ДЕТАЛЬНЕ Календарно-тематичне планування для 8 класу ,до підручника «Francais 8» Автора Ю.М.Клименко на IІ см. (2 години на тиждень)
№ п/п |
дата |
примітка |
Тема підтема |
мовленнєві функції |
лексика |
граматика |
фонетика |
Дом. зав. |
33 |
|
|
Тема: Шкільне життя. Введення нових ЛО та МЗ |
Міні розповідь |
ЛО теми |
Минулий Час. (р.с.) |
Алфавіт |
|
34 |
|
|
Навчання у коледжі. Активізація вживання ЛОтаМЗ |
Запит.- відповідь |
Навчалн предм. |
Минулий Час. (р.с.) |
Носові звуки |
|
35 |
|
|
Школа майбутнього. Монологічне мовлення. |
|
|
|
Носові звуки |
|
36 |
|
|
Гурткова робота. Розвиток письма. |
Міні розповіді |
|
Особовий займенник |
Відкр Закр гол. |
|
37 |
|
|
Розклад уроків. Граматичний матеріал. |
Запит.- відповідь |
|
Особовий займенник |
Носові звуки |
|
38 |
|
|
Право на навчання. Діалогічне мовлення. |
|
|
|
Ритм. Груп. |
|
39 |
|
|
Практичне навчання. Діалогічне мовлення. |
Запит.- відповідь |
ЛО теми |
Особовий займенник |
Носові звуки |
|
40 |
|
|
Школа в Україні. Дискусія |
Міні розповіді |
|
|
Носові звуки |
|
41 |
|
|
Моя школа. Проектна робота. |
Надати інформац |
|
|
Ритм. Груп. |
|
42 |
|
|
Тема:Природа. Погода. Введення нових ЛО та МИЗ. |
|
ЛО теми |
Злиті артиклі |
Відкр Закр гол |
|
43 |
|
|
Капризи природи. Активізація вживання ЛОтаМЗ |
Міні розповіді |
Природні явищ. |
Злиті артиклі |
Носові звуки |
|
44 |
|
|
Пори року. Діалогічне мовлення. |
Запит.- відповідь |
|
|
Ритм. Груп. |
|
45 |
|
|
Пори року. Монологічне мовлення.
|
Надати інформац |
Природні явищ |
|
Транскрипція. |
|
46 |
|
|
Прогноз погоди. Введення нових ЛО та МЗ. |
Міні розповіді |
|
Злиті артиклі |
Носові звуки |
|
47 |
|
|
Прогноз погоди. Розвиток письма. |
Запит.- відповідь |
|
|
Відкр Закр гол |
|
48 |
|
|
Погода на вихідні. Розвиток читання. |
Надати інформац |
|
|
Носові звуки |
|
49 |
|
|
Природні явища. Проектна робота. |
Міні розповіді |
|
|
Інтонація Речень. |
|
50 |
|
|
Тема: Відпочинок і дозвілля. Введення нових ЛО та МЗ.
|
Надати інформац |
ЛО теми |
Теперішній час. |
Ритм. Груп. |
|
51 |
|
|
Вільний час. Граматичний матеріал. |
Запит.- відповідь |
|
Теперішній час. |
Носові звуки |
|
52 |
|
|
Мій відпочинок. Монологічне мовлення. |
|
|
|
Транскрипція. |
|
53 |
|
|
Різновиди відпочинку. Розвиток письма. |
Міні розповіді |
|
|
Носові звуки |
|
54 |
|
|
Канікули і відпочинок. Граматичний матеріал.
|
Надати інформац |
|
сполучник |
Відкр Закр гол |
|
55 |
|
|
Я люблю відпочивати. Проектна робота
|
Запит.- відповідь |
|
|
Інтонація Речень. |
|
56 |
|
|
Тема: Одяг, їжа, нопої. Введення нових ЛО та МЗ |
|
ЛО теми |
|
|
|
57 |
|
|
Їжа. Сніданок,обід, вечеря. Активізація вживання ЛОтаМЗ |
Міні розповіді |
Продукт харчування |
Злиті артиклі |
Носові звуки |
|
58 |
|
|
Що їдять ? Граматичний матеріал. |
Запит.- відповідь |
|
Злиті артиклі |
Транскрипція. |
|
59 |
|
|
Покупки. Магазини. Введення нових ЛО та МЗ. |
Запит.- відповідь |
Предмети одягу |
|
Інтонація Речень. |
|
60 |
|
|
Одяг. Що одягають? Проектна робота. |
Надати інформац |
|
|
Носові звуки |
|
61 |
|
|
Тема:Я, моя сім'я, мої друзі. Лексика теми. |
Надати інформац |
ЛО теми |
Теперішній час. |
Ритм. Груп. |
|
62 |
|
|
Моя сім'я . Контроль письма. |
|
Члени родини |
|
Транскрипція. |
|
63 |
|
|
Моя біографія. Граматичний матеріал. |
Надати інформац |
|
Теперішній час. |
Інтонація Речень. |
|
64 |
|
|
Мої батьки. Контроль читання. |
|
|
|
|
|
65 |
|
|
Найяскравіші миті життя. Граматичний матеріал. |
Міні розповіді |
|
|
|
|
66 |
|
|
Мої друзі. Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
67 |
|
|
Мій найкращий друг. Розвиток письма. |
Надати інформац |
|
Майбутній час |
|
|
68 |
|
|
Моя школа. Контроль говоріння |
|
|
|
|
|