Календарно-тематичне планування з української мови 1 клас ІІ семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне плануванння з української мови для 1 класу на ІІ семестр за програмою О. Савченко
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

з української мови

1 клас ІІ семестр

Календарне планування складено згідно:

Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти і науки України від 22 лютого 2018 року. Розробленої під керівництвом О. Савченко Київ, ТД «Освіта – Центр плюс», 2018р.-240с.

 

 Підручник:

Пономарьова К.І.  Українська мова. Буквар: Підручник для учнів першого класу ЗЗСО  (у 2 – х частинах): Ч. 2 // К.І. Пономарьова. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018. – 112 с.: іл.

Пономарьова К.І.  Зошит для письма і розвитку мовлення «Я пишу» (частина 2)

 

7 годин на тиждень

           

 

Тема уроку

Дата

Примітки

1.

Ознайомлення з 2 частиною «Букваря». Закріплення звукових значень вивчених букв. Читання складів, слів з вивченими буквами. Опрацювання тексту.

15.01

 

2.

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.

15.01

 

3.

Звуки [г], [г`],  позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів.

Читання букв, складів, речень. Робота над текстом.

16.01

 

4

Письмо малої букви г. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

16.01

 

5

Закріплення звукових значень букви «ге». Діалог. Читання в особах. Опрацювання тексту «На городі»

17.01

 

6

Написання великої букви Г. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень із  буквою Г.

17.01

 

7

Закріплення звукових значень вивчених букв. Звуковий аналіз слів. Читаю і розповідаю. Читання складів, слів. Опрацювання тексту. Робота з дитячою книжкою.

18.01

 

8

Звук [ґ]. Мала і велика букви Ґ ґ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Опрацювання тексту.

22.01

 

9

Написання малої букви ґ, великої букви Ґ. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

22.01

 

10

Звук [ж], позначення його буквою «же». Дзвінке вимовляння звука [ж] у кінці складів і слів. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту.

23.01

 

11

Письмо малої букви ж. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів із буквою ж. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

23.01

 

12

Закріплення звукового значення букви «же». Велика буква Ж. Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту.

24.01

 

13

Написання великої букви Ж. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень із  буквою Ж. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

24.01

 

14

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованих речень. Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про спорт

25.01

 

15

Звук [ш], позначення його буквою «ша». Звуковий аналіз слів.

Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту.

29.01

 

16

Письмо малої букви ш. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів із буквою ш. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

29.01

 

17

Закріплення звукового значення букви «ша». Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту.

30.01

 

18

Письмо великої букви Ш. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів і речень. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

30.01

 

19

Буква ь (знак м’якшення), позначення нею на письмі м’якості приголосних. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту «Булька і бурулька»

31.01

 

20

Письмо букви ь окремо та у поєднанні  з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів і речень. Списування речення, поданого друкованим шрифтом

31.01

 

21

Закріплення букви «знак м’якшення». Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту «У Льоні іменини».

Повторення правил з’єднання вивчених букв. Побудова речень за малюнками і поданим початком. Робота з дитячою книжкою

01.02

 

22

Звук [х], позначення його буквою «ха». Звуковий аналіз слів.

Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту. Ребус

05.02

 

23

Письмо малої букви х, складів і слів з нею. Відновлення деформованих слів. Навчальний диктант.

05.02

 

24

Закріплення звукового значення букви «ха». Читання в особах. Опрацювання тексту «Хитрий Хома».

06.02

 

25

Письмо великої букви Х. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів і речень. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. Побудова речень за малюнками і поданим початком

06.02

 

26

Звук [ч], позначення його буквою «че». Звуковий аналіз слів.

Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту. Ребус

07.02

 

27

Письмо малої букви ч. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів із буквою ш. Побудова речень за малюнками і поданим початком

07.02

 

28

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованих речень. Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про звірів

08.02

 

29

Закріплення звукового значення букви «ха». Читання складів, слів. Скоромовка. Опрацювання тексту.

12.02

 

30

Письмо великої букви Ч, складів та слів з нею. Порівняння написання букв Ч та У. Списування речення, поданого друкованим шрифтом

12.02

 

31

Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позначення буквою «я» звука [а]  та м’якості попереднього приголосного.

Читання складів, слів, речень. Опрацювання вірша, тексту.

13.02

 

32

Письмо малої букви я. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів із буквою я. Звуковий аналіз слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом

13.02

 

33

Закріплення звукових значень букви «я». Читання в особах. Опрацювання тексту «У дядька Василя».

14.02

 

34

Письмо великої букви Я. Написання буквосполучень, слів із буквою Я. Доповнення та записування речень. Відновлення деформованих слів.

14.02

 

35

Робота з дитячою книжкою. Українські народні казки.

15.02

 

36

Звуки [ц], [ц`],  позначення їх буквою «це». Звуковий аналіз слів.

Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту «На уроці».

19.02

 

37

Письмо малої букви ц. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення.

19.02

 

38

Закріплення звукових значень букви «це». Читання складів, слів, речень. Утворення слів за зразком «один-багато». Опрацювання тексту. Написання речень. Записування відповіді на запитання.

20.02

 

39

Письмо великої букви Ц. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень та слів із нею.

20.02

 

40

Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука  [у] та м’якості попереднього приголосного.

Читання складів, слів, речень. Опрацювання вірша, тексту.

21.02

 

41

Письмо малої букви ю. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів із буквою ю. Звуковий аналіз слів. Побудова речень за малюнками і поданим початком.

21.02

 

42

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованих речень.  Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про птахів.

22.02

 

43

Закріплення звукових значень букви «ю». Опрацювання тексту «Друзі». Читання в особах.

26.02

 

44

Письмо великої букви Ю, складів і слів з нею. Написання речень. Письмо під диктування. Побудова речень за малюнками і поданим початком.

26.02

 

45

Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука  [е] та м’якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів.

Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту.

27.02

 

46

Письмо малої букви є. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою є. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

27.02

 

47

Закріплення звукових значень букви «є». Звуковий аналіз слів. Читання слів, речень. Опрацювання вірша, тексту.

28.02

 

48

Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень, слів із буквою Є. Вибірковий диктант.  Списування тексту, поданого друкованим шрифтом

28.02

 

49

Робота з дитячою книгою. Катерина Єгорушкіна  «Цятки і плямки» (Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 1, 2 класах серії «Шкільна бібліотека»/укладач Тетяна Стус. – Львів: Видавництво Старого Лева, 2016.- 160с._

29.02

 

50

Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів.

Читання слів, речень. Опрацювання вірша та тексту «Їжачок на дачі».

04.03

 

51

Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

04.03

 

52

Закріплення звукового значення букви «ї». Звуковий аналіз слів. Читання слів, речень. Опрацювання тексту «Екскурсія в Київ»

05.03

 

53

Письмо великої букви Ї. Написання буквосполучень, слів, речень із буквою Ї. Вибірковий диктант. 

05.03

 

54

Звук [ф], позначення його буквою «еф». Звуковий аналіз слів.

Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту.

11.03

 

55

Письмо малої букви «еф». Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами. Побудова речень за поданим податком. Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про пори року.

11.03

 

56

Закріплення звукового значення букви «еф». Звуковий аналіз слів. Читання в особах. Опрацювання вірша і тексту.

12.03

 

57

Письмо великої букви Ф. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів, речень із буквою Ф. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

12.03

 

58

Буква «щ», позначення нею сполучення звуків [шч]. Звуковий аналіз слів.

Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту.

13.03

 

59

Письмо малої букви «щ». Написання складів, слів і речень з вивченими буквами. Складання і записування речень. Відновлення деформованого тексту.

13.03

 

60

Закріплення звукового значення вивчених букв. Звуковий аналіз слів. Читаю і розповідаю. Загадка. Опрацювання тексту. Ребус.  Робота з дитячою книгою.

14.03

 

61

Закріплення звукового значення букви «ща». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту.

18.03

 

62

Письмо великої букви Щ. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів, речень. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

18.03

 

63

Звуки [дз], [дз`],  позначення їх буквосполученням дз». Звуковий аналіз слів.

Читання складів, слів, речень. Опрацювання текстів. Складання речень із поданими словосполученнями.

19.03

 

64

Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень.

19.03

 

65

Звук ­­[дж],  буквосполучення дж. Злита вимова звука [дж], Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Скоромовка. Опрацювання вірша С. Цушка «Бджілка». Складання реченьіз поданими словосполученнями. Ребус.

20.03

 

66

Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

20.03

 

67

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованих речень. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Поговоримо про явища природи»

21.03

 

68

Апостроф. Вимова і написання слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша, тексту

25.03

 

69

Написання складів та слів з апострофом, складів, слів і речень з вивченими буквами. Звуковий аналіз слів.  Списування друкованих речень. Пояснювальний диктант.

25.03

 

70

Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами. Опрацювання вірша.

26.03

 

71

Написання складів та слів з апострофом, складів, слів і речень з вивченими буквами. Звуковий аналіз слів.  Списування друкованих речень. Пояснювальний диктант.

26.03

 

72

Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота) Закличка.

27.03

 

73

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком.

27.03

 

74

Читаю і розповідаю. Вправи  для розвитку навички читання. Опрацювання тексту «Папужка» Людмили Борщевської

Робота з дитячою книгою.

28.03

 

75

Читаю і розповідаю. Вправи  для розвитку навички читання. Читання віршів про пригоди дітей – «Де букварик?» Грицька Бойка, «Що разом?» Петра Кралюка.

01.04

 

76

Застосування правил мовленнєвого етикету під час знайомства. Складання і записування речень.

01.04

 

77

Читаю і розповідаю. Вправи  для розвитку навички читання.

Й. Курлат «Добрий». О. Мітта «У гостях і вдома»

02.04

 

78

Написання слів з буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками

02.04

 

79

Читаю і розповідаю. Вправи  для розвитку навички читання.

Робота над виразним читанням вірша «Татко і матуся» Лесі Вознюк. Загадки

03.04

 

80

Написання слів зі звуками [дж], [дз], [дз`]. Звуковий аналіз слів. Складання і записування речень

03.04

 

81

Написання слів з буквою щ. Складання і записування слів із вивчених букв. Побудова і записування речень. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Птахи повертаються додому».

04.04

 

82

Читаю і розповідаю. Вправи  для розвитку навички читання. Опрацювання тексту «Фокус-мокус» Дмитра Чередниченка

08.04

 

83

Слова з апострофом.  Правило вживання апострофа. Звуковий аналіз слів.  Навчальний диктант. Побудова речень за поданим початком і малюнками.

08.04

 

84

Читаю і розповідаю. Вправи  для розвитку навички читання. Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Великий і малий» Валентина Бичка.

09.04

 

85

Правопис слів з йо. Складання і записування речень.

09.04

 

86

Читаю і розповідаю. Вправи  для розвитку навички читання. Підготовка до читання за ролями тексту «Чужа іграшка» Людмили Борщевської.

10.04

 

87

Написання слів з ьо. Написання речень.  Формування уміння користуватись довідкою.

10.04

 

88

Читаю і розповідаю. Вправи  для розвитку навички читання. Опрацювання вірша «Сварка» Марії Пригари Робота з дитячою книгою

11.04

 

89

Поділ слів для переносу з рядка в рядок. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування.

15.04

 

90

Читаю і розповідаю. Вправи  для розвитку навички читання. Робота над усвідомленим читанням тексту «Найкращий день» Марії Бабенко.

 

15.04

 

91

Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв. Удосконалення і списування тексту

16.04

 

92

Читаю і розповідаю. Вправи  для розвитку навички читання. Робота над виразним читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка

16.04

 

93

Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв. Удосконалення і списування тексту

17.04

 

94

Читаю і розповідаю. Вправи  для розвитку навички читання. Опрацювання вірша «Здоровим будь!» Грицька Бойка

17.04

 

95

Спостереження за багатозначними словами, складання і записування речень із ними. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Збережи первоцвіти»

18.04

 

96

Читаю і розповідаю. Вправи  для розвитку навички читання. Підготовка до читання за ролями тексту «Корисна розмова» Теклі Білецької

22.04

 

97

Добір протилежних за значенням слів. Складання і записування речень із ними. Перетворення і списування тексту.

22.04

 

98

Читаю і розповідаю. Вправи  для розвитку навички читання. В. Слєпцов «Днів у тижні рівно сім…», Загадка «Хто вони», С. Жупанин «Хто молодець?». Доповнення вірша.

23.04

 

99

Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень.

23.04

 

100

Читаю і розповідаю. Вправи  для розвитку навички читання. Загадка. Ф. Петров «Від зими до зими». К. Перелісна уривок з вірша.

24.04

 

101

Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?. Побудова і записування речень. Розподіл предметів за групами.

24.04

 

102

Читаю і розповідаю. Вправи  для розвитку навички читання. Робота над усвідомленим читанням тексту «Чий апельсин більший» Віри Карасьової. Робота з дитячою книгою

25.04

 

103

Читаю і розповідаю. Вправи  для розвитку навички читання. Опрацювання вірша «Навпакійко» Тетяни Лисенко

29.04

 

104

Уживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками.

29.04

 

105

Читаю і розповідаю. Вправи  для розвитку навички читання. Робота на виразним читанням і розумінням казки «Мишка, Кіт і гарбуз»

30.04

 

106

Слова – ознаки предметів. Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які?. Виконання завдання за зразком. Списування друкованих речень.

30.04

 

107

Читаю і розповідаю. Вправи  для розвитку навички читання. С. Шаповалов «Їду, їду на коні».  Підготовка до читання за ролями оповідання «Маленька мураха» Василя Шкляра

01.05

 

108

Слова- назви дії предметів. Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять?. Утворення і записування речень з поданими словами. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Поговоримо про Великодні свята»

01.05

 

109

Читаю і розповідаю. Вправи  для розвитку навички читання. Є. Юхниця «Посварився з братом…» Робота над усвідомленим читанням тексту «Новий велосипед» Миколи Стеценка.

07.05

 

110

Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?. Вправляння у читанні числових виразів.

07.05

 

111

Читаю і розповідаю. Вправи  для розвитку навички читання. В. Гужва «До всіх сердець…». Опрацювання тексту «Є на світі чарівні слова» Марії Бабенко

08.05

 

112

Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень зі службовими словами

08.05

 

113

Читаю і розповідаю. Вправи  для розвитку навички читання. Грицько Бойко «Чому цуцик у муці?..»  Усвідомлене читання казки «Умій почекати» Костянтина Ушинського

09.05

 

114

Складання і записування речень з поданими словами, за малюнком

13.05

 

115

Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування запитальних речень.

13.05

 

116

Читаю і розповідаю. Вправи  для розвитку навички читання. Робота над виразним читанням тексту «Коник і Сонечко» Василя Моруги.

Робота з дитячою книгою

14.05

 

117

Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування  речень із знаком оклику.

14.05

 

118

Читаю і розповідаю. Вправи  для розвитку навички читання. Виразне читання тексту «Іди, іди, дощику» Зірки Мензатюк

15.05

 

119

Складання і записування розповіді з поданих речень.

15.05

 

120

Читаю і розповідаю. Вправи  для розвитку навички читання. Читання тексту «Зараз» за Олегом Буценем.

16.05

 

121

Відгадування предметів за їх описом. Побудова опису тварини за поданим малюнком Розвиток зв’язного мовлення

20.05

 

122

Читаю і розповідаю. Вправи  для розвитку навички читання. Опрацювання тексту «Казка про ґудзик» Марії Солтис-Смирнової.

20.05

 

123

Читаю і розповідаю. Вправи  для розвитку навички читання. Робота над текстом «Кольоровий дощик» Марії Солтис-Смирнової

21.05

 

124

Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень. Виконання мовних вправ.

21.05

 

125

Вправи  для розвитку навички читання. Робота з дитячою книгою. Оксана Лущевська «Шашки» (Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 1, 2 класах серії «Шкільна бібліотека»/укладач Тетяна Стус. – Львів: Видавництво Старого Лева, 2016.- 160с._

22.05

 

126

Диктант

22.05

 

127

Вправи  для розвитку навички читання. Робота з дитячою книгою. Зоряна Живка «Добре вдома»  (Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 1, 2 класах серії «Шкільна бібліотека»/укладач Тетяна Стус. – Львів: Видавництво Старого Лева, 2016.- 160с._

23.05

 

128

Списування

27.05

 

129

Вправи  для розвитку навички читання. Робота з дитячою книгою. Тетяна Стус «Смугастик». (Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 1, 2 класах серії «Шкільна бібліотека»/укладач Тетяна Стус. – Львів: Видавництво Старого Лева, 2016.- 160с._

27.05

 

130

Вправи  для розвитку навички читання. Робота з дитячою книгою. Зірка Мензатюк «Каша» (Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 1, 2 класах серії «Шкільна бібліотека»/укладач Тетяна Стус. – Львів: Видавництво Старого Лева, 2016.- 160с._

28.05

 

131

Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. Виконання мовних вправ

28.05

 

134

Вправи  для розвитку навички читання. Робота з дитячою книгою. Зірка Мензатюк «Український прапор». (Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 1, 2 класах серії «Шкільна бібліотека»/укладач Тетяна Стус. – Львів: Видавництво Старого Лева, 2016.- 160с._

29.05

 

135

Виконання мовних вправ

29.05

 

136

Узагальнення і систематизація знань. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Поговоримо про літній відпочинок». Підсумковий урок за рік.

30.05

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
22 січня
Переглядів
944
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку