КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ 9 КЛАС

Про матеріал
Підручник: Гісем О. В. Г51 Всесвітня історія : підруч. для 9 класу загальноосвіт. навч. закладів / О. В. Гісем, О. О. Мартинюк. — Харків : Вид-во «Ранок», 2017. — 256 с. : іл.
Перегляд файлу

НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ для закладів загальної середньої освіти. Всесвітня історія 9 клас.

Затверджено та надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України № 698 від 03 серпня 2022 року)

(35годин)

Підручник: Гісем О. В. Г51 Всесвітня історія : підруч. для 9 класу загальноосвіт. навч. закладів / О. В. Гісем, О. О. Мартинюк. — Харків : Вид-во «Ранок», 2017. — 256 с. : іл.

 

п\п

ТЕМА уроку

9-А

9-Б

9-В

І семестр

Розділ 1. Європа в час Французької революції та наполеонівських війн (5 год.)

 

  1.  

Криза «старого порядку» (французьке суспільство наприкінці ХVІІІ ст., доба Просвітництва).

05.09

05.09

05.09

  1.  

Французька революція кінця XVIII ст. Консульство та Імперія у Франції. Історичне значення Французької революції.

12.09

12.09

12.09

  1.  

Віденський конгрес. «Священний союз».

19.09

19.09

19.09

  1.  

Практичне заняття. На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет діяча Французької революції

26.09

26.09

26.09

  1.  

Узагальнення. Тематичний контроль.

03.10

03.10

03.10

Розділ 2. Європа та Америка в добу революцій і національного об’єднання (1815–1870 рр.) (10 год)

 

  1.  

Індустріальна революція у країнах Західної Європи та її наслідки.

10.10

10.10

10.10

  1.  

Парламентаризм. Спроби осмислення нової дійсності. Консерватизм, лібералізм, соціалізм. Національна ідея (націоналізм). Повсякденне життя.

17.10

17.10

17.10

  1.  

Парламентські реформи у Великій Британії. Чартизм. Велика Британія – «майстерня світу». Зовнішня і колоніальна політика Великої Британії.

24.10

24.10

24.10

  1.  

Франція у період Реставрації Бурбонів. Революція 1830 р. Липнева монархія.

07.11

07.11

07.11

  1.  

Австрійська імперія доби Клемента фон Меттерніха. «Весна народів». Революції 1848–1849 рр. в Західній і Центральній Європі. Національні рухи слов’янських народів.

14.11

14.11

14.11

  1.  

Об’єднання Німеччини та Італії.

21.11

21.11

21.11

  1.  

Суспільні рухи в Російській імперії в першій половині ХІХ ст.

28.11

28.11

28.11

  1.  

Громадянська війна у США і «Реконструкція» Півдня.

05.12

05.12

05.12

  1.  

Практичне заняття. На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет лідера національного руху (

12.12

12.12

12.12

  1.  

Узагальнення. Тематичний контроль.

19.12

19.12

19.12

Розділ 3. Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. «Пробудження Азії» (11 год)

 

  1.  

Монополізація економіки. Зростання ролі держави в суспільному житті. Завершення формування індустріального суспільства в розвинених країнах світу.

 

 

 

  1.  

Французько-прусська війна та її наслідки. Третя Республіка у Франції.

 

 

 

  1.  

Німецька імперія. Перехід Німеччини до «світової політики».

 

 

 

  1.  

Втрата Великою Британією промислової першості. Посилення колоніальної експансії. Ліберальні реформи Девіда Ллойд Джорджа.

 

 

 

  1.  

Економічне піднесення США. Антитрестівське законодавство. Експансіонізм. Режим сегрегації в південних штатах. «Справедливий курс» Теодора Рузвельта. «Нова демократія» Томаса Вудро Вільсона.

 

 

 

  1.  

«Великі реформи» в Росії. Колоніальна політика Російської імперії. Революція 1905–1907 рр. Столипінські реформи.

 

 

 

  1.  

Австро-Угорщина – дуалістична монархія. Утворення нових незалежних держав на Балканах.

 

 

 

  1.  

«Доба Мейдзі» в Японській імперії. Початок японської територіальної експансії.

Сіньхайська революція.

 

 

 

  1.  

Спроби модернізації Османської імперії

 

 

 

  1.  

Практичне заняття. Укласти порівняльну таблицю реформаторських заходів, що їх здійснювали під впливом модернізаційних процесів у ХІХ – на початку ХХ ст. уряди Росії, Австро-Угорщини, Німеччини, Франції, Великої Британії, Італії

 

 

 

  1.  

Узагальнення. Тематичний контроль.

 

 

 

Розділ 4. Міжнародні відносини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) (4 год)

 

  1.  

Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст. Утворення військово-політичних блоків – Троїстий союз і Антанта. Початок боротьби за переділ колоніального світу.

 

 

 

  1.  

Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку ХІХ ст. Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі ХІХ–ХХ ст.

 

 

 

  1.  

Практичне заняття. Простежити (за доступними історичними джерелами) динаміку міжнародних відносин у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст., результати міркувань представити в резюме.

 

 

 

  1.  

Узагальнення. Тематичний контроль.

 

 

 

Розділ 5. Розвиток культури і повсякденне життя (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.) (5 год)

 

  1.  

Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Університет як автономна інституція. Поява вищих навчальних закладів технічного профілю. Наукові й технічні досягнення.

 

 

 

  1.  

Література та мистецтва. Зародження масової культури. Масове виробництво. Науково-технічна революція зламу ХІХ–ХХ ст. та її вплив на людину й суспільства. Зміни у вигляді міст і сіл. Одяг. Індустріальні та традиційні суспільства. Емансипація.

 

 

 

  1.  

Практичне заняття. Підготувати презентацію «Повсякденне життя людей на початку ХХ ст.».

 

 

 

  1.  

Узагальнення. Тематичний контроль.

 

 

 

35

Узагальнення до курсу. Основні ідеї, здобутки, виклики «довгого» ХІХ століття

 

 

 

 

https://mon.gov.ua/static-objects/mon/sites/1/zagalna%20serednya/programy-5-9-klas/2022/08/15/Navch.progr.2022.WH.HU.6-11.pdf

 

docx
Додано
7 грудня
Переглядів
86
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку