Календарно-тематичне планування з української мови для 3 класу 2 семестр за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Б. Шияна до підручника «У

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови для 3 класу 2 семестр за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Б. Шияна до підручника «Українська мова" Большакової
Перегляд файлу

календарно-тематичнЕ планУвання
з української мови для 3 класу

2 семестр
за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р. Б. Шияна,
до підручника «Українська мова та читання» для 3 класу ( 2-а частина)
(автори Інна Большакова, Марина Пристінська)
175 годин на рік, 5 годин на тиждень

                                                                                                                                                                          Діагностувальні роботи:

аудіювання (1);

диктант (2);

списування (1);

усний твір (1);

                                                                                                                                                              робота з мовними одиницями(2);

робота з літ. твором/медіатекстом (1)

читання вголос (1);

читання мовчки (1).

Усього:10

Вірш напам’ять-4.

Уривок напам’ять -1.

РЗМ- 8

Робота з дитячою книжкою-8

 

Номер
уроку

Тема уроку

Примітки

Змістовні лінії

Дата

Розділ 5. Слово. Частини мови ( 80 год)

 

Взаємодіємо усно

На основі почутого створює асоціативні схеми, таблиці; стисло і вибірково передає зміст почутого; переказує текст за різними завданнями.

Виокремлює необхідну інформацію з різних усних джерел, зокрема медіатекстів, для створення власного висловлювання з конкретною метою.

Висловлює власні погляди, підтверджує їх прикладами, враховує думки інших осіб; дотримується найважливіших правил літературної вимови, висловлюючи власні погляди.

Описує власні емоції та емоції співрозмовника від прослуханого/ побаченого. Доречно використовує у власному мовленні формули мовленнєвого етикету.

Читаємо

Прогнозує зміст дитячої книжки за обкладинкою, заголовком, ілюстраціями та анотацією; володіє повноцінними навичками читання (вголос і мовчки), що дає змогу зрозуміти тексти різних видів.

Пов’язує елементи інформації в цілісну картину; розрізняє факти і думки про ці факти; формулює прямі висновки на основі інформації, виявленої в тексті.

Описує емоційний стан персонажів, співпереживає.

Висловлює власне ставлення до творів, літературних персонажів, об’єктів мистецтва і навколишнього світу, наводить прості аргументи щодо власних думок, використовуючи текст, власний досвід та інші джерела.

Експериментує з текстом (змінює сюжет, переказує текст з іншої позиції, додає персонажів, імпровізує під час інсценізації).

Взаємодіємо письмово

Пише рукописними буквами розбірливо в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел; створює висловлювання, записує їх, ураховуючи мету та адресата і дотримуючися норм літературної мови, користується орфографічним словником. Знаходить і виправляє орфографічні помилки, зокрема із застосуванням знань про будову слова.

Досліджуємо медіа

Висловлює власне ставлення до творів, літературних персонажів, об’єктів мистецтва і навколишнього світу, наводить прості аргументи щодо власних думок, використовуючи текст, власний досвід та інші джерела. Використовує у власному мовленні засоби художньої виразності у творах різних жанрів.

Досліджуємо мовлення

Аналізує значення слів з урахуванням контексту, будови слова, перевіряє власне розуміння значення слова за словниками; використовує у власному мовленні слова з переносним значенням, синоніми та антоніми, фразеологізми для досягнення мети спілкування. Cтворює прості мовні ігри, кросворди, ребуси, експериментуючи зі звуками, словами, фразами; виокремлює характерні риси свого мовлення (улюблені слова, фрази); спостерігає за їх впливом на співрозмовників; коригує своє мовлення.

Cтворює прості мовні ігри, кросворди, ребуси, експериментуючи зі звуками, словами, фразами; виокремлює характерні риси свого мовлення (улюблені слова, фрази); спостерігає за їх впливом на співрозмовників; коригує своє мовлення.

 

66-67

Самостійні та службові частини мови. Дискусія

«Загадка про того, хто ходить пішки» (Григорій Фалькович)

 

 

68

Поняття про іменник

 

«Грип»

(Григорій Фалькович)

 

 

69

Діагностувальна робота 7. Письмовий переказ

 

 

70

Аналіз д. р.

Іменники. Назви істот і неістот

 

 

71

Власні і загальні іменники 

 

«Байка про байку» (Іван

Франко)

 

 

 

72

Розвиток мовлення (7). Вітання

 

 

73

Правопис власних

іменників. Оповідання

 

«Як Катруся хотіла вчитися»

(За Ірен Роздобудько)

 

 

74

Змінювання іменників за числами.

Однина і множина.  Діагностувальна робота 8. Читання вголос

 

 

 

75

Робота з дитячою книжкою (8)

«Горіхові принцеси»(за

Лесею Мовчун)

 

Діагностувальна робота 8. Читання вголос

 

 

76

Розвиток мовлення (8). П’єса

 

 

77

Аналіз д. р. Рід іменників

 

 

78

Діагностувальна робота 9. Читання мовчки

 

 

 

79

Аналіз д.р. Що я знаю/умію?

«Босо-взутий сніговик»

(Олеся Мамчич)

 

 

 

80

Узагальнення . Сторінками дивовижного світу української мови та читання. Підсумок за 1  семестр

 

 

2 семестр. Прикметник

 

 

81

Поняття про прикметник . Валентина Полинок «Різнокольоровий дощик»

 

Театралізуємо

Експериментує з текстом (змінює сюжет, переказує текст з іншої позиції, додає персонажів, імпровізує під час інсценізації).

 

15.01

82

Роль прикметників у мовленні. Степан Жупанин «Намалюю вітер»

 

16.01

83

Розвиток мовлення (9). Опис предмета

 

17.01

84

Словосполучення прикметників з іменниками

 

18.01

85

Оповідання. Дмитро Кузьменко «Каблучка». Переказуємо оповідання

 

19.01

86

Змінювання прикметників за родами і числами

 

22.01

87

Змінювання прикметників за родами і числами. Авторська казка. «Палац із морозива» (за Джанні Родарі) Уривок напам’ять

 

23.01

88

Робота з дитячою книгою (9). Книжки Джанні Родарі

 

24.01

89

Діагностувальна робота 10. Диктант

 

25.01

90

Аналіз діагностувальної роботи. Змінювання  прикметників за родами і числами. Володимир Лучук «Кольорові пташки»

 

26.01

91

Змінювання  прикметників за родами і числами. Утворення прикметників

 

29.01

92

Розвиток мовлення (10). Опис тварини

 

30.01.

93

Прикметники. Синоніми і антоніми

 

31.01

94

Повість. Уривок. Всеволод Нестайко «Одиниця з обманом» (уривок)

 

01.02

95

Повість. Уривок. Всеволод Нестайко «Одиниця з обманом» (уривок)

 

02.02

96

Робота з дитячою книгою (10). Твори сучасних дитячих   письменників про почуття дітей, їхні захоплення, мрії

 

05.02

97

Розвиток мовлення (11). Твір про себе

 

06.02

98

Діагностувальна робота 11. Списування

 

07.02

99

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення знань з теми «Прикметник»

 

08.02

Числівник

 

 

100

Поняття про числівник

 

 

09.02

101

Числівник. Оповідання. Автор. «Як ми бюджет формували». Частина 1 (за Сашком Дерманським)

 

12.02

102

Числівник. Оповідання. Автор. «Як ми бюджет формували». Частина 1 (за Сашком Дерманським)

 

13.02

103

Числівник. Оповідання. Характеристика персонажів. «Як ми бюджет формували». Частина 2 (за Сашком Дерманським)

 

14.02

104

Числівник. Оповідання. Характеристика персонажів. «Як ми бюджет формували». Частина 2 (за Сашком Дерманським)

 

15.02

105

Робота з дитячою книгою (11). «Чудернацькі вірші» Сашка Дерманського Вірш напам’ять

 

16.02

106

Числівники, які відповідають на питання котрий? Юліан Тувім «Паротяг» (Скорочено).

 

19.02

107

Діагностувальна робота 12. Аудіювання

 

20.02

108

Розвиток мовлення (12). Мій робочий день

 

21.02

109

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення знань з теми «Числівник»

 

22.02

Займенник

 

 

110

Займенник

 

 

23.02

111

Особові займенники

 

26.02

112

Особові займенники.  Авторська казка «Невидимий Тоніно» (за Джанні Родарі)

 

27.02

113

Розвиток мовлення (13). Переказуємо. Точка зору

 

 

28.02

114

Особові займенники

 

29.02

115

Діагностувальна робота 13. Робота з літ. твором/медіатекстом

 

01.03

116

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення знань учнів з теми «Займенник»

 

04.03

Дієслово

 

117

Поняття про дієслово. Анатолій Костецький «Ранок»

 

 

05.03

118

Роль дієслів у мовленні. Поезія. Вірш. Тарас Шевченко «Садок вишневий коло хати» (напам’ять)

 

06.03

119

Робота з дитячою книжкою (12). Вічне слово Кобзаря

 

07.03

120-121

Роль дієслів у мовленні. Проза. Оповідання . Оксана Кротюк «Літачок»

 

08.03

11.03

122

Часові форми дієслів.

 

12.03

123

Часові форми дієслів. Григорій Фалькович «Обіцяю» (напам’ять)

 

13.03

124

Розвиток мовлення (14). Текст-розповідь

 

14.03

125

Часові форми дієслів . Оповідання. Ярослав Стельмах «Нахаба»

 

15.03

126

Часові форми дієслів . Оповідання. Ярослав Стельмах «Нахаба»

 

18.03

127

Не  з дієсловами. Іван Андрусяк «Не кусається»

 

19.03

128

Діагностувальна робота 14.   Читання мовчки                                                                                                                                                          

 

20.03

129

Аналіз діагностувальної роботи. Робота з дитячою книжкою (13). Поезія Івана Андрусяка

 

21.03

130

Узагальнення знань з теми «Дієслово»

 

 

22.03

Службові слова

 

 

131

Службові частини мови. Прийменник

 

 

01.04

132

Правопис прийменників

 

02.04

133

Правопис прийменників. Театралізуємо . «Вистава» (за Гжегожем Касдепке)

 

03.04.

134

Поняття про сполучник

 

04.04

135-136

Поняття про сполучник. «Малюк і Карлсон, що живе на даху». Частина 1 (Уривок, скорочено) (за Астрід  Ліндгрен)

 

05.04

08.04

137

Сполучник. «Малюк і Карлсон, що живе на даху». Частина 2 (Уривок, скорочено) (за Астрід  Ліндгрен)

 

09.04

138

Сполучник. «Малюк і Карлсон, що живе на даху». Частина 2 (Уривок, скорочено) (за Астрід  Ліндгрен)

 

10.04

139

Вигук

 

11.04

140

Розвиток мовлення (15). Комікс

 

12.04

141-142

Правопис вигуків. «Подарунки Ніколаса» (за Жілем Тібо)

 

 

15.04

16.04

143

Робота з дитячою книжкою (14). Періодичні видання для дітей

 

17.04

144

Діагностувальна робота 15. Робота з мовними одиницями

 

18.04 

145

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення знань з теми «Службові слова»

 

19.04

Розділ 6. Словосполучення і речення (15 год)

146

Слово і словосполучення

 

Взаємодіємо письмово

Пише рукописними буквами розбірливо в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел; створює висловлювання, записує їх, ураховуючи мету та адресата і дотримуючися норм літературної мови, користується орфографічним словником. Знаходить і виправляє орфографічні помилки, зокрема із застосуванням знань про будову слова.

Досліджуємо мовлення

Аналізує значення слів з урахуванням контексту, будови слова, перевіряє власне розуміння значення слова за словниками; використовує у власному мовленні слова з переносним значенням, синоніми та антоніми, фразеологізми для досягнення мети спілкування. Cтворює прості мовні ігри, кросворди, ребуси, експериментуючи зі звуками, словами, фразами; виокремлює характерні риси свого мовлення (улюблені слова, фрази); спостерігає за їх впливом на співрозмовників; коригує своє мовлення.

Читаємо

 Описує емоційний стан персонажів, співпереживає. Прогнозує зміст дитячої книжки за обкладинкою, заголовком, ілюстраціями та анотацією; володіє повноцінними навичками читання (вголос і мовчки). Висловлює власне ставлення до творів, літературних персонажів, об’єктів мистецтва і навколишнього світу, наводить прості аргументи щодо власних думок, використовуючи текст, власний досвід та інші джерела.

Взаємодіємо усно

Висловлює власні погляди, підтверджує їх прикладами, враховує думки інших осіб; дотримується найважливіших правил літературної вимови, висловлюючи власні погляди.

Досліджуємо медіа

Обирає вербальні та невербальні засоби спілкування, доречно використовує їх для спілкування та створення простих медіатекстів відповідно до комунікативної мети; вимовляє з правильною інтонацією різні за метою висловлювання речення; використовує у власному мовленні засоби художньої виразності у творах різних жанрів. Визначає та обговорює цілі, основні ідеї та окремі деталі усної інформації; пояснює зміст і форму текстів, зокрема медіатекстів, пов’язує, зіставляє із власними спостереженнями, життєвим досвідом, враховує думки інших осіб.

 

 

22.04

147

Словосполучення і речення

 

23.04

148

Словосполучення і речення. Оповідання з елементами інтерв’ю . «Сенсаційний репортаж Лоли» (за Ізабель Абеді). Діагностувальна робота 16. Усний твір

 

24.04

149

Словосполучення і речення. Оповідання з елементами інтерв’ю . «Сенсаційний репортаж Лоли» (Скорочено) (за Ізабель Абеді) Діагностувальна робота 16. Усний твір

 

25.04

150

Речення. Тарас Шевченко «Встала весна…» Вірш напам’ять

 

26.04

151

Робота з дитячою книгою (15  ). Лірична поезія Тараса   Шевченка

 

29.04

152

Види речень за метою висловлювання

 

30.04

153

Види речень за метою висловлювання. «Аліса в Дивокраї» (Уривок, скорочено) (за Льюїсом Керролом)

 

01.05

154

Окличні та неокличні речення

 

02.05

155

Авторська казка «Електромобіль Сашко». Частина 1 (Скорочено) (за Олесею Мамчич)

 

03.05

156

Головні та другорядні члени речення

 

06.05

157

Головні та другорядні члени речення. Авторська казка «Електромобіль Сашко». Частина 2 (Скорочено) (за Олесею Мамчич)

 

07.05

158

Діагностувальна робота 17. Диктант

 

08.05

159

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення знань з теми «Словосполучення і речення»

 

09.05

Розділ 7. Текст (15 год)

160

Текст. Тема і мета. Заголовок

 

Взаємодіємо усно

На основі почутого створює асоціативні схеми, таблиці; стисло і вибірково передає зміст почутого; переказує текст за різними завданнями.

Виокремлює необхідну інформацію з різних усних джерел, зокрема медіатекстів, для створення власного висловлювання з конкретною метою.

Висловлює власні погляди, підтверджує їх прикладами, враховує думки інших осіб; дотримується найважливіших правил літературної вимови, висловлюючи власні погляди.

Описує власні емоції та емоції співрозмовника від прослуханого/ побаченого. Доречно використовує у власному мовленні формули мовленнєвого етикету.

Читаємо

Прогнозує зміст дитячої книжки за обкладинкою, заголовком, ілюстраціями та анотацією; володіє повноцінними навичками читання (вголос і мовчки), що дає змогу зрозуміти тексти різних видів.

Пов’язує елементи інформації в цілісну картину; розрізняє факти і думки про ці факти; формулює прямі висновки на основі інформації, виявленої в тексті.

Описує емоційний стан персонажів, співпереживає.

Висловлює власне ставлення до творів, літературних персонажів, об’єктів мистецтва і навколишнього світу, наводить прості аргументи щодо власних думок, використовуючи текст, власний досвід та інші джерела.

Експериментує з текстом (змінює сюжет, переказує текст з іншої позиції, додає персонажів, імпровізує під час інсценізації).

Визначає мету читання (для задоволення, розваги, пошуку потрібної інформації) та обирає відповідні тексти.

Взаємодіємо письмово

Пише рукописними буквами розбірливо в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел; створює висловлювання, записує їх, ураховуючи мету та адресата і дотримуючися норм літературної мови, користується орфографічним словником. Знаходить і виправляє орфографічні помилки, зокрема із застосуванням знань про будову слова.

 

10.05

161

Типи текстів

 

13.05

162

Робота з дитячою книжкою (16 ). Інтернет-ресурси для дітей (зокрема сайти дитячих журналів)

 

14.05

163

Текст-опис. Діагностувальна робота 18. Читання вголос

 

15.05

164

 Науковий і художній описи. . Діагностувальна робота 18. Читання вголос

 

16.05

165

Аналіз діагностувальної роботи.Розвиток мовлення (16). Опис зовнішності людини..

 

17.05

166

Текст-розповідь. Сашко Дерманський «Сенсація»

 

20.05

167

Текст-розповідь. Сашко Дерманський «Сенсація»

 

21.05

168

Робота з дитячою книжкою ( 17). Оповідання Сашка Дерманського

 

22.05

169

Текст-міркування. Будова тексту

 

23.05

170

Розвиток мовлення (17). Текст-міркування

 

24.05

171

Діагностувальна робота 19. Робота з мовними одиницями

 

27.05

171

Аналіз діагностувальної роботи. Урок узагальнення знань з теми «Текст»

 

28.05

173

Розвиток мовлення (18). Есе «Як я ставлюся до канікул»

 

29.05

174

Робота з дитячою книгою (18). Літо. Канікули

 

30.05

175

Підсумковий урок за рік . Урок-гра

 

31.05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
12 листопада
Переглядів
140
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку