Основи здоров’я
(за підручником І. Д. Беха, Т. В. Воронцової, В. С. Пономаренка, Є. В. Страшка)
1 година на тиждень
ІІ семестр
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
Соціальна складова здоров'я |
|||
14 |
Формування негативного ставлення до куріння та алкоголю. Практична робота. Моделювання ситуації звернення за телефонами довіри. |
|
|
15 |
Тренінг 4. Вплив телебачення, комп’ютера, мобільних телефонів та інших електронних засобів на здоров’я. |
|
|
16 |
Вплив реклами на рішення і поведінку людей. |
|
|
17 |
Інфекційні хвороби, що набули соціального значення. |
|
|
18 |
Охорона здоров'я дітей. Гуманне ставлення до людей з особливими потребами. Практична робота. Моделювання ситуацій допомоги людям з особливими потребами. |
|
|
19 |
Наодинці вдома. Дії дитини за умови опосередкованої небезпеки: пожежа в іншій квартирі, іншому будинку |
|
|
20 |
Безпека школяра. Правила поведінки під час масових шкільних заходів. |
|
|
21 |
Тренінг 5. Вихід із непередбачених ситуацій поза межами домівки, школи. |
|
|
22 |
Безпека руху пішоходів. Сигнали регулювання дорожнього руху. |
|
|
23 |
Види перехресть. Рух майданами. Дорожньо-транспортні пригоди (ДТП). |
|
|
24 |
Групи дорожніх знаків (6.1-6.4, 6.8-6.15, 7.1.4). |
|
|
Психічна і духовна складові здоров'я |
|||
25 |
Самооцінка і поведінка людини |
|
|
26 |
Упевненість і самовпевненість |
|
|
27 |
Повага і самоповага. Вибір і досягнення мети. |
|
|
28 |
Виконання проекту: «Відомі пара-олімпійці». |
|
|
29 |
Тренінг 6. Бажання, можливості, обов’язки. |
|
|
30 |
Воля і здоров’я людини. Звички і здоров’я. Формування звичок. |
|
|
31 |
Розвиток творчих здібностей. Заохочення однолітків до здорового способу життя. |
|
|
32 |
Виконання проекту: «Здоров’я всьому голова!» |
|
|