Календарно-тематичне планування з німецької мови на 2019-2020 н.р.
6 клас
Я і моє оточення
№ п/п |
Дата |
Тематика спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовна (лінгвістична) компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Дом. завд |
||||
Лексика |
Граматика, фонетика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
|||||
1 |
|
На літніх канікулах. Повторення лексичного матеріалу за 5 клас |
Розповідати про відпочинок влітку. Називати види діяльності |
Повторення лексики за 5 клас по темі «Відпочинок» |
Повторення Partizip II |
Впр.1, ст..4 Впр.3, ст..5 |
Впр.4, чт.3 |
Впр.2, ст..4 |
|
Впр.5 Ст..5 |
2 |
|
Це моя сім’я. Розвиток навички діалогічного мовлення |
Вести діалог-розпитування про сім’ю, повідомляти про родинні зв’язки |
Das Baby, die Cousine, der Cousin |
Іменники в Р.в.Займенникmein,dein Впр.3, ст..7 |
Впр.1, ст..6 |
Впр.2, ст..6 |
Впр.4,ст..7 Впр.5,ст.7 |
|
Впр.2, ст..8 |
3 |
|
Коли ти народився? Розвиток граматичної компетенції. Складні числівники |
Називати дату народження, повідомляти, кому належать речі |
Wessen, gehören, DerKinderwagen, gebären, dieJahresangabe |
Складні числівники, роки,іменники в Д.в. |
Впр.1,ст..8 Впр.1,ст.11 Впр.3,ст.11 |
|
Впр.3,ст.9 Впр.2,ст.11 |
|
Впр.5, Ст.13 |
4 |
|
Професії. Що роблять люди різних професійРозвиток навички аудіювання. |
Називати професії, описувати діяльність людей різних професій |
Behandeln, pflegen, arbeitenals, tätigsein |
|
Впр.1,ст. 13 |
Впр.3,с т.14 |
Впр.2ст.14 |
Впр.4, ст.14 |
Вивч. Слова Впр.5, ст.14 |
5 |
|
Зовнішність людини. Робота з лексикою.Відмінювання прикметників. |
Описувати зовнішній вигляд людини, на-зивати частини тіла |
Schlank, schmal, dieFigur, hübsch |
Відмінювання прикметників Впр.3,ст. 16 |
Впр.1,2,ст.15 |
Впр.2б, ст.16 |
Впр.4,ст.17 |
|
Вивч. Грамат Впр.6. Ст. 16 |
6 |
|
Позитивні та негативні риси характеру. Розвиток навички читання та говоріння |
Описувати характер людини |
Die Charakter-eigenschaft, ernst, geizig, faul, hassen |
Відмінювання прикметників Впр.4,ст. 21 |
Впр.1ст.18
|
Впр.3, ст.19 Впр.3, Ст.20 |
|
Впр.6, ст.21
|
Впр.6, ст.21 грамат.
|
7 |
|
Мій кращий друг. Повторення по темі |
Описувати зов-нішність і характер друга |
Rechnen, sichinteressieren, humorvoll |
повторення |
Впр.1, ст.22
|
Впр.3, ст.22
|
Впр.4, ст.23 Впр.4, ст.25
|
|
Впр.2, ст.24
|
Покупки
№ п/п |
Дата |
Тематика спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовна (лінгвістична) компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Дом. завд |
||||
Лексика |
Граматика, фонетика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
|||||
8 |
|
Різні магазини. В універмазі. Введення нових лексичних одиниць. Розвиток навички аудіювання |
Називати види магазинів, розповідати, що можна там купити |
dieBäckerei, dieMetzgerei, dasMöbelgeschäft, dasWarenhaus |
|
Впр.1,2, ст.28 Впр.5,ст.29
|
Впр.3, ст.28
|
|
Впр.4, ст.28
|
Вивч. Слова Впр.3 Ст.31 |
9 |
|
Одяг. Мені потрібна нова куртка. Розвиток навички читання та діалогічного мовлення |
Вести діалог, називати назви одягу, розпитувати про покупки |
Wasfürein? Leinen, ledern, seiden, gestrickt |
Впр.5,ст..35 Відмін. займенників |
Впр.1,2 ст.33
|
Впр.4, ст.31 Впр.4 ст.34-35 |
Впр.5, ст.32 Впр.3 ст.34 |
|
Скл. Діалог Впр.4, ст..34 |
10 |
|
Розмір одягу. Що мені пасує. Відмінювання прикметників, слабка відміна
|
Розпитувати та надавати інформацію про розмір одягу та свої вподобання |
Passend, passenzu, zu, etwas, drücken, derAnlass |
Відмінюв. Прикметників, слабка відміна Впр.3,ст.37 |
Впр.1 ст.39
|
Впр.2 ст.36 Впр.3 ст.39
|
Впр.2 ст.39
|
|
Вивч. Слова Повтор. Грамат. |
11 |
|
У магазині спорттоварів. Спортивний інвентар. Розвиток навички читання |
Розрізняти та називати спортивні товари, вести діалог по темі |
DasTrainindsgerät, DieHantel, derTennisschläger |
|
Впр.1,2 ст.41
|
Впр.3 ст.42
|
|
|
Повтор. Слова Закінч. Впр.3 Ст..42 |
12 |
|
Дитячий магазин. Товари у дитячому відділі. Розвиток навички письма |
Розповідати, що ми купуємо у магазині, називати товари |
DasKindergeschäft, DieSpielzone, dasSortiment |
повторення |
Впр.1 ст.43
|
Впр.4 ст.44
|
|
Впр.2 ст.43
|
Вивч. Слова Впр.6 Ст.44 |
13 |
|
Купуємо продукти харчування. Продуктові відділи. Розвиток зв’язного мовлення
|
Повідомляти що ми купуємо в магазині, у які відділи ходимо, називати продукти харчування |
Manchmal, meistens, selten |
|
Впр.1 ст.45
Впр.4 ст.46 |
|
Впр.2,3 ст.46
|
|
Впр.6 ст.46
|
14 |
|
Скільки це коштує? Ціна товару. Гроші. Робота з лексикою.
|
Називати ціну товару, запитувати, скільки коштує товар |
DerPfund, derDollar, derEuro, dieHrywnja,dieKopeke |
|
Впр.1 ст.47
|
|
Впр.2 ст.47 Впр.3,4 ст.48 |
|
Впр.5 ст.49
|
15 |
|
Йдемо за покупками. Робота з текстом. Повторення |
|
Der Einkaufs-bummel, dieBoutique, derPreis |
|
|
Впр.3 ст.50
|
Впр.1,2 ст.50
|
Впр.4 ст.51
|
Впр.4 ст.51 закінч. |
Їжа та напої
№ п/п |
Дата |
Тематика спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовна (лінгвістична) компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Дом. завд |
||||
Лексика |
Граматика, фонетика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
|||||
16 |
|
Що ми сьогодні їмо. Продукти. Введення нової лексики. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації
|
die Zitrone,dieOrange,das Wurstbrot |
|
Впр.2,ст. 55 Впр.4,ст. 56 |
|
Впр.1,ст. 55 Впр.3,ст. 56 |
|
Вивч. Слова Впр.5, ст. 56 |
17 |
|
Моя улюблена страва та напій. Розвиток навички читання. Робота з текстом. |
аргументувати свій вибір, повідомляти про свої смаки |
das Brathänchen,dieBulette,das Spiegelei |
|
Впр.1,ст. 57 |
Впр.3,ст. 57 |
Впр.2,ст. 57 |
|
Вивч. Слова на ст..59 |
18 |
|
Я полюбляю солодощі. Мовний практикум. |
Висловлювати свою думку про смачну їжу, розповідати про свої вподобання |
Die Praline,dasBonbon,die Erdbeere |
|
Впр.1,ст. 59 |
|
Впр.2,ст. 59 Впр.3,4,ст. 60 |
|
Впр.5, ст. 60
|
19 |
|
Тут можна поїсти.Що сьогодні в меню? Розвиток навички аудіювання |
Вести діалог про вибір страв |
die Cafeteria,dieMensa,dasEiscafe der Braten,derSchinken,dasSchnitzell, schmecken,scharf,bitter |
Вказівні займенники Впр.4,ст. 62 |
Впр.1,ст. 63 Впр.1,3, ст. 63
|
Впр.4,ст. 62
|
Впр.2,3,ст. 61
|
Впр.4,ст. 64
|
Вивч. Грамат. слова |
20 |
|
У продовольчому магазині. Розвиток навички говоріння. Робота з лексикою |
Надавати інформацію, розпитувати про ціни на товари, вести бесіду по темі |
die Tüte,dasGlas,die Erbse |
Відмінюв.прикмет-ників Сильна відміна |
|
|
Впр.4,ст. 64 Впр.2,ст. 65
|
Впр.3,ст. 66
|
Впр.4,ст. 66 Вивч. грамат. |
21 |
|
Українська кухня. Національні страви світу. Узагальнюючий урок. |
Описувати національні страви |
die Füllung,derTeig,die Roulade, die Pasta, die Burrito,der Pilaw |
|
Впр.1,2,ст. 68
Впр.4,ст. 73
|
Впр.2,ст. 64
|
Впр.1,ст. 70 Впр.1,ст. 72
|
|
Впр.3,ст. 69 Повтор. слова |
Спорт
№ п/п |
Дата |
Тематика спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовна (лінгвістична) компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Дом. завд |
||||
Лексика |
Граматика, фонетика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
|||||
22 |
|
Я охоче займаюсь спортом. Це чудово! Аудіювання |
Повідомляти про улюблені види спорту |
Boxen, reiten, diePiste, derReitplatz, derFußballfeld, Be-treiben, fechten, dasJudo, der Kampf-sport |
|
Впр.1,ст. 77
Впр.4,ст. 78
|
|
Впр.3, ст. 78
|
Впр.2,ст. 79
|
Вивч. Слова Впр.3,ст. 80
|
23 |
|
На уроці фізкультури. Робота з лексикою. |
Розповідати про діяльність на уроці фізкультури, називати спорт. інвентар |
DerSpeer, dieKugel, Werfen, stoßen |
Впр.4, ст. 83 |
Впр.1,ст. 82
|
|
Впр.2,ст. 82 Впр.3,ст. 83
|
|
Вивч. Слова Впр.5,ст. 83
|
24 |
|
Зимові та літні види спорту. Робота з лексикою. Розвиток зв’язного мовлення |
Розповідати про різні види спорту |
DerBiathlon, dieSportart, die Mann-schaft, dasSegeln, dasRudern,dasNetz |
|
Впр.1,ст. 84 Впр.1,ст. 86
|
Впр.3,ст. 85
|
Впр.2,ст. 84 Впр.2,ст. 86
|
|
Впр.3,ст. 87 Вивч. слова |
25 |
|
Улюблені види спорту. Спортивні заходи. Розвиток навички говоріння |
Повідомляти про свої вподобання у спорті |
DerBaseball, dasGolf, dasTurnier, der Sportwett-bewerb, stattfinden |
|
Впр.1,ст. 88
|
Впр.4,ст. 89
|
Впр.4,ст. 87 Впр.2,ст. 88
|
|
Впр.2, ст. 90 Вивч. слова |
26 |
|
Олімпійські ігри. Спорт по телебаченню. Розвиток навички читання |
|
Entscheiden, dasKomitee, derEid, dieSportsendung, übertraten |
|
Впр.1,ст. 93
|
Впр.5,ст. 91, Впр.3,ст. 94 |
|
Впр.2,ст. 93
|
Вивч. Слова Впр.3,ст. 96
|
27 |
|
Відомі українські спортсмени. Узагальнюючий урок по темі «Спорт» |
Називати відомих українських спортсменів, надавати короткі відомості про них. |
Der Stabhoch-sprung, gewinnen, erfolgreich |
|
Впр.1,ст. 98
|
Впр.3,ст. 99
|
Впр.2,ст. 98
|
Впр.4,ст. 99
|
Повтор. Лексику, граматику |
28 |
|
Контроль Навичок аудіювання |
|
|||||||
29 |
|
Контроль навичок читання |
|
|||||||
30 |
|
Контроль навичок говоріння |
|
|||||||
31 |
|
Контроль навичок письма |
|
|||||||
32 |
|
Підсумковий урок |
|
Школа
№ п/п |
Дата |
Тематика спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовна (лінгвістична) компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Дом. завд |
||||||
Лексика |
Граматика, фонетика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
|||||||
33 |
|
Під час зимових канікул |
Розповідати про відпочинок взимку. |
Snowboard fahren, Ski springen, verbringen |
Повторення Partizip II |
Впр.1, ст..105
|
Впр.4, ст.106 |
Впр.4, ст..106 |
Впр. 3, ст.. 105 |
Впр.6 Ст..106 |
||
34 |
|
Яке сьогодні число? |
Вести діалог-розпитування про дні та дати |
|
Відмінювання прийменників |
Впр.1, ст..107, 3 ст. 108 |
Впр.5, ст..109 |
Впр.1, ст..107 |
Впр.3, ст.. 108 |
Впр.4, ст..108 |
||
35 |
|
Знов у школі |
|
Regeln, lösen, lernen, rechnen, singen, übersetzen |
Повторення Partizip II |
Впр.1,ст..110
|
Впр. 2, ст.. 110 |
Впр.4, ст..111 |
Впр. 3, ст.. 110 |
Впр.5, Ст.111 |
||
36 |
|
В якому році? |
Називати форми минулого часу |
absolvieren |
Форми минулого часу |
Впр.1,ст. 112 |
Впр.5,с т.113 |
Впр.6 ст.113 |
Впр.2, ст.112 |
Вивч. слова Впр.7, ст.113 |
||
37 |
|
О котрій годині? |
Дати відповіді на запитання - о котрій годині? |
montags, abends, viel zu tun haben |
|
Впр.1,3,ст.114 |
Впр.4, ст.115 |
Впр.3,ст.114 |
Впр.3,ст.114 |
Вивч. Грамат Впр.6. Ст. 115 |
||
38 |
|
Що ти зробив учора? |
Описати минулий день |
zuerst, dann, danach, die Zähne putzen |
Повторення Partizip II |
Впр.1,2 ст.116
|
|
Впр.1 ст.116
|
Впр.4, ст.117
|
Впр.6, ст.117
|
||
39 |
|
Розклад |
Розповісти свій розклад уроків |
Werk, dabei, konjugieren, deklinieren |
|
Впр.1, ст.118, 3,4, ст..119 |
Впр.5, ст.119
|
Впр.2, ст.118
|
Впр. 3, ст.. 119 |
Впр.6, ст.119
|
||
40 |
|
Улюблений урок |
Розповісти про улюблений урок |
einige, wenige, durch führen |
|
Впр.1, ст.120
|
Впр.3, ст.120
|
Впр.1, ст.120
|
Впр.5, ст.121
|
Вивч. Слова Впр.6 Ст.121 |
||
41 |
|
Наші вчителі |
|
Wasfürein? aufgeben, streng, schimpfen, Witz |
Відмін. займенників |
Впр.2,ст..122
|
|
Впр.1, ст.122
|
Впр.4, ст.. 123 |
Впр.6, ст..123 |
||
42 |
|
Що ми робимо у школі?
|
|
Prüfung, pro Tag |
Префіксальний спосіб створення слів |
Впр.1 ст.124
|
Впр.5 ст.125
|
Впр.2 ст.124
|
Впр. 4, ст.. 125 |
Вивч. слова Впр. 6, ст..125 |
||
43 |
|
Уроки німецької мови |
Розрповідати як проходять уроки німецької мови |
Aussprache, herausschreiben |
|
Впр.4 ст.127
|
Впр.1 ст.126
|
|
Впр. 2, ст.. 126 |
Повтор. слова, впр. 6, ст..127
|
||
44 |
|
Наша школа |
Розповідати про школу |
Zeugnis |
|
Впр.1 ст.128
|
Впр.3 ст.128
|
Впр.1 ст.128
|
Впр.5 ст.129
|
Впр.6 Ст.129 |
||
45 |
|
Шкільні заходи
|
|
Überschrift, Quiz, Wettbewerb, teilnehmen an |
Складання слів |
Впр.1 ст.130
|
Впр. 3. Ст.. 130 |
|
Впр.6 Ст.131 |
|
||
46 |
|
Повторення
|
||||||||||
Подорожування
№ п/п |
Дата |
Тематика спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовна (лінгвістична) компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Дом. завд |
|||||
Лексика |
Граматика, фонетика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
||||||
47 |
|
Країни та мови |
Повторення назв країн
|
Nationalität |
Артиклі країн |
Впр.3,ст. 136
|
Впр. 2, ст.. 136 |
Впр.4,ст. 137 |
Впр.5,ст. 137 |
Виписати всі німецькомовні країни та їх столиці |
|
48 |
|
Транспортні засоби |
|
Taxi,. U-Bahn, Obus, benutzen |
|
Впр.1,ст. 138 |
Впр.4,ст. 139 |
|
|
Вивч. Слова впр. 2, ст..138 |
|
49 |
|
Куди ти хотів би поїхати? |
Розповідати про те, куди є бажання поїхати |
Wüste, Steppe, Insel, Reiseziel |
Wo und Wohin? |
Впр.1,ст. 140, 3, ст.. 141 |
Впр. 5, ст.. 141 |
|
|
Впр.7, ст. 142
|
|
50 |
|
Підготовка до подорожі |
Вести діалог про подорож |
Zelt, Reiseroute, Koffer, ohne, günstig |
Für/ohne + Akkusativ |
Впр.1,ст. 143
|
|
Впр.3,ст. 144
|
Впр.4,ст. 144
|
Впр.5,ст. 145
|
|
51 |
|
Маршрут |
Окреслити маршрут подорожі |
Vorschlag, durch, entlang |
Präpositionen mit Akkusativ
|
|
Впр.4, ст.. 147 |
Впр.6,ст. 148
|
Впр.3,ст. 147
|
Впр.5,ст. 148
|
|
52 |
|
На вокзалі |
|
Bahnhof, Gleis, abfahren, ankommen, Ankunft |
|
|
Впр.4,ст. 150
|
|
|
Впр.6,ст. 150 |
|
53 |
|
Проїзні квитки |
Дізнатися де можна купити проїздні квитки |
Zelt, Reiseroute, abfahren, ankommen |
|
Впр.1,ст. 151 Впр.4,ст. 152
|
|
Впр.3, ст. 152
|
|
Впр.6,ст. 153
|
|
54 |
|
Їхати на поїзді |
|
Platz nehmen, etwa, dauern |
|
Впр.1,2ст. 154
|
|
Впр.5,ст. 155
|
Впр. 3,4, ст.. 155 |
Впр.6,ст. 155
|
|
55 |
|
Враження від подорожей |
Розповідати про враження від подорожі |
reservieren |
Präteritum |
Впр.1,ст. 156 |
Впр.2,ст. 156
|
Впр.4,ст. 157
|
Впр.5,6,ст. 158
|
Впр.7, ст. 158
|
|
56 |
|
Пригодницькі подорожі |
Повідомляти про свої вподобання у спорті |
|
|
Впр.1,ст. 159
|
Впр.2,ст. 159
|
Впр.4,ст. 160
|
Впр.3,ст. 160
|
Впр.5,ст. 160
|
|
57 |
|
Навколосвітня подорож |
|
stolz, während, landen |
Präteritum повторення |
Впр.1,ст. 161
|
Впр.3,ст. 161 |
|
Впр.6,ст. 163
|
|
|
58 |
Повторення |
||||||||||
Німеччина
№ п/п |
Дата |
Тематика спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовна (лінгвістична) компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Дом. завд |
|||||
Лексика |
Граматика, фонетика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
||||||
59 |
|
Країни-сусідки Німеччини |
Огляд Німеччини на карті Європи |
Nordsee, Ostsee, grenzen an |
|
Впр.1,ст. 167 |
|
Впр.4,ст. 168 |
Впр.5,ст. 168 |
Впр.6,ст. 168 |
|
60 |
|
Країна та люди Федеративні землі Німеччини |
Розповісти про федеративні землі Німеччини |
Bundesrepublik, Mitte, erfahren Fläche, zugleich |
|
Впр.1,ст. 169 Впр.1,ст. 171 |
Впр.4,ст. 169 |
Впр. 3,4, ст.. 172 |
Впр.5,ст. 170 |
Впр.6,ст. 170 Впр.5, ст. 173
|
|
61 |
|
Поради для туристів |
|
Angebot, Tipp, bevor |
Temporalsätze |
Впр.1,ст. 174 |
Впр.3,ст. 174 |
Впр.2,ст. 174 |
Впр.4,ст. 175 |
Впр.5,ст. 175 |
|
62 |
|
Німецькі міста Столиця Німеччини |
Назвати знайомі міста в Німеччині |
Wunder, sichbefinden Rathaus, Kuppel, dagegen |
Стійкі словосполучення для вираження думок |
Впр.1,ст. 176 Впр.1,ст. 179 |
Впр.3, ст.. 176 Впр.4,ст. 180
|
|
Впр.5,ст. 178
|
Впр.6,ст. 178 Впр.6,ст. 180 Повтор. слова |
|
63 |
|
Визначні місця Берліна Тур по Берліну Одного разу в чужому місті Повторення |
Дізнатися про визначні міста в столиці Німеччини Розповідати про враження від подорожі |
Teilung jedesMal, als, wenn Verspätung, anders, geöffnet |
Злиття слів Temporalsätze |
Впр.1,ст. 181 Впр.1,ст. 184 Впр.1,ст. 187 |
Впр.2,ст. 181 Впр.3, ст.. 185 |
Впр.4, ст. 183 Впр.4,ст. 188
|
Впр.3, ст. 183 Впр. 4, ст.. 186 Впр.2,ст. 187
|
Впр.5,ст. 183 Впр.5,ст. 186
|
|
Україна
№ п/п |
Дата |
Тематика спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовна (лінгвістична) компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Дом. завд |
|||||
Лексика |
Граматика, фонетика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
||||||
64 |
|
Одна країна в Європі Ландшафт Клімат в Україні |
Огляд України на карті Європи Розповідати про клімат та ландшафт в Україні |
Nordwesten, Nordosten, Südwesten, Südosten Gebirge, Gegend Kälte, Wärme |
Наближене звучання слів |
Впр.1,ст. 193 Впр.1,ст. 195 Впр.1,2, ст. 198 |
Впр. 3, ст.. 193, 4, ст.. 194 Впр.5,ст. 197 Впр. 3, ст.. 198 |
Впр.1,ст. 193 Впр.2, ст.. 195 Впр. 4, ст.. 199 |
Впр.2,ст. 193 Впр.4, ст.. 196 Впр. 5, ст.. 199 |
Впр.6, ст.. 194 Впр.6, ст.. 197 Впр. 6, ст.. 199 |
|
65 |
|
Країна та люди Міста України |
Назвати знайомі міста в Україні |
Einwohner, Gebiet Großstadt |
Утворення нових слів |
Впр.1,ст. 200 Впр. 1, ст.. 202, 4, ст.. 203 |
Впр. 4, ст.. 201 |
Впр. 5, ст.. 201 Впр. 2, ст.. 202 |
Впр. 4, ст.. 201 Впр. 5, ст.. 203 |
Впр. 6, ст.. 201 Впр. 6, ст.. 203 |
|
66 |
|
Українська столиця Поїздка по Києву |
Розповісти про подорож Києвом |
Kloster, Wissenschaft Zelt, Reiseroute,abfahren, ankommen |
Множина слів іншомовного походження |
Впр. 1, ст.. 204 Впр.1,3,ст. 207 |
Впр. 3, ст.. 205 |
Впр. 5, ст.. 206 Впр. 6, ст.. 207 |
Впр. 4, ст.. 206 Впр. 5, ст.. 207 |
Впр.7,ст. 208
|
|
67 |
Контроль читання |
||||||||||
68 |
Контроль письма |
||||||||||
69 |
Контроль аудіювання |
||||||||||
70 |
Контроль говоріння |
||||||||||