До розіграшу
залишилось:
19 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Мистецтво. 9 клас. Урок 25. Тема: Телебачення: погляд у світ.

Про матеріал

Дана робота представляє презентацію до уроку 25 з предмету «Мистецтво» (9 клас). Матеріал розроблений та відповідає новій навчальній програмі Міністерства освіти і науки України для загальноосвітніх навчальних закладів «Мистецтво» для 5-9 класів (інтегрований курс «Мистецтво» - 8-9 кл.), автор – Л. Масол. Поданий матеріал містить розробку уроку, а також додаток зі словником мистецьких термінів, відеоролики та стислий виклад теорії мистецтва телебачення. Розрахований для користування аудиторією, в яку входять вчителі музичного та образотворчого мистецтва, студенти, викладачі предметів художньо-естетичного напрямку.


Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку мистецтва: “Телебачення: погляд у світ ”Презентацію підготувала вчитель музичного та образотворчого мистецтва Смілянської ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 Черкаської областіЦаринна Людмила Геннадіївна 9 клас2017 р.

Номер слайду 2

Перевіримо свої знання. Разом поміркуємо: Що таке кіномистецтво?Назвіть види кіно?Що таке кінематограф?

Номер слайду 3

Запам’ятай!Медіа – (англ. media — засоби, способи) — це канали та інструменти, які використовують, щоб зберігати, передавати й подавати інформацію або дані. Медіа (від лат. media — засіб) — синонім засобів масової комунікації та інформації, до яких належать друковані видання, фотографія, преса, кінематограф, відео, радіо, телебачення, звукозапис та Інтернет.

Номер слайду 4

Епіграф«Скоро нічого не буде. Одне суцільне телебачення» Ці слова є фразою одного із головних героїв знаменитої радянської кінострічки «Москва сльозам не вірить»

Номер слайду 5

«Асоціативний кущ”ТЕЛЕБАЧЕННЯПРОГРАМАЕКРАНКОЛІРЗВУКТЕЛЕВІЗОРІНТЕРНЕТМЕДІАПЕРЕДАЧА

Номер слайду 6

Метод «Мозковий штурм»: Яку роль у вашому житті відіграє телебачення?2. І чи насправді воно потрібне людству?А яку б ви дали назву нашому уроку?

Номер слайду 7

Тема уроку:«Телебачення: погляд у світ»

Номер слайду 8

Завдання уроку: Ознайомити з поняттям «медіа», «телебачення», «телепередача».2. Визначати особливості художньої мови телемистецтва.3. Розрізняти кінопрофесії та визначати їхні особливості.4. Створити рейтинг сучасних розважальних та інформаційних телепередач.

Номер слайду 9

Мотивація

Номер слайду 10

СтудіяІСТОРИКИ

Номер слайду 11

“Історія створення телебачення”Борис Львович Розінг. ПорфирійІванович. Бахметьєв

Номер слайду 12

“Історія створення телебачення”Перша пересувна телевізійна станція

Номер слайду 13

“Історія створення телебачення”Сучасне телебачення – ІНТЕРНЕТ

Номер слайду 14

Метод «Мозковий штурм»:1. Наведіть приклади телепередач і телепрограм. 2. Яким з них ви надаєте перевагу? Чому?3. На вашу думку, телепрограма і телепередача – це спільні поняття чи є відмінність між ними? Обґрунтуйте вашу відповідь.

Номер слайду 15

Скорочена історія виникнення телебачення. Див. додаток – відео“Скорочена історія виникненнятелебачення”

Номер слайду 16

Програма на телебаченні - це об’єднана творчою ідеєю сукупність передач, яка має постійну назву і транслюється в ефірі з певною періодичністю. Словникова робота:

Номер слайду 17

Передача – це змістовно завершена частина телепрограми, що має відповідну назву, обсяг трансляції, авторський знак і може бути використана незалежно від інших частин програми. Словникова робота:

Номер слайду 18

Телерадіостанція – здійснюється наземними передавачами, за допомогою кабельного телебачення або супутниками. Словникова робота:

Номер слайду 19

Система кольорового телебачення Словникова робота:

Номер слайду 20

Закріпимо свої знання. Робота в парах: Гра “Плутанка”Правильно розмістивши слова у реченні, дайте вірне визначення пейзажу:“Жанр краєвиди міст і сіл в якому живопису моря об'єктом є зображення природа ”Це жанр живопису, в якому об'єктом зображення є природа, краєвиди міст і сіл моря тощо – пейзаж(від фр. означає “місцевість”)

Номер слайду 21

Давайте відпочинемо

Номер слайду 22

У світі дивовижного мистецтва

Номер слайду 23

Нетрадиційна техніка малювання «Воскова свічка + акварель».

Номер слайду 24

Нетрадиційна техніка малювання «Воскова свічка + акварель».

Номер слайду 25

Нетрадиційна техніка малювання «Воскова свічка + акварель».

Номер слайду 26

Нетрадиційна техніка малювання «Воскова свічка + акварель».

Номер слайду 27

Нетрадиційна техніка малювання «Воскова свічка + акварель».

Номер слайду 28

Нетрадиційна техніка малювання «Воскова свічка + акварель».

Номер слайду 29

Нетрадиційна техніка малювання «Воскова свічка + акварель».

Номер слайду 30

Інструменти та матеріали:

Номер слайду 31

Етапи роботи над пейзажем із застосуванням парафінової свічки: - На аркуші паперу скомпонуйте зображення олівцем.- Парафіновою свічкою промалюйте папір по намічених олівцем обрисах.- Нанесіть на вільні від парафіну місця перший шар фарби – наприклад, синьої.- Додаючи інші відтінки, затемнюйте поступово ті ділянки роботи, які мають бути темними (наприклад, нічне небо чи тінь під деревами).- Деталі промалюйте фломастером або тоненьким пензликом.

Номер слайду 32

Теплі кольори. Холодні кольори

Номер слайду 33

Практична робота

Номер слайду 34

«Хвилинка слави”

Номер слайду 35

Рефлексія. Як ви оцінюєте свою роботу?Яке завдання виявилося найскладнішим? Чому ви так вважаєте?Який етап уроку найбільшевас зацікавив?Над чим ще потрібно попрацювати?

Номер слайду 36

Підсумок уроку Сьогодні на уроці: Виконували… Ознайомилися… Переглядали… Дізналися… Запам'ятали…

Номер слайду 37

”Дерево сподівань”

Номер слайду 38

Домашнє завдання Підібрати репродукції, листівки чи фотокартки із зображенням пейзажу і підписати, який жанр на них зображено.

Номер слайду 39

Домашнє завдання “Філворд”ПЕЙЗАЖСІЛЬСЙИКЬСІМЙИКЬМАРИНАСУЧАСПАДОРИРПЙИНОРТРЕТКОЛІРФЙИНЧИРОТСІУТУРИСТИЧНИ. ЙИНЬЛАТАБЙ

Номер слайду 40

Дякую за увагу!

Номер слайду 41

Використані ресурси: Олівці http://www.portraitimage.ru/populyarnie-raboti/karandashom/prostie-risunki-tsvetnimi-karandashami-poetapno.html. Діти http://nsportal.ru/ismagilova-alsu-nuretdinovna. Автор шаблону – Коровіна Ірина Миколаївна,вчитель початкових класів МБОУ «ЗОШ №9» м. Сафоново Смоленської областіВикористані ресурси:

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.3
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.4
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Пома Альона
    я не розумію. Конспект гарно продуманий, а презентація - розпочали телебаченням, а закінчили пейзажом. Презентація не відповідає конспекту.
    Загальна:
    3.3
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    2.0
  2. Єрмак Марина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Яцун Маргарита Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
pptx
До підручника
Мистецтво 9 клас (Масол Л.М.)
Додано
29 грудня 2017
Переглядів
4556
Оцінка розробки
4.4 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку