Календарно-тематичні плани навчально-виховного процесу
з інформатики на ІІ півріччя 2021 – 2022 н.р.
для 7 класу 35 годин (1 година на тиждень)
(для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах)
за навчальною програмою 2017 року
Навчальна програма з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
№ з/п |
Тема розділу (уроку) |
Дата проведення |
||||
Тема 3. Алгоритми та програми |
7 А |
7 Б |
7 В |
7 Г |
7 Д |
|
|
Величини. Змінні. Вказівка присвоювання. |
|
|
|
|
|
|
Створення лінійних алгоритмів зі змінними. |
|
|
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 6 «Складання лінійних проектів з величинами». |
|
|
|
|
|
|
Система координат у проєктах створення зображень. |
|
|
|
|
|
|
Величини в алгоритмах з розгалуженням. |
|
|
|
|
|
|
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і алгоритмічної структури розгалуження. |
|
|
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 7 «Створення проектів з розгалуженням». |
|
|
|
|
|
|
Величини в алгоритмах із циклами з лічильником. |
|
|
|
|
|
|
Величини в алгоритмах із циклами з передумовою. |
|
|
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 8 «Проекти із циклами з лічильником з використанням величин». |
|
|
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 9 «Проекти із циклами з передумовою з використанням величин». Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
|
|
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень. |
|
|
|
|
|
|
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень. |
|
|
|
|
|
|
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень. |
|
|
|
|
|
|
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень. |
|
|
|
|
|
|
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень. |
|
|
|
|
|
|
Презентація та оцінювання проектів. |
|
|
|
|
|
|
Узагальнення й систематизація навчального матеріалу за рік. Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
|