КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ за підручником “ENGLISH WITH SMILING SAM” 4 клас (автор О. Д. Карп’юк) І семестр (3 години на тиждень)

Про матеріал
Складено згідно за Державним стандартом початкової освіти, затвердженим Постановою КМУ від 21 лютого 2018 року №87, та Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко.
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ  ПЛАНУВАННЯ за підручником “ENGLISH WITH SMILING SAM” 4 клас (автор О. Д. Карп’юк)

І семестр

(3 години на тиждень)

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема

Мовленнєвий

 зразок

 

 

Лексика

Читання

Сприйняття

 на слух

Усне мовлення

Письмо

Змістові лінії

Вступ (Starter)

1

 

Продукування

навичок сприймання

на слух за темою

«І знову привіт!»

This is …

My name is …

I am …

Commands:

Listen.

Read. Repeat.

Draw a picture.

Ex. 1, p. 6

Ex. 1, p. 6, Ex. 2, p. 7

Ex.1, p.6

Ex.2, 3, p.7

 

Громадянська відповідальність

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність;

розуміння особливості та неповторності кожної країни та нації;

розуміти індивідуаль-ність та неповторність кожної людини.

 

2

 

Усна  взаємодія

за темою

«Інтерв’ю з

однокласником».

What`s your/his/her name/surname? How old is …? What`s … job?

Personal information

Ex. 1, p. 8

 

Ex. 2, 3, p. 8

Ex. 4, p. 8

3

 

Усне продукування за темою «Що у твоєму портфелі?»

 What`s in your backpack? He`s got …

She`s got …

Point to …

 

School supplies

Ex. 1, p. 9

Ex. 3, p. 9

 

Ex. 2, 3, p. 9

 

4

 

Усна взаємодія

за темою «Привіт,

мене звати Боб».

 

My name is …

This is …

Nice to meet you.

Personal

information

Ex. 1 p. 10

Ex. 2, p. 10

Ex. 3, 4, p. 10

 

Ex. 2, p. 10

5

 

Усне продукування

за темою «Сем із

США».

… is from …

Where are you from?

What`s your favourite …?

Personal

information

Countries

Ex. 3, p. 11

Ex. 1, p. 11

Ex. 2, 3, 4, p. 11

 

Розділ 1: Це моє життя (Я, моя родина та друзі)

6

 

Продукування

навичок сприймання

на слух за темою

«Наші уподобання».

…`s favourite toy/colour/name/sport is …

 

 

Ex. 1, 2, p. 12

 

Ex. 3, p. 12

 

Ex. 4, p. 12

 

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства;

виявляє толерантне ставлення до інших;

розуміння унікальності кожної країни.

Підприємли-вість і фінансова грамотність: уміння використовувати методи (аналіз і синтез) для виконання поставлених завдань.

 

 

7

 

Продукування

навичок зорового сприймання за

темою «Наші

улюблені

ігри».

Our/their

favourite … is …

Hobbies and activities

Ex. 1, p. 13

Ex. 1,  p. 13

Ex. 2, 3, p. 14

Ex. 4, p. 14

8

 

Використання

прислівників 

частоти в усній

взаємодії за темою

«Мої рутинні

справи».

 

always, usually, sometimes,

often, never

 

Ex. 3, p. 16

Ex. 4, 5, p. 16

Ex. 1, 2,  p. 15

Ex. 2, p. 15

9

 

Усна взаємодія за темою «Він любить грати в теніс? –

Так».

Does he/she/they …?

 

Hobbies and activities

 

 

Ex. 1, 2, p. 17

Ex. 3, p. 17

10

 

Продукування

навичок сприймання на слух за темою

«Позашкільні

гуртки».

He/She

goes to …

He/She is

good at …

club, fitness, yoga, chess, karate, drama, tennis, basktball

 

 

Ex. 1, 2, 3,  p. 18

Ex. 4, p. 18

11

 

Усна взаємодія

за темою «Наші захоплення».

I like

(doing)…

 

Hobbies, to be fond of, join a club, different, be interested in 

Ex. 1, 3, 4, p. 19

Ex. 1, 2, p. 19

Ex. 2, 3, p. 19

 

12

 

Усне продукування за темою «Шкільний ярмарок захоплень».

Are you good at …?

badge, coin

Ex. 2, 3, p. 20

Ex. 1, p. 20

Ex. 2, p. 20,

Ex. 4, p. 21

Ex. 5, p. 21

13

 

Використання стверджувальних

речень в Present

Continuous

в усній взаємодії за

темою «Я граю в гру

зараз».

I am …ing

He/She/it

is …ing

We/They/

You are …

ing

Snakes and

ladders

 

Ex. 1, p. 22

Ex. 2, p. 22

 

14

 

Використання

питальних

речень в Present

Continuous

в усній взаємодії за

темою «Ми гуляємо

джунглями зараз?»

Are you/we/they …ing?

Am I …ing?

Is he/she/it …ing?

 

 

Ex. 2, p. 23

 

Ex. 1, 3, p. 23

 

15

 

Продукування

навичок сприймання на слух за темою

«Що Біл робить

зараз?»

What

is/are …?

He/She is …

I am …

They are …

 

Ex. 1,  p. 24

Ex. 1, p. 24

Ex. 2 p. 24

 

16

 

 

Усна взаємодія за

темою «Вона шукає

черевичок? – Так».

Yes, he/she/

it is.

Yes, we/

they/you are.

 

spooky,

treasure,

somewhere,

jewels, to

 marry

Ex. 1, 4, p. 25, 26

 

Ex. 1, 2,  p. 25

 

Ex. 3, p. 26

 

17

 

Продукування

навичок зорового сприймання за

темою «У чарівному світі».

 

 

pirate, ghost, dinosaur, ride a rollercoaster,

drive a bumper

car, desert

island

Ex. 2, p. 27

Ex. 1, 2, p. 27

Ex. 3, p. 27

Ex. 4, p. 28

18

 

Узагальнення і

систематизація

вивченого матеріалу за темою

«Це моє життя».

 

 

3, p. 29

Ex. 5, 6, p. 30

 

Ex. 1, 2, p. 29

Ex. 4, p. 29

19

 

Створення сторінки мовного портфоліо

«Хобі моїх

однокласників».

 

 

Ex. 1, p. 31

 

 

Ex. 2, p. 31

20

 

Діагностична

робота №1.

 

 

 

 

 

 

Розділ 2: Моя домівка

21

 

Продукування

навичок сприймання на слух за темою «Де ти живеш?»

Where do you live?

I live in …

town, city, street, the address

Ex. 1, p. 32

 

Ex. 2, 3, 4, p. 32

 

 

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність, виявляти толерантне ставлення до інших, розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства.

Здоров’я і безпека: необхідність  догляду за своїм майном та оселею.

22

 

Введення нових лексичних одиниць за темою «Наш будинок».

There is …

balcony, flat, yard, block of flats, flowerbed

Ex. 2, p. 33

Ex. 1, p. 33

 

Ex.  4,  p. 33

 

Ex.  3,  p. 33

 

23

 

Використання

структури «There is/

There are» в усній

взаємодії за темою

«Наша кухня».

There are …

 

gas cooker, fridge, dining room, washbasin, cupboard, washing machine

Ex. 2, p. 34

 

Ex. 1, p. 34

 

 

Ex. 3, 4, p. 34

24

 

Продукування

навичок зорового сприймання за

темою «У моєму

будинку».

Is there …?

Yes, there is / No, there isn`t.

Are there …? Yes, there are. / No, there aren`t.

mirror, bunk bed, wardrobe, curtains

Ex. 3, p. 35

Ex. 6, p. 36

Ex. 1, 2,  p. 35

Ex. 4, 7, p. 36

Ex. 5, p. 36

25

 

Усне продукування за

темою « Ласкаво

прошу до

мого будинку».

Where is the …?

Is there …?

Are there …?

in the middle of, in the orner, berween

Ex. 4, p. 37

Ex. 1, 3, p. 37

Ex. 2, p. 37

Ex. 5, p. 37

26

 

Використання

ступенів порівняння прикметників

в усній взаємодії

за темою «Моя

кімната».

 

share, then

Ex. 3, p. 39

Ex. 1, p. 38

Ex. 2, 5, p. 38

Ex. 4, p. 39

27

 

Продукування

навичок сприймання на слух за темою

«На моїй вулиці».

 

restaurant, bakery, greengrocery, neighbour

Ex. 2, p. 40

Ex. 1,  p. 40

Ex. 3, p. 40

 

28

 

Введення нових

лексичних одиниць за темою

«Подорож містом».

 

theatre,

museum, circus, cinema, gallery

Ex. 2, p. 41

Ex. 1, p. 41

Ex. 3, 4 p. 41

 

29

 

Використання

прийменників місця

в усній взаємодії за

темою «Це моя

вулиця».

 

bus stop, post office, bank, police station, opposite

 

Ex. 2,  p. 42

Ex. 1, p. 42

Ex. 2, 3, p. 42

Ex. 4, p. 42

Ex. 5, p. 43

30

 

Продукування

навичок зорового сприймання за

темою «Лондон».

 

bridge, statue, double-decker, castle, fountain, underground

Ex. 2, p. 44

Ex. 4, p. 45

Ex. 1, p. 44

 

Ex. 3, p. 45

31

 

Продукування

навичок сприймання на слух за темою

«Пошуки Оскара».

And there he is!

neighbourhood, skyscraper, surgery, adventure

Ex. 2, p. 46

Ex. 1, p. 46

Ex. 3, 4, p. 46

 

32

 

Усне продукування

за темою «Пошуки

Оскара».

 

 

Ex. 2,  46-47

 

Ex. 3,  47

Ex. 4,  47

 

33

 

Узагальнення і систематизація

вивченого матеріалу

за  темою

«Моя домівка».

 

 

Ex. 5, p. 49

Ex. 7, 9, p. 50

Ex. 1,  48

Ex. 8, p. 50

Ex. 6, p. 49

Ex. 3, p. 48

Ex. 4, p. 48

34

 

Створення сторінки

мовного портфоліо:

«Кімната моєї мрії».

Діагностична

робота №2.

 

 

Ex. 1, 2 (a), p. 51

 

Ex. 2 (b), p.51

Ex. 2 (b), p.51

Розділ 3: Святкуймо!

35

 

Усна взаємодія

за темою «Моє

улюблене свято».

What is your favourite

holiday?

Why do

you like it?

Mother`s Day,

St. Nicolas

Day, Christmas, New Year, Easter, St. Valentine`s Day

Ex. 4, p. 52

 Ex. 1, 2, p. 52

Ex. 3, p. 52

 

Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати математичні дані (цифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей.

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність,

розуміння важливості національної спадщини різних країн.

Здоров’я і безпека: необхідність правильного харчування та дотримання  режиму для життєдіяльності людини.

36

 

Продукування

навичок сприймання на слух за темою «Електронний

лист з України».

 

pillow, visit, celebrate, find,

well-bred, early,

a gift

Ex. 4, p. 53

Ex. 1, 2, p. 53

Ex. 3,  p. 53

 

37

 

 

Продукування

навичок зорового сприймання за

темою «Ніч перед

Різдвом».

 

Fireplace, stocking, list, hang, tradition

Ex. 2, p. 54

Ex. 1, p. 54

Ex. 5, p. 55

Ex. 4, p. 55

Ex. 3, p. 54

38

 

 

Використання

стверджувальних

речень в Future

Simple в усній

взаємодії за темою

«День народження

 Джима».

I will … tomorrow.

tomorrow, next, fancy dress, to invite

Ex. 2, p. 56

Ex. 1, p. 56

 

Ex. 3, p. 56

39

 

Використання

питальних

речень в Future

Simple в усній

взаємодії за темою

«Ти спечеш торт?»

Will … go/celebrate/bake/air …? Yes, … will / No, … won`t.

 

Ex. 1, p. 57

Ex. 2, p. 57

Ex. 3, p. 57

 

40

 

 

 

Продукування

навичок зорового сприймання за

темою «Моїй мамі

буде 30».

My mum will be …

Cardinal

numbers 20-100

Ex. 2, p. 58

Ex. 1,  p. 58

Ex. 4, p. 58

 

Ex. 3, p. 58

41

 

Продукування

навичок сприймання на слух за темою

«Ти підеш по

закупи?»

Will you …?

There is some …

There are some…

apple pie, flour, fridge, go shopping

Ex. 2, p. 59

Ex. 1, 2, p. 59

Ex. 3, 4, p. 59

 

42

 

 

Усна взаємодія за

темою «У магазині».

Can I help you?

Anything else?

Here you are.

bar, pack, bottle,

jar, carton, bag

Ex. 2, 3, p. 60

 Ex. 1, p. 60

 

Ex 4, 5, p. 60

 

43

 

Використання

прислівників

many/much в усній

взаємодії за темою «Скільки морозива

тобі треба?»

How many …?

How much …?

a litre, a kilo

Ex. 1, p. 61

Ex. 1, p. 61

 

 

44

 

Узагальнення і систематизація

вивченого матеріалу

за темою

«Святкуймо!»

Діагностична

робота №3.

 

How much

is it?

How much

are they?

money, strange

Ex. 1, p. 62

 

Ex. 2, 4, p. 62

Ex. 3, p. 62

 

45

 

Продукування

навичок зорового сприймання за

темою

«День народження».

 

Happy

birthday and many

happy

returns of

the day!

Ex. 1, p. 63

 

Ex. 3, p. 63

Ex. 2, p. 63

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Кобзєва Світлана Федорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Подзюбанчук Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Радєва Ірина Ігорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
18 вересня 2022
Переглядів
10814
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку