Урок-рольова гра на тему «Wir feiern den Geburtstag»
6 клас
Практична ціль: розвиток комунікативних навичок та вмінь в навчальній ситуації «Ми святкуємо день народження »
Навчальні задачі уроку:
Розвиваючі задачі уроку:
Виховні задачі уроку:
Мотивація:
Обладнання:
ХІД УРОКУ
I. Початковий етап уроку.
1. Привітання. Введення в тему уроку:
Учитель: Ich freue mich euch zu sehen. Kinder, es gibt viele Feiertag, viele Feste, z.B., Weihnachten, Neujahr, und andere. Aber jedes Kind freut sich auf seinen Geburtstag. Wir haben heute eine ungewöhnliche Stunde. Wir haben einen Feiertag. Heute hat У1 ihren (seinen) Geburtstag und lädet ihre (seine) Gäste ein. Heute haben wir so viele Gäste. Begrüssen wir unsere Gäste! Wollen wir singen!
(Діти співають пісню «Guten Tag»)
Guten Tag! Guten Tag! Hallo! Wie geht's? / 2p
Danke! Prima! Gut! / 3p
Tschus! Auf Wiedersehen!
2. Повідомлення цілей та задач уроку.
(Вчитель пропонує розповісти учням, що вони будуть робити на уроці німецької мови)
Вчитель: Richtig! Sehr gut!
Wir spielen und lernen im Spiel. Unser Spiel heisst “Der Geburtstag”.
Вчитель озвучує ціль уроку: Das ist unser Plan:
1.Die Vorbereitung zum Geburtstagsfest: wir gehen einkaufen, wir decken den Tisch,wir backen einen Kuchen.
2. Der Empfang der Gäste.
3. Geschenke.
4. Geburtstagswünsche.
5. Tanzen und Singen.
3. Розподіл ролей, необхідних для створення ігрової ситуації.
Вчитель: Wir teilen unsere Rollen ein.
Wer ist das Geburtstagkind?
Wer will sein Freund sein?
Ich bin die Mutter.
II. Фонечна зарядка.
(Діти починають руханку та співають пісню)
Відео для фізкультхвилинки «Brüderchen, komm tanz mit mir».
(Вчитель разом з дітьми виконують руханку)
III. Die Einladungen zum Geburtstag
Вчитель: Vor dem Geburtstagfest bekommen alle Gäste die Einladungen.
Wir haben auch unsere Einladungen gemacht. Lest, bitte, eure Einladungen vor!
Учні зачитують написані ними яскраво оформлені запрошення на день народження:
Lieber Freund!
Ich habe am Montag Geburtstag
und lade dich zum Geburtstagsfest
ein. Wir spielen. Dann essen wir.
Komm bitte um 10 Uhr.
Dein(е)… .
IV. Hören
(Діти слухають записи. Потім виконують ряд завдань )
(Додаток 1)
V. Формування вмінь складати діалоги та вмінь вести діалог
(Учні за поданим зразком складають діалог. Потім декілька пар можуть їх розіграти)
(Додаток 2)
2. Ситуація «МИ накриваємо на стіл»
Вчитель вводить учнів у ситуацію.
Wir haben jetzt alle nötige Lebensmittel und können den Tisch decken. Das Geburtstagskind und sein Freund helfen der Mutter den Festtisch decken.
(Учні використовуючи муляжі столових приборів та посуду, накривають на стіл та називають дані предмети німецькою мовою)
У.1: Ich lege auf den Tisch Gabeln, Messer, Löffeln.
У.2: Ich stelle auf den Tisch Tassen und Untertassen, die Teekanne.
VI. Wann haben deine Verwandten Geburtstag?
(Кожен з учнів повинен буде записати на окремих аркушах дати народження своїх родичів а потім по черзі їх озвучити та прикріпити на роздруковану картинку)
VII. Формування вмінь використовувати фрази мовленнєвого етикету в ситуаціях: прийом гостей, вручення подарунків, привітання.
1. Закріплення граматичних знань з теми «Відмінювання іменників».
(Вчитель пропонує учням згадати артиклі іменників та як вони відмінюються
Учні повторюють граматичне правило )
2. Ситуація «Зустріч гостей та вручення подарунків
Вчитель: Unsere Gäste sind schon da!
Sie gratulieren dem Geburtstagskind und schenken ihm Geschenke.
(Учні виймають із пакета подарунки та називають їх за зразком
“ Ich gratuliere dir zum Geburtstag und schenke dir einen…, eine…, ein… . )
3. Ситуація «Привітання»
Вчитель: Wir wünsche dem Geburtstagskind alles Gute!
Kinder! Eure Wünsche zum Geburtstag, bitte!
(Учні, які сидять за святковий стіл, промовляють привітання імениннику)
У.1: - Guten Tag, K.! Ich gratuliere dir zum Geburtstag. Ich wünsche dir alles Gute.
Geburtstagskind: - Danke schön!
У.2: -Viel Glück!
G: - Danke schön!
У.3: - Bleibe immer munter und gesund!
G: -Vielen Dank!
(Кожен з учнів заздалегідь отримав кекс, на якому він повинен написати одним словом побажання своєму товаришу на день народження. На дошці висить великий паперовий торт, на який учнів по черзі читають та прикріплюють свої побажання. Так отримуємо святковий торт з кексами-побажаннями ).
(Всі учні хором співають пісню “Zum Geburtstag viel Glück”)
VIII. Заключний етап уроку
1. Домашнє завдання
2. Рефлексія.
(Вчитель пропонує учням виразити своє відношення до уроку за допомогою кольорових святкових повітряних кульок –червона кулька – урок сподобався, жовта кулька – не сподобався та подарувати їх іменинникові. Учні обирають повітряну кульку та дарують)
3. Підведення підсумків уроку.