Календарно-тематичне планування з математики за підручником Скворцова, С. О.;Онопрієнко, О. В. (2019) для 2 класу за програмою НУШ (2020-2021навчальний рік) (4 години на тиждень)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з математики за підручником Скворцова, С. О.;Онопрієнко, О. В. (2019) для 2 класу за програмою НУШ (2020-2021навчальний рік) (4 години на тиждень).
Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА

 (Автори: Скворцова, С. О.;Онопрієнко, О. В. (2019)

для 2 класу за програмою НУШ (2020-2021навчальний рік)

(4 години на тиждень)

Тема уроку

Стор.

Дата

І СЕМЕСТР

УЗАГАЛЬНЮЄМО І ВПОРЯДКОВУЄМО ЗНАННЯ І ВМІННЯ ЗА 1 КЛАС

  1.  

Повторюємонумерацію чисел першоїсотні

4

 

  1.  

Порівнюємо числа

5

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа на основінумерації

6

 

  1.  

Узагальнюємознання про арифметичнідіїдодавання та віднімання

7

 

  1.  

Узагальнюємоприйомидодавання та віднімання в межах 10

8

 

  1.  

Досліджуємозадачі

9

 

  1.  

Досліджуємозадачі

10

 

  1.  

Аналізуємо задачу

11

 

  1.  

Досліджуємозадачі

12

 

  1.  

Досліджуємоматематичнівирази, рівності й нерівності

13

 

  1.  

Повторюємогеометричніфігури; величини

14

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа в межах 100

15

 

  1.  

Додаємо і віднімаємодвоцифрові числа порозрядно

16

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа порозрядно

17

 

  1.  

Додаємо і віднімаємодвоцифрові числа частинами

18

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа різними способами

19

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа різними способами

20

 

  1.  

Вивчаємоодиниці часу: доба, тиждень, місяць, рік

21

 

  1.  

Перевіряємосвоїдосягнення.

Діагностувальна робота №1

22

 

 

ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО ЧИСЛА З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК У МЕЖАХ 20

 

 

03.10

  1.  

Аналіз діагностувальної  роботиЗнайомимося з математичнимивиразами, щомістять дужки

23

 

  1.  

Визначаємо порядок виконаннядій у виразах

24

 

  1.  

Складаємозадачі

25

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа частинами

26

 

  1.  

Досліджуємозадачі на знаходженнясумитрьохдоданків

27

 

  1.  

Досліджуємозадачі на знаходженнятретього числа за сумою двох чисел

28

 

  1.  

Додаємо суму до числа. Віднімаємо суму від числа

29

 

  1.  

Використовуємопереставний закон додавання

30

 

  1.  

Розв’язуємозадачііззайвимичисловимиданими

31

 

  1.  

Досліджуємотаблицідодавання чисел у межах 20

32

 

  1.  

Віднімаємо числа на основівзаємозв’язкудодавання і віднімання

33

 

 

  1.  

Обчислюємо периметр многокутника

34

 

  1.  

Досліджуємозадачі, у якихбракуєчисловихданих

35

 

  1.  

Досліджуємодвіпослідовнізадачі

36

 

  1.  

Досліджуємотаблицівіднімання чисел у межах 20

37

 

  1.  

Знайомимосяізвиразамизізмінною

38

 

  1.  

Досліджуємозадачі з двомазапитаннями

39

 

  1.  

Досліджуємозалежністьсуми і різницівідзміни одного з компонентів

40

 

  1.  

Досліджуємозалежність результату арифметичноїдіївідзміниїї компонента

41

 

  1.  

Порівнюємоматематичнівирази

42

 

  1.  

Знайомимося з прийомомокруглення

43

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа різними способами

44

 

  1.  

Віднімаємо на основі правила віднімання числа відсуми

45

 

  1.  

Віднімаємо числа різними способами

46

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа різними способами

47

 

  1.  

Перевіряємосвоїдосягнення.

Діагностувальна робота №2

48

 

РОЗВ’ЯЗУЄМО СКЛАДЕНІ ЗАДАЧІ

  1.  

Аналіз діагностувальної  роботиЗнайомимосязіскладеною задачею

49

 

  1.  

Шукаємо шлях розв’язуванняскладеноїзадачі

50

 

  1.  

Ділимоскладену задачу на прості

51

 

  1.  

Досліджуємоскладенізадачі на знаходженнярізниці й суми

52

 

  1.  

Записуєморозв’язаннязадачівиразом

53

 

  1.  

Розв’язуємозадачідвома способами

54

 

  1.  

Розв’язуємозадачірізними способами

55

 

  1.  

Виконуємодії з величинами

56

 

  1.  

Досліджуємозадачі на знаходженнярізниці

57

 

  1.  

Досліджуємозадачі, якімістятьчотириключові слова

58

 

 

  1.  

Перевіряємододавання і віднімання

59

 

  1.  

Досліджуємозадачі, якімістятьвідношеннярізницевогопорівняння

60

 

  1.  

Розв’язуємозадачі

61

 

  1.  

Розв’язуємозадачі

61

 

  1.  

Перевіряємосвоїдосягнення.

Діагностувальна робота №3

 

62

 

ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО ЧИСЛА З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД

У МЕЖАХ 100

  1.  

Аналіз діагностувальної  роботи

Додаємо і віднімаємо числа 

63

 

  1.  

Розв’язуємоскладенізадачі на знаходженнятретьогододанка

64

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд

65

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд

66

 

 

ІІ СЕМЕСТР

  1.  

Розв’язуємозадачі, якімістятьвідношеннярізницевогопорівняння

67

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа частинами

68

 

  1.  

Розв’язуємозадачі

69

 

  1.  

Розв’язуємозадачі

70

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо, застосовуючиприйомокруглення

71

 

  1.  

Обчислюєморізними способами

72

 

  1.  

Досліджуємо кут

73

 

  1.  

Одержуємопрямий кут

74

 

  1.  

Досліджуємопрямокутник

75

 

  1.  

Досліджуємопрямокутник

76

 

  1.  

Досліджуємо квадрат

77

 

  1.  

Визначаємо периметр многокутника

78

 

  1.  

Розв’язуємозадачі

79

 

  1.  

Розв’язуємозадачі

80

 

  1.  

Досліджуємо коло і круг

81

 

  1.  

Досліджуємо коло і круг

82

 

  1.  

Перевіряємосвоїдосягнення.

Діагностувальна робота №4

 

 

  1.  

Аналіз діагностувальної  роботи

Шукаємо шлях розв’язуваннязадачі

83

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа частинами

84

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа частинами

85

 

  1.  

Розв’язуємозадачі

86

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа частинами

87

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа частинами

88

 

  1.  

Розв’язуємозадачі на знаходженнясуми

89

 

  1.  

Розв’язуємозадачі на знаходженнятретього числа за сумою двох чисел

90

 

  1.  

Розв’язуємозадачі на знаходженнясуми

91

 

  1.  

Досліджуємозадачі

92

 

  1.  

Додаємо і віднімаємодвоцифрові числа порозрядно

 

93

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа різними способами

Тематична контрольна робота з перевірки навичок усних обчислень.

94

 

  1.  

Досліджуємозадачі

95

 

  1.  

Досліджуємозадачі

96

 

  1.  

Порівнюємоматематичнівирази

97

 

  1.  

Використовуємо в обчисленняхприйомокруглення

98

 

 

  1.  

Додаємо і віднімаєморізними способами

99

 

  1.  

Додаємо і віднімаємодвоцифрові числа. Досліджуємовеличини

100

 

 

  1.  

Перевіряємододавання і віднімання

101

 

  1.  

Перевіряємосвоїдосягнення.

Діагностувальна робота №5

102

 

 

  1.  

Аналіз діагностувальної  роботи

Досліджуємо суму однаковихдоданків

103

 

  1.  

Досліджуєморізницюкількоходнакових чисел

104

 

  1.  

Додаємо і віднімаємооднакові числа

105

 

  1.  

Розв’язуємозадачі

106

 

  1.  

Знайомимосьізарифметичноюдієюмноження

107

 

  1.  

Знайомимосьізарифметичноюдієюділення 

108

 

  1.  

Знайомимосьізматематичнимивиразами: добуток і частка

109

 

  1.  

Вивчаємоназвикомпонентів і результатівдіймноження та ділення

110

 

 

  1.  

Вивчаємопереставний закон множення; множення з нулем та одиницею

111

 

  1.  

Досліджуємовзаємозв’язокмноження та ділення

112

 

  1.  

Вивчаємоділення з нулем та одиницею

113

 

  1.  

Відкриваємоспосібмноження та ділення на 10

114

 

  1.  

Вивчаємоділення на рівнічастини.

115

 

  1.  

Перевіряємосвоїдосягнення.

Діагностувальна робота №6

 

 

  1.  

Аналіз діагностувальної  роботи

Вивчаємо правила порядку виконаннядій у виразах

116

 

 

 

  1.  

Досліджуємотаблицюмноження числа 2

117

 

  1.  

Досліджуємотаблицюділення на 2

118

 

  1.  

Розв’язуємоскладенізадачі на знаходженняостачі

119

 

  1.  

Розв’язуємоскладенізадачі на знаходженнясуми

120

 

  1.  

Знаходимоневідомиймножник; невідомеділенеабодільник

121

 

 

  1.  

Досліджуємотаблицюмноження числа 3;

122

 

  1.  

Досліджуємотаблицюділення на 3

123

 

  1.  

Розв’язуємоскладенізадачі на знаходженнярізниці.

124

 

  1.  

Розв’язуємозадачі на різницевепорівняння

125

 

  1.  

Досліджуємотаблицюмноження числа 4; таблицюділення на 4

 

126

 

  1.  

Розв’язуємозадачі на збільшенняабозменшення числа на кількаодиниць

127

 

  1.  

Збільшуємоабозменшуємо число в кількаразів

128

 

  1.  

Досліджуємотаблицюмноження числа 5; таблицюділення на 5

129

 

  1.  

Розв’язуємоскладенізадачі

130

 

  1.  

Вивчаємократнепорівняння

131

 

  1.  

Перевіряємосвоїдосягнення.

Діагностувальна робота №7

 

 

  1.  

Аналіз діагностувальної  роботи

Досліджуємотаблицюмноження числа 6; таблицюділення на 6

132

 

  1.  

Розв’язуємоскладенізадачі на кратнепорівняння

133

 

  1.  

Досліджуємотаблицюмноження числа 7; таблицюділення на 7

134

 

  1.  

Перевіряємо множення та ділення

135

 

  1.  

Досліджуємотаблицімноження числа 8 та числа 9; таблиціділення на 8, на 9

136

 

  1.  

Повторення вивченого

137

 

  1.  

Повторення вивченого

138-139

 

  1.  

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 серпня 2022
Переглядів
569
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку