Календарно-тематичне планування з німецької мови для восьмого класу. До підручника Німецька мова С.І. Сотникова, Г.В. Гоголєва, видавництво "Ранок".
Календарно-тематичне планування з німецької мови на 2019-2020 н.р.
8 клас
Спосіб життя
№ п/п |
Дата |
Тематика спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовна (лінгвістична) компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Дом. завд |
||||
Лексика |
Граматика, фонетика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
|||||
1 |
|
Відпочинок влітку |
Розповідати про відпочинок влітку. Називати види діяльності |
Повторення лексики за 7 клас по темі «Відпочинок» |
Повторення Partizip II |
Впр.3, ст..5 |
Впр.5, чт.6 |
Впр.2, ст..4 |
|
Впр.7 Ст..7 |
2 |
|
Альтернативний відпочинок |
|
Vollpension, Verein, Erfahrungen austauschen |
|
Впр.1, ст..8 |
Впр.3, ст..9 |
Впр.2,ст..8 |
Впр.4,ст..10 |
Впр.5, ст..10 |
3 |
|
Бойскаут |
Ознайомитись з діяльністю бойскаутів |
Pfad, Pfadfinder, dründen |
|
Впр.1,ст..11 |
Впр.3ст.12 |
Впр.4,ст.13
|
|
Впр.6, Ст.13 |
4 |
|
Подорожі |
|
Umgebung, aufschlagen, sich amüsieren |
Прийменники з Генетив |
Впр.1,ст. 14 |
Впр.3,с т.15 |
Впр.2ст.14 |
Впр.6, ст.16 |
Вивч. Слова |
5 |
|
Здоровий спосіб життя |
Описувати види здорового способу життя |
Ernährung, regelmäßig |
|
Впр.1,ст.17 |
Впр.3, ст.18 |
Впр.4,ст.18 |
Впр.5,ст.19 |
Впр.6. Ст. 19 |
6 |
|
Спорт з великої літери |
Описувати види спорту |
Teamcharakter, faszinieren, aufhören |
|
Впр.1ст.20 |
Впр.3, ст.20 |
|
Впр.2,ст.20 |
Впр.6, ст.21 |
7 |
|
Екстремальні види спорту |
|
Funsport, Parkour, überwinden |
Утворення нових слів суфіксальним способом творення |
Впр.1, ст.22
|
Впр.3, ст.23
|
Впр.4, ст.23
|
|
Впр.5,ст.23
|
8 |
|
Молодь та мода |
|
Trend, üblich |
|
Впр.1, ст.24 |
Впр.3, ст.24 |
|
|
Впр.5, ст.25 |
9 |
|
Повторення |
Мої друзі та я
10 |
|
Кращі друзі |
|
Freund, intelligent, aufgeschlossen |
|
Впр.1, ст.29
|
Впр.4, ст.30
|
|
Впр.3, ст.29
|
Впр.5 Ст.30 |
11 |
|
Чим ти цікавишся? |
Вести діалог про хобі |
Traum, träumen, sich interessieren |
Pronominaladverbien |
Впр.1,2 ст.33
|
Впр.4, ст.31 Впр.4 ст.34-35 |
Впр.5, ст.32 Впр.3 ст.34 |
|
Впр.7, ст..33 |
12 |
|
Спільні інтереси |
Розпитувати та надавати інформацію про інтереси |
Mitglied, widmen |
|
Впр.1 ст.39
|
Впр.2 ст.36 Впр.3 ст.39
|
Впр.2 ст.39
|
|
Впр.7, ст..36 |
15 |
|
Незвичні хобі |
|
Kitesurfen, Töpfern, Ton |
|
Впр.1,2 ст.41
|
Впр.3 ст.42
|
|
|
Впр.6 Ст..38 |
16 |
|
Друзі за листуванням |
Розповідати чи є в тебе друзі за листуванням |
Lust haben |
|
Впр.1 ст.43
|
Впр.4 ст.44
|
|
Впр.2 ст.43
|
Впр.6 Ст.40 |
17 |
|
Поштою чи по емейл? |
|
Briefkasten, Anhang, tippen |
|
Впр.1 ст.45
Впр.4 ст.46 |
|
Впр.2,3 ст.46
|
|
Впр.5 ст.42
|
18 |
|
Ми охоче шукаємо в інтернеті |
|
Netzwerk, Nutzer, angeben |
|
Впр.1 ст.47
|
|
Впр.2 ст.47 Впр.3,4 ст.48 |
|
Впр.5 ст.44
|
19 |
|
Повторення |
Рівні школи
20 |
|
Для чого треба школа? |
Повідомляти свою думку стосовно вибраної теми |
Kenntnis, sich vorbereiten |
Finalsätze |
Впр.1,ст. 49 |
|
Впр.3, ст. 49
|
Впр.2,ст. 49
|
Впр.7,ст. 50
|
21 |
|
Школи в Німеччині |
Розповідати про школи в Німеччині |
Schultzp, Abschluss, umfassen |
|
Впр.1,ст. 51
|
|
Впр.2,ст. 51
|
|
Впр.6,ст. 52
|
22 |
|
Школи в Україні |
Розповідати про школи в Україні |
College, allgemeinbildend |
|
Впр.1,ст. 53
|
Впр.3,ст. 53
|
Впр.2,ст. 53
|
|
Впр.5,ст. 54 Вивч. слова |
23 |
|
Представляється німецька школа |
|
Sozialkunde, bilingual |
|
Впр.1,ст. 55
|
Впр.4,ст. 56
|
Впр.2,ст. 55
|
|
Впр., 6ст. 57 Вивч. слова |
24 |
|
Улюблені предмети |
Назвати улюблені шкільні предмети |
Hassfach, schwerfallen |
|
Впр.1,ст. 58
|
Впр.5,ст. 59 |
|
Впр.2,ст. 58
|
Вивч. Слова Впр.7,ст. 59
|
25 |
|
Для чого шкільні оцінки? |
|
Schulnote, abschaffen |
|
Впр.1,ст. 60
|
Впр.3,ст. 61
|
Впр.2,ст. 60
|
Впр.4,ст. 61
|
Впр.6, ст..62 |
26 |
|
Домашні завдання за та проти |
Висловитисвою думку стосовно вибраної теми |
verzichten, zwingen |
|
Впр.1,ст. 63
|
Впр.4,ст. 64
|
|
Впр.2,ст. 63
|
Впр.6, ст..64 |
27 |
|
Шкільний персонал |
|
Unterricht, leiten |
|
Впр.1,ст. 65
|
|
Впр.5,ст. 66
|
|
Впр.6, ст..67 |
28 |
|
Наші шкільні заходи |
|
teilnehmen, stattfinden |
|
|
|
Впр.3,ст. 68
|
|
Впр.6, ст..69 |
29 |
|
Контроль читання |
|
|||||||
30 |
|
Контроль письма |
|
|||||||
31 |
|
Контроль аудіювання |
|
|||||||
32 |
|
Контроль говоріння |
|
Шкільна бібліотека
№ п/п |
Дата |
Тематика спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовна (лінгвістична) компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Дом. завд |
||||||
Лексика |
Граматика, фонетика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
|||||||
33 |
|
В бібліотеці |
|
Leser, Lesesaal |
|
Впр.1, ст..75
|
Впр.4, ст.76 |
Впр.4, ст..76 |
Впр. 3, ст.. 75 |
Впр.5 Ст..76 |
||
34 |
|
Наша шкільна бібліотека |
Чи часто ви відвідуєте бібліотеку? |
Leseecke, ausleihen |
Substantivierte Adjektive |
Впр.1, ст..77 |
|
Впр.2, ст..77 |
Впр.3, ст..78 |
Впр.5, ст..79 |
||
35 |
|
Як часто ти відвідуєш бібліотеку? |
|
Auswahl, auswählen |
SchwacheDeklination |
Впр.1,ст..80
|
Впр. 3, ст.. 80 |
Впр.4, ст..81 |
|
Впр.7, Ст.82 |
||
36 |
|
Що ж ми читаємо охоче? |
Називати улюблені книги |
Genre, Gattung, Krimi |
StarkeDeklination |
Впр.1,ст. 83 |
|
Впр.4 ст. 83 |
Впр.2, ст.83 |
Вивч. слова Впр.6, ст.84 |
||
37 |
|
Відомі автори та їх книги |
|
Autor, Dichter |
GemischteDeklination |
Впр.1, ст.85 |
Впр.4, ст.86 |
|
|
Вивч. Грамат Впр.5. Ст. 86 |
||
38 |
|
Про що йдеться в книзі? |
|
Hauoptfigur, humorvoll |
Relativpronomen |
Впр.1, ст.87
|
|
Впр.3 ст.88
|
Впр.4, ст.88
|
Впр.5, ст.89
|
||
39 |
|
Моя улюблена книга |
|
Werk, geheimnisvoll, gruselig |
|
Впр.1, ст.90 |
Впр.3, ст.90
|
Впр.2, ст.90
|
Впр. 4, ст.. 91 |
Впр.5, ст.91
|
||
40 |
|
Улюблені герої |
|
Vorbild, listig, schüchtern |
|
Впр.1, ст.92
|
Впр.3, ст.92
|
|
Впр.5, ст.93
|
Вивч. Слова Впр.6 Ст.93 |
||
41 42 |
|
Німецькі письменники та поети |
Яких ми знаємо німецьких письменників? |
sterben, studieren, gebären |
|
Впр.2,ст..94
|
|
Впр.1, ст.94
|
Впр.4, ст.. 95 |
Впр.6, ст..96 |
||
43 44 |
|
Українські письменники та поети |
Яких ми знаємо українських письменників? |
Schaffen, veröffentlichen |
|
Впр.1 ст.97
|
Впр.3 ст.98
|
Впр.2 ст.98
|
Впр. 4, ст.. 99 |
Вивч. слова Впр. 6, ст..99 |
||
45 |
|
Наш урок літератури |
Розповідати як проходять уроки літератури |
sich vertraut machen mit |
|
Впр.1 ст.100
|
Впр.3 ст.100
|
|
Впр. 2, ст.. 100 |
Повтор. слова, впр. 5, ст..101
|
||
46 |
|
Повторення
|
||||||||||
Засоби мас-медіа
47 |
|
Преса |
Розповідати про пресу |
Zeitung, regional |
|
Впр.1, ст..105 |
Впр.5, чт.106 |
Впр.2, ст..105 |
|
Впр.6 Ст..106 |
48 |
|
Молодіжні журнали |
Назвати відомі молодіжні журнали |
Artikel, herausgeben |
|
Впр.1, ст..107 |
Впр.3, ст..107 |
Впр.2,ст..107 |
Впр.4,ст..108 |
Впр.5, ст..108 |
49 |
|
Про що йдеться в газеті? |
|
Überschrift |
|
Впр.1,ст..109 |
Впр.3ст.109 |
Впр.4,ст.110
|
|
Впр.7, Ст.111 |
50 |
|
Газета та школа |
|
Verständnis, Spaß haben |
|
Впр.1,ст. 112 |
Впр.3,с т.112 |
|
Впр.2ст.112 |
Вивч. Слова |
51 |
|
Дещо інші газети |
|
Leserschaft, erscheinen |
|
|
Впр.3, ст.115 |
Впр.4,ст.116 |
Впр.5,ст.116 |
Впр.6. Ст. 116 |
52 |
|
Сучасні засоби комунікації |
Описувати види комунікації |
Gerät, Medium, tippen |
|
Впр.1ст.117 |
Впр.3, ст.118 |
|
Впр.2,ст.117 |
Впр.6, ст.119 |
53 |
|
Що показують по телевізору? |
Обговорення улюблених теле-передач |
Moderator, Sendung |
|
Впр.1, ст.120
|
Впр.5, ст.121
|
Впр.4, ст.120
|
|
Впр.6,ст.121
|
54 |
|
Скільки років комп’ютеру? |
|
Erfinder, bestätigen |
|
Впр.1, ст.122 |
Впр.4, ст.123 |
|
|
Впр.6, ст.124 |
55 |
|
Інтернет – друг чи ворог? |
За та проти |
Blog, abrufen |
|
|
|
|
|
Вивч. слова |
56 |
|
Інтернет – гарний помічник при навчанні. |
|
Headset, sicheinloggen |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення |
Музика
57 |
|
Музичні інструменти та музиканти |
Які музичні інструменти є знайомими? |
Band |
|
Впр.2, ст.133
|
Впр.4, ст.135
|
|
Впр.3, ст.137
|
Впр.6 Ст.136 |
58 |
|
На якому музичному інструменті ти граєш? |
Вести діалог про музичні інструменнти |
Oper, Sonate |
|
Впр.1 ст.137
|
|
Впр.5, ст.139 |
|
Впр.6, ст..139 |
59 |
|
Компоністи та їх твори |
Розпитувати та надавати інформацію про компоністів |
Orgel, Genie |
|
Впр.1 ст.140
|
|
Впр.2 ст.140
|
|
Впр.8, ст..142 |
60 |
|
Музичні стилі Улюблені стилі музики |
|
Pop, Rap, Hip-Hop echt, offen |
|
Впр.1 ст.153 |
Впр.3 ст.154
|
|
Впр.5, ст.157 |
Впр.6 ст.155 Вивч. слова |
61 |
|
Музика в моєму житті Йдемо на концерт Повторення |
|
eineRollespielen Lust haben |
|
Впр.1 ст.162 |
Впр.4 ст.163
|
Впр.5, ст.160
|
Впр.6, ст.165 |
Впр.5 ст.163 Впр.5, ст.165 |
Німеччина: країна та люди
№ п/п |
Дата |
Тематика спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовна (лінгвістична) компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Дом. завд |
||||
Лексика |
Граматика, фонетика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
|||||
62 |
|
Ми полюбляємо подорожувати Мистецтво подорожі Німецькі ландшафти |
Повідомляти свою думку стосовно вибраної теми Розповідати про подорожі |
Sitte, bevorzugen Rat, Gegend, schreien Tal, Klima, mild |
|
Впр.1,ст.173 Впр.1,ст. 176 Впр.1,ст. 178
|
Впр.3,ст. 176 Впр.3,ст. 179
|
Впр.3, ст. 173 Впр.2,ст. 176 Впр.2,ст. 178 |
Впр.2,ст. 173
|
Впр.7,ст. 175 Впр.6,ст. 177
|
63 |
|
Федеративні землі Німецькі міста |
Назвати відомі міста |
Metropole, stammen |
|
Впр.1,ст. 181 Впр.1,ст. 185
|
Впр.5,ст. 187 |
|
Впр.2,ст. 180 Впр.2,ст. 185
|
Впр., 5 ст. 184 Вивч. слова |
64 |
|
Населення Німеччини Повторення |
|
Ausländer, verteilt |
|
Впр.1,ст. 190
|
Впр.4,ст. 190
|
|
Впр.2,ст. 190
|
Впр.6, ст..191 |
Україна: країна та люди
65 |
|
Моя Батьківщина - Україна Це наша країна |
Висловитисвою думку стосовно вибраної теми |
Tiefland, Wal Stausee, flach, gebirgig |
|
Впр.1, ст..197 |
Впр.3, ст.195 |
Впр.4, ст..196 Впр.2, ст..197 |
Впр. 3, ст.. 195 Впр.3, ст..197 |
Впр.5 Ст..196 Впр.6, ст..198 |
|
66 |
|
Україна географічна Населення Країна та її люди |
|
Becken, maritim Ballungsraum Schriftsprache |
|
Впр.1,ст..199 Впр.1,ст. 201 Впр.1, ст.203 |
Впр. 3, ст.. 199 Впр.3, ст.204 |
Впр.4, ст..200 Впр.4 ст. 202 |
Впр.2, ст.201 |
Впр.6, Ст.200 Вивч. слова |
|
67 |
|
Контроль читання |
|||||||||
68 |
|
Контроль письма |
|||||||||
69 |
|
Контроль аудіювання |
|||||||||
70 |
|
Контроль говоріння |
|||||||||