Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури
6 клас (55 год на рік) на 2024-2025 н.р.
Модельна навчальна програма «Зарубіжна література.5-6 класи» («Школа радості»,автори Ніколенко О.М.,Ісаєва О.О.,Клименко Ж.В),рекомендовано МОН України наказ №795 від 12.07.2021
Зарубіжна література.5 клас.авторського колективу під керівництвом Ніколенко О.М.(Наталія Рудніцька,Лідія Мацевко-Бекерська).-К.,Академія,2023
УВ- усна взаємодія; ПТ- працює з текстом; ПВ- письмово взаємодіє; ДМ- досліджує мовлення
II семестр
№ з/п |
дата |
фактично |
Зміст уроку |
Повторення |
|
|
№ |
дата |
|||
|
|
|
|
ПРИГОДИ І ФАНТАСТИКА (продовження) |
|
17 |
|
|
|
Астрід Ліндґрен. «Міо, мій Міо». Доля хлопчика Буссе та його мрії, що допомагають здолати життєві негаразди й самотність. |
Тема УВ+ПТ |
18 |
|
|
|
Чарівний світ і казкові образи твору. Перемога юного лицаря Міо (Буссе) над злими чарами. Подолання освітніх втрат: «елементи казки» |
Казка ПТ+ДМ+УВ |
19 |
|
|
|
Друзі, сили добра, персонажі зі світу природи, які допомагають головному героєві. |
Ідея твору УВ+ ПТ+ДМ |
20 |
|
|
|
Віра в перемогу дружби та людяності у творі. Подолання освітніх втрат: «проблематика твору» |
Проблематикатвору ПТ+УВ+ДМ |
21 |
|
|
|
Діагностувальна робота за темою «Пригоди і фантастика». Написання твору на тему: «Що робить людину щасливою?» Тематична |
ТО ПВ |
|
|
|
|
НЕ ЗДАВАТИСЯ В ЖИТТЄВИХ ВИПРОБУВАННЯХ |
|
22 |
|
|
|
Джек Лондон. «Жага до життя». Самовладання, воля до життя головного героя оповідання Дж. Лондона, його мужність у сутичках із суворою природою та життєвими обставинами. Подолання освітніх втрат: «оповідання» |
Головний герой УВ+ПТ |
23 |
|
|
|
Проблеми зрадництва та духовної стійкості у творі. Збереження моральних переконань у моменти смертельної небезпеки. Подолання освітніх втрат: «моральні проблеми» |
Проблематика ДМ+УВ ДМ+ПТ+УВ |
24 |
|
|
|
Роль пейзажних і портретних замальовок у відтворенні внутрішнього стану головного героя. Подолання освітніх втрат: «головний герой» |
Портретна характеристика УВ+ПТ+ПВ |
25 |
|
|
|
Складання висловлювання на тему: «Пейзаж у літературі та живописі (Джек Лондоні Роквелл Кент)» Подолання освітніх втрат: «власне висловлювання» |
Власне висловлювання ПВ+ДМ+ПВ |
26 |
|
|
|
Анна Ґавальда. «35 кіло надії». Теми школи, родини, життєвого покликання особистості Подолання освітніх втрат: «тема твору» |
Тема УВ+ПТ+ПВ |
27 |
|
|
|
Ґрегуар Дюбоск на шляху дорослішання (болісне переживання самотності й нерозуміння з боку інших, пошук власної духовної сутності та улюбленої справи |
Другорядні герої ПТ+УВ+ДМ+ПВ |
28 |
|
|
|
Складні випробування та їх роль у формуванні характеру підлітка. Образ дідуся Леона як моральний приклад і опора для хлопчика. Відкритий фінал повісті. |
Повість ПТ+УВ |
29 |
|
|
|
Міхаель Андреас Гельмут Енде. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».Теми дружби, взаємодопомоги, поваги до представників різних рас, націй, національностей, народів. |
Тема УВ+ПТ |
30 |
|
|
|
Образи Джима Ґудзика та Лукаса як позитивних казкових героїв, які сміливо вступають у боротьбу зі злом і насильством. Подолання освітніх втрат: «казкові герої» |
Образи ПВ+УВ+ПТ+ДМ |
31 |
|
|
|
Роль фантастики у творі. Елементи казки. Моральні цінності, що утверджуються у творі. |
Фантастика ПВ+ПТ |
32 |
|
|
|
Діагностувальна робота за темою «Не здаватися в життєвих випробуваннях» Тематична |
ТО ПТ |
|
|
|
|
БАРВИ СВІТОВОЇ ПОЕЗІЇ |
|
33 |
|
|
|
Мацуо Басьо. Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. Лаконізм форми та широта художнього змісту хайку. Подолання освітніх втрат: «різновиди віршів» |
Вірш УВ+ДМ+ПТ |
34 |
|
|
|
Роберт Бернс. «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші. Антитеза. Подолання освітніх втрат: «художні засоби» |
Антитеза УВ+ПТ |
35 |
|
|
|
Генрі Лонгфелло.«Пісня про Гайавату» («Люлька згоди»). Міфи північноамериканських індіанців та їхнє втілення в поемі «Пісня про Гайавату». Елементи фольклору у творі |
Міфи УВ+ПТ |
36 |
|
|
|
Образ Гайавати. Ідеї миру,національного єднання, відданого служіння народові. |
ПТ |
|
|
|
|
ЗАМИСЛЮЄМОСЯ ПРО МАЙБУТНЄ |
|
37 |
|
|
|
Рей Дуглас Бредбері. «Усмішка». Проблема руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка». Подолання освітніх втрат: «проблематика твору» |
Оповідання ПТ+УВ |
38 |
|
|
|
Образ Тома, його розвиток під впливом подій, мимовільним учасником яких він стає. Значення образу Джоконди для розкриття авторського задуму |
Авторський задум УВ+ДМ |
39 |
|
|
|
Ідея особистої відповідальності у творі. Віра автора в силу мистецтва, яке здатне врятувати душу людини та світ. Подолання освітніх втрат: «ідея твору» |
Ідея УВ+ПТ |
40 |
|
|
|
Написання есе на тему «Чи актуальні сьогодні попередження Рея Бредбері? Чому?» (за прочитаними творами) Подолання освітніх втрат: «есе» |
Есе ПВ+ДМ |
41 |
|
|
|
Роберт Шеклі. «Запах думок». Фантастичний світ оповідання. Подолання освітніх втрат: «жанрова специфіка оповідання» |
ознаки оповідання УВ+ПТ |
42 |
|
|
|
Духовне й фізичне випробування головного героя (Кліві). |
Моральні принципи ПТ+ДМ |
43 |
|
|
|
Уславлення могутності, розуму та інтуїції людини, її здатності не схилятися в екстремальних ситуаціях. |
УВ+ПТ |
44 |
|
|
|
Дж.Стронг. "Гармидер у школі". Зображення шкільного життя у повісті Подолання освітніх втрат: «повість» |
Повість ПТ+УВ+ДМ |
45 |
|
|
|
Діагностувальна робота за темами «Барви світової поезії», «Замислюємося про майбутнє» Тематична |
ТО УВ+ДМ |
|
|
|
|
ПІДСУМКИ |
|
46 |
|
|
|
Види художніх образів у прочитаних художніх текстах і медіатекстах. Міфологічні образи і сюжети, їх утілення в різни видах мистецтва |
Художні засоби ПВ+ДМ+УВ |
47 |
|
|
|
Актуальна проблематика класичних і сучасних творів. Моральні якості літературних героїв та героїнь у життєвих випробуваннях. |
Проблематика ПВ+УВ |
48 |
|
|
|
Узагальнення за семестр. Гра-вікторина. |
ТО |
49 |
|
|
|
Урок -підсумок. |
ТО |
|
|
|
|
Семестрова |
|
|
|
|
|
Скоригована |
|
|
|
|
|
Річна |
|
УВ- усна взаємодія; ПТ- працює з текстом; ПВ- письмово взаємодіє; ДМ- досліджує мовлення