Календарно-тематичне планування з образотворчого мистецтва за підручником «Мистецтво. Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило (2020)» для 3 класу за програмою НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з образотворчого мистецтва за підручником «Мистецтво. Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило (2020)» для 3 класу за програмою НУШ
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування з образотворчого мистецтва за підручником «Мистецтво. Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2023-2024 н.р.)

https://vsimpptx.com/

№ уроку

Дата уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр

  1.  

 

Лясолька і Барвик у країні мистецтв. Малювання будиночку, де живуть мешканці країни Мистецтв, використовуючи штрихування (графічні матеріали). (с.6-7)

 

  1.  

 

Портретна галерея. Малювання улюбленого героя з казки «Пригоди Буратіно» (акварель). (с.10-11)

 

  1.  

 

Ліричні персонажі. Створення портрета казкового героя на повний зріст. Виконання одягу  із природних матеріалів (сухі квіти, листочки, клей ПВА). (с.14-15)

 

  1.  

 

Людина і природа – єдині. Повторення: пейзаж, колорит. Створення пейзажу, передавання настрою моря (акварель). (с.18-19)

 

  1.  

05.10

Людина і природа – єдині (продовження). Малювання осіннього пейзажу. (с.22-23)

 

6-7.

12

19

Дружба та братерство – найбільше багатство. Повторення поняття фактура. Ліплення з пластиліну песика. (с.26-27)

 

  1.  

26

Героїзм у мистецтві. Поняття буквиця. Створення декоративної літери. (с.30-31)

 

  1.  

 

Богатирі в мультиплікації. Створення портрета Котигорошка. (с.34-35)

 

10-11.

 

Козацькому роду нема переводу. Перегляд фр. м/ф із серіалу «Козаки». Малювання веселих козаків з мультфільму (кольорові олівці, фломастери). (с.38-39)

 

12.

 

Наша слава, краса і велич. Поняття симетрія. Створення барельєфу  «Дерево життя» (картон, пластилін) (с42-43)

 

  1.  

 

Новорічний калейдоскоп. Виготовлення новорічної листівки з витинанкою. (с.46-47)

 

  1.  

 

Новорічний калейдоскоп (продовження). Повторення поняття орнамент. Виготовлення ялинкової прикраси (олівець, клей ПВА). (с.50-51)

 

  1.  

 

Перевір свої досягнення. (с.53)

 

  1.  

 

*Резервний урок.

 

ІІ семестр

  1.  

 

Мандрівка у світ фантастики. Перегляд: малювання робота- художника. Зображення робота з простих форм для комп’ютерної гри (кольорові олівці) (с. 56-57).

 

  1.  

 

Мандрівка у світ фантастики (продовження). Фантастичні картини. Зображення композиції «Політ Карлсона над містом» (гуаш чи кольорові олівці, фломастери) (с. 60-61).

 

  1.  

 

Чарівні дива. Слухання: Г. Сасько «Крижаний палац Снігової Королеви». Зображення крижаного палацу Снігової Королеви (техніки за вибором) (с. 64-65).

 

  1.  

 

Чарівні дива (продовження). Архітектура. Мурал. Зображення фантастичного будинку (кольорові олівці, фломастери) (с. 68-69).

 

  1.  

 

У світі реального та уявного. Картини М. Приймаченко. Кон­трастні кольори. Зображення фантастичної тварини (гуаш) (с. 72-73).

 

  1.  

 

У світі реального та уявного (продовження). Стилізація. Створення іграшки — фантастичної тваринки (пластилін, глина, солоне тісто) (с. 76—77).

 

  1.  

 

Картинки з виставки. Художній музей. Перегляд: віртуальна екскурсія «Лувр» (фрагмент). Зображення або ліплення фанта­стичного персонажа з мультфільму, який найбільше сподобав­ся (с. 80-81).

 

  1.  

 

Картинки з виставки (продовження). Натюрморт. Правила композиції. Створення фантастичного натюрморту (гуаш) (с. 84-85).

 

  1.  

 

Фантастичні пригоди у країні див. Декоративне зображення. Перегляд: мультфільм «Аліса» (фрагмент). Створення декора­тивного натюрморту «Запрошення до чаю» (фломастери або олівці) (с. 88-89).

 

  1.  

 

Політ фантазії. Відтінки кольору. Зображення фантастично­го космічного пейзажу (гуаш) (с. 92-93).

 

  1.  

 

Гумор у мистецтві. Шарж. Створення шаржу «Веселий шко­лярик» або «Весела школярочка» (кольорові олівці або флома­стери) (с. 96—97).

 

  1.  

 

Гумор у мистецтві (продовження). Комікс. Створення комі­ксів до пісні «Грицю, Грицю, до роботи» (с. 100-101).

 

  1.  

 

Ляльки-іграшки в житті та мистецтві. Лялька-мотанка. Зображення ляльки ЛОЛ-сюрпризу (кольорові олівці, фломас­тери) (с. 104-105).

 

  1.  

 

Ляльки-іграшки в житті та мистецтві (продовження).

Зображення своєї улюбленої іграшки (гуаш) (с. 108-109).

 

  1.  

 

Мистецька подорож до Європи. Ляльковий театр. Створення пальчикових ляльок (кольоровий папір) (с. 113-114).

 

  1.  

 

Мистецька подорож до Європи (продовження). Декорування кондитерських виробів. Перегляд: мультфільм «Цукор» (пісня «Джоні, Джоні». Ліплення морозива або тортика з морозива (пластилін) (с. 116-117).

 

  1.  

 

Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 118-119).

 

  1.  

 

*Резервний урок.

 

  1.  

 

Узагальнення знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

* На цих уроках учитель добирає матеріал на власний розсуд, відповідно до освітніх потреб учнів конкретного класу.

Вчитель _______ _______________

docx
Додано
7 листопада 2023
Переглядів
1426
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку