КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ 5 клас
№ |
Дата |
Сфера спілкування |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Змістова лінія |
Комунікативні вміння |
Домашнє завдання |
|
||||||||||||
лексика |
граматика |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоровˈя і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усне продукування, усна взаємодія (в т.ч. онлайн) |
Писемне продукування |
Примітки |
||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|
|||||
ТЕМА 1. |
|
|||||||||||||||||||
1. |
|
|
Привіт! Добрий день! |
ЛО теми
|
|
|
|
|
|
Впр. 1, 2 с.6 Впр. 4,5,6 с.7-8 |
|
Впр. 3 с.6
|
|
|
|
|||||
2. |
|
Особистісна |
Як Вас звуть? |
ЛО уроку
|
Ввічливе звернення |
|
|
|
|
Впр. 1, 3 ,4,5 с. 9-10 |
|
Впр. 2 с.9 Впр. 5 с.10 |
|
|
|
|||||
3. |
|
Так чи ні? |
ЛО уроку
|
Порядок слів у розповідному та питальному реченні
|
|
|
|
|
Впр. 1, 3, 4 с.11 |
|
Впр. 2, 5, 6 с.12-13 |
РЗ Букви
|
|
|
||||||
4. |
|
Хто це?
|
ЛО уроку |
Питальне слово Wer? Wer ist das? Das ist … |
|
|
|
|
Впр. 1, 3 с.14 Впр. 5 с.15 |
Впр. 2, 4 с.15 |
Впр. 6 с.15 |
Букви |
|
|
||||||
5. |
|
Що це? |
ЛО уроку |
Питальне слово was? Артиклі. Рід іменника |
|
|
|
|
Впр. 1, 2 с.16
|
Впр. 4, 5 с.17 |
Впр. 3 с.17 |
Буквосполучення |
|
|
||||||
6. |
|
Ти – Тіна? |
ЛО уроку.
|
Відмінювання дієслова sein |
|
|
|
|
Впр. 1, 2 с.18 Впр. 5 с.19 |
|
Впр. 3 с.18 Впр. 6 с.19 |
Впр. 4 с.18 |
|
|
||||||
7. |
|
Скільки тобі років? |
ЛО уроку
|
Кількісні числівники 1-12 |
|
|
|
|
Впр. 1, 2, 3 с.20 Впр. 4, 5 с.21 |
|
Впр. 3 с.20 |
|
|
|
||||||
8. |
|
Як у тебе справи?
|
ЛО теми |
Питальні речення |
|
Обговорює особливості взаємодії особистість-особистість/ особистість-група |
|
|
Впр. 1, 3, 4 с.22 |
|
Впр. 2 с.22 |
Впр. 5 с.23 |
|
|
||||||
9. |
|
Це правильно? |
ЛО теми |
Заперечні частки nicht/kein/keine |
|
|
|
|
Впр. 1, 4 с.24 |
Впр. 2, 3 с.24 Впр. 6 с.25 |
Впр. 5 с.25 |
|
|
|
||||||
10. |
|
Ми знаємо весь алфавіт. |
Повторення ЛО |
Порядок слів у реченні |
|
|
|
|
Впр. 1,2 с.26
|
Впр. 3 с.26 Впр. 5 с.27 |
Впр. 5В с.27 |
РЗ |
Повторити слова |
|
||||||
MODUL 2. МОЯ РОДИНА ТА МОЇ ДРУЗІ |
|
|||||||||||||||||||
11. |
|
Особистісна |
Моя родина |
ЛО уроку
|
Особові займенники |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
|
|
|
Впр. 1, 3 с.30-31 |
Впр. 2 с. 30 |
Впр. 4, 5, 6 с.31-32 |
РЗ |
|
|
|||||
12. |
|
Мої рідні |
ЛО уроку
|
Множина іменників |
|
|
|
|
Впр. 1 с.33 Впр. 5 с.34 |
Впр. 3 с.33 |
Впр. 2 с.33 Впр. 4 с.34
|
|
Впр. 6 с.34 |
|
||||||
13. |
|
Які рідні в тебе є? |
ЛО уроку |
Відмінювання дієслова haben у теп.часі Haben+Akkusativ |
|
|
|
|
Впр. 1 c.35 Впр. 2 с.35 |
Впр. 4 с.36 |
|
Впр. 3 с.35 Впр. 5 с.36
|
|
|
||||||
14. |
|
Скільки років цим людям? |
ЛО уроку
|
Кількісні числівники 13-100 |
|
|
|
|
Впр. 1 с.38 Впр. 2 с.38 |
|
Впр. 3, 5, 6 с.39 |
Впр. 4 с.39 |
Впр. 7 с.40 |
|
||||||
15. |
|
Яка в тебе адреса? |
ЛО теми |
Присвійні займенники |
|
|
|
|
Впр. 1, 2 с.41-42 |
Впр. 5 с.42 |
Впр. 3, 4 с.42 |
Впр. 7 с.43 |
Впр. 6 с.43 |
|
||||||
16. |
|
Де ти живеш? |
ЛО уроку.
|
Відмінювання та вживання дієслів leben, wohen у теп.часі |
|
|
|
|
Впр. 1, 2 с.44 Впр. 6 с.46 |
Впр. 4 с.45 |
|
Впр. 3 с.44 |
Впр. 5 с.45 |
|
||||||
17. |
|
Звідки ти? |
ЛО теми |
Питальні речення з пит..словами Wo? Woher? |
|
|
|
|
Впр. 1 с.47 |
|
Впр. 3 с.48 |
Впр. 2 с.47 |
Впр. 4 с.48 Впр. 6 с.48 |
|
||||||
18. |
|
Тест
|
ЛО теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 3 с.59 |
|
||||||
|
ТЕМА 3. ШКОЛА |
|||||||||||||||||||
19. |
|
|
Що ми робимо в школі?
|
ЛО уроку |
Відмінювання сильних дієслів у презенсі |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Впр. 1 с.52 |
|
Впр. 2 с.52 Впр. 4, 5 с.53 |
Впр. 3 с.53 |
|
|
|||||
20. |
|
На уроці німецької мови |
ЛО уроку |
Відмінювання сильних дієслів у презенті з кореневою голосною – е- |
|
У спілкуванні дотримується толерантності по принципу “ No hate speech” (мова проти ненависті) |
|
|
Впр. 1 с.54 |
Впр. 5 с.56 |
Впр. 2 с.54 Впр. 4 с.55 |
Впр. 3 с.55 |
|
|
||||||
21. |
|
Наша класна кімната |
ЛО уроку |
Множина іменників |
|
Демонструє розуміння потреби берегти шкільні речі та обладнання |
|
|
|
Впр. 2, 4 с.57 Впр. 5 с.58 |
Впр. 7 с.58 |
Впр. 3 с.57 Впр. 6 с.58 |
|
|
||||||
22. |
|
Шкільні речі |
ЛО уроку |
Займенник kein/keine |
|
|
|
|
Впр. 3 c.59 |
|
Впр. 2 с.59 Впр. 4 с.60 |
|
|
|
||||||
23. |
|
Діти, вчіть німецьку! |
ЛО уроку |
Наказовий спосіб |
|
|
|
|
Впр. 1 с.61 |
|
Впр. 2 с.61 Впр. 3, 4 с.62 |
Впр. 7 с.63 |
Впр. 5 с.63 |
|
||||||
24. |
|
Тест |
ЛО уроку. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
25. |
|
Семестрова контрольна робота з читання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватись СКР з аудіювання |
|
||||||
26. |
|
|
Семестрова контрольна робота з аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Listening Comprehension |
|
|
|
Підготуватись СКР з письма |
|
|||||
27 |
|
|
Семестрова контрольна робота з письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Writing |
Підготуватись СКР з говоріння |
|
|||||
28. |
|
|
Семестрова контрольна робота з говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
Speaking |
|
Повторити вивчені ЛО |
|
|||||
ТЕМА 4. СВЯТА І ПОРИ РОКУ |
||||||||||||||||||||
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
30 |
|
|
Пори року і місяці |
|
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.66 |
Впр. 3 с.66 Впр. 4 с.67 |
Впр. 2 с.66 |
Впр. 5 с.67 |
Вивчити вірш |
|
|||||
31 |
|
|
Зимові свята |
Прийменник in Пит.. слово wann? |
|
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах |
|
|
Впр. 1, 2, 3 с.68
|
Впр. 5 с.69 |
Впр. 4 с.68 |
Впр. 7 с.69 |
Впр. 6 с.69 |
|
|||||
32. |
|
|
Ми любимо святкувати |
|
|
|
|
|
|
Впр. 1, 2 с.70 |
Впр. 3 с.70 Впр. 5 с.71 |
|
Впр. 4 с.71 |
Впр. 6 с.71 |
|
|||||
33. |
|
|
Коли? |
|
|
|
|
|
|
Впр. 1, 2 с.72 Впр. 3 с.73 |
|
Впр. 2 с.72 Впр. 4 с.73 |
Впр. 5 с.74 |
Впр. 6 с.74 |
|
|||||
34. |
|
|
Весняні свята |
|
|
|
|
|
|
Впр. 6 с.77 |
Впр. 2 с.75 |
Впр. 1 с.75 Впр. 5 с.77 |
Впр. 3 с.76 |
Впр. 7 с.77 |
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||