Календарне планування з всесвітньої історії на 2 семестр для 6 - 9 класів

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з всесвітньої історії на 2 семестр 2017/2018 н.р. за новою програмою 2017 року. В планах передбачені практичні заняття, що пропонуються новою програмою.

Перегляд файлу

ІІ семестр

№ уроку

Тема та зміст уроку

Дата

Примітки

  1.  

Мистецтво Давньої Греції

 

§36

  1.  

Підкорення Греції Македонією

 

§37

  1.  

Утворення імперії Александра Македонського

 

§38

  1.  

Елліністичні держави в 4-2 с. до н.е. Культура еллінізму

 

§40

  1.  

Суспільне, господарське та повсякденне життя в античних полісах на території України

 

§41

  1.  

Урок контроль (і корекції) навчальних досягнень учнів із розділу «Давня Греція»

 

 

  1.  

Природно-географічні умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Рима

 

§42

  1.  

Римська республіка 5 – 1 ст. до н.е.

 

§43, 44

  1.  

Релігія, сімя, виховання та господарство давніх римлян

 

§45

  1.  

Диктатура Гая Юлія Цезаря

 

§46

  1.  

Практична робота: сформулювати життєву позицію історичного персонажа на основі висловів з його творів

 

§47

  1.  

Створення Римської імперії. Правління Октавіана Августа

 

§48

  1.  

Римська імперія в 1-2 ст.

 

§49

  1.  

Місто Рим та повсякденне життя його мешканців

 

§50

  1.  

Римська імперія в 3-4 ст.

 

§51

  1.  

Виникнення християнства

 

§52

  1.  

Культура Давнього Риму

 

§53

  1.  

Початок Великого переселення народів

 

§54

  1.  

Практична робота: позначити на контурній карті: Апеннінський півострів, кордони імперії Александра Македонського, Римської держави за правління Октавіана Августа, Александрію, Рим; напрями Східного походу Александра Македонського, Великого переселення народів; прабатьківщину слов’ян і напрямки їх розселення.

 

 

  1.  

Суспільне та господарське життя і духовний світ давніх слов’ян

 

§55

  1.  

Урок контроль (і корекції) навчальних досягнень учнів із розділу «Антична цивілізація»

 

 

Розділ 4. Витоки європейської та інших сучасних цивілізацій

  1.  

Причини зникнення стародавніх цивілізацій. Практична робота: добрати інформацію про правила і переконання (звичаї, юридичні норми, фразеологізми), а також елементи побутової культури (будівлі, меблі, їжа, одяг), запозичені українцями в давніх греків і римлян

 

§

  1.  

Сучасні цивілізації на мапі світу

 

§

  1.  

Головні ознаки європейської цивілізації та її історичне підґрунтя

 

§

  1.  

Давня Індія

 

§19

  1.  

Суспільне, релігійне та культурне життя Давньої Індії

 

§20

  1.  

Піднебесна імперія та перші володарі Давнього Китаю

 

§21

  1.  

Суспільне та культурне життя давніх китайців

 

§22

  1.  

Писемність, освіта та наукові знання у Давньому Китаї

 

§23

  1.  

Практична робота: зіставити господарство, суспільне життя й культуру населення давніх Греції та Риму, з одного боку, й Індії та Китаю, з іншого

 

§

  1.  

Урок контроль (і корекції) навчальних досягнень учнів із розділу «Витоки європейської та інших сучасних цивілізацій»

 

§

  1.  

Гра-вікторина «Знавці історії»

 

§

  1.  

Підсумковий урок за рік

 

§

 

Перегляд файлу

ІІ семестр

  1.         

Франція у 11 – 15 ст. столітня війна. Практична робота: позначити на контурній карті територію поширення християнства, кордони Королівства Іспанія, Королівства Франція, Королівства Англія, Священної Римської імперії

 

§13

  1.         

Англія в XI – XV ст. Вільгельм І Завойовник. Генріх ІІ Плантагенет. «Велика хартія вольностей». Війна троянд. Практична робота: встановити цінність «Великої хартії вольностей» для сучасних європейців, її значення для становлення європейської правової культури

 

§14

  1.         

Священна Римська імперія Оттон І. Зовнішня політика германських імператорів.

 

§15

  1.         

Італійські торговельні республіки. Утворення королівства Іспанія. Практична робота: внести в синхронізовану хронологічну таблицю відомості про походи вікінгів, Хрестові походи, Реконкісту, утворення королівства Іспанія, Столітню війну, утворення Священної Римської імперії

 

§16

  1.         

Урок контроль (і корекції) навчальних досягнень учнів із розділу «Європейське суспільство і держави в Х – XV ст.»

 

 

Розділ ІV. МАТЕРІАЛЬНИЙ І ДУХОВНИЙ СВІТ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ

  1.         

Християнська церква XI – XV ст. Єретики і боротьба з ними. Практична робота: внести в синхронізовану хронологічну таблицю відомості про розкол християнської церкви, час поширення романського і готичного мистецьких стилів, виникнення книгодрукування; раннє Відродження

 

§17

  1.         

Наукові і технічні досягнення. Книгодрукування

Практична робота: створити повідомлення «Книга і культура читання в Середньовіччі»

 

§18-19(4,6,9)

  1.         

Архітектура і мистецтво. Раннє Відродження й гуманізм. Практична робота: підготувати ілюстровану уявну екскурсію «Середньовічні замки та собори: візитна карта туристичної Європи»

 

§18-19(10,11)

  1.         

Практична робота: описати (на основі доступних джерел) повсякденне життя середньовічного студента

 

 

  1.         

Практична робота: позначити на контурній карті та надписати університетські центри та й міста, пов’язані з початком Відродження, межі поширення впливу католицької і православної церков

 

§

  1.         

Урок контроль (і корекції) навчальних досягнень учнів із розділу «МАТЕРІАЛЬНИЙ І ДУХОВНИЙ СВІТ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ»

 

 

Розділ V. КРАЇНИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ в XXV

  1.         

Польське королівство. Королівством Чехія. Практична робота: внести в синхронізовану хронологічну таблицю відомості про створення Польського, Угорського, Чеського королівств, Османської імперії, Великого Московського князівства, Грюнвальдську битву, падіння Константинополя і гуситські війни

 

§20-21

  1.         

Монгольська навала на Русь. Новгородська боярська республіка. Московська держава. Практична робота: позначити на контурній карті території Польського, Угорського, Чеського королівства, Османської імперії, Золотої Орди, Новгородської боярської республіки, Великого князівства Московського, місце Грюнвальдської битви, територію поширення гуситського руху і гуситських воєн.

 

§22-23

  1.         

Утворення Османської імперії Практична робота: визначити в пам’ятках культури народів Центрально-Східної Європи прояви візантійського, руської та західноєвропейської культурних традицій

 

§26

  1.         

Урок контроль (і корекції) навчальних досягнень учнів із розділу «КРАЇНИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ в XXV»

 

 

Розділ VІ. СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СХІД

  1.         

Середньовічна Індія. Практична робота: провести уявну екскурсію до середньовічних пам’яток культури Індії та Китаю

 

§24

  1.         

Середньовічний Китай. Практична робота: підготувати індивідуальний проект про культурні досягнення середньовічного сходу

 

§25

 

Перегляд файлу

ІІ семестр

Тема уроку

Дата

Примітки

8-А

8-Б

  1.  

Англійська революція

 

 

§14

  1.  

Іспанія в ХVI ст. Національно-визвольна боротьба в Нідерландах

 

 

§15

  1.  

Практична робота: укласти і представити історичний портрет одного з монархів XVIXVII ст.

 

 

§16

  1.  

Міжнародні відносини у XVIпершій половині XVII ст. Тридцятилітня війна

 

 

§17

  1.  

Практична робота: внести в синхронізовану хронологічну таблицю відомості про Реформацію, утворення Речі Посполитої, Тридцятилітню війну, національно-визвольну війну в Нідерландах, Англійську революцію, інше

 

 

 

  1.  

Урок контроль (і корекції) навчальних досягнень учнів із розділу «ДЕРЖАВИ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ В 16 – 17 ст.»

 

 

 

Розділ 4. ОСМАНСЬКА ІМПЕРІЯ. ДЕРЖАВИ СХІДНОЇ ЄВРОПИ В 17 – 18 СТ.)

  1.  

Османська імперія

 

 

§18

  1.  

Річ Посполита

 

§19

  1.  

Московська держава. Практична робота: позначити на контурній карті територіальні надбання і втрати Османської імперії, Речі Посполитої і Російської держави в 16 – 18 ст.

 

 

§20

  1.         

Поява Російської імперії. Практична робота: обґрунтувати судження про суперечливий характер реформ Петра І

 

 

§21

  1.         

Практична робота: внести в синхронізовану хронологічну таблицю відомості про османську експансію в Центральній та Східній Європі , її зупинення, шведську експансію в Центральній Європі, російську експансію в Східній Європі, інше

 

 

 

  1.         

Урок контроль (і корекції) навчальних досягнень учнів із розділу «ОСМАНСЬКА ІМПЕРІЯ. ДЕРЖАВИ СХІДНОЇ ЄВРОПИ В 17 – 18 СТ.»

 

 

 

Розділ 5. ЕПОХА ПРОСВІТНИЦТВА

  1.         

Просвітництво і промислова революція. Освічений абсолютизм. Практична робота:внести в синхронізовану археологічну таблицю відомості про початок промислової революції, хронологічні межі доби Просвітництва та війни за незалежність США

 

 

§22,23

  1.         

Англійські колонії в Північній Америці. Війна за незалежність (1775 – 1783 рр.). Утворення США. Практична робота: проаналізувати Декларацію Сполучених Штатів і встановити, які ідеї епохи Просвітництва в ній відображено 

 

 

§24

  1.         

Практична робота: позначити на контурній карті нові держави й територіальні надбання/втрати Великої Британії, Пруссії, Австрійської монархії,  Російської імперії в другій половині 18 ст.

 

 

 

  1.         

Урок контроль (і корекції) навчальних досягнень учнів із розділу «ЕПОХА ПРОСВІТНИЦТВА»

 

 

 

Розділ 6. СХІДНИЙ СВІТ У 16 – 18 ст. (оглядово)

  1.         

Китай та Японія в 16 – 18 ст.

 

 

§27

  1.         

Індія та Персія в 16 – 18 ст.

 

 

§28

 

Перегляд файлу

ІІ семестр

 

уроку

Тема та зміст уроку

Дата

Примітки

  1.                     

Створення незалежних держав у Латинській Америці

15.01

§15

  1.                     

Урок контроль (і корекції) навчальних досягнень учнів із розділу «Європа та Америка в добу революцій і національного об’єднання (1815 – 1870 рр.)

22.01

 

Розділ 3. Європа та Америка в останній третині ХІХ- на початку ХХ ст. Пробудження Азії

  1.                     

На шляху модернізації: провідні країни Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст.

29.01

 §

  1.                     

Практичне заняття. Еволюція європейської соціал-демократії: від марксизму до легальної парламентської діяльності.

05.02

§

  1.                     

Франція наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.

12.02

§

  1.                     

Німецька імперія на шляху до світової війни

19.02

§

  1.                     

Велика Британія наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.

26.02

§

  1.                     

Зростання економічної та політичної могутності США наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.

05.03

§

  1.                     

Російська імперія наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.: час надій і розчарувань

12.03

§

  1.                     

Айстро-Угорська імперія та держави Балканського півострова наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.

19.03

§

  1.                     

Японія в ХІХ – на початку ХХ ст.: стрибок у світові лідери? «Піднебесна імперія» на шляху до революції

02.04

§

  1.                     

«Довге» століття Османської Туреччини й Каджарської Персії

16.04

§

  1.                     

Практичне заняття. Британське панування в Індії. Народи Африки під владою європейських колонізаторів.

23.04

§

  1.                     

Урок контроль (і корекції) навчальних досягнень учнів із розділу «Європа та Америка в останній третині ХІХ- на початку ХХ ст. Пробудження Азії»

30.04

§

Розділ 4. Міжнародні відносини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)

  1.                     

Практичне заняття. Міжнародні відносини наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.

04.05

 

Розділ 5. Розвиток культури і повсякденне життя (кінець XVIII початок ХХ століття)

  1.                     

Розвиток культури наприкінці XVIII – на початку ХХ ст. Зародження масової культури. Практичне заняття

07.05

 

  1.                     

Урок контроль (і корекції) навчальних досягнень учнів із розділу «Міжнародні відносини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). Розвиток культури і повсякденне життя (кінець XVIII початок ХХ століття)

14.05

 

  1.                     

Узагальнення до курсу. ОСНОВНІ ІДЕЇ, ЗДОБУТКИ, ВИКЛИКИ «ДОВГОГО» ХІХ СТОЛІТТЯ

21.05

 

 

zip
Додано
11 січня 2018
Переглядів
4717
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку