Календарно-тематичне планування з української літератури ІІ семестр 7 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української літератури 7 клас ІІ семестр. Ти знаєш, що ти людина? «Ми – українці»
Перегляд файлу

Українська література 7 клас

ІІ семестр

Ти знаєш, що ти людина?

33

24.01

25

Григір Тютюнник. Коротко про дитинство письменника. Повість «Климко». Автобіографічна основа твору. Доля дитини в часи воєнного лихоліття.

 

34

26

26

Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних.

 

35

31

1/02

РМ. Усне переказування найбільш вражаючих епізодів із повісті з аргументацією свого вибору.

 

36

2

2

Ідея самопожертви. Характеристика образу Климка.

 

37

7

8

Художні особливості твору. Мова персонажів.

 

ТЛ: художня деталь

38

9

9

ПЧ. Григір Тютюнник «Вогник далеко в степу».

 

39

14

15

Олекса Стороженко. Короткі відомості про автора, його гумористичні твори. Оповідання «Скарб», морально-етичні проблеми твору.

 

40

16

16

Гумористичне, викривальне зображення головного героя. Скарб – узагальнений образ щастя. Повчальний характер оповідання.

 

41

21

22

Богдан Лепкий. «Мишка (Казка для дітей: для малих і великих)». Актуальні морально-етичні питання в ньому, проблема збереження загальнолюдських цінностей. Трагічна і комічна ситуації, їхня роль у розкритті основної думки, моралі.

 

42

23

23

ЛРК. Ознайомлення з творчістю письменників-земляків.

 

43

28

29

Ліна Костенко. Коротко про письменницю. Уявне, фантастичне і реальне в її поезіях. «Дощ полив...».

 

44

01.03

1

Ідея зіткнення неповторності й буденності в «Кольорових мишах». Умовна, вигадана ситуація. Образ особливої дівчинки Анни.

Вивчити напам'ять одну поезію (на вибір)

45-46

6-8

7-8

Ідея глибокого духовного наповнення людини – її «крилатості», що проявляється індивідуально. Духовне багатство – найбільший скарб у житті («Чайка на крижині», «Крила»).

47

13

14

Контрольна робота. Григір Тютюнник, Олекса Стороженко, Богдан Лепкий, Ліна Костенко (розгорнуті відповіді на запитання).

 

48

15

15

Василь Симоненко. Коротко про митця. «Лебеді материнства». Фольклорна основа поезії. Символічний зміст образу лебедів.

Вивчити напам'ять одну поезію (на вибір)

49

20

21

Загальнолюдські цінності та ідеї у вірші «Ти знаєш, що ти – людина?». Романтичний порив, прагнення пошуку, відкриттів і самовідкриттів у поезії «Гей, нові Колумби й Магеллани».

50

22

22

ВЧ. Конкурс на кращого читця поезій В. Симоненка.

 

51

27

28

Марина Павленко. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських».казкове і реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий в ній.

 

52

29

29

Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного.

 

53

03.04

4

Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині. Образи дітей та дорослих, аналіз їхніх учинків.

 

54

5

5

Роль у творі художніх засобів. Символічне значення образів старовинної шафи та чарівних коралів.

 

55

10

11

 

ПЧ. Степан Васильченко «Приблуда».

 

56-57

12-17

12-18

 

Любов Пономаренко. «Гер переможений». Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності. Особливості художніх засобів новели (роль деталей, поєдання різних часових площин тощо).

ТЛ: новела..

58

19

19

 

Контрольна робота. Василь Симоненко, Марина Павленко, Любов Пономаренко (тестування).

 

«Ми – українці»

59

24

25

Олег Ольжич – поет національного героїзму. Заклик іти за велінням свого серця, жити повнокровним життям у вірші «Господь багатий нас благословив». Проблема людської волі в поезії «Захочеш – і будеш...» (із циклу «Незнаному воякові») (на вибір)

 

60

26

26

Лицар духу українського народу Олена Теліга. Вірш «Сучасникам» як моральний заповіт нащадкам. Ідея оптимізму і життєлюбства через художнє слово в поезії «Радість» (на вибір)

 

61

01/05

2

Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Повість про пригоди українського силача, що став чемпіоном Чехословаччини та Європи з кількох видів спорту, об'їздив півсвіту, здобувши безліч перемог.

 

62

3

3

Іван Сила (Іван Фірцак) – утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості.

 

63

8

9

Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність.

 

64

10

10

РМ. Створення власної історії з головним героєм повісті Іваном Силою (письмово).

 

65

15

16

Андрій Малишко. Відомий український поет і його пісні, що стали народними. Оспівування любові до матері, її щирих почуттів до своєї дитини («Пісня про рушник»).

Вивчити напам'ять одну поезію (на вибір)

66-67

17-22

17/23

Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності у вірші «Чому, сказати, й сам не знаю...», художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам'яті. Ліризм поезій А. Малишка.

68

24

24

Контрольна робота. Письмовий твір на одну з тем: «Ідея патріотичного оптимізму та життєлюбства у творах Олега Ольжича й Олени Теліги», «Богатир Карпат Іван Сила», «Пісенно-поетична творчість Андрія Малишка».

 

69

29

30

ЛРК. Ознайомлення з творчістю письменників-земляків.

 

70

31

31

Підсумковий урок. Бесіда про твори, що вивчалися впродовж року й викликали найбільше зацікавлення.

 

 

 

 

docx
Додано
25 лютого
Переглядів
39
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку