Календарно-тематичне планування зі змістовими лініями, 5 клас (I семестр) за підручником Карпюк О.Д.,Англійська мова 5-й рік навчання "Видавництво Астон", 2018р.
Календарно-тематичне планування за підручником Карпюк О., 5 клас I семестр (3 навч. год. в тиждень)
№ уроку |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція (Комунікативна компетентність) |
|
||||||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика
|
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Писемне продукування, писемна взаємодія |
Усне продукування, усна взаємодія |
|
||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
|||||||||||||||||||||
Тема 1: Шкільне життя. Time for school. |
||||||||||||||||||||||||
1. |
|
Введення нових ЛО за темою «Шкільне життя» |
2. Проекція школи як соціального середовища |
Colours, using the dictionary |
|
|
В.1, с.4 |
|
В.1, с.4 |
|
||||||||||||||
2. |
|
Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ |
2. Обговорює шкільні правила. |
Активізація матеріалу вивченого у попередніх класах |
There is… There are… |
My classroom |
|
В.3,4,с.5 |
В.2,с.4 |
|
||||||||||||||
3.
|
|
Писемне продукування: опис власного досвіду |
2.Проекція школи як соціального середовища |
|
|
За завданням вчителя |
|
|||||||||||||||||
4. |
|
Усне продукування: опис власного досвіду |
3. Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
ЛО до тексту |
|
|
В.1, с.8 |
|
В.5, с.9 |
|||||||||||||||
5. |
|
Використання дієслова «To be» в усній взаємодії за темою «Шкільне життя» |
2. Обговорює шкільні правила. |
|
Дієслово «To be». |
|
|
В. 2, с.13 |
В.3, с.13 |
|
||||||||||||||
6. |
|
Удосконалення граматичних навичок за темою «Займенник». |
3.Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
За завданням вчителя |
|
|||||||||||||||||||
7. |
|
Усне продукування за темою «Мій клас. Мої однокласники» |
2. Проекція школи як соціального середовища |
curly, wavy, straight, Art, Gymnastics, member, wizard |
Займенники |
За завданням вчителя. С.16-19 |
|
|||||||||||||||||
8. |
|
Виконання тренувальних вправ за темами «Шкільні предмети. Годинник.»
|
2. Демонстрація взаємодопомоги своїм товаришам |
С.21 Назви предметів |
Годинник |
|
В.6,с.22 |
В.4,с.22 |
В.3,с.22 |
|
||||||||||||||
9. |
|
Писемне продукування за темами «Шкільні предмети. Розклад уроків». |
2. Обговорює розклад уроків. 4. Впорядкування шкільного графіка. |
В.1, с.24
|
Присвійний відмінок |
|
В.1,с.24 |
В. 5, с.25 |
В.2,с.24 |
|
||||||||||||||
10. |
|
Удосконалення граматичних навичок за темою «Порядковий числівник»
|
2.У спілкуванні дотримується толерантност |
|
Порядкові числівники |
За завданням вчителя. |
|
|||||||||||||||||
11. |
|
Удосконалення навичок аудіювання за темою «Мій улюблений предмет» |
2. Обговорює важливість шкільних предметів. |
boring, different, easy, important, popular, swot, tricky |
|
В.2,с.28 |
|
|
В.3,с.29 |
|
||||||||||||||
12. |
|
Використання ступенів порівняння прикметників в усній взаємодії за темою «Шкільне життя». |
3. Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
Ступені порівняння прикметників. |
|
В.2,с.24 |
В.1,с.30 |
В.4,с.31 |
|
||||||||||||||
13. |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
2. У спілкуванні дотримується толерантност |
|
Написання листів |
В.2,с.26 |
В.2,с.34 |
В.3,с.27 |
В.3-6,с.35 |
|
||||||||||||||
В.1-4 , с 38-39, В.1.С.40 |
|
|||||||||||||||||||||||
Тематична |
||||||||||||||||||||||||
Тема 2: Відпочинок і дозвілля. Time for leisure |
||||||||||||||||||||||||
14. |
|
Введення нових ЛО за темою «Відпочинок і дозвілля» |
3. Демонструє знання про риси характеру |
nickname, clumsy, curious, helpful, imaginative, lazy, polite, tidy, unusual |
|
В.1,с.48 |
|
В.2,с.49 |
В.3,с.49 |
|
||||||||||||||
15. |
|
Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ |
3. Демонструє знання та наводить прикла ди дотримання правил гарної поведінки |
message, bully, carefully, invite, kind, lonely, smart |
Питальні слова |
В.5,2, с.51 |
|
|
В.1,с.50 |
|
||||||||||||||
16. |
|
Усна взаємодія за темою «Повсякденне життя» |
3. Демонструє знання та наводить прикла ди дотримання правил здорового способу життя та гарної поведінки |
Wake up, get up, start school… |
Питальні слова |
В.2,с.52 |
|
В.1,с.54. В.4,с.55 |
В.2,с.54. В.5,с.55 |
|
||||||||||||||
17. |
|
Введення граматичного матеріалу «Модальні дієслова»
|
2. Демонструє знання правил поведінки |
За завданням вчителя |
|
|||||||||||||||||||
18. |
|
Удосконалення навичок читання за темою «Хобі та інтереси».
|
3.Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку .
|
ЛО уроку |
Виконання вправ |
В.1,с.56 |
|
|||||||||||||||||
19. |
|
Усна взаємодія: обговорення хобі. |
2. Наводить приклади активного відпочинку
|
camera, cartoon, coin, stamp, to collect, fair; take pictures (photos) |
Питальні речення: загальні, спеціальні |
За завданням вчителя |
|
|||||||||||||||||
20. |
|
Використання теперішнього простого часу в усній взаємодії за темою «Хобі»
|
3.Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку .
|
С.58. Виконання тренувальних вправ |
|
|||||||||||||||||||
21. |
|
Писемне продукування за темою «Улюблені заняття».
|
3.Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку . |
|
So, such |
|
|
В.6,с.63 |
В.4,с.64 |
|
||||||||||||||
22. |
|
Удосконалення навичок зорового сприйняття за темою «Вільний час.» |
2. Наводить приклади активного відпочинку. Наведення прикладів дружніх відносин з однолітками та друзями. Усвідомлення та прийняття їх різносторонніх інтересів.
|
badge, fancy dress, glue, guest, invitation, pastime, theme |
С.68-71. Виконання тренувальних вправ |
|
||||||||||||||||||
23. |
|
Усна взаємодія: обговорення часу для відпочинку. |
3.Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку . Наведення прикладів проведення вільного часу з користю для здоров’я.
|
ЛО уроку с.73 |
Теперішній простий час |
|
В.3,с.74 |
В.1,с.72 |
В.1,с.73 |
|
||||||||||||||
24. |
|
Друзі он-лайн. E-mail. Писемне продукування: правила написання листа |
2. Наводить приклади активного відпочинку Демонстрація необхідності бути обізнаним у сучасному онлайн середовищі. |
contact, experience, freak, to search, to share, useful |
Герундій |
В.3,с.80 |
В.2,с.78 |
В.4,5,с.79 |
|
|
||||||||||||||
За завданням вчителя |
|
|||||||||||||||||||||||
25. |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
2. Наводить приклади активного відпочинку |
За завданням вчителя |
|
|||||||||||||||||||
Тематична
|
||||||||||||||||||||||||
Тема 3: Я, моя родина, мої друзі. Time for home. My family and friends.
|
||||||||||||||||||||||||
26. |
|
Введення нових ЛО за темою «Я, моя родина, мої друзі »
|
2.Приклад сім’ї як цілісної системи. |
ЛО теми |
Робочий зошит с.46-47 |
В.1,с.88 |
|
|||||||||||||||||
27. |
|
Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ за темою «Моя сім’я»
|
2. Усвідомлення своєї ролі і місця у середовищі. |
|
За завданням вчителя |
В.2, 4,с.89 |
|
|||||||||||||||||
28. |
|
Усна взаємодія:опис зовнішності
|
2. Демонстрація уміння пошуку інформації |
ЛО уроку |
За завданням вчителя |
|
||||||||||||||||||
29. |
|
Опис зовнішності Удосконалення навичок говоріння
|
2. Демонстрація уміння пошуку інформації |
|
За завданням вчителя |
|
||||||||||||||||||
30. |
|
Професії сьогодення. Введення додаткових ЛО «Професії»
|
4.Формування перспективи свого професійного вибору. |
burglar, dentist, nurse, police officer, postman, to catch, to repair, vet, computer programmer, cook, hairdresser, mechanic, taxi driver, writer |
|
В.4,с.91 В.1,с.92 |
|
В.4,с.93 |
В.3,с.92 В.3,с.92 |
|
||||||||||||||
31. |
|
Активізація нових слів.
|
2. Демонстрація уміння пошуку інформації |
|
I think… |
Виконання тренувальних граматичних вправ |
|
|||||||||||||||||
32. |
|
Використання теперішнього тривалого часу в усній взаємодії за темою «Моя сім’я»
|
2. Демонстрація уміння пошуку інформації |
|
|
В.1,с.95 |
В.3,с.97 |
В.1,с.96 |
В.2,с.97 |
|
||||||||||||||
33. |
|
Сім’я вдома. Писемне продукування: опис членів родини
|
2. Визна чення досто вірності інформації |
ЛО уроку |
Виконання вправ у робочому зошиті с.50-51 |
|
||||||||||||||||||
34. |
|
Узагальнення вивченого матеріалу
|
2. Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|
|
|||||||||||||||||||
Тематична
|
||||||||||||||||||||||||
Тема 4: Харчування.
|
||||||||||||||||||||||||
35. |
|
Введення нових ЛО за темою «Їжа» |
3. Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров ’ я . |
ЛО теми за завданням вчителя carrot, tomato, peas, spinach, strawberry, pear, watermelon, cabbage, cherry, sugar, honey, jam, butter, milk, bacon, egg, tea, cornflakes, cheese |
В.1, 2,3,с.98-99 |
|
|
|||||||||||||||||
36. |
|
Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ за темою «Здорова Їжа. Поради лікаря»
|
3. Обговорює особливості харчування. Обговорення вибору та наведення прикладів купівлі продуктів, корисних для здоров’я. |
crisps, peanuts, bone, health, skin, (un)healthy |
|
Робочий зошит с.52 |
В.2,с.101 |
В.3,с.99 |
|
|||||||||||||||
37. |
|
Англійська їжа. Удосконалення навичок читання |
3.Обговорення вибору та наведення прикладів купівлі продуктів, корисних для здоров’я. |
|
|
|
В.4,с.105 |
|
В.5,с.106 |
|
||||||||||||||
38. |
|
Англійська їжа. Виконання тренувальних вправ |
3.Обговорює різні способи приготування їжі |
ЛО уроку |
|
За завданням вчителя |
|
|||||||||||||||||
39. |
|
Писемне продукування за темою «Улюблена їжа» |
3.Наводить приклади власного раціону |
Назви страв |
Виконання вправ на закріплення нових слів |
|
||||||||||||||||||
40. |
|
Злічувані та незлічувані іменники. Удосконалення граматичних навичок |
3.Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
|
Злічувані та незлі чувані іменники |
В.1, 2,с.105 |
|
|
|
|
||||||||||||||
41. |
|
Контроль аудіювання.
|
|
|||||||||||||||||||||
42.
|
|
Контроль письма. |
|
|||||||||||||||||||||
43. |
|
Контроль читання. |
|
|||||||||||||||||||||
44. |
|
Контроль мовленнєвої діяльності. |
|
|||||||||||||||||||||
45. |
|
Удосконалення граматичних навичок:Some/any. Виконання тренувальних вправ |
3.Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
ЛО уроку |
Some/any. |
В.4,с.106 |
|
В.5 ,с.107 |
В.3,с.106 |
|
||||||||||||||
46 |
|
Удосконалення граматичних навичок: much, many |
3.Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
|
Much, many |
За завданням вчителя виконання тренувальних вправ |
|
|||||||||||||||||
47. |
|
Усне продукування за темою «Традиційна їжа» |
3.Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров ’ я |
ЛО уроку |
|
Текст “Table manners” |
В. 2,с.111 |
|
В.1,с.111 |
|
||||||||||||||
48. |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
3. Наводить приклади збалансованості власного раціону . |
|
Теперішній неозначений час |
За завданням вчителя виконання тренувальних вправ |
|
|||||||||||||||||
Тематична |
||||||||||||||||||||||||