КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ за підручником “ENGLISH WITH SMILING SAM” 4 клас (автор О. Д. Карп’юк)
І семестр
(3 години на тиждень)
№ |
Дата |
Тема |
Мовленнєвий зразок |
Лексика |
Читання |
Сприйняття на слух |
Усне мовлення |
Письмо |
Змістові лінії |
Вступ (Starter) |
|||||||||
1 |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «І знову привіт!» |
This is … My name is … I am … |
Commands: Listen. Read. Repeat. Draw a picture. |
Ex. 1, p. 6 |
Ex. 1, p. 6, Ex. 2, p. 7 |
Ex.1, p.6 Ex.2, 3, p.7 |
|
Громадянська відповідальність розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність; розуміння особливості та неповторності кожної країни та нації; розуміти індивідуаль-ність та неповторність кожної людини.
|
2 |
|
Усна взаємодія за темою «Інтерв’ю з однокласником». |
What`s your/his/her name/surname? How old is …? What`s … job? |
Personal information |
Ex. 1, p. 8 |
|
Ex. 2, 3, p. 8 |
Ex. 4, p. 8 |
|
3 |
|
Усне продукування за темою «Що у твоєму портфелі?» |
What`s in your backpack? He`s got … She`s got … Point to …
|
School supplies |
Ex. 1, p. 9 |
Ex. 3, p. 9
|
Ex. 2, 3, p. 9 |
|
|
4 |
|
Усна взаємодія за темою «Привіт, мене звати Боб».
|
My name is … This is … Nice to meet you. |
Personal information |
Ex. 1 p. 10 |
Ex. 2, p. 10 |
Ex. 3, 4, p. 10
|
Ex. 2, p. 10 |
|
5 |
|
Усне продукування за темою «Сем із США». |
… is from … Where are you from? What`s your favourite …? |
Personal information Countries |
Ex. 3, p. 11 |
Ex. 1, p. 11 |
Ex. 2, 3, 4, p. 11 |
|
|
Розділ 1: Це моє життя (Я, моя родина та друзі) |
|||||||||
6 |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Наші уподобання». |
…`s favourite toy/colour/name/sport is … |
|
|
Ex. 1, 2, p. 12
|
Ex. 3, p. 12
|
Ex. 4, p. 12
|
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства; виявляє толерантне ставлення до інших; розуміння унікальності кожної країни. Підприємли-вість і фінансова грамотність: уміння використовувати методи (аналіз і синтез) для виконання поставлених завдань.
|
7 |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Наші улюблені ігри». |
Our/their favourite … is … |
Hobbies and activities |
Ex. 1, p. 13 |
Ex. 1, p. 13 |
Ex. 2, 3, p. 14 |
Ex. 4, p. 14 |
|
8 |
|
Використання прислівників частоти в усній взаємодії за темою «Мої рутинні справи». |
|
always, usually, sometimes, often, never
|
Ex. 3, p. 16 |
Ex. 4, 5, p. 16 |
Ex. 1, 2, p. 15 |
Ex. 2, p. 15 |
|
9 |
|
Усна взаємодія за темою «Він любить грати в теніс? – Так». |
Does he/she/they …?
|
Hobbies and activities |
|
|
Ex. 1, 2, p. 17 |
Ex. 3, p. 17 |
|
10 |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Позашкільні гуртки». |
He/She goes to … He/She is good at … |
club, fitness, yoga, chess, karate, drama, tennis, basktball |
|
|
Ex. 1, 2, 3, p. 18 |
Ex. 4, p. 18 |
|
11 |
|
Усна взаємодія за темою «Наші захоплення». |
I like (doing)…
|
Hobbies, to be fond of, join a club, different, be interested in |
Ex. 1, 3, 4, p. 19 |
Ex. 1, 2, p. 19 |
Ex. 2, 3, p. 19 |
|
|
12 |
|
Усне продукування за темою «Шкільний ярмарок захоплень». |
Are you good at …? |
badge, coin |
Ex. 2, 3, p. 20 |
Ex. 1, p. 20 |
Ex. 2, p. 20, Ex. 4, p. 21 |
Ex. 5, p. 21 |
|
13 |
|
Використання стверджувальних речень в Present Continuous в усній взаємодії за темою «Я граю в гру зараз». |
I am …ing He/She/it is …ing We/They/ You are … ing |
Snakes and ladders |
|
Ex. 1, p. 22 |
Ex. 2, p. 22 |
|
|
14 |
|
Використання питальних речень в Present Continuous в усній взаємодії за темою «Ми гуляємо джунглями зараз?» |
Are you/we/they …ing? Am I …ing? Is he/she/it …ing? |
|
|
Ex. 2, p. 23
|
Ex. 1, 3, p. 23 |
|
|
15 |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Що Біл робить зараз?» |
What is/are …? He/She is … I am … They are … |
|
Ex. 1, p. 24 |
Ex. 1, p. 24 |
Ex. 2 p. 24 |
|
|
16
|
|
Усна взаємодія за темою «Вона шукає черевичок? – Так». |
Yes, he/she/ it is. Yes, we/ they/you are.
|
spooky, treasure, somewhere, jewels, to marry |
Ex. 1, 4, p. 25, 26
|
Ex. 1, 2, p. 25
|
Ex. 3, p. 26 |
|
|
17 |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «У чарівному світі».
|
|
pirate, ghost, dinosaur, ride a rollercoaster, drive a bumper car, desert island |
Ex. 2, p. 27 |
Ex. 1, 2, p. 27 |
Ex. 3, p. 27 |
Ex. 4, p. 28 |
|
18 |
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за темою «Це моє життя». |
|
|
3, p. 29 Ex. 5, 6, p. 30 |
|
Ex. 1, 2, p. 29 |
Ex. 4, p. 29 |
|
19 |
|
Створення сторінки мовного портфоліо «Хобі моїх однокласників». |
|
|
Ex. 1, p. 31 |
|
|
Ex. 2, p. 31 |
|
20 |
|
Діагностична робота №1. |
|
|
|
|
|
|
|
Розділ 2: Моя домівка |
|||||||||
21 |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Де ти живеш?» |
Where do you live? I live in … |
town, city, street, the address |
Ex. 1, p. 32 |
|
Ex. 2, 3, 4, p. 32 |
|
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність, виявляти толерантне ставлення до інших, розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства. Здоров’я і безпека: необхідність догляду за своїм майном та оселею. |
22 |
|
Введення нових лексичних одиниць за темою «Наш будинок». |
There is … |
balcony, flat, yard, block of flats, flowerbed |
Ex. 2, p. 33 |
Ex. 1, p. 33
|
Ex. 4, p. 33
|
Ex. 3, p. 33
|
|
23 |
|
Використання структури «There is/ There are» в усній взаємодії за темою «Наша кухня». |
There are …
|
gas cooker, fridge, dining room, washbasin, cupboard, washing machine |
Ex. 2, p. 34
|
Ex. 1, p. 34
|
|
Ex. 3, 4, p. 34 |
|
24 |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «У моєму будинку». |
Is there …? Yes, there is / No, there isn`t. Are there …? Yes, there are. / No, there aren`t. |
mirror, bunk bed, wardrobe, curtains |
Ex. 3, p. 35 Ex. 6, p. 36 |
Ex. 1, 2, p. 35 |
Ex. 4, 7, p. 36 |
Ex. 5, p. 36 |
|
25 |
|
Усне продукування за темою « Ласкаво прошу до мого будинку». |
Where is the …? Is there …? Are there …? |
in the middle of, in the orner, berween |
Ex. 4, p. 37 |
Ex. 1, 3, p. 37 |
Ex. 2, p. 37 |
Ex. 5, p. 37 |
|
26 |
|
Використання ступенів порівняння прикметників в усній взаємодії за темою «Моя кімната». |
|
share, then |
Ex. 3, p. 39 |
Ex. 1, p. 38 |
Ex. 2, 5, p. 38 |
Ex. 4, p. 39 |
|
27 |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «На моїй вулиці». |
|
restaurant, bakery, greengrocery, neighbour |
Ex. 2, p. 40 |
Ex. 1, p. 40 |
Ex. 3, p. 40 |
|
|
28 |
|
Введення нових лексичних одиниць за темою «Подорож містом». |
|
theatre, museum, circus, cinema, gallery |
Ex. 2, p. 41 |
Ex. 1, p. 41 |
Ex. 3, 4 p. 41 |
|
|
29 |
|
Використання прийменників місця в усній взаємодії за темою «Це моя вулиця». |
|
bus stop, post office, bank, police station, opposite
|
Ex. 2, p. 42 |
Ex. 1, p. 42 |
Ex. 2, 3, p. 42 |
Ex. 4, p. 42 Ex. 5, p. 43 |
|
30 |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Лондон». |
|
bridge, statue, double-decker, castle, fountain, underground |
Ex. 2, p. 44 Ex. 4, p. 45 |
Ex. 1, p. 44 |
|
Ex. 3, p. 45 |
|
31 |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Пошуки Оскара». |
And there he is! |
neighbourhood, skyscraper, surgery, adventure |
Ex. 2, p. 46 |
Ex. 1, p. 46 |
Ex. 3, 4, p. 46 |
|
|
32 |
|
Усне продукування за темою «Пошуки Оскара». |
|
|
Ex. 2, 46-47 |
|
Ex. 3, 47 Ex. 4, 47 |
|
|
33 |
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за темою «Моя домівка». |
|
|
Ex. 5, p. 49 Ex. 7, 9, p. 50 |
Ex. 1, 48 Ex. 8, p. 50 |
Ex. 6, p. 49 |
Ex. 3, p. 48 Ex. 4, p. 48 |
|
34 |
|
Створення сторінки мовного портфоліо: «Кімната моєї мрії». Діагностична робота №2. |
|
|
Ex. 1, 2 (a), p. 51 |
|
Ex. 2 (b), p.51 |
Ex. 2 (b), p.51 |
|
Розділ 3: Святкуймо! |
|||||||||
35 |
|
Усна взаємодія за темою «Моє улюблене свято». |
What is your favourite holiday? Why do you like it? |
Mother`s Day, St. Nicolas Day, Christmas, New Year, Easter, St. Valentine`s Day |
Ex. 4, p. 52 |
Ex. 1, 2, p. 52 |
Ex. 3, p. 52 |
|
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати математичні дані (цифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей. Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність, розуміння важливості національної спадщини різних країн. Здоров’я і безпека: необхідність правильного харчування та дотримання режиму для життєдіяльності людини. |
36 |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Електронний лист з України». |
|
pillow, visit, celebrate, find, well-bred, early, a gift |
Ex. 4, p. 53 |
Ex. 1, 2, p. 53 |
Ex. 3, p. 53 |
|
|
37
|
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Ніч перед Різдвом». |
|
Fireplace, stocking, list, hang, tradition |
Ex. 2, p. 54 |
Ex. 1, p. 54 Ex. 5, p. 55 |
Ex. 4, p. 55 |
Ex. 3, p. 54 |
|
38
|
|
Використання стверджувальних речень в Future Simple в усній взаємодії за темою «День народження Джима». |
I will … tomorrow. |
tomorrow, next, fancy dress, to invite |
Ex. 2, p. 56 |
Ex. 1, p. 56 |
|
Ex. 3, p. 56 |
|
39 |
|
Використання питальних речень в Future Simple в усній взаємодії за темою «Ти спечеш торт?» |
Will … go/celebrate/bake/air …? Yes, … will / No, … won`t. |
|
Ex. 1, p. 57 |
Ex. 2, p. 57 |
Ex. 3, p. 57 |
|
|
40 |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Моїй мамі буде 30». |
My mum will be … |
Cardinal numbers 20-100 |
Ex. 2, p. 58 |
Ex. 1, p. 58 |
Ex. 4, p. 58
|
Ex. 3, p. 58 |
|
41 |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Ти підеш по закупи?» |
Will you …? There is some … There are some… |
apple pie, flour, fridge, go shopping |
Ex. 2, p. 59 |
Ex. 1, 2, p. 59 |
Ex. 3, 4, p. 59 |
|
|
42 |
|
Усна взаємодія за темою «У магазині». |
Can I help you? Anything else? Here you are. |
bar, pack, bottle, jar, carton, bag |
Ex. 2, 3, p. 60 |
Ex. 1, p. 60
|
Ex 4, 5, p. 60 |
|
|
43 |
|
Використання прислівників many/much в усній взаємодії за темою «Скільки морозива тобі треба?» |
How many …? How much …? |
a litre, a kilo |
Ex. 1, p. 61 |
Ex. 1, p. 61 |
|
|
|
44 |
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за темою «Святкуймо!» Діагностична робота №3.
|
How much is it? How much are they? |
money, strange |
Ex. 1, p. 62
|
Ex. 2, 4, p. 62 |
Ex. 3, p. 62 |
|
|
45 |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «День народження». |
|
Happy birthday and many happy returns of the day! |
Ex. 1, p. 63 |
|
Ex. 3, p. 63 |
Ex. 2, p. 63 |