Календарно-тематичне планування з української літератури
8 клас
ІI семестр
№ з/п |
дата |
фактично |
Зміст уроку |
Повторення |
|
|
№ |
дата |
|
||
|
|
|
|
НАЦІОНАЛЬНА ДРАМА |
|
32 |
09.01 |
|
|
Іван КАРПЕНКО-КАРИЙ. «Діяч національного відродження». Віхи життя відомого драматурга. «Сцена... – мій кумир, театр – священний храм для мене!». Трагікомедія «Сто тисяч» |
комедія |
33 |
12.01 |
|
|
Проблема влади грошей. Засоби сатиричного змалювання ТЛ.: драматичний твір (поглиблено), комедія, трагікомедія. |
тема |
34 |
16.01 |
|
|
Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи |
проблематика |
35 |
19.01 |
|
|
Характеристика Калитки та інших персонажів твору |
Головні персонажі |
36 |
23.01 |
|
|
Актуальність проблем, порушених у творі, для сучасного життя |
проблематика |
37 |
26.01 |
|
|
РМ № 3. (усно).Твір-роздум «проблема влади грошей – наскрізна і «вічна» |
Твір-роздум |
|
|
|
|
З УКРАЇНСЬКОЇ ПРОЗИ |
|
38 |
30.01 |
|
|
Михайло КОЦЮБИНСЬКИЙ. «Я завжди був великим оптимістом» – короткі біографічні відомості про письменника. «Дорогою ціною» Зошит |
біографія |
39 |
02.02 |
|
|
Проблема волі людини та можливостей її здобуття. Вічний тип шукача правди. |
ідея |
40 |
06.02 |
|
|
Протест Остапа і Соломії проти кріпосницької наруги – протест проти будь-якого насильства над людиною |
Другорядні персонажі |
41 |
09.02 |
|
|
Кохання Остапа і Соломії як центральний мотив у творі. Його непереможна сила, що рухає вчинками, поведінкою, вибором героїв. Романтичність, мужність і сила волі української жінки Соломії |
проблематика |
42 |
13.02 |
|
|
Контрольна робота № 4. Контрольний твір. (Творчість І.Карпенка-Карого, М.Коцюбинського ) Тематична |
ТО |
43 |
16.02 |
|
|
Олександр ДОВЖЕНКО. «Син свого часу» – воєнна новелістика видатного українського кінорежисера і письменника. Перемагають горді – лейтмотив оповідання «Ніч перед боєм», присвяченого подвигу двох рибалок, дідів Платона і Савки |
новела |
44 |
20.02 |
|
|
Твір про героїзм, самовідданість, патріотичні почуття українців, проявлені під час воєнного лихоліття |
тема |
45 |
23.02 |
|
|
Образи діда Платона і діда Савки – представників українського трудового народу. Їхній морально-психологічний урок для солдатів |
герої |
46 |
27.02 |
|
|
ПЧ № 3. О.Довженко. Оповідання «Мати» Зошит |
оповідання |
47 |
01.03 |
|
|
Ніна БІЧУЯ. «Слово – безкінечне наближення до істини». Шкільна повість про взаємини підлітків, їх дорослішання, місце батьків у вихованні дитини («Шпага Славка Беркути»). Особливості композиції твору |
композиція |
48 |
05.03 |
|
|
Роль батьків у вихованні дітей та їхньому дозвіллі |
проблематика |
49 |
08.03 |
|
|
Проблема особистості в сучасному світі |
тема |
50 |
12.03 |
|
|
Характеристика образів твору |
образи |
51 |
15.03 |
|
|
Контрольна робота № 5. За творчістю О.Довженка, Н.Бічуї (різнорівневі тестові завдання) Тематична |
Твір-роздум |
52 |
19.03 |
|
|
Володимир Дрозд. Життєвий шлях відомого новеліста і романіста. Філософська притча «сина колгоспника з глухого поліського села» («Білий кінь Шептало») |
притча |
53 |
22.03 |
|
|
Проблеми неординарних людей у суспільстві, їх знеособлення, свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії Зошит |
проблематика |
54 |
02.04 |
|
|
Юрій Винничук. «Оплески – це те, що мене окрилює». «Місце для дракона» – повість-казка про сучасний світ, де панують «драконячі закони» |
Казка,повість |
55 |
05.04 |
|
|
Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин |
Художні засоби |
56 |
09.04 |
|
|
Роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви |
мотиви |
|
|
|
|
УКРАЇНСЬКИЙ ГУМОР |
|
57 |
12.04 |
|
|
Валентин ЧЕМЕРИС – сатирик та фантаст. Огляд життя і творчості |
біографія |
58 |
16.04 |
|
|
«Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі |
повість |
59 |
19.04 |
|
|
Гумористична повість про те, як зароджується кохання, ревнощі, пристрасті та дружбу школярів («Вітька + Галя, або Повість про перше кохання») |
ідея |
60 |
23.04 |
|
|
Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору |
гумор |
61 |
26.04 |
|
|
Характеристика образів твору |
герої |
62 |
30.04 |
|
|
РМ № 4.(письмово). Написання листа авторові улюбленої книжки Зошит |
лист |
63 |
03.05 |
|
|
Бесіда про твори, що вивчалися впродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення |
ТО |
64 |
07.05 |
|
|
Бесіда про твори, що вивчалися впродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення |
ТО |
65 |
10.05 |
|
|
Контрольна робота № 6 за творчістю В.Дрозда, Ю. Винничука, В.Чемериса (комбіновані завдання) |
ТО |
66 |
14.05 |
|
|
ПЧ № 4. О.Вишня. «Мисливські усмішки» |
оповідання |
67 |
17.05 |
|
|
ЛРК № 2. Письменники-гумористи рідного краю |
Гумор,сатира |
68 |
21.05 |
|
|
Повторення вивченого у ІІ семестрі. |
ТО |
69 |
24.05 |
|
|
Ознайомлення зі списком літератури на 9-й клас Зошит Тематична |
ТО |
70 |
28.05 |
|
|
Узагальнюючий урок |
ТО |
71 |
31.05 |
|
|
Підсумковий урок |
ТО |
|
|
|
|
Семестрова |
|
|
|
|
|
Скоригована |
|
|
|
|
|
Річна |
|