Цю контрольну роботу можно використовувати вчителям, щоб перевірити знання учнів з теми «Модернізація країн Європи та Америки в останній третині XIX - - на початку XX ст. Пробудження Азії» у 9 класі. Передбачаються різні форми роботи.
Контрольна робота з всесвітньої історії
«Модернізація країн Європи та Америки в останній третині XIX - - на початку XX ст. Пробудження Азії»
9 клас
І ВАРІАНТ
Початковий рівень
Виберіть правильний варіант відповіді
а) Німеччина, Австро-Угорщина, Франція; б) Німеччина, Австро-Угорщина, Росія; в) Німеччина, Австро-Угорщина, Італія; г) Німеччина, Австро-Угорщина, Іспанія;
а) 1860 р.: б) 1867 р.; в) 1870р.; г) 1877 р.;
а) В. Гладстон; б) Б. Дізраелі; в) Р. Солсбері; г) Артур Джеймс Балфур;
Середній рівень
|
А. Австро-Угорщина |
|
Б. Японія |
|
В. Китай |
|
Г. Німеччина |
Д. Франція |
А. проголошення конституції Японії; Б. Сіньхайська революція; В. Скасування кріпосного права в Росії; Г. утворення Троїстого союзу
«26-й президент США. У внутрішній політиці проводив «справедливий курс». Ця політика передбачала: ухвалення антитрестівських законів; заходи з охорони природних ресурсів.»
Достатній рівень
У першій лінії – з поданих букв утворіть слово та складіть речення за поданим початком;
у другій лінії дайте визначення поняття та складіть речення за поданою кінцівкою;
у третю лінію впишіть нововивчене поняття, його значення та складіть речення правильно вживаючи це поняття в контексті
Поняття |
Значення поняття |
Речення з використанням поняття |
ФАУСРЗМИЖ |
Рух за надання виборчих прав жінкам |
Заданий початок «У 1890 році лідери Е. Стенсон і С. Ентоні….. |
Сегрегація |
|
Задана кінцівка «……………….узаконив расову сегрегацію.» |
|
|
|
Високий рівень
Контрольна робота з всесвітньої історії
«Модернізація країн Європи та Америки в останній третині XIX - - на початку XX ст. Пробудження Азії»
9 клас
ІI ВАРІАНТ
Початковий рівень
Виберіть правильний варіант відповіді
а) рух іхетуанів; б) Сінхайська революція; в) революція Мейдзі; г) рух Тайпінів;
а) Намик Кемаль: б) Абдул Гамід ІІ; в) Абдул-Меджид; г) Ахмед Реза;
а) Вудро Вільсон; б) Теодор Рузвельт; в) Альфред Мехен; г) Вільгельм ІІ;
Середній рівень
|
А. Австро-Угорщина |
|
Б. Японія |
|
В. Китай |
|
Г. Османська імперія |
Д. Франція |
А. Закон Шермана; Б. проголошення у Франції Третьої республіки; В. Повстання тайпінів; Г. епоха Танзимату
«Його називають «батьком імперії». Він фактично керував державою протягом 20 років. З його ім’ям пов’язана політика «Культуркампф»»
Достатній рівень
У першій лінії – з поданих букв утворіть слово та складіть речення за поданим початком;
у другій лінії дайте визначення поняття та складіть речення за поданою кінцівкою;
у третю лінію впишіть нововивчене поняття, його значення та складіть речення правильно вживаючи це поняття в контексті
Поняття |
Значення поняття |
Речення з використанням поняття |
РАЙУМАС |
Представник японського привілейованого військово-феодального стану дрібних дворян |
Заданий початок «Офіцерські посади обіймали лише….. |
Синтоїзм |
|
Задана кінцівка «……………….релігійною культурою.» |
|
|
|
Високий рівень