КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
з математики для 5 класу
Календарно-тематичне планування складено
за оновленою програмою для 5-9 класів.
Програма затверджена наказом МОН України
від 07.06.2017 року № 804.
Підручник: Математика. 5 клас / Н.А.Тарасенкова,
І.М. Богатирьова, О.П. Бочко, О.М. Коломієць,
З.О. Сердюк – К: Видавничий дім «Освіта», 2018.
Математика
5 клас
(4 години на тиждень)
Укладачі програми (2012 р.): М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін,
Д. А. Номировський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М. С. Якір
У розвантаженні програми (2015 рік) брали участь: М. І. Бурда,
А. В. Паньков, М. С. Якір, Д. А. Номіровський
Над оновленням програми (2017 рік) працювали: М. І. Бурда,
Б. В. Кудренко, О. Я. Біляніна, А. І. Азаренкова, О. І. Буковська, Т. С. Кіндюх,
О. Є. Лисенко, А. В. Миляник, Н. В. Панова, А. В. Паньков
І семестр
(64 години)
№ |
Зміст теми |
Дата |
Корекція дати |
Примітки |
Розділ 1. Натуральні числа і дії з ними. Геометричні фігури і величини(62 години) |
||||
Повторення матеріалу початкової школи(5+1 годин) |
||||
|
Дії з натуральними числами та їх властивості |
|
|
|
|
Рівняння |
|
|
|
|
Геометричні фігури, їх побудова |
|
|
|
|
Розв’язування задач на поняття «менше», «більше» |
|
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
|
Діагностична контрольна робота (ДКР) |
|
|
|
Тема 1. Натуральні числа (10 годин) |
||||
|
Натуральні числа. Число нуль |
|
|
|
|
Предмети та одиниці лічби |
|
|
|
|
Пряма, промінь, відрізок, вимірювання відрізків |
|
|
|
|
Координатний промінь |
|
|
|
|
Порівняння натуральних чисел |
|
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота № 1 |
|
|
|
|
Числові вирази, рівності, нерівності |
|
|
|
|
Кути та їх вимірювання |
|
|
|
|
Розв’язування вправ з теми |
|
|
|
|
Контрольна робота № 1 з теми «Натуральні числа» |
|
|
|
Тема 2. Дії першого ступеня з натуральним показником. Трикутники (12 годин) |
||||
|
Буквені вирази |
|
|
|
|
Формули |
|
|
|
|
Додавання натуральних чисел |
|
|
|
|
Закони додавання |
|
|
|
|
Віднімання натуральних чисел |
|
|
|
|
Розв’язування вправ на додавання та віднімання. Самостійна робота № 2 |
|
|
|
|
Многокутник та його периметр |
|
|
|
|
Рівні фігури |
|
|
|
|
Трикутник та його види |
|
|
|
|
Трикутник та його види |
|
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
|
Контрольна робота № 2 з теми «Дії першого ступеня з натуральним показником. Трикутники» |
|
|
|
Тема 3. Дії другого ступеня з натуральним показником (10 годин) |
||||
|
Множення натуральних чисел |
|
|
|
|
Коефіцієнт |
|
|
|
|
Переставний та сполучний закони множення |
|
|
|
|
Розподільний закон |
|
|
|
|
Ділення натуральних чисел |
|
|
|
|
Ділення з остачею |
|
|
|
|
Ділення з остачею. Самостійна робота № 3 |
|
|
|
|
Порядок виконання дій у виразах |
|
|
|
|
Розв’язування вправ з теми |
|
|
|
|
Контрольна робота № 3 з теми «Дії другого ступеня з натуральним показником» |
|
|
|
Тема 4. Рівняння (9 годин) |
||||
|
Рівняння |
|
|
|
|
Рівняння |
|
|
|
|
Розв’язування рівнянь |
|
|
|
|
Типи задач та способи їх розв’язання |
|
|
|
|
Типи задач та способи їх розв’язання |
|
|
|
|
Типи задач та способи їх розв’язання |
|
|
|
|
Розв’язування текстових задач. Самостійна робота № 4 |
|
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
|
Контрольна робота № 4 з теми «Рівняння» |
|
|
|
Тема 5. Степінь натурального числа з натуральним показником. Площі та об’єми фігур (10 годин) |
||||
|
Степінь числа |
|
|
|
|
Обчислення виразів, які містять степені |
|
|
|
|
Обчислення виразів, які містять степені |
|
|
|
|
Площа прямокутника і квадрата |
|
|
|
|
Прямокутний паралелепіпед. Куб |
|
|
|
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба |
|
|
|
|
Піраміда |
|
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота № 5 |
|
|
|
|
Розв’язування вправ з теми |
|
|
|
|
Контрольна робота № 5 з теми «Степінь натурального числа з натуральним показником. Площі та об’єми фігур» |
|
|
|
Повторення матеріалу за І семестр (7 годин) |
||||
|
Узагальнення вивченого у І семестрі |
|
|
|
|
Розв’язування вправ та задач на повторення |
|
|
|
|
Розв’язування вправ та задач на повторення |
|
|
|
|
Cеместрова контрольна робота (СКР) |
|
|
|
|
Аналіз семестрової контрольної роботи |
|
|
|
|
Розв’язування цікавих задач |
|
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
(76 години)
№ |
Зміст теми |
Дата |
Корекція дати |
Примітки |
Розділ 2. Дробові числа(60 години) |
||||
Тема 6. Звичайні дроби. Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками (16 годин) |
||||
|
Звичайні дроби. Правильні та неправильні дроби |
|
|
|
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками |
|
|
|
|
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел |
|
|
|
|
Мішані числа. Виділення цілої частини з неправильного дробу |
|
|
|
|
Перетворення мішаних чисел у неправильний дріб |
|
|
|
|
Знаходження дробу від числа |
|
|
|
|
Знаходження числа за значенням його дробу |
|
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
|
|
|
Доповнення правильного дробу до одиниці. Віднімання дробу від натурального числа |
|
|
|
|
Розв’язування вправ та задач. Самостійна робота № 6 |
|
|
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
|
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
|
|
|
Розв’язування вправ та задач з теми |
|
|
|
|
Контрольна робота № 6 з теми «Звичайні дроби. Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками» |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
Тема 7. Десяткові дроби. Додавання і віднімання десяткових дробів (12 годин) |
||||
|
Десятковий дріб. Читання і запис десяткових дробів (розряди десяткових дробів) |
|
|
|
|
Порівняння десяткових дробів |
|
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
|
Додавання десяткових дробів |
|
|
|
|
Додавання десяткових дробів |
|
|
|
|
Віднімання десяткових дробів |
|
|
|
|
Віднімання десяткових дробів |
|
|
|
|
Розв’язування вправ на додавання та віднімання. Самостійна робота № 7 |
|
|
|
|
Розв’язування рівнянь |
|
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
|
Розв’язування вправ та задач з теми |
|
|
|
|
Контрольна робота № 7 з теми «Десяткові дроби. Додавання і віднімання десяткових дробів» |
|
|
|
Тема 8. Множення десяткових дробів (11 годин) |
||||
|
Множення десяткового дробу на натуральне число |
|
|
|
|
Множення десяткових дробів |
|
|
|
|
Множення десяткових дробів |
|
|
|
|
Окремі випадки множення десяткових дробів (на 10, 100, 1000…) |
|
|
|
|
Окремі випадки множення десяткових дробів (на 0,1; 0,01; 0,001…) |
|
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота № 8 |
|
|
|
|
Знаходження дробу від числа |
|
|
|
|
Знаходження дробу від числа |
|
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
|
Розв’язування вправ та задач з теми |
|
|
|
|
Контрольна робота № 8 з теми «Множення десяткових дробів» |
|
|
|
Тема 9. Ділення десяткових дробів (12 годин) |
||||
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число |
|
|
|
|
Ділення на десятковий дріб |
|
|
|
|
Ділення на десятковий дріб |
|
|
|
|
Окремі випадки ділення десяткових дробів (на 10, 100, 1000…, на 0,1; 0,01; 0,001…) |
|
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота № 9 |
|
|
|
|
Знаходження числа за заданим значенням дробу |
|
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
|
Розв’язування вправ та задач на всі дії з десятковими дробами |
|
|
|
|
Округлення чисел |
|
|
|
|
Округлення чисел |
|
|
|
|
Розв’язування вправ та задач з теми |
|
|
|
|
Контрольна робота № 9 з теми «Ділення десяткових дробів» |
|
|
|
Тема 10. Відсотки. Середнє арифметичне (12 годин) |
||||
|
Відсотки |
|
|
|
|
Відсотки |
|
|
|
|
Знаходження відсотків від числа |
|
|
|
|
Знаходження відсотків від числа.Самостійна робота № 10 |
|
|
|
|
Знаходження числа за його відсотком |
|
|
|
|
Знаходження числа за його відсотком |
|
|
|
|
Розв’язування задач на відсотки |
|
|
|
|
Розв’язування задач на відсотки |
|
|
|
|
Середнє арифметичне |
|
|
|
|
Середнє значення величини |
|
|
|
|
Розв’язування задач та вправ з теми |
|
|
|
|
Контрольна робота № 10 з теми «Відсотки. Середнє арифметичне» |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу (13 годин) |
||||
|
Дії першого ступеня з натуральними числами |
|
|
|
|
Степінь натурального числа з натуральним показником |
|
|
|
|
Звичайні дроби |
|
|
|
|
Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками |
|
|
|
|
Десяткові дроби та дії з ними |
|
|
|
|
Відсотки |
|
|
|
|
Розв’язування вправ на повторення |
|
|
|
|
Підсумкова контрольна робота (ПКР) |
|
|
|
|
Аналіз ПКР |
|
|
|
|
Узагальнення матеріалу, вивченого за рік |
|
|
|
|
Розв’язування цікавих та складних задач |
|
|
|
|
Розв’язування цікавих та складних задач |
|
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|