Я досліджую світ
(4 години на тиждень)
№ |
Дата |
К-ть уроків |
Тема |
Словник |
Людина і світ |
||||
Твоя школа |
||||
1-4 |
|
4 |
Повторення вивченого в 1 класі |
|
5. 6. |
|
2 |
Шкільні приміщення |
Школа,клас, спортзал, їдальня, бібліотека, туалет |
7.
|
|
1 |
Твій клас |
Клас, стіл, парта, стілець, шафа, дошка |
8. 9. |
|
2 |
Правила поведінки у школі |
Сходи, їдальня, робоче місце |
10. |
|
1 |
Ти і твої друзі |
Друзі, знайомство |
11. 12. |
|
2 |
Шкільне подвір’я |
Школа, спортивний майданчик,клумба |
13. 14. |
|
2 |
Професії людей, які працюють у школі |
Директор, бібліотекар, лікар, кухар, прибиральниця, охоронець, вчитель |
Твоя сім’я |
||||
15. 16. |
|
2 |
Члени родини |
Сім’я, мама, тато, брат, сестра, бабуся, дідусь |
17. 18. |
|
2 |
Дозвілля в сім’ї |
Дозвілля, ігри, подорож, прогулянка |
19. 20. |
|
2 |
Обов’язки членів сім’ї |
Обов’язки, хатні справи |
21. 22. |
|
2 |
Ласкаві і ввічливі слова |
Будь ласка, дякую, вибачте |
23. |
|
1 |
Тематична діагностувальна робота |
|
Батьківщина |
||||
24. 25. |
|
2 |
Наша Батьківщина – Україна |
Батьківщина, прапор, герб, гімн |
26. 27. |
|
2 |
Рослини й тварини – народні символи України |
Символи, жито, калина, лелека, соловей |
28. 29. |
|
2 |
Рідний край |
Рідний край |
Домівка |
||||
30. 31. |
|
2 |
Твоя оселя |
Оселя, будинок, кухня, ванна кімната, спальня |
32. 33. |
|
2 |
Меблі |
Шафа, стіл, стілець, ліжко, диван |
34. 35. |
|
2 |
Техніка в домі |
Холодильник, пральна машинка, телевізор |
36. 37. |
|
2 |
Посуд |
Посуд, тарілка, ложка, вилка, ніж, чашка, каструля, сковорідка |
38 |
|
1 |
Тематична діагностувальна робота |
|
Людина |
||||
Твоє здоров’я |
||||
39. 40. |
|
2 |
Твоє тіло |
Голова, шия, тулуб,руки, ноги |
41. 42. |
|
2 |
Будь здоровим! |
Режим дня, прогулянка, спорт, правильне харчування |
43. 44. |
|
2 |
Режим дня школяра |
Сон, зарядка, прийом їжі, гігієна |
45. 46. |
|
2 |
Особиста гігієна |
Шкіра, волосся, зуби, нігті |
47. 48. |
|
2 |
Твоє харчування |
Корисні та шкідливі продукти |
49. 50. |
|
2 |
Ти ростеш і змінюєшся |
Немовля, малюк, дитина, підліток,доросла людина |
Як ти пізнаєш світ |
||||
51. 52. |
|
2 |
Твої очі |
Органи чуття, очі |
53. 54. |
|
2 |
Твої вуха |
Органи чуття, вуха |
55. 56. |
|
2 |
Твій ніс |
Органи чуття, ніс |
57. 58. |
|
2 |
Твій язик |
Органи чуття, язик |
59. 60. |
|
2 |
Твоя шкіра |
Органи чуття, шкіра |
61. |
|
1 |
Тематична діагностувальна робота |
|
62. 63. 64. |
|
3 |
Корекційно – рефлексійні уроки для подолання розбіжностей у навчальних досягненнях учнів |
|
Твої одяг і взуття |
||||
65. 66. |
|
2 |
Види одягу та взуття |
Домашній, спортивний, повсякденний, святковий одя і взуття |
67. 68. |
|
2 |
Сезонні одяг і взуття |
Одяг для зими, весни, літа, осені |
69. 70. |
|
2 |
Догляд за одягом і взуттям |
Охайний вигляд |
71. 72. |
|
2 |
Твій настрій |
Радість, сум, спокій,злість, переляк |
Будь уважним |
||||
73. 74. |
|
2 |
Безпечна поведінка на вулиці |
Світлофор, тротуар, пішохідний переход |
75. 76. |
|
2 |
Особиста безпека |
Незнайомець, безпека, бездомні тварини |
77. 78. |
|
2 |
Безпека вдома |
Безпечне місце для розваг, небезпечне місце для розваг |
79. 80. |
|
2 |
Безпечний відпочинок |
Парк, спортивний майданчик, річка, ліс |
81. |
|
1 |
Тематична діагностувальна робота |
|
Людина і природа |
||||
Навколишній світ |
||||
82. 83. |
|
2 |
Що належить до навколишнього світу |
Природа, люди, предмети |
84. 85. 86. |
|
3 |
Жива й нежива природа |
Природа жива і нежива |
87. 88. |
|
2 |
Сонце |
Сонце, тепло, світло |
89. 90. |
|
2 |
Земля |
Земля, день, ніч, пори року |
91. 92. |
|
2 |
Вода |
Вода, властивості води |
93. 94. |
|
2 |
Повітря |
Повітря, властивості повітря |
95. 96. |
|
2 |
Погода |
Поода, природні явища |
97. |
|
1 |
Тематична діагностувальна робота |
|
Пори року |
||||
98. 99. |
|
2 |
Зміни в природі |
Зміни погоди, рослин, тварин, пір року, розваги |
100. 101. |
|
2 |
Зима |
Погода, опади, зимовий одяг, розваги |
102. 103. |
|
2 |
Весна |
Погода, весняний одяг, розваги |
104. 105. |
|
2 |
Літо |
Погода, літній одяг, розваги |
106. 107. |
|
2 |
Осінь |
Погода, осінній одяг, розваги |
108. |
|
2 |
Доба |
Доба, день, ніч |
109. |
|
1 |
Тематична діагностувальна робота |
|
Тварини |
||||
110. 111. |
|
2 |
Свійські тварини |
Собака, кіт, корова, коза, свиня, кінь |
112. 113. |
|
2 |
Дикі тварини |
Вовк, лисиця, кабан, лось, білка, їжак, заєць, ведмідь |
114. 115. |
|
2 |
Тварини холодних і теплих країв |
Мвпа, кенгуру,лев, слон,пінгвін,тюлень,морж |
116. 117. |
|
2 |
Птахи |
Птахи, свійські та дикі птахи |
118. 119. |
|
2 |
Комахи |
Комахи, метелик, бджола,мураха, сонечко, комар, муха |
120. 121. |
|
2 |
Риби |
Риби, щука, карась, окунь, сом |
Рослини |
||||
122. 123. |
|
2 |
З чого складається рослина |
Корінь, стебло, листя, квітка, плід |
124. 125. 126. |
|
3 |
Дерева, кущі, трави |
Дерево, кущ, трави |
127. 128. |
|
2 |
Дикорослі й культурні рослини |
Дикорослі рослини, культурні рослини |
129. 130. 131. |
|
3 |
Розвиток рослин |
Насіння, корінь,паросток, рослина |
132. 133. |
|
2 |
Кімнатні рослини |
Кактус, алое, орхідея, фіалка |
134. 135. |
|
2 |
Охорона природи |
Природа, червона книга України |
136. |
|
1 |
Тематична діагностувальна робота |
|
137. 138. 139. |
|
3 |
Корекційно – рефлексійні уроки для подолання розбіжностей у навчальних досягненнях учнів |
|
140 |
|
1 |
Підсумковий урок за рік |
|