Календарно-тематичне планування з української літератури

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української літератури за модельною навчальною програмою: «Українська література 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (авторський колектив: Т.О.Яценко, Т.Б.Качак, В.В.Кизилова, В.І.Пахаренко, С.О.Дячок, Л.М.Овдійчук, О.А.Слижук, В.М.Макаренко, І.А.Тригуб). Рекомендовано МОН України (наказ МОН України від 12.07.2021 № 795). Підручник: Калинич О., Дячок С. Українська література : підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти. / О. Калинич, C. Дячок // За редакцією проф. Ю. Ковбасенка. – Тернопіль : Астон, 2022. 288 с. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.02.2022 № 140).
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

з української літератури (НУШ)

(70 годин, 2 години на тиждень)

Модельна навчальна програма: «Українська література 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (авторський колектив: Т.О.Яценко, Т.Б.Качак, В.В.Кизилова, В.І.Пахаренко, С.О.Дячок, Л.М.Овдійчук, О.А.Слижук, В.М.Макаренко,  І.А.Тригуб). Рекомендовано МОН України (наказ МОН України від 12.07.2021 № 795).

Підручник: Калинич О., Дячок С. Українська література : підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти. / О. Калинич, C. Дячок // За редакцією проф. Ю. Ковбасенка. – Тернопіль : Астон, 2022. 288 с. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.02.2022 № 140).

КОНТРОЛЬНІ РОБОТИ

Види контролю з української літератури

 

І семестр

ІІ семестр

Контрольні роботи у формі:

2

3

контрольного класного твору (власного висловлення)

1

виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)

2

2

Уроки розвитку мовлення (РМ)

2 (1 (у) + 1 (п)

2 (1 (у) + 1 (п)

Уроки позакласного читання (ПЧ)

2

2

Уроки виразного читання (ВЧ)

2

2

Література рідного краю (ЛРК)

1

1

Найцікавіше з літературних новинок

1

1

Перевірка зошитів

4

5

1. Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання

Аудіювання

1

1

2. Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння

Розвиток мовлення (усно)

1

1

3. Сприймає письмові тексти / Читання

Читання вголос

1

1

4. Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо

Розвиток мовлення (письмово)

1

1

Для вичення напам’ять

  1.                2 поезії за вибором учителя (розділ «Україна і я»)
  2.                2 поезії за вибором учителя (розділ «Рідна природа»)

 

з/п

з/п

Дата

Дата

Зміст програмного матеріалу

Мистецький контекст

Очікувані результати

Примітки

І семестр

Вступ. Малі жанри фольклору та літератури. Народні та літературні казки

  1.                

 

 

 

Роль книги в житті людини. 

Література як художнє відтворення життя, побуту, звичаїв, духовно-моральних цінностей людини.  Значущість читання в житті особистості. Сучасний читач. Художні твори зі шкільного літературного курсу початкової освіти та самостійно прочитані.

ТЛ: художня література, літературний твір.

Образотворче мистецтво: П’єр Огюст Ренуар «Портрет двох дітей», Франс

Хальс «Хлопчик, що читає», Ірина Клиба «Дівчинка читає» (2018),

«Дівчинка з котом та книгою» (2018).

Скульптура: Анатолій Консулов «Пам’ятник першодрукареві Іванові Федорову» (Львів, Україна), Анна Джонссон «Пам’ятник дівчинці, що читає» (Іспанія, Севілья), «Пам’ятник юному читачеві» перед Публічною бібліотекою (США, Кошоктон), Михайло Рева «Пам’ятник читачеві» (Одеса, Україна)

Уважно слухає інформацію про роль книги, художнього слова в житті людини, значущість читання в сучасному інформаційному світі, важливість вироблення вмінь компетентного читача; розуміє та відтворює зміст почутої інформації;

знаходить у почутому повідомленні відповіді на поставлені запитання; аргументовано зіставляє почуте із життєвим досвідом;

доброзичливо висловлює своє ставлення до думок інших осіб, зважаючи на неповноту або суперечливість почутої інформації;

читає навчальний матеріал підручника про роль книги, художнього слова в житті людини, значущість читання в інформаційному суспільстві, важливість вироблення вмінь компетентного читача;

формулює висновки відповідно до оставленого завдання на основі аналізу опрацьованого тексту;

обирає самостійно або за допомогою інших осіб художні тексти для читання, аргументує свій вибір;

описує свої літературні вподобання, наводячи приклади прочитаних творів.

Опрацювати ст. 8–10; виписати й вивчити терміни на ст. 11.

  1.                

 

 

 

Прислів’я та приказки – перлини народної мудрості.

Художнє відтворення в прислів’ях і приказках життєвого досвіду багатьох поколінь українців, узагальнення суспільних поглядів на духовні цінності, норми моралі та етики.

ТЛ: фольклор (народна творчість, прислів’я, приказка.

Образотворче мистецтво: ілюстрації до українських народних прислів’їв і приказок (художники-ілюстратори Олександр Міхнушов, Олександр Кошель)

Уважно слухає інформацію про малі жанри у фольклорі та літературі; про життєпис Л. Глібова та акровірші й загадки у творчості письменника;

вичерпно відповідає на запитання за змістом почутого повідомлення;

стисло переказує зміст повідомлення про втілення в прислів’ях, приказках і загадках узагальнених суспільних поглядів на норми моралі та етики та коротку інформацію про життя та творчість Л. Глібова;

передає з використання окремих способів і засобів візуалізації враження від почутого повідомлення;

виявляє взаємозв’язок змісту малих жанрів фольклору із власними потребами для особистісного розвитку;

читає виразно (зокрема й напам'ять) прислів’я, приказки, народні та авторські загадки;

розрізняє жанрові особливості прислів’їв і приказок, різновиди загадок;

характеризує порушені в прислів’ях, приказках і загадках проблеми;

порівнює народні та авторські загадки;

розпізнає основні художні виражальні засоби у творах малих жанрів фольклору, використовує окремі з них;

формулює висновки відповідно до поставленого завдання на основі аналізу творів малих жанрів фольклору про відображення в них народної мудрості;

проводить паралелі між образами і ситуаціями, зображеними в прислів’ях, приказках і загадках, і власним життєвим досвідом;

висловлює в усній та/або письмовій формі власні почуття, враження,

знаходить у текстах прислів’їв, приказок і загадок теоретиколітературні поняття, пояснює їх сутність;

формулює тему та основну думку прислів’їв, приказок, загадок, зокрема й авторських загадок Л. Глібова, викликані вивченими прислів'ями, приказками і загадками, своє ставлення до зображених у творах людей, подій, ситуацій, явищ тощо;

обирає для самостійного ознайомлення тексти малих жанрів фольклору і наводить аргументи щодо свого вибору;

ефективно використовує інформаційні ресурси (бібліотеки, сайти тощо) для задоволення власних читацьких потреб і розширення кола читацьких інтересів;

створює власний медійний продукт (мультфільм, відеоролик, навчальний проект тощо) за мотивами прочитаного;

збагачує власне мовлення окремими засобами художньої виразності малих жанрів фольклору.

Опрацювати ст. 14–16; виписати й вивчити терміни.

  1.                

 

 

 

РМ № 1 (у). Складання усного твору, оповідання, казки за прислів’ям.

 

Виконати завдання 5 на ст. 16.

  1.                

 

 

 

Народні загадки. 

Первісне та сучасне значення народних загадок. Тематика загадок. Різновиди загадок.

ТЛ: загадка.

Образотворче мистецтво: ілюстрації до українських народних загадок (художниці-ілюстраторки Валентина Мельниченко).

Опрацювати ст. 17–18; виписати й вивчити терміни; виконати завдання 1 на ст. 18.

  1.                

 

 

 

Леонід Глібов. «Бачить – не бачить», «Котилася тарілочка».

Замальовка життєпису письменника. Акровірші та авторські загадки у творчості Л. Глібова, їхня загальна характеристика. Фольклорні мотиви та жартівливий характер загадок дідуся Кенира.

Образотворче мистецтво – ілюстрації до загадок Л. Глібова (художниці-ілюстраторки – Ольга Артюшенко, Галина Сокиринська)

 

Опрацювати ст. 19–21; виписати й вивчити терміни.

  1.                

 

 

 

Народні казки. Повторення та узагальнення: види народних казок казки про тварин, героїко-фантастичні (чарівні), соціально-побутові – їх спільні й відмінні риси.

Українська народна казка «Яйце-райце».

Фантастичне та реальне у творі.

ТЛ: народна казка, поняття про фантастичне, творча фантазія.

Образотворче мистецтво – ілюстрації до української народної казки «Яйце-райце» (художниця ілюстраторка – Катерина Штанко).

 

Уважно слухає народні та літературні казки, інформацію про особливості жанру казки; повідомлення про життя та творчість авторів літературних казок;

вичерпно відповідає на запитання за змістом почутого повідомлення про види народних казок, їх спільні й відмінні риси;

стисло переказує зміст народних і літературних казок;

унаочнює та візуалізує почуте повідомлення (самостійно або з допомогою вчителя), використовуючи різні засоби (схеми, таблиці, тощо) для  відтворення змісту, структурування навчальної інформації;

розрізняє ознаки народних і літературних казок, особливості їх побудови, елементи реального та фантастичного в них;

читає виразно народні та літературні казки, ознайомлюється з інтерпретаціями казок у різних видах мистецтва, зокрема з екранізаціями та мультиплікаційними версіями народних і літературних казок (за бажанням); висловлює свої міркування про здобутий естетичний досвід;

характеризує порушені в народних і літературних казках проблеми;

знаходить у текстах народних і літературних казок теоретиколітературні поняття, пояснює їх сутність;

формулює тему та основну думку народних і літературних казок, рекомендованих для текстуального вивчення;

характеризує емоційний стан персонажів казок, їхню поведінку та вчинки, виявляючи толерантність;

висловлює в усній та/або письмовій формі власні почуття, враження, викликані вивченими казками, своє ставлення до зображених у творах людей, подій, ситуацій, явищ тощо;

обирає для самостійного ознайомлення тексти народних і літературних казок і наводить аргументи щодо свого вибору;

ефективно використовує інформаційні ресурси (бібліотеки, сайти тощо) для задоволення власних читацьких потреб і розширення кола читацьких інтересів;

передає текст народних і літературних казок графічно та трансформує графічну інформацію в тестову;

створює за мотивами прочитаних казок письмові творчі роботи різних жанрів, власний медійний продукт (мультфільм, театральну сценку, відеоролик тощо);

збагачує власне мовлення окремими засобами художньої виразності народних і літературних казок.

Опрацювати ст. 24; виписати й вивчити терміни; читати ст. 25–35; виконати письмово завдання 6 на ст. 36.

  1.                

 

 

 

Символіка казки «Яйце-райце», відображення у ній світогляду, звичаїв та обрядів, морально-етичних принципів українців.

Особливості мови народної казки «Яйце-райце».

ТЛ: гіпербола.

Читати Василь Королів-Старий «Хуха Моховинка».

  1.                

 

 

 

ПЧ № 1. Василь Королів-Старий «Хуха Моховинка».

 

Намалювати ілюстрацію до казки «Яйце-райце» чи «Хуха Моховинка».

  1.                

 

 

 

Літературні казки. Іван Франко. «Фарбований Лис». Замальовка життєпису письменника, його казкарська творчість. Особливості літературної казки, її відмінність від народної.

ТЛ: літературна казка.

Анімація – мультфільм «Фарбований лис» (режисермультиплікатор Олександр Іванов); Образотворче мистецтво – ілюстрації до казки «Фарбований Лис» (художники-ілюстратори – Сергій Артюшенко, Олег Кіналь).

Опрацювати ст. 37–38, 48; виписати й вивчити терміни на ст. 48; читати ст. 39–47.

  1.            

 

 

 

ВЧ № 1. Роль діалогів у розкритті характеру головного героя. Морально етична проблематика твору.

Написати аналіз казки.

  1.            

 

 

 

Леся Українка. «Лелія». Короткі біографічні відомості про дитинство письменниці.

ТЛ: дійові особи (персонажі), портрет.

Контрольне читання вголос казки.

Образотворче мистецтво – ілюстрації до казки Лесі Українки «Лелія» (художниця-ілюстраторка – Лариса Іванова); Крейн Уолтер «Лілії Мадонни в саду».

Опрацювати ст. 49–51, 63; виписати й вивчити терміни на ст. 63; читати ст. 51–62.

  1.            

 

 

 

Чарівні перетворення, їх роль у казці. Соціальні мотиви в казці «Лелія».

Написати аналіз казки.

  1.            

 

 

 

Валерій Шевчук. «Чотири сестри». Замальовка життєпису письменника. Тема зміни пір року, її художнє втілення у казці «Чотири сестри».

ТЛ: казка-притча.

Контрольне читання вголос твору.

Образотворче мистецтво – ілюстрації до збірки В. Шевчука «Панна квітів. Казки моїх дочок» (художниця ілюстраторка – Ольга Рубіна), Ольга Ковтун «Пробудження»; музичне мистецтво – «Чотири пори року» Антоніо Вівальді; архітектура, скульптура – барельєф скульптора Габріеля Красуцького на будинку «Пори року» (м. Львів).

Опрацювати ст. 65–66, 63; читати ст. 66–84.

  1.            

 

 

 

Значення мотиву сну та змалювання родинних взаємини між сестрами у творі «Чотири сестри».

ТЛ: алегорія.

Виписати й вивчити терміни на ст. 85–86; написати аналіз твору.

  1.            

 

 

 

Осмислення символічного змісту казки-притчі «Чотири     сестри».

Повторити ст. 8–86, підготуватися до контрольної роботи.

  1.            

 

 

 

Контрольна робота № 1 за темою «Вступ. Малі жанри фольклору та літератури. Народні та літературні казки». Різнорівневі тестові завдання.

 

Виконати тестові завданні.

Минуле українського народу: легенди, перекази, літописні оповіді

  1.            

 

 

 

Легенди українців. Спільне та відмінне в народних казках і легендах. Ознаки фантастичного в легендах. Види народних легенд. Легенда «Берегиня» (за С. Плачиндою).

ТЛ: легенда (поглиблення поняття).

Образотворче мистецтво: Олег Шупляк «Берегиня».

Уважно слухає легенди і перекази, художні твори про історичне минуле українського народу; інформацію про літописні оповіді, їх героїчний зміст, літописні мотиви в літературних казках, авторів літературних версій літописних оповідей, про спільне та відмінне в народних казках і легендах, їх ознаки та види;

вичерпно відповідає на запитання за змістом почутого навчального матеріалу;

стисло переказує зміст легенд і переказів, художніх творів, що вивчаються текстуально;

розрізняє види народних легенд і переказів та їх ознаки в порівнянні з народними казками;

формулює запитання, щоб уточнити розуміння змісту художніх творів про історичне минуле українського народу, почутого повідомлення про них;

розповідає про власний емоційний стан під час сприймання художніх творів, що вивчаються текстуально;

читає виразно народні легенди, перекази, літописну оповідь, драму казку, історичне оповідання;

співвідносить зміст сприйнятого тексту народних легенд, переказів, літописної оповіді, драми-казки, історичного оповідання із історичним і культурним контекстом;

характеризує порушені в легендах, переказах, художніх творах про історичне минуле українського народу проблеми;

знаходить у текстах переказів, легенд і художніх творах про історичне минуле українського народу приклади теоретико-літературних понять, пояснює їх сутність;

формулює тему та основну думку народних легенд, переказів і художніх творів про історичне минуле українського народу;

виокремлює патріотичні мотиви в народних легендах, переказах, літописних оповідях;

виокремлює жанрові ознаки драми- казки за народними мотивами, історичного оповідання, особливості мови творів;

формулює висновки відповідно до поставленого завдання на основі аналізу народних легенд, переказів, літописних оповідей і художніх творів про історичне минуле українського народу щодо художнього переосмислення історичних подій та образів, символічні образи, ознаки реалістичного і фантастичного в легендах і переказах;

аргументує власну оцінку прочитаних творів, наводячи доречні цитати;

представляє текстову інформацію з прочитаних творів, використовуючи різні способи і засоби візуалізації їх змісту;

створює за мотивами прочитаного власний медійний продукт (мультфільм, відеоролик, тощо) і письмові творчі роботи різних жанрів;

збагачує власне мовлення окремими засобами художньої виразності із прочитаних творів.

Опрацювати ст. 88–89; виписати й вивчити терміни; читати ст. 89–92.

  1.            

 

 

 

Легенда «Берегиня» (за С. Плачиндою). Протистояння добра і зла. Символічні образи в легенді. Утілення образу Берегині в різних видах народного мистецтва.

Написати аналіз твору.

  1.            

 

 

 

Народні перекази як вияв історичної пам’яті українців. «Прийом у запорожці». Мотив національної пам’яті про запорожців оборонців рідної землі, їхній гумор. Портрет запорожця.

ТЛ: народний переказ.

Архітектура: історико-культурний комплекс «Запорозька Січ»  Національного заповідника «Хортиця» (головний архітектор В. Г. Стефанчук); образотворче мистецтво: Микола Пимоненко «У похід», Опанас Сластіон «Проводи на Січ», Сергій Васильківський «Козаки в степу».

Опрацювати ст. 93–95; виписати й вивчити терміни.

  1.            

 

 

 

РМ № 2 (п). Написання власних легенд чи переказів про рослини-обереги.

Написати аналіз твору.

  1.            

 

 

 

Літописні оповіді. «Повість минулих літ»: «Три брати – Кий, Щек, Хорив і сестра їхня Либідь» переказі В. Близнеця).

«Повість минулих літ» перший історичний твір на землях Київської Русі, пам’ятка ХІІ ст., основа українського літописання.

ТЛ: літопис.

Образотворче мистецтво – ілюстрації до «Повісті минулих літ» (художник-ілюстратор – Георгій Якутович); Артур Орльонов «Хрещення України-Русі»; скульптура – Василь Бородай, пам’ятний знак «Засновникам Києва» (м. Київ); скульптура – Фрідріх Согоян, пам’ятник Нестору-літописцю (м. Київ).

Опрацювати ст. 97–99; виписати й вивчити терміни; читати ст. 100.

  1.            

 

 

 

Змалювання вчинків літописних героїв. Уславлення засновників Київської Русі. Героїчний зміст літопису, його сюжети в різних видах мистецтва.

Контрольне аудіювання.

 

  1.            

 

 

 

Олександр Олесь. «Микита Кожум’яка».

Стисла розповідь про долю поета. Жанрові ознаки драми-казки за народними мотивами «Микита Кожум’яка».

ТЛ: драматичний твір, драма-казка.

Образотворче мистецтво – ілюстрації до драми-казки «Микита Кожум’яка» (художник – Петро Андрусів); анімація – мультфільм «Микита Кожум’яка» (режисермультиплікатор Ніна Василенко), мультфільм «Микита Кожум’яка» (режисер-мультиплікатор Манук Депоян).

Опрацювати ст. 101–103, 121; виписати й вивчити терміни; читати ст. 104–120; виконати письмово завдання 11 на ст. 121.

  1.            

 

 

 

ВЧ № 2. Уславлення юного героя. Особливості мови твору «Микита Кожум’яка». Читання уривків твору за ролями.

ТЛ: віршована мова.

Написати аналіз твору.

  1.            

 

 

 

Сергій Плачинда. «Богатирська застава». Стисла розповідь про письменника. Історична основа твору «Богатирська застава».

ТЛ: тема художнього твору, місторичне оповідання (поглиблення поняття).

Образотворче мистецтво – ілюстрації до збірки С. Плачинди «Київські фрески» (художник ілюстратор – О. Мезенцев).

Опрацювати ст. 122, 128; виписати й вивчити терміни; читати ст. 123–128; виконати письмово завдання 11 на ст. 121.

  1.            

 

 

 

Образ Будимира патріота рідної землі. Особливості мови історичного оповідання.

Написати характеристику Будимира за планом.

Прочитати легенду «Неопалима купина» (за Є. Шморгуном).

  1.            

 

 

 

ПЧ № 2. Легенда «Неопалима купина» (за Є. Шморгуном).

 

Повторити ст. 88–128, підготуватися до контрольної роботи.

  1.            

 

 

 

Контрольна робота № 2 за темою «Минуле українського народу: легенди, перекази, літописні оповіді». Різнорівневі тестові завдання.

 

Прочитати І. Плахтін «Казка про душу».

Література рідного краю

  1.            

 

 

 

ЛРК № 1. Світ фантазії, мудрості. Казки в творчості письменників Одещини. І. Плахтін «Казка про душу».

Інтерпретація художніх творів літератури рідного краю в інших видах мистецтва; літературно-меморіальні музеї

 

Уважно слухає художні твори літератури рідного краю; інформацію про життя та творчість їх авторів;

розповідає про власний емоційний стан під час ознайомлення з творами;

читає виразно художні твори рідного краю, зокрема лірику напам’ять;

характеризує порушені в літературних творах проблеми;

формулює тему та основну думку творів;

формулює висновки відповідно до поставленого завдання на основі аналізу літератури рідного краю;

обирає для самостійного ознайомлення твори літератури рідного краю і наводить аргументи щодо свого вибору;

ефективно використовує інформаційні ресурси (бібліотеки, сайти тощо) для задоволення власних читацьких потреб і розширення кола читацьких інтересів;

створює за мотивами прочитаного власний медійний продукт і творчі роботи різних жанрів;

збагачує власне мовлення окремими засобами художньої виразності прочитаної художньої літератури письменників-земляків.

Прочитати О. Різників. «Ілейко – в Бога Турейко».

  1.            

 

 

 

ЛРК № 2. Історичне минуле нашого народу. Переосмислення народних легенд та переказів у творчості письменників Одещини. О. Різників. «Ілейко – в Бога Турейко».

Прочитати твори сучасних письменників.

Найцікавіше з літературних новинок

  1.            

 

 

 

Із сучасної української літератури (твори для читачів-підлітків за вибором учителя).

Музичне мистецтво музика, що слухають герої-ровесники запропонованих художніх творів.

 

Уважно слухає інформацію про нові художні твори сучасної української літератури;

використовує елементи конспектування навчального матеріалу;

формулює запитання, щоб уточнити розуміння змісту літературних творів,

почутої інформації про них;

читає тексти творів сучасної української літератури (оглядово, вибірково тощо);

обирає для самостійного ознайомлення твори сучасної української літератури і наводить аргументи щодо свого вибору;

описує свої літературні вподобання, наводячи приклади із прочитаних творів;

ефективно використовує інформаційні ресурси (бібліотеки, сайти тощо) для задоволення власних читацьких потреб і розширення кола читацьких інтересів.

Скласти ребус за назвами прочитаних творів.

Узагальнення та систематизація вивченого за І семестр

  1.            

 

 

 

Текстуально вивчені та самостійно прочитані художні твори. Узагальнення і систематизація вивченого за І семестр.

ТЛ: повторення вивчених у І семестрі теоретико-літературних понять.

 

Розуміє та відтворює навчальний матеріал, зокрема й зміст художніх творів, вивчених у І семестрі;

аргументовано зіставляє почуте із життєвим досвідом обстоює власну позицію щодо проблем порушених у вивчених художніх творах;

пояснює теоретико-літературні поняття, здобуті в процесі опрацювання програмового матеріалу в І семестрі;

співвідносить зміст вивчених художніх творів із історичним і культурним контекстом;

формулює висновки відповідно до поставленого завдання на основі аналізу вивчених художніх текстів;

описує свої літературні вподобання, наводячи приклади із прочитаних творів;

ефективно використовує інформаційні ресурси (бібліотеки, сайти тощо) для задоволення власних читацьких потреб і розширення кола читацьких інтересів.

Повторити вивчене.

 

З програмою звірено

Керівник МК__________О.Л. Бабченко

 

 

з/п

з/п

Дата

1(5)-А

Дата

1(5)-Б

Зміст програмного матеріалу

Мистецький контекст

Очікувані результати

Примітки

ІІ семестр

Україна і я. Рідна природа

  1.            

 

 

 

Тарас Шевченко. Розповідь про поета, його перебування на засланні. Поетичне відображення краси української природи у вірші «Зоре моя вечірняя». Роздуми ліричного героя.

ТЛ: лірика, ліричний герой, мотив у ліричному творі.

Вивчити напам’ять «Зоре моя вечірняя».

Образотворче мистецтво – Тарас Шевченко «Автопортрет» (1840), Надія Никифорова «Портрет Т. Шевченка», Володимир Маковський «Український пейзаж з хатами»; музичне мистецтво – «Учітеся, брати мої» (слова – Тарас Шевченко, музика – Микола Лисенко «Зоре моя вечірняя» (слова – Тарас Шевченка, музика – Яків Степовий).

 

Уважно слухає ліричні твори про Україну, її природу, мову та видатних українців; інформацію про життя та творчість авторів патріотичної лірики;

вичерпно відповідає на запитання за змістом почутого навчального матеріалу;

формулює запитання, щоб уточнити розуміння змісту ліричних творів патріотичної тематики, почутої інформації про них;

наводить кілька аргументів і прикладів на підтвердження власної позиції, використовуючи доречні цитати з творів для увиразнення власних поглядів, ідей, переконань;

розповідає про власний емоційний стан під час сприймання патріотичної лірики;
читає виразно патріотичну лірику, зокрема напам’ять;

характеризує порушені в ліричних творах проблеми;
знаходить у текстах художніх творів приклади теоретико-літературних понять, пояснює їх сутність;

формулює провідні мотиви патріотичної лірики;
формулює висновки відповідно до поставленого завдання на основі аналізу поезії про художнє осмислення краси української природи, роль освіти в духовному становленні особистості, призначення поета й поезії, збереження мови для історії, народу, людства; характеризує художні образи (образ України, образ природи, образ поета- патріота, образ ліричного героя); емоційний стан ліричних героїв творів, їхню поведінку та вчинки;

аргументує власну оцінку поезії, наводячи доречні цитати;

обирає для самостійного ознайомлення твори патріотичної тематики і наводить аргументи щодо свого вибору;

ефективно використовує інформаційні ресурси (бібліотеки, сайти тощо) для задоволення власних читацьких потреб і розширення кола читацьких інтересів;

створює за мотивами прочитаного творчі роботи різних жанрів, зокрема власний медійний продукт (відеоролик тощо);

створює невеликі типові повідомлення на спеціальних (захищених) цифрових сервісах і в соціальних мережах щодо актуальності та художньої довершеності патріотичної поезії;

дотримується засад академічної доброчесності під час онлайн- взаємодії;

збагачує власне мовлення окремими засобами художньої виразності вивченої поезії.

Опрацювати ст. 131–132; виписати й вивчити терміни; читати ст. 123–128; виконати письмово завдання 8, 11 на ст. 133.

Вивчити напам’ять «Зоре моя вечірняя».

Повторити ст. 8–10.

  1.            

 

 

 

Уривок «Учітесь, читайте...» як ліричне звертання до нащадків. Думки автора про роль патріотичної освіти в духовному становленні особистості й нації

Опрацювати ст. 134–135; написати аналіз твору (завдання 6 ст. 135); виконати письмово завдання 10, 11 (за бажанням) на ст. 136.

Повторити ст. 11.

  1.            

 

 

 

Богдан Лепкий. «Шевченкова верба». Роль Тараса Шевченка у становленні особистості Богдана Лепкого, його поетична шевченкіана. Осмислення образу українського генія Шевченка з позицій гуманізму у вірші «Шевченкова верба». Біографічна основа поезії. Мотив туги за рідним краєм

Образотворче мистецтво – Тарас Шевченко «Мангишлацький сад» (акварель), «В Корсуні» (рисунок).

Опрацювати ст. 137–138; вивчити терміни; читати ст. 139–140; виконати письмово завдання 7 на ст. 140.

Повторити ст. 14–16.

  1.            

 

 

 

Галина Кирпа. «Мова моя». Біографічна довідка про письменницю, її громадську діяльність. Значення рідної мови в житті людини. Мотив важливості збереження мови для історії, народу, людства загалом. Роль художніх засобів у розкритті основної думки поезії.

ТЛ: епітет, порівняння, метафора (поглиблення понять).

 

Опрацювати ст. 141–144; виписати й вивчити терміни; читати ст. 143–144; написати аналіз поезії (завдання 11 на ст. 144).

Повторити ст. 17.

  1.            

 

 

 

Віктор Зубар. «Крила України». Короткі біографічні. Образ сучасної̈ України в поетичних творах. Патріотичні почуття ліричного героя, втілені у віршах.

ТЛ: патріотична лірика.

Вивчити напам’ять «Крила України».

Образотворче мистецтво – Михайло Дмитренко «Мелодія», Олексій Куликов «Єдність», Олег Шупляк «До рідних гнізд»; ілюстрації до книги Т. Майданович «Країна Українія» (художниця-ілюстраторка – Іванна Хомчак).

Опрацювати ст. 145–146; виписати й вивчити терміни; читати ст. 147; написати аналіз поезії (завдання 5 на ст. 147).

Вивчити напам’ять «Крила України».

Підготуватись до уроку виразного читання.

Повторити ст. 19–21.

  1.            

 

 

 

ВЧ № 3. Дві поезії із розділу «Я і Україна» напам’ять.

 

Прочитати Ліна Костенко «Кобзарю».

Повторити ст. 24.

  1.            

 

 

 

ПЧ № 3. Ліна Костенко «Кобзарю».

 

Намалювати ілюстрацію до вивчених поезій.

Повторити ст. 24–34.

  1.            

 

 

 

Рідна природа. Олена Пчілка. «З ґринджолятами». Розповідь про письменницю, сімейні традиції родини Косачів. Зображення дитячих зимових розваг у вірші «З ґринджолятами». Оспівування краси зимової природи. Відображення в ліричному творі настроїв та почуттів.

ТЛ: пейзаж та його види, пейзаж у літературному творі.

Образотворче мистецтво – Сергій Васильківський «Ловлять снігура», Сергій Кольба «Зимові розваги»; ілюстрації до збірки «Дивна хатка» (художниця-ілюстраторка – Лариса Іванова).

Уважно слухає поетичні та прозові твори про природу; інформацію про життя та творчість їх авторів;

вичерпно відповідає на запитання за змістом почутого повідомлення; стисло переказує зміст прозових творів про природу;

унаочнює та візуалізує почуте повідомлення (самостійно або з допомогою вчителя), використовуючи різні засоби (схеми, таблиці, тощо) для відтворення змісту, структурування навчальної інформації;

розрізняє пейзажні та анімалістичні твори;

виявляє взаємозв’язок змісту творів про природу із власними потребами для особистісного розвитку;

наводить кілька аргументів і прикладів на підтвердження власної позиції, використовуючи доречні цитати з тексту вивчених творів для увиразнення власних поглядів щодо важливості збереження природи, утвердження гуманістичних цінностей;

читає виразно програмові художні твори, зокрема напам’ять пейзажну лірику;

характеризує порушені в творах проблеми екологічного характеру: гармонії природи і людини, дбайливого ставлення до навколишнього середовища;

знаходить у текстах художніх творів приклади теоретико-літературних понять, пояснює їх сутність;

формулює тему та основну думку творів про природу, рекомендованих для текстуального вивчення; виокремлює в художніх текстах мікротеми;

формулює висновки відповідно до поставленого завдання на основі аналізу творів щодо оспівуванню краси української природи, її збереження, возвеличення людського гуманізму і засудження споживацького ставлення до довкілля,

характеризує емоційний стан персонажів творів, їхню поведінку та вчинки, виявляючи толерантність;

проводить паралелі між образами і ситуаціями, зображеними в творах про природу, і власним життєвим досвідом для формування базових морально- етичних норм;

обирає для самостійного ознайомлення твори про природу і наводить аргументи щодо свого вибору;

ефективно використовує інформаційні ресурси (бібліотеки, сайти тощо) для задоволення власних читацьких потреб і розширення кола читацьких інтересів;

створює власний медійний продукт (мультфільм, відеоролик тощо) та /або письмові творчі роботи різних жанрів за мотивами прочитаного;

відтворює окремі художні засоби із вивчених творів для втілення власних творчих намірів.

Опрацювати ст. 149–152; виписати й вивчити терміни; написати аналіз поезії (завдання 5 на ст. 152).

Повторити ст. 35.

  1.            

 

 

 

Павло Тичина. «Хор лісових дзвіночків», «Арфами, арфами». Замальовка життєпису поета, особливості його світосприймання. Поетичне втілення картин природи. у віршах П. Тичини. Музичне (слухове), зорове емоційне наповнення поезій. Авторські неологізми та їх художні функції. Персоніфікований образ дівчини- весни в поезії «Арфами, арфами».

ТЛ: пейзажна лірика, персоніфікація.

Вивчити напам’ять «Хор лісових дзвіночків».

Музичне мистецтво – «Ми дзвіночки» (слова –П. Тичина, музика – Василь Верховинець), «Гаї шумлять» (слова – Павло Тичина, музика – Григорій Майборода), «Арфами, арфами» (слова – Павло Тичина, музика – Лесь Тельнюк); образотворче мистецтво – ілюстрації Едуарда Колесова до збірки «Гаї шумлять».

Опрацювати ст. 153–156; виписати й вивчити терміни; написати аналіз поезій.

Вивчити напам’ять «Хор лісових дзвіночків».

Повторити ст. 37–38.

  1.            

 

 

 

Оксана Іваненко. «Цвітарінь». Розповідь про письменницю. Художній світ пізнавальної казки.

ТЛ: мова автора і мова дійових осіб, прозова мова.

Образотворче мистецтво – ілюстрації до збірки «Лісові казки» (художник-ілюстратор – Василь Євдокименко); музичне мистецтво – Поль Моріа «Жайворонок».

Опрацювати ст. 157; 166, 167; виписати й вивчити терміни; читати ст. 158–166.

Повторити ст. 39–46.

  1.            

 

 

 

Тема екології у творі. Розвиток подій у творі, морально-етична проблематика.

Написати аналіз твору.

Повторити ст. 48.

  1.            

 

 

 

Микола Вінграновський. «Гусенятко». Біографічні відомості про письменника. Тема родинних цінностей у творі.

ТЛ: тема та ідея літературного твору.

Образотворче мистецтво Петро Нілус «Поле з гусьми», Киріак Костанді «Гуси»; ілюстрації до збірки «Гусенятко. Козак Петро Мамарига» (художник-ілюстратор – Костянтин Лавро).

Опрацювати ст. 168–169; 180; виписати й вивчити терміни; читати ст. 169–180.

Повторити ст. 49–51.

  1.            

 

 

 

Художні функції часу і простору в оповіданні.

Написати аналіз твору.

Повторити ст. 51–62.

  1.            

 

 

 

Марія Морозенко. «Вірність Хатіко». Коротко про життя і творчість письменниці. Тема дружби людини й тварини.

ТЛ: оповідання про тварин (анімалістичне).

Образотворче мистецтво – ілюстрації до збірки «Найвірніші» (художниця-ілюстраторка – Ольга Воронкова); кіномистецтво – «Хатіко: Найвірніший друг» (режисер – Лассе Галльстрем).

Опрацювати ст. 181, 180; читати ст. 182–187.

Повторити ст. 63.

  1.            

 

 

 

Засоби змалювання їхніх взаємин в оповіданні.  Послідовність подій у творі. Ідея гуманістичних цінностей.

Виписати й вивчити терміни на ст. 188; виконати письмово завдання 8, 16 на ст. 188.

Повторити ст. 65–66.

  1.            

 

 

 

Анатолій Качан. «Море грає».

Біографічна довідка про письменника. Мариністична лірика. Образний світ поезії «Море грає».

Вивчити напам’ять «Море грає».

Образотворче мистецтво – Архип Куїнджі «Море», Віктор Іванів «На морі. Сонячно», музичне мистецтво – пісня Зої Красуляк «Білі кораблі».

Опрацювати ст. 189–190; написати аналіз поезії.

Вивчити напам’ять «Море грає».

Підготуватись до уроку виразного читання.

Повторити ст. 67–84.

  1.            

 

 

 

ВЧ № 4. Дві поезії із розділу «Рідна природа» напам’ять

 

Повторити ст. 131–190, підготуватися до контрольної роботи.

Повторити ст. 85–86.

  1.            

 

 

 

Контрольна робота № 3 за темою «Україна і я. Рідна природа». Різнорівневі тестові завдання.

 

Виконати тестові завдання.

Повторити ст. 88–89.

Світ дитинства

  1.            

 

 

 

Іван Нечуй-Левицький. «Вітрогон». Замальовка життєпису письменника. Композиція оповідання «Вітрогон», майстерність оповіді, мови.

Образотворче мистецтво – Микола Пимоненко «Вечоріє».

 

Уважно слухає художні твори про дивовижний світ дитинства; коротку інформацію про життя та творчість їх авторів;

вичерпно відповідає на запитання за змістом почутого повідомлення; стисло переказує зміст художніх творів, рекомендованих для текстуального вивчення;

унаочнює та візуалізує почутеповідомлення (самостійно або з допомогою вчителя), використовуючи різні засоби (схеми, таблиці, тощо) для відтворення змісту, структурування навчальної інформації;

виявляє взаємозв’язок змісту творів про дітей із власними потребами для особистісного розвитку;

читає виразно програмові художні твори;

характеризує порушені в творах проблеми: добра і зла, милосердя й прощення, морального вибору людини, формування характеру і світогляду юних героїв, шкільного життя, стосунків з однолітками, старшими людьми та навколишнім світом;

знаходить у текстах художніх творів приклади теоретико-літературних понять, пояснює їх сутність;

формулює тему та основну думку творів про дітей, рекомендованих для текстуального вивчення;
виокремлює в художніх текстах мікротеми;

формулює висновки відповідно до поставленого завдання на основі аналізу творів щодо майстерного розкриття духовного світу дітей, їхніх характерів і міжособистісних стосунків;

характеризує емоційний стан персонажів творів, їхню поведінку та вчинки, виявляючи толерантність; проводить паралелі між образами і ситуаціями, зображеними в творах про дитинство, і власним життєвим досвідом для формування базових морально-етичних норм;

висловлює в усній та/або письмовій формі власні почуття, враження, викликані прочитаними творами, своє ставлення до зображених у них людей, подій, ситуацій, явищ тощо;

ефективно використовує інформаційні ресурси (бібліотеки, сайти тощо) для задоволення власних читацьких потреб і розширення кола читацьких інтересів;

представляє текст прочитаних художніх творів, використовуючи різні способи і засоби візуалізації змісту;

створює власний медійний продукт (мультфільм, відеоролик тощо) та /або письмові творчі роботи різних жанрів за мотивами прочитаного;

відтворює окремі художні засоби із вивчених творів для втілення власних творчих намірів.

Опрацювати ст. 194; читати ст. 194–203.

Повторити ст. 89–92.

  1.            

 

 

 

Образ Василька. Внутрішній світ хлопчика, спрямованість його інтересів, формування характеру. ТЛ: загальне поняття про композицію і сюжет твору.

Виписати й вивчити терміни на ст. 203, 204; написати аналіз твору.

Повторити ст. 94.

  1.            

 

 

 

Борис Грінченко. «Украла». Розповідь про письменника, його педагогічну діяльність. «Украла» – оповідання про життя сільської школи в поневоленій Україні

Образотворче мистецтво – ілюстрації до оповідання «Украла» (художник-ілюстратор – Василь Євдокименко).

Опрацювати ст. 205; читати ст. 206–211.

Повторити ст. 94–95.

  1.            

 

 

 

Динамічність оповіді. Психологія вчинку Олександри. Ідея розуміння людської душі, співчуття, прощення

Написати аналіз твору.

Повторити ст. 97–99.

  1.            

 

 

 

Оксана Сайко. «Гаманець». Біографічна довідка про письменницю. Драматизм сюжету оповідання «Гаманець». Розвиток подій у творі. Проблема добра і зла, морального вибору людини

Образотворче мистецтво – ілюстрації до збірки «Новенька та інші історії» (художники-ілюстратори – Наталка Гайда, Назар Гайдучик).

Опрацювати ст. 212–213; читати ст. 213–217; написати аналіз та сюжетні елементи твору.

Повторити ст. 100.

  1.            

 

 

 

РМ № 3 (п). Образи Іванки й Ритки, спільне й відмінне у їхніх характерах і вихованні. Порівняльна характеристика образів.

Виконати письмово завдання 7 на ст. 217.

Повторити ст. 101–103.

  1.            

 

 

 

Галина Кирпа. «Мій тато став зіркою». Участь письменниці у подіях, що стали основою оповідання, їх переосмислення в художньому творі. Зворушлива оповідь маленької дівчинки, тато якої загинув на Майдані. Особливості показу світу очима дитини.

Образотворче мистецтво – Олена Самойлик «Герої. Майдан», ілюстрації до оповідання «Мій тато став зіркою» (художниця-ілюстраторка – Оксана Була); музичне мистецтво – українська народна пісня «Пливе кача»

 

 

Опрацювати ст. 218; читати ст. 219–228; написати аналіз та сюжетні елементи твору.

Повторити ст. 104–120.

  1.            

 

 

 

Мотиви втрати рідної людини, почуття й переживання дитини. Ідея героїзму й самопожертви.

Прочитати Григір Тютюнник «Дивак».

Повторити ст. 121.

  1.            

 

 

 

ПЧ № 4. Григір Тютюнник «Дивак».

 

Повторити ст. 194–228, підготуватися до контрольної роботи.

Повторити ст. 122.

  1.            

 

 

 

Контрольна робота № 4 за темою «Світ дитинства».

Контрольний класний твір «Дитинство мало б бути щасливим».

 

Виконати письмово завдання 7 на ст. 228.

Повторити ст. 123–128.

У пошуках пригод і чудес

  1.            

 

 

 

Всеволод Нестайко. «Чарівні окуляри» (скорочено). Замальовка життєпису письменника. Повість-казка про фантастичні пригоди сучасних школярів.

ТЛ: епічний твір, повість-казка (поглиблення поняття).

Образотворче мистецтво – ілюстрації до повісті «Чарівні окуляри» (художники-ілюстратори – Юлія Радіч Демидьонок, Анатолій Василенко, Радна Сахалтуєва); кіномистецтво – документальний фільм «Всеволод Нестайко. Родом з дитинства» (режисер – Максим Погребняк), короткометражний художній фільм «Тореадори з Васюківки» (режисер – Самарій Зелікін), художній фільм «Одиниця „з обманом“» (режисер – Андрій Праченко).

Уважно слухає пригодницько-фантастичні твори, коротку інформацію про їх авторів;

вичерпно відповідає на запитання за змістом почутого повідомлення;

стисло переказує зміст художніх творів, рекомендованих текстуального вивчення;

унаочнює та візуалізує повідомлення (самостійно допомогою вчителя), використовуючи різні засоби (схеми, таблиці, тощо) для відтворення змісту, структурування навчальної інформації;

читає виразно художні твори, рекомендовані для текстуального вивчення; характеризує порушені в пригодницько-фантастичних творах проблеми: подолання бездуховності та прагматизму в реальному світі;

значущості вшанування величного історичного минулого українців;

знаходить у текстах художніх творів приклади теоретико-літературних понять, пояснює їх сутність;

формулює тему та основну думку пригодницько-фантастичних творів, рекомендованих для текстуального вивчення;

виокремлює в художніх текстах мікротеми;

формулює висновки відповідно до поставленого завдання на основі аналізу творів щодо художнього відтворення фантастичного і реального у творі, використання чарівних елементів і казкової символіки;

характеризує емоційний стан персонажів пригодницько- фантастичних творів, їхню поведінку та вчинки, виявляючи толерантність; висловлює в усній та/або письмовій формі власні почуття, враження, викликані прочитаними творами, своє ставлення до зображених у них людей, подій, ситуацій, явищ тощо;

описує свої літературні вподобання, наводячи приклади прочитаних пригодницько-фантастичних творів;

ефективно використовує інформаційні ресурси (бібліотеки,  сайти тощо) для задоволення власних читацьких потреб і розширення кола читацьких інтересів;

творчо опрацьовує прочитані художні твори, у разі потреби змінюючи персонажів, додаючи окремі епізоди, переказуючи прочитане з позиції одного з персонажів тощо;

створює власний медійний продукт (мультфільм, відеоролик тощо) та /або письмові творчі роботи різних жанрів за мотивами прочитаного.

Опрацювати ст. 230–231; виписати й вивчити терміни на ст. 252, 253; читати ст. 232–252.

Повторити ст. 131.

  1.            

 

 

 

Ідейний зміст повісті: відповідальність за свої вчинки, уміння долати перешкоди на шляху до мети.

Виконати письмово завдання 10, 11 на ст. 253.

Повторити ст. 132.

  1.            

 

 

 

Реальні вчинки головних героїв на шляху дорослішання. Фантастичні пригоди, чарівні елементи, казкова символіка повісті

Написати аналіз твору.

Повторити ст. 134–135.

  1.            

 

 

 

Зірка Мензатюк. «Таємниця козацької шаблі» (скорочено). Коротко про письменницю. Пригодницька повість про мандрівку історичними місцями України. Історичне минуле в житті сучасної людини. Образи козаків та символіка козацької шаблі у творі.

ТЛ: пригодницька повість, детектив.

Архітектура – Тараканівський форт, Дубенський замок, Підгорецький замок, Олеський замок, Кам’янець Подільська фортеця, Хотинська фортеця; образотворче мистецтво – Юзеф Брандт «Вставайте, козаки», Олег Орльонов «Битва під Берестечком».

 

Опрацювати ст. 254; виписати й вивчити терміни на ст. 286; читати ст. 255–285.

Повторити ст. 137–138.

  1.            

 

 

 

Фантастичне і реальне у пригодницькій повісті. Засоби змалювання характерів персонажів

РМ № 4 (у). Велич старовинних українських замків.  Мандруємо замками разом  із героями  твору «Таємниця козацької шаблі».

Повторити ст. 230–285, підготуватися до контрольної роботи.

Повторити ст. 141–142.

  1.            

 

 

 

Контрольна робота № 5 за темою «У пошуках пригод і чудес». Різнорівневі тестові завдання.

 

Читати Г. Могильницька. Збірка «Скільки в світі сонечок».

Повторити ст. 143–144.

Література рідного краю

  1.            

 

 

 

ЛРК № 3. Рідна Україна і світ природи. Образи рідного краю в дитячих творах письменників Одещини. Г. Могильницька. Збірка «Скільки в світі сонечок».

Інтерпретація художніх творів літератури рідного краю в інших видах мистецтва; літературно-меморіальні музеї.

Уважно слухає художні твори літератури рідного краю; інформацію про життя та творчість їх авторів;

розповідає про власний емоційний стан під час ознайомлення з творами;

читає виразно художні твори рідного краю, зокрема лірику напам’ять; характеризує порушені в літературних творах проблеми;

формулює тему та основну думку творів;

формулює висновки відповідно до поставленого завдання на основі аналізу літератури рідного краю;

обирає для самостійного ознайомлення твори літератури рідного краю і наводить аргументи щодо свого вибору;

ефективно використовує інформаційні ресурси (бібліотеки, сайти тощо) для задоволення власних читацьких потреб і розширення кола читацьких інтересів;

створює за мотивами прочитаного власний медійний продукт і творчі роботи різних жанрів;

збагачує власне мовлення окремими засобами художньої виразності прочитаної художньої літератури письменників-земляків.

Читати В. Рутківський. Збірка «Відчиніть Богданкові вікно».

Повторити ст. 143 – 144.

  1.            

 

 

 

ЛРК № 4. Рідна Україна і світ природи. Образи рідного краю в дитячих творах письменників Одещини. В. Рутківський. Збірка «Відчиніть Богданкові вікно».

Прочитати твори сучасних письменників.

Повторити ст. 149 – 152.

Найцікавіше з літературних новинок

  1.            

 

 

 

Із сучасної української літератури (твори для читачів-підлітків за вибором учителя).

Музичне мистецтво музика, що слухають герої-ровесники запропонованих художніх творів.

Уважно слухає інформацію про нові художні твори сучасної української літератури;

використовує елементи конспектування навчального матеріалу;

формулює запитання, щоб уточнити розуміння змісту літературних творів, почутої інформації про них;

читає тексти творів сучасної української літератури (оглядово, вибірково тощо);

обирає для самостійного ознайомлення твори сучасної української літератури і наводить аргументи щодо свого вибору;

описує свої літературні вподобання, наводячи приклади із прочитаних творів; ефективно використовує інформаційні ресурси (бібліотеки, сайти тощо) для задоволення власних читацьких потреб і розширення кола читацьких інтересів.

Скласти ребус за назвами прочитаних творів.

Узагальнення та систематизація вивченого за ІІ семестр

  1.            

 

 

 

Текстуально вивчені та самостійно прочитані художні твори.

Узагальнення за темами, що вивчались упродовж семестру, їх систематизація.

ТЛ: повторення вивчених у І семестрі теоретико-літературних понять.

 

Розуміє та відтворює навчальний матеріал, зокрема й зміст художніх творів, вивчених у І семестрі;

аргументовано зіставляє почуте із життєвим досвідом обстоює власну позицію щодо проблем порушених у вивчених художніх творах;

пояснює теоретико-літературні поняття, здобуті в процесі опрацювання програмового матеріалу в І семестрі;

співвідносить зміст вивчених художніх творів із історичним і культурним контекстом;

формулює висновки відповідно до поставленого завдання на основі аналізу вивчених художніх текстів;

описує свої літературні вподобання, наводячи приклади із прочитаних творів;

ефективно використовує інформаційні ресурси (бібліотеки, сайти тощо) для задоволення власних читацьких потреб і розширення кола читацьких інтересів.

Література на літо.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дячок Світлана Олександрівна
    Чудово, Лідіє Іванівно! Дякуємо за співпрацю! Успіхів і миру нам! ПЕРЕМОГИ!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 вересня 2022
Переглядів
6344
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку