Календарно – тематичне планування з «ТЕХНОЛОГІЙ» 5 клас НУШ (хлопці)

Про матеріал
Календарно – тематичне планування з «ТЕХНОЛОГІЙ» 5 клас НУШ 35 год. на ріки 1 години тиждень
Перегляд файлу

Календарно – тематичне планування з

«ТЕХНОЛОГІЙ» 5  клас НУШ на 2023-2024 н.р.

35 год. на ріки 1 години тиждень

 

Кількість проєктів

Об'єкти проєктно-технологічної діяльності учнів

Основна технологія

Додаткова технологія

Кількість годин

Примітка

Модуль 1. Втілення задуму в готовий продукт за алгоритмом проєктно-технологічної діяльності

Проєкт 1

Патріотичних сувенірів

Технологія обробки деревинних матеріалів (ДВП, фанера)

Технологія обробки деревини.

8

 

Проєкт 2

Ялинкова прикраса

Технологія обробки деревинних матеріалів (ДВП, фанера)

Технологія оздоблення виробів

10

 

Модуль 2. Ефективне використання техніки і матеріалів без заподіяння шкоди навколишньому середовищу. Турбота про власний побут, задоволення власних потреб і потреб інших осіб

Проєкт 3

Виготовлення елемента зєднання «Заклепка»

Технологія обробки дроту

Технологія обробки металу

12

 

 

Проєкт 4

Об’єкт проєктної діяльності. Безпечне користування побутовими електроприладами

Технологія безпечного користування електроприладами.

 

5

 

Разом

      Проєктів 4

 

 

35 год

 

 

 

 

Дата

Розділи, теми

Види навчальної діяльності

Очікувані результати

примітка 

Модуль 1. Втілення задуму в готовий продукт за алгоритмом проєктно-технологічної  діяльності

 

1

 

Вступ. Вступний інструктаж з БЖ та ОП.   Що таке технологія.

Ознайомлення з роботами учнів та визначення технологій, якими вони виготовлені. Ознайомлення з правилами внутрішнього розпорядку в навчальній майстерні, загальними правила безпечної праці та елементами технологічної діяльності.

учень Ознайомлення з правилами внутрішнього розпорядку в навчальній майстерні, загальними правила безпечної праці та елементами технологічної діяльності. Спільно з учителем визначає свій рівень навчальної діяльності

 

2

 

Основні види Технологічної діяльності у побуті

 

Об’єкт проектної діяльності: Проєкт 1. Патріотичних сувенірів

Основна технологія: Технологія обробки деревинних матеріалів (ДВП, фанера)

Додаткова технологія: Технологія обробки деревини.                                                                                                             Формувати групи компетентностей: інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.                                                                                                                          Методи: практичні роботи, виконання завдання за зразком , метод коментування, робота з підручником та різними джерелами інформації.

 

3

 

Вибір та обґрунтування проєкту. Основи технології виготовлення рамки для фотографій

Складання послідовності виготовлення виробу.

Планує послідовність дій для виготовлення моделі виробу, орієнтовні строки їх виконання, можливості використання цифрових засобів.

Виконує технічний малюнок або ескіз деталей моделі виробу, зазначає інформацію, необхідну для його виготовлення.

Добирає матеріали для виготовлення виробу та розраховує витрати на них.

Визначає самостійно або за допомогою інших осіб послідовність технологічних операцій виготовлення проєктованого виробу.

Добирає необхідні інструменти і пристосування відповідно до визначеної технологічної послідовності

 

4

 

Графічне зображення виробу.Матеріали (інгредієнти) та інструменти для виготовлення виробу (за проєктом

Виконання графічного зображення виробу.

Добір матеріалів. Визначення необхідної кількості матеріалів для виготовлення виробу

 

5

 

Виготовлення виробу

Визначення необхідної кількості матеріалів для виготовлення виробу.Економне використання матеріалів.

Розмічання фоторамки на картоні. Виготовлення виробу відповідно до обраної технології

 

6

 

Виготовлення виробу

 

7

 

Виготовлення виробу Види оздоблень

Виготовлення та оздоблення виробу Оформлення виробу. Презентація проєктної діяльності

 

8

 

Презентація виготовленого виробу Вимоги до готового виробу.Практичне застосування: упорядкування, безпечне використання, зберігання

 

Об'єкт проєктно-технологічної діяльності учнів:  Проєкт2: Ялинкова прикраса                                                                                                          Основна технологія. Технологія обробки деревини

Додаткова технологіяехнологія ажурного випилювання                                                                                                         

Формувати групи компетентностей: Культурна компетентність,  інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися, Підприємливість,                               

Методи: практичні роботи, виконання завдання за зразком , метод коментування, робота з підручником та різними джерелами інформації.

 

Дата

Розділи, теми

Види навчальної діяльності

Очікувані результати

 

9

 

Види декоративно-ужиткового мистецтва. Технології і техніки створення виробів декоративно-ужиткового мистецтва .Короткі історичні відомості про техніки та технології декоративно-ужиткового мистецтва.

Ознайомлення з видами декоративно-ужиткового мистецтва.

Ознайомлення з технологіями і техніками створення виробів декоративно-ужиткового мистецтва.Особливості певного виду декоративно-ужиткового мистецтва Вибір виробу для проєктування. Вибір та обґрунтування теми проєкту та практичного використання спроєктованого та виготовленого виробу

Матеріали, інструменти та пристосування необхідні для виготовлення виробу відповідною технологією.

Шляхи пошуку необхідних матеріалів.

Орієнтовна вартість матеріалів та майбутнього виробу.

Прийоми роботи з інструментами та пристосуваннями.

Технологічний процес виготовлення виробу.

Правила безпечної праці при роботі з ріжучими та колючими інструментами

Види оздоблення відповідно до технологій та технік

Спираючись на власні знання, розпізнає матеріали та інструменти, які використовуються в основних видах декоративно-ужиткового мистецтва.Оцінює та обґрунтовує значення декоративно-ужиткового мистецтва у власному житті на основі зібраної інформації.

Застосовує технології і техніки декоративно-ужиткового мистецтва у процесі виготовлення та відповідно оздоблення готових виробів, естетизації власного побуту.

 

 

10

 

Значення символів, притаманних видам декоративно-ужиткового мистецтва Характерні ознаки технології виготовлення та оздоблення виробів, поширені в регіоні проживання.

 

11

 

Традиції використання колірної гами під час виготовлення виробів декоративно-ужиткового мистецтва.

 

12

 

Пошук зразків виробів декоративно-ужиткового мистецтва для проєкту. Графічне зображення (малюнок, схема, шаблон) для виготовлення виробів Створення банку ідей

 

13

 

Тренувальні вправи з пиляння.

Виготовлення виробу.

 

14

 

Тренувальні вправи з пиляння.

Виготовлення виробу.

 

15

 

Виготовлення виробу

 

16

 

Виготовлення виробу

 

17

 

Оздоблення та презентація виробу

 

18

 

Оздоблення та презентація виробу

 

Модуль 2. Ефективне використання техніки і матеріалів без заподіяння шкоди навколишньому середовищу. Турбота про власний побут, задоволення власних потреб і потреб інших осіб

 

Об'єкт проєктно-технологічної діяльності учнів Проект 3: Виготовлення елемента зєднання «Заклепка»

Основна технологія: Технологія обробки дроту                                                                                                                                   Додаткова технологія: Технологія обробки металу

Формувати групи компетентностей: фінансова грамотнвсть,інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Методи: практичні роботи, виконання завдання за зразком , метод коментування, робота з підручником та різними джерелами інформації

 

Дата

Розділи, теми

Види навчальної діяльності

Очікувані результати

 

19

 

Інструктаж  з БЖ та ОП.   Вибір та обґрунтування об’єкта проєктування.Планування роботи з виконання проекту.

Вибір виробу для проєктування. Вибір та обґрунтування теми проєкту та практичного використання спроєктованого та виготовленого виробу Матеріали, інструменти та пристосування необхідні для виготовлення виробу відповідною технологією.Шляхи пошуку необхідних матеріалів.Орієнтовна вартість матеріалів та майбутнього виробу.Прийоми роботи з інструментами та пристосуваннями. Технологічний процес виготовлення виробу. Правила безпечної праці при роботі з ріжучими та колючими інструментами.Види оздоблення відповідно до технологій та технік

 Спираючись на власні знання, розпізнає матеріали та інструменти, які використовуються в основних видах декоративно-ужиткового мистецтва. Називає твори відомих українських майстрів декоративно-ужиткового мистецтва. Оцінює та обґрунтовує значення декоративно-ужиткового мистецтва у власному житті на основі зібраної інформації.

Застосовує технології і техніки декоративно-ужиткового мистецтва у процесі виготовлення та відповідно оздоблення готових виробів, естетизації власного побуту

Виявляє ініціативність і партнерську взаємодію у процесі спільної роботи із створення виробу техніками декоративно-ужиткового мистецтва

 

20

 

Добір інструментів та конструкційних матеріалів для роботи

 

21

 

Техніки обробка дроту. Правила обробки

 

22

 

Графічне  зображення. Створення малюнка.

 

23

 

Послідовне виготовлення виробу: розмічання.

 

24

 

Виготовлення виробу

 

25

 

Виготовлення виробу

 

26

 

Виготовлення виробу

 

27

 

Виготовлення виробу

 

28

 

Обробка виробу

 

29

 

Остаточна обробка виробу

 

30

 

Презентація.  Захист проєкту /

 

Об’єкт проєктної діяльності. Проєкт №4 Безпечне користування побутовими електроприладами

Основна технологія.  Технологія безпечного користування електроприладами.

 Формувати групи компетентностей: інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.                                                                                                                                          

Методи: практичні роботи, виконання завдання за зразком , метод коментування, робота з підручником та різними джерелами інформації                      

 

Дата

Розділи, теми

Види навчальної діяльності

Очікувані результати

 

31

 

Інструктаж  з БЖ та ОП .Вибір та обґрунтування проєкту. Безпечне користування побутовими електроприладами

 

Визначення власних та Правила безпечного користування електроприладами. Користування кухонними електроприладами з дотриманням правил безпеки..

Вибір та обґрунтування теми проєкту та практичного використання знань для приготування страви.

Складання плану роботи з виконання проєкту.

Визначає власні/чужі потреби в організації побуту .Планує трудові дії для виконання побутових завдань самостійно або у співпраці з іншими особами.

Розрізняє корисні для здоров’я елементи життєвого простору, обґрунтовує раціональність їх використання.

Оцінює споживацькі якості, естетичний вигляд і корисність для здоров’я обраного чи створеного виробу.

Провадить проєктно-технологічну діяльність стосовно розв’язання побутових проблем, самообслуговування.

 Облаштовує або вдосконалює власний життєвий простір з урахуванням власних потреб, потреб інших осіб.

 

 

 

 

 

 

32

 

Безпечне користування побутовими електроприладами

 

33

 

Визначення за технічним паспортом призначення та експлуатаційних характеристик побутового електроприладу

 

34

 

Дотримання правил безпечної праці під час користування побутовими електроприладами.

 

 

 

Захист проєкту .Тест 

 

35

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Технології, 5 клас, Планування
Додано
3 вересня 2023
Переглядів
4223
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку