Н. Павич (2019)» для 2 класу за програмою НУШ (2023-2024 н.р.)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
Вступ |
|||
|
|
Ми — другокласники і другокласниці (с. 3-6). Якою була школа колись і якою є тепер? Історія школи (с. 7). |
|
|
|
Як поводитися в колективі. Правила спілкування (с. 8-10). |
|
|
|
Яка наша адреса. Земля — планета. Глобус (с. 16-18). |
|
|
|
Для чого країнами державні символи (с. 21-24). |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
Природа восени |
|||
|
|
Яку форму має наша Земля. Чому буває день і ніч 28- 31). |
|
|
|
Що таке горизонт? Основні сторони горизонту (с. 31-33). |
|
|
|
Чому на Землі бувають пори року (с. 33-35). |
|
|
|
Явища природи. Скільки місяців у році (с. 35-39) |
|
|
|
Для чого потрібний календар (с. 40-43). |
|
|
|
Діагностувальна робота № 1. Ми другокласники і другокласниці. Планета Земля. |
|
|
|
Який в осені святковий календар (с. 52-55). |
|
|
|
Якого я роду, якого народу (с. 57-58). |
|
|
|
Права та обов’язки дитини (с. 58-59). |
|
|
|
Історичні пам’ятки України (с. 59-61). |
|
|
|
Як здобути козацьке здоров’я. Енергія (с. 61-63). |
|
|
|
Що таке експеримент (с. 64-67). |
|
|
|
Дослідження: чи поглинають рослини воду? (с. 68). |
|
|
|
Які в осені ознаки (с. 73-76). |
|
|
|
Які осінні місяці. Складання казки «Три сини осені» (с. 77). |
|
|
|
Екскурсія. Як змінилась природа восени. |
|
|
|
Чи зустрічається світло з тінню. Природні і штучні джерела світла. Правила поводження з вогнем (с. 80-81). |
|
|
|
Чи зустрічається світло з тінню. Як утворюється тінь. Світлопроникні і світлонепроникні тіла (с. 81-84). |
|
|
|
Які властивості має повітря. Виконання дослідів (с. 85-87). |
|
|
|
Що таке погода і як її передбачити Дослідження: як за станом рослин і поведінкою тварин люди передбачають погоду (с. 87-90). |
|
|
|
Як погода впливає на здоров’я людей. Створення хмарки слів на тему «Погода». Моделювання дощу у склянці (с. 89-91). |
|
|
|
Як термометр знає, тепло чи холодно. Види термометрів. Вимірювання температури води (с. 91-94). |
|
|
|
Діагностувальна робота №2. Природа восени. Властивості повітря |
|
|
|
Які властивості має вода (с. 96-99). |
|
|
|
Дослідження властивостей води. Виконання дослідів (с. 99- 101). |
|
|
|
Як мандрує вода. Як берегти воду (с. 101-105). |
|
|
|
Як рослини готуються до зими (с. 106-108). |
|
|
|
Чи всі гриби їстівні (с. 108-111). |
|
|
|
Правила збирання грибів. Правила поведінки в лісі (с. Hill 2). |
|
|
|
Як тварини готуються до зими (с. 112-114). |
|
|
|
Як осінні зміни впливають на комах (с. 115-116). |
|
|
|
Як риби готуються до зими (с. 116-117). |
|
|
|
Як птахи готуються до зими (с. 118-119). |
|
|
|
Як звірі готуються до зими (с. 120-121). |
|
|
|
Які невидимі ланцюги є в осінньому лісі (с. 121-123). |
|
|
|
Діагностувальна робота № 3. Властивості води. Як рослини і тварини готуються до зими. |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
Природа взимку |
|||
|
|
Які ознаки в зими. Зимові місяці. Дослідження сніжинок (с. 124-128). |
|
|
|
Екскурсія. Як змінилась природа взимку. |
|
|
|
Зимові розваги. Правила поведінки під час зимових розваг. Одяг і взуття для зимових прогулянок. Складання казки про зимову мандрівку до лісу або парку (с. 138-131). |
|
|
|
Яка погода взимку (с. 133). |
|
|
|
Природні і штучні джерела тепла. Обігрівальні прилади. Правила поведінки з обігрівальними приладами (с.137). |
|
|
|
Який у зими святковий календар. День Святого Миколая. Новий рік. Традиції святкування Різдва (с. 138-139). |
|
|
|
Правила безпеки під час новорічних святкувань (с. 141- 142). |
|
|
|
Як утворюється лід на водоймах. Дослідження властивостей льоду (с. 3-4). |
|
|
|
Правила безпечної поведінки взимку. Створення плаката «Зимові застереження» (групова робота) (с. 4-5). |
|
|
|
Хто такий споживач (с. 8). Упаковка та етикетка. Моделювання купівлі товару (с. 10). |
|
|
|
Чому важливо сортувати сміття? (с. 11). |
|
|
|
Як почуваються рослини взимку (с. 13-14). |
|
|
|
Як зимують комахи та риби (с. 16-18). |
|
|
|
Як зимують птахи та звірі (с. 18-22). Проєкт «Птахам на допомогу!» (с. 21). |
|
|
|
Як зимують птахи та звірі (с. 21-23). |
|
|
|
Діагностувальна робота № 4. Природа взимку. Хто такий споживач. |
|
|
|
Які бувають потреби (с. 24-26). Міні-проект «Мої потреби» (с. 26). |
|
|
|
Яка користь від знань. «Мова» тварин (с. 27-28). |
|
|
|
Чи завжди треба бути добрим (с. 31-32). |
|
|
|
Друзі (с. 32-33). Міні-проект «Правила дружби» (с. 33). |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
Природа навесні |
|||
|
|
Як упізнати весну (с. 38—42). |
|
|
|
Правила поведінки під час грози (с. 42—43). |
|
|
|
Чому з’являються «сонячні зайчики»? (с. 43-45). |
|
|
|
Якою буває погода навесні. Відлига. Дослідження: «Чому сніг на землі весною брудний?» (с. 45-46). |
|
|
|
Якою буває погода навесні. Льодохід. Повінь (с. 46-47). |
|
|
|
Як здійснити задумане (с. 48-49). |
|
|
|
Як стати підприємливим (с. 49-51). |
|
|
|
Як стати винахідником (с. 52-54). |
|
|
|
Чого людина навчилася у природи? (с. 54-55). |
|
|
|
Діагностувальна робота № 5. Природа навесні. |
|
|
|
Як почуваються рослини навесні (с. 56-58), |
|
|
|
Які комахи з’являються першими навесні (с. 59-61). Проект «Травневий хрущ: користь чи шкода?» (с. 61). |
|
|
|
Як змінюється життя у водоймах навесні (с. 62-63). |
|
|
|
Які приймати рішення (с. 65-66). |
|
|
|
Корисні звички (с. 66-67). |
|
|
|
Чи є у весни святковий календар. Свято Матері. Чи є у весни святковий календар. Великдень (с. 68-71). |
|
|
|
Чи є у весни святковий календар. Свята, які відзначають в Україні (с. 71-72). |
|
|
|
Як птахи зустрічають весну (с. 75-77). Міні-проект: «Перелітний птах» (на вибір) (с. 76). |
|
|
|
Чому птахи в’ють гнізда (с. 78-79). |
|
|
|
Де птахи в’ють гнізда. Як птахи доглядають пташенят (с. 80-81). |
|
|
|
Користь птахів у природі (с. 82-83). |
|
|
|
Хто потребує особистого простору (с. 84-86). |
|
|
|
Як поводитися з іншими (с. 86-87). |
|
|
|
Які зміни в житті звірів навесні (с. 88-91). |
|
|
|
Чому потрібно дбати про довкілля (с. 92-95). |
|
|
|
Діагностувальна робота № 6. Весняний календар. Як почуваються рослини і тварини навесні. |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
Природа влітку |
|||
|
|
Із чого починається літо? (с. 96-101). |
|
|
|
Літні місяці (с. 101-102). |
|
|
|
Яка шана книжкам (с. 103-105). |
|
|
|
Які бувають форми земної поверхні (с. 108-109). |
|
|
|
Чи є в підземелля таємниці (с. 110-112). Практична робота. Ознайомлення з гірськими породами свого краю та їх властивостями (с. 113). |
|
|
|
Як утворюється ґрунт. Дослідження складу ґрунту (с. 112-117). |
|
|
|
3 якої ягоди намисто. їстівні та отруйні ягоди.Отруйні речовини (с. 119-121). |
|
|
|
Які турботи у тварин улітку (с. 122-124). Проект «Хто мешкає у старому пеньку?» (с. 125). |
|
|
|
Діагностувальна робота № 7. Природа влітку. |
|
|
|
Чому природа потребує охорони. Червона книга України (с. 131-135). |
|
|
|
Чому природа потребує охорони. Заповідники (с. 131-135). Проект «Книга скарг природи» (с. 135). |
|
|
|
Які наші завдання на літо. Правила безпечного відпочинку влітку (с. 136-137). |
|
|
|
Які наші завдання на літо. Про що можна дізнатися, подорожуючи Україною? (с. 137-138). |
|
|
|
Які наші завдання на літо. Літні свята і розваги (с. 139-142). |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік (с. 142). |
|