Календарно-тематичне планування з мистецтва за підручником «Мистецтво. Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.)
2 години на тиждень
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
|
|
Лясолька і Барвик у країні мистецтв. Королівство мистецтв відкриває свої двері. Слухання С. Борткевич «Принцеса на горошині», М.Равель «Красуня. Красуня і чудовисько» (із сюїти «Моя матінка гуска»). Виконання В.Полянський та Ю. Рибчинський «Мрії збуваються» (с.4-5).
|
|
|
|
Лясолька і Барвик у країні мистецтв. Малювання будиночку, де живуть мешканці країни Мистецтв, використовуючи штрихування (графічні матеріали) (с.6-7). |
|
3. |
|
Портретна галерея. Перегляд фрагментів м/ф «Пінокіо», «Буратіно». Юрій Шевченко. Балет. «Буратіно і чарівна скрипка». Імпровізація мелодій до віршів персонажів балету «Буратіно» (с.8-9). |
|
4. |
|
Портретна галерея. Малювання улюбленого героя з казки «Пригоди Буратіно» (акварель) (с.10-11). |
|
5. |
|
Ліричні персонажі. Балет. Музична форма. Слухання: Сергій Прокоф’єв. Вальс із балету «Попелюшка»; «Джульєтта-дівчинка» з балету «Ромео і Джульєтта». Інструментальна, вокальна та танцювальна імпровізація (с.12-13). |
|
6. |
|
Ліричні персонажі. Створення портрета казкового героя на повний зріст. Виконання одягу із природних матеріалів (сухі квіти, листочки, клей ПВА)(с.14-15). |
|
7. |
|
Людина і природа – єдині. Контраст. М. Римський – Корсаков вступ до опери «Казка про царя Салтана», розучування пісні І.Танчака «Добрий день людям на землі» (с.16-17).
|
|
8. |
|
Людина і природа – єдині. Повторення: пейзаж, колорит. Створення пейзажу, передавання настрою моря (акварель) (с.18-19). |
|
9. |
|
Людина і природа – єдині (продовження). Марш. В.Кохановська марш Маркіза Карабаса з казки -мюзиклу «Кіт у чоботях» (с.20-21).
|
|
10. |
|
Людина і природа – єдині (продовження). Малювання осіннього пейзажу (с.22-23). |
|
6 11. |
|
Дружба та братство – найбільше багатство. Розучування пісні О.Янушкевич та М. Ясакової «Дружба». М.ф «бреме- нські музиканти» (фрагме -нти) (с.24-25). |
|
1 12. |
|
Дружба та братерство – найбільше багатство. Повторення поняття фактура. Ліплення з пластиліну песика. (с.26-27). |
|
13. |
|
Героїзм у мистецтві. П.Чайковський «Марш дерев’яних солдатиків», м.ф «Микита Кожум’яка» (фрагменти), Розучування пісні « Наша рідни Україна»(с.28-29).
|
|
14. |
|
Героїзм у мистецтві. Поняття буквиця. Створення декоративної літери (с.30-31). |
|
15. |
|
Богатирі в мультиплікації. Пісня з м.ф «Пригоди Котигорошка та його друзів» (муз. А. Соловйова), Ф.Пелегрино парад героїв (с.32-33). |
|
16. |
|
Богатирі в мультиплікації. Створення портрета Котигорошка(с.34-35). |
|
10-1 17. |
|
Козацькому роду нема переводу. Пісня С. Климовського «Їхав козак за Дунай», розучування пісні «Ми нащадки козаків» А.Олєйнікової та І. Чайченко (с.36-37). |
|
181 18. |
|
Козацькому роду нема переводу. Перегляд фр. м/ф із серіалу «Козаки». Малювання веселих козаків з мультфільму(кольорові олівці, фломастери)(с.38-39). |
|
19. |
|
Наша слава краса і велич. Укр.народ. пісні у виконанні С. Крушельницької, пісня М. Облещука та Р. Обшарської «Гімнастика ранкова» (с.40-41). |
|
20. |
|
Наша слава, краса і велич. Поняття симетрія. Створення барельєфу «Дерево життя» (картон, пластилін) (с42-43). |
|
21. |
|
Новорічний калейдоскоп. М.ф «Герої в масках. Гекко рятує Різдво», розучування пісні Н.Май «Новорічна пісня» (с.44-45).
|
|
22. |
|
Новорічний калейдоскоп. Виготовлення новорічної листівки з витинанкою (с.46-47). |
|
23. |
|
Новорічний калейдоскоп (продовження). Щедрівка «Добрий вечір тобі, пане господарю», українська народна пісня «Го – го – го коза» (с.48-49).
|
|
24. |
|
Новорічний калейдоскоп (продовження). Повторення поняття орнамент. Виготовлення ялинкової прикраси (олівець, клей ПВА)(с.50-51.) |
|
25. |
|
Перевір свої досягнення (с.52) |
|
26. |
|
Перевір свої досягнення. (с.53) |
|
27. |
|
*Резервний урок.
|
|
28. |
|
*Резервний урок. |
|
29. |
|
Узагальнення знань учнів. |
|
30. |
|
Узагальнення знань учнів. |
|
ІІ семестр |
|||
31. |
|
Мандрівка у світ фантастики. Роботи-музиканти. Динаміка. Перегляд', пісня робота СЕ-Е («Oh, Oh, Oh, Watch CE-E go»); M. Римський-Корсаков «Політ джмеля» (у виконанні дівчин- ки-піаністки Чен Анке і робота Тео Троніко). Виконання: Д. Пташинська «Планета дитинства» (с. 54-55). |
|
32. |
|
Мандрівка у світ фантастики. Перегляд: малювання робота- художника. Зображення робота з простих форм для комп’ютерної гри (кольорові олівці) (с.56-57). |
|
33.
|
|
Мандрівка у світ фантастики (продовження). Ансамбль. Слухання: П. Чайковський «Баба-Яга»; Ю. Тесняк «Карлсон». Перегляд: мультфільм «Карлсон, який мешкає на даху» (фрагменти). Виконання: улюблена пісня в ансамблі (с. 58-59). |
|
34. |
|
Мандрівка у світ фантастики (продовження). Фантастичні картини. Зображення композиції «Політ Карлсона над містом» (гуаш чи кольорові олівці, фломастери) (с. 60-61). |
|
35. |
|
Чарівні дива. Нотна грамота. Слухання: Ж. Колодуб «Троль. Герда. Снігова Королева» (з альбому «Снігова Королева»). Виконання: М. Ровенко «Баба снігова» (с. 62-63).
|
|
36. |
|
Чарівні дива. Слухання: Г. Сасько «Крижаний палац Снігової Королеви». Зображення крижаного палацу Снігової Королеви (техніки за вибором) (с. 64-65). |
|
37. |
|
Чарівні дива (продовження). Темп і динаміка. Слухання: О. Шимко балет «Снігова Королева» (фрагменти). Виконання мелодій у помірному й повільному темпах. Створення контрастних звукових картин зими (с. 66-67).
|
|
38. |
|
Чарівні дива (продовження). Архітектура. Мурал. Зображення фантастичного будинку (кольорові олівці, фломастери) (с. 68-69). |
|
39. |
|
У світі реального та уявного. Темп. Українські народні інструменти. Слухання: «Створюємо оркестр» (у виконанні НА- ОНІ, фрагменти). Виконання: «Щебетала пташечка» (українська народна пісня) (с. 70-71). |
|
40. |
|
У світі реального та уявного. Картини М. Приймаченко. Контрастні кольори. Зображення фантастичної тварини (гуаш) (с. 72-73). |
|
41. |
|
У світі реального та уявного (продовження). Фантазії. Слухання: М. Стецюн лірична фантазія «Калинонька» (фрагмент); «Українська в’язанка» (у виконанні НАОНІ); В. Джозеф «Фантазія» (у викона- нні скрипки з оркестром). Виконання: «Щебетала пташечка» (українська народна пісня) (с. 74-75). |
|
42. |
|
У світі реального та уявного (продовження). Стилізація. Створення іграшки — фантастичної тваринки (пластилін, глина, солоне тісто) (с. 76—77). |
|
43. |
|
Картинки з виставки. Сюїта. Слухання: М. Мусоргський сюїта для фортепіано «Картинки з виставки». Перегляд: мультфільм «Білосніжка і семеро гномів». Виконання: А. Житкевич «Семеро гномів» (с. 78-79).
|
|
44. |
|
Картинки з виставки. Художній музей. Перегляд: віртуальна екскурсія «Лувр» (фрагмент). Зображення або ліплення фантастичного персонажа з мультфільму, який найбільше сподобався (с. 80-81). |
|
45. |
|
Картинки з виставки (продовження). Лади в музиці. Слухання: М. Мусоргський сюїта для фортепіано «Картинки з виставки». Перегляд: мультфільм «Кар- тинки з виставки». Виконання: поспівка (с. 82-83). |
|
46. |
|
Картинки з виставки (продовження). Натюрморт. Правила композиції. Створення фантастичного натюрморту (гуаш) (с. 84-85). |
|
47. |
|
Фантастичні пригоди у країні див. Перегляд: Дж. Талбот, К. Уілдон балет «Аліса в Країні Див» (фрагменти). Створення вокальних портретів героїв казки. Розігрування вокальної презентації персонажів мюзиклу в ролях (с. 86-87).
|
|
48. |
|
Фантастичні пригоди у країні див. Декоративне зоб - раження. Перегляд: мультфільм «Аліса» (фрагмент). Створення декоративного натюрморту «Запрошення до чаю» (фломастери або олівці) (с. 88-89). |
|
49. |
|
Політ фантазії. Імпровізація. Слухання: А. Шнітке «Політ» (з мультфільму «Казка мандрів»; Р. Шуман «Фантастичний танець»; Ю. Щуровський «Фантастична п’єса». Перегляд: мультфільм «ВАЛЛ-І» (фрагмент). Виконання: В. Бистряков, 0. Вратарьов «Давайте розбудимо радість» (с. 90-91). |
|
50. |
|
Політ фантазії. Відтінки кольору. Зображення фантастичного космічного пейзажу (гуаш) (с. 92-93). |
|
51. |
|
Гумор у мистецтві. Пародія. Слухання: Дж. Россіні каватина Фігаро з опери «Севільський цирульник». Виконання: «Грицю, Грицю, до роботи» (українська народна пісня) (с. 94-95). |
|
52. |
|
Гумор у мистецтві. Шарж. Створення шаржу «Веселий школярик» або «Весела школярочка» (кольорові олівці або фломастери) (с. 96-97). |
|
53. |
|
Гумор у мистецтві (продовження). Слухання: І. Шамо «Скерцо»; П. Бриль «Українська гумореска». И.-С. Бах «Жарт» (у різних обробках). Ритмічна гра «Ну-бо, дожени!». Створення гумористичних пісеньок на вірші й заданий ритм (с. 98-99).
|
|
54. |
|
Гумор у мистецтві (продовження). Комікс. Створення коміксів до пісні «Грицю, Грицю, до роботи» (с. 100-101). |
|
55. |
|
Ляльки-іграшки в житті та мистецтві. Перегляд, мультфільму «Танці ляльок» (фрагменти). Слухання: Д. Шостакович «Вальс- жарт» (із циклу «Танці ляльок»). Виконання: ритм вальсу-жарту на дитячих ударних інструментах. Руханка (с. 102-103). |
|
56. |
|
Ляльки-іграшки в житті та мистецтві. Лялька-мотанка. Зображення ляльки ЛОЛ-сюрпризу (кольорові олівці, фломастери) (с. 104-105). |
|
57. |
|
Ляльки-іграшки в житті та мистецтві (продовження). Симфонія. Слухання: Л. Моцарт «Симфонія іграшок, або Дитяча симфонія». Виконання: М. Жабляк, Л. Повз «Канікули». Гра-поспівка «Створюємо контрасти» (с. 106-107). |
|
58. |
|
Ляльки-іграшки в житті та мистецтві (продовження). Зображення своєї улюбленої іграшки (гуаш) (с. 108-109). |
|
59.
|
|
Мистецька подорож до Європи. Перегляд: І. Стравинський балет «Пульчинелло» (фрагмент); Е. Вілла-Лобос «Полішинель»; В. Косенко «Петрушка». Порівняння творів. Виконання: імпровізація танцю Полішинеля з дзвіночками і Петрушки з бубном (в парах) (с. 110-111).
|
|
60. |
|
Мистецька подорож до Європи. Ляльковий театр. Створення пальчикових ляльок (кольоровий папір) (с. 113-114). |
|
61. |
|
Мистецька подорож до Європи (продовження). Слухання: К. Дебюсі «Серенада ляльці. Ляльковий кекуок»; Е. Градецький «Морозиво». Виконання: А. Мігай, Н. Кулич «Подарунок». Перегляд: «Смаколики» (муз. А. Кривути); мультфільм «Козаки. Навколо світу» (фрагмент) (с. 114-115). |
|
62. |
|
Мистецька подорож до Європи (продовження). Декорування кондитерських виробів. Перегляд: мультфільм «Цукор» (пісня «Джоні, Джоні». Ліплення морозива або тортика з морозива (пластилін) (с. 116-117). |
|
63. |
|
Перевір свої досягнення. Завдання Лясольки. Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 118-119).
|
|
64. |
|
Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 118-119). |
|
65. |
|
*Резервний урок. |
|
66. |
|
*Резервний урок. |
|
67. |
|
*Резервний урок. |
|
68. |
|
*Резервний урок. |
|
69. |
|
Узагальнення знань учнів. Підсумок за рік. |
|
70. |
|
Узагальнення знань учнів. Підсумок за рік. |
|