Дана робота представляє презентацію до уроку 25 з предмету «Мистецтво» (9 клас). Матеріал розроблений та відповідає новій навчальній програмі Міністерства освіти і науки України для загальноосвітніх навчальних закладів «Мистецтво» для 5-9 класів (інтегрований курс «Мистецтво» - 8-9 кл.), автор – Л. Масол. Поданий матеріал містить розробку уроку, а також додаток зі словником мистецьких термінів, відеоролики та стислий виклад теорії мистецтва телебачення. Розрахований для користування аудиторією, в яку входять вчителі музичного та образотворчого мистецтва, студенти, викладачі предметів художньо-естетичного напрямку.
Запам’ятай!Медіа – (англ. media — засоби, способи) — це канали та інструменти, які використовують, щоб зберігати, передавати й подавати інформацію або дані. Медіа (від лат. media — засіб) — синонім засобів масової комунікації та інформації, до яких належать друковані видання, фотографія, преса, кінематограф, відео, радіо, телебачення, звукозапис та Інтернет.
Закріпимо свої знання. Робота в парах: Гра “Плутанка”Правильно розмістивши слова у реченні, дайте вірне визначення пейзажу:“Жанр краєвиди міст і сіл в якому живопису моря об'єктом є зображення природа ”Це жанр живопису, в якому об'єктом зображення є природа, краєвиди міст і сіл моря тощо – пейзаж(від фр. означає “місцевість”)
Етапи роботи над пейзажем із застосуванням парафінової свічки: - На аркуші паперу скомпонуйте зображення олівцем.- Парафіновою свічкою промалюйте папір по намічених олівцем обрисах.- Нанесіть на вільні від парафіну місця перший шар фарби – наприклад, синьої.- Додаючи інші відтінки, затемнюйте поступово ті ділянки роботи, які мають бути темними (наприклад, нічне небо чи тінь під деревами).- Деталі промалюйте фломастером або тоненьким пензликом.
Використані ресурси: Олівці http://www.portraitimage.ru/populyarnie-raboti/karandashom/prostie-risunki-tsvetnimi-karandashami-poetapno.html. Діти http://nsportal.ru/ismagilova-alsu-nuretdinovna. Автор шаблону – Коровіна Ірина Миколаївна,вчитель початкових класів МБОУ «ЗОШ №9» м. Сафоново Смоленської областіВикористані ресурси: