Календано-тематичне планування з мистецтва для 8-9 класів підготувала: вчитель Сумської ЗОШ №4, Петреску Яна Володимирівна.
Календарно-тематичне планування вчитель розробляє на кожний клас відповідно до навчальної програми й вимог Державного освітнього стандарту (мінімуму змісту освіти).
Вчитель календарний план складає.
Керівник м/о - перевіряє
Заступник директора - погоджує
директор - затверджує.
Календарно-тематичне планування уроків мистецтва у 8 класі
І семестр «Стилі та напрями мистецтва: античний, візантійський,
романський готичний, ренесанс» (16 годин)
№ |
Дата |
Правка |
Тема уроку |
Ключові знання та навички
|
Твори для вивчення |
Домашнє завдання |
1 |
|
|
Стиль у мистецтві |
Поняття «мистецтво», етапи розвитку мистецтва, стиль у мистецтві, види мистецтва. Художній образ, індивідуальний стиль мистецтва. |
Наскельний малюнок у печері Шове.(Франція); Вестмінстерське абатство (Лондон); М.Пімоненко. Вечоріє; Л.да Вінчі «Пані з горностаєм»; М.Манізер. Пам’ятник Т.Шевченку в Києві. |
С.3-11, опрацювати, відповідати на питання. На основі світових шедеврів скласти схему «Стилі у мистецтві» |
2 |
|
|
Античний стиль |
Доантичні ци-вілізації, антична культура, періоди розвитку античної культури, види архітектури. Шедеври давньогрецької архітектури. Місто будування у ста-родавній Греції. Архітектура ста-родавнього Риму. |
Колізей та амфітеатр Флавіїв, Рим, Акрополь, Храм Ерехтейон, Храм Ніки Аптерос. Парфенон. Античні ордени. |
С.12-26 Створити колективний макет давньогрецького міста за планом (стор26) |
3 |
|
|
У світі античності |
Скульптура, шедеври мону-ментальної скульптури. Ідеалізм та нату-ралізм шедеврів античної скульп-тури. Станкова скульптура. Живопис антич-ності.Декоративне мистецтво старо-давньої Греції. Давньогрецьке ювелірне мис-тецтво. Античний театр. Мода ан-тичності. Музичне мистецтво
|
Курос і Кора. Зевс Олімпійський. Харес. Колос Родоський. Мірон. Дискобол Афродіта Мілоська Бюст імператора Тіберія. Кулачний боєць. Чорнофігурна амфора «Геракл і Геріон» Лавровий вінець Стародавні греки в хітонах |
С. 27-42 Створити узагальнену таблицю характерних особливостей античного стилю за видами мистецтва. |
4 |
|
|
Вітчизняні пам’ятки ан-тичної куль-тури |
Вплив античного мистецтва на міста північного При-чорномор’я. |
Вироби декоративного мистецтва Олівії. Руїни Олівії. Глиняна амфора. Срібна амфора. Руїни анимчного театру в Херсонесі
|
С.43-48 спробувати виліпити з пластиліну один із виробів античного декоративного мистецтва |
5 |
|
|
Візантійський стиль |
Характерні риси візантійського стилю, архітекту-ра, види архітек-тури та особли-вості. Скульптура, декоративно-при-кладне мистецтво, художня обробка металів.
|
Софійський собор (Стамбул) Руїни Студійського монастиря. В сучасному Стамбулі Церква Св. Ірини. Триптих Арбавіля. Вівтар собору Св. Марка (Венеція) |
С. 49-56 Опрацювати, відповідати на питання |
6 |
|
|
Візантійський стиль (про-довження)
|
Стиль візантійсь-кого іконопису. Фресковий живо-пис, монумен-тальний мозаїчний живопис, книжко-ва мініатюра. Мода Візантійсь-кої імперії. Музичне мисте-цтво Візантії.
|
Вишгородська ікона Божої Матері. Святі Сергій та Вакх. Фреска «Причастя апостолів» (Кіпр). Мініатюра із Псалтиря «Да- вид, який грає на лірі» (Па-риж). Мозаїка «Імператор Юстіні- ан в оточенні придворних» (Італія) |
С. 57- 65 За матеріалами уроку створити електронний альбом під назвою «Мої улюблені шедеври візантійського стилю» |
7 |
|
|
Романський стиль.
Тестування |
Поняття «ро-манський стиль», мистецтво ро-манського стилю. Шедеври архі-тектури.
|
Вормський собор (Німеч-чина). Замок Ельц (Німеччина). Абатство Клюні (Франція) Пізанська вежа (Італія) Храм Парферон (Греція) |
С. 66 – 73 Створити ескіз храму –фортеці |
8 |
|
|
Романський стиль (продовжен-ня) Тематичне оцінювання |
Монументальний живопис. Книжко-ва мініатюра. Скульптура. Деко-ративно- приклад-не мистецтво. Музичне мистецт-во. Театральне мистецтво. Романський стиль у моді.
|
Фреска «Христос у славі» Фреска « Жертвоприне-сення Каїна та Авеля. Рельєф «Зшестя Святого Духа» (Фрація). Капітель «Адам і Єва» |
С. 74 – 82 Слухання фрагментів із мюзиклу «Нотр- Дам де Парі» |
9 |
|
|
Готичний стиль |
Характерні особ-ливості готичного стилю. Архітекту-ра. Шедеври готичної архі-тектури. Цегляна готика. Скульп-тура готичного стилю.
|
Собор Паризької Богоматері (Франція) Кельнський Собор (Великобританія) Вітраж «Богоматір з Ісусом»
|
С. 83 – 89 Відповідати на питання |
10 |
|
|
Мистецтво готичного стилю |
Вітраж. Живопис. Мода готичного стилю. Готичний інтер’єр. Книжко-ва мініатюра. Музичне мис-тецтво. Театр. |
Мозаїка «Бог ствоює Сонце, Місяць і зорі» Вітраж «Божа Матір з Ісусом» Г.да Сівєна. «Розп’яття». Оноре «Бревіарій Філіпа Красивого» (Франція) |
С. 90 – 96 Скласти власну сторінку енцикло-педії під назвою «Мистецтво антич-ного стилю». Оформити в паперо-вому або електрон-ному вигляді. |
11 |
|
|
Вітчизняні пам’ятки мистецтва середньо- віччя |
Візантійський стиль в українському мистецтві. Шедеври романському стилю в українському мистецтві. Готичний стиль в українському мистецтві. |
Софійський собор. Київ. Покровська церква-фортеця с. Сутківці Кирилівська церква. Київ Дерев’яні церкви Закарпаття |
С. 97 – 104 Дослідити збережені у нашій області замки, церкви, монастирі, які реп-резентують певну епоху чи стиль. |
12 |
|
|
Епоха Ренесансу |
Періоди епохи Відродження. Архітектура. Скульптура. |
Ф.Брунеллескі. Капела Пац-ці. Флоренція Д. Браманте Темп’єтто. Рим Собор Святого Петра. Ватикан Л.Гіберті «Іван Хреститель» Донателло. «Іоанн Євангеліст» |
С. 105 – 112 Створити електронне портфоліо «Мистецтво епохи Ренесансу», до якого увійдуть найкращі зразки різних видів мистецтва цієї доби. |
13 |
|
|
Живопис Ренесансу |
Фресковий живопис, станко-вий живопис. Техніка сфумато. |
Леонардо да Вінчі «Мадонна в скелях», «Джоконда», «Поклоніння волхвів», «Таємна вечеря» Рафаель Санті «Сикстинська Мадонна» Мікеланджело Буонаротті «Страшний суд»
|
С. 113 – 118 Написати міні –твір «Мої враження від живопису Ренесансу» |
14 |
|
|
Музичне, театральне та декоративно-прикладне мистецтво епохи Ренесансу.
|
Види музичного мистецтва. Теат-ральне мистецтво. Декоративні сади Відродження. Де-коративне мис-тецтво (види ке-раміки). Мода Ренесансу. |
Ватто «Італійські комедіанти» Глечик із зображенням музиканта. Бонвічіно «Портрет джен- тельмена» |
С. 119 – 125 Переглянути уривок із вистави «Ромео і Джульетта». |
15 |
|
|
Вітчизняні архітектурні пам’ятки епо-хи Ренесансу.
Тестування С.136-137 |
Оборонні та міські споруди, споруди-замки, церковні будівлі. |
Г.де Боплан. Палац Потоцьких (Львівщина). П.Щасливий. Замок у Жовклі (Львівщина) Чорна кам’яниця (Львів) Порохова вежа (Львів) Церква Св.Юра (Дрогобич) |
С. 126 – 132 Опрацювати, відповідати на питання. |
16 |
|
|
Мистецтво в культурі ми-нулого (під-сумковий урок) Тематичне оцінювання Оцінки за семестр
|
Віртуальна мандрівка до музеїв світу. |
Повторення та зак-ріплення всіх пройдених стилів. |
С. 133 – 137 Повторити пройдений матеріал |
Календарно-тематичне планування уроків мистецтва у 8 класі
ІІ семестр «Стилі та напрями мистецтва: бароко, рококо,
класицизм, романтизм, реалізм» (19 годин)
№ |
Дата |
Правка |
Тема уроку |
Ключові знання та навички
|
Твори для вивчення |
Домашнє завдання |
17 |
|
|
Стиль бароко |
Основні риси стилю. Досягнення стилю бароко в мистецтві. Архітектура, архі-тектурні комплекси та ансамблі, садово-паркова архітектура, |
Ф.Борроміні. Фасад церкви Сан-Карло алле Кватто Фантане (Рим), Площа Святого Петра (Ватикан), Палац Німфенбург (Мюнхен, Німеччина). А.Спецца. Валдштейнський палац
|
С. 138 – 143 Створити малюнок-зама-льовку тієї спору-ди, яка найбільше вразила. |
18 |
|
|
Мистецтво бароко |
Живопис. Скульптура. Інтер’єр. Ювелірне мистецтво. Мода бароко. |
Рембрандт ван Рейн «Повернення юлудного сина». Пітер Рубенс «Воздвиження хреста» К.Схют «Сім вільних мистецтв»
|
С. 144-150 Створити ескіз костюма в стилі бароко. |
19 |
|
|
Музичне і театральне мистецтво |
Барокова музика, жанри музики. Музичні інструменти бароко. Творчість композиторів бароко. Театральне мистецтво.
|
Лоран де Ла Гір «Алегорія музики». Я.Вермеєр «Жін- ка за клавесином» Монтеверді «Ор-фей» Г.Перселл «Дідона і Еней» Гендель «Месія», «Самсон» Бах.ХТК, Токката і фуга ре-мінор у сучасній обробці
|
С. 151 – 156 Створити власний диск «Музика бароко» |
20 |
|
|
Стиль рококо |
Характерні риси стилю. Архітектура. Скульптура. Декоративне мистецтво та інтер’єр. Посуда і дрібна пластика. Мода рококо. |
Ф.Хейфман «Мінлива молодість танцює під музику каліки. Й.Бюрін. Китайський чайний будинок у парку Сан-Сусі (Німеччина)
|
С. 157 – 164 Створити мініатюрки посуду в стилі рококо із пластиліну. |
21 |
|
|
Живописне, музичне та театральне мистецтво рококо |
Живопис та представники живопису. Музичне мистецтво. Театральне мистецтво. |
Ж.Ватто «Жіль» Ф.Буше»Осіння пастораль», «Фонтан кохання» А.Гасс «Клавесин».
|
С. 158 – 170 створити власний натюрморт.
|
22 |
|
|
Бароко і рококо в українському мистецтві |
Козацьке бароко. Шедеври української барокової архітектури. Перебудови. Образотворче та декоративне мистецтво (іконостаси, живопис). Українське мистецтво рококо.
|
Гофман «Свято-Успенський собор Почаївської лаври. Ансамбль Києво-Печерської лаври. Я.Калинович «Портрет М.Потоцького» |
С. 171 – 179 Переглянути відеофільм «У світі українського мистецтва».
|
23 |
|
|
Стиль класицизм |
Визначальні риси класицизму. Архітектура. Шедеври архітектури класицизму. Садово-паркове мистецтво. Скульптура. Класичний стиль в інтер’єрі.
|
А.Палладіо. Вілла Ротодонда. К.Перро. Східний фасад Лувру (Париж) Перманіні. Оперний театр Ла Скала (Мілан)
|
С. 180 – 189 Опрацювати |
24 |
|
|
Живопис і мода класицизму |
Характерні риси живопису. Мода |
Пуссен «Нарцис і Ехо», «Танкред та Ермінія». Лоррен «Ранок у гавані» А.Кауфман «Жіночий портрет в образі весталки» |
С. 190 – 196 Відповідати на питання |
25 |
|
|
Музика і театр епохи класицизму Тестування |
Кваліфікація музики. Інструментальна музика стилю. Театральне мистецтво (головні вимоги ) |
Глюк «Орфей» Моцарт «Аполлон і Гіацинт», «Весілля Фігаро», «Дон Жуан». Гайдн «Створення світу», «Пори року» Бетховен «Апассіоната»
|
С. 197 – 205 Переглянути фільм «Амадей» |
26 |
|
|
Українські пам’ятки класицизму. Тематичне оцінювання |
Шедеври класицизму в архітектурі України.
|
А.Захаров. Спасо-Преображенський кафедральний со-бор (Дніпро) І.Мартос. Пам’ятник А.де Рішельє.
|
С. 206 – 211 Написати міні-твір про розвиток мистецтва від бароко до класицизма |
27 |
|
|
Стиль романтизм.
|
Етапи розвитку стилю. Архітектура – неоготика, романтичний історизм, неовізантійський напрям. Типи новітніх будівель. Скульптура- французький романтизм, наполеонівський ампір,
|
Брати Грім «Брементські музиканти» А.Ленгер. Маріацький костел.(Польща) В.Косяков «Морський Нікольський собор» А.Шоде «Гомер» |
С. 212 – 219 Відповідати на питання |
28 |
|
|
Стиль романтизму у живопису |
Жанри живопису. Школи живопису. Види графіки. Мода стилю романтизму.
|
Е.Делакруа «Гамлет і Гораціо на кладовищі», «Свобода, що веде народ» Т.Жеріко «Біг звільнених коней», Тернер «Золота гілка» І.Айвазовський «Дев’ятий вал».
|
С. 220 – 228 Переглянути фільм «Больше, чем любовь. Иван Айвазовский и Анна Саркисова» |
29 |
|
|
Стиль романтизм в музиці, театрі й моді
|
Характерні риси музичного романтизму. Творчість композиторів. Театр. |
Дж.Страдвік «Ніжна музика минулого» Фр.Шуберт «Прекрасная мельничиха» Ф.Шопен. Вальс до дієз- мінор. Ф.Ліст»Кампанелла» Р.Вагнер «політ валькірій» В.Гюго «Кромвель» |
С. 229 - 238 Змонтувати ролик на тему «Музика романтизму у сучасній обробці» |
30 |
|
|
Стиль реалізм |
Характерні риси стилю. Архітектура. Скульптура. |
Л.Руднєв. Палац культури і науки. Е.Бурдель «Геракл –лучник», «Л. ван Бетховен» Ш.Деспіо «Ася» М.Андрєєв «Пам’ятник Гоголю
|
С. 239 – 245 Відповідати на питання |
31 |
|
|
Стиль реалізм (продовження) |
Живопис. Творчість художників – передвижників. Особливості живопису стилю реалізм. Музичне мистецтво. Французькі автори жанру оперети. «Могутня купка» театральне мистецтво |
М.Панов «Художни-ки – передвижники» І.Рєпін «Запоріжці пишуть листа ту-рецькому султано-ві», «Вечорниці». Суріков «Ранок стрілецької страти» В.Васнєцов «Бога- тирі» І.Шишкін «Ранок у сосновому лісі» Верді «Аїда» Ж.Бізе. «Кармен» Могутня купка |
С. 246 – 256 Переглянути фільм « І.Рєпін»
|
32 |
|
|
Романтизм та релізм в укра-їнському мис-тецтві |
Неоготика. Український романтичний історизм. Неовізантійський стиль. Романтизм в видах мистецтва України. Мистецтво стилю реалізму в Україні Живопис. Музичне мистецтво. Композиторська школа.
|
М.Лисенко «Тарас Бульба». С.Гулак-Арте-мовський «Запоро-жець за Дунаєм» С.Васильківський «Вартові запорозь-ких вольностей», «Весна в Україні» Лисенко «Коза-Дереза», «Наталка-Полтавка» |
С. 257 – 267 Відповідати на запитання |
33 |
|
|
Романтизм та реалізм у світовій культурі Тестування
|
Урок узагальнення. Віртуальна мандрівка до музеїв. |
Музеї світу. Стара на ціональна галерея Берліна |
С. 268 – 270 Повторити. |
34 |
|
|
Зустрілися стилі в мистецтві Тематичне оцінювання Семестрова оцінка
|
Урок-подорож
|
Метрополітен – музей (США Британський музей (Великобританія) |
С.283-286 |
35 |
|
|
Стилі в мистецтві. Підсумковий урок Оцінка за рік
|
Віртуальна мандрівка до музеїв світу. |
|
|
Календарно-тематичне планування уроків мистецтва у 9 класі
І семестр «Стилі та напрями мистецтва» (16 годин)
№ |
Дата |
Правка |
Тема уроку |
Ключові знання та навички
|
Твори для вивчення |
Домашнє завдання |
1 |
|
|
Вступ. Від модерну до модернізму. |
Модерн, Модернізм, Авангард, гротеск, урбанізація, полістилістика |
А.Гауді «Будинок Бальо (Іспанія). В.Городецький. Буди-нок з химерами» Г.Норбут. Українська абетка Г.Клімт «Поцілунок»»
|
С.6 – 11 опрацювати |
2 |
|
|
Школи і лідери модерну |
Ар нуво, сецесіон, югенд-стиль, стиль тіффані. Школи модерну, риси стилю модерн. |
В.Орта. Інтер’єр особ- няка Тасселя (Бельгія) Е.Гільман. Павільйон (Франція) О.Бердслі. Автопорт-рет. Рене Лалік. Брошка
|
С.14 – 25 Відповідати на питання |
3 |
|
|
Символізм – вступ у ХХ століття |
Символ, Символіка, характеристика напряму Символізм, містика, алегорія |
П.Шаванн «Свята Женева, яка споглядає Париж» Г. П.Шаванн «Свята Женева, яка споглядає Париж» Г.Моро «Гесіод і Муза» О.Редон «Натюрморт» |
С. 26 – 32 За допомогою програмного забезпечення Power Point створити афішу виставки творів художників –символістів у вигляді колажу картин .
|
4 |
|
|
Символізм – вступ у ХХ століття (про- довження)
Тестування |
Символізм у музиці. Синестезія. Споглядальна лірика |
Р.Вагнер «Політ валькірій» Ф.Ліст «Мазепа» С.Рахманінов «Острів мертвих» М.Чурльоніс «Соната сонця», «Соната весни» Г.Форе «Павана для флейти й оркестру»
|
С. 33 – 37 Відповідати на питання |
5 |
|
|
Мінливість вражень імпрессіоністів |
Імпрессія. Дивізіонізм, Характеристика імпрессіонізму як напряму. Пленер.
|
Клод Моне «Імпрессія. Схід сонця», 30 картин «Руанський собор». К.Піссарро «Бульвар Монмартр навесні» О.Ренуар. «Сена біля Асн’єра». О.Мурашко «Авто-порт-рет», «Благовіщення»
|
С.38-45 Перший ряд: Створіть зама-льовку школи кольоровими олівцями у різ-ному освітленні «Вранішнє пробудження» Другий ряд: «У променях полу-денного сонця» Третій ряд «Ве-чірні сутінки»
|
6 |
|
|
Мінливість вражень імпрессіоністів (продовження) |
Стімпрессіонізм. Неоімпрессіонізм. Постімпрессіонізм. Пуантилізм |
Поль Сезанн «Стіл, серветка, фрукти» В ван Гог «Соняшники» М.Глущенко «Вечірня Венеція» К.Дебюссі «Море», «Хмари», «Тумани»
|
С. 46 -51 Відповідати на питання |
7 |
|
|
Авангард: Кубізм…
Тестування |
Колаж, кубізм, «звучання» картин. Скульптомалярство. |
П.Пікассо «Авіньйон-ські дівчата», «Арле-кін»«Скрипка і гіта-ра». Ж.Брак «Жінка з гітарою. О.Архіпенко «Цар Соломон»
|
С.52 – 57 Дібрати су-часні музичні компрозиції до картин Пікассо
|
8 |
|
|
Футуризм. Кубофутуризм
Тематичне оцінювання |
Футуризм, кубофутуризм |
Умберто Боччоні «Унікальні форми безперервності у просторі», «Симультан-ний зір» Артур Онеггер «Пасіфік 231» О.Богомазов «Портрет дружини Ванди»
|
С. 58 – 61 Переглянути однгоактний балет «Парад» Е.Саті в інтер-нет-мережі |
9 |
|
|
Лабіринтами художньої абстракції |
Абстракція. Різновиди абстракції. Абстракціонізм. Течії абстракціонізму. Неопластицизм Супрематизм. Мистецтво чистої пластики. Симультанізм Синхронний живопис |
В.Кандинський «По- перечна лінія», «Домінуюча дуга», «Козаки» П.Андрусів. «Бій під Конотопом» Соня Терк-Делоне «Ритм» К.Малевич «Чорний квадрат», «Червоний квадрат», «Білий квадрат»
|
С.62 – 67 Дати власне тлумачення картини Малевича Хлопці «Чор-ний квадрат», а дівчата «Білий квадрат» |
10 |
|
|
Лабіринтами художньої абстракції (продовження) |
Конструктивізм, сценографія, орфізм, симультанний |
Я.Бабич «Шаріка», «Гуцулка Ксеня» В.Меллер «Ассирієць» В.Єрмилов «Автопортрет» |
С.68-71 Мистецький проект – презен-тація на тему: «Абстракціонізм – сучасна ху-дожня картина світу» |
11 |
|
|
У пошуках художньої експрессії |
Експрессія. Експрессіонізм |
Е.Мунк «Крик» Е.Кірхнер «Червона вежа в Гелле» О.Дікс «Празька вулиця» Фр.Марк «Синій кінь» |
С.72 – 76 За бажанням: створити компо- зицію у техніці декупаж |
12 |
|
|
У пошуках художньої експрессії (продовження) |
Експрессіонізм в музиці. Композитори «нової віденьської школи, додекафонія, атональна музика. Песимізм, марево, фовізм, «серійна техніка»
|
І.Стравинський балет «Аргон». С.Прокоф’єв «Блудний син» А.Шенберг «Місячний П’єро» Анрі Матіс «Фіолетовий халат»
|
С. 77 – 83 Відповідати на питання |
13 |
|
|
Повернення до ідеалів краси минулого |
Ампір, еклектика, еклектизм, історизм, арт-деко, ар деко, неокласицизм |
Ю.Захарієвич. Нац.уні-верситет «Львівська по- літехніка. Квадратний колізей (Рим) Будинок уряду (Київ) Лінкольн-центр (Нью- Йорк) |
С. 84 – 91 Розробити ескіз оформлення одягу у стилі «примітивізм» |
14 |
|
|
Повернення до ідеалів краси минулого (продовження) |
Неофольклоризм, примітивізм |
С.Прокоф’єв. Симфонія №1 «Класична» П.Хіндеміт. Симонія «Художник Матіс» І.Стравинський «Жар – птиця» «Весна священна» М.Скорик «Карпатський концерт»
|
С. 92 – 95 Відповідати на питання
|
15 |
|
|
Постмодернізм |
Асамбляж, дадаїзм, дада, інсталяція, колаж, постмодернізм, редімейдс, артефакт, арт-практик, Поп-арт, оп-арт. |
М.Ернест. Асамбляж М.Дюшан «Колесо» Ганс Арп. Колаж Джексон Полок. №25 Рой Ліхтенштейн «Бітлз» К.Ольденбург «Волан – чик», «Прищіпка» Е.Ворхол «Кока-кола, «Мерилін Монро», «Бітлз» |
С. 96 – 102 Створити власний варіант оптичної ілюзії у стилі геометричної абстракції |
16 |
|
|
Постмодернізм (продовження)
Тематичне оцінювання Семестрові оцінки |
Симулякр, мінімалізм, монохромність, нефігуративний живопис, концептуальне мистецтво, інсталяція, перфоманс, хепенінг, флешмоб, арт-моб, алеаторика, полістилвстика |
В.Сильвестров «Тихі піс-ні» В.Рунчак «Матч із музи-кантів у 5-ти раундах між кларнетистом і струнним квартетом» Л.Дичко «Струм» Є.Станкович «Симфонія №3», «Симфонієтта»
|
С. 103 – 107 Повторити пройдений матеріал |
Календарно-тематичне планування уроків мистецтва у 9 класі
ІІ семестр «Екранні мистецтва.
Форми поширення мистецтва» (19 годин)
№ |
Дата |
Правка |
Тема уроку |
Ключові знання та навички
|
Твори для вивчення |
Домашнє завдання |
1 |
|
|
Виникнення кіномистецтва |
Кіно, кіноіндустрія, види кіно, тапер, стоп-кадр, титри, монтаж |
О. Довженко. Земля Алан Кросланд «Спі-вець джазу» Чарлі Чаплін «Великий диктатор»
|
Підготувати до-повідь на тему: «Перший укра-їнський кінема-тограф»; Опрацювати с.112-117
|
2 |
|
|
Мова і види кіномистецтва |
Трюк, спецефект, аніматроніка, саунд-трек, блокбастер, хромакей. |
Дж.Лукас «Зоряні вій-ни» Джеймс Кемерон «Ти-танік», «Аватар». |
Зробити презентацію улюбленої кінострічки з електронними ляльками. Опрацювати с.118-123
|
3 |
|
|
Жанри і стилі кіно |
Трилер, мейнстрим, арт-хаус, кіберпанк, |
А.Тарковський. Сталкер Лорес та Ендрю Вачовські «Матриця» Дж.Р.Толкієн «Володар перснів»
|
Опрацювати с. 124-126, конспект |
4 |
|
|
Жанри і стилі кіно: комедія |
комедія |
Зельцен і Джейсон «Суперфорсаж» (пародія). Радянські кінокомедії, французькі кінокомедії
|
Дослідити творчість Луї де Фюнеса або П’єра Рішара за вибором |
5 |
|
|
Жанри і стилі кіно (продовження) |
Мелодрама, , музична комедія, мьюзикл трейлер, сиквел
|
Карло Карлей «Ромео і Джульєтта» Ендрю Веббер «Ісус Христос – суперзірка» |
Передивитися «Привід опери» в інтернет-дже-релах та випи-сати головні ха-рактеристики мюзиклу. Опрацювати С.127-133
|
6 |
|
|
Професії та школи у кінематографії |
Сценарист, режи-сер-постановник, кінорежисер, актор, кінооператор |
Ст.Спілберг «Злови мене, якщо зможеш», «Список Шиндлера» |
Створити пре-зентацію на те-му «Життя та творчість Стіве-на Спілберга» Опрацювати С.134-143
|
7 |
|
|
Мультиплікаційний фільм. Аніме.
|
аніме |
Волт Дісней «Пітер Пен», «Бембі» «Попелюшка», «Піннокіо» |
Підготувати до-повідь на тему: «Мій улюбле-ний актор-ко-мік» Опрацювати С.144-147
|
8 |
|
|
Українське кіно |
Поетичне кіно, кіностудія |
О.Довженко «Земля», «Україна в огні». С.Параджанов «Тіні забутих предків» Олесь Янчук «Голод-33» Леонід Биков «В бой идут одни старики»
|
Переглянути один з вивчених на уроці філь-мів та написати на нього анота-цію. Опрацювати С. 148-156 |
9 |
|
|
Українська анімація
Тетування
Тематичне оціню-вання |
Анімація |
Алла Грачова «Ведмедик і той, що живе в річці» Володимир Дахно «Як козаки інопланетян зустрічали» Давид Черкаський «Лікар Айболить», «Острів скарбів»
|
С.157-159 Завдання 4 – письмово. |
10 |
|
|
Телебачення: погляд у світ |
Медіа-грамотність. Програма, передача, телерадіотрансляція, екранний митець, відеокліп |
«Крок до зірок», «Мастер-шеф»; відеокліпи Робота в групах: написати сюжет до короткометражки та дібрати саундтреки до неї.
|
Створити рейтинг теле-передач. Опрацювати с. 160-165 |
11 |
|
|
Телешоу |
Ток-шоу, реаліті-шоу |
«Х-Фактор», «Україна має талант», «Танці з зірками» |
Створити презентацію на тему: «Улюблене телешоу 2019» Опрацювати с. 166-167
|
12 |
|
|
Фотомистецтво |
Фотографія, фотомистецтво, фоторепортаж, селфі |
Ансел Адпмс «Хребет Тітон і річка Снейк» Ю.Хіміч «Осінь» Грей Малін «Ріміні»
|
Опрацювати с.168-173 |
13 |
|
|
Реклама |
Білборд, бренд, рек-лама, букпрінтер, сторітелінг, копі-райтер, млиндмепінг
|
Робота в групах: створити текст до реклами та дібрати музичний трек |
Опрацювати с. 173-179 |
14 |
|
|
Поширення мис-тецтва: музеї. |
Меценат, культурно-мистецька спадщина, ЮНЕСКО |
Софійський собор, Галерея Уффіцці, Національний художній музей України
|
Опрацювати с. 180-185 |
15 |
|
|
Поширення мис-тецтва: галереї, біб-ліотеки |
Бібліотека |
Бібліотека Острозької академії, наукова бібліоека ЛНУ ім. І.Франка м.Львів
|
Опрацювати с. 186-191 |
16 |
|
|
Мистецтво в діалозі культур |
полікультурність |
Петропавлівський костел і мінарет, м. Кам’янець – Поділь-ский, Китайський павільйон і японська пагода. Бельгія |
Підготувати доповідь на тему: Життя та творчість І.Є. Рєпіна» Опрацювати с. 192-199 |
17 |
|
|
Мистецтво в діалозі культур (продовження) |
Пагода, мінарет, мечеть |
Ф.Акименко. Фантазія ор.26 Унп у виконанні Соломії Крушель-ницької. |
Переглянути фільм «Два жит-тя Соломії Крушельницької» |
18 |
|
|
Панорама мис-тецтв: Перевіряємо свої досягнення
Тестування Оцінки за семестр
|
Повторення понять |
Робота в групах |
Повторити основні поняття |
19 |
|
|
Віртуальна мистецька подорож
Оцінки за рік
|
Повторення та закріплення понять |
Мистецькі доробки ХХ-ХХІ столітть |
Повторити увесь пройдений матеріал |