Календарне планування з всесвітньої історії для 9 класу на ІІ семестр 2017-2018 навчального року розроблено на основі чинної навчальної програми МОН України 2017 р.
9 клас «Всесвітня історія»
№ уроку: |
Дата проведення уроку: |
Зміна дати проведення уроку: |
Тема уроку: |
|
|
|
Розділ 3. МОДЕРНІЗАЦІЯ КРАЇН ЄВРОПИ ТА АМЕРИКИ в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. ПРОБУДЖЕННЯ АЗІЇ |
17 |
|
|
Монополізація економіки. Франко-прусська війна. |
18 |
|
|
Третя Республіка у Франції. |
19 |
|
|
Німецька імперія. |
20 |
|
|
Ліберальні реформи Девіда Ллойд Джорджа. |
21 |
|
|
США. |
22 |
|
|
Російська імперія. |
23 |
|
|
Австро-Угорщина. |
24 |
|
|
Утворення нових незалежних держав на Балканах. |
25 |
|
|
Сіньхайська революція. |
26 |
|
|
Модернізація Османської імперії. |
27 |
|
|
Еволюція європейського соціалістичного руху. |
28 |
|
|
Узагальнення з теми «Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст.. Пробудження Азії». |
29 |
|
|
Тематичний контроль з теми «Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст.. Пробудження Азії». |
|
|
|
Розділ 4. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) |
30 |
|
|
Міжнародні відносини. |
31 |
|
|
Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі ХІХ–ХХ ст. |
|
|
|
Розділ 5. РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ І ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.) |
32 |
|
|
Культурне життя. |
33 |
|
|
Повсякденне життя людей на початку ХХ ст. |
34 |
|
|
Тематичний контроль з теми «Міжнародні відносини. Розвиток культури і повсякденне життя». |
35 |
|
|
Узагальнення до курсу. ОСНОВНІ ІДЕЇ, ЗДОБУТКИ, ВИКЛИКИ «ДОВГОГО» ХІХ СТОЛІТТЯ |