№ |
Зміст уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Говоріння |
Домашнє завдання |
|
25 |
11 СЕМЕСТР:Шкільне життя Тема:Шкільні предмети та оцінки |
С.95 |
|
Впр.3 с.95 |
Впр.5 с.96 |
Вапр.6 с.96 |
Впр.1,2,6,7 с.95-96 |
Впр.8 с.96 |
|
|
26 |
Який твій улюблений предмет? |
С.97 |
Антоніми |
Впр.3 с.98 |
Впр.1 с. 97 |
Впр.3 с.98 |
Впр.2,3,4,5 с.97-99 |
Впр.6 с.99 |
|
27 |
Це наш клас |
С.103 |
|
Впр.3 с.103-104 |
Впр.1 с.103 Впр.4 с.104 |
Впр.3 с.104 |
Впр.2 с.103 Впр.5 с.104 |
Вапр.6 с.104 |
|
28 |
Мої шкільні друзі |
С.105 |
Підрядні речення часу |
Впр.3 с. 105-106 |
|
Впр.5 с.107 |
Впр.1,2,4 с.105-106 |
Впр.7 с.107 |
|
29 |
Мої плани на майбутнє |
С.108 |
Професії Множина іменників |
Впр.4 с.109 |
Впр.1 с.108 |
Впр.6 с.110 |
Впр.2,3,4 с.108-109 Впр.5,6 с.110 |
Впр.7 с.110 |
|
30 |
Тематичне оцінювання Тест 4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
Тема: Подорож. Планувати подорож. Складання діалогів. |
С.117 |
Географічні власні назви |
|
Впр.3 с.117-118 Впр.5 б с.120 |
|
Впр.1,2,4,5,6 с.117-120 |
Впр.8 с.120 |
|
32 |
Підготовка до подорожі. Подорожі в числах. |
С.121 С.127 |
Складні іменники Числа в процентах |
Впр.3 с.127 |
Впр.1 с.121 Впр.4 с.122 Впр.6 с.130 Впр.1 с.127 |
Впр.7 с.123 |
Впр.2,3,,5,6 с.121-123 Впр.2,4,5,7 с. 127-130 |
Впр.8 с.123
Впр.8 с.130 |
|
33 |
Види транспорту. На вокзалі. |
С.131 С.124 |
Числівники |
Впр.3 с.133 |
Впр.1 с.131 Впр.2,3.5 с.124-126 |
|
Впр.2,3,,5,6 с. 131-134 Впр.1,4,6 с.124-126 |
Впр.7 с.134
Впр.7 с.126 |
|
34 |
Тематичне оцінювання Тест 5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
35 |
Тема: Німеччина. Німеччина- країна та люди. Німецькі міста. |
С.142 С.146 |
Підрядні речення з “dass” Особливі форми відмінювання іменників Множина іменників |
Впр.3 с.143-144 Впр.5 с.148 |
Впр.1,5 с.142,145
Впр.1,3 с.146-147 |
Впр.4 С.147 |
Впр.2,3,4,6 с.142-145 Впр.1,3,5,6 с.146-149 |
Впр.7 с.145 Впр.7 с.149 |
|
36 |
Австрія. Швейцарія. |
С.150 С.153 |
Підрядні зясувальні речення |
Впр.3,4 с.150-151 Впр.3 с.153 |
Впр.1 с.150 Впр.5 с.154 |
Впр.5 с.152 |
Впр.2,3 с.150-151 Впр.1,2,4,5 с.153-154 |
Впр.6 с.152 Впр.6 с.154 |
|
37 |
Екскурсія Берліном. Ліхтенштейн. Люксембург. |
С.155 С.159 |
Складні іменники |
Впр.4 с.156-157 Впр.3 с.159-160 |
Впр.1,3 с.155 Впр.1,2 с.159 |
|
Впр.2 с.155 Впр.5,6 с.157-158 Впр.3,4 с.159-160 |
Впр.7 с.158 Впр.5 с.160 |
|
38 |
Тематичне оцінювання Тест 6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
39 |
Тема: Україна. Моя Батьківщина і я. Ознайомлення з новою лексикою. |
С.165 |
Складносурядні сполучники “deshalb” “darum” |
Впр.5 с.166 |
Впр.1 с.165 |
Впр.4 с.165 |
Впр.2,3,4,6 с.165-167 |
Впр.8 с.167 |
|
40 |
Україна-країна та люди. Бесіда.Складання діалогів |
С.168 |
Національності:однина і множина |
Впр.3 с.169 |
Впр.1 ,3 с.168-169 |
|
Впр.2 с.168 Впр.4,5 с.170 |
Впр.6 с.170 |
|
41 |
Українські міста.Розвиток навичок мовлення |
С.171 |
Підрядні речення з “dass” |
|
Впр.1,4 с.171-172 |
|
Впр.2,3,5,6 с.171-172 |
Впр.7 с.172 |
|
42 |
Київ-столиця України |
С.173 |
Однина і множина іменників |
Впр.3 с.173-174 |
Впр.1,5 с.173-174 |
Впр.6 с.175 |
Впр.2,4 с.173-174 |
Впр.7 с.175 |
|
43 |
Київ. Найцікавіші міста України |
С.176 |
|
Впр.3 с.177-178 |
|
|
Впр.1,2,4,5 с.176-178 |
Впр.6 с.178 |
|
44 |
Тематичне оцінювання Тест 7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
45 |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
46 |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
47 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
48 |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
49 |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|