Календарно-тематичне планування зі змістовими лініями на 6 клас (I семестр) за підручником Карп'юк О.Д., 6-й рік навчання ,"Видавництво Астон" 2014р. 3 навчальні години на тиждень
Календарно-тематичне планування за підручником Карп’юк О.Д., 6 клас, I семестр (3 навч. год. в тиждень)
№ уроку |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція (Комунікативна компетентність)
|
||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух |
Усне продукування, усна взаємодія |
Писемне продукування, писемна взаємодія |
Зорове сприймання |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
||||||||||||
Тема 1. « Я, моя родина, мої друзі»
|
|||||||||||||||
1. |
|
Введення нових ЛО за темою «Я, моя родина, мої друзі»
|
2. Наводить приклади свого внеску в життя громади.
|
a blackboard, a whiteboard, a CD player, a TV set, a computer, a printer, a sponge, a pinboard, a globe, school bags, a dictionary, a microscope, a register books, lamps, chalk, desks, chairs, a calendar, a map, a bookcase, a waste-paper basket
|
Зворот «there is/ there are» |
|
Ex. 5, p. 5; Ex. 6, p. 6 |
Ex. 1, p. 9 |
Ex. 1, p. 7 |
||||||
2. |
|
Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ |
|
|
Ex. 3-5, p. 8-9 |
Ex. 3, p. 10 |
Ex. 2, p. 7-8 |
||||||||
3. |
|
Удосконалення навичок читання за темою «Наші друзі» |
2. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
Activity, relative, cuddly, similar |
|
Ex. 4, p. 14 |
Ex. 2, p. 13 |
|
Ex. 1, p. 13, Ex. 5, p. 14 |
||||||
4. |
|
Зовнішність наших друзів. Удосконалення навичок говоріння. |
|
Питальні речення |
Ex. 4, p. 16 |
|
Ex. 1а, p. 17 |
Ex. 3, p. 16 |
|||||||
5. |
|
Використання граматичних структур Present Simple, Present Continuous в усній взаємодії за темою «Опис зовнішності друа» |
2.У спілкуванні дотримується толерантності
|
|
Present Simple, Present Continuous |
Ex. 5, p. 19-20 |
Ex. 2, p. 18 |
Ex. 3-4, p. 19 |
|
||||||
6. |
|
Використання граматичних структур Present Simple, Present Continuous в усній взаємодії за темою «Риси характеру друга» |
|
Present Simple, Present Continuous |
Ex. 4, p. 22 |
Ex. 1, 3, p. 21, Ex. 5-6, p. 22 |
Ex. 7, p. 21 |
|
|||||||
7. |
|
Введення додаткових ЛО теми «Сім’я» |
2.Приклад сім’ї як цілісної системи.
|
|
|
|
|
Ex. 1-2, p. 23 |
|
||||||
8. |
|
Моя сім’я. Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ. |
2. Усвідомлення своєї ролі і місця у сім’ї
|
Ex. 1, p. 24; beard, earring, ponytail, plump, selfish, serious, shy |
|
|
Ex. 4, p. 26 |
Ex. 2, p. 24 |
Ex. 3, p. 24-25 |
||||||
9. |
|
Удосконалення граматичних навичок: присвійний відмінок |
2. Демонстрація уміння пошуку інформації
|
Braid, moustache, brave, hard-working, naughty, rude, skinny, skim, weak
|
Присвійний відмінок |
Ex. 1-2, p. 27 |
Ex. 3, p. 27, Ex. 4, p. 28, Ex. 1, p. 28-29 |
|
|
||||||
10. |
|
Усне продукування за темою «Зовнішність членів родини. Опис членів сім’ї.» |
1. Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.
|
|
Прислівник |
|
Ex. 2, 4, p. 30, Ex. 5-6, p. 31 |
Ex. 1, p. 32 |
|
||||||
11. |
|
Використання ступенів порівняння прикметників в усній взаємодії за темою «Розповідь про сім’ю.» |
2.Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|
Ступені порівняння прикметників і прислівників |
Ex. 4-5, p. 33-34 |
Ex. 3, p. 33, Ex. 6 , p. 34 |
Ex. 1, p. 34 |
|
||||||
12. |
|
Як виглядають члени твоєї родини? Виконання тренувальних вправ. |
2.Пояснює вибір особистих символів |
|
|
Ex. 5, p. 37, Ex. 7, p. 38 |
Ex. 4, p. 36 |
Ex. 1, p. 36 |
Ex. 2, p. 36, Ex. 6, p. 37 |
||||||
13. |
|
Друзі пізнаються в біді. Усне продукування: висловлювання вражень |
2.Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
|
|
|
|
Ex. 9, 11, p. 38, |
Ex. 10, p. 39 |
||||||
14. |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
3.Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. |
|
|
Ex. 4, p. 43 |
Ex. 2, p. 42 |
Ex. 3, p. 43 |
Ex. 1, p. 41-42, Ex. 5, p. 43 |
||||||
Тематична
|
|||||||||||||||
Тема 2. «Шкільне життя»
|
|||||||||||||||
15. |
|
Введення нових ЛО за темою «Школа.» |
2.Проекція школи як соціального середовища |
Maths, German, Music, Geography, English, Religion, French, IT, Art, Craft, History, Science |
|
Ex. 3, p. 49 |
|
|
Ex. 1-2, p. 48-49, Ex. 6, p. 51 |
||||||
16 |
|
Шкільні предмети Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ. |
|
|
|
|
|||||||||
17. |
|
Усне продукування за темою «Наша школа.» |
2.Обговорює особливості взаємодії особистості та групи
|
creature,culture,globe,literature, fascina-ting,divide, multiply, subtract |
|
Ex. 5, p. 53, Ex. 7, p. 54 |
|
Ex. 1-2, p. 52 |
Ex. 4, p. 53 |
||||||
18. |
|
Модальні дієслова . Виконання тренувальних граматичних вправ |
2. Демонстрація взаємодопомоги своїм товаришам
|
|
Модальні дієслова |
|
Ex. 1-2, p. 55-57, Ex. 4-5, p. 59 |
|
|
||||||
19. |
|
Розклад уроків. Удосконалення навичок читання |
3. Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. 2. Обговорює розклад уроків.
|
Connect, correct, international , improve, language, prefer, pronunciation, skill, opinion |
|
Ex. 3а, p. 57-58, Ex. 6, p. 60 |
Ex. 2, p. 61, Ex. 3, p. 62, Ex. 5c, p. 64 |
Ex. 4, p. 62-63, Ex. 5а, p. 63 |
Ex. 1, p. 61 |
||||||
20. |
|
Усна взаємодія за темою «Мій улюблений шкільний предмет» |
|
За завданням вчителя |
|||||||||||
21. |
|
Шкільні правила. Вдосконалення навичок говоріння |
2. Обговорює шкільні правила. |
|
|
|
|
Ex. 2, p. 65, Ex. 2, p. 80-81 |
Ex. 1, p. 65, Ex. 1, p. 80 |
||||||
22. |
|
Урок англійської мови. Вдосконалення навичок аудіювання |
2.Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
|
|
Ex. 3, p. 81, Ex. 5а, p. 82 |
|
|
|
||||||
23. |
|
Ми вивчаємо англійську. Виконання тренувальних вправ. |
2. Обговорює шкільні правила. |
За завданням вчителя |
|||||||||||
24. |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
4.Впорядкування шкільного графіка |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Тематична
|
|||||||||||||||
Тема 3. «Спорт»
|
|||||||||||||||
25. |
|
Введення нових ЛО за темою «Cпорт» |
2.Визначає власні спортивні уподобання та потреби. |
sailing, hockey, skating, long jump, horse riding, gymnastics, tennis, skiing, football, swimming, fencing, skateboarding, karate, high jump, running, volleyball, climbing
|
|
Ex. 1-2, p. 81, |
Ex. 3, p. 67, Ex. 2, p. 68 |
|
Ex. 1, p. 67-68, Ex. 3, p. 68 |
||||||
26. |
|
Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ |
|
|
|
||||||||||
27. |
|
Види спорту. Удосконалення навичок аудіювання. |
3.Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту. |
field/track events, athle-tics, goal, goalkeeper, match, net, race, to kick, to roll, to win a game,to lose a match |
|
Ex. 1, p. 69, Ex. 3, p. 71 |
|
|
Ex. 2, p. 70, Ex. 4, p. 71 |
||||||
28. |
|
Я займаюся спортом. Удосконалення навичок говоріння |
dangerous, soccer,rugby,cricket,bat, helmet,oar |
|
|
|
|
||||||||
29. |
|
Удосконалення граматичних навичок за темою «Спортивні ігри» |
3.Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом |
|
Питальні речення. Сполучники |
|
Ex. 1, 3, p. 74 |
Ex. 2, p. 74-75 |
Ex. 4, p. 75, Ex. 6, p. 76 |
||||||
30 |
|
Сполучники. Виконання тренувальних вправ |
athlete,coach,field,stadium,famous |
|
|
||||||||||
31. |
|
Спорт в Україні. Вдосконалення навичок читання |
Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту. |
|
|
|
Ex. 1-4, p. 76-78 |
Ex. 1, p. 78-79 |
|
||||||
32. |
|
Мій улюблений вид спорту Усна взаємодія: аргументація свого вибору |
|
|
Ex. 9, p. 84 |
Ex. 6, p. 83, Ex. |
|
Ex. 7, p. 83, Ex. 8, p. 84 |
|||||||
33. |
|
Я займаюся спортом. Вдосконалення навичок аудіювання |
Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту. |
За завданням вчителя |
|||||||||||
34. |
|
Спорт у моєму житті. Виконання тренувальних вправ. |
|
|
|
Ex. 10, p. 85 |
|
|
|||||||
35. |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
2.Визначає власні спортивні уподобання та потреби. |
|
За завданням вчителя |
||||||||||
Тематична
Тема 4. «Харчування»
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
36. |
|
Введення нових ЛО за темою «Харчування» |
3. Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров ’ я .
|
|
|
Ex. 2, p. 87 |
Ex. 3, p. 87 |
|
Ex. 1, p. 86, Ex. 4, p. 87 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
37. |
|
Продукти харчування. Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ |
3. Обговорює особливості харчування.
|
Ex. 1, p. 92 bottle, tube, packet, can, box, carton, loaf, bar |
|
Ex. 3, p. 93, Ex. 1, p. 94, |
Ex. 4, p. 94 |
Ex. 2, p. 93 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
38. |
|
Овочі та фрукти. Введення та активізація додаткових ЛО. |
3.Наводить приклади збалансованості власного раціону
|
Diet, grains, mealtime, snack, vegetarian, dairy, important |
|
Ex. 1ab, p. 98 |
Ex. 3, p. 96, Ex. 5, p. 97 |
|
Ex. 4, p. 96, Ex. 1c, p. 98 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
39. |
|
Удосконалення граматичних навичок. Використання much/many. |
3.Наводить приклади збалансованості власного раціону |
boiled, fried, habit, takeaway, weight, do shopping, to put on weight, to eat out |
«Much/many» |
Ex. 4c, p. 100 |
Ex. 2-4ab, p. 99-100, Ex.1b, p. 101 |
|
Ex.5, p. 100, Ex.1а, p. 101, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
40. |
|
Писемне продукування за темою «Улюблені страви» |
3.Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки .
|
|
Структури «Would/wouldn’t» |
Ex.2, p. 102 |
|
Ex.3b, p. 102 |
Ex.3а, p. 102, Ex.4, p. 103 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
41. |
|
Позначення дії в майбутньому. Удосконалення граматичних навичок. |
3.Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування .
|
|
Позначення дії в майбутньому |
|
Ex.1, p. 105 |
|
Ex.5-6, p. 104, Ex.2-3, p. 105-106 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||