
|
|
||
5. |
Ознаки подільності натуральних чисел на 3 і 9 |
1 |
|
|
||
6. |
Розкладання натурального числа на прості множники. Спільний дільник кількох чисел. Найбільший спільний дільник кількох чисел |
1 |
|
|
||
7-8. |
Спільне кратне кількох чисел. Найменше спільне кратне |
2 |
|
|
||
9. |
Контрольна робота №1 |
1 |
|
|
||
Тема 2. Звичайні дроби |
||||||
10-11. |
Основна властивість дробу. Скорочення дробу |
Учень: застосовує основну властивість дробу до скорочення дробів і зведення дробів до спільного знаменника; додає і відмімає звичайні дроби; порівнює дроби; записує звичайні дроби у вигляді десяткових і навпаки; розв’язує основні задачі на дроби; знаходить дріб від числа та число за його дробом; застосовує основну властивість дробу до скорочення дробів і зведення дробів до спільного знаменника; виконує множення і ділення звичайних дробів; порівнює дроби; розв’язує основні задачі на множення і ділення дробів.
|
Сенсомоторний розвиток:виконує всі рухові дії, які потрібні для виконання завдання; ілюструє основну властивість дробу на прикладах. Пізнавальна діяльність:формуються уявлення про звичайний дріб; засвоює основну властивість дробу, правила додавання і віднімання звичайних дробів, правила знаходження дробу від числа та числа за його дробом; правила множення і ділення дробів. Мовленнєвий розвиток: читає і записує звичайні дроби; називає приклади нескінченних періодичних десяткових дробів; використовує засвоєні математичні терміни під час відповідей. Формування математичного мислення: розвитоквмінь аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, планувати та контролювати власні дії; розвиток вмінь аналізувати навчальний матеріал, знаходити причинно-наслідкові зв’язки, діяти за аналогією
|
2 |
|
|
12-13. |
Найменший спільний знаменник.Зведення дробу до спільного знаменника |
2 |
|
|
||
14. |
Порівняння дробів |
1 |
|
|
||
15-17. |
Додавання і віднімання дробів звичайних дробів |
3 |
|
|
||
18. |
Додавання і віднімання цілих і дробових чисел |
1 |
|
|
||
19-21. |
Множення дробів. Знаходження дробу від числа |
3 |
|
|
||
22. |
Взаємно обернені числа |
1 |
|
|
||
23-25. |
Ділення дробів. Знаходження числа за його дробом |
3 |
|
|
||
26-27. |
Перетворення звичайного дробу в десятковий і навпаки |
2 |
|
|
||
28. |
Приклади нескінченних періодичних десяткових дробів |
1 |
|
|
||
29- 30. |
Десяткові наближення звичайного дробу |
2 |
|
|
||
31-32. |
Розв’язування текстових математичних задач |
2 |
|
|
||
33. |
Контрольна робота №2 |
1 |
|
|
||
Тема 3. Відношення і пропорції |
||||||
34. |
Відношення та його властивості |
Учень: знає означення пропорції, відношення; знаходить невідомий член пропорції; розв’язує задачі на пропорційні величини; використовує основну властивість пропорції для розв’язування; будує коло, круг; має уявлення про стовпчасті та кругові діаграми. |
Сенсомоторний розвиток:виконує всі рухові дії, які потрібні для виконання завдання; ілюструє основну властивість пропорції і відношення на прикладах. Пізнавальна діяльність: формуються уявлення про відношення, пропорцію, пряму (і обернену) пропорційність величин; засвоює основну властивість пропорції і відношення; навчається розв’язувати задачі на використання прямої (і оберненої) пропорційних залежностей; ознайомлюється з круговим сектором, стовпчастими та круговими діаграмами; набуває вмінь використовувати засвоєні зання в практичній діяльності. Мовленнєвий розвиток:називає основні властивості пропорції і відношення; читає та записує рівняння; обґрунтовує розв’язування задач на пропорційні залежності.
|
1 |
|
|
35-36. |
Пропорція, її члени та її властивості. Основна властивість пропорції |
2 |
|
|
||
37-38. |
Розв’язування рівнянь на основі властивості пропорції |
2 |
|
|
||
39. |
Масштаб |
1 |
|
|
||
40-41. |
Відсоткове відношення двох чисел |
2 |
|
|
||
42-43. |
Відсоткові розрахунки |
2 |
|
|
||
44. |
Контрольна робота №3 |
1 |
|
|
||
45. |
Узагальнення та систематизація вивченого навчального матеріалу в І семестрі |
1 |
|
|
||
|
|
|
||||
ІІ семестр |
||||||
46- 47. |
Пряма та оберенена пропорційні залежності |
|
Формування математичного мислення: розвитоквмінь аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, планувати та контролювати власні дії; знаходити причинно-наслідкові зв’язки, діяти за аналогією. |
2 |
|
|
48-49. |
Ймовірність випадкової події |
2 |
|
|
||
50. |
Коло. Довжина кола |
1 |
|
|
||
51. |
Круг. Площа круга |
1 |
|
|
||
52. |
Круговий сектор. Ознайомлення із стовпчастими та круговими діаграмами |
1 |
|
|
||
53. |
Циліндр. Конус. Куля |
1 |
|
|
||
Тема 4. Раціональні числа та дії над ними |
||||||
54. |
Додатні та від'ємні числа. Число нуль |
Учень: має уявлення про додатні та від’ємні числа; протилежні числа, модуль числа; знає правила виконання чотирьох арифметичних дій над додатніми та від’ємними числами; знаходить і записує число протилежне даному; розрізняє додатні і відємні числа; виконує додавання віднімання раціональних чисел; формулює властивості додавання тазастосовує їх до розв’язування текстових задач; знає властивості моження; знає правила розкриття дужок і зведення подібних доданків; називає координати точок; порівнює раціональні числа; виконує додавання і віднімання, множення і ділення раціональних чисел; обчислює значення числових виразів, що містять додатні і від’ємні числа; розв’язує текстові математичні задачі.
|
Сенсомоторний розвиток: будує координатну пряму; зображує раціональні числа на координатній прямій; знаходить і записує координати точок на прямій; будує координатну площину; визначає абсцису і ординату точки; виконує всі рухові дії, які потрібні для виконання завдання. Пізнавальна діяльність:розширює уявлення про число шдяхом введення від’ємних чисел; знає, що нуль не належить ні до додатніх ні до від’ємних чисел; розрізняєдодатні і від’ємні числа; набуває уявлень про модуль числа; навчаєтьсявиконувати додавання додатніх та від’ємних чисел; вивчає властивості множення; оволодіває вміннями порівнювати раціональні числа; використовує правила виконання чотирьох арифметичних дій над додатніми і від’ємними числами на практиці. Мовленнєий розвиток:називає і записує додатні та від’ємні числа,число 0, протилежні числа, модуль числа; розрізняє та читає додатні та від’ємні числа; називає точки на координатній прямій; обґрунтовує використання знаків “<”, “>”; знає і називає назви координат точки; знаходить, називає і записує число, протилежне даному, значення модуля числа; обґрунтовує розв’язування текстових математичних задач.
|
1 |
|
|
55-56. |
Координатна пряма |
2 |
|
|
||
57-58. |
Протилежні числа. Модуль числа. Відстань між двома точками на координатній прямій |
2 |
|
|
||
59. |
Цілі числа. Раціональні числа |
1 |
|
|
||
60-61. |
Порівняння раціональних чисел. Знаки “<”, “>” |
2 |
|
|
||
62. |
Контрольна робота №4 |
1 |
|
|
||
63-66. |
Додавання раціональних чисел |
4 |
|
|
||
67-69. |
Віднімання раціональних чисел |
3 |
|
|
||
70-71. |
Рівняння. Основні властивості рівнянь |
2 |
|
|
||
72-74. |
Множення раціональних чисел |
3 |
|
|
||
75-76. |
Квадрат і куб від’ємного числа |
2 |
|
|
||
77-78. |
Ділення раціональних чисел |
2 |
|
|
||
79-80. |
Розкриття дужок. Подібні доданки та їх зведення |
2 |
|
|
||
81. |
Координатна площина. Абсциса і ордината точки |
1 |
|
|
||
82. |
Приклади графіків залежностей між величинами |
1 |
|
|
||
83. |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||
84. |
Контрольна робота №5 |
1 |
|
|
||
85. |
Повторення навчального матеріалу. Додавання і віднімання звичайних дробів |
1 |
|
|
||
86. |
Повторення. Множення і ділення звичайних дробів |
1 |
|
|
||
87. |
Повторення. Пропорції. Відсоткові розрахунки |
1 |
|
|
||
88. |
Повторення. Розв’язування рівнянь |
1 |
|
|
||
89. |
Повторення. Додавання і віднімання раціональних чисел |
1 |
|
|
||
90. |
Повторення. Множення і ділення раціональних чисел |
1 |
|
|
||
91. |
Повторення. Розв’язування текстових задач |
1 |
|
|
||
92. |
Повторення. Координатна площина |
1 |
|
|
||
93. |
Річне оцінювання |
1 |
|
|
||
94. |
Підсумковий урок |
|
|
1 |
|
|