Календарно-тематичне планування з німецької мови II семестр 8 клас (друга мова)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з німецької мови II семестр 8 клас (друга мова), підручник "Hallo, Freunde!" С. Сотникова, Ранок 2008.
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування  8 клас

Semester II  

 

8-Г (понеділок, середа)-38 год.                                              Тема 4:  Feste und Bräuche  (Свята і звичаї) 

Громадянська відповідальність:визначає власні  уподобання та потреби Підприємливість та фінансова грамотність:демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.  Здоров’я та безпека:демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я; формулює правил безпеки.

Очікувані результати:навчати називати свята та їхні символи, розповідати про свята в Україні й Німеччині, вжива­ючи прийменники, що керують родовим відмінком, формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту, аудіювання й монологічного мовлення.

 

 

№ п/п

Дата

Тема уроку

Фонетичний матеріал

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіюван

ня

Мовлення

Письмо

Дом.

Завд.

32

10.01

Feste und Symbole

Свята та символи

 

Прийменники, що керують родовим відмінком Впр. 5,6 (с. 86), РЗ 4 (с. 57)

Die Veranstaltung (-en), anlässlich, wegen, um…willen, unweit, während, statt, trotz  Впр. 1- 3 (с. 85)

Впр. 5

(с. 86)

РЗ, впр. 2 (с. 57)

Впр. 4,6

 (с. 86)

 

Впр. 6

 (с. 86)

Скласти речення

33

12.01

Es weihnachtet schon

Скоро Різдво

Впр. 1

(с. 87)

Множина іменник.

(повторення)

Впр. 1 (с. 87),

РЗ 3 (с. 58)

Sich vorbereiten, der Adventskranz, der Advents-kalender, der Weihnachts-markt, die Kerze, das Gebäck die Bescherung, anzünden Впр. 2 (с. 87)

Впр. 3 с. 87, 4 с. 88, РЗ, впр. 4 с. 58

РЗ, впр.2 (с. 58)

Впр. 5

 (с. 88)

РЗ, впр. 5 (с. 59)

Виготовити адвент календар

34

17.01

Feste und Stimmung

Свята та настрій

 

Підрядне з’ясувальне речення зі сполучником „dass“ Впр. 2, 3(с. 89);

РЗ, впр. 2 (с. 60)

Die Stimmung, der Streit, (Streitigkeiten), toll, blöd, klappen, stören Впр. 1 (с. 89) РЗ, впр. 3 (с. 61)

Впр. 4b

(с. 90)

РЗ, впр. 1 (с. 60)

Впр. 5,6

(с. 91)

Впр. 1 с. 89, 4a, с. 90 7,8 с. 91

РЗ, впр. 4 (с. 61)

Впр. 7

(с. 91)

35

19.01

Weihnachtssymbole und ihre Geschichte

Символи Різдва та подарунки

Впр. 1а

(с. 92)

Відмінювання особових займенників

РЗ, впр. 4 (с. 62)

Der Pfarrer, die Orgel, übernehmen, verbreiten

Впр. 1b, 2 (с. 92)

РЗ, впр. 1 (с. 62)

Впр. 3(с. 92) 4а,4 b (с. 93)

РЗ, впр. 4 (с. 62)

Впр. 5,6

 (с. 93)

Впр. 6  с. 93 РЗ, впр. 5 с. 63

Впр. 2

(с. 92) скласти речення

36

24.01

Feste im Frühling

Весняні свята

РЗ, впр. 1

 (с. 64)

Порядкові числівники (повторення) Впр. 2 (с. 94) РЗ, впр. 2 (с. 64)

Die Scherben, die Schnecke, das Vergissmeinnicht, zerbrechen, umarmen Впр. 1 (с. 94)

Впр. 4 (с.95), 5(с.96), РЗ, впр. 3 (с. 64)

РЗ, впр. 1 (с. 64)

Впр. 3

(с. 95),

6,7 (с. 96)

 

Напис. про своє улюбл. весняне свято

37

26.01

Ostertraditionen

Пасхальні звичаї

Впр. 1

(с. 97)

Словотвір:

складні іменники

Впр. 2 (с. 97)

Die Ostereiersuche, der Osterbaum, vergessen, die Überraschung

Впр. 4 с.98, 5 с.99, РЗ, впр. 3 с. 65

РЗ, впр. 1 (с. 65)

Впр. 3(с.98)

Впр. 8 с.100) РЗ, впр.4,6 с. 66

Впр. 8

с. 100, написати листа

38

31.01

Повторення вивченого матеріалу з теми «Свята і звичаї»

Виконання письмових завдань

Повт.

Тема 5:    Die Natur um uns herum (Природа навколо нас)  

 

Підприємливість та фінансова грамотність:демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. Громадянська відповідальність:планує траєкторію власного життя; Здоров’я та безпека:демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я; формулює правил безпеки.

 

Очікувані результати:  навчати називати природні явища, описувати погоду, вживаючи безособові речення із займенником «es», формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту, письма й монологічного мовлення.

 

 

№ п/п

Дата

Тема уроку

Фонетичний матеріал

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіюван

ня

Мовлення

Письмо

Дом. Завд.

39

2.02

Яка сьогодні погода? Wie ist das Wetter heute?

Впр. 1

(с. 105)

Безособовий займенник «es»

Впр. 2 (с. 105)

Blitzen, donnern, tauen, der Frost, der Nebel, sonnig, neblig, frostig, windig   Впр. 2 (с. 105)

Впр. 3

(с. 106)

РЗ, впр. 3 (с. 69)

Впр. 1 с. 105, 5 с.106

РЗ, впр. 5 (с. 69)

Підгот. прогноз погоди

40

7.02

Наші тварини

Unsere Tiere

Впр. 1

(с. 107)

Слабка відміна іменників Впр. 4,5 (с. 108)

Die Geschwindigkeit, das Grünzeug, das Säugetier, fangen, fressen Впр. 2,3,4a  (с. 107)

Впр. 4

(с. 107)

 

Впр. 7

(с. 109)

РЗ, впр.2 с.69 замін. мал словами

41

9.02

Природа довкола мене

Die Natur in meiner Nähe

Впр. 1а

(с. 110)

Множина іменник.

(повторення)

Впр. 1а (с. 110)

In der Nähe von (Dat.), der Hirsch, das Reh, das Eich-hörnchen, das Murmeltier

Впр. 3b (с. 111)

Впр. 3a

 (с. 110)

 

Впр. 2

с. 110 Впр. 4

с. 111

Впр. 5 с. 111 РЗ, впр.3 с.71

Описати місцев, в якій живеш

42

14.02

Небезпека для природи

Gefahren für die Natur

Впр. 1

(с. 112)

Підрядне речення причини

Впр. 5 (с. 113) Впр. 6 (с. 114)

Die Gefahr, der Lärm, die Verschmutzung, der Schad stoff, intakt, gestört, geraten, verschmutzen, denken an (Akk.)  Впр. 2, 3 (с. 112)

Впр. 4

 (с. 113)

Впр. 4 с. 113 РЗ, впр.1 с.73

 

Впр. 7

с. 114

 «Наша природа в небезпеці»

43

16.02

Наше повсякденне життя та природа

Unser Alltag und die Natur

 

 

Die Großstadt, die Belastung, die Topfpflanzen

im Grünen, etwas über alles lieben, fremd, einen Einfluss haben auf (Akk.)

Впр. 1, 2 (с. 115) 3(с. 116)

Впр. 4b

 (с. 116)

РЗ, впр.3 (с.76)

Впр. 5

(с. 117)

Впр. 2 с. 115 Впр. 4 с. 116 6,7 с. 117

РЗ, впр.4b (с.76)

Дати поради, щодо збереж природи

44

21.02

Захистимо наше навколишнє середовище

Unsere Umweltschützen

Впр. 1

(с. 118)

Модальні дієслова „müssen“, „können“ з займенником „man“ Впр. 4, 5 с. 119 Сполучники „nicht/kein    sondern“ Впр. 5 (с. 119)

Sparen, benutzen, verwen-den, wiederverwerten, recyceln, die Windturbine, die Solarzelle, das Atom- kraftwerk, der Strom, die Energie, das Altpapier, das Altmetall Впр. 2,3 (с. 118)

 

Впр. 6

(с. 119)

Впр. 4

(с. 119)

Впр. 7

(с. 119)

РЗ, впр.5  (с.77)

Написати оповідання

Впр. 7

(с. 119)

 

45

23.02

Сортування відходів

Mülltrennung

Впр. 1

(с. 120)

Словотвір: складні іменники

Впр. 1, 2 (с. 120)

Die Mülltrennung, die Müll- tonne, der Müllcontainer, der Müllhaufen, der Kunst-stoff, der Restmüll, die Glüh birne, die Eierschale, die Kartoffelschale, das Spül- mittel, übrig bleiben Впр. 2 с. 120 5 с. 121

Впр. 4

 (с. 121)

РЗ, впр.1 (с.78)

Впр. 3

(с. 120)

Впр. 6-8

 (с. 122)

РЗ, впр.5 (с.78)

Впр. 8

 (с. 122) підгот. матеріали для проекту

46

28.02

Повторення вивченого матеріалу з теми «Природа навколо нас»

Виконання письмових завдань

Тема 6:  Reisen  (Подорож)  

Громадянська відповідальність:формулює особисті ціннісні пріоритети. Підприємливість та фінансова грамотність:демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. Здоров’я та безпека:демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я; формулює правил безпеки.

Очікувані результати: навчати розповідати про плани щодо подорожей та підготовку до них, формувати навички селективного читання, письма, діалогічного й монологічного мовлення

47

2.03

Нам подобається подорожувати

Wir mögen Reisen

Впр. 1b

(с. 126)

Модальне дієслово „möchte“

 Впр. 5 (с. 127)

Die Schiffreise, die Klassenfahrt, mitnehmen

Впр. 1a (с. 126)

 

РЗ, впр. 1 (с. 81)

Впр. 3,4

с. 127, 5 6 с.127

РЗ, впр.4, 5 с. 82

Впр.7 с. 128 напис. листа

48

7.03

Німеччина – країна та люди

Deutschland — Land und Leute

Впр. 1

(с. 129)

Відмінювання географічних назв

Впр. 5,6 (с. 131)

Das Bundesland, die Haupt- stadt, der Staat, die Staatsflagge, bestehen aus Впр. 2,3  (с. 129)

Впр. 4

(с. 130)

РЗ, впр. 5 (с. 84)

Впр. 6,7

(с. 131)

РЗ, впр. 6 (с. 84)

Впр. 6

(с. 131)

49

9.03

Дорогою казок

Märchenstraße

 

Відмінювання географічних назв

Впр. 4 (с. 133)

Das Märchenheld, die Reise route, die Sage, der Ratten-fänger, der Flötenspieler, die Gegend, in Erfüllung gehen   Впр. 1,2 (с. 132)

Впр. 3

 с. 132

РЗ, впр. 2,3 с. 85

Впр. 6

 (с. 134)

 

Впр. 4

(с. 133) Впр. 5,7

(с. 134)

РЗ, впр.4

 (с. 85)

Впр. 7

(с. 134) розроб. маршрут

50

14.03

Їхати залізницею

Mit der Bahn fahren

Впр. 1

(с. 135)

Дієслова з відокремлюваними префіксами (повтор)

Впр. 3 (с. 136)

Der Bahnhof, der Fahrplan, das Gleis, die Fahrkarte, die Rückfahrt, hin und zurück, bar zahlen, abfahren, ankommen in Впр. 2 (с. 135), 3 (с. 136) 

 

Впр. 4a

 с. 136

РЗ, впр. 2, 3 с.86

Впр. 3,4,5

(с. 136-137)

Впр. 5

с. 137 РЗ, впр.4 с. 87

РЗ, впр.1 с. 87 скласти речення

51

16.03

Ми відвідуємо Берлін

Wir besuchen Berlin

 

Займенники „jemand“та „niemand“

Впр. 2 (с. 138) Впр. 3 (с. 139) РЗ, впр.2 (с. 88)

Der Höhepunkt, das UNESCO-Welterbe, einen Blick werfen auf

Впр. 1 (с. 138) РЗ, впр.1  (с. 88)

Впр. 2 с. 138, 4-6 с.139-140

РЗ, впр.1,3

 (с. 88)

Впр. 1

(с. 138)

РЗ, впр.4 (с.88)

Впр. 7

с. 140 займенники

 

52

21.03

Це наша Батьківщина

Das ist unser Heimatland

Впр. 1

(с. 141)

Географічні назви

(повторення)

Впр. 2б3 (с. 141)

Die Flöche, die Amtsspra-che, die Staatsform, umspült sein von (Dat.), malerisch Впр. 1,2  (с. 141)

Впр. 4

(с. 142)

РЗ, впр.1

 (с. 89)

Впр. 3

(с. 141)

РЗ, в.4 с.89 Впр. 5 с. 142

Впр. 5

(с. 142)

53

23.03

Тут я живу

Hier lebe ich

Впр. 1

(с. 143)

Вживання прийменників на позначення напрямку руху та місцезнаходження Впр. 2 с. 143 РЗ, впр.2 с.90

Der Club, das Eiscafé, die Innenstadt, am Bahnhof, auf der Post, in Wirklich-keit

Впр. 2 (с. 143) 3 (с. 144)

Впр. 6

 (с. 145)

РЗ, впр.1 (с.90)

Впр. 3

(с. 144)

Впр. 7

 (с. 145)

Впр. 5

(с. 144)

РЗ, впр.4,5 (с . 90)

Впр. 7

 (с. 145)

Скласти план

54

4.04

Повторення вивченого матеріалу з теми «Подорож»

 

Виконання письмових завдань.        Повторення

Тема 7:  Schulleben   (Шкільне життя) 

Здоров’я та безпека:демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я; формулює правил безпеки онлайн спілкування; Підприємливість та фінансова грамотність:індентифікує власні права і обов’язки як споживача; ставить запитання можливості купівлі товарів та замовлення  послуг у мережі інтернет;

Очікувані результати: навчати розповідати про школу, розклад уроків та улюблені шкільні предмети, пояснювати причину спізнення, формувати навички читання, аудіювання, монологічного й діалогічного мовлення

55

6.04

In der Schule

У школі

Впр. 1а

(с. 149)

Підрядне речення причини (повтор.)

 Впр. 5 (с. 150)

Das Schulfach, die Ausrede, der Quatsch, kaputt, ausfallen

Впр. 2,3 (с. 149)

Впр. 4a

(с. 149)

Впр. 5a с. 150 РЗ, впр. 1, 2 с. 93

Впр. 2,3 с. 149, 5,6 с.150

РЗ, впр. 5 (с. 94)

Розповісти про свій розклад уроків

56

11.04

Unser Schulgebäude

Наша шкільна споруда

Впр. 1

(с. 151)

Множина іменник.

(повторення)

Впр. 1 (с. 151)

Das Gebäude, die Aula, die Werkstadt, die Garderobe, das Sekretariat, die Eingangs- halle, die Treppe,  der

Computerraum, der Gang, die Führung   Впр. 1, 2 (с. 151)

Впр. 4

(с. 152)

РЗ, впр. 2 (с. 95)

 

Впр. 2

(с. 151) Впр. 3, 5

(с. 152)

РЗ, впр. 4 (с. 96)

Впр. 5

(с. 152) план екскурсії школою

57

13.04

Lehrer und Schüler

Учителі та учні

Впр. 1

(с. 153)

Наказовий спосіб дієслів

Впр. 3 (с. 153), 4 (с. 154), РЗ, впр. 2 (с. 97)

Die Lust, abfragen, aufrufen, abschreiben, aufschlagen, Viel Spaß!

Впр. 2 (с. 153)

Впр. 3

 с. 153,

5 с. 154

 

Впр. 2

(с. 153) Впр. 4,6

(с. 154)

РЗ, впр.5

 (с. 98)

Розповісти про улюбленого вчителя

58

18.04

In der Deutschstunde

На уроці німецької мови

Впр. 1а

(с. 155)

РЗ, впр. 1 (с. 99)

 Наказовий спосіб дієслів

 (повторення)

Впр. 5 (с. 156)

Die Muttersprache, erfahren, Zeit widmen, verbessern, wiederholen

Впр. 3 (с. 155)

Впр. 2  с. 155, РЗ, впр. 3 (с. 99)

 

Впр. 1b,3 (с. 155), 6,7

(с. 156)

 

Впр. 6

 с. 156 розр. поради

 

59

20.04

Unsere Schulveranstaltungen

Наші позакласні заходи

Впр. 1

(с. 157)

 

Die Schow, die Jury, die Einlage, der Interessent, selbst gebastelt, stattfinden, teilnehmen an (Dat.)

Впр. 1,2 (с. 157) РЗ, впр.1 (с. 100)

 

Впр. 3

(с. 158)

Впр. 2

с. 157 3,4 с. 158  РЗ, впр. 3 с. 100

Впр. 5-7

с. 159

РЗ, впр.4 с.100

Підгот до позакл заходу

60

27.04

Повторення вивченого матеріалу з теми «Шкільне життя»

 

 

 

 

Повторення

61

4.05

Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів

 

 

 

Підготуватися до к/р

62

11.05

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

63

16.05

Контроль  письма

 

 

 

 

 

64

18.05

Контроль  читання

 

 

 

 

 

65

23.05

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

66

25.05

Аналіз семестрових контрольних робіт.

 

 

 

 

 

Повторити лексику

67

30.05

Повторення теми: Україна

 

 

 

 

 

Повторити

68

1.06

Узагальнюючий урок

 

 

 

 

 

Повторити

69

6.06

Перегляд німецького відео

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                    Перевірено:         01. 2022

docx
Додано
7 січня 2022
Переглядів
2921
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку