8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Календарно-тематичне планування з німецької мови ( як друга іноземна) для 7 класу за підручником "Hallo,Freunde!"Сотникової та Білоусової

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з німецької мови як другої іноземної (третій рік навчання) для 7 класу за підручником "Hallo,Freunde!" Сотникової та Білоусової
Перегляд файлу

    

  

уроку

 

 

 

 

  Дата

 

   Підтема

 

                  Мета

      Вправи на розвиток  лінгвістичних  компетенцій

        Вправи на розвиток  мовленнєвих  компетенцій

 

  Домашнє

завдання

 

 

 

 

                                          Фонетичний

                                              матеріал

                              Граматичний

                                  матеріал

                           Лексичний

                   матеріал

                    Читання

              Аудіювання

          Мовлення

     Письмо

 

 Тема  6 : Свята і звичаї       (Уроки 33- 38 )

 

   33

 

Різдво та

Новий рік

Навчати розповідати про традиції святкування Різдва та Нового року в Німеччині та Україні, писати вітальну листівку  до Різдва, форму-вати навички читання, пись-ма, аудіювання, діалогічного й монологічного мовлення

Впр. 2  (с.98 )

 

Впр. 1 (с.100)

 

Der Leserbrief (-e), die Glückwunsch-karte (-n), heilich, derselbe,das Fami-lienfest (-e),der Weihnachtsbaum

(-″- е), Silvester,das Feuerwerk (-е),die Party (-s), Alles Gute im neuen Jahr!, Guten Rutsch ins  neue Jahr!.

Впр.1 (с.98), впр.2 (с.100);

РЗ,впр.2 (с.49),

впр. 1 (с.50)

Впр.3

( с. 98);

 

Впр.3 (с.101);

 

РЗ, впр. 2 (с.50)

РЗ,впр. 1 (с.49);

РЗ, впр. 1 (с. 50)

Впр. 4,6

(с. 99);

Впр. 4 (с.101 )

Впр. 5,7 (с. 99);

РЗ, впр.3,4

(с.49);

Впр. 5 (с.101 );

 

 

Впр.3 (веб-сайт)

(с.98),

 7 (с.99 );

РЗ, впр. 3,4 (с.49);

Впр.2(веб-сайт) (с.100),

5 (с.101);

РЗ, впр.3 (веб-сайт),

4 (с.50)

   34

 

Карнавал

Навчати описувати карна-вальні костюми, розповідати про святкування карнавалу  в Німеччині, формувати навички читання, письма, монологічного й діалогічного мовлення

Впр.1 (с.102 )

Словотвір:

складні слова

Впр.1(с.102)


Зворотні дієслова

.Впр. 3 (с.102),  4 (с.103)

Der Karneval (-е/-s), der Fasching, die Fastnacht, das Kostüm  (-е),die Kappe (-п),der Umzug (-″-е),sich verkleiden (hat sich verkleidet).

Впр.2 (с.102);

РЗ, впр.1 (с.51)

Впр.5(с.103);

РЗ, впр, (с.51)

 

Впр.3 (с.102). 6,7

(с.104 )

РЗ,впр. 44 (с. 51)

РЗ,впр.2 (веб-сайт),

4 (с.51)

  35

 

Великдень

Навчати називати символи різних свят, розповідати про традиції святкування Великодня, формувати навички читання, аудіювання й діалогічного мовлення

Впр. 1, 2 (с.105)

Складносурядне речення: сполучники «und», «aber»,

«oder»,  «denn».

Впр.4 (с.105), 5 (с.107);

РЗ, впр.3 (с.52)

Der Osterhase (-n),

das Osterei (-er),

verstecken

(hat versteckt ),

bemalen (hat bemalt),

Eier legen (hat

gelegt).

 

Впр.3 (с.105)

Впр.4 (с.105);

РЗ, впр. 2 (с.52)

РЗ, впр. 1 (с. 52)

Впр.6 (с.107)

 

РЗ, впр. 3 (с.52)

 

 


                                                                                                             

 

    

  

уроку

 

 

 

 

  Дата

 

   Підтема

 

                  Мета

      Вправи на розвиток  лінгвістичних  компетенцій

        Вправи на розвиток  мовленнєвих  компетенцій

 

  Домашнє

завдання

 

 

 

 

                                          Фонетичний

                                              матеріал

                              Граматичний

                                  матеріал

                           Лексичний

 

  матеріал

                    Читання

              Аудіювання

          Мовлення

     Письмо

    36

 

Мій день народження

Навчати називати дату народження, розповідати про подарунки до дня на-родження, писати запро-шення на день народження,  формувати навички читан-ня, письма, аудіювання, діа-логічного й монологічного мовлення

Впр. 1 (с.108 )

 

 

Порядкові числівники. Впр. 2 (с. 108)

Іменники в давальному відмінку (повторення). Впр. 5 (с. 109)

Einladen (hat eingeladen),

prima

РЗ, впр. 3 (с.53)

Впр. 3 (с. 108), 6 (веб-сайт)  (с.109);

РЗ, впр. 1 (с. 53)

Впр. 2-4

(с. 108),

5,7 (с.109)

 

РЗ, впр.4

(с. 53)

 

 

 

Впр.6 (веб-сайт)

(с.109);

РЗ, впр.2(веб-сайт),

4 (с.53)

    37

 

Улюблені свята

Навчати  розповідати  про улюблені свята, писати вітальну листівку до свята, формувати навички читан-ня, письма, монологічного й діалогічного мовлення

Впр.1 (с.110 )

 

Das Lieblingsfest

(-е), Frohe Weihnachten!,Fröhliche Ostern!, Viel Glück!.

Впр. 2 (с.110), 4 (с.111); РЗ, впр. 3 (с.55)

Впр.2, 3 (с.110);

РЗ, впр, 1,2 (с. 54)

 

Впр.5 (с.111)

РЗ,впр. 4 (с. 55)

РЗ,впр.4  (с.55)

    38

 

Тематичне оцінювання. Тест  6

 

 

Тестова робота № 6 (Тестовий зошит, с. 31-32 )

 

Тема 7 : Житло    (Уроки 39-44 )

 

    39

 

Моє житло

Навчати називати примі-щення у квартирі та розпо-відати про їхнє призначення, формувати навички ауді-ювання, письма й діало-гічного мовлення

Впр. 1 (с. 114)

 

Die Wohnung (-еn),

das Arbeitszimmer (-),

das Badezimmer (-),

das Esszimmer (-),

das Kinderzimmer (-),

das Schlafzimmer (-),

das Wohnzimmer (-),

der Flur (-е), der Bal-kon (-s/-е), die Küche

(-n), das WC(-s) / die Toilette (-n).  

Впр. 2 (с.114),3 (с.115); РЗ, впр.1-3 (с.58)

 

Впр.4 (с.115)

Впр. 3,5,6 (с.115)

РЗ, впр.4 (с. 58)

РЗ, впр. 3 (веб-сайт), 4 (с.58)

 

 

    

  

уроку

 

 

 

 

  Дата

 

   Підтема

 

                  Мета

      Вправи на розвиток  лінгвістичних  компетенцій

        Вправи на розвиток  мовленнєвих  компетенцій

 

  Домашнє

завдання

 

 

 

 

                                          Фонетичний

                                              матеріал

                              Граматичний

                                  матеріал

                           Лексичний

 

   матеріал

                    Читання

              Аудіювання

          Мовлення

     Письмо

    40

 

Де розташо-вані меблі?

Навчати називати  меблі, описувати кімнату  й розта-шування в ній меблів,   формувати навички читан-ня,  аудіювання, письма,  монологічного й діалогічного мовлення

Впр. 1 (с.116 )

 

 

Прийменники подвійного керування.

Впр.2-4 (с.117);

РЗ, впр. 3 (с.59)

Die Möbel (Pl.), das Regal (-е),der Sessel

 (-), das Sofa (-s), der Fernseher (-), der Fußboden(-″-),

der Gasherd (-е), die Kommode (-n), der Küchenschrank(-″-е),

das Nachttischchen(-),

der Teppich (-),  in der Ecke.

 

Впр. 1 (с. 116);РЗ, впр. 2а(с.59)

Впр. 5

 (с. 118))

РЗ, впр. 1 (с.59)

Впр. 2-4

(с. 117),

6 (с.118)

 

РЗ, впр.2 b

(с. 59)

 

 

 

Впр.1 (веб-сайт)

(с.116),

 5 (веб-сайт)(с.118);

РЗ, впр. 3 (с.59)

    41

 

Ми переїзд-жаємо

Навчати  розповідати  про переїзд, робити пропозиції щодо вмеблювання кварти-ри, формувати навички читання, письма, моноло-гічного й діалогічного мов-лення

 РЗ, впр.1 (с.61 )

Множина іменників (повторення).

РЗ, впр. 1 (с. 61)

Прийменники подвійного керування.

Впр.3,5 (с.122)

Der Umzug (-″-е),

Der Wagen (-),die Gardine (-n), der Kar-ton (-s), umziehen

 ( ist umgezogen).

Впр.1  (с.121); РЗ, впр.2 (с. 61)

Впр.2 (с.121), 4 (с. 122)

 

Впр.1,2 (с.121),3-5 (с.122)

РЗ,впр. 3 (с. 61)

РЗ,впр.3 (с.61)

    42

 

Мій будинок

Навчати називати типи будинків, розповідати про будинок своєї мрії, формувати навички читання, письма, аудію-вання, монологічного й діалогічного мовлення

Впр. 1 (с. 126)

Словотвір:

Складні слова. Впр. 2 (с. 126); РЗ, впр. 1 (с. 63)

Das  Einfamilienhaus

(-″-er), das Hochhaus

(-″-er),  der Keller (-), das Reihenhaus (-″-er),

 das Schloss (-″-er), 

 die Terrasse (-n),

der Wohnwagen (-).

Впр.2,3 (с.126); РЗ, впр. 1,2а (с.63)

Впр.5 (с.128)

Впр.3 ( с. 126)

Впр. 4 (с.127), 6, 7 (с.128)

РЗ, впр. 2b, 4 (с. 63)

 

РЗ, впр. 3 (веб-сайт), 4 (с. 63)

 

    43

 

Моя вулиця та мої сусіди

Навчати описувати вулицю  й  будинки на вулиці, розпо-відати про переваги та не-доліки будинків, формувати навички читання, письма, аудіювання й монологічного мовлення

Впр. 1 (с. 129)

 

Breit, eng,draussen, die Allee (-n), die Haltestelle (-n),die Gasse (-n), der Weg

(-е),der Vorteil (-е), der Nachteil (-е).

Впр.2а (с.129); РЗ, впр, 1 (с.64)

Впр. 3 (с.129), 4 (с.130)

РЗ, впр. 2(с. 64)

Впр.2b,

3 (с. 129), 5, 6 (с.131)

Впр.7 (с.131);

РЗ, впр.3,4 (с.64)

Впр.7

(с.131);

РЗ, впр. 4 (с.64)

     44

 

Тематичне оцінювання

Тест 7

 

                                        

                                                    Тестова робота № 7    ( Тестовий зошит,  с. 33-34)


  

    

  

уроку

 

 

 

 

  Дата

 

   Підтема

 

                  Мета

      Вправи на розвиток  лінгвістичних  компетенцій

        Вправи на розвиток  мовленнєвих  компетенцій

 

  Домашнє

завдання

 

 

 

 

                                          Фонетичний

                                              матеріал

                              Граматичний

                                  матеріал

                           Лексичний

                   матеріал

                    Читання

              Аудіювання

          Мовлення

     Письмо

 

 Тема 8 : Ми тут живемо       (Уроки 45-49 )

 

   45

 

У місті

Навчати називати заклади в місті й розповідати про їхнє призначення описувати якесь українське місто, формувати навички читан-ня, письма, діалогічного й монологічного мовлення

Впр.1  (с.136 )

 

 

Минулий час

Prateritum-

Впр. 3 (с. 137)

Модальне дієслово «können»: man kann,

Впр. 4 (с. 137)

Die Apotheke (-n), die Backerei (-en),die Bank (-en), der Brunnen (-), das Denkmal  (-″-er), das Hotel (-s),

die  Kirche (-n), das Museum (-en),  das  Eiscafe (-s), das Puppentheater (-),

das Stadion (-en),

der Zirkus (-se).

Впр. 1 (с.136), 5 (с.137); РЗ, впр.2,3 (с.68)

Впр. 6 (с.138)

 

Впр. 2

(с. 136), 3

 4 (с.137 )

Впр. 7 (с.138);

РЗ, впр.4

(с.68 )

 

 

Впр.1 (веб-сайт)

(с.136),

 7 (с.138 );

РЗ, впр. 1 (веб-сайт), 4 (с.68)

   46

 

План міста

Навчати описувати  місце знаходження різних об′єктів у місті, орієнтуватися за планом міста, формувати навички аудіювання, пись-ма,  діалогічного  й моно-логічного  мовлення

Впр.1 (с.139 )

Прийменники подвійного керування.

Впр. 1 (с. 139), 2b, 3 (с.140)

Der Bahnhof (-″-е),

die Ecke (-n),

gegenüber, die Post, der Stadtplan

(-″-e), die Straßen-kreuzung (-en).

Впр. 2а (с.140); РЗ, впр. 1,2 (с.69)

 

Впр. 4 (с.141)

Впр. 2, 3 (с.140). 5

(с.141 )

РЗ,впр. 3 (с. 69)

Впр.4(веб-сайт) (с. 141);

РЗ,впр. 3,

4 (с.69)

  47

 

Як пройти на вокзал?

Навчати запитувати про шлях у незнайомій місце-вості, описувати шлях, формувати навички  аудію-вання, письма,  діалогіч-ного й монологічного мов-лення

Впр. 1 (с.142)

 

Durch, die Fahr-bahn (-en), fremd,

geradeaus gehen,

die Straße entlang.

РЗ, впр. 1,2 (с.70)

 

Впр. 2 (с.142);

РЗ, впр. 1 (с. 70)

Впр.2 (с.142), 3 (с.143),4,5 (с.144)

РЗ, впр. 4 (с.70)

РЗ, впр. 3,4 (с.70)

 

 


                                                                                                             

                                                                                                          

 

 

 

 

 


 

 

 

 

    

  

уроку

 

 

 

 

  Дата

 

   Підтема

 

                  Мета

      Вправи на розвиток  лінгвістичних  компетенцій

        Вправи на розвиток  мовленнєвих  компетенцій

 

  Домашнє

завдання

 

 

 

 

                                          Фонетичний

                                              матеріал

                              Граматичний

                                  матеріал

                           Лексичний

 

   матеріал

                    Читання

              Аудіювання

          Мовлення

     Письмо

    57

 

Туристична база

Навчати описувати туристичну базу й розповідати про відпочинок там, писати рекламний проспект про місцевість,  формувати навички читан-ня, письма, аудіювання  й монологічного мовлення

 

 

Die Gegend (-en),

die Stadtmitte (-n),

der Blick (-е), der Diskoraum (-″-е),

die Lage, besichtigen (hat besichtigt).

Впр. 2 (с. 170); РЗ, впр. 1 (с. 83)

Впр. 3а (с.171); РЗ, впр. 4 (веб-сайт) (с. 83)

Впр.4 (с. 173)

Впр. 1

(с. 170),

3b(с.172)

 

Впр. 5 (с.173);

РЗ, впр. 2,3 (с.83)

Впр.3а (веб-сайт)

(с.171);

 РЗ, впр. 3,4 (веб-сайт) (с.83)

   58

 

Німецькі міста

Знайомити з визначними місцями Німеччини, навчати розповідати про екскурсію містом, формувати навички читання, письма, аудію-вання й монологічного мовлення

 Впр. 1а (с. 174)

Словотвір: утворення прик-метників від назв міст.

Впр.4 (с. 175);

РЗ, впр. 1 (с.84)

Der Dom ( -e), der Stadtrundgang (-″-e),

die Stadtrundfahrt  (-en), die Gemalde-galerie (-n).

Впр . 2,3 (с. 174);

РЗ, впр. 2a (с.84)

Впр 6 (с. 175)

Впр. 5 (с. 175)

Впр.7 (с.176)

РЗ,впр. 2b,3  (с. 84)

Впр.5 (веб-сайт) (с.175);

РЗ,впр.3 (с.84)

    59

 

Моя Батьківщина

Навчати  розповідати про  свою Батьківщину, називати міста й визначні місця, роз-повідати про подорож укра-їнськими містами, форму-вати навички читання, пись-ма, монологічного  мов-лення

Впр. 1а (с. 177)

 

Das Herz (-en), der Oberste Rat, zugleich,kennen lernen

( hat kennen  gelernt).

Впр. 2 (с.177); РЗ, впр. 1 ( с. 85)

 

Впр.3 (с.177), 4 (с. 178)

 

Впр. 5 (с.178)

Впр. 6 (с.178);

РЗ, впр. 3  (с. 85)

 

 Впр. 6 (с. 178);

РЗ, впр. 2 (веб-сайт), 3  (с. 85)

 

    60

 

Наші столиці

Навчати називати визначні місця Берліна й висловлювати своє ставлення до них, розповідати про столицю України, формувати навички читання, аудіювання, письма й монологічного мовлення

Впр. 1 (с. 170)

 

Die Katedrale (- n),

die Staatsoper (-n),

das Wahrzeichen (-),

die Weltzeituhr, be-wundern (hat bewundert).

Впр. 2 (с. 179); РЗ, впр. 1 (с. 86)

Впр. 3,4 (с.180)

РЗ, впр. 1(с. 86)

Впр.2,

 (с. 179), 5, 6 (с.181)

РЗ,

впр. 2,3 (с.86)

Впр.2 (веб-сайт)

(с.179);

РЗ, впр. 3 (с.86)

     61

 

Тематичне оцінювання

Тест 10

 

                                        

                                                    Тестова робота № 10    ( Тестовий зошит,  с. 41 - 42)

 

 

     62

 

Контроль мовлення

 

                                        

                                                   

     63

 

Контроль читання

 

 

     64

 

Контроль аудіювання

 

 

     65

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

  

уроку

 

 

 

 

  Дата

 

   Підтема

 

                  Мета

      Вправи на розвиток  лінгвістичних  компетенцій

        Вправи на розвиток  мовленнєвих  компетенцій

 

  Домашнє

завдання

 

 

 

 

                                          Фонетичний

                                              матеріал

                              Граматичний

                                  матеріал

                           Лексичний

 

   матеріал

                    Читання

              Аудіювання

          Мовлення

     Письмо

    48

 

Транспортні засоби

Навчати називати транс-портні засоби, розповідати про міський транспорт, яким користуються люди,  формувати навички читан-ня, письма, аудіювання, діа-логічного й монологічного мовлення

Впр. 1 (с.147 )

 

Ступені порівняння прикметників (повторення).

РЗ, впр. 3 (с. 79)

Halten (hat gehal ten),

direkt,das Motorrad(-″-er), die U-Bahn (-en), die Straßenbahn (-en),

das Taxi (-s), der Trolleybus (-se), der Verkehr, das Verkehrsmittel (-),die Linie (der Bus  Linie…).

Впр.2,3 (с. 147); РЗ, впр. 2 (с.72)

Впр. 5

 (с. 147);

РЗ, впр. 4  (с.72)

 

Впр. 4

(с. 147),

6 (с.148)

 

РЗ, впр.5

(с. 72)

 

 

Впр.5 (веб-сайт)

(с.147);

 РЗ, впр. 1

(веб-сайт) , 5  (с.79)

     49

 

Тематичне оцінювання. Тест 8

 

Тестова робота № 8  ( Тестовий зошит, с. 35- 38 )

 

 

                                                                                                                                         Тема 9 : Природа і довкілля  (Уроки  50-55)

     50

 

Наші тварини

Навчати називати  свійських і диких тварин, розповідати про тварин, що живуть в Україні,  формувати навички читання, письма й моноло-гічного  мовлення

Впр. 1 (с. 150)

 

Angst haben, der Urwald (-″-er),die Schlange (-n) .

Впр. 2, 3 (с. 150); РЗ, впр. 2 (с.74)

Впр.4 (с.151);

РЗ, впр, 4 (с.74 )

РЗ, впр. 1 (с. 74)

Впр. 5,6 (с. 151 )

РЗ, впр. 5 (с. 74)

 

РЗ, впр. 3 (веб-сайт), 5 (с. 74)

 

     51

 

Частини тіла тварин

Навчати  називати частини тіла тварин, описувати тва-рин, формувати навички читання,аудіювання,  письма, діалогічного  й монологічного мовлення

Впр. 1 (с. 152)

Множина іменників (повторення).

Впр. 2 (с. 153)

Die Schnauze (-n), der Schwanz (-″-e), der Schnabel (-″-), der Flügel (-),  die Kralle (-n), die Flosse(-n), die Pfote (-n), das Horn (-″-er), der Rüssel (-), das Fell, die Feder (-n), der Stachel (-n).

Впр. 1(с. 152 ), 2 (c.153); РЗ, впр. 2

 (с.75)

 

Впр. 4(с.153), 5 (с.154); РЗ, впр. 3 (с. 75)

Впр. 3

(с. 153 );

РЗ, впр. 1, 2 (с.75)

Впр. 6,7 (с. 154)

РЗ, впр.4 (с.75)

Впр.1(веб-сайт)

(с.152);

РЗ, впр. 4 (с.75)

     52

 

Ландшафти

Навчати називати й опи-

сувати ландшафти, порів-нювати географічні об′єкти,  формувати навички читан-ня, письма, аудіювання й монологічного мовлення

Впр. 1,2 (с.158)

Ступені порівняння прикметників (повторення). Впр. 5. 6 (с.160);

РЗ, впр. 4 (с. 77)

Das Gebirge(-),der See (-n), das Tal  (-″-er), der Bach (-″-е), die Insel (-n), der Hügel (-), vielfaltig, niedrig,  sich befinden  (hat sich befinden).

Впр. 2,3 (с.158), 4а (веб-сайт) (с.159);РЗ, впр.2 (с. 77)

Впр.4 b(с.159)

РЗ, впр,3 (с.77)

Впр.4а (с.159), 5,6 (с.160

Впр.6 (с.160)

Впр.4а(веб-сайт) (с.159), 6

 (с. 160);

 РЗ, впр. 1 (веб-сайт), 4 (с.77)

    

  

уроку

 

 

 

 

  Дата

 

   Підтема

 

                  Мета

      Вправи на розвиток  лінгвістичних  компетенцій

        Вправи на розвиток  мовленнєвих  компетенцій

 

  Домашнє

завдання

 

 

 

 

                                          Фонетичний

                                              матеріал

                              Граматичний

                                  матеріал

                           Лексичний

 

   матеріал

                    Читання

              Аудіювання

          Мовлення

     Письмо

    53

 

Яка погода?

Навчати описувати погоду різних пір року, розуміти інформацію в прогнозі погоди, складати прогноз погоди, формувати навички читання, письма,аудіюван-ня  й монологічного мов-лення

 

Безособовий займенник «es».

Впр. 3 (с. 161)

Das Gewitter (-), wolkig, neblig, sonnig,

der Blitz(-е), der Donner, donnern(hat gedonnert), der Nebel (-), wehen (hat geweht), steigen (ist gestiegen), fallen  (ist gefallen).

Впр. 2 (с. 161); РЗ, впр. 1-3 (с. 78)

Впр. 4а, 6 (с. 162)

Впр. 5 (веб-сайт)  (с.162);

РЗ, впр.4 (с. 78)

Впр. 1

(с. 161),

4 b (с.162)

 

Впр. 7(с. 163);

РЗ, впр.5

(с. 78)

 

 

Впр 4а, 5 (веб-сайт)

(с.162),7

(с.163);

РЗ, впр. 5 (с. 78)

    54

 

Ми та природа

Навчати  висловлювати своє ставлення до природи, проводити опитування однокласників за темою, формувати навички читан-ня, письма, аудіювання, діалогічного й монологічного  мовлення

 

Впр.1 (с.164 )

 

Der Strauch (-″-er), riechen  (hat gerochen), das Nest

(-er),  das Schneeglöckchen (-),

das Maiglöckchen (-),

das Reh (-е).

Впр.2,3 (с. 164); РЗ,впр, 1 (с. 79)

Впр. 4 b(с.165)

 

РЗ, впр. 2 (с. 79)

Впр.4а (с.164),

5 (с.165)

РЗ,впр. 4 (с. 79)

РЗ,впр.3(веб-сайт), 4 (с.79)

     55

 

Тематичне оцінювання. Тест  9

 

Тестова робота № 9 (Тестовий зошит, с. 39 – 40 )

 

           Тема 10 :  Німеччина   й   Україна      (Уроки  56 - 61 )

 

     56

 

Планувати подорож

Навчати розповідати про планування подорожі, висловлювати свою згоду чи незгоду щодо цілі подорожі, формувати навички читання, письма , аудіювання й діалогічного мовлення

Впр. 1 (с. 168)

Словотвір: складні слова. Впр. 2 (с. 168)

Геграфічні назви.

Впр. 3а (с. 168), 3b, 4 (с. 169)

Das Reiseziel (-е),

die Klassenfahrt (-en),

die Jugendherberge (-n), reservieren ( hat reserviert) vorschlagen

(hat vorgeschlagen).

Впр.2 (с. 168); РЗ, впр, 1 (с. 82)

 

 

Впр.3а (с. 168)

РЗ, впр.2 (с. 82)

Впр. 3а(с.168), 4,5 (с. 169)

РЗ, впр.4 (с. 82)

РЗ, впр. 3 (веб-сайт), 4 (с.82)

 

 

 

docx
Додано
25 квітня
Переглядів
113
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку