КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
вивчення предмета «Захист України»у 11 класі на 2021-2022 н. р.
(1,5 год.) на тиждень – 49 годин на рік
Підручник: Захист Вітчизни 11 кл.Рівень стандату
Автор: Гудима, Пашко, Герасимів, Фука, Щирба, -Тернопіль:Астон,2019
№ п/п |
Тема уроку |
К-сть годин |
Дата |
Д/З |
|
Розділ V. Вогнева підготовка
|
5 |
|
|
|
Тема 2. Ведення вогню з місця по нерухомих цілях і цілях, що з’являються |
1 |
|
|
|
Основні заходи безпеки при проведенні стрільб в тирі та на військовому стрільбищі. Організація і порядок проведення стрільби з автомата. |
1 |
|
§1 |
|
Тема 3. Ручні осколкові гранати та поводження з ними |
4 |
|
|
|
Призначення, бойові властивості, загальна будова і принцип дії ручних гранат. Порядок огляду і підготовки гранат до застосування. |
1 |
|
§2 |
3. |
Заходи безпеки під час поводження з ручними гранатами. Вивчення прийомів і правил метання ручних гранат. |
1 |
|
§2 |
4. |
Заходи безпеки під час поводження з ручними гранатами. Вивчення прийомів і правил метання ручних гранат. |
1 |
|
§2 |
5. |
Виконання першої вправи з метання ручних гранат. |
1ТО |
|
§2 |
|
Розділ VI. Тактична підготовка |
8 |
|
|
|
Тема 3. Дії солдата у складі бойових груп |
1 |
|
|
6-7. |
Завдання, прийоми і способи дій солдата на полі бою у складі бойової групи. |
2 |
|
§3 |
8-9. |
Склад бойової групи (малі тактичні групи (до 8 чоловік). |
2 |
|
§3 |
10-11. |
Розподіл обов’язків між військовослужбовцями та їх взаємодія у бойовій групі. |
2 |
|
§3 |
12-13. |
Порядок дій у складі бойових груп. |
1
|
|
§3 |
1 ТО |
|
|||
|
Розділ VІIІ. Основи цивільного захисту |
9 |
|
|
|
Тема 3. Основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях |
6 |
|
|
14. |
Основні принципи щодо захисту населення.Повідомлення про загрозу і виникнення надзвичайних ситуацій та постійного його інформування про наявну обстановку. |
1 |
|
§4 |
15. |
Навчання населення вмінню застосовувати засоби індивідуального захисту і діяти у надзвичайних ситуаціях. |
1 |
|
§4 |
16. |
Укриття людей у сховищах, медичний, радіаційний та хімічний захист, евакуація населення з небезпечних районів |
1 |
|
§4 |
17. |
Порядок дій в умовах особливого періоду, під час артилерійського обстрілу, у натовпі, у разі виявленні підозрілого предмету. |
1 |
|
§4 |
18. |
Складання та вміст тривожної валізи на випадок термінової евакуації або переходу до захисних споруд (підвалів,погребів тощо). |
1 |
|
§4 |
19. |
Види терористичних проявів та способи дій терористів. Захист від терористичних проявів та дії населення в умовах надзвичайних ситуацій, пов’язаних з можливими терористичними проявами. |
1 |
|
§4 |
|
Тема 4. Основи рятувальних та інших невідкладних робіт |
3 |
|
|
20. |
Характеристика зон стихійного лиха (ураганів, затоплень, пожеж, хімічного, радіаційного та бактеріологічного зараження тощо). Сутність, зміст і послідовність виконання рятувальних та інших невідкладних робіт. Заходи забезпечення рятувальних та інших невідкладних робіт. |
1 |
|
§5 |
21. |
Заходи безпеки при проведенні рятувальних робіт. Розшук уражених у завалах, а також в будинках, які пошкоджені і горять. |
1 |
|
§5 |
22. |
Способи рятування людей з-під завалів, з верхніх поверхів напівзруйнованих будівель з використанням табельних і підручних засобів. Рятування людей із завалених і пошкоджених захисних споруд. |
1 ТО |
|
§5 |
|
Розділ IX. Домедична допомога |
13 |
|
|
|
Тема 1. Базова підтримка життя |
2 |
|
|
23. |
Алгоритм дій при раптовій зупинці серця. Основні правила та порядок проведення реанімації. |
1 |
|
§6 |
24. |
Непрямий масаж серця, як спосіб відновлення діяльності серцево-судинної системи, методика його виконання. Застосування автоматичного зовнішнього дефібрилятору. Техніка проведення реанімаційних заходів одним та двома рятівниками. |
1 |
|
§6 |
|
Тема 2. Контроль кровотечі. |
3 |
|
|
25. |
Види кровотеч. Неконтрольована кровотеча найбільш поширена причина серед попереджуваних смертей після травматичного ушкодження. Алгоритм дій при кровотечі. |
1 |
|
§7 |
26. |
Техніка застосування прямого тиску на рану Техніка накладання турнікета на верхні та нижні кінцівки. |
1 |
|
§7 |
27. |
Техніка тампонування рани. Техніка накладання давлячої пов’язки. Техніка виносу поранених. |
1 |
|
§7 |
|
Тема 3. Надання допомоги пораненим в умовах бойових дій. |
8 |
|
|
28. |
Вступ до курсу тактичної медицини. Причини попереджуваних смертей при бойовій травмі. Етапи надання домедичної допомоги Надання допомоги на етапі під вогнем (CUF, CareUnderFire) |
1 |
|
§8 |
29. |
План дій на етапі під вогнем. Техніка виносу пораненого з небезпечної зони.Ознаки життєзагрозливої зовнішньої кровотечі. Застосування турнікетів для кінцівок. Само- і взаємодопомога. |
1 |
|
§8 |
30. |
Надання домедичної допомоги в зоні тактичних умов (TFC, TacticalFieldCare) Послідовність дій за алгоритмом «MARCH». Загальні причини зміни стану свідомості. |
1 |
|
§8 |
31. |
Зупинка кровотеч, що загрожують життю. Принцип тампонування ран. Використання рекомендованих гемостатичних засобів. Використання компресійної пов’язки. Прямийтиск на рану. |
1 ТО |
|
§8 |
НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ЗБОРИ
№ |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Розділ V. Вогнева підготовка |
||||
Тема 2. Правила стрільби по нерухомим цілям та цілям, що з’являються. Загальні поняття балістики. |
||||
1 |
|
Тренування у одноманітності прицілювання, вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання. Виконання початкової вправи стрільби з автоматичної зброї. Удосконалення знань з будови автомата. |
1 |
Знаннєвий та діяльнісний компонент Учень (учениця): обґрунтовує основні правила стрільби; здійснює тренування у одноманітності прицілювання. здійснює вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання. виконує вправи стрільб, передбачених програмою, нормативи з вогневої підготовки (№ 1, 2, 3, 4, 5) та початкову вправу стрільби з автомата бойовими патронами; дотримується правил безпеки під час стрільби. називає основні заходи безпеки при проведенні стрільб в тирі та на військовому стрільбищі. пояснює заходи безпеки при проведенні стрільб в тирі. вказує організацію і порядок проведення стрільби з автомата. здійснює Вибір цілі, прицілу та точки прицілювання. виконує підготовку упора, виготовлення до стрільби. називає дії під час виготовлені до стрільби. здійснює тренування у одноманітності прицілювання, розуміє вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання. називає умови виконання вправ стрільби з пневматичної гвинтівки. здійснює виконання вправ стрільби з пневматичної гвинтівки. узагальнює знання з будови автомата. бере участь в тренуванні стрільби з пневматичної гвинтівки. виконує: прийоми стрільби (вогневі тренування). вміє виготовлятись до стрільби лежачі знає прийоми і правила стрільби із стрілецької зброї; визначає: вибір і зайняття місця для стрільби. Вміє виконувати положення автоматника під час стрільби з місця і в русі в пішому порядку бере участь: у виготовленні до стрільби. Ціннісний компонент: дотримується правил безпеки при проведенні стрільби зі стрілецької зброї; |
2 |
|
Основні заходи безпеки при проведенні стрільб в тирі та на військовому стрільбищі. Організація і порядок проведення стрільби з автомата. Влучність стрільби. Вибір цілі, прицілу та точки прицілювання. Підготовка упора, виготовлення до стрільби, лежачи з упору. |
1 |
|
3 |
|
Тренування у одноманітності прицілювання, вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання. Умови виконання вправ стрільби з пневматичної гвинтівки. Виконання вправ стрільби з пневматичної гвинтівки. Удосконалення знань з будови автомата. |
1 |
|
4 |
|
Тренування вправ стрільби з пневматичної гвинтівки. Прийоми стрільби (вогневі тренування). Положення автоматника під час стрільби з місця і в русі в пішому порядку. Вибір і зайняття місця для стрільби. Прийоми стрільби з автомата під час приготування до стрільби, проведення і припинення стрільби. Тренування у приготуванні до стрільби. |
1 |
|
Розділ VI. Тактична підготовка |
||||
Тема 4. Дії солдата в бою у складі малих тактичних груп. |
||||
5-6 |
|
Дії солдата в обороні. Вибір вогневої позиції, її інженерне обладнання та маскування. |
2 |
Знаннєвий та діяльнісний компонент Учень (учениця): характеризує дії відділення в обороні, наступі та в розвідувальному дозорі; дії солдат із початком вогневої підготовки в обороні, під час застосування зброї масового ураження; розуміє Дії з початком вогневої підготовки, відбиття атаки танків і піхоти. називає Способи боротьби з авіацією противника. володіє способами подолання місцевості з уражувальними факторами, з мінно-вибуховими загородженнями, дотримується при цьому правил безпеки; виконує Дії солдата у наступі. здійснює висування на рубіж атаки, атака з подоланням мінно - вибухових та інших інженерних перешкод називає способи подолання ділянки місцевості з радіоактивним зараженням. розуміє дії розвідувального дозору. виконує дії по обладнанню та маскуванню вогневої позиції, веденню спостереження, у пересуванні на місцевості у складі підрозділу, огляду місцевості та місцевих предметів називає дії дозорних під час огляду місцевості та місцевих предметів, загороджень, мостів, різних перешкод. Дії в засаді. знаєбойові порядки та їх використання під час руху,вміє рухатися в колоні,шах маткою,клином,ланцюгом. |
7-8 |
|
Ведення спостереження. Дії з початком вогневої підготовки, відбиття атаки танків і піхоти. |
2 |
|
9-10 |
|
Способи боротьби з авіацією противника. |
2 |
|
11 |
|
Дії під час застосування зброї масового ураження. |
1 |
|
12 |
|
Дії солдата у наступі. Висування на рубіж атаки, атака з подоланням мінно - вибухових та інших інженерних перешкод. |
1 |
|
13 |
|
Подолання ділянки місцевості з радіоактивним зараженням. |
1 |
|
14 |
|
Поняття про дії розвідувального дозору. Дії дозорних під час огляду місцевості та місцевих предметів, загороджень, мостів, різних перешкод. Дії в засаді. |
1 |
|
Тема 5. Озброєння та бойова техніка військової частини (підрозділу) |
||||
15 |
|
Ознайомлення з озброєнням та бойовою технікою військової частини (підрозділом), їх призначення, тактико-технічна характеристика. Демонстрація озброєння та бойової техніки в дії. *- при неможливості проводити урок у військовій частині, проходить ознайомлення з роботою призовного пункту у РВК або здійснюється відвідування місць бойової слави. |
1 |
Знаннєвий компонент Учень (учениця): характеризує озброєння та бойову техніку військової частини; пояснює основи повсякденної життєдіяльності підрозділу (частини). має уявлення про Демонстрацію озброєння та бойової техніки в дії. |
Розділ IX. Домедична допомога |
||||
Тема. Правила транспортування травмованих. |
||||
16 |
|
Способи та правила транспортування потерпілих при різноманітних ушкодження: перенесенням на руках, на плечах, на спині, з використанням носильних лямок і підручних засобів, на санітарних ношах. |
1 |
Діяльнісний компонент Учень (учениця): вміє застосувати на практиці різні способи транспортування потерпілих при різноманітних ушкодженнях. |
Тема. Надання домедичної допомоги в секторі обстрілу. |
||||
17 |
|
Алгоритм з надання домедичної допомоги у секторі обстрілу. Переведення пораненого в положення на боці (животі). Зупинка кровотечі з ран шиї, тулуба, кінцівок. Зупинка кровотечі з ран верхньої та нижньої кінцівки кінцівок (взаємодопомога). Зупинка кровотечі за допомогою спеціальних джгутів (самодопомога). |
1 |
Знаннєвий та діяльнісний компонент Учениця (учень): вміє переводити пораненого в положення на боці (животі); володіє навичками зупинки кровотечі з ран шиї, тулуба, кінцівок, за допомогою спеціальних джгутів. |
Тема. Надання допомоги в секторі укриття. |
||||
18 |
|
Алгоритм з надання домедичної допомоги у секторі укриття. Первинний огляд пораненого, визначення ознак життя. Переведення в стабільне положення. Накладання пов’язки на грудну клітку, голову, живіт. Накладання джгута на кінцівки. Зупинка кровотечі з рани тулуба за допомогою гемостатичних засобів (само- та взаємодопомога). Зупинка кровотечі з рани кінцівки за допомогою спеціальних перев’язувальних пакетів (само-та взаємодопомога). |
1 |
Знаннєвий та діяльнісний компонент Учень (учениця): виконує алгоритм первинного огляду пораненого; визначає ознаки життя; вміє накладати пов’язки на грудну клітку, голову, живіт, джгут на кінцівки; володіє навичками зупинки кровотечі з рани тулуба за допомогою гемостатичних засобів та кровотечі з рани кінцівки за допомогою спеціальних перев’язувальних пакетів |