Календарно-тематичне планування з предмету "ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА" курсу інваріативної складової робочого навчального плану у ІІ семестрі у 5-му класі на 2018/2019 навчальний рік

Про матеріал

Календарно-тематичне планування для 5-А класу складено згідно програми «Програми для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом», Київ – 2014.

Перегляд файлу

1

 

Комунальний заклад «Харківська спеціальна загальноосвітня

школа-інтернат І-ІІІ ступенів № 6» Харківської обласної ради

 

 

 

Автор-укладач:

учитель фізичної культури, спеціаліст «другої кваліфікаційної категорії»

Безкровна Д.Д.

 

Харків

2018

Календарно-тематичне планування для 5-А класу складено згідно програми «Програми для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом», Київ – 2014.

Рекомендовано МОН (Наказ Міністерства освіти і науки України  від 24. 06. 2014 № 750)

 

Розподіл годин з навчального предмету

№ з/п

Клас

Кількість годин

Примітка

на тиждень

на ІІ семестр

1

5

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку

Кількість

 годин

Дата

Форми і методи

Наочність

Словник

Скоригована

 

 

Календарно-тематичне планування

з фізичної культури

для здобувачів освіти 5-А класу

 

ГІМНАСТИКА (19 годин)

33.

Теоретичні знання: «Історія розвитку гімнастики в Україні». Інструктаж з техніки безпеки. Стройові вправи. Різновиди ходьби. Стрибки у присіді, пересуваючись у різні боки.  Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи у парах. Вправи на тренажерах. Вистрибування вгору з упору присівши. Танцювальні кроки. Естафети на розвиток швидкості. Рухливі ігри з подоланням смуги перешкод. Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

 

Бесіда – розповідь,

індивідуальний

 

 

 

Показ, розповідь вчителя, імітація

Історія розвитку гімнастики. Правила техніки безпеки під час занять на уроках гімнастики.

Ставай! Рівняйсь! Струнко! Вільно!

34.

Теоретичні знання: «Правила поведінки на заняттях гімнастикою з метою попередження травматизму». Організовуючі вправи.  Різновиди ходьби. Стрибки у присіді, пересуваючись у різні боки. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи у парах. Вистрибування вгору з упору присівши. Танцювальні кроки.

  • Акробатика: хлопці-стійка на голові й руках із допомогою; хлопці, дівчата-комбінація елементів вправ.
  • Лазіння по горизонтальному канату.

Естафети на розвиток швидкості. Вправи на розслаблення.

1

 

 

Індивідуальний

 

Показ, розповідь вчителя, імітація

Праворуч, ліворуч; суглоб, колінний, плечовий, випад; кеглі, м’ячі; акробатика, канат.

Не дозволяється підсідати під школяра, який вистрибує.

Спускатися з канату треба повільно, по черзі, перехоплюючи руками і тримаючи ногами.

35.

Теоретичні знання: «Знання основних гігієнічних засобів і правил загартування».  Стройові вправи. Різновиди ходьби. Стрибки у присіді, пересуваючись у різні боки. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи у парах. Вправи на тренажерах. Вистрибування вгору з упору присівши. Танцювальні кроки.

  • Акробатика: хлопці-стійка на голові й

руках із допомогою;  хлопці, дівчата-комбінація елементів вправ.

  • Лазіння по горизонтальному канату.

Естафети. Рухливі ігри з подоланням смуги перешкод. Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя, імітація

Гігієнічні засоби правила загартування.

Ми виконуємо вправи у парах.

Стійка на лопатках.

36.

Теоретичні знання: «Фізкультурно-оздоровчі заходи в режимі дня школяра, правила їх виконання». Організовуючі вправи. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи у парах. Вправи на тренажерах. Вистрибування вгору з упору присівши. Стрибки зі скакалкою. Танцювальні кроки.

  • Акробатика: хлопці-стійка на голові й руках із допомогою;  хлопці, дівчата-комбінація елементів вправ.
  • Лазіння по горизонтальному канату.

Естафети на розвиток швидкості. Вправи на розслаблення.

1

 

 

Індивідуальний

 

Показ, розповідь вчителя, імітація

Фізкультурно-оздоровчі заходи.

Загально-розвивальні вправи, стрибки, скакалка,танцювальні кроки, стійка, лазіння, канат.

 

37.

Теоретичні знання: «Правила поведінки на заняттях гімнастикою з метою попередження травматизму». Стройові вправи.  Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи у парах. Вправи на тренажерах.. Стрибки зі скакалкою. Опорний стрибок «зігнувши ноги». Танцювальні кроки.

  • Акробатика: хлопці-стійка на голові й руках із допомогою;  хлопці, дівчата-комбінація елементів вправ.
  • Лазіння по горизонтальному канату.

Естафети на розвиток швидкості. Рухливі ігри з подоланням смуги перешкод.  Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Індивідуальний

 

Показ, розповідь

вчителя

З метою запобігання травмування слід дотримуватися правил техніки безпеки на заняттях гімнастикою.

Він виконує стрибки зі скакалкою.

Стійка на лопатках.

Зробити «міст».

При зіскоках з снарядів (коня, козла, колоди, гімнастичної драбини) приземлятися треба на обидві ноги.

38.

Теоретичні знання: «Історія розвитку гімнастики в Україні ». Організовуючі вправи. Різновиди ходьби. Повільний біг.  Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи з предметами збільшеної ваги. Стрибки зі скакалкою. Опорний стрибок «зігнувши ноги».

  • Акробатика: хлопці-стійка на голові й руках із допомогою;  хлопці, дівчата-комбінація елементів вправ.
  • Лазіння по горизонтальному канату.

Естафети з елементами стрибків (з м’ячем). Вправи на розслаблення.

1

 

 

Індивідуальний

 

Показ, розповідь

вчителя

Історія, розвиток, гімнастика, праворуч, ліворуч,  вправи, стійка на голові, ластівка, перекид уперед, міст,

39.

Теоретичні знання: «Значення ранкової гігієнічної гімнастики». Стройові вправи. Різновиди ходьби. Стрибки у присіді, пересуваючись у різні боки. Повільний біг.  Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи з предметами збільшеної ваги. Вправи на тренажерах. Опорний стрибок «зігнувши ноги».

  • Акробатика: хлопці-довгий перекид уперед; дівчата-комбінація елементів вправ.
  • Лазіння повертикальному канату.

Естафети на розвиток спритності. Рухливі ігри на розвиток швидкості та координації руху.  Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Індивідуальний

 

Показ, розповідь вчителя,

імітація

Ранкова гігієнічна гімнастика, перекид назад, упор присівши, танцювальні кроки.

40.

Теоретичні знання: «Правила поведінки на заняттях гімнастикою з метою попередження травматизму». Стройові вправи. Різновиди ходьби. Стрибки у присіді, пересуваючись у різні боки. Повільний біг.  Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи з еспандерами. Опорний стрибок «зігнувши ноги».

  • Акробатика: хлопці-довгий перекид уперед; дівчата-комбінація елементів вправ.
  • Лазіння по вертикальному канату.
  • Вправи на рівновагу: комбінація елементів вправ.

Естафети з елементами стрибків (з м’ячем). Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Індивідуальний

 

Показ, розповідь

вчителя

Попередження травматизму, різновиди бігу, повільний біг, вправи, еспандери, довгий перекид уперед, ластівка, міст, лазіння,канат, прийоми, естафети, стрибки, м’яч.

Не виконувати вправи на колоді без страхування.

Акробатичні вправи і вправи на снарядах можна починати тільки після дозволу або команди вчителя.

41.

Теоретичні знання: «Історія розвитку гімнастики в Україні». Стройові вправи. Різновиди ходьби. Стрибки у присіді, пересуваючись у різні боки. Повільний біг.  Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи з еспандерами. Вправи на тренажерах. Опорний стрибок «зігнувши ноги».

  • Акробатика: хлопці-довгий перекид уперед; дівчата-комбінація елементів вправ.
  • Лазіння по вертикальному канату.
  • Вправи на рівновагу: комбінація елементів вправ.

Естафети на розвиток спритності. Рухливі ігри на розвиток швидкості та координації руху. Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь

вчителя

Історія розвитку гімнастики в Україні.

Ми виконуємо комплекс загально-розвивальних вправ.

Я зіскочив з колоди.

42.

Теоретичні знання: «Знання основних гігієнічних засобів і правил загартування». Стройові вправи. Різновиди ходьби. Повільний біг.  Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи з еспандерами.  Стрибки зі скакалкою.

  • Акробатика: хлопці-довгий перекид уперед; дівчата-комбінація елементів вправ.
  • Лазіння по вертикальному канату.
  • Вправи на рівновагу: комбінація елементів вправ.

Естафети з елементами стрибків (з м’ячем). Вправи на розслаблення.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь

вчителя

Знання, гігієнічні засоби, правила загартування, перешикування, вправи, еспандери, стрибки, скакалка, зіскок, колода.

43.

Теоретичні знання: «Фізкультурно-оздоровчі заходи в режимі дня школяра, правила їх виконання». Стройові вправи. Різновиди ходьби. Повільний біг.  Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи з еспандерами.  Стрибки зі скакалкою. Вправи на тренажерах.

  • Акробатика: хлопці-довгий перекид уперед; дівчата-комбінація елементів вправ.
  • Лазіння по вертикальному канату.
  • Вправи на рівновагу: комбінація елементів вправ.

Естафети на розвиток спритності. Рухливі ігри на розвиток швидкості та координації руху.  Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь

вчителя

Фізкультурно-оздоровчі заходи, шеренга, колона, ходьба, біг, вправи, розтягування, стрибки, скакалка, тренажери, перекид уперед, канат, рівновага, колода.

44.

Теоретичні знання: «Правила поведінки на заняттях гімнастикою з метою попередження травматизму».  Стройові вправи. Різновиди ходьби. Повільний біг.  Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи з гантелями.  Стрибки зі скакалкою.

  • Вправи на положення тіла у просторі

(виси та упори): хлопці-на перекладині (низькій) та паралельних брусах;дівчата-вправи на різновисоких брусах.

  • Виси та упори: хлопці-комбінація

елементів вправ на низькій перекладині; дівчата-комбінації елементів вправ на різновисоких брусах.

  • Вправи на рівновагу: комбінація елементів вправ.

Естафети на кмітливість учнів. Вправи на розслаблення.

 

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь

вчителя

Правила поведінки, техніка безпеки, вимоги з техніки безпеки,  упор навприсядки, упор лежачи, упор стоячи, виси, рівновага.

Не виконувати вправи на приладах без страхування.

Бути уважним і обережним при виконанні фізичних вправ разом з товаришами. Наприклад, не можна розгойдуватись в горі на перекладині, якщо 3-4 учня одночасно виконують «підтягування».

 

45.

Теоретичні знання: «Історія розвитку гімнастики в Україні».  Стройові вправи. Різновиди ходьби. Повільний біг.  Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи з гантелями.  Вправи на тренажерах.

  • Вправи на положення тіла у просторі

(виси та упори): хлопці-на перекладині (низькій) та паралельних брусах;дівчата-вправи на різновисоких брусах.

  • Виси та упори: хлопці-комбінація

елементів вправ на низькій перекладині; дівчата-комбінації елементів вправ на різновисоких брусах.

Естафети на розвиток спритності. Рухливі ігри на розвиток швидкості та координації руху. Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь

вчителя

Стройові вправи, повільно, вправи, гантелі, тренажери, упори, виси, паралельні бруси, різновисокі бруси.

46.

Теоретичні знання: «Значення ранкової гігієнічної гімнастики». Стройові вправи. Різновиди ходьби. Повільний біг.  Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи з гантелями. 

  • Вправи на положення тіла у просторі

(виси та упори): хлопці-на перекладині (низькій) та паралельних брусах;дівчата-вправи на різновисоких брусах.

  • Виси та упори: хлопці-комбінація

елементів вправ на низькій перекладині; дівчата-комбінації елементів вправ на різновисоких брусах.

Естафети на кмітливість учнів. Вправи на розслаблення.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь

вчителя

Ранкова гігієнічна гімнастика, стройові вправи, повільно, вправи, гантелі, тренажери, упори, виси, паралельні бруси, різновисокі бруси.

47.

Теоретичні знання: «Знання основних гігієнічних засобів і правил загартування». Стройові вправи. Різновиди ходьби. Повільний біг.  Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи з гантелями.  Вправи на тренажерах.

  • Вправи на положення тіла у просторі

(виси та упори): хлопці-на перекладині (низькій) та паралельних брусах;дівчата-вправи на різновисоких брусах.

  • Виси та упори: хлопці-комбінація

елементів вправ на низькій перекладині; дівчата-комбінації елементів вправ на різновисоких брусах.

Естафети з елементами стрибків. Рухливі ігри на розвиток координації руху.  Вправи на відновлення дихання.

 

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь

вчителя

Загартування, стройові вправи, повільно, вправи, гантелі, тренажери, упори, виси, паралельні бруси, різновисокі бруси.

48.

Теоретичні знання: «Фізкультурно-оздоровчі заходи в режимі дня школяра, правила їх виконання». Стройові вправи. Різновиди ходьби. Повільний біг.  Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи з гантелями. 

  • Вправи на положення тіла у просторі

(виси та упори): хлопці-на перекладині (низькій) та паралельних брусах;дівчата-вправи на різновисоких брусах.

  • Виси та упори: хлопці-комбінація

елементів вправ на низькій перекладині; дівчата-комбінації елементів вправ на різновисоких брусах.

Естафети з набивними м’ячами. Вправи на розслаблення.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь

вчителя

Правила, поведінка, ходьба, біг, пересування, гантелі, виси, упори, підтягування, комбінація.

49.

Теоретичні знання: «Правила поведінки на заняттях гімнастикою з метою попередження травматизму».  Стройові вправи. Різновиди ходьби. Повільний біг.  Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною лавою. Вправи на тренажерах. 

  • Орієнтовний навчальний норматив: нахили тулуба вперед з положення сидячи (контроль за розвитком гнучкості,см)

Естафети з елементами стрибків. Рухливі ігри на розвиток координації руху. Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь

вчителя

Правила, поведінка, запобігання травматизму, гімнастична лава,кеглі, м’ячі, естафети, рухливі ігри.

50.

Теоретичні знання: «Історія розвитку гімнастики в Україні».  Стройові вправи. Різновиди ходьби. Повільний біг.  Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною лавою.

  • Орієнтовний навчальний норматив: піднімання тулуба в сід (контроль за розвитком сили, за 1хв)

Естафети з набивними м’ячами. Вправи на розслаблення.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь

вчителя

Розвиток гімнастики, гімнастична лава,кеглі, м’ячі, естафети, рухливі ігри.

51.

Теоретичні знання: «Фізкультурно-оздоровчі заходи в режимі дня школяра, правила їх виконання». Організовуючі вправи. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ з гімнастичною лавою. Вправи на тренажерах. Рухливі ігри та естафети на вибір учнів. Вправи на відновлення дихання. Підведення підсумків з теми «Гімнастика».

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь

вчителя

Шикування, перешикування, гімнастична лава,кеглі, м’ячі, естафети, рухливі ігри.

 

 

РУХОВІ ІГРИ ТА ЕСТАФЕТИ (15 годин)

52.

Теоретичні знання: «Правила техніки безпеки під час рухливих ігор». Інструктаж з техніки безпеки. Стройові та організовуючі вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи у парах.

  • Спеціальні бігові та стрибкові вправи.
  • Лінійні естафети на розвиток швидкості.
  • Рухлива гра з елементами стрибків «Вудочка».

Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя

 

Техніка безпеки, стройові вправи, повороти на місці, стрибкові вправи, стрибки зі скакалкою, естафети, біг, рухлива гра.

53.

Теоретичні знання: «Правила техніки безпеки на уроках фізичної культури». Стройові та організовуючі вправи у русі. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи у парах. Вправи на тренажерах.

  • Спеціальні бігові та стрибкові вправи.
  • Лінійні естафети на розвиток швидкості.
  • Рухлива гра з елементами стрибків «Вудочка».

Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя

 

Урок, фізична культура, правила техніки безпеки, загально-розвивальні вправи, тренажери, бігові вправи, стрибки. вистрибування, естафети, рухливі ігри.

54.

Теоретичні знання: «Правила техніки безпеки під час рухливих ігор». Стройові та організовуючі вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи у парах. Вправи на тренажерах.

  • Спеціальні бігові та стрибкові вправи.
  • Лінійні естафети на розвиток швидкості.
  • Рухлива гра з елементами стрибків «Вудочка».

Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя

 

Правила техніки безпеки, організовуючі вправи, перешикування, вправи у парах, тренажери, рухливі ігри, «Вудочка».

55.

Теоретичні знання: «Знання основних гігієнічних засобів і правил загартування». Стройові та організовуючі вправи у русі.  Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи з великим м’ячем.

  • Спеціальні бігові та стрибкові вправи.
  • Естафета на розвиток швидкості «Біг за прапорцями».
  • Рухлива гра з елементами стрибків «Стрибуни і квачі».
  • Гра з елементами баскетболу «Не давай м’яча ведучому».

Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя

 

Загартування, перешикування, повороти, вправи у русі, загально-розвивальні вправи, великий м’яч, біг, стрибки, правила гри, поведінка, уважно, рухливі ігри.

56.

Теоретичні знання: «Правила техніки безпеки під час рухливих ігор». Організовуючі вправи у русі.  Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи з великим м’ячем.

  • Спеціальні бігові та стрибкові вправи.
  • Естафета на розвиток швидкості «Біг за прапорцями».
  • Рухлива гра з елементами стрибків «Стрибуни і квачі».
  • Гра з елементами баскетболу «Не давай м’яча ведучому».

Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя

 

Техніка безпеки, рухливі ігри, повільний біг, швидкість, естафета, рухливі ігри з елементами баскетболу.

57.

Теоретичні знання: «Правила техніки безпеки на уроках фізичної культури». Стройові вправи на місці.  Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи з великим м’ячем. Вправи на тренажерах.

  • Спеціальні бігові та стрибкові вправи.
  • Естафета на розвиток швидкості «Біг за прапорцями».
  • Рухлива гра з елементами стрибків «Стрибуни і квачі».
  • Гра з елементами баскетболу «Не давай м’яча ведучому».

Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя

 

Техніка безпеки на уроках фізичної культури, поведінка, пересування, вправи у русі, «Стрибуни і квачі», «Біг за прапорцями», встановлені правила гри.

58.

Теоретичні знання: «Знання основних гігієнічних засобів і правил загартування». Стройові та організовуючі вправи.  Різновиди ходьби. Біг зі зміною напрямку руху. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи з малим м’ячем (включаючи вправи для мязів рук). Вправи на тренажерах.

  • Рухливі ігри з елементами метання «Лапта», «Вибий м’яч».

Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя

 

Правила загартування, види, способи, перешикування з колони по одному в колону по чотири дробленням, повороти в русі, вправи з малим м’ячем, рухливі ігри, правила поведінки, правила гри.

59.

Теоретичні знання: «Правила техніки безпеки під час рухливих ігор». Організовуючі вправи.  Різновиди ходьби. Біг зі зміною напрямку руху. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи з малим м’ячем (включаючи вправи для мязів рук).

  • Рухливі ігри з елементами метання: «Лапта», «Вибий м’яч».

Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя

 

Правила техніки безпеки, різновиди ходьби, біг зі зміною напрямку руху, вправи з малим м’ячем, швидкість, ігри з елементами метання.

60.

Теоретичні знання: «Правила техніки безпеки на уроках фізичної культури». Стройові вправи.  Різновиди ходьби. Біг зі зміною напрямку руху. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи з малим м’ячем (включаючи вправи для мязів рук).

  • Рухливі ігри з елементами метання: «Лапта», «Вибий м’яч».

Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя

Урок, фізична культура, запобігання травматизму, стройові вправи,

вправи з малим м’ячем, мязи рук, правила гри, рухливі ігри.

61.

Теоретичні знання: «Знання основних гігієнічних засобів і правил загартування». Стройові вправи.  Різновиди ходьби. Біг зі зміною напрямку руху. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи з набивним м’ячем (включаючи вправи для мязів спини та тулуба). Вправи на тренажерах.

  • Спеціальні бігові та стрибкові вправи.
  • Рухлива гра з елементами стрибків «Стрибок за стрибком».
  • Рухлива гра з елементами баскетболу «Захист укріплень».

Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя

Правила загартування, загально-розвивальні вправи, рухливі ігри з елементами баскетболу.

62.

Теоретичні знання: «Правила техніки безпеки під час рухливих ігор». Стройові вправи.  Різновиди ходьби. Біг зі зміною напрямку руху. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи з набивнимм’ячем (включаючи вправи для мязів спини та тулуба). Вправи на тренажерах.

  • Спеціальні бігові та стрибкові вправи.
  • Рухлива гра з елементами стрибків «Стрибок за стрибком».
  • Рухлива гра з елементами баскетболу «Захист укріплень».

Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя

З метою запобігання травмування слід виконувати вправи чітко за вказівкою вчителя.

Під час рухливих ігор слід дотримуватися чітко встановлених правил гри.

63.

Теоретичні знання: «Правила техніки безпеки на уроках фізичної культури».  Стройові вправи на місці і в русі.  Різновиди ходьби. Біг зі зміною напрямку руху. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи з набивни м’ячем (включаючи вправи для мязів спини та тулуба).

  • Спеціальні бігові та стрибкові вправи.
  • Рухлива гра з елементами стрибків «Стрибок за стрибком».
  • Рухлива гра з елементами баскетболу «Захист укріплень».

Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя

Суворо дотримуватись вимог техніки безпеки на уроках фізкультури.

Під час ігор слід контролювати свої емоції.

64.

Теоретичні знання: «Знання основних гігієнічних засобів і правил загартування».  Стройові вправи на місці і в русі.  Різновиди ходьби зі зміною швидкості руху. Різновиди бігу зі зміною напрямку руху. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи з великим м’ячем (включаючи вправи для мязів тулуба).

  • Рухлива гра з елементами стрибків «Мотузка під ногами».
  • Рухлива гра з елементами баскетболу «Перестрілка».

Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя

Гігієна людини, правила загартування, пересування, чергування ходьби та бігу, вправи з набивним м’ячем.

65.

Теоретичні знання: «Правила техніки безпеки під час рухливих ігор».  Стройові вправи на місці і в русі.  Різновиди ходьби зі зміною швидкості руху. Різновиди бігу зі зміною напрямку руху. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи з великим м’ячем (включаючи вправи для мязів тулуба). Вправи на тренажерах.

  • Рухлива гра з елементами стрибків «Мотузка під ногами».
  • Рухлива гра з елементами баскетболу «Перестрілка».

Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя

Пересування, чергування ходьби та бігу, зміна напрямку руху, вправи у русі, вправи з великим м’ячем, ігри з елементами стрибків, відновлення дихання.

66.

Теоретичні знання: «Правила техніки безпеки на уроках фізичної культури».  Стройові вправи на місці і в русі.  Різновиди ходьби зі зміною швидкості руху. Різновиди бігу зі зміною напрямку руху. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Загальнорозвивальні вправи з великим м’ячем (включаючи вправи для мязів тулуба). Спеціальні бігові та стрибкові вправи Вправи на тренажерах.

  • Рухлива гра з елементами стрибків «Мотузка під ногами»,«Вудочка».
  • Рухлива гра з елементами баскетболу «Перестрілка», «Мяч з чотирьох сторін».

Вправи на відновлення дихання.

         Підведення підсумків за навчальний рік.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя

Пересування, чергування ходьби та бігу, зміна напрямку руху, вправи у русі, вправи з великим м’ячем, ігри з елементами стрибків, відновлення дихання.

 

 

doc
Додано
25 грудня 2018
Переглядів
534
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку