Календарно-тематичне планування з ЯДС 2 клас, Т. Гільберг

Про матеріал
КТП з ЯДС 2 клас за підр. Т.Гільберг із внесеними діагностувальними роботами
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, О. Гантюк,

Н. Павич (2019)» для 2 класу за програмою НУШ (2023-2024 н.р.)

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

Вступ

  1.                     

 

Ми — другокласники і другокласниці (с. 3-6). Якою була школа колись і якою є тепер? Історія школи (с. 7).

 

  1.                     

 

Як поводитися в колективі. Правила спілкування (с. 8-10).

 

  1.                     

 

Яка наша адреса. Земля — планета. Глобус (с. 16-18).

 

  1.                     

 

Для чого країнами державні символи (с. 21-24).

 

  1.                     

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

Природа восени

  1.                     

 

Яку форму має наша Земля. Чому буває день і ніч 28- 31).

 

  1.                     

 

Що таке горизонт? Основні сторони горизонту (с. 31-33).

 

  1.                     

 

Чому на Землі бувають пори року (с. 33-35).

 

  1.                     

 

Явища природи. Скільки місяців у році (с. 35-39)

 

  1.                

 

Для чого потрібний календар (с. 40-43).

 

  1.                

 

Діагностувальна робота № 1. Ми другокласники і другокласниці. Планета Земля.

 

  1.                

 

Який в осені святковий календар (с. 52-55).

 

  1.                

 

Якого я роду, якого народу (с. 57-58).

 

  1.                

 

Права та обов’язки дитини (с. 58-59).

 

  1.                

 

Історичні пам’ятки України (с. 59-61).

 

  1.                

 

Як здобути козацьке здоров’я. Енергія (с. 61-63).

 

  1.                

 

Що таке експеримент (с. 64-67).

 

  1.                

 

Дослідження: чи поглинають рослини воду? (с. 68).

 

  1.                

 

Які в осені ознаки (с. 73-76).

 

  1.                

 

Які осінні місяці. Складання казки «Три сини осені» (с. 77).

 

  1.                

 

Екскурсія. Як змінилась природа восени.

 

  1.                

 

Чи зустрічається світло з тінню. Природні і штучні джерела світла. Правила поводження з вогнем (с. 80-81).

 

  1.                

 

Чи зустрічається світло з тінню. Як утворюється тінь. Сві­тлопроникні і світлонепроникні тіла (с. 81-84).

 

  1.                

 

Які властивості має повітря. Виконання дослідів (с. 85-87).

 

  1.                

 

Що таке погода і як її передбачити Дослідження: як за станом рослин і поведінкою тварин люди передбачають погоду (с. 87-90).

 

  1.                

 

Як погода впливає на здоров’я людей. Створення хмарки слів на тему «Погода». Моделювання дощу у склянці (с. 89-91).

 

  1.                

 

Як термометр знає, тепло чи холодно. Види термометрів. Вимірювання температури води (с. 91-94).

 

  1.                

 

Діагностувальна робота №2. Природа восени. Властивості повітря

 

  1.                

 

Які властивості має вода (с. 96-99).

 

  1.                

 

Дослідження властивостей води. Виконання дослідів (с. 99- 101).

 

  1.                

 

Як мандрує вода. Як берегти воду (с. 101-105).

 

  1.                

 

Як рослини готуються до зими (с. 106-108).

 

  1.                

 

Чи всі гриби їстівні (с. 108-111).

 

  1.                

 

Правила збирання грибів. Правила поведінки в лісі (с. Hi­ll 2).

 

  1.                

 

Як тварини готуються до зими (с. 112-114).

 

  1.                

 

Як осінні зміни впливають на комах (с. 115-116).

 

  1.                

 

Як риби готуються до зими (с. 116-117).

 

  1.                

 

Як птахи готуються до зими (с. 118-119).

 

  1.                

 

Як звірі готуються до зими (с. 120-121).

 

  1.                

 

Які невидимі ланцюги є в осінньому лісі (с. 121-123).

 

  1.                

 

Діагностувальна робота № 3. Властивості води. Як рослини і тварини готуються до зими.

 

  1.                

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

Природа взимку

  1.                

 

Які ознаки в зими. Зимові місяці. Дослідження сніжинок (с. 124-128).

 

  1.                

 

Екскурсія. Як змінилась природа взимку.

 

  1.                

 

Зимові розваги. Правила поведінки під час зимових розваг. Одяг і взуття для зимових прогулянок. Складання казки про зимову мандрівку до лісу або парку (с. 138-131).

 

  1.                

 

Яка погода взимку (с. 133).

 

  1.                

 

Природні і штучні джерела тепла. Обігрівальні прилади. Правила поведінки з обігрівальними приладами (с.137).

 

  1.                

 

Який у зими святковий календар. День Святого Миколая. Новий рік. Традиції святкування Різдва (с. 138-139).

 

  1.                

 

Правила безпеки під час новорічних святкувань (с. 141- 142).

 

  1.                

 

Як утворюється лід на водоймах. Дослідження властивостей льоду (с. 3-4).

 

  1.                

 

Правила безпечної поведінки взимку. Створення плаката «Зимові застереження» (групова робота) (с. 4-5).

 

  1.                

 

Хто такий споживач (с. 8). Упаковка та етикетка. Моделювання купівлі товару (с. 10).

 

  1.                

 

Чому важливо сортувати сміття? (с. 11).

 

  1.                

 

Як почуваються рослини взимку (с. 13-14).

 

  1.                

 

Як зимують комахи та риби (с. 16-18).

 

  1.                

 

Як зимують птахи та звірі (с. 18-22). Проєкт «Птахам на допомогу!» (с. 21).

 

  1.                

 

Як зимують птахи та звірі (с. 21-23).

 

  1.                

 

Діагностувальна робота № 4. Природа взимку. Хто такий споживач.

 

  1.                

 

Які бувають потреби (с. 24-26). Міні-проект «Мої потреби» (с. 26).

 

  1.                

 

Яка користь від знань. «Мова» тварин (с. 27-28).

 

  1.                

 

Чи завжди треба бути добрим (с. 31-32).

 

  1.                

 

Друзі (с. 32-33). Міні-проект «Правила дружби» (с. 33).

 

  1.                

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

Природа навесні

  1.                

 

Як упізнати весну (с. 38—42).

 

  1.                

 

Правила поведінки під час грози (с. 42—43).

 

  1.                

 

Чому з’являються «сонячні зайчики»? (с. 43-45).

 

  1.                

 

Якою буває погода навесні. Відлига. Дослідження: «Чому сніг на землі весною брудний?» (с. 45-46).

 

  1.                

 

Якою буває погода навесні. Льодохід. Повінь (с. 46-47).

 

  1.                

 

Як здійснити задумане (с. 48-49).

 

  1.                

 

Як стати підприємливим (с. 49-51).

 

  1.                

 

Як стати винахідником (с. 52-54).

 

  1.                

 

Чого людина навчилася у природи? (с. 54-55).

 

  1.                

 

Діагностувальна робота № 5. Природа навесні.

 

  1.                

 

Як почуваються рослини навесні (с. 56-58),

 

  1.                

 

Які комахи з’являються першими навесні (с. 59-61). Проект «Травневий хрущ: користь чи шкода?» (с. 61).

 

  1.                

 

Як змінюється життя у водоймах навесні (с. 62-63).

 

  1.                

 

Які приймати рішення (с. 65-66).

 

  1.                

 

Корисні звички (с. 66-67).

 

  1.                

 

Чи є у весни святковий календар. Свято Матері. Чи є у весни святковий календар. Великдень (с. 68-71).

 

  1.                

 

Чи є у весни святковий календар. Свята, які відзначають в Україні (с. 71-72).

 

  1.                

 

Як птахи зустрічають весну (с. 75-77). Міні-проект: «Перелітний птах» (на вибір) (с. 76).

 

  1.                

 

Чому птахи в’ють гнізда (с. 78-79).

 

  1.                

 

Де птахи в’ють гнізда. Як птахи доглядають пташенят

(с. 80-81).

 

  1.                

 

Користь птахів у природі (с. 82-83).

 

  1.                

 

Хто потребує особистого простору (с. 84-86).

 

  1.                

 

Як поводитися з іншими (с. 86-87).

 

  1.                

 

Які зміни в житті звірів навесні (с. 88-91).

 

  1.                

 

Чому потрібно дбати про довкілля (с. 92-95).

 

  1.                

 

Діагностувальна робота № 6. Весняний календар. Як почуваються рослини і тварини навесні.

 

  1.                

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

Природа влітку

  1.                

 

Із чого починається літо? (с. 96-101).

 

  1.                

 

Літні місяці (с. 101-102).

 

  1.                

 

Яка шана книжкам (с. 103-105).

 

  1.                

 

Які бувають форми земної поверхні (с. 108-109).

 

  1.                

 

Чи є в підземелля таємниці (с. 110-112). Практична робота. Ознайомлення з гірськими породами свого краю та їх властивостями (с. 113).

 

  1.                

 

Як утворюється ґрунт. Дослідження складу ґрунту (с. 112-117).

 

  1.                

 

3 якої ягоди намисто. їстівні та отруйні ягоди.Отруйні речовини (с. 119-121).

 

  1.                

 

Які турботи у тварин улітку (с. 122-124). Проект «Хто мешкає у старому пеньку?» (с. 125).

 

  1.                

 

Діагностувальна робота № 7. Природа влітку.

 

  1.           

 

Чому природа потребує охорони. Червона книга України

(с. 131-135).

 

  1.           

 

Чому природа потребує охорони. Заповідники (с. 131-135). Проект «Книга скарг природи» (с. 135).

 

  1.           

 

Які наші завдання на літо. Правила безпечного відпочинку влітку (с. 136-137).

 

  1.           

 

Які наші завдання на літо. Про що можна дізнатися, подо­рожуючи Україною? (с. 137-138).

 

  1.           

 

Які наші завдання на літо. Літні свята і розваги (с. 139-142).

 

  1.           

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік (с. 142).

 

 

doc
Додано
31 липня
Переглядів
502
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку