Календарно-тематичне планування з української мови для 2класу на ІІс. за програмою Р.Шияна до підручника Г.Сапун, О.Придаток з очікуваними результатами

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови (українська мова і читання) за програмою Р.Шияна на ІІсеместр за підручником "Українська мова та читання: підручник для 2класу закладів загальної середньої освіти" автори Г.Сапун, О.Придаток з очікуваними результатами
Перегляд файлу

ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

(УКРАЇНСЬКА МОВА І ЧИТАННЯ) НА ІІ СЕМЕСТР

                                     за підручником «Українська мова та читання: підруч. для 2 кл. закл. загал. середн. освіти. 

У 2 ч. Ч. 2» авт. Г. Сапун, О. Придаток

 

Уроку      

 

  Дата

 

Тема уроку

Очікувані результати

81.

 

Краса зимової природи. За М. Магерою «Омелюхи». Вибіркове читання тексту. (С. 3-6)

 сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою [2 МОВ 1-1.1-3];

висловлює думку, що подобається в почутому, а що – ні [2 МОВ 1-1.5-1];

 читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2];

ставить запитання за змістом тексту для уточнення свого розуміння [2 МОВ 2-2.1-3];

розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного [2 МОВ 2-2.1-4];

знаходить у тексті незнайомі слова, робить спроби пояснити їхнє значення, виходячи з контексту [2 МОВ 2- 2.1-5];

записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів [2 МОВ 5- 4.1-4]

82.

 

Частини мови. Формування уявлень про частини мови. Дослідження мовних явищ. (С. 7)

83.

 

Вправи на розрізнення спільнокореневих слів, різних частин мови. Січень святами багатий. За В. Скуратівським «Новий (старий) рік та свято Василя». (С. 8-9)

84.

 

Слова, що називають предмети. За В. Скуратівським «19 січня — Водохреща». Репродукція картини С. Брунса «Водохреща». РЗМ «Порівнюємо текст і картину». (С. 9-11)

 

 прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями [2 МОВ 2-2.1-1];

читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2];

 розповідає про вчинки улюблених персонажів [2 МОВ 2- 2.3- 2];

добирає відповідні твори мистецтва, співзвучні з текстом [2 МОВ 2-2.6-3];

85.

 

О. Буцень «Ґуля». Обговорення вчинків персонажів оповідання. (С. 11-12)

86.

 

Виділення слів — назв предметів з мовного потоку. (С. 12-13)

87.

 

Змінювання слів, які відповідають на питання хто? що?, за числами (один — багато). М. Познанська «Випав сніг». (С. 13)

 

 читає за ролями фрагменти літературного твору [2 МОВ 2- 2.7-2];

 

 знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів [2 МОВ 5- 4.1-4];

утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення речення [2 МОВ 5-4.1-7];

записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

88.

 

Цікавий світ професій. «Програміст». Складання діалогу про важливість ґаджетів у житті людини. (С. 14-15)

89.

 

Утворення множини іменників (у простих випадках, без уживання терміна). Правильне вживання іменника у множині чи однині у складеному реченні. Вимова і написання слова ноутбук. (С. 15-16)

90.

 

А. Григорук «Дивовижні імена». Добір інших заголовків до тексту. Читання в особах. (С. 16-17)

91.

 

Велика буква. Вживання великої букви в іменах, по батькові та прізвищах. (С. 17-18)

  записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4];

аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1];

знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів [2 МОВ 5- 4.1-4]

 

92.

 

Вживання великої букви у кличках тварин. (С. 19)

РЗМ

 Усна розповідь про домашнього улюбленця.

 

93.

 

Велика буква в назвах міст, сіл, вулиць. В. Бондаренко «Кулі різнокольорові». Вимова і написання слова вулиця. (С. 20-22)

94.

 

Діагностична робота.

 

95.

 

Слова, що називають ознаки предметів. Вимова і написання слова ознака. Навчися бачити красу навколо. А. Костецький «Лісова таємниця». (С. 22-23)

 

прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями [2 МОВ 2-2.1-1];

 читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2];

 ставить запитання за змістом тексту для уточнення свого розуміння [2 МОВ 2-2.1-3];

 

 

96.

 

В. Чухліб «Як сонце сходить». Перегляд відео «Як сходить сонце». Зіставлення побаченого та змісту прочитаного. (С. 23-24)

97.

 

Зв’язок прикметників з іменниками. Вимова і написання слова червоний.

(С. 25)

98.

 

Практичне змінювання прикметників за числами. Мовне дослідження. Л. Костенко «Веселий дощ». (С. 25-27)

 обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини, фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах [2 МОВ 4-1.4-4];

 

 знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів [2 МОВ 5- 4.1-4];

 

99.

 

О. Буцень «Солодкий дощ». Передбачення змісту твору за заголовком. Порівняння вірша Л. Костенко та О. Буценя. (С. 27-28)

100.

 

Добір до відомого предмета відповідних ознак. Попереджувальний диктант. (С. 28-29)

 

101.

 

Складання груп слів прикметників, які мають різне лексичне значення: назви кольорів, розміри предметів, матеріалу, з якого виготовлено предмет, інші ознаки. Б. Вовк «Соняшникова рідня». (С. 29-30)

 

 сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою [2 МОВ 1-1.1-3];

 

 підтримує й ініціює діалог на теми, які викликають зацікавлення [2 МОВ 1-1.6-1]; спостерігає за діалогом, де висловлюються різні погляди на предмет обговорення, підтримує одну з точок зору [2 МОВ 1-1.6-2];

 

 

 створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами [2 МОВ 3-3.1-3];

записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

102.

 

Де є хліб, там є життя. Білоруська народна казка «Легкий хліб». Поділ казки на частини. Добір заголовків до частин. (С. 31-32)

103.

 

Виявлення серед прикметників слів, подібних чи протилежних за значенням. Вимова і написання слова духмяний. РЗМ. Опис зернової рослини.

(С. 32-33)

104.

 

Утворення сполучень слів, які відповідають на питання хто? що? та який? яка? За Є. Бандуренком «Хліб». Складання діалогу. (С. 33-34)

105.

 

Дерево міцне корінням, а людина — друзями. За Б. Комаром «Загублені рукавички». Детальний переказ оповідання. (С. 35-36)

106.

 

Слова, що називають дії предметів. Мовне дослідження. (С. 37-38) 

 

107.

 

Складання груп дієслів із певним лексичним значенням дії: слова, що позначають говоріння, навчальні дії, виявлення почуттів та ін. Вимова і написання слова дитина. А. М’ястківський «Ми з Грицьком — друзі». (С. 38-40)

 знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів [2 МОВ 5- 4.1-4];

аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1];

 

знаходить слова в орфографічному словнику, щоб перевірити написане [2 МОВ 5-4.1-8];

читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2]

108.

 

Знаходження серед дієслів тих, які подібні за значенням. Д. Білоус «Турботливі друзі». (С. 40-41)

 

 читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2];

розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту [2 МОВ 2-2.3-1];

 знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів [2 МОВ 5- 4.1-4];

утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення речення [2 МОВ 5-4.1-7];

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова) [2 МОВ 5-4.2-1];

записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

109.

 

Знаходження серед дієслів тих, які подібні за значенням. Словотворчі вправи. Наш Тарас Шевченко — сонце України. У. Кравченко «Сонце України». (С. 41-42)

110.

 

Знаходження серед дієслів тих, які подібні за значенням. Словотворчі вправи. Т. Шевченко «Світає, край неба палає…». РЗМ. Робота з прислів’ями. (С. 42-43)

111.

 

Знаходження серед дієслів тих, які протилежні за значенням. Т. Шевченко «Зацвіла в долині червона калина…». (С. 43-44)

112.

 

Знаходження серед дієслів тих, які протилежні за значенням. Т. Шевченко «Попрощалось ясне сонце». (С. 45-46)

 

113.

 

Діагностична робота.

 

114.

 

Службові слова, до яких не ставлять питань, але без яких майже неможливо побудувати речення. А вже весна, а вже красна. Ю. Старостенко «А він уже дома». (С. 46-47)

 

 прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями [2 МОВ 2-2.1-1];

читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2];

 

визначає послідовність подій у художньому тексті [2 МОВ 2-2.2-1];

визначає тему і головну думку в тексті [2 МОВ 2-2.2-8];

 

створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою

115.

 

За С. Носанем «День блакитної весни». Виразне читання діалогів. Стислий переказ тексту. (С. 47-49)

116.

 

Упізнавання в реченні службових слів. (С. 49-50)

117.

 

Написання службових слів окремо від інших слів. Олександр Олесь «Весна! Весна!». (С. 51)

118.

 

Написання службових слів окремо від інших слів. Весняні заклички. «Вийди, вийди, сонечко» (З народного). РЗМ. Складання речень за малюнком (з використанням службових слів). (С. 52-53)

спілкування;

 записує їх розбірливо, рукописними буквами [2 МОВ 3-3.1-3];

записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4];

бговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини, фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах [2 МОВ 4-1.4-4]

 

119.

 

Узагальнення вивченого про частини мови. Українська народна веснянка «Травка-веснянка». (С. 53-54)

120.

 

Нехай бринять струни добра. За О. Кротюк «Пластиліновий песик». Характеристика головної дійової особи. (С. 54-56)

121.

 

Речення. Розрізнення речення за його основними ознаками. Мовне дослідження. (С. 56)

 

 

122.

 

Спостереження за основними ознаками речення. Велика буква у першому слові в реченні. І. Сенченко «Рукавичка і струмочок». Читання в особах. (С. 64-65)

прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями [2 МОВ 2-2.1-1];

читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2];

ставить запитання за змістом тексту для уточнення свого розуміння [2 МОВ 2-2.1-3];

 розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного [2 МОВ 2-2.1-4];

 читає за ролями фрагменти літературного твору [2 МОВ 2- 2.7-2];

знаходить у тексті речення різних видів (питальні, розповідні, спонукальні; окличні й неокличні) і доводить доцільність їх використання для досягнення мети спілкування) [2 МОВ 5-4.1-6]; утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення речення [2 МОВ 5-4.1-7];

 знаходить слова в орфографічному словнику, щоб перевірити написане [2 МОВ 5-4.1-8];

записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

123.

 

Речення, у яких є повідомлення. Спостереження за інтонацією таких речень. Побудова речень. Т. Нелинь «Вередуля». (С. 58-60)

124.

 

В. Сухомлинський «Підлога буде чиста… А душа?». Висловлювання власного ставлення до вчинків дійових осіб. (С. 60-61)

125.

 

Речення, у яких є запитання. Мовне дослідження. Побудова речень. Вимова і написання слів черговий, співчуття. (С. 61-62)

126.

 

Спостереження за інтонацією питальних речень. С. Дідух-Романенко «Запиталочка-Наталочка». РЗМ. Складання речень з питальними словами. (С.

62-63)

127.

 

Речення, у яких є прохання або наказ, спонукання до дії. Свято Великодня. Л. Глібов «Христос Воскрес!». Мовне дослідження. (С. 64-65)

 

 прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями [2 МОВ 2-2.1-1];

читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2];

ставить запитання за змістом тексту для уточнення свого розуміння [2 МОВ 2-2.1-3];

 розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного [2 МОВ 2-2.1-4];

 читає за ролями фрагменти літературного твору [2 МОВ 2- 2.7-2];

знаходить у тексті речення різних видів (питальні, розповідні, спонукальні; окличні й неокличні) і доводить доцільність їх використання для досягнення мети спілкування) [2 МОВ 5-4.1-6]; утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення речення [2 МОВ 5-4.1-7];

 знаходить слова в орфографічному словнику, щоб перевірити написане [2 МОВ 5-4.1-8];

записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4];

створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами [2 МОВ 3-3.1-3];

перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх [2 МОВ 3-3.3-2]

 

 

 

 

  

 

 

 

128.

 

За Н. Наркевич «Лесина квітка». Обговорення вчинків дійових осіб. (С. 65-

67)

129.

 

Спостереження за інтонацією спонукальних речень. Доповнення речень.

(С. 67)

130.

 

Закріплення знань про питальне, розповідне, спонукальне речення. Розділові знаки у кінці речення (?!), велика літера у першому слові речення. Побудова речень. В. Таран «Писанка». (С. 68-69)

131.

 

Складання речень за змістом тексту. Добре ім’я — найкраще багатство». А. Григорук «Нетерплячка». (С. 69-71)

132.

 

Складання та запис речення за малюнком, на задану тему. І. Сенченко «Мандрівна квітка». РЗМ. Опис квітки маку за планом та опорними словами. (С. 71-73)

133.

 

Головні слова в реченні. А. Камінчук «Криниця». Виразне читання вірша. (С. 73-74)

134.

 

Вправи на визначення головних слів у реченнях. П. Осадчук «Попід гору в’ється річка». (С. 74-76)

135.

 

Зв’язок слів у реченні. Мовне дослідження. Весна всім красна. А. Камінчук «Береза розвивається». (С. 76-77)

136.

 

Зв’язок слів у реченні за допомогою службових слів. Н. Карпенко «Усміхнувся квітень». (С. 77-78)

 

137.

 

Діагностична робота.

 

139.

 

О. Копиленко «Сади цвітуть!». Вибіркове читання тексту. (С. 78-78)

 

 

 прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями [2 МОВ 2-2.1-1];

читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2];

 розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного [2 МОВ 2-2.1-4];

знаходить у тексті незнайомі слова, робить спроби пояснити їхнє значення, виходячи з контексту [2 МОВ 2- 2.1-5];

визначає графічні елементи тексту, досліджує зв’язок між ними [2 МОВ 2-2.2-7];

 визначає тему і головну думку в тексті [2 МОВ 2-2.2-8];

140.

 

Текст. Заголовок тексту. Удосконалення вміння добирати заголовок відповідно до змісту тексту. Вимова і написання слова килим. (С. 79-81)

141.

 

К. Малицька «Як діти яблуньку врятували». Добір інших заголовків до тексту. (С. 81-82)

 РЗМ. Спостереження за побудовою тексту. Спостереження за роллю абзаців.

 

 

143.

 

Спостереження за використанням слів для зв’язку речень у тексті. Удосконалення текстів шляхом заміни в них окремих слів, що повторюються, на близькі за значенням, і ті, що були вжиті раніше. В. Артамонова «Бджілка» (С. 83-85)

 

144.

 

Текст-розповідь. Вимова і написання слова рюкзак. Шкільними стежинами. І. Роздобудько «Як зрозуміти хлопців?». Мовне дослідження. (С. 8587)

 читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2];

 

 розрізняє головне і другорядне в тексті [2 МОВ 2-2.2-5];

 пояснює зв’язок між окремими повідомленнями в тексті [2 МОВ 2-2.2-6];

 визначає графічні елементи тексту, досліджує зв’язок між ними [2 МОВ 2-2.2-7];

 визначає тему і головну думку в тексті [2 МОВ 2-2.2-8];

читає за ролями фрагменти літературного твору [2 МОВ 2- 2.7-2];

 

 

 обмінюється елементарними письмовими повідомлення (записка, лист, вітальна листівка) [2 МОВ 3-3.1-1];

 обирає для написання висловлення відповідне оформлення (шрифт, розмір, колір тощо) [2 МОВ 3-3.1-2];

 

 

 

145.

 

Текст-опис. За Л. Копач «Пригода у школі» (уривок). кімнати. (С. 87-89)

РЗМ

. Опис класної

 

146.

 

Робота з художнім текстом. Вимова і написання слова помилка. В. Сухомлинський «Скляний чоловічок». (С. 89-91)

147.

 

С. Рудик «М’який характер». Читання тексту в особах. (С. 91-92)

148.

 

Правила оформлення діалогу на письмі. (С. 92-93)

149.

 

Добре з друзями разом! Н. Гуркіна «Як Небо почало писати листівки своїм друзям». (С. 93-94)

150.

 

Листівка як писемне висловлювання. Конверт. Підпис конверта. (С. 94-95)

151.

 

Які бувають листи. (С. 95-96)

 перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх [2 МОВ 3-3.3-2]; удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова) [2 МОВ 3- 3.3-3];

творює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами [2 МОВ 3-3.1-3];

 записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

152.

 

 

РЗМ

. Лист, подяка як писемні висловлювання. (С. 96-97)

 

153.

 

Оголошення як писемні висловлювання. Г. Фалькович «Хто на повідку». (С. 97-98)

 

154.

 

Діагностична робота.

 

155.

 

Я серед інших. Шляхетна поведінка. В. Сухомлинський «Скажи людині «Доброго дня!»». Читання діалогів в особах. (С. 99)

  сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою [2 МОВ 1-1.1-3];

 виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні [2 МОВ 1-1.4-2];

 пояснює на основі власного досвіду, чому якась інформація зацікавила [2 МОВ 1-1.4-3];

 

 уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо) [2 МОВ 1-1.7-2];

 поповнює власний словниковий запас [2 МОВ 1-1.7-3];

звертається, вітається, прощається, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова [2 МОВ 1-1.8-2];

 

створює прості тексти за допомогою цифрових пристроїв (питання, вибачення, подяка, побажання, прохання, поздоровлення, запрошення, порада, згода, відмова тощо) [2 МОВ 3-3.2-1];

 

156.

 

Мова і мовлення. Сила голосу і темп мовлення в процесі читання, говоріння, діалогічного спілкування. (С. 100)

157.

 

Культура мовлення і культура спілкування. Слова ввічливості. «Як вітаються люди в різних країнах». (С. 100-102)

158.

 

Короткі письмові висловлювання для спілкування за допомогою цифрових пристроїв. М. Стеценко «Синичка». (С. 102-103)

159.

 

За А. Усачовим «Ніхто не має права ображати людину». Визначення головної думки тексту. Читання в особах. (С. 103-104)

160.

 

 

РЗМ

. Піктограми. Використання піктограм. (С. 102-103)

 

161.

 

Піктограми для зображення емоцій (емотикони, зокрема графічні зображення смайлів). Емоції замість слів. Д. Прокопчук «Смайлик…». (С. 105-

106)

 

створює прості тексти за допомогою цифрових пристроїв (питання, вибачення, подяка, побажання, прохання, поздоровлення, запрошення, порада, згода, відмова тощо) [2 МОВ 3-3.2-1]; використовує доречно поширені графічні зображення смайлів [2 МОВ 3-3.2-2]

162.

 

Повторення вивченого про звуки і букви. Літо, літечко, чекаємо тебе! О. Роговенко «Літо». (С. 107)

 аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1]; порівнює власне мовлення з мовленням інших (швидкість, вимова звуків і наголошування слів) [2 МОВ 5-4.1-2];

 обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків [2 МОВ 5-4.1-3]; знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів [2 МОВ 5- 4.1-4];

створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами [2 МОВ 3-3.1-3]

163.

 

Повторення вивченого про поділ слів на склади, перенос слів з рядка в рядок. За М. Стеблиною «Дороги в літо». (С. 107-109)

164.

 

Діагностична робота.

 

165.

 

Повторення вивченого про значення слова. Н. Красоткіна «Літо квітами сміється». (С. 106-108)

 знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів [2 МОВ 5- 4.1-4];

 

 утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення речення [2 МОВ 5-4.1-7];

знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови і  пояснює їхню роль [2 МОВ 5-4.1-5]

166.

 

Повторення вивченого про частини мови. В. Сухомлинський «Як ми знайшли в лісі гніздо». (С. 108-109)

167-170             

 

Резервні уроки

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Барна Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Якубець Наталія Іванівна
    Щиро дякую! Дуже допомогли
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
10 січня
Переглядів
1271
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку