Календарно-тематичне планування 8 клас Semester II
8-Г (понеділок, середа)-38 год. Тема 4: Feste und Bräuche (Свята і звичаї) Громадянська відповідальність:визначає власні уподобання та потреби Підприємливість та фінансова грамотність:демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. Здоров’я та безпека:демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я; формулює правил безпеки. Очікувані результати:навчати називати свята та їхні символи, розповідати про свята в Україні й Німеччині, вживаючи прийменники, що керують родовим відмінком, формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту, аудіювання й монологічного мовлення.
|
|||||||||||
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіюван ня |
Мовлення |
Письмо |
Дом. Завд. |
|
32 |
10.01 |
Feste und Symbole Свята та символи |
|
Прийменники, що керують родовим відмінком Впр. 5,6 (с. 86), РЗ 4 (с. 57) |
Die Veranstaltung (-en), anlässlich, wegen, um…willen, unweit, während, statt, trotz Впр. 1- 3 (с. 85) |
Впр. 5 (с. 86) |
РЗ, впр. 2 (с. 57) |
Впр. 4,6 (с. 86) |
|
Впр. 6 (с. 86) Скласти речення |
|
33 |
12.01 |
Es weihnachtet schon Скоро Різдво |
Впр. 1 (с. 87) |
Множина іменник. (повторення) Впр. 1 (с. 87), РЗ 3 (с. 58) |
Sich vorbereiten, der Adventskranz, der Advents-kalender, der Weihnachts-markt, die Kerze, das Gebäck die Bescherung, anzünden Впр. 2 (с. 87) |
Впр. 3 с. 87, 4 с. 88, РЗ, впр. 4 с. 58 |
РЗ, впр.2 (с. 58) |
Впр. 5 (с. 88) |
РЗ, впр. 5 (с. 59) |
Виготовити адвент календар |
|
34 |
17.01 |
Feste und Stimmung Свята та настрій |
|
Підрядне з’ясувальне речення зі сполучником „dass“ Впр. 2, 3(с. 89); РЗ, впр. 2 (с. 60) |
Die Stimmung, der Streit, (Streitigkeiten), toll, blöd, klappen, stören Впр. 1 (с. 89) РЗ, впр. 3 (с. 61) |
Впр. 4b (с. 90) РЗ, впр. 1 (с. 60) |
Впр. 5,6 (с. 91) |
Впр. 1 с. 89, 4a, с. 90 7,8 с. 91 |
РЗ, впр. 4 (с. 61) |
Впр. 7 (с. 91) |
|
35 |
19.01 |
Weihnachtssymbole und ihre Geschichte Символи Різдва та подарунки |
Впр. 1а (с. 92) |
Відмінювання особових займенників РЗ, впр. 4 (с. 62) |
Der Pfarrer, die Orgel, übernehmen, verbreiten Впр. 1b, 2 (с. 92) РЗ, впр. 1 (с. 62) |
Впр. 3(с. 92) 4а,4 b (с. 93) |
РЗ, впр. 4 (с. 62) |
Впр. 5,6 (с. 93) |
Впр. 6 с. 93 РЗ, впр. 5 с. 63 |
Впр. 2 (с. 92) скласти речення |
|
36 |
24.01 |
Feste im Frühling Весняні свята |
РЗ, впр. 1 (с. 64) |
Порядкові числівники (повторення) Впр. 2 (с. 94) РЗ, впр. 2 (с. 64) |
Die Scherben, die Schnecke, das Vergissmeinnicht, zerbrechen, umarmen Впр. 1 (с. 94) |
Впр. 4 (с.95), 5(с.96), РЗ, впр. 3 (с. 64) |
РЗ, впр. 1 (с. 64) |
Впр. 3 (с. 95), 6,7 (с. 96) |
|
Напис. про своє улюбл. весняне свято |
|
37 |
26.01 |
Ostertraditionen Пасхальні звичаї |
Впр. 1 (с. 97) |
Словотвір: складні іменники Впр. 2 (с. 97) |
Die Ostereiersuche, der Osterbaum, vergessen, die Überraschung |
Впр. 4 с.98, 5 с.99, РЗ, впр. 3 с. 65 |
РЗ, впр. 1 (с. 65) |
Впр. 3(с.98) |
Впр. 8 с.100) РЗ, впр.4,6 с. 66 |
Впр. 8 с. 100, написати листа |
|
38 |
31.01 |
Повторення вивченого матеріалу з теми «Свята і звичаї» |
Виконання письмових завдань |
Повт. |
|||||||
Тема 5: Die Natur um uns herum (Природа навколо нас)
|
|||||||||||
Підприємливість та фінансова грамотність:демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. Громадянська відповідальність:планує траєкторію власного життя; Здоров’я та безпека:демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я; формулює правил безпеки.
Очікувані результати: навчати називати природні явища, описувати погоду, вживаючи безособові речення із займенником «es», формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту, письма й монологічного мовлення.
|
|||||||||||
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіюван ня |
Мовлення |
Письмо |
Дом. Завд. |
|
39 |
2.02 |
Яка сьогодні погода? Wie ist das Wetter heute? |
Впр. 1 (с. 105) |
Безособовий займенник «es» Впр. 2 (с. 105) |
Blitzen, donnern, tauen, der Frost, der Nebel, sonnig, neblig, frostig, windig Впр. 2 (с. 105) |
Впр. 3 (с. 106) |
РЗ, впр. 3 (с. 69) |
Впр. 1 с. 105, 5 с.106 |
РЗ, впр. 5 (с. 69) |
Підгот. прогноз погоди |
|
40 |
7.02 |
Наші тварини Unsere Tiere |
Впр. 1 (с. 107) |
Слабка відміна іменників Впр. 4,5 (с. 108) |
Die Geschwindigkeit, das Grünzeug, das Säugetier, fangen, fressen Впр. 2,3,4a (с. 107) |
Впр. 4 (с. 107) |
|
Впр. 7 (с. 109) |
РЗ, впр.2 с.69 замін. мал словами |
||
41 |
9.02 |
Природа довкола мене Die Natur in meiner Nähe |
Впр. 1а (с. 110) |
Множина іменник. (повторення) Впр. 1а (с. 110) |
In der Nähe von (Dat.), der Hirsch, das Reh, das Eich-hörnchen, das Murmeltier Впр. 3b (с. 111) |
Впр. 3a (с. 110) |
|
Впр. 2 с. 110 Впр. 4 с. 111 |
Впр. 5 с. 111 РЗ, впр.3 с.71 |
Описати місцев, в якій живеш |
|
42 |
14.02 |
Небезпека для природи Gefahren für die Natur |
Впр. 1 (с. 112) |
Підрядне речення причини Впр. 5 (с. 113) Впр. 6 (с. 114) |
Die Gefahr, der Lärm, die Verschmutzung, der Schad stoff, intakt, gestört, geraten, verschmutzen, denken an (Akk.) Впр. 2, 3 (с. 112) |
Впр. 4 (с. 113) |
Впр. 4 с. 113 РЗ, впр.1 с.73 |
|
Впр. 7 с. 114 |
«Наша природа в небезпеці» |
|
43 |
16.02 |
Наше повсякденне життя та природа Unser Alltag und die Natur |
|
|
Die Großstadt, die Belastung, die Topfpflanzen im Grünen, etwas über alles lieben, fremd, einen Einfluss haben auf (Akk.) Впр. 1, 2 (с. 115) 3(с. 116) |
Впр. 4b (с. 116) РЗ, впр.3 (с.76) |
Впр. 5 (с. 117) |
Впр. 2 с. 115 Впр. 4 с. 116 6,7 с. 117 |
РЗ, впр.4b (с.76) |
Дати поради, щодо збереж природи |
|
44 |
21.02 |
Захистимо наше навколишнє середовище Unsere Umweltschützen |
Впр. 1 (с. 118) |
Модальні дієслова „müssen“, „können“ з займенником „man“ Впр. 4, 5 с. 119 Сполучники „nicht/kein sondern“ Впр. 5 (с. 119) |
Sparen, benutzen, verwen-den, wiederverwerten, recyceln, die Windturbine, die Solarzelle, das Atom- kraftwerk, der Strom, die Energie, das Altpapier, das Altmetall Впр. 2,3 (с. 118) |
|
Впр. 6 (с. 119) |
Впр. 4 (с. 119) Впр. 7 (с. 119) |
РЗ, впр.5 (с.77) |
Написати оповідання Впр. 7 (с. 119) |
|
|
|||||||||||
45 |
23.02 |
Сортування відходів Mülltrennung |
Впр. 1 (с. 120) |
Словотвір: складні іменники Впр. 1, 2 (с. 120) |
Die Mülltrennung, die Müll- tonne, der Müllcontainer, der Müllhaufen, der Kunst-stoff, der Restmüll, die Glüh birne, die Eierschale, die Kartoffelschale, das Spül- mittel, übrig bleiben Впр. 2 с. 120 5 с. 121 |
Впр. 4 (с. 121) |
РЗ, впр.1 (с.78) |
Впр. 3 (с. 120) Впр. 6-8 (с. 122) |
РЗ, впр.5 (с.78) |
Впр. 8 (с. 122) підгот. матеріали для проекту |
|
46 |
28.02 |
Повторення вивченого матеріалу з теми «Природа навколо нас» |
Виконання письмових завдань |
||||||||
Тема 6: Reisen (Подорож) Громадянська відповідальність:формулює особисті ціннісні пріоритети. Підприємливість та фінансова грамотність:демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. Здоров’я та безпека:демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я; формулює правил безпеки. Очікувані результати: навчати розповідати про плани щодо подорожей та підготовку до них, формувати навички селективного читання, письма, діалогічного й монологічного мовлення |
|||||||||||
47 |
2.03 |
Нам подобається подорожувати Wir mögen Reisen |
Впр. 1b (с. 126) |
Модальне дієслово „möchte“ Впр. 5 (с. 127) |
Die Schiffreise, die Klassenfahrt, mitnehmen Впр. 1a (с. 126) |
|
РЗ, впр. 1 (с. 81) |
Впр. 3,4 с. 127, 5 6 с.127 |
РЗ, впр.4, 5 с. 82 |
Впр.7 с. 128 напис. листа |
|
48 |
7.03 |
Німеччина – країна та люди Deutschland — Land und Leute |
Впр. 1 (с. 129) |
Відмінювання географічних назв Впр. 5,6 (с. 131) |
Das Bundesland, die Haupt- stadt, der Staat, die Staatsflagge, bestehen aus Впр. 2,3 (с. 129) |
Впр. 4 (с. 130) |
РЗ, впр. 5 (с. 84) |
Впр. 6,7 (с. 131) |
РЗ, впр. 6 (с. 84) |
Впр. 6 (с. 131) |
|
49 |
9.03 |
Дорогою казок Märchenstraße |
|
Відмінювання географічних назв Впр. 4 (с. 133) |
Das Märchenheld, die Reise route, die Sage, der Ratten-fänger, der Flötenspieler, die Gegend, in Erfüllung gehen Впр. 1,2 (с. 132) |
Впр. 3 с. 132 РЗ, впр. 2,3 с. 85 |
Впр. 6 (с. 134)
|
Впр. 4 (с. 133) Впр. 5,7 (с. 134) |
РЗ, впр.4 (с. 85) |
Впр. 7 (с. 134) розроб. маршрут |
|
50 |
14.03 |
Їхати залізницею Mit der Bahn fahren |
Впр. 1 (с. 135) |
Дієслова з відокремлюваними префіксами (повтор) Впр. 3 (с. 136) |
Der Bahnhof, der Fahrplan, das Gleis, die Fahrkarte, die Rückfahrt, hin und zurück, bar zahlen, abfahren, ankommen in Впр. 2 (с. 135), 3 (с. 136) |
|
Впр. 4a с. 136 РЗ, впр. 2, 3 с.86 |
Впр. 3,4,5 (с. 136-137) |
Впр. 5 с. 137 РЗ, впр.4 с. 87 |
РЗ, впр.1 с. 87 скласти речення |
|
51 |
16.03 |
Ми відвідуємо Берлін Wir besuchen Berlin |
|
Займенники „jemand“та „niemand“ Впр. 2 (с. 138) Впр. 3 (с. 139) РЗ, впр.2 (с. 88) |
Der Höhepunkt, das UNESCO-Welterbe, einen Blick werfen auf Впр. 1 (с. 138) РЗ, впр.1 (с. 88) |
Впр. 2 с. 138, 4-6 с.139-140 |
РЗ, впр.1,3 (с. 88) |
Впр. 1 (с. 138) |
РЗ, впр.4 (с.88) |
Впр. 7 с. 140 займенники |
|
|
|||||||||||
52 |
21.03 |
Це наша Батьківщина Das ist unser Heimatland |
Впр. 1 (с. 141) |
Географічні назви (повторення) Впр. 2б3 (с. 141) |
Die Flöche, die Amtsspra-che, die Staatsform, umspült sein von (Dat.), malerisch Впр. 1,2 (с. 141) |
Впр. 4 (с. 142) |
РЗ, впр.1 (с. 89) |
Впр. 3 (с. 141) |
РЗ, в.4 с.89 Впр. 5 с. 142 |
Впр. 5 (с. 142) |
|
53 |
23.03 |
Тут я живу Hier lebe ich |
Впр. 1 (с. 143) |
Вживання прийменників на позначення напрямку руху та місцезнаходження Впр. 2 с. 143 РЗ, впр.2 с.90 |
Der Club, das Eiscafé, die Innenstadt, am Bahnhof, auf der Post, in Wirklich-keit Впр. 2 (с. 143) 3 (с. 144) |
Впр. 6 (с. 145) |
РЗ, впр.1 (с.90) |
Впр. 3 (с. 144) Впр. 7 (с. 145) |
Впр. 5 (с. 144) РЗ, впр.4,5 (с . 90) |
Впр. 7 (с. 145) Скласти план |
|
54 |
4.04 |
Повторення вивченого матеріалу з теми «Подорож» |
|
Виконання письмових завдань. Повторення |
|||||||
Тема 7: Schulleben (Шкільне життя) Здоров’я та безпека:демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я; формулює правил безпеки онлайн спілкування; Підприємливість та фінансова грамотність:індентифікує власні права і обов’язки як споживача; ставить запитання можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі інтернет; Очікувані результати: навчати розповідати про школу, розклад уроків та улюблені шкільні предмети, пояснювати причину спізнення, формувати навички читання, аудіювання, монологічного й діалогічного мовлення |
|||||||||||
55 |
6.04 |
In der Schule У школі |
Впр. 1а (с. 149) |
Підрядне речення причини (повтор.) Впр. 5 (с. 150) |
Das Schulfach, die Ausrede, der Quatsch, kaputt, ausfallen Впр. 2,3 (с. 149) |
Впр. 4a (с. 149) |
Впр. 5a с. 150 РЗ, впр. 1, 2 с. 93 |
Впр. 2,3 с. 149, 5,6 с.150 |
РЗ, впр. 5 (с. 94) |
Розповісти про свій розклад уроків |
|
56 |
11.04 |
Unser Schulgebäude Наша шкільна споруда |
Впр. 1 (с. 151) |
Множина іменник. (повторення) Впр. 1 (с. 151) |
Das Gebäude, die Aula, die Werkstadt, die Garderobe, das Sekretariat, die Eingangs- halle, die Treppe, der Computerraum, der Gang, die Führung Впр. 1, 2 (с. 151) |
Впр. 4 (с. 152) РЗ, впр. 2 (с. 95) |
|
Впр. 2 (с. 151) Впр. 3, 5 (с. 152) |
РЗ, впр. 4 (с. 96) |
Впр. 5 (с. 152) план екскурсії школою |
|
57 |
13.04 |
Lehrer und Schüler Учителі та учні |
Впр. 1 (с. 153) |
Наказовий спосіб дієслів Впр. 3 (с. 153), 4 (с. 154), РЗ, впр. 2 (с. 97) |
Die Lust, abfragen, aufrufen, abschreiben, aufschlagen, Viel Spaß! Впр. 2 (с. 153) |
Впр. 3 с. 153, 5 с. 154 |
|
Впр. 2 (с. 153) Впр. 4,6 (с. 154) |
РЗ, впр.5 (с. 98) |
Розповісти про улюбленого вчителя |
|
58 |
18.04 |
In der Deutschstunde На уроці німецької мови |
Впр. 1а (с. 155) РЗ, впр. 1 (с. 99) |
Наказовий спосіб дієслів (повторення) Впр. 5 (с. 156) |
Die Muttersprache, erfahren, Zeit widmen, verbessern, wiederholen Впр. 3 (с. 155) |
Впр. 2 с. 155, РЗ, впр. 3 (с. 99) |
|
Впр. 1b,3 (с. 155), 6,7 (с. 156) |
|
Впр. 6 с. 156 розр. поради |
|
|
|||||||||||
59 |
20.04 |
Unsere Schulveranstaltungen Наші позакласні заходи |
Впр. 1 (с. 157) |
|
Die Schow, die Jury, die Einlage, der Interessent, selbst gebastelt, stattfinden, teilnehmen an (Dat.) Впр. 1,2 (с. 157) РЗ, впр.1 (с. 100) |
|
Впр. 3 (с. 158) |
Впр. 2 с. 157 3,4 с. 158 РЗ, впр. 3 с. 100 |
Впр. 5-7 с. 159 РЗ, впр.4 с.100 |
Підгот до позакл заходу |
|
60 |
27.04 |
Повторення вивченого матеріалу з теми «Шкільне життя» |
|
|
|
|
Повторення |
||||
61 |
4.05 |
Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів |
|
|
|
Підготуватися до к/р |
|||||
62 |
11.05 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
||||
63 |
16.05 |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
||||
64 |
18.05 |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
||||
65 |
23.05 |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|||
66 |
25.05 |
Аналіз семестрових контрольних робіт. |
|
|
|
|
|
Повторити лексику |
|||
67 |
30.05 |
Повторення теми: Україна |
|
|
|
|
|
Повторити |
|||
68 |
1.06 |
Узагальнюючий урок |
|
|
|
|
|
Повторити |
|||
69 |
6.06 |
Перегляд німецького відео |
|
|
|
|
|
|
|||
Перевірено: 01. 2022