Календарно-тематичне планування з зарубіжної літератури 6 клас на 2024-2025 н.р.

Про матеріал
Модельна навчальна програма «Зарубіжна література.5-6 класи» («Школа радості»,автори Ніколенко О.М.,Ісаєва О.О.,Клименко Ж.В),рекомендовано МОН України наказ №795 від 12.07.2021 Зарубіжна література.5 клас.авторського колективу під керівництвом Ніколенко О.М.(Наталія Рудніцька,Лідія Мацевко-Бекерська).-К.,Академія,2023 З 4 групами результатів.
Перегляд файлу

 

                                                        Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури

                                                                                6 клас (55 год на рік) на 2024-2025 н.р.

Модельна навчальна програма «Зарубіжна література.5-6 класи» («Школа радості»,автори Ніколенко О.М.,Ісаєва О.О.,Клименко Ж.В),рекомендовано МОН України наказ №795 від 12.07.2021

Зарубіжна література.5 клас.авторського колективу під керівництвом Ніколенко О.М.(Наталія Рудніцька,Лідія Мацевко-Бекерська).-К.,Академія,2023

 

 

 

УВ- усна взаємодія; ПТ- працює з текстом; ПВ- письмово взаємодіє; ДМ- досліджує мовлення

II семестр


 


№ з/п

дата

фактично

Зміст уроку

 

Повторення

 

 

дата

 

 

 

 

                                                   ПРИГОДИ І ФАНТАСТИКА   (продовження)  

 

17

 

 

 

Астрід Ліндґрен. «Міо, мій Міо». Доля хлопчика Буссе та його мрії, що допомагають здолати життєві негаразди й самотність.

Тема

УВ+ПТ

18

 

 

 

Чарівний світ і казкові образи твору. Перемога юного лицаря Міо (Буссе) над злими чарами.

Подолання освітніх втрат: «елементи казки»

Казка

ПТ+ДМ+УВ

19

 

 

 

Друзі, сили добра, персонажі зі світу природи, які допомагають головному героєві.

Ідея твору

УВ+ ПТ+ДМ

20

 

 

 

Віра в перемогу дружби та людяності у творі.

Подолання освітніх втрат: «проблематика твору»

Проблематикатвору

ПТ+УВ+ДМ

21

 

 

 

Діагностувальна робота  за темою «Пригоди і фантастика».  Написання твору на тему: «Що робить людину щасливою?»              Тематична

ТО

ПВ

 

 

 

 

                              НЕ ЗДАВАТИСЯ В ЖИТТЄВИХ ВИПРОБУВАННЯХ

 

22

 

 

 

Джек Лондон. «Жага до життя». Самовладання, воля до життя головного героя оповідання Дж. Лондона, його мужність у сутичках із суворою природою та життєвими обставинами.

Подолання освітніх втрат: «оповідання»

Головний герой

УВ+ПТ

23

 

 

 

Проблеми зрадництва та духовної стійкості у творі. Збереження моральних переконань у моменти смертельної небезпеки.

Подолання освітніх втрат: «моральні проблеми»

Проблематика ДМ+УВ

ДМ+ПТ+УВ

24

 

 

 

Роль пейзажних і портретних замальовок у відтворенні внутрішнього стану головного героя.

Подолання освітніх втрат: «головний герой»

Портретна характеристика

УВ+ПТ+ПВ

25

 

 

 

 Складання висловлювання на тему: «Пейзаж у літературі та живописі (Джек Лондоні Роквелл Кент)»

Подолання освітніх втрат: «власне висловлювання»

Власне висловлювання

ПВ+ДМ+ПВ

26

 

 

 

Анна Ґавальда. «35 кіло надії». Теми школи, родини, життєвого покликання особистості

Подолання освітніх втрат: «тема твору»

Тема

УВ+ПТ+ПВ

27

 

 

 

Ґрегуар Дюбоск на шляху дорослішання (болісне переживання самотності й нерозуміння з боку інших, пошук власної духовної сутності та улюбленої справи

Другорядні герої

ПТ+УВ+ДМ+ПВ

28

 

 

 

Складні випробування та їх роль у формуванні характеру підлітка. Образ дідуся Леона як моральний приклад і опора для хлопчика. Відкритий фінал повісті.

Повість

ПТ+УВ

29

 

 

 

Міхаель Андреас  Гельмут Енде. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».Теми дружби, взаємодопомоги, поваги до представників різних рас, націй, національностей, народів.

Тема

УВ+ПТ

30

 

 

 

Образи Джима Ґудзика та Лукаса як позитивних казкових героїв, які сміливо вступають у боротьбу зі злом і насильством.

Подолання освітніх втрат: «казкові герої»

Образи

ПВ+УВ+ПТ+ДМ

31

 

 

 

Роль фантастики у творі. Елементи казки. Моральні цінності, що утверджуються у творі.

Фантастика

ПВ+ПТ

32

 

 

 

Діагностувальна робота  за темою «Не здаватися в життєвих випробуваннях» Тематична

ТО

ПТ

 

 

 

 

                                               БАРВИ СВІТОВОЇ ПОЕЗІЇ

 

33

 

 

 

Мацуо Басьо. Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. Лаконізм форми та широта художнього змісту хайку.

Подолання освітніх втрат: «різновиди віршів»

Вірш

УВ+ДМ+ПТ

34

 

 

 

Роберт Бернс. «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші. Антитеза.

Подолання освітніх втрат: «художні засоби»

Антитеза

УВ+ПТ

35

 

 

 

Генрі Лонгфелло.«Пісня про Гайавату» («Люлька згоди»). Міфи північноамериканських індіанців та їхнє втілення в поемі «Пісня про Гайавату». Елементи фольклору у творі

Міфи

УВ+ПТ

36

 

 

 

Образ Гайавати. Ідеї миру,національного єднання, відданого служіння народові.

ПТ

 

 

 

 

                                                     ЗАМИСЛЮЄМОСЯ ПРО МАЙБУТНЄ

 

37

 

 

 

Рей Дуглас Бредбері. «Усмішка». Проблема руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка».

Подолання освітніх втрат: «проблематика твору»

Оповідання

ПТ+УВ

38

 

 

 

Образ Тома, його розвиток під впливом подій, мимовільним учасником яких він стає. Значення образу Джоконди для розкриття авторського задуму

Авторський задум

УВ+ДМ

39

 

 

 

Ідея особистої відповідальності у творі. Віра автора в силу мистецтва, яке здатне врятувати душу людини та світ.

Подолання освітніх втрат: «ідея твору»

Ідея

УВ+ПТ

40

 

 

 

 Написання есе на тему «Чи актуальні сьогодні попередження Рея Бредбері? Чому?» (за прочитаними творами)

Подолання освітніх втрат: «есе»

Есе

ПВ+ДМ

41

 

 

 

Роберт Шеклі. «Запах думок». Фантастичний світ оповідання.

Подолання освітніх втрат: «жанрова специфіка оповідання»

ознаки оповідання

УВ+ПТ

42

 

 

 

Духовне й фізичне випробування головного героя (Кліві).

Моральні принципи

ПТ+ДМ

43

 

 

 

Уславлення могутності, розуму та інтуїції людини, її здатності не схилятися в екстремальних ситуаціях.

УВ+ПТ

44

 

 

 

 Дж.Стронг. "Гармидер у школі". Зображення шкільного життя у повісті

Подолання освітніх втрат: «повість»

Повість

ПТ+УВ+ДМ

45

 

 

 

Діагностувальна робота  за темами «Барви світової поезії», «Замислюємося про майбутнє» Тематична

ТО

УВ+ДМ

 

 

 

 

                                                    ПІДСУМКИ

 

46

 

 

 

Види художніх образів у прочитаних художніх текстах і медіатекстах. Міфологічні образи і сюжети, їх утілення в різни видах мистецтва

Художні засоби

ПВ+ДМ+УВ

47

 

 

 

Актуальна проблематика класичних і сучасних творів. Моральні якості літературних героїв та героїнь у життєвих випробуваннях.

Проблематика

ПВ+УВ

48

 

 

 

Узагальнення за семестр. Гра-вікторина.

ТО

49

 

 

 

Урок -підсумок.

ТО

 

 

 

 

Семестрова

 

 

 

 

 

Скоригована

 

 

 

 

 

Річна

 

УВ- усна взаємодія; ПТ- працює з текстом; ПВ- письмово взаємодіє; ДМ- досліджує мовлення

 

 

docx
Додано
2 січня
Переглядів
228
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку