Дане календарне планування допоможе зорієнтуватися молодим вчителям, які вперше формулюють наскрізні лінії та цілі у плануванні, відповідно до нових вимог. Таким було моє бачення цього минулого року.
Перевірено: Затверджено:
заступник директора ЛЛГ директор ЛЛГ
Ядлось Я.Я. Маринюк О.Я.
Календарно-тематичне планування
з німецької мови (ІІ іноземна)
для 6 (10) класу
на І семестр 2017-2018 н.р.
за підручником «Sicher B1+»
Ляльки Людмили Ярославівни
№ |
Дата |
Тема уроку
|
4 наскрізні змістові лінії |
Очікувані результати, Види мовленнєвоїдіяльності |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||||||
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
|
|||||||||||||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фін-ва грамотність |
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Писемна взаємодія |
Усна взаємодія |
Онлайн взаємодія |
Усне продукування |
Письмове продукування |
Лексика
|
Граматика |
||||||||||||||||
Тема 1: « Подорож.Відпустка» |
||||||||||||||||||||||||||||
1 |
5.09 |
Мій літній відпочинок. |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.
|
Text über Sommerferien |
Lied: „Ein bunter Sommer“ |
Autogrammjagd „Wo warst du im Sommer“ |
Dialog zum Thema |
Mein bestes Sommerfoto |
Wie habe ich meine Ferien verbracht? |
Mein Sommer. |
Das Mur, sich erholen, sich entspannen, zu wenig, unterwegs, gültig, |
Strukturen zum Vortrag |
Sommercolage |
|||||||||||||||
2 |
|
Подорожі у майбутньому |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту. Визначає орієнтовну вартість електронного квитка у порівнянні зі звичайним. |
KB S.34 Üb.2 |
Sprichwort zum Thema |
|
E-Ticket: pro und contra. |
Ticketbestellung online |
Meine Meinung zu |
|
bequem, sparsam, bezahlbar, umweltfreundlich, kostbar, drüben |
Relativsätze. Erklärung |
5 Sätze mit Relativpronomen bilden |
|||||||||||||||
3 |
8.09 |
Транспортні засоби майбутнього |
Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху
|
Einen Zeitungsartikel verstehen KB S. 35. Üb.5 |
AB S- 49 Üb- 1-2 Aussprache |
Jeder TN schreibt Vorhersage füreinander |
|
|
Innovative Verkehrsmittel. Vorhersagen formulieren |
|
Umweltschonend, samt, locker, die Leasingrate, mitentwickeln, umgeben |
Relativsätze mit „wo“ – Üben |
AB S. 42-43 |
|||||||||||||||
4 |
12.09 |
Проживання під час відпустки. |
Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
AB. S. 44 Üb.18 |
|
|
PA Fotos beschreiben |
Ein Hotel in DE in Netz finden |
Vermutungen: werden und Infinitiv. |
Wo habe ich schon gewohnt? |
Verzieren, außergewöhnlich, aufwärmen, baumeln, die Decke, empfehlen |
Wortstellung im Relativsatz |
AB S. 46 Üb. 22-24 Versprechen |
|||||||||||||||
5 |
15.09 |
Власний досвід відпочинку. Особливі готелі. |
Обговорює доцільність витрат на особливий відпочинок. |
KB S. 37 Üb-2 |
Hotel beschreiben, Hotel bewerten |
|
Unterkunft besprechen |
|
Über Erfahrrungen im Urlaub berichten |
|
Ausstattung, Einrichtung, tatsächlich, steil, Holzleiter, Aussicht |
Foto beschreiben können |
AB S. 47 Üb- 26 b |
|||||||||||||||
6 |
19.09 |
Рольова гра: бронювання номеру в готелі |
Обговорює можливість бронювання готелю онлайн.
|
|
Der Stress, der Nachteil, bequem, verbinden, entfernt, die Lage |
Dialog- Muster |
|
|||||||||||||||||||||
7 |
22.09 |
„Bookcrossing“ Пошук скарбів. |
Демонструє розуміння начитаності та важливості книг. |
S.38 KB Üb.2b |
Описати місце знаходження скарбу |
S. 38 Üb.3a |
S.38 Üb.4 Präsentation |
|
Schatzbeschreibung |
Schatzbeschreibung |
Verreisen , unsichtbar, verstecken |
Relativsätze.Wiederholung |
|
|||||||||||||||
8 |
26.09 |
Незвичайна подорож. |
Дає поради щодо дотримання правил безпеки під час ризикованих подорожей. Прогнозує наслідки необачної поведінки. |
KB S.39 Üb.1 |
Foto-Reportage: AB S- 48 Üb- 28 Interview |
|
Welche Art von Reise würdest du einmal unternehmen? |
Reisefotos (ungewöhnliche) posten |
|
Kleiner Reisesouvenir beschreiben |
Die Fahrradrikscha, das Kajak, Hundeschlitten , wert sein, tatsächlich, auf jeden Fall, steil |
|
Kleiner Reisesouvenir beschreiben |
|||||||||||||||
9 |
29.09 |
Урок повторення |
Демонструє розуміння цінності культурного збагачення завдяки подорожам. |
AB S. 48 Üb.29 |
AB S.48 Üb.28 |
Selbständige Arbeit (Test aus LHB) 20 Min |
Lexik wiederholen |
|||||||||||||||||||||
Тема 2 : „Житло“ |
||||||||||||||||||||||||||||
10 |
3.10 |
Будинок мрії |
Проектує власні дії на збереження ресурсів. Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету. |
KB S.41 Üb 1.2 |
|
Ein Haus beschreiben ;GA |
|
|
Würden Sie in so einem Haus wohnen |
|
Der Traum, verteilen, raten, mitten |
Redemitteln |
Traumhaus: 50 Wörter schreiben |
|||||||||||||||
11 |
6.10 |
Типова кімната учня, студента |
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни в побуті. |
KB S. 42 Üb- 3 Einrichtungstricks |
|
|
Mein Zimmer ist so, und deins? |
Foto vom Zimmer machen |
Hast du für alle deine Sachen Platz zu Hause? |
Zimmerbeschreibung |
Die Einrichtung, das Heim, der Kasten, der Mülleimer, die Unterkunft |
Zusammengesetzte Substantive |
AB S. 53-54 |
|||||||||||||||
12 |
10.10 |
Обмін квартирами на певний час. Проживання під час подорожі |
Демонструє розуміння економії коштів сімейного бюджету при обміні квартир на час подорожі. |
AB S. 57 Üb. 10 |
KB S. 43 Übungen 2,3 |
|
S. 43 Üb 1a |
|
Würdest du gerne deine Wohnung mit jemandem tauschen? |
|
Der Vorhang, innen, Agentur, Camping, das Gebühr, überhaupt |
Brauchen … zu .. |
AB S. 56 Üb. 8 |
|||||||||||||||
13 |
13.10 |
Переваги та недоліки житла |
Обговорює переваги екологічних видів житла, утеплення. |
KB S- 44 Üb- 2,3 |
|
|
S. 44 Üb. 1a,b |
Eine E-Mail schreiben |
|
Eine E-Mail schreiben |
Der Bau, der Altbau, der Eindruck, behindert, beliebt, |
Wortstellung im Hauptsatz |
AB S. 58 Üb. 11,12 |
|||||||||||||||
14 |
24.10 |
Жити гуртом. WG in DE |
Наводить приклади взаємодопомоги співмешканцям (сусідам). Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. |
KB S. 46 Üb.2 |
AB S. 59 Üb. 14 a
|
|
Vor und Nachteile einer WG |
|
Was ist WG? Gibt es bei uns in der Ukraine so was? |
|
Die Möglichkeit, der Punkt, der Hauptsatz, analysieren |
Temporale Präpositionen: seit, gegen.. |
AB S. 59-61 Üb. 13-16 |
|||||||||||||||
15 |
27.10 |
Декілька поколінь під одним дахом |
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети. Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.
|
KB S- 47 üb. 5 Kinderlärm statt Altersruhe |
S.60 Üb. 14 b |
S.46 Üb. 3 |
Leben allein oder mit Familie? |
Meine Lebensweise |
Kannst du dir vorstellen im Mehr generationenhaus zu wohnen |
Meine Lebensweise |
Das Altersheim, der Bewohner, der Gedanke, der Lärm |
Präpositionen während, innerhalb, außerhalb |
AB S. 62 Üb. 17-18 |
|||||||||||||||
16 |
31.10 |
Оренда житла. Пошук співмешканця |
Аргументує раціональність оренди, можливість пошуку квартири онлайн. |
KB S. 48 Üb. 2 |
AB S. 63 Üb. 19 |
S. 48 Üb 2b |
Rollenspiel „Wen laden wir ein“ |
|
4- Gespräch. Gedanken ausdrücken |
|
Der Rentner, die Vorstellung, erwarten, herrschen, reinigen |
Redemittel: Wünsche, Abneigungen |
AB S. 64 Üb. 20c |
|||||||||||||||
17 |
3.11 |
Анімаційний фільм « В гуртожитку» |
Пояснює правила поведінки для співмешканців. |
KB S. 49 |
KB S. 49 Film Üb.2 |
S. 49 Üb 1d |
|
Film ansehen |
Über Gefühle der Figuren sprechen |
|
Die Stimmung, der Ersatz, die Technik |
|
Redemittel lernen |
|||||||||||||||
18 |
7.11 |
Місце, де я почуваюся щасливим |
Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
Zungenbrecher AB S. 65 Üb.3 |
AB S. 65 Üb. 1,2,3 |
|
Wo fühle ich mich gut? |
|
Vorträge im Plenum |
|
Der Streit, ernst, friedlich, vernünftig, der Blitz |
|
„Hier bin ich gern“ |
|||||||||||||||
19 |
10 |
Kontrollarbeit zum Thema 2 „Житло“
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Тема 3 „ Вибір професії “ |
||||||||||||||||||||||||||
20 |
14.11 |
Фоторепортаж Професія до душі |
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій.
|
KB S/ 51 Üb 2 |
KB S/ 51 Üb 2 |
|
Was braucht man für den Beruf? |
|
KB S/ 51 Üb 1 |
|
Das Atelier, das Schaufenster, nähen |
|
AB S. 69 Üb- 1,2 |
|||||||||||||||
21 |
17.11 |
Практика на підприємстві |
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства.
|
S. 53 Üb 1 |
KB S. 52 Fotoreportage |
Spiel – Ihre Wünsche |
Wenn ich --- hätte.. |
|
Wo würde ich gern Praktikum maachen? |
Wenn ich --- hätte.. |
Die Schulden, berühmt, gründen |
Konjunktiv II Wunschsätze |
AB S. 71 Üb.6,7 |
|||||||||||||||
22 |
21.11 |
Вираження нереального побажання |
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору.
|
AB S. 72 Üb. 9 |
AB S. 72 Üb. 9 Kontrolle |
Wozu brauchst du….? |
Dialog nachspielen. |
Mein zukunftiger Beruf . Post. |
Was möchte ich werden? |
Was möchte ich werden? |
Die Absicht, die Bedingung, der Vertreter, jedoch |
Konjunktiv II |
AB S. 72 Üb 10 |
|||||||||||||||
23 |
24.11 |
Швидкість – запорука успіху. Multitasking |
Обговорює ефективне та раціональне використання своїх фізичних можливостей. |
KB S. 54 Üb. 1 |
|
Meine Tätigkeiten |
S. 54 Üb 1b 4-G |
10 Minuten Tätigk. Colage |
Was kann ich in 10 Min machen |
Was kann ich in 10 Min machen |
Lächeln, überprüfen, bloß, sich gewöhnen an Akk |
|
AB S. 73 Üb. 11-12 |
|||||||||||||||
24 |
28.11 |
Speed-Dating mit dem Chef. Розмова з роботодавцем |
Планує траєкторію власного життя.
|
AB S. 74 Üb.14 |
AB S. 72 Üb.10 Franks Ziele |
|
Tipps für Berufseinsteiger |
Elevator pitch |
Deine Präsentation |
S. 55 Üb 3b_ 3c |
Der Beamte, die Nadel, die Rente, das Werk, die Versicherung, streiken, völlig |
Damit -- um zu |
AB S. 73 Üb. -13 |
|||||||||||||||
25 |
1.12 |
Автобіографія в таблиці. Резюме |
Демонструє розуміння цінності освіти, праці для досягнення майбутнього кар’єрного росту. |
KB S. 56 Üb- 1 a,b |
|
S. 73 Üb. 13 AB |
Ein Lebenslauf erfinden |
Quiz zum Thema |
Tipps für Berufseinsteiger |
|
Jedenfalls, anstrengend, sich bewerben um |
Finalsätze |
Ab S. 74-75 Üb. 14-17 |
|||||||||||||||
26 |
5.12 |
Що потрібно для успішної професійної діяльності |
Визначає власні вподобання та потреби для успішної кар’єри. Розуміє, задоволення від професії має безпосередній вплив на здоров’я. |
S. 57 Üb- 3 |
|
S. 57 Üb- 3a |
Was passt zu welchem Beruf |
Online Übungen zum Thema |
Mein Beruf: was brauche ich? |
KB S- 57 Üb. 3b |
Das Vorstellungsgespräch, der Grund, die Werbung |
Damit—um zu-- |
AB S- 76 Üb. 18-20 |
|||||||||||||||
27 |
8 |
Hörverstehen (Контроль аудіювання) |
||||||||||||||||||||||||||
28 |
12 |
Sprechen (Контроль говоріння) |
||||||||||||||||||||||||||
29 |
15 |
Lesen (Контроль читання) |
|
|||||||||||||||||||||||||
30 |
19 |
Schreiben (Контроль письма)
|
|
|||||||||||||||||||||||||
31 |
22 |
Zusammenfassung |
|
|||||||||||||||||||||||||