Календарно-тематичне планування
Всесвітня історія
9 клас (35 годин на рік)
№ уроку |
Дата |
Тема, зміст уроку |
Примітки |
1 |
|
Людство в епоху Нового часу.Вступ. Світ наприкінці XVIII- XIX ст. Ознайомлення учнів із завданнями і структурою курсу |
|
Розділ 1. ЄВРОПА В ЧАС ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ ТА НАПОЛЕОНІВСЬКИХ ВІЙН |
|||
2 |
|
Криза «старого порядку» (французьке суспільство наприкінці ХVІІІ ст., доба Просвітництва). Початок Французької революції кінця XVIII ст. |
|
3 |
|
Якобінська диктатура. Завершення Французької революції кінця XVIII ст. |
|
4 |
|
Консульство та Імперія у Франції. Наполеон Бонапарт. Наполеонівські війни |
|
5 |
|
Завершення Великої французької революції кінця ХVIII ст. Історичне значення Французької революції. Віденський конгрес. Священний союз. Практична робота « Утвердження принципів громадянського рівноправ’я: від Декларації прав людини і громадянина до Цивільного кодексу Наполеона» |
|
6 |
|
Узагальнення" ЄВРОПА В ЧАС ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ ТА НАПОЛЕОНІВСЬКИХ ВІЙН". Тематичний контроль |
|
Розділ 2. ЄВРОПА ТА АМЕРИКА В ДОБУ РЕВОЛЮЦІЙ І НАЦІОНАЛЬНОГО ОБ’ЄДНАННЯ (1815–1870 рр.) |
|||
7 |
|
Початок становлення індустріального суспільства. Індустріальна революція у країнах Західної Європи та її наслідки. Парламентаризм. Спроби осмислення нової дійсності. Консерватизм, лібералізм, соціалізм. Національна ідея (націоналізм). Пр.р. «Повсякденне життя». |
|
8 |
|
Велика Британія. Парламентські реформи у Великій Британії. Чартизм. Велика Британія – «майстерня світу». Зовнішня і колоніальна політика Великої Британії. |
|
9 |
|
Франція у період Реставрації Бурбонів. Революція 1830 р. Липнева монархія. |
|
10 |
|
Австрійська імперія доби Клемента фон Меттерніха. |
|
11 |
|
«Весна народів». Революції 1848–1849 рр. в Західній і Центральній Європі. Національні рухи слов’янських народів. |
|
12 |
|
Об’єднання Німеччини та Італії. Суспільні рухи в Російській імперії в першій половині ХІХ ст. |
|
13 |
|
Громадянська війна у США і Реконструкція Півдня. Утворення незалежних держав у Латинській Америці (оглядово). |
|
14 |
|
Узагальнення" ЄВРОПА ТА АМЕРИКА В ДОБУ РЕВОЛЮЦІЙ І НАЦІОНАЛЬНОГО ОБ’ЄДНАННЯ (1815–1870 рр.)". Тематичний контроль |
|
Розділ 3. МОДЕРНІЗАЦІЯ КРАЇН ЄВРОПИ ТА АМЕРИКИ в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. ПРОБУДЖЕННЯ АЗІЇ |
|||
15 |
|
Монополізація економіки. Зростання ролі держави в суспільному житті. Завершення формування індустріального суспільства в розвинених країнах світу. |
|
16 |
|
Практичне заняття Суперечливі наслідки колоніальної політики для метрополій і країн Азії та Африки (на підставі доступних текстових і візуальних джерел підготувати замітку (репортаж) |
|
17 |
|
Франція. Франко-прусська війна та її наслідки. Третя Республіка у Франції. Жорж Клемансо. |
|
18 |
|
Німецька імперія. Канцлерство Отто фон Бісмарка. Перехід Німеччини до «світової політики». |
|
19 |
|
Втрата Великою Британією промислової першості. Посилення колоніальної експансії. Ліберальні реформи Девіда Ллойд Джорджа. |
|
20 |
|
Економічне піднесення США. Антитрестівське законодавство. Експансіонізм. Режим сегрегації в південних штатах. «Справедливий курс» Теодора Рузвельта. «Нова демократія» Томаса Вудро Вільсона. |
|
21 |
|
Російська імперія. «Великі реформи» в Росії. Зовнішня і колоніальна політика Російської імперії. Революція 1905–1907 рр. Столипінські реформи. |
|
22 |
|
Австро-Угорщина – дуалістична монархія. Утворення нових незалежних держав на Балканах. |
|
23 |
|
Японія. «Доба Мейдзі» в Японській імперії. Початок японської територіальної експансії. |
|
24 |
|
Китай. Сунь Ятсен. Сіньхайська революція. |
|
25 |
|
Спроби модернізації Османської імперії. |
|
26 |
|
Узагальнення" МОДЕРНІЗАЦІЯ КРАЇН ЄВРОПИ ТА АМЕРИКИ в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. ПРОБУДЖЕННЯ АЗІЇ". Тематичний контроль |
|
Розділ 4. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) |
|||
27 |
|
Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст. Утворення військово-політичних блоків – Троїстий союз і Антанта. |
|
28 |
|
Початок боротьби за переділ колоніального світу. Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку ХХ ст. |
|
29 |
|
Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі ХІХ–ХХ ст.Пр.р.: простежити динаміку міжнародних відносин у другій половині ХІХ-на початкуХХ ст., результати міркувань представити в резюме |
|
30 |
|
Узагальнення" МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)".Тематичний контроль |
|
Розділ 5. РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ І ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.) |
|||
31 |
|
Наука і техніка ХІХ ст. Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Університет як автономна інституція. Поява вищих навчальних закладів технічного профілю. Пр.р.: зібрати й укласти в таблиці перелік фактів, які свідчать про зародження в ХІХ ст. масової культури/ масового виробництва |
|
32 |
|
Література та мистецтво. Зародження масової культури. Масове виробництво |
|
33 |
|
Науково-технічна революція зламу ХІХ–ХХ ст. та її вплив на людину й суспільства. Зміни у вигляді міст і сіл. Одяг. Індустріальні та традиційні суспільства. Емансипація. |
|
34 |
|
Узагальнення " РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ І ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.)" |
|
35 |
|
Тематичний контроль |
|