МАТЕМАТИКА
(Автори: Скворцова, С. О.;Онопрієнко, О. В. (2019)
для 2 класу за програмою НУШ (2020-2021навчальний рік)
(4 години на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Стор. |
Дата |
|||||||||
І СЕМЕСТР |
||||||||||||
УЗАГАЛЬНЮЄМО І ВПОРЯДКОВУЄМО ЗНАННЯ І ВМІННЯ ЗА 1 КЛАС |
||||||||||||
|
Повторюємонумерацію чисел першоїсотні |
4 |
|
|||||||||
|
Порівнюємо числа |
5 |
|
|||||||||
|
Додаємо і віднімаємо числа на основінумерації |
6 |
|
|||||||||
|
Узагальнюємознання про арифметичнідіїдодавання та віднімання |
7 |
|
|||||||||
|
Узагальнюємоприйомидодавання та віднімання в межах 10 |
8 |
|
|||||||||
|
Досліджуємозадачі |
9 |
|
|||||||||
|
Досліджуємозадачі |
10 |
|
|||||||||
|
Аналізуємо задачу |
11 |
|
|||||||||
|
Досліджуємозадачі |
12 |
|
|||||||||
|
Досліджуємоматематичнівирази, рівності й нерівності |
13 |
|
|||||||||
|
Повторюємогеометричніфігури; величини |
14 |
|
|||||||||
|
Додаємо і віднімаємо числа в межах 100 |
15 |
|
|||||||||
|
Додаємо і віднімаємодвоцифрові числа порозрядно |
16 |
|
|||||||||
|
Додаємо і віднімаємо числа порозрядно |
17 |
|
|||||||||
|
Додаємо і віднімаємодвоцифрові числа частинами |
18 |
|
|||||||||
|
Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
19 |
|
|||||||||
|
Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
20 |
|
|||||||||
|
Вивчаємоодиниці часу: доба, тиждень, місяць, рік |
21 |
|
|||||||||
|
Перевіряємосвоїдосягнення. Діагностувальна робота №1 |
22
|
|
|||||||||
ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО ЧИСЛА З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК У МЕЖАХ 20 |
|
|
03.10 |
|||||||||
|
Аналіз діагностувальної роботиЗнайомимося з математичнимивиразами, щомістять дужки |
23 |
|
|||||||||
|
Визначаємо порядок виконаннядій у виразах |
24 |
|
|||||||||
|
Складаємозадачі |
25 |
|
|||||||||
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
26 |
|
|||||||||
|
Досліджуємозадачі на знаходженнясумитрьохдоданків |
27 |
|
|||||||||
|
Досліджуємозадачі на знаходженнятретього числа за сумою двох чисел |
28 |
|
|||||||||
|
Додаємо суму до числа. Віднімаємо суму від числа |
29 |
|
|||||||||
|
Використовуємопереставний закон додавання |
30 |
|
|||||||||
|
Розв’язуємозадачііззайвимичисловимиданими |
31 |
|
|||||||||
|
Досліджуємотаблицідодавання чисел у межах 20 |
32 |
|
|||||||||
|
Віднімаємо числа на основівзаємозв’язкудодавання і віднімання |
33
|
|
|||||||||
|
Обчислюємо периметр многокутника |
34 |
|
|||||||||
|
Досліджуємозадачі, у якихбракуєчисловихданих |
35 |
|
|||||||||
|
Досліджуємодвіпослідовнізадачі |
36 |
|
|||||||||
|
Досліджуємотаблицівіднімання чисел у межах 20 |
37 |
|
|||||||||
|
Знайомимосяізвиразамизізмінною |
38 |
|
|||||||||
|
Досліджуємозадачі з двомазапитаннями |
39 |
|
|||||||||
|
Досліджуємозалежністьсуми і різницівідзміни одного з компонентів |
40 |
|
|||||||||
|
Досліджуємозалежність результату арифметичноїдіївідзміниїї компонента |
41 |
|
|||||||||
|
Порівнюємоматематичнівирази |
42 |
|
|||||||||
|
Знайомимося з прийомомокруглення |
43 |
|
|||||||||
|
Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
44 |
|
|||||||||
|
Віднімаємо на основі правила віднімання числа відсуми |
45 |
|
|||||||||
|
Віднімаємо числа різними способами |
46 |
|
|||||||||
|
Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
47 |
|
|||||||||
|
Перевіряємосвоїдосягнення. Діагностувальна робота №2 |
48 |
|
|||||||||
РОЗВ’ЯЗУЄМО СКЛАДЕНІ ЗАДАЧІ |
||||||||||||
|
Аналіз діагностувальної роботиЗнайомимосязіскладеною задачею |
49 |
|
|||||||||
|
Шукаємо шлях розв’язуванняскладеноїзадачі |
50 |
|
|||||||||
|
Ділимоскладену задачу на прості |
51 |
|
|||||||||
|
Досліджуємоскладенізадачі на знаходженнярізниці й суми |
52 |
|
|||||||||
|
Записуєморозв’язаннязадачівиразом |
53 |
|
|||||||||
|
Розв’язуємозадачідвома способами |
54 |
|
|||||||||
|
Розв’язуємозадачірізними способами |
55 |
|
|||||||||
|
Виконуємодії з величинами |
56 |
|
|||||||||
|
Досліджуємозадачі на знаходженнярізниці |
57 |
|
|||||||||
|
Досліджуємозадачі, якімістятьчотириключові слова |
58
|
|
|||||||||
|
Перевіряємододавання і віднімання |
59 |
|
|||||||||
|
Досліджуємозадачі, якімістятьвідношеннярізницевогопорівняння |
60 |
|
|||||||||
|
Розв’язуємозадачі |
61 |
|
|||||||||
|
Розв’язуємозадачі |
61 |
|
|||||||||
|
Перевіряємосвоїдосягнення. Діагностувальна робота №3 |
62 |
|
|||||||||
ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО ЧИСЛА З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД У МЕЖАХ 100 |
||||||||||||
|
Аналіз діагностувальної роботи Додаємо і віднімаємо числа |
63 |
|
|||||||||
|
Розв’язуємоскладенізадачі на знаходженнятретьогододанка |
64 |
|
|||||||||
|
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд |
65 |
|
|||||||||
|
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд |
66
|
|
|||||||||
ІІ СЕМЕСТР |
||||||||||||
|
Розв’язуємозадачі, якімістятьвідношеннярізницевогопорівняння |
67 |
|
|||||||||
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
68 |
|
|||||||||
|
Розв’язуємозадачі |
69 |
|
|||||||||
|
Розв’язуємозадачі |
70 |
|
|||||||||
|
Додаємо і віднімаємо, застосовуючиприйомокруглення |
71 |
|
|||||||||
|
Обчислюєморізними способами |
72 |
|
|||||||||
|
Досліджуємо кут |
73 |
|
|||||||||
|
Одержуємопрямий кут |
74 |
|
|||||||||
|
Досліджуємопрямокутник |
75 |
|
|||||||||
|
Досліджуємопрямокутник |
76 |
|
|||||||||
|
Досліджуємо квадрат |
77 |
|
|||||||||
|
Визначаємо периметр многокутника |
78 |
|
|||||||||
|
Розв’язуємозадачі |
79 |
|
|||||||||
|
Розв’язуємозадачі |
80 |
|
|||||||||
|
Досліджуємо коло і круг |
81 |
|
|||||||||
|
Досліджуємо коло і круг |
82 |
|
|||||||||
|
Перевіряємосвоїдосягнення. Діагностувальна робота №4 |
|
|
|||||||||
|
Аналіз діагностувальної роботи Шукаємо шлях розв’язуваннязадачі |
83 |
|
|||||||||
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
84 |
|
|||||||||
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
85 |
|
|||||||||
|
Розв’язуємозадачі |
86 |
|
|||||||||
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
87 |
|
|||||||||
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
88 |
|
|||||||||
|
Розв’язуємозадачі на знаходженнясуми |
89 |
|
|||||||||
|
Розв’язуємозадачі на знаходженнятретього числа за сумою двох чисел |
90 |
|
|||||||||
|
Розв’язуємозадачі на знаходженнясуми |
91 |
|
|||||||||
|
Досліджуємозадачі |
92 |
|
|||||||||
|
Додаємо і віднімаємодвоцифрові числа порозрядно |
93 |
|
|||||||||
|
Додаємо і віднімаємо числа різними способами Тематична контрольна робота з перевірки навичок усних обчислень. |
94 |
|
|||||||||
|
Досліджуємозадачі |
95 |
|
|||||||||
|
Досліджуємозадачі |
96 |
|
|||||||||
|
Порівнюємоматематичнівирази |
97 |
|
|||||||||
|
Використовуємо в обчисленняхприйомокруглення |
98
|
|
|||||||||
|
Додаємо і віднімаєморізними способами |
99 |
|
|||||||||
|
Додаємо і віднімаємодвоцифрові числа. Досліджуємовеличини |
100
|
|
|||||||||
|
Перевіряємододавання і віднімання |
101 |
|
|||||||||
|
Перевіряємосвоїдосягнення. Діагностувальна робота №5 |
102
|
|
|||||||||
|
Аналіз діагностувальної роботи Досліджуємо суму однаковихдоданків |
103 |
|
|||||||||
|
Досліджуєморізницюкількоходнакових чисел |
104 |
|
|||||||||
|
Додаємо і віднімаємооднакові числа |
105 |
|
|||||||||
|
Розв’язуємозадачі |
106 |
|
|||||||||
|
Знайомимосьізарифметичноюдієюмноження |
107 |
|
|||||||||
|
Знайомимосьізарифметичноюдієюділення |
108 |
|
|||||||||
|
Знайомимосьізматематичнимивиразами: добуток і частка |
109 |
|
|||||||||
|
Вивчаємоназвикомпонентів і результатівдіймноження та ділення |
110
|
|
|||||||||
|
Вивчаємопереставний закон множення; множення з нулем та одиницею |
111 |
|
|||||||||
|
Досліджуємовзаємозв’язокмноження та ділення |
112 |
|
|||||||||
|
Вивчаємоділення з нулем та одиницею |
113 |
|
|||||||||
|
Відкриваємоспосібмноження та ділення на 10 |
114 |
|
|||||||||
|
Вивчаємоділення на рівнічастини. |
115 |
|
|||||||||
|
Перевіряємосвоїдосягнення. Діагностувальна робота №6 |
|
|
|||||||||
|
Аналіз діагностувальної роботи Вивчаємо правила порядку виконаннядій у виразах |
116
|
|
|
||||||||
|
Досліджуємотаблицюмноження числа 2 |
117 |
|
|||||||||
|
Досліджуємотаблицюділення на 2 |
118 |
|
|||||||||
|
Розв’язуємоскладенізадачі на знаходженняостачі |
119 |
|
|||||||||
|
Розв’язуємоскладенізадачі на знаходженнясуми |
120 |
|
|||||||||
|
Знаходимоневідомиймножник; невідомеділенеабодільник |
121
|
|
|||||||||
|
Досліджуємотаблицюмноження числа 3; |
122 |
|
|||||||||
|
Досліджуємотаблицюділення на 3 |
123 |
|
|||||||||
|
Розв’язуємоскладенізадачі на знаходженнярізниці. |
124 |
|
|||||||||
|
Розв’язуємозадачі на різницевепорівняння |
125 |
|
|||||||||
|
Досліджуємотаблицюмноження числа 4; таблицюділення на 4 |
126 |
|
|||||||||
|
Розв’язуємозадачі на збільшенняабозменшення числа на кількаодиниць |
127 |
|
|||||||||
|
Збільшуємоабозменшуємо число в кількаразів |
128 |
|
|||||||||
|
Досліджуємотаблицюмноження числа 5; таблицюділення на 5 |
129 |
|
|||||||||
|
Розв’язуємоскладенізадачі |
130 |
|
|||||||||
|
Вивчаємократнепорівняння |
131 |
|
|||||||||
|
Перевіряємосвоїдосягнення. Діагностувальна робота №7 |
|
|
|||||||||
|
Аналіз діагностувальної роботи Досліджуємотаблицюмноження числа 6; таблицюділення на 6 |
132 |
|
|||||||||
|
Розв’язуємоскладенізадачі на кратнепорівняння |
133 |
|
|||||||||
|
Досліджуємотаблицюмноження числа 7; таблицюділення на 7 |
134 |
|
|||||||||
|
Перевіряємо множення та ділення |
135 |
|
|||||||||
|
Досліджуємотаблицімноження числа 8 та числа 9; таблиціділення на 8, на 9 |
136 |
|
|||||||||
|
Повторення вивченого |
137 |
|
|||||||||
|
Повторення вивченого |
138-139 |
|
|||||||||
|
Підсумковий урок за рік |
|
|
|||||||||