Календарно-тематичне планування з образотворчого мистецтва за підручником «Мистецтво. Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2023-2024 н.р.)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
|
|
Лясолька і Барвик у країні мистецтв. Малювання будиночку, де живуть мешканці країни Мистецтв, використовуючи штрихування (графічні матеріали). (с.6-7) |
|
|
|
Портретна галерея. Малювання улюбленого героя з казки «Пригоди Буратіно» (акварель). (с.10-11) |
|
|
|
Ліричні персонажі. Створення портрета казкового героя на повний зріст. Виконання одягу із природних матеріалів (сухі квіти, листочки, клей ПВА). (с.14-15) |
|
|
|
Людина і природа – єдині. Повторення: пейзаж, колорит. Створення пейзажу, передавання настрою моря (акварель). (с.18-19) |
|
|
05.10 |
Людина і природа – єдині (продовження). Малювання осіннього пейзажу. (с.22-23) |
|
6-7. |
12 19 |
Дружба та братерство – найбільше багатство. Повторення поняття фактура. Ліплення з пластиліну песика. (с.26-27) |
|
|
26 |
Героїзм у мистецтві. Поняття буквиця. Створення декоративної літери. (с.30-31) |
|
|
|
Богатирі в мультиплікації. Створення портрета Котигорошка. (с.34-35) |
|
10-11. |
|
Козацькому роду нема переводу. Перегляд фр. м/ф із серіалу «Козаки». Малювання веселих козаків з мультфільму (кольорові олівці, фломастери). (с.38-39) |
|
12. |
|
Наша слава, краса і велич. Поняття симетрія. Створення барельєфу «Дерево життя» (картон, пластилін) (с42-43) |
|
|
|
Новорічний калейдоскоп. Виготовлення новорічної листівки з витинанкою. (с.46-47) |
|
|
|
Новорічний калейдоскоп (продовження). Повторення поняття орнамент. Виготовлення ялинкової прикраси (олівець, клей ПВА). (с.50-51) |
|
|
|
Перевір свої досягнення. (с.53) |
|
|
|
*Резервний урок. |
|
ІІ семестр |
|||
|
|
Мандрівка у світ фантастики. Перегляд: малювання робота- художника. Зображення робота з простих форм для комп’ютерної гри (кольорові олівці) (с. 56-57). |
|
|
|
Мандрівка у світ фантастики (продовження). Фантастичні картини. Зображення композиції «Політ Карлсона над містом» (гуаш чи кольорові олівці, фломастери) (с. 60-61). |
|
|
|
Чарівні дива. Слухання: Г. Сасько «Крижаний палац Снігової Королеви». Зображення крижаного палацу Снігової Королеви (техніки за вибором) (с. 64-65). |
|
|
|
Чарівні дива (продовження). Архітектура. Мурал. Зображення фантастичного будинку (кольорові олівці, фломастери) (с. 68-69). |
|
|
|
У світі реального та уявного. Картини М. Приймаченко. Контрастні кольори. Зображення фантастичної тварини (гуаш) (с. 72-73). |
|
|
|
У світі реального та уявного (продовження). Стилізація. Створення іграшки — фантастичної тваринки (пластилін, глина, солоне тісто) (с. 76—77). |
|
|
|
Картинки з виставки. Художній музей. Перегляд: віртуальна екскурсія «Лувр» (фрагмент). Зображення або ліплення фантастичного персонажа з мультфільму, який найбільше сподобався (с. 80-81). |
|
|
|
Картинки з виставки (продовження). Натюрморт. Правила композиції. Створення фантастичного натюрморту (гуаш) (с. 84-85). |
|
|
|
Фантастичні пригоди у країні див. Декоративне зображення. Перегляд: мультфільм «Аліса» (фрагмент). Створення декоративного натюрморту «Запрошення до чаю» (фломастери або олівці) (с. 88-89). |
|
|
|
Політ фантазії. Відтінки кольору. Зображення фантастичного космічного пейзажу (гуаш) (с. 92-93). |
|
|
|
Гумор у мистецтві. Шарж. Створення шаржу «Веселий школярик» або «Весела школярочка» (кольорові олівці або фломастери) (с. 96—97). |
|
|
|
Гумор у мистецтві (продовження). Комікс. Створення коміксів до пісні «Грицю, Грицю, до роботи» (с. 100-101). |
|
|
|
Ляльки-іграшки в житті та мистецтві. Лялька-мотанка. Зображення ляльки ЛОЛ-сюрпризу (кольорові олівці, фломастери) (с. 104-105). |
|
|
|
Ляльки-іграшки в житті та мистецтві (продовження). Зображення своєї улюбленої іграшки (гуаш) (с. 108-109). |
|
|
|
Мистецька подорож до Європи. Ляльковий театр. Створення пальчикових ляльок (кольоровий папір) (с. 113-114). |
|
|
|
Мистецька подорож до Європи (продовження). Декорування кондитерських виробів. Перегляд: мультфільм «Цукор» (пісня «Джоні, Джоні». Ліплення морозива або тортика з морозива (пластилін) (с. 116-117). |
|
|
|
Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 118-119). |
|
|
|
*Резервний урок. |
|
|
|
Узагальнення знань учнів. Підсумок за рік. |
|
* На цих уроках учитель добирає матеріал на власний розсуд, відповідно до освітніх потреб учнів конкретного класу.
Вчитель _______ _______________