№ уроку
|
Дата |
Підтема |
Мета |
Вправи на розвиток лінгвістичних компетенцій |
Вправи на розвиток мовленнєвих компетенцій |
Домашнє завдання
|
|||||
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
|||||
Тема 6 : Свята і звичаї (Уроки 33- 38 )
|
|||||||||||
33 |
|
Різдво та Новий рік |
Навчати розповідати про традиції святкування Різдва та Нового року в Німеччині та Україні, писати вітальну листівку до Різдва, форму-вати навички читання, пись-ма, аудіювання, діалогічного й монологічного мовлення |
Впр. 2 (с.98 )
Впр. 1 (с.100) |
|
Der Leserbrief (-e), die Glückwunsch-karte (-n), heilich, derselbe,das Fami-lienfest (-e),der Weihnachtsbaum (-″- е), Silvester,das Feuerwerk (-е),die Party (-s), Alles Gute im neuen Jahr!, Guten Rutsch ins neue Jahr!. Впр.1 (с.98), впр.2 (с.100); РЗ,впр.2 (с.49), впр. 1 (с.50) |
Впр.3 ( с. 98);
Впр.3 (с.101);
РЗ, впр. 2 (с.50) |
РЗ,впр. 1 (с.49); РЗ, впр. 1 (с. 50) |
Впр. 4,6 (с. 99); Впр. 4 (с.101 ) |
Впр. 5,7 (с. 99); РЗ, впр.3,4 (с.49); Впр. 5 (с.101 );
|
Впр.3 (веб-сайт) (с.98), 7 (с.99 ); РЗ, впр. 3,4 (с.49); Впр.2(веб-сайт) (с.100), 5 (с.101); РЗ, впр.3 (веб-сайт), 4 (с.50) |
34 |
|
Карнавал |
Навчати описувати карна-вальні костюми, розповідати про святкування карнавалу в Німеччині, формувати навички читання, письма, монологічного й діалогічного мовлення |
Впр.1 (с.102 ) |
Словотвір: складні слова Впр.1(с.102)
.Впр. 3 (с.102), 4 (с.103) |
Der Karneval (-е/-s), der Fasching, die Fastnacht, das Kostüm (-е),die Kappe (-п),der Umzug (-″-е),sich verkleiden (hat sich verkleidet). Впр.2 (с.102); РЗ, впр.1 (с.51) |
Впр.5(с.103); РЗ, впр, (с.51) |
|
Впр.3 (с.102). 6,7 (с.104 ) |
РЗ,впр. 44 (с. 51) |
РЗ,впр.2 (веб-сайт), 4 (с.51) |
35 |
|
Великдень |
Навчати називати символи різних свят, розповідати про традиції святкування Великодня, формувати навички читання, аудіювання й діалогічного мовлення |
Впр. 1, 2 (с.105) |
Складносурядне речення: сполучники «und», «aber», «oder», «denn». Впр.4 (с.105), 5 (с.107); РЗ, впр.3 (с.52) |
Der Osterhase (-n), das Osterei (-er), verstecken (hat versteckt ), bemalen (hat bemalt), Eier legen (hat gelegt).
Впр.3 (с.105) |
Впр.4 (с.105); РЗ, впр. 2 (с.52) |
РЗ, впр. 1 (с. 52) |
Впр.6 (с.107) |
|
РЗ, впр. 3 (с.52) |
№ уроку
|
Дата |
Підтема |
Мета |
Вправи на розвиток лінгвістичних компетенцій |
Вправи на розвиток мовленнєвих компетенцій |
Домашнє завдання
|
|||||||||||||||
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний
матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
|||||||||||||||
36 |
|
Мій день народження |
Навчати називати дату народження, розповідати про подарунки до дня на-родження, писати запро-шення на день народження, формувати навички читан-ня, письма, аудіювання, діа-логічного й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с.108 )
|
Порядкові числівники. Впр. 2 (с. 108) Іменники в давальному відмінку (повторення). Впр. 5 (с. 109) |
Einladen (hat eingeladen), prima |
РЗ, впр. 3 (с.53) |
Впр. 3 (с. 108), 6 (веб-сайт) (с.109); РЗ, впр. 1 (с. 53) |
Впр. 2-4 (с. 108), 5,7 (с.109)
|
РЗ, впр.4 (с. 53)
|
Впр.6 (веб-сайт) (с.109); РЗ, впр.2(веб-сайт), 4 (с.53) |
||||||||||
37 |
|
Улюблені свята |
Навчати розповідати про улюблені свята, писати вітальну листівку до свята, формувати навички читан-ня, письма, монологічного й діалогічного мовлення |
Впр.1 (с.110 ) |
|
Das Lieblingsfest (-е), Frohe Weihnachten!,Fröhliche Ostern!, Viel Glück!. Впр. 2 (с.110), 4 (с.111); РЗ, впр. 3 (с.55) |
Впр.2, 3 (с.110); РЗ, впр, 1,2 (с. 54) |
|
Впр.5 (с.111) |
РЗ,впр. 4 (с. 55) |
РЗ,впр.4 (с.55) |
||||||||||
38 |
|
Тематичне оцінювання. Тест 6 |
|
Тестова робота № 6 (Тестовий зошит, с. 31-32 ) |
|||||||||||||||||
Тема 7 : Житло (Уроки 39-44 )
|
|||||||||||||||||||||
39 |
|
Моє житло |
Навчати називати примі-щення у квартирі та розпо-відати про їхнє призначення, формувати навички ауді-ювання, письма й діало-гічного мовлення |
Впр. 1 (с. 114) |
|
Die Wohnung (-еn), das Arbeitszimmer (-), das Badezimmer (-), das Esszimmer (-), das Kinderzimmer (-), das Schlafzimmer (-), das Wohnzimmer (-), der Flur (-е), der Bal-kon (-s/-е), die Küche (-n), das WC(-s) / die Toilette (-n). Впр. 2 (с.114),3 (с.115); РЗ, впр.1-3 (с.58) |
|
Впр.4 (с.115) |
Впр. 3,5,6 (с.115) |
РЗ, впр.4 (с. 58) |
РЗ, впр. 3 (веб-сайт), 4 (с.58) |
||||||||||
№ уроку
|
Дата |
Підтема |
Мета |
Вправи на розвиток лінгвістичних компетенцій |
Вправи на розвиток мовленнєвих компетенцій |
Домашнє завдання
|
||||||||
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний
матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
||||||||
40 |
|
Де розташо-вані меблі? |
Навчати називати меблі, описувати кімнату й розта-шування в ній меблів, формувати навички читан-ня, аудіювання, письма, монологічного й діалогічного мовлення |
Впр. 1 (с.116 )
|
Прийменники подвійного керування. Впр.2-4 (с.117); РЗ, впр. 3 (с.59) |
Die Möbel (Pl.), das Regal (-е),der Sessel (-), das Sofa (-s), der Fernseher (-), der Fußboden(-″-), der Gasherd (-е), die Kommode (-n), der Küchenschrank(-″-е), das Nachttischchen(-), der Teppich (-), in der Ecke.
Впр. 1 (с. 116);РЗ, впр. 2а(с.59) |
Впр. 5 (с. 118)) |
РЗ, впр. 1 (с.59) |
Впр. 2-4 (с. 117), 6 (с.118)
|
РЗ, впр.2 b (с. 59)
|
Впр.1 (веб-сайт) (с.116), 5 (веб-сайт)(с.118); РЗ, впр. 3 (с.59) |
|||
41 |
|
Ми переїзд-жаємо |
Навчати розповідати про переїзд, робити пропозиції щодо вмеблювання кварти-ри, формувати навички читання, письма, моноло-гічного й діалогічного мов-лення |
РЗ, впр.1 (с.61 ) |
Множина іменників (повторення). РЗ, впр. 1 (с. 61) Прийменники подвійного керування. Впр.3,5 (с.122) |
Der Umzug (-″-е), Der Wagen (-),die Gardine (-n), der Kar-ton (-s), umziehen ( ist umgezogen). Впр.1 (с.121); РЗ, впр.2 (с. 61) |
Впр.2 (с.121), 4 (с. 122) |
|
Впр.1,2 (с.121),3-5 (с.122) |
РЗ,впр. 3 (с. 61) |
РЗ,впр.3 (с.61) |
|||
42 |
|
Мій будинок |
Навчати називати типи будинків, розповідати про будинок своєї мрії, формувати навички читання, письма, аудію-вання, монологічного й діалогічного мовлення |
Впр. 1 (с. 126) |
Словотвір: Складні слова. Впр. 2 (с. 126); РЗ, впр. 1 (с. 63) |
Das Einfamilienhaus (-″-er), das Hochhaus (-″-er), der Keller (-), das Reihenhaus (-″-er), das Schloss (-″-er), die Terrasse (-n), der Wohnwagen (-). Впр.2,3 (с.126); РЗ, впр. 1,2а (с.63) |
Впр.5 (с.128) |
Впр.3 ( с. 126) |
Впр. 4 (с.127), 6, 7 (с.128) |
РЗ, впр. 2b, 4 (с. 63)
|
РЗ, впр. 3 (веб-сайт), 4 (с. 63)
|
|||
43 |
|
Моя вулиця та мої сусіди |
Навчати описувати вулицю й будинки на вулиці, розпо-відати про переваги та не-доліки будинків, формувати навички читання, письма, аудіювання й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 129) |
|
Breit, eng,draussen, die Allee (-n), die Haltestelle (-n),die Gasse (-n), der Weg (-е),der Vorteil (-е), der Nachteil (-е). Впр.2а (с.129); РЗ, впр, 1 (с.64) |
Впр. 3 (с.129), 4 (с.130) |
РЗ, впр. 2(с. 64) |
Впр.2b, 3 (с. 129), 5, 6 (с.131) |
Впр.7 (с.131); РЗ, впр.3,4 (с.64) |
Впр.7 (с.131); РЗ, впр. 4 (с.64) |
|||
44 |
|
Тематичне оцінювання Тест 7 |
|
Тестова робота № 7 ( Тестовий зошит, с. 33-34) |
||||||||||
№ уроку
|
Дата |
Підтема |
Мета |
Вправи на розвиток лінгвістичних компетенцій |
Вправи на розвиток мовленнєвих компетенцій |
Домашнє завдання
|
|||||
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
|||||
Тема 8 : Ми тут живемо (Уроки 45-49 )
|
|||||||||||
45 |
|
У місті |
Навчати називати заклади в місті й розповідати про їхнє призначення описувати якесь українське місто, формувати навички читан-ня, письма, діалогічного й монологічного мовлення |
Впр.1 (с.136 )
|
Минулий час Prateritum- Впр. 3 (с. 137) Модальне дієслово «können»: man kann, Впр. 4 (с. 137) |
Die Apotheke (-n), die Backerei (-en),die Bank (-en), der Brunnen (-), das Denkmal (-″-er), das Hotel (-s), die Kirche (-n), das Museum (-en), das Eiscafe (-s), das Puppentheater (-), das Stadion (-en), der Zirkus (-se). Впр. 1 (с.136), 5 (с.137); РЗ, впр.2,3 (с.68) |
Впр. 6 (с.138) |
|
Впр. 2 (с. 136), 3 4 (с.137 ) |
Впр. 7 (с.138); РЗ, впр.4 (с.68 )
|
Впр.1 (веб-сайт) (с.136), 7 (с.138 ); РЗ, впр. 1 (веб-сайт), 4 (с.68) |
46 |
|
План міста |
Навчати описувати місце знаходження різних об′єктів у місті, орієнтуватися за планом міста, формувати навички аудіювання, пись-ма, діалогічного й моно-логічного мовлення |
Впр.1 (с.139 ) |
Прийменники подвійного керування. Впр. 1 (с. 139), 2b, 3 (с.140) |
Der Bahnhof (-″-е), die Ecke (-n), gegenüber, die Post, der Stadtplan (-″-e), die Straßen-kreuzung (-en). Впр. 2а (с.140); РЗ, впр. 1,2 (с.69) |
|
Впр. 4 (с.141) |
Впр. 2, 3 (с.140). 5 (с.141 ) |
РЗ,впр. 3 (с. 69) |
Впр.4(веб-сайт) (с. 141); РЗ,впр. 3, 4 (с.69) |
47 |
|
Як пройти на вокзал? |
Навчати запитувати про шлях у незнайомій місце-вості, описувати шлях, формувати навички аудію-вання, письма, діалогіч-ного й монологічного мов-лення |
Впр. 1 (с.142) |
|
Durch, die Fahr-bahn (-en), fremd, geradeaus gehen, die Straße entlang. РЗ, впр. 1,2 (с.70) |
|
Впр. 2 (с.142); РЗ, впр. 1 (с. 70) |
Впр.2 (с.142), 3 (с.143),4,5 (с.144) |
РЗ, впр. 4 (с.70) |
РЗ, впр. 3,4 (с.70) |
|
№ уроку
|
Дата |
Підтема |
Мета |
Вправи на розвиток лінгвістичних компетенцій |
Вправи на розвиток мовленнєвих компетенцій |
Домашнє завдання
|
||||||||
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний
матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
||||||||
57 |
|
Туристична база |
Навчати описувати туристичну базу й розповідати про відпочинок там, писати рекламний проспект про місцевість, формувати навички читан-ня, письма, аудіювання й монологічного мовлення |
|
|
Die Gegend (-en), die Stadtmitte (-n), der Blick (-е), der Diskoraum (-″-е), die Lage, besichtigen (hat besichtigt). Впр. 2 (с. 170); РЗ, впр. 1 (с. 83) |
Впр. 3а (с.171); РЗ, впр. 4 (веб-сайт) (с. 83) |
Впр.4 (с. 173) |
Впр. 1 (с. 170), 3b(с.172)
|
Впр. 5 (с.173); РЗ, впр. 2,3 (с.83) |
Впр.3а (веб-сайт) (с.171); РЗ, впр. 3,4 (веб-сайт) (с.83) |
|||
58 |
|
Німецькі міста |
Знайомити з визначними місцями Німеччини, навчати розповідати про екскурсію містом, формувати навички читання, письма, аудію-вання й монологічного мовлення |
Впр. 1а (с. 174) |
Словотвір: утворення прик-метників від назв міст. Впр.4 (с. 175); РЗ, впр. 1 (с.84) |
Der Dom ( -e), der Stadtrundgang (-″-e), die Stadtrundfahrt (-en), die Gemalde-galerie (-n). Впр . 2,3 (с. 174); РЗ, впр. 2a (с.84) |
Впр 6 (с. 175) |
Впр. 5 (с. 175) |
Впр.7 (с.176) |
РЗ,впр. 2b,3 (с. 84) |
Впр.5 (веб-сайт) (с.175); РЗ,впр.3 (с.84) |
|||
59 |
|
Моя Батьківщина |
Навчати розповідати про свою Батьківщину, називати міста й визначні місця, роз-повідати про подорож укра-їнськими містами, форму-вати навички читання, пись-ма, монологічного мов-лення |
Впр. 1а (с. 177) |
|
Das Herz (-en), der Oberste Rat, zugleich,kennen lernen ( hat kennen gelernt). Впр. 2 (с.177); РЗ, впр. 1 ( с. 85)
|
Впр.3 (с.177), 4 (с. 178) |
|
Впр. 5 (с.178) |
Впр. 6 (с.178); РЗ, впр. 3 (с. 85)
|
Впр. 6 (с. 178); РЗ, впр. 2 (веб-сайт), 3 (с. 85)
|
|||
60 |
|
Наші столиці |
Навчати називати визначні місця Берліна й висловлювати своє ставлення до них, розповідати про столицю України, формувати навички читання, аудіювання, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 170) |
|
Die Katedrale (- n), die Staatsoper (-n), das Wahrzeichen (-), die Weltzeituhr, be-wundern (hat bewundert). Впр. 2 (с. 179); РЗ, впр. 1 (с. 86) |
Впр. 3,4 (с.180) |
РЗ, впр. 1(с. 86) |
Впр.2, (с. 179), 5, 6 (с.181) |
РЗ, впр. 2,3 (с.86) |
Впр.2 (веб-сайт) (с.179); РЗ, впр. 3 (с.86) |
|||
61 |
|
Тематичне оцінювання Тест 10 |
|
Тестова робота № 10 ( Тестовий зошит, с. 41 - 42) |
||||||||||
62 |
|
Контроль мовлення |
|
|
63 |
|
Контроль читання |
|
|
64 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
65 |
|
Контроль письма |
|
|
№ уроку
|
Дата |
Підтема |
Мета |
Вправи на розвиток лінгвістичних компетенцій |
Вправи на розвиток мовленнєвих компетенцій |
Домашнє завдання
|
|||||||||||
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний
матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
|||||||||||
48 |
|
Транспортні засоби |
Навчати називати транс-портні засоби, розповідати про міський транспорт, яким користуються люди, формувати навички читан-ня, письма, аудіювання, діа-логічного й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с.147 )
|
Ступені порівняння прикметників (повторення). РЗ, впр. 3 (с. 79) |
Halten (hat gehal ten), direkt,das Motorrad(-″-er), die U-Bahn (-en), die Straßenbahn (-en), das Taxi (-s), der Trolleybus (-se), der Verkehr, das Verkehrsmittel (-),die Linie (der Bus Linie…). Впр.2,3 (с. 147); РЗ, впр. 2 (с.72) |
Впр. 5 (с. 147); РЗ, впр. 4 (с.72) |
|
Впр. 4 (с. 147), 6 (с.148)
|
РЗ, впр.5 (с. 72)
|
Впр.5 (веб-сайт) (с.147); РЗ, впр. 1 (веб-сайт) , 5 (с.79) |
||||||
49 |
|
Тематичне оцінювання. Тест 8 |
|
Тестова робота № 8 ( Тестовий зошит, с. 35- 38 )
|
|||||||||||||
Тема 9 : Природа і довкілля (Уроки 50-55) |
|||||||||||||||||
50 |
|
Наші тварини |
Навчати називати свійських і диких тварин, розповідати про тварин, що живуть в Україні, формувати навички читання, письма й моноло-гічного мовлення |
Впр. 1 (с. 150) |
|
Angst haben, der Urwald (-″-er),die Schlange (-n) . Впр. 2, 3 (с. 150); РЗ, впр. 2 (с.74) |
Впр.4 (с.151); РЗ, впр, 4 (с.74 ) |
РЗ, впр. 1 (с. 74) |
Впр. 5,6 (с. 151 ) |
РЗ, впр. 5 (с. 74)
|
РЗ, впр. 3 (веб-сайт), 5 (с. 74)
|
||||||
51 |
|
Частини тіла тварин |
Навчати називати частини тіла тварин, описувати тва-рин, формувати навички читання,аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 152) |
Множина іменників (повторення). Впр. 2 (с. 153) |
Die Schnauze (-n), der Schwanz (-″-e), der Schnabel (-″-), der Flügel (-), die Kralle (-n), die Flosse(-n), die Pfote (-n), das Horn (-″-er), der Rüssel (-), das Fell, die Feder (-n), der Stachel (-n). Впр. 1(с. 152 ), 2 (c.153); РЗ, впр. 2 (с.75)
|
Впр. 4(с.153), 5 (с.154); РЗ, впр. 3 (с. 75) |
Впр. 3 (с. 153 ); РЗ, впр. 1, 2 (с.75) |
Впр. 6,7 (с. 154) |
РЗ, впр.4 (с.75) |
Впр.1(веб-сайт) (с.152); РЗ, впр. 4 (с.75) |
||||||
52 |
|
Ландшафти |
Навчати називати й опи- сувати ландшафти, порів-нювати географічні об′єкти, формувати навички читан-ня, письма, аудіювання й монологічного мовлення |
Впр. 1,2 (с.158) |
Ступені порівняння прикметників (повторення). Впр. 5. 6 (с.160); РЗ, впр. 4 (с. 77) |
Das Gebirge(-),der See (-n), das Tal (-″-er), der Bach (-″-е), die Insel (-n), der Hügel (-), vielfaltig, niedrig, sich befinden (hat sich befinden). Впр. 2,3 (с.158), 4а (веб-сайт) (с.159);РЗ, впр.2 (с. 77) |
Впр.4 b(с.159) |
РЗ, впр,3 (с.77) |
Впр.4а (с.159), 5,6 (с.160 |
Впр.6 (с.160) |
Впр.4а(веб-сайт) (с.159), 6 (с. 160); РЗ, впр. 1 (веб-сайт), 4 (с.77) |
||||||
№ уроку
|
Дата |
Підтема |
Мета |
Вправи на розвиток лінгвістичних компетенцій |
Вправи на розвиток мовленнєвих компетенцій |
Домашнє завдання
|
|||||||||||
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний
матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
|||||||||||
53 |
|
Яка погода? |
Навчати описувати погоду різних пір року, розуміти інформацію в прогнозі погоди, складати прогноз погоди, формувати навички читання, письма,аудіюван-ня й монологічного мов-лення |
|
Безособовий займенник «es». Впр. 3 (с. 161) |
Das Gewitter (-), wolkig, neblig, sonnig, der Blitz(-е), der Donner, donnern(hat gedonnert), der Nebel (-), wehen (hat geweht), steigen (ist gestiegen), fallen (ist gefallen). Впр. 2 (с. 161); РЗ, впр. 1-3 (с. 78) |
Впр. 4а, 6 (с. 162) |
Впр. 5 (веб-сайт) (с.162); РЗ, впр.4 (с. 78) |
Впр. 1 (с. 161), 4 b (с.162)
|
Впр. 7(с. 163); РЗ, впр.5 (с. 78)
|
Впр 4а, 5 (веб-сайт) (с.162),7 (с.163); РЗ, впр. 5 (с. 78) |
||||||
54 |
|
Ми та природа |
Навчати висловлювати своє ставлення до природи, проводити опитування однокласників за темою, формувати навички читан-ня, письма, аудіювання, діалогічного й монологічного мовлення
|
Впр.1 (с.164 ) |
|
Der Strauch (-″-er), riechen (hat gerochen), das Nest (-er), das Schneeglöckchen (-), das Maiglöckchen (-), das Reh (-е). Впр.2,3 (с. 164); РЗ,впр, 1 (с. 79) |
Впр. 4 b(с.165)
|
РЗ, впр. 2 (с. 79) |
Впр.4а (с.164), 5 (с.165) |
РЗ,впр. 4 (с. 79) |
РЗ,впр.3(веб-сайт), 4 (с.79) |
||||||
55 |
|
Тематичне оцінювання. Тест 9 |
|
Тестова робота № 9 (Тестовий зошит, с. 39 – 40 ) |
|||||||||||||
Тема 10 : Німеччина й Україна (Уроки 56 - 61 )
|
|||||||||||||||||
56 |
|
Планувати подорож |
Навчати розповідати про планування подорожі, висловлювати свою згоду чи незгоду щодо цілі подорожі, формувати навички читання, письма , аудіювання й діалогічного мовлення |
Впр. 1 (с. 168) |
Словотвір: складні слова. Впр. 2 (с. 168) Геграфічні назви. Впр. 3а (с. 168), 3b, 4 (с. 169) |
Das Reiseziel (-е), die Klassenfahrt (-en), die Jugendherberge (-n), reservieren ( hat reserviert) vorschlagen (hat vorgeschlagen). Впр.2 (с. 168); РЗ, впр, 1 (с. 82)
|
Впр.3а (с. 168) |
РЗ, впр.2 (с. 82) |
Впр. 3а(с.168), 4,5 (с. 169) |
РЗ, впр.4 (с. 82) |
РЗ, впр. 3 (веб-сайт), 4 (с.82) |
||||||
|
|||||||||||||||||