Календарно-тематичне планування з української мови за підр. Н. Кравцової, О.Придаток (3,5 год/тижд) 3 клас НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови за підручником Н. Кравцової, О.Придаток (3,5 год/тижд) 3 клас НУШ.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків з української мови

 3 клас за підручником Н.Кравцової, О.Придаток (3,5 год/тижд.)

Загальний обсяг навчального часу – 122 години

 

Тема уроку

Дата

1.

Тема: « Звуки і букви. Алфавіт. Наголос».

Звуки і букви. Підбір слів до звукових схем.

 

2.

Апостроф. Вживання апострофа. Перенос слів з апострофом.

 

3.

Правильна вимова слів зі звуком [г]. Робота зі скоромовками.

 

4.

Правильна вимова слів зі звуками [дз] , [дз’] , [дж]. Складання звукових схем. Перенос слів зі звуками [дз] , [дз’] , [дж].

 

5.

Правильна вимова слів із подовженими приголосними звуками. Звуковий аналіз слів.

 

6.

Алфавіт. Розташування слів за алфавітом.

 

7.

Розвиток зв’язного мовлення.

Усний переказ за планом.

 

8.

Словникові слова. Наголос.

 

9.

(Вхідна) діагностична робота №1.

 

10.

Тема: «Слово. Значення слова».

Багатозначні слова. Складання речень з багатозначними словами.

 

11.

Багатозначні слова. Звуко-буквений аналіз слів. Визначення наголосу.

 

12.

Пряме та переносне значення слів. Доповнення речень.

 

13.

Пряме та переносне значення слів. Утворення словосполучень.

 

14.

Розвиток зв’язного мовлення.

Складання основної частини казки за сюжетними малюнками та планом.

 

15.

Синоніми. Значення синонімів в тексті.

 

16.

Синоніми. Розташування слів за алфавітом.

 

17.

Антоніми. Доповнення речень.

 

18.

Антоніми. Значення антонімів в тексті. Утворення словосполучень.

 

19.

Діагностична робота №2 (списування).

 

20.

Тема: «Будова слова».

Форми слова. Закінчення. Мовне дослідження.

 

21.

Позначення закінчення. Нульове закінчення. Доповнення словосполучень.

 

22.

Розвиток зв’язного мовлення.

Складання твору-опису на основі власних спостережень.

 

23.

Основа слова. Мовне дослідження.

 

24.

Корінь слова. Мовне дослідження. Спільнокореневі слова.

 

25.

Підбір спільнокореневих слів. Доповнення речень.

 

26.

Форми слова. Утворення нових слів.

 

27.

Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в коренях слів.

 

28.

Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в коренях слів. Орфограма. Перевірні слова.

 

29.

Розвиток зв’язного мовлення.

Складання розповіді за планом та власними спостереженнями.

 

30.

Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в коренях слів. Робота зі словником.

 

31.

Дзвінкі приголосні звуки в кінці складу перед глухими і в кінці слова. Робота зі скоромовками. Звуко-буквений аналіз слів.

 

32.

Префікс слова. Мовне дослідження.

 

33.

Утворення нових слів за допомогою префіксів. Складання розповіді за малюнком.

 

34.

Префікс слова. Доповнення речень.

 

35.

Слова з префіксами роз-, без -. Мовне дослідження.

 

36.

Розвиток зв’язного мовлення.

Складання твору на задану тему.

 

37.

Слова з префіксами роз-, без -. Перенос слів з префіксами роз -, без -.

 

38.

Слова з префіксами з -, с -. Мовне дослідження.

 

39.

Слова з префіксами з -, с -. Утворення нових слів за допомогою префіксів.

 

40.

Суфікс слова. Мовне дослідження.

 

41.

Розбір слова за будовою.

 

42.

Розбір слова за будовою. Добір споріднених слів.

 

43.

Розвиток зв’язного мовлення.

Складання твору за заголовком та опорними словами.

 

44.

Розбір слова за будовою. Звуко-буквений аналіз слів.

 

45.

Діагностична робота №3(диктант).

 

46.

Тема: « Частини мови. Іменник».

Актуалізація опорних знань про іменник. Дослідження медіа.

 

47.

Іменник. Назви істот і неістот. Утворення нових слів від назви неістоти істоту (наприклад: лабораторія – лаборант).

 

48.

Іменники. Назви істот та неістот. Псевдонім. Доповнення речень.

 

49.

Іменник. Опредмечені дії. Утворення нових слів.

 

50.

Розвиток зв’язного мовлення.

Письмовий твір з елементами характеристики.

 

51.

Іменники. Опредмечені ознаки. Утворення нових слів та словосполучень.

 

52.

Власні і загальні іменники. Правила написання іменників з великої чи малої букви.

 

53.

Однина і множина. Зміна іменників за числами. Позначення закінчень в словах.

 

54.

Однина і множина. Визначення числа іменників. Визначення закінчень.

 

55.

Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. Визначення роду іменників.

 

56.

Рід іменників. Визначення роду іменників. Визначення закінчень в словах.

 

57.

Розвиток зв’язного мовлення.

Створення простих медіапродуктів.

 

58.

Тема: «Прикметник».

Актуалізація опорних знань про прикметники. Мовне дослідження.

 

59.

Прикметник. Робота з деформованим текстом.

 

60.

Зв'язок прикметників з іменниками. Позначення закінчень в прикметниках.

 

61.

Зв'язок прикметників з іменниками. Робота з деформованим текстом.

 

62.

Змінювання прикметників за родами. Мовне дослідження. Позначення закінчень.

 

63.

Змінювання прикметників за числами. Доповнення речень.

 

64.

Розвиток зв’язного мовлення.

Переказ тексту за планом.

 

65.

Змінювання прикметників за родами та числами. Виділення закінчень у прикметниках.

 

66.

Змінювання прикметників за родами та числами. Утворення нових словосполучень. Робота з прислів’ями.

 

67.

Підбір прикметників до іменників та їх узгодження. Доповнення речень.

 

68.

Діагностична робота №4.

 

69.

Тема: «Числівник».

Актуалізація опорних знань про числівник. Запис числівників словами.

 

70.

Кількісні та порядкові числівники. Утворення словосполучень. Правильна вимова числівників.

 

71.

Розвиток зв’язного мовлення.

Складання діалогу.

 

72.

Числівники. Запис математичних виразів словами.

 

73.

Тема: «Дієслово».

Актуалізація опорних знань про дієслово. Вірш. Г.Фальковича «Приємна зустріч». Утворення словосполучень.

 

74.

Дослідження: для чого потрібні дієслова.  Доповнення речень.

 

75.

Часові форми дієслів. Мовне дослідження.

 

76.

Минулий час дієслова. Робота з деформованим текстом.

 

77.

Теперішній час дієслова. Доповнення речень.

 

78.

Розвиток зв’язного мовлення.

Вибірковий переказ тексту за планом.

 

79.

Майбутній час дієслова. Робота з деформованим текстом.

 

80.

Часові форми дієслів. Утворення словосполучень. Визначення часу дієслів.

 

81.

Правопис не з дієсловами. Мовне дослідження. Робота з прислів’ями.

 

82.

Правопис не з дієсловами. Робота з текстом. Визначення дієслів.

 

83.

Дієслова-антоніми. Складання речень з дієсловами-антонімами. Робота з прислів’ями.

 

84.

Дієслова-синоніми. Підбір синонімів до поданих слів. Визначення часу дієслів. Вірш «Годівнички» А. Камінчука.

 

85.

Розвиток зв’язного мовлення.

Створення власного висловлювання на основі життєвого досвіду та спостережень.

 

86.

Дієслова з прямим та переносним значенням. Утворення словосполучень.

 

87.

Дієслова з прямим та переносним значенням. Визначення часу дієслів.

 

88.

Узагальнення та систематизація знань учнів за темами: «Числівник», «Дієслово».

 

89.

Діагностична робота №5.

 

90.

Тема: «Речення».

Актуалізація опорних знань про речення. Доповнення речень.

 

91.

Речення, різні за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні. Інтонаційне забарвлення речень. 

 

92.

Розвиток зв’язного мовлення.

Складання казки за малюнковим планом та кінцівкою.

 

93.

Розділові знаки наприкінці речень. Визначення видів  речень за метою висловлювання.

 

94.

Речення, різні за інтонацією: окличні та неокличні. Розділові знаки наприкінці окличних та неокличних речень.

 

95.

Звертання. Виділення звертання на письмі розділовими знаками.

 

96.

Звертання. Складання різних за метою висловлювання речень зі звертанням.

 

97.

Головні члени речення. Мовне дослідження.

 

98.

Головні члени речення: підмет і присудок.

 

99.

Розвиток зв’язного мовлення.

Складання переказу за опорними словами.

 

100.

Другорядні члени речення. Визначення головних і другорядних членів речення.

 

101.

Зв’язок слів у реченні. Мовне дослідження.

 

102.

Встановлення зв’язку слів у реченні за допомогою питань.

 

103.

Зв’язок слів у словосполученні. Головне і залежне слово. Визначення головного слова в словосполученні.

 

104.

Зв’язок слів у словосполученні. Досліджуємо медіа. Словосполучення групи підмета та словосполучення групи присудка.

 

105.

Зв’язок слів у словосполученні. Визначення головних і залежних слів у словосполученнях.

 

106.

Розвиток зв’язного мовлення.

Написання адреси.

 

107.

Узагальнення та систематизація знань учнів за темою «Речення».

 

108.

Тема: «Текст».

Текст. Будова тексту. Зачин. Основна частина. Кінцівка.

 

109.

Текст. Тема і мета тексту.

 

110.

Типи текстів. Текст-розповідь. Мета тексту-розповіді.

 

111.

Текст-опис. Визначення головних та другорядних членів речення.

 

112.

Текст-міркування. Мовне дослідження. Будова тексту-міркування.

 

113.

Розвиток зв’язного мовлення.

Вибірковий переказ тексту за планом.

 

114.

Текст-есе. Визначення мети текстів.

 

115.

Ознаки художнього стилю тексту. Доповнення речень.

 

116.

Ознаки науково-популярного стилю тексту. Доповнення тексту.

 

117.

Ознаки ділового стилю тексту. Мовне дослідження.

 

118.

План тексту. Заголовок. Абзац.

 

119.

Зв’язок речень у тексті. Робота з деформованим текстом.

 

120.

Розвиток зв’язного мовлення.

Складання переказу за малюнками та опорними словами.

 

121.

Діагностична робота №6.

 

122.

Узагальнення та систематизація знань учнів. Підсумковий урок за рік.

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
10 вересня 2020
Переглядів
1808
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку