Календарно-тематичне планування
«Здоров’я,безпека та добробут»
5 клас
за підручником «Здоров’я,безпека та добробут» для 5 класу закладів загальної середньої освіти
(автори:Василенко С.В., Коваль Я.Ю., Колотій Л.П.)
№ з/п |
Зміст уроку |
Дата |
Примітка |
|
РОЗДІЛ 1. Виховуємо самостійність і відповідальність |
|
|
1 |
Здоров’я,безпека та добробут |
|
|
2 |
Складники здоров’я . |
|
|
3 |
Соціальні,природні,техногенні та побутові небезпеки. Безпека особи. Заповіді безпечної життєдіяльності. |
|
|
4 |
Безпека особи. Заповіді безпечної життєдіяльності. |
|
|
5 |
Безпечна поведінка на дорогах. |
|
|
6 |
Засоби безпеки у громадському транспорті. Поведінка пасажира при ДТП. Безпечні положення при аварії в громадському транспорті. Дії при пожежі в салоні транспорту |
|
|
7 |
Комфортний та безпечний освітній простір. Ролі у шкільному колективі. |
|
|
8 |
Вплив спілкування на здоров’я,безпеку та добробут. |
|
|
9 |
Соціальне здоров’я. Вербальне та невербальне спілкування. |
|
|
10 |
Вплив спілкування на здоров’я,безпеку і добробут. Цінність дружби та добрих стосунків. |
|
|
11 |
Безпечні місця для ігор та розваг. Правила поведінки з незнайомими людьми |
|
|
12 |
Екскурсії. Безпечне дозвілля. |
|
|
13 |
Природа—мій друг. Правила безпечної та відповідальної поведінки у природі. |
|
|
14-15 |
Небезпеки природного походження. Алгоритм дій під час небезпечних ситуацій. |
|
|
16 |
Діагностувальна робота за розділом «Виховуємо самостійність і відповідальність». |
|
|
|
РОЗДІЛ 2. Освіта — ключ до успіху |
|
|
17 |
Важливість навчання у школі. Умови успішного та комфортного навчання |
|
|
18 |
Життєві ритми. Планування часу. |
|
|
19 |
Умови для успіхів у навчанні та причини невдач. Важливість та значення оцінок. |
|
|
20 |
Виявлення особистих нахилів,здібностей та обдарувань. |
|
|
21 |
Узагальнення знань за розділом «Освіта — ключ до успіху» |
|
|
|
РОЗДІЛ 3. Навчаємося приймати рішення |
|
|
22 |
Безпека вдома . Безпека на кухні. Легкозаймисті речовини вдома. Пожежна безпека. |
|
|
23 |
Побутовий травматизм. Поведінка з домашніми,бездомними та дикими тваринами. |
|
|
24 |
Інформаційна безпека. Безпечна комунікація у віртуальному середовищі. |
|
|
25 |
Ризики віртуального світу. Факти і фейки. |
|
|
26 |
Добробут та кишенькові гроші. Маркування на пакованні виробів. Якісні та неякісні товари. Безпечний шопінг. Культура споживання. |
|
|
27 |
Використання природних ресурсів. |
|
|
28 |
Діагностувальна робота за розділами «Освіта — ключ до успіху» та «Навчаємося приймати рішення» |
|
|
|
РОЗДІЛ 4. Емоції та етична поведінка |
|
|
29 |
Правила гарного настрою. Емоції та почуття. |
|
|
30 |
Милосердя та доброчинність. |
|
|
|
РОЗДІЛ 5. Дбаємо про власний організм |
|
|
31 |
Здоровий спосіб життя. Значення здорового сну та збалансованого харчування для здоров’я. |
|
|
32 |
Види активного відпочинку. Спорт та фізична культура. Способи загартовування організму. Засоби захисту для занять спортом та активного відпочинку. |
|
|
33 |
Особливості підліткового віку. Формування правильної постави. Гігієна зору. |
|
|
34 |
Профілактика інфекційних захворювань. Безпечна поведінка під час епідемії та пандемії. Практичні навички:моделювання ситуації надання першої долікарської допомоги у разі поганого самопочуття. |
|
|
35 |
Діагностувальна робота за розділами «Емоції та етична поведінка» та «Дбаємо про власний організм» . |
|
|