Календарно-тематичне планування зі змістовими лініями, 6 клас

Про матеріал

Календарно-тематичне планування зі змістовими лініями на 6 клас (I семестр) за підручником Карп'юк О.Д., 6-й рік навчання ,"Видавництво Астон" 2014р. 3 навчальні години на тиждень

Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування за підручником  Карпюк О.Д., 6 клас, I семестр                    (3 навч. год. в тиждень)                               

уроку

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Змістова лінія

Мовний інвентар

Мовленнєва компетенція (Комунікативна компетентність)

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Лексика

Граматика

Сприймання на слух

Усне продукування, усна взаємодія

Писемне продукування, писемна взаємодія

Зорове сприймання

1

  2

  3

4

 

Тема 1. « Я, моя родина,  мої друзі»

 

 

1.

 

Введення нових ЛО за темою «Я, моя родина, мої друзі»

 

2. Наводить приклади свого внеску в життя громади.

 

 

 

a blackboard, a whiteboard, a CD player, a TV set, a computer, a printer, a sponge, a pinboard, a globe, school bags, a dictionary, a microscope, a register books, lamps, chalk, desks, chairs, a calendar, a map, a bookcase, a waste-paper basket

 

Зворот «there is/ there are»

 

Ex. 5, p. 5; Ex. 6, p. 6

Ex. 1, p. 9

Ex. 1, p. 7

2.

 

Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ

 

 

Ex. 3-5, p. 8-9

Ex. 3, p. 10

Ex. 2, p. 7-8

3.

 

Удосконалення навичок читання за темою «Наші  друзі»

2. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи

Activity, relative, cuddly, similar

 

Ex. 4, p. 14

Ex. 2, p. 13

 

Ex. 1, p. 13, Ex. 5, p. 14

4.

 

Зовнішність наших друзів. Удосконалення навичок говоріння.

 

Питальні речення

Ex. 4, p. 16

 

Ex. , p. 17

Ex. 3, p. 16

5.

 

Використання

граматичних структур Present Simple,

Present Continuous в усній взаємодії за темою «Опис зовнішності друа»

 

2.У спілкуванні дотримується толерантності

 

 

Present Simple, Present Continuous

Ex. 5, p. 19-20

Ex. 2, p. 18

Ex. 3-4, p. 19

 

6.

 

Використання

граматичних структур Present Simple,

Present Continuous в усній взаємодії за темою «Риси характеру друга»

 

Present Simple, Present Continuous

Ex. 4, p. 22

Ex. 1, 3, p. 21, Ex. 5-6, p. 22

Ex. 7, p. 21

 

7.

 

Введення додаткових ЛО теми «Сім’я»

2.Приклад сім’ї як цілісної системи.

 

 

 

 

 

Ex. 1-2, p. 23

 

8.

 

Моя сім’я. Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ.

2. Усвідомлення своєї ролі і місця у сім’ї

 

 

Ex. 1, p. 24;

beard, earring, ponytail, plump, selfish, serious, shy

 

 

Ex. 4, p. 26

Ex. 2, p. 24

Ex. 3, p. 24-25

9.

 

Удосконалення граматичних навичок: присвійний відмінок

2. Демонстрація уміння пошуку інформації

 

Braid, moustache,  brave, hard-working, naughty, rude, skinny, skim, weak

 

Присвійний відмінок

Ex. 1-2, p. 27

Ex. 3, p. 27, Ex. 4, p. 28, Ex. 1, p. 28-29

 

 

10.

 

Усне продукування за темою «Зовнішність членів родини. Опис членів сім’ї.»

1. Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

 

 

Прислівник

 

Ex. 2, 4, p. 30, Ex. 5-6, p. 31

Ex. 1, p. 32

 

11.

 

Використання ступенів порівняння прикметників в усній взаємодії за темою «Розповідь про сім’ю.»

2.Формулює особисті ціннісні пріоритети.

 

Ступені порівняння прикметників і прислівників

Ex. 4-5, p. 33-34

Ex. 3, p. 33, Ex. 6 , p. 34

Ex. 1, p. 34

 

12.

 

Як виглядають члени твоєї родини? Виконання тренувальних вправ.

2.Пояснює вибір особистих символів

 

 

Ex. 5, p. 37, Ex. 7, p. 38

Ex. 4, p. 36

Ex. 1, p. 36

Ex. 2, p. 36, Ex. 6, p. 37

13.

 

Друзі пізнаються в біді. Усне продукування: висловлювання вражень

2.Обговорює особливості взаємодії особистості та групи.

 

 

 

 

Ex. 9, 11, p. 38,

Ex. 10, p. 39

14.

 

Узагальнення вивченого матеріалу

3.Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.

 

 

Ex. 4, p. 43

Ex. 2, p. 42

Ex. 3, p. 43

Ex. 1, p. 41-42, Ex. 5, p. 43

 

Тематична

 

 

Тема 2. «Шкільне життя»

 

 

15.

 

Введення нових ЛО за темою «Школа.»

2.Проекція школи як соціального середовища

Maths, German, Music, Geography, English, Religion,  French, IT, Art, Craft, History, Science

 

Ex. 3, p. 49

 

 

Ex. 1-2, p. 48-49, Ex. 6, p. 51

16

 

Шкільні предмети Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ.

 

 

 

 

17.

 

Усне продукування за темою «Наша школа.»

2.Обговорює особливості взаємодії особистості та групи

 

creature,culture,globe,literature, fascina-ting,divide,

multiply,

subtract

 

Ex. 5, p. 53, Ex. 7, p. 54

 

Ex. 1-2, p. 52

Ex. 4, p. 53

18.

 

Модальні дієслова . Виконання тренувальних граматичних вправ

2. Демонстрація взаємодопомоги своїм товаришам

 

 

Модальні дієслова

 

Ex. 1-2, p. 55-57, Ex. 4-5, p. 59

 

 

19.

 

Розклад уроків. Удосконалення навичок читання

3. Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

2. Обговорює розклад уроків.

 

Connect, correct,  international , improve, language, prefer,  pronunciation,  skill, opinion

 

Ex. , p. 57-58, Ex. 6, p. 60

Ex. 2, p. 61, Ex. 3, p. 62, Ex. 5c, p. 64

Ex. 4, p. 62-63, Ex. , p. 63

Ex. 1, p. 61

20.

 

Усна взаємодія за темою «Мій улюблений шкільний предмет»

 

За завданням вчителя

21.

 

Шкільні правила. Вдосконалення навичок говоріння

2. Обговорює шкільні правила.

 

 

 

 

Ex. 2, p. 65, Ex. 2, p. 80-81 

Ex. 1, p. 65, Ex. 1, p. 80

22.

 

Урок англійської мови. Вдосконалення навичок аудіювання

2.Обговорює особливості взаємодії особистості та групи.

 

 

Ex. 3, p. 81, Ex. 5а, p. 82

 

 

 

23.

 

Ми вивчаємо англійську. Виконання тренувальних вправ.

2. Обговорює шкільні правила.

За завданням вчителя

24.

 

Узагальнення вивченого матеріалу

4.Впорядкування шкільного графіка

 

 

 

 

 

 

 

Тематична

 

 

Тема 3. «Спорт»

 

25.

 

Введення нових ЛО за темою «Cпорт»

2.Визначає власні спортивні уподобання та потреби.

sailing, hockey, skating, long jump, horse riding, gymnastics, tennis, skiing, football, swimming, fencing, skateboarding, karate, high jump, running, volleyball, climbing

 

 

Ex. 1-2, p. 81,

Ex. 3, p. 67, Ex. 2, p. 68

 

Ex. 1, p. 67-68, Ex. 3, p. 68

26.

 

Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ

 

 

 

27.

 

Види спорту. Удосконалення навичок аудіювання.

3.Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту.

field/track events, athle-tics, goal, goalkeeper,

match, net,

race, to kick, to roll, to win a game,to lose a match

 

Ex. 1, p. 69, Ex. 3, p. 71

 

 

Ex. 2, p. 70, Ex. 4, p. 71

28.

 

Я займаюся спортом. Удосконалення навичок говоріння

dangerous, soccer,rugby,cricket,bat,

helmet,oar

 

 

 

 

29.

 

Удосконалення граматичних навичок за темою «Спортивні ігри»

3.Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом

 

Питальні речення. Сполучники

 

Ex. 1, 3, p. 74

Ex. 2, p. 74-75

Ex. 4, p. 75, Ex. 6, p. 76

30

 

Сполучники. Виконання тренувальних вправ

athlete,coach,field,stadium,famous

 

 

31.

 

Спорт в Україні. Вдосконалення навичок читання

Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту.

 

 

 

Ex. 1-4, p. 76-78

Ex. 1, p. 78-79

 

32.

 

Мій улюблений вид спорту Усна взаємодія: аргументація свого вибору

 

 

Ex. 9, p. 84

Ex. 6, p. 83, Ex.

 

Ex. 7, p. 83, Ex. 8, p. 84

33.

 

Я займаюся спортом. Вдосконалення навичок аудіювання

Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту.

За завданням вчителя

34.

 

Спорт у моєму житті. Виконання тренувальних вправ.

 

 

 

Ex. 10, p. 85

 

 

35.

 

Узагальнення вивченого матеріалу

2.Визначає власні спортивні уподобання та потреби.

 

За завданням вчителя

 

Тематична

 

 

 

 

Тема 4. «Харчування»

 

36.

 

Введення нових ЛО за темою «Харчування»

3. Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров ’ я .

 

 

 

Ex. 2, p. 87

Ex. 3, p. 87

 

Ex. 1, p. 86, Ex. 4, p. 87

37.

 

Продукти харчування. Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ

3. Обговорює особливості харчування.

 

Ex. 1, p. 92

bottle, tube, packet, can, box, carton, loaf, bar

 

Ex. 3, p. 93, Ex. 1, p. 94,

Ex. 4, p. 94

Ex. 2, p. 93

 

38.

 

Овочі та фрукти. Введення та активізація додаткових ЛО.

3.Наводить приклади збалансованості власного раціону

 

Diet, grains, mealtime,  snack, vegetarian, dairy,  important

 

Ex. 1ab, p. 98

Ex. 3, p. 96, Ex. 5, p. 97

 

Ex. 4, p. 96, Ex. 1c, p. 98

39.

 

Удосконалення граматичних навичок. Використання much/many.

3.Наводить приклади збалансованості власного раціону

boiled, fried,

habit,

takeaway,

weight, do shopping,

to put on weight,

to eat out

«Much/many»

Ex. 4c, p. 100

Ex. 2-4ab, p. 99-100, Ex.1b, p. 101

 

Ex.5, p. 100, Ex., p. 101, 

40.

 

Писемне продукування за темою «Улюблені страви»

3.Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки .

 

 

 

Структури «Would/wouldn’t»

Ex.2, p. 102

 

Ex.3b, p. 102

Ex., p. 102, Ex.4, p. 103

41.

 

Позначення дії в майбутньому. Удосконалення граматичних навичок.

3.Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування .

 

 

 

 

Позначення дії в майбутньому

 

Ex.1, p. 105

 

Ex.5-6, p. 104, Ex.2-3, p. 105-106

 

42.

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

43.

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

44.

 

Контроль мовленнєвої діяльності

 

 

 

 

 

 

 

45

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

46.

 

Їжа і напої. Вдосконалення навичок читання

3.Наводить приклади збалансованості власного раціону

 

 

 

Ex.4b, p. 107, Ex.5-6, p. 108

Ex.1-2, p. 109

 

47

 

Створення колективного проекту за темою «Меню»

3.Наводить приклади збалансованого раціону

 

 

 

 

Ex.3, p. 109

Ex., p. 109

48.

 

Узагальнення вивченого матеріалу

3.Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички

 

 

 

 

 

 

 

Тематична

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 вересня 2018
Переглядів
5641
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку