Календарно-тематичне планування з "Технологій" 6 клас

Про матеріал
Матеріал допоможе скласти календарне планування за новою програмою "Технології" 6 кл (за програмою Ходзицької І.Ю. Забезпечена посиланнями майстер-класів.
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ З «ТЕХНОЛОГІЙ» У 6 КЛАСІ       

 підготувала Ніколаєнко С. Л.
      за модельною навчальною програмою «Технології.5-6 класи» , (Ходзицька І.Ю., Горобець О.В., Медвідь О.Ю., Пасічна Т.С, Приходько Ю.М.), рекомендованою Міністерством освіти і науки України (наказ № 795 від 12.07.2021 р.), https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/Navchalni.prohramy/2021/14.07/Model.navch.prohr.5-9.klas.NUSH-poetap.z.2022/Tehnol.osv.gal/Tekhnol.5-6-klas.Khodzytska.ta.in.14.07.pdf
за підручником «Технології 6 клас» авторського колективу під керівництвом Ходзицької І. Ю. (К., «Ранок», 2021)
70 годин (2 години на тиждень)

№ урок

години

Дата

Зміст навчального уроку

Види навчальної діяльності

Очікувані результати навчання

Модуль 1. Втілення задуму в готовий продукт за алгоритмом проєктнотехнологічної діяльності

1

1

 

Поняття про проєктування.

Методи проєктування:

метод біоніки. Сутність методу біоформ у створенні форми виробу 

Рефлексія проєктної діяльності в 5 класі. Аналіз отриманих знань і умінь.

 

Обговорює спільно з учителем чи іншими особами мету проєктнотехнологічної діяльності

                                                 

2

1

 

Правила внутрішнього розпорядку в навчальній майстерні, загальні правила безпечної праці та організації технологічної діяльності.      

Ознайомлення з правилами внутрішнього розпорядку в навчальній майстерні, загальними правила безпечної праці та елементами технологічної діяльності

Учень знайомиться з правилами внутрішнього розпорядку в навчальній майстерні, загальними правила безпечної праці.

Об’єкт проектної діяльності: Листівка

Основна технологія: Технологія виготовлення вишитих виробів початковими, лічильними та вільними швами.

Додаткові технології: технологія виготовлення аплікації (з текстильних і природних матеріалів)

3

1

 

Вибір та обгрунтування об’єкта проєктування (види листівки). Планування роботи з виконання проєкту.

Вибір об’єкта проєктування. Планування роботи з виконання проекту.

Застосовує методи біоніки  та біоформ при проєктуванні виробу.

4

1

 

Проектування моделі виробу. Моделі-аналоги.Графічне зображення виробу.

Виконання графічного зображення виробу з використанням методу біоформ та біоніки.

Здійснює пошук та обирає моделі-аналоги відповідно до об’єкта проєктування. Продукує та відображає творчий задум у зручній формі.

5

1

 

Добір конструкційних матеріалів (тканина, нитки, картон) та інструментів (голки, ножиці, канва, наперсток) для роботи. Виготовлення основи листівки.

Ознайомлення з інструментами, матеріалами, обладнанням. Створення банку ідей проєктів на рік.

 

Добирає необхідні інструменти і пристосування відповідно до визначеної технологічної послідовності.

6

1

 

Добір візерунка для вишивання. Знайомствоз видами вишивальних швів та з технологіями виконання цих швів («штапівка», «косий хрест» тощо).

Підбір візерунка для оздоблення та вишивання. Знайомство з технологіями вишивання, виконання простих вишивальних швів.

https://www.youtube.com/watch?v=WzBawhNRcjA&t=384s&ab_channel=Natalika

Вирізняє технології виготовлення та оздоблення виробів поширені в регіоні проживання за характерними ознаками. Працює самостійно відповідно до наданої інструкції.

7

1

 

Вишивання  оздоблювальних елементів.

 Виготовлення деталей
виробу відповідно до обраної технології. Економне використання матеріалів.

Використовує інструменти та пристосування самостійно дотримуючись правил безпечної праці та санітарних норм.

8

1

 

Кріплення оздоблювальних елементів до основи.

Приклеювання вишитого елементу на основу (картон)

Демонструє в роботі зосередженість,
акуратність, обережність.

9

1

 

Виготовлення листівки (клейовим способом)

З’єднання деталей виробу
відповідно до обраної технології. Правила безпечної праці, санітарно-гігієнічні вимоги під час виконання виробу.

Аргументовано добирає способи оброблення матеріалів відповідно до
їх властивостей і характеристик. Виконує заплановані технологічні операції у визначеній послідовності,
раціонально розподіляючи час.

10

1

 

Остаточна обробка виробу. Захист проекту[K1]. Вимоги до готового виробу

 

Виготовлення та оздоблення виробу. Оформлення виробу.
Презентація проєктної діяльності.

Виявляє недоліки і виправляє допущені помилки, аналізує їх та
робить відповідні висновки.

Об’єкт проектної діяльності: Панно «Серце» або «Крейзі ізонитка» (частина 1) (частина 2)

Основна технологія: технологія ізонитка (ниткографія)  Додаткова технологія: технологія виготовлення вишитих виробів

11

1

 

Вибір та обгрунтування теми проєкту. Планування роботи з виконання проекту.

Планування роботи з виконання        проекту. Аналіз подібних виробів.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-izonitka-166013.html

Планує самостійно або з
допомогою вчителя основні
завдання і результати проєктно-технологічної діяльності.

12

1

 

Проектування малюнка виробу методом біоформ. Графічне зображення. Моделі-аналоги. Знайомство з ниткографією

Виконання графічного зображення виробу

https://www.youtube.com/watch?v=EHezQRG2peA&ab_channel=OksanaRadchenko

Виконує технічний малюнок або ескіз
деталей моделі виробу, зазначає інформацію, необхідну для його
виготовлення.

 

13

1

 

Добір конструкційних матеріалів (текстильні матеріали) та інструментів. Послідовність виготовлення виробу.

Визначення необхідної кількості матеріалів для виготовлення виробу. Планування роботи з
виготовлення виробу.

Критично оцінює власні можливості, наявний досвід для виконання поставлених завдань. Добирає матеріали для виготовлення виробу та
розраховує витрати на них.

14

1

 

Підготовчі вправи : коло

Виконання вправи за інструкцією Урок 1 Коло

Визначає послідовність технологічних операцій виготовлення виробу.

15

1

 

Підготовка основи, нанесення малюнка на картон за схемою

Виготовлення виробу відповідно до обраної технології. Освоєння різних видів швів.

Виконує заплановані технологічні операції у визначеній послідовності,
раціонально розподіляючи час.

16

1

 

Вишивання малюнка.

Виконання виробу відповідно до обраної технології. Правила безпечної праці.

Працює самостійно до наданої інструкції, дотримуючись правил безпечної праці та санітарних норм.

17

1

 

Вишивання малюнка. Остаточна обробка виробу. Оформлення країв виробу.

Виготовлення та оздоблення виробу. Послідовність кінцевої обробки виробу і контроль якості виробу.

Контролює та оцінює процес і якість
виготовлення виробу, у разі потреби виправляючи недоліки.

18

1

 

Захист проєкту[K2]. Вимоги до готового виробу

Презентація проєктної діяльності. Поняття про показники якості виробу: функціональні (можливість використання), естетичні, ергономічні (зручність привабливість).

Виявляє повагу до власних або чужих результатів проєктнотехнологічної діяльності. Виявляє недоліки і виправляє допущені помилки, аналізує їх та робить відповідні висновки.

Модуль 2. Ефективне використання техніки і матеріалів без заподіяння шкоди навколишньому середовищу

Об’єкт проектної діяльності: Лялька-мотанка (оберіг)  Лялька-мотанка «На здоров’я»

Основна технологія: технологія виготовлення ляльки-мотанки з джутових ниток

19

1

 

Вибір та обгрунтування теми проекту (виду ляльки-мотанки). Планування роботи з виконання проекту.

Планування роботи з виконання проект. Аналіз подібних виробів

https://www.youtube.com/watch?v=MR5_Q2W0iag

Аналізує інформацію про матеріали і техніку, використовує її для
розв’язання практичних завдань у виконанні проєкту.

20

1

 

Добір конструкційних матеріалів та інструментів для виготовлення ляльки-мотанки.

Проєктування виробів без
запобігання шкоди навколишньому середовищу та створення нових речей із вживаного матеріалу. Добір матеріалів натурального походження.

Добирає необхідні інструменти і пристосування відповідно до визначеної технологічної послідовності. Із розумінням визначає
цінність гігієнічних властивостей матеріалів натурального походження
для здоров’я людини та покращення якості життя.

21

1

 

 Виготовлення ляльки-мотанки.

Технологічна послідовність
виготовлення виробу. Економне використання матеріалів. Організація робочого місця.

Визначає послідовність технологічних операцій виготовлення виробу. Демонструє в роботі зосередженість,
акуратність, обережність.

22

1

 

Оздоблення ляльки-мотанки (на власний вибір)

 Види оздоблень. Послідовність кінцевої обробки виробу

Контролює та оцінює процес і якість
виготовлення виробу, у разі потреби виправляючи недоліки.

23

1

 

Остаточна обробка виробу. Захист проекту.

Розрахунок вартості витрачених матеріалів та виготовленого виробу.

Створює екологічні вироби з урахуванням гігієнічних властивостей
матеріалів. Виявляє повагу до власних або чужих результатів проєктнотехнологічної діяльності

Об’єкт проектної діяльності: Ялинкова прикраса «Голова оленя» або «Ялинка та рукавичка»

Основна технологія: технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом

Додаткова технологія: технологія  виготовлення вишитих виробів, технологія виготовлення аплікації (з текстильних  матеріалів)

24

1

 

Планування роботи з виконання проекту. Проектування прикраси методом біоформ. Графічне зображення. Розробка ескізу виробу.

Проєктування виробів без
запобігання шкоди навколишньому середовищу та створення нових речей із вживаного матеріалу. Планування роботи з виготовлення виробу.  

Планує послідовність дій для виготовлення моделі виробу, орієнтовні строки їх виконання.

25

1

 

Добір конструкційних матеріалів та інструментів для створення  виробу. Виготовлення шаблонів прикраси.

 Визначення необхідної кількості матеріалів для виготовлення виробу. Вирізання шаблонів. https://polychka.com/novorichni-ihrashky-z-fetru-foto-vykri-ky-ta-idei/

Аргументовано і доцільно замінює природні матеріали вторинними
матеріальними ресурсами. Виконує технічний малюнок або ескіз деталей моделі виробу, зазначає інформацію, необхідну для його виготовлення.

26

1

 

Розкрій виробу за допомогою шаблонів

Виготовлення деталей іграшки (розкрій, пошив)

Працює самостійно до наданої інструкції, дотримуючись правил безпечної праці та санітарних норм.

27

1

 

Оздоблення іграшки (на власний вибір), виконання вишивки на деталях ялинкової прикраси

Виготовлення виробу відповідно до обраної технології. 

Організація робочого місця.

Контролює якість виробу. Розраховує вартість витрачених матеріалів та виготовленого виробу.

28

1

 

З’єднання деталей виробу петельним швом, набивання наповнювачем.

Вимоги до готового виробу.

Послідовність кінцевої обробки виробу. Правила безпечної праці.

Виконує заплановані технологічні операції у визначеній послідовності,
раціонально розподіляючи час

29

1

 

Остаточна обробка виробу. Захист проекту

Презентація проєктної діяльності.

Оцінює власні результати художнього
конструювання виробу

Об’єкт проектної діяльності: Маріонетка «Лисичка» або «Фламінго»( із втулок туалетного паперу)

Основна технологія: Технологія виготовлення нових речей зі старих (апсайклінг).

30

1

 

Апсайклінг. Нове життя старим речам.Планування роботи з виконання проекту. Проектування поробки методом біоформ. Графічне зображення.

Проєктування виробів без
запобігання шкоди навколишньому середовищу та створення нових речей із вживаного матеріалу

 Планує послідовність дій для виготовлення моделі виробу, орієнтовні строки їх виконання. Виконує ескіз  виробу, зазначає інформацію, необхідну для його виготовлення.

31

1

 

Добір конструкційних матеріалів та інструментів для створення  виробу. Виготовлення шаблонів виробу.

Проєктування виробів без
запобігання шкоди навколишньому середовищу та створення нових речей із вживаного матеріалу.

Аргументовано і доцільно замінює природні матеріали вторинними
матеріальними ресурсами.

32

1

 

Виготовлення маріонетки і перехрестя для керування лялькою

Виготовлення виробу відповідно до обраної технології. Дотримання правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій

Визначає послідовність технологічних операцій виготовлення виробу. Демонструє в роботі зосередженість,
акуратність, обережність.

33

1

 

Прив’язування ниток до перехрестя і оздоблення виробу (на власний вибір).

Організація робочого місця. Способи оформлення виробу.

Оцінює споживацькі якості, естетичний вигляд і корисність, практичність  створеного виробу

34

1

 

Остаточна обробка виробу. Захист проекту

Презентація проєктної діяльності.

Оцінює власні результати художнього
конструювання виробу

Модуль 3. Творче застосування традиційних і сучасних технологій декоративно ужиткового-мистецтва

Об’єкт проектної діяльності: Букет квітів

Основна технологія: технологія виготовлення виробів з бісеру

35

1

 

Вибір та обгрунтування теми проекту (види квітів). Планування роботи з виконання проекту. Моделі-аналоги.

Визначення теми та завдань проєкту. Вибір та обґрунтування
теми проєкту та практичного використання спроєктованого та
виготовленого виробу

Планує самостійно або з
допомогою вчителя основні
завдання і результати проєктно-технологічної діяльності.

36

1

 

Знайомство з технологією виготовлення квітки паралельним низанням (плетіння «назустріч»).

Пошук зразків квітів для проєкту, аналіз подібних виробів. Створення банку ідей. Етапи виконання квітки.

Здійснює пошук та обирає моделі-аналоги відповідно до об’єкта проектування.

37

1

 

Добір конструкційних матеріалів й інструментів для роботи (ножиці, кусачки, круглогубці). Добір схеми.

Добір матеріалів, інструментів та
пристосувань необхідних для виготовлення виробу. Добір схеми з інтернетресурсів.

Добирає необхідні інструменти і пристосування відповідно до визначеної технологічної послідовності.

38

1

 

Плетіння пелюсток квітів паралельним низанням.

https://www.youtube.com/watch?v=2PTZS6IZdQc&ab_channel=KHelga

Виготовлення виробу з викорис- танням техніки бісероплетіння: паралельне плетіння.

 

Застосовує технології і техніки декоративно-ужиткового мистецтва у
процесі виготовлення та оздоблення готових виробів

39

1

 

Плетіння листочків та чашолистиків паралельним низанням. Виготовлення серединки квітки.

Виготовлення виробу відповідно до обраної технології

Демонструє в роботі зосередженість,
акуратність, обережність.

40

1

 

Закріплення та нарощування дроту у виробі. З’єднання  деталей виробу.

Застосування спеціальних прийомів бісероплетіння.

Виконує заплановані технологічні операції у визначеній послідовності,
раціонально розподіляючи час.

41

1

 

Квітка «Волошка». Плетіння пелюсток квітів паралельним низанням.

Визначення необхідної кількості матеріалів для виготовлення виробу та орієнтовної вартості виробу

Визначає послідовність технологічних операцій виготовлення виробу.

42

1

 

Плетіння листочків та чашолистиків паралельним низанням. Виготовлення серединки квітки

Виконання виробу відповідно до обраної технології. Правила безпечної праці.

Працює самостійно до наданої інструкції, дотримуючись правил безпечної праці та санітарних норм.

43

1

 

Нарощування  дроту у виробі. З’єднання  деталей виробу.

Технологічний процес виготовлення виробу

Демонструє в роботі зосередженість,
акуратність, обережність.

44

1

 

Квітка «Підсніжник» (1частина) Плетіння пелюсток квітів паралельним низанням.

Дотримання правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій

Оцінює споживацькі якості, естетичний вигляд і корисність, практичність  створеного виробу

45

1

 

Плетіння листочків та чашолистиків паралельним низанням (2 частина), (3 частина). З’єднання  деталей виробу.

Прийоми роботи з інструментами та пристосуваннями

Контролює якість виробу. Розраховує вартість витрачених матеріалів та виготовленого виробу.

46

1

 

 Остаточна обробка виробу. Оформлення букету з квітів. Захист проекту

Виконання остаточної обробки виробу. Презентація проєктної діяльності.

Контролює та оцінює процес і якість
виготовлення виробу, у разі потреби виправляючи недоліки.

Об’єкт проектної діяльності: Брелок «Песик»

Основна технологія: технологія виготовлення виробів із шкіри

47

1

 

Вибір та обгрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту.

Планування роботи з виконання проекту.

Планує подальшу проєктно-технологічну діяльність на основі
набутого досвіду для реалізації власних інтересів, здібностей,
можливостей

48

1

 

Проектування форми методом  біоформ. Добір інструментів для роботи. Графічне зображення. Виготовлення шаблонів.

Пошук зразків виробу для проєкту, аналіз подібних виробів.

Добирає необхідні інструменти і пристосування відповідно до визначеної технологічної послідовності.

49

1

 

Виготовлення брелка, вирізання деталей по шаблонам

Організація робочого місця. Дотримання правил безпечної праці

Визначає послідовність технологічних операцій виготовлення виробу.

50

1

 

З’єднання деталей виробу, склеювання.

Виготовлення виробу відповідно до обраної технології.

Демонструє в роботі зосередженість,
акуратність, обережність.

51

1

 

Прикріплення кільця до брелока. Остаточна обробка виробу. Захист проекту.

Виконання остаточної обробки виробу. Презентація проєктної діяльності.

Виявляє повагу до власних або чужих результатів проєктнотехнологічної діяльності

Об’єкт проектної діяльності: Патріотичний браслет  https://www.youtube.com/watch?v=KOeDsMvdJw0

Основна технологія: Технологія виготовлення виробів у техніці «макраме».

49

1

 

Знайомство з технікою «макраме» і її основними прийомами. Вибір та обгрунтування теми проекту Планування роботи з виконання проекту.

Застосування методів проєктування для створення виробів декоративно-ужиткового мистецтва.

 

Використовує кілька джерел інформації про традиції та сучасні
тенденції в декоративно-ужитковому мистецтві, визначає її достовірність.

50

1

 

Добір конструкційних матеріалів та інструментів для виготовлення браслету. Виміряння шнура.

Визначення необхідної кількості матеріалів для виготовлення виробу та орієнтовної вартості виробу

Оцінює та обґрунтовує значення декоративно-ужиткового мистецтва у
власному житті на основі зібраної інформації

51

1

 

Плетіння браслету. Виконання рухливої застібки браслету.

Виконання виробу відповідно до обраної технології. Правила безпечної праці.

Застосовує технології і техніки декоративно-ужиткового мистецтва у
процесі виготовлення виробу.

52

1

 

Остаточна обробка виробу. Захист проекту.

Виконання остаточної обробки виробу з дотриманням правил безпеки. Контроль якості виробу.

Спільно з учителем визначає свій рівень навчальних досягнень.

Об’єкт проектної діяльності: Фоторамка

Основна технологія: технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом

Додаткові технології: технологія виготовлення виробів з бісеру, аплікація, колаж

53

1

 

Вибір та обгрунтування теми проекту). Планування роботи з виконання проекту.

Застосування методів проєктування для створення виробів декоративно-ужиткового мистецтва.

Вирізняє автентичні вироби декоративно-ужиткового мистецтва за
характерними ознаками під час роботи над проєктом.

54

1

 

Проектування фоторамки методом фантазування. Графічне зображення.

 Зміст роботи на кожному етапі проєктування. Складання технологічної послідовності виготовлення та оздоблення виробу.

Застосовує методи проєктування відповідно до індивідуальних здібностей та власних інтересів з метою втілення творчих ідей в
конструкції виробу

55

1

 

Добір конструкційних матеріалів та інструментів для виготовлення фоторамки.

Добір матеріалів. Добір технології
виготовлення виробу; матеріалів
для виготовлення виробу;

Добирає матеріали для виготовлення виробу та розраховує витрати на
них.

56

1

 

Виготовлення шаблонів. Вирізання рамки

Визначення необхідної кількості матеріалів для виготовлення виробу та орієнтовної вартості виробу. Організація роборого міста.

Застосовує технології і техніки декоративно- ужиткового мистецтва у
процесі виготовлення та оздоблення
готових виробів, естетизації власного
побуту.

57

1

 

Виготовлення основи рамки, обклеювання її.

Виконання виробу відповідно до обраної технології. Правила безпечної праці.

Виконує заплановані технологічні операції у визначеній послідовності,
раціонально розподіляючи час.

58

1

 

Виготовлення деталей декору рамки (вирізання, склеювання, зшивання

Технологічний процес виготовлення декору рамки

Виявляє повагу до власних або чужих результатів проєктнотехнологічної діяльності

59

1

 

Прикріплення елементів декору на основу рамки.

Прийоми роботи з інструментами та пристосуваннями

Демонструє в роботі зосередженість,
акуратність, обережність.

60

1

 

Оздоблення рамки різними декоративними елементами (за власним вибором).

Художнє конструювання
форми та композиції оздоблення.
Добір виду оздоблення виробу.

Використовує опрацьовану

культурологічну інформацію про
технології декоративно-ужиткового мистецтва і техніки художнього
оздоблення у проєктуванні виробів.

61

1

 

Остаточна обробка виробу. Захист проекту.

Виконання остаточної обробки виробу. Контроль якості виробу.
Догляд за виробами.

Спільно з учителем визначає свій рівень навчальних досягнень.

Модуль 4. Турбота про власний побут, задоволення власних потреб і потреб інших осіб

                    Технологія побутової діяльності та самообслуговування

Міні-проект 1: Охайне житло

Технологія: технологія догляду за житлом.

62

1

 

Значення гігієни житла для здоров’я родини. Особливості прибирання житла (правила добору та технологія догляду).

Визначення власних та потреб оточуючих в благоустрої та організації

 побуту.

Визначає власні/чужі потреби в організації побуту. Усвідомлює значення прибирання житла.

63

1

 

Мийні засоби та інструменти для прибирання житла. Безпечне користування мийними засобами та побутовою технікою.

Правила добору миючих засобів для догляду за різними видами поверхонь та  правила безпечного користування миючими засобами та побутовою технікою.

 Знає правила добору миючих засобів для догляду за різними видами поверхонь. Знає правила безпечного користування миючими засобами та побутовою технікою.

Міні-проект 2: Здоров’я та краса мого волосся.

Технологія: технологія догляду за волоссям

64

1

 

 Зовнішній вигляд волосся та стан здоров’я людини. Чинники, що впливають на стан волосся. Типи волосся.

Визначення власного типу волосся і вибір догляду за ним.

https://www.youtube.com/watch?v=bGy3pbDDQeM&t=52s&ab_channel=ProZahid

Знає фактори що впливають на стан волосся. Визначає комплекс процедур та засобів для догляду за власним волоссям в залежності від його типу.

65

1

 

  Особливості догляду за волоссям. Характеристика товарів для догляду за волоссям. Засоби для догляду за волоссям.

Комплекс процедур та засобів для догляду за своїм волоссям.

Як розчісувати волосся?   Як мити волосся?

Планує дії по догляду за власним волоссям. Усвідомлює необхідність догляду за волоссям. Вміє обирати товари для догляду за власним типом волосся.

66

1

 

 Стародавні вірування та обряди, які пов’язані з волоссям  Колективний проєкт: придумати і намалювати гарну зачіску (різні історичні епохи)

Робота над проєктом. Зображення і вирізання малюнків предметів, розташування їх. Використання інтернет-ресурсів.

Обговорює ідеї, конструктивно взаємодіє з іншими особами у
процесі виконання проєкту.

Міні-проєкт 3: Раціональне харчування і моє здоров’я.

Технологія: технологія здорового харчування.

67

1

 

Поняття раціональне харчування. Здорова тарілка харчування

Правила здорового харчування https://www.youtube.com/watch?v=b1C4ic1BMUM

Усвідомлює значення знань про правила здорового харчування.

68

1

 

Корисні речовини в харчових продуктах. Калорійність страв та продуктів харчування.

Знайомство з калорійністю страв та продуктів харчування. Визначення корисних страв для себе та оточуючих.

Обгрунтовує корисність і потрібність деяких речовин у продуктах харчування. Вміє користуватися таблицями калорійності продуктів харчування.

69

1

 

Колективний проєкт: скласти добовий раціон, враховуючи правила раціонального харчування і оформити малюнками  проєкт.

Робота над проєктом. Складання добового меню школяра. Використання інтернет-ресурсів.

Обговорює ідеї, конструктивно взаємодіє з іншими особами у
процесі виконання проєкту. Виявляє знання з правил раціонального харчування. Проявляє практичні вміння складання добового раціону харчування.

70

1

 

Підсумкове завдання

Підведення підсумків.

Оцінює і аналізу свої навички і вміння і їх практичне застосування у побуті.

 


Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Попік Олена Миколаївна
    Дякую! Найкраща програма у безкоштовному доступі!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. кизима тетяна
    Дякую за допомогу!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ксендзенко Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Момот Надія Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Цецхладзе Марина Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Похиляк Таміла Станіславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Гусарь Олена Артурівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
docx
Пов’язані теми
Технології, 6 клас, Планування
Додано
28 червня 2023
Переглядів
20183
Оцінка розробки
5.0 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку