Календарно-тематичне планування уроків для 6 класу
на 2 семестр 2023/2024 н.р. / (4 години на тиждень)
Розроблено на основі модельної навчальної програми «Іноземна мова. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Зимомря І. М., Мойсюк В. А., Тріфан М. С., Унгурян І. К., Яковчук М. В.), наказ МОНу від 12.07.2021 №795;
за підручником “PREPARE” Англійська мова (6-ий рік навчання): підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) / Джоанна Коста, Мелані Вільямс. – Видавництво “Лінгвіст”, 2023. – 160 с., гриф “Рекомендовано МОН України” (наказ № 254 від 08.03.2023).
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати навчання |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістовні лінії та розвиток компетент-ностей |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання
|
|||||||||
Сприймання на слух / зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон / Фонетика |
Граматика |
|||||||||||||
Тема 6: Покупки + Відпочинок та дозвілля (17 год.) |
||||||||||||||||
Unit 11. Eating Out |
||||||||||||||||
|
|
Покупки Види страв та напоїв. Введення нових ЛО по темі. Ст. 64-65 |
Розпізнає важливі моменти з розповіді й слідкує за сюжетом. |
Питання і відповіді щодо улюбленої їжі. Порівняльна характеристика їжі, ресторанів та якості. |
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови. Уміння вчитись: •Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні). •Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні. |
Зорове сприймання тексту про їжу та мовленнє-вих структур для опису їжі. |
Бесіда відповідно до таблиці про свої вподобання в їжі та потреби. |
burger chicken legs cola cream fresh vegetables grapes lemonade mineral water pasta with tomato sauce mushroom salad soft drinks strawberry |
|
Вивчити слова с.64, WB ст. 48 |
||||||
|
|
Їжа та напої у меню ресторану. Порівняльні прикметники. Формування граматичних навичок Ст. 65 |
Можуть скласти історію та порівнювати їжу, місця, смак, якість різних речей. |
Зорове сприймання тексту з порівнянням. |
Діалогічне мовлення: запитання про уподобання співрозмовника |
Порівняльні прикмет-ники. Словнико-вий диктант. |
WB ст. 49 (Grammar) |
|||||||||
|
|
Вулична їжа. Розвиток навичок зорового сприйняття. Ст. 66 |
Описує мовними засобами різноманітність вуличної їжі та свої смаки щодо вуличної їжі.
|
Розповідь про свої вподобання у їжі та різноманітність вуличної їжі в інших країнах та своїй. |
Зорове сприймання тексту про вуличну їжу. Перегляд відео. |
Розповідь про вуличну їжу. |
noodles chilli fried onions omelette seafood pancakes sweets grilled meat curry chips Звуки/ʌ/ і /ɒ/. |
Словнико-вий диктант |
WB ст. 49 (Vocabulary), WB ст. 50 |
|||||||
|
|
Фестиваль вуличної їжі. Розвиток нави-чок сприйняття на слух. Ст. 67 |
Прослуховування аудіо-розповіді за картинкою |
|
Самостійна робота. |
WB ст. 51 (Listening) |
||||||||||
|
|
Продавець їжі. Розвиток навичок усного продукування. Ст. 67 |
Описує різноманітність вуличної їжі та свої смаки щодо вуличної їжі. |
Створення діалогу з партнером про вуличну їжу. |
|
Розмова з партнером про вуличну іжу. |
|
|
SB p.67 |
|||||||
|
|
Покупки їжі. Розвиток навичок письмового продукування. Ст. 67 |
|
Розповідь про різноманітність вуличної їжі в інших країнах та своїй. |
|
|
|
|
WB ст. 51 (Writing) |
|||||||
Unit 12. The Latest Technology |
||||||||||||||||
|
|
Відпочинок та дозвілля Новітні технології. Формування лексичних навичок. |
Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом. |
Розповідь про свої гаджети та їх використання. |
•Підприємливість та технологічна грамотність: проявляти обізнаність і своє ставлення до технологічних можливостей у сучасному світі. •Здоров’я і безпека: обговорювати вибір гаджетів для використання. Безпечна поведінка онлайн. •Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн. Критичне мислення: • можуть аргументувати правдоподібність інформації; • аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій; • оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень. Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). Співпраця: •Уважно слухають, коли інші учні щось презентують; •Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються; |
Перегляд відео про гаджети та поведінку онлайн. |
Розповідь про свої гаджети та їх використання. |
e-reader fitness tracker games console headphones keyboard laptop mouse printer screen smartphone speaker tablet Вимова прикм. найвищого ступеня порівняння. |
|
Вивчити слова с.128
|
||||||
|
|
Що ти знаєш про технології? Розвиток навичок зорового сприйняття. Ст. 68 |
Розповідає про свої гаджети та їх використання. |
Зорове сприймання тексту. |
|
|
WB ст. 52 |
|||||||||
|
|
Порівняльні прикметники. Розвиток граматичних навичок. Ст. 69 |
Описує мовними засобами гаджети та характеризує їх.
|
|
Розповідь про гаджети, опис та їх порівняння. |
Прикметникинайвищого ступеня порівняння. Словниковий диктант. |
WB ст. 53 (Grammar) |
|||||||||
|
|
Переваги та недоліки цифро-вих пристроїв. Розвиток навичок зорового сприйняття. Ст. 70 |
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих тексті, аналізує та використовує нову інформацію в розмові. |
Опис комп’ютерів, їх вплив на сучасний світ. |
Зорове сприймання тексту в картинках |
Розповідь про інтелект комп’ютерів в порівнянні з людськім. |
|
|
WB ст. 54 (Reading) |
|||||||
|
|
Комп'ютери та інтернет. Вдосконалення лекс. навичок та навичок аудіювання. Ст. 71 |
Повідомляє інформацію про власний гаджет. |
Сприймання на слух тексту. |
|
digital download machine memory save software virus |
|
WB ст. 53 (Vocabulary) WB cт. 54 (Listening) |
||||||||
|
|
Можливості інтернету. Вдосконалення навичок письмового продукування. Ст. 71 |
Дає рекомендації з приводу використання та можливостей гаджета. |
|
|
Написання листа другові з порадами про гаджет. |
|
|
WB ст. 55 |
|||||||
|
|
LIFE SKILLS Створення блогу. Розвиток навичок зорового сприйняття. Ст. 72 |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у матеріалі про створення блогу. |
Аналіз прочитаного.
|
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
Написання і презентація проєкту |
activities animals fashion food life experiences music special days and holidays sports travel |
|
Впр. 4 ст. 72 – доповнити речення. |
|||||||
|
|
LIFE SKILLS Створення блогу. Вдосконалення навичок усного продукування. Ст. 73 |
Пишуть і розробляють публікацію в блозі та діляться своїм постом з іншими учнями. |
|
Зорове сприймання тексту про створення блогу. |
|
Підготувати матеріал для проєкту. |
|||||||||
|
|
PROJECT на тему “Writing a blog”. |
|
Презентація створеного проєкту. Само-презентація. |
|
|
|
Оформлення проєкту. |
||||||||
|
|
Систематизація знань, умінь та навичок по темі. |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу. |
|||||||||||||
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу по темі. Ст. 74-75 (Review 1 Units 9-13) |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу. |
|||||||||||||
Тема 7: Здоров’я + Україна та країна, мова якої вивчається. (14 год.) |
||||||||||||||||
Unit 13. Healthy Bodies |
||||||||||||||||
|
|
Здоров’я Здоров’я та захворювання. Введення нових ЛО по темі. Ст. 76 |
Описує простими мовними засобами захворювання та погані звички для здоров’я. |
Запитання і відповіді про здоров’я. |
Здоров’я і безпека: •впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя. Критичне мислення: • можуть аргументувати правдоподібність інформації; • аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;
|
Прослуховування аудіо про види захворювань. |
Розмова про погані звички для здоров’я. |
temperature eye hurts cold headache pain in my foot sick broken arm toothache stomachache Вимова беззвучних приголосних. |
|
Вивчити слова в.1,с.76, WB ст. 56 (Vocabulary) |
||||||
|
|
Модальне дієслово should / shouldn’t. Формування граматичних навичок. Ст. 77 |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої розмови про захворювання та рекомендації щодо здоров’я. |
Зорове сприймання тексту про захворювання.
|
Побудова діалогу лікар – пацієнт. |
Should / shouldn’t. Словниковий диктант. |
WB ст. 56-57 (Grammar) |
|||||||||
|
|
Здоровий спосіб життя. Розвиток лексичних навичок та навичок зорового сприйняття. Ст. 78-79 |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому мате-ріалі, викладе-ному у пис. формі. |
Розповідь про біг та його користь. Поради щодо покращення свого життя. |
Зорове сприйняття тексту про біг і співвіднесення його до відповідних заголовків. |
|
Здоров’я |
|
WB ст. 57 (Vocabulary) WB ст. 58 |
|||||||
|
|
Поради щодо здорового способу життя. Розвиток нави-чок сприйняття на слух та усного продукування. Ст. 79 |
Описує простими мовними засобами здоровий спосіб життя, дає корисні поради. |
Сприймання тексту на слух. |
Діалогічне мовлення та поради, які корисні для покращення життя. |
Здоров’я |
|
WB ст. 59 (Listening) |
||||||||
|
|
Здоров'я. Розвиток навичок усного та письмового продукування. Ст. 79 |
Описує простими мовними засобами здоровий спосіб життя, дає корисні поради. |
|
|
Діалогічне мовлення та поради, які корисні для покращення життя. |
|
|
WB ст. 59 (Writing) |
|||||||
Unit 14. Getting Around Town |
||||||||||||||||
|
|
Україна та країна, мова якої вивчається. Моє місто. Формування лекс. навичок. Ст. 80 |
Розповідає про місце прожива-ння, описує свої вподобання щодо місця де проживає. |
Запитання і відповіді про різні місця у місті. |
•Здоров’я і безпека: пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях. Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. Соціальна відповідальність: •Приймають себе та свою цінність; •Приймають інших та демонструють повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів; •Розуміють вплив роботи на життя людини; |
Зорове сприйняття тексту і зображень про різні місця міста. |
Розповідь про місце проживання та місця, які там подобаються. |
bridges bus stops a playground a roundabout streets traffic lights |
|
Вивчити слова с.80, WB ст. 60 (Vocabulary) |
||||||
|
|
По місту. Прийменники місця. Розвиток граматичних навичок. Ст. 81 |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякд. матеріалі. |
|
Сприймання тексту на слух. |
Розповідають про маршрут від школи до будь-яких місць. |
|
Приймен-ники місця. Словниковий диктант. |
WB ст. 60-61 (Grammar) |
|||||||
|
|
Міста Великої Британії. Розвиток навичок зорового сприйняття. Ст. 82 |
•Можуть визначати, що частіше всього люди роблять під час подорожі. Говорять про подорож до Единбургу. Бере участь в спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази. |
Складання плану подорожі у новому місці. Опис улюблених видів діяльності. |
Прослухову-вання аудіо про подорож до Единбургу. Зорове сприймання тексту про подорож до Единбургу. Сприймання тексту про різні місця в місті на слух. |
Складання діалогів за представленою моделлю. |
Фрази для проведення дозвілля. |
|
WB ст. 62 |
|||||||
|
|
Візит до Единбургу. Розвиток лексичних навичок та навичок сприйняття на слух. Ст. 83 |
|
Складені іменники. |
|
WB ст. 61 (Vocabulary) WB ст. 63 (Listening) |
||||||||||
|
|
Відвідування Лондону. Вдосконалення навичок усного та письмового продукування. Ст. 83 |
|
|
|
Написання короткого повідомлення про відомі місця. |
|
|
WB ст. 63 (Writing) |
|||||||
|
|
CULTURE Природні пам'ят-ки України. Вдосконалення навичок зорового сприйняття. Ст. 84-85 |
Можуть поділитись інформацією про природні пам'ятки України. |
Опис природних пам’яток України. Опис події. |
Зорове сприйняття письмового тексту про природні пам'ятки України. |
|
forest river lake sea mountain cave hill waterfall |
|
WB ст. 63 (Writing) |
|||||||
|
|
CULTURE Природні туристичні об’єкти України. Вдосконалення навичок усного продукування. Ст. 85 |
Надають інформацію про відомі пам’ятки та місця своєї країни. |
Сприймання тексту на слух – бесіда про відомі місця країни. |
Розповідь про відомі місця країни та їх опис. |
|
Підготувати матеріал для проєкту. |
|||||||||
|
|
PROJECT на тему “A brochure about natural attractions for visitors to your area”. |
|
|
|
Захист проекту |
Оформлення проєкту. |
|||||||||
|
|
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу по темі. |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу. |
|||||||||||||
Тема 8: Навколишнє середовище, погода. + Тваринний світ (13 год.) |
||||||||||||||||
Unit 15. Mysteries in Nature |
||||||||||||||||
|
|
Навколишнє середовище, погода. Клімат. Введення нових ЛО по темі. Ст. 86-87 |
Описує простими мовними засобами улюблені місця або речі пов’язані з природою. |
|
Розвиток умінь навчатися впродовж життя: •Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику. Для розвитку критичного мислення: •Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір. |
Зорове сприймання, співвіднесення виразів з відповідними зображеннями. |
|
cliff field island lake mountain river snow water Вимова висхідної та спадної інтонації. |
|
Вивчити слова на диктант, WB ст. 64 |
||||||
|
|
Зміна клімату. Past Continuous. Формування грамат. навичок. Ст. 87 |
|
Розповідь про речі пов’язані з природою. |
Зорове сприймання тексту про похід у гори. |
Обговорення подій, що стались в минулому. |
Past Continuous. Словнико-вий диктант. |
WB ст. 65 (Grammar) |
||||||||
|
|
Погода. Розвиток навичок зорового сприйняття. Ст. 88 |
Розпізнає та аналізує інфор-мацію, подану у тексті. Висловлює власну думку за новою інформ. |
Описує дивні події, аналізує та аргументує свою думку з приводу таких подій. |
Зорове сприймання тексту про опис чудови-сько з озеру Лох-Несс. |
Обгартовує та доносить свою думку за новою інформацією. |
|
WB ст. 65 (Vocabulary), WB ст. 66. |
||||||||
|
|
Погодні умови. Розвиток лексичн. навичок та навичок сприй-няття на слух. Ст. 89 |
Описує простими мовними засобами дивних тварин та дивні речі у природі. |
|
Усний опис дивного створіння. |
Погода та погодні умови |
|
WB ст. 67 (Listening) |
||||||||
|
|
Екстремальні погодні умови. Розвиток нави-чок письмового продукування. Ст.89 |
Описує простими мовними засоба-ми тварини та явища природи. |
|
|
Опис дивного створіння. |
|
|
WB ст. 67 (Writing) |
|||||||
Unit 16. Amazing Animals |
||||||||||||||||
|
|
Тваринний світ Дивовижні тва-рини. Розвиток лекс навичок та навичок зорово-го сприйняття. Ст. 90-91 |
Визначає нову інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації. |
Розповідь про ставлення до тварин. |
Комунікативні уміння: •Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості; Закликають інших до бесіди; Пишуть в нормальному темпі; Уміння вчитись: • Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату; Критичне мислення: • Розрізняє основні та підпорядковані аргументи; Можуть аргументувати правдоподібність інформації. Екологічна безпека та сталий розвиток: •презентують та обговорюють проєкти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку. Критичне мислення: • визначають докази та їхню надійність; можуть аргументувати правдоподібність інформації; аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій; оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень. Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). |
Огляд відео про диких домашніх тварин. |
Відповідь на запитання про різних тварин. |
bear chicken duck elephant insect lion monkey mouse rabbit rat |
|
Вивчити слова до диктанту, WB ст. 68 |
||||||
|
|
Past Simple and Past Continuous. Розвиток граматичних навичок. Ст. 91 |
Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб до-сягти розуміння. |
Опис минулих подій. |
Зорове сприймання тексту. |
Діалогічна бесіда-опис минулих подій. |
Past Simple, Past Continuous. Словниковий диктант. |
WB ст. 69 (Grammar) |
||||||||
|
|
Наші друзі – тварини. Вдоско-налення навичок зорового спри-йняття та усного продукування. Ст. 92 |
Можуть описати тварин-рятувальників спираючись на нову інформацію. |
Опис тварин, їх умінь. |
Зорове сприймання тексту, співвід-ношення слів до проміжків у тексті. |
Розповідь про тварин-рятувальників та їх уміння. |
|
|
WB ст. 70 (Reading) |
|||||||
|
|
Свійські та дикі тварини. Вдоско-налення лексичн навичок та навичок сприй-няття на слух. Ст. 93 |
Аналізують інформацію та пишуть історію, зображену на малюнках. |
Сприймання на слух тексту про людей та тварин. |
|
Фразові дієслова. Вимова звуків /u:/ та /ʊ/. |
|
WB ст. 69 (Vocabulary), WB ст. 70 (Listening) |
||||||||
|
|
LIFE SKILLS Protecting Ani-mals. Соціальна відповідальність Ст. 94-95 |
Знаходить кон-кретну інфор-мацію у списках та виокремлює необхідні деталі. |
Презентація створеного проєкту |
Зорове сприйняття тексту про захист тварин. |
|
|
|
WB ст. 71 Впр. 5 ст. 95 – дібрати слова до визначень |
|||||||
|
|
LIFE SKILLS Protecting Ani-mals. Соціальна відповідальність. Вдосконалення навичок усного продукування. Ст. 95 |
Описує простими мовними засобами необідні міри поведінки по захисту тварин. |
|
Презентація проєкту |
|
|
Підготувати матеріал для проєкту. |
||||||||
|
|
PROJECT на тему “A poster about protecting animals”. |
|
|
|
|
|
|
Оформлення проєкту. |
|||||||
|
|
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу по темі. ст. 96-97 |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу. |
|||||||||||||
Тема 9: Відпочинок та дозвілля + Мистецтво (14 год.) |
||||||||||||||||
Unit 17. What Are You Watching? |
||||||||||||||||
|
|
Відпочинок та дозвілля Телебачення та розваги. Введе-ння та активіза-ція нових ЛО. Ст. 98 |
Можуть поділитись інформацією про улюблені види програм, які вони дивляться на ТБ. |
Порівняння різних видів телевізійних програм. |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. Соціальна відповідальність: •Приймають себе та свою цінність; Громадянська відповідальність: •ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді. |
Прослуховування діалогу і зорове сприйняття зображень |
Розповідь про улюблені телепередачі. |
cartoons channels fan live ondemand on TV programme records remote control stream talent show the news |
|
Вивчити слова на диктант, WB ст. 72 (Vocabulary) |
||||||
|
|
Future with “going to”. Розвиток граматичних навичок. Ст. 99 |
Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, як відреагувати. |
Зорове сприймання короткого тексту. |
Усний опис планів із залученням вивченої граматики |
Future with going to. Словниковий диктант. |
WB ст. 72-73 (Grammar) |
|||||||||
|
|
Типи телепередач. Розвиток навичок зорового сприйняття. Ст. 100 |
Знаходить конкретну інформ та виокремлює необхідні деталі. |
Розповідь про популярне талан-шоу. |
Зорове сприймання тексту про талант-шоу. |
Розповідь про популярне талант-шоу. |
Розваги |
|
WB ст. 73 (Vocabulary), WB ст. 74 |
|||||||
|
|
Види відпочинку. Розвиток лекс. навичок та навичок сприй-няття на слух. Ст. 101 |
Описує простими мовними засобами розваги. |
Бесіда про улюблену програму на телебаченні. |
Сприймання тексту на слух про співаків. |
|
Розваги |
|
WB ст. 75 (Listening) |
|||||||
|
|
Переваги та недоліки цифро-вих пристроїв. Розвиток навичок усн продукування. Ст. 101 |
Описує простими мовними засобами розваги. |
|
|
Розповідь про улюблене програму на телебаченні |
|
|
WB ст. 75 (Writing) |
|||||||
Unit 18. Magazines And Books |
||||||||||||||||
|
|
Мистецтво Журнали та книги. Розвиток лексичних нави-чок та навичок сприйняття на слух. Ст. 102-103 |
Визначає основний зміст простих повідомлень, аналізує та висловлює власну думку. |
Обговорює улюблені книги та журнали, фільми та програми. |
Спілкування: •демонструють розуміння щодо того, які теми доцільні для розмови відповідно до різних дискурсів; Уміння вчитись: •Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні). • Планують свій час і можуть розповісти про стандартний розпорядок дня. Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. Соціальна відповідальність: •Приймають себе та свою цінність; •Приймають інших та демонструють повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів; •Базуючись на фактах, порівнюють свої та інші суспільні риси; •Розуміють вплив різних культур на власне життя; |
Огляд відео про книжки та журнали. |
Розповідь про улюблені книги та журнали. |
advertisement article cartoon headline information interview photograph review |
|
Вивчити слова, WB ст. 76 |
||||||
|
|
Журнали та книги. Making suggestions. Розвиток грамат. навичок. Ст. 103 |
Описує простими мовними засобами улюблені книги, фільми та інші види діяльності. |
Зорове сприймання тексту. Сприймання тексту на слух. |
Внесення пропозицій щодо різних життєвих ситуацій. |
Making suggestions. Словниковий диктант. |
WB ст. 77 (Grammar) |
|||||||||
|
|
Вистави та фільми. Розвиток навичок зорового сприйняття. Ст. 104 |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст тексту-опису, аналізує отрима-ну інформацію і робить вибір опираючись на нову інформацію. |
Зорове сприймання тексту про порівняння двох книжок. |
Розповідь про книги та персонажів. Обґрунтування думки. |
|
|
WB ст. 78 |
||||||||
|
|
Відгук. Розвиток лексичних навичок та навичок усного продукування. Ст. 105 |
Пише свою рецензію на фільм, виставу чи книгу. |
Сприймання тексту на слух про радіо програму. |
|
Розповідь про улюбленого героя. |
As, because, so, when. |
WB ст. 77 (Vocabulary), WB ст. 79 (Listening) |
||||||||
|
|
Мій відгук. Вдосконалення навичок письмового продукування. Cт. 105 |
Пише свою рецензію на фільм, виставу чи книгу. |
|
Написання своєї рецензії на фільм, виставу чи книгу. |
|
|
WB ст. 79 (Writing) |
||||||||
|
|
CULTURE Британські телепрограми. Вдосконалення навичок зорово-го сприйняття. Ст. 106-107 |
Дізнаються про британські телепрограми. |
Опис різних видів телепрограм. Розповідь про телепрограми, представлені у Британії. |
Сприймання письмового тексту про телевізійні програми. |
|
scuba diving natural habitat miss planet acrobatics |
|
Впр. 5 ст. 106 – доповнити речення. |
|||||||
|
|
CULTURE Британські телепрограми. Вдосконалення навичок усного продукування. Ст. 107 |
Можуть розповісти про телепрограми Британії. Планують розклад телепрограм. |
Сприймання тексту на слух – бесіда про телепрограми. Перегляд відео. |
Розповідь про телепрограми Британії. Опис та власна думка. Переказ фактів про Британські телепередачі. |
|
|
Переказувати факти ст. 106
|
||||||||
|
|
PROJECT на тему “A TV programme timetable”. |
|
|
|
|
|
Оформлення проєкту. |
||||||||
|
|
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу по темі. |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу. |
|||||||||||||
Тема 10: Сім’я + Школа (14 год.) |
||||||||||||||||
Unit 19. School Can Be Fun! |
||||||||||||||||
|
|
Школа Шкільні подорожі. Введення нових ЛО та формув. навичок усного продукування. Ст. 108 |
Сприймають інформацію про різноманітні активності під час шкільних поїздок. |
Опис активностей під час шкільних поїздок. Опис справ, які вони повинні та не повинні робити. |
Громадянська відповідальність: •усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди Спілкування: •демонструють розуміння щодо того, які теми доцільні для розмови відповідно до різних дискурсів; Громадянська відповідальність: •ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді. |
Зорове співвіднесення зображень зі словами. Сприймання тексту на слух. |
|
canoeing cooking on a fire dancing at a disco going on a nature walk going round a museum going to an amusement park sailing visiting a farm visiting an aquarium watching a show Вимова have to / has to. |
|
Слова с.132, WB ст. 80 (Vocabulary)
|
||||||
|
|
Модальне дієслово have to / don’t have to. Формування граматичних навичок. Ст. 109 |
Можуть розповісти про власний розпорядок дня і справи, які вони повинні та не повинні робити. |
|
Написання запитань і обговорення їх з партнером. |
Have to / don’t have to. Словниковий диктант. |
WB ст. 80-81 (Grammar) |
|||||||||
|
|
У школі. Розвиток навичок зорового сприйняття. Ст. 110 |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсяк-денному матеріа-лі, викладеному у письмовій формі. |
Обговорення різних шкіл та методів навчання. |
Зорове сприйняття тексту. Відео огляд. |
Розповідь про свою школу, що подобається що ні. |
|
WB ст. 82 |
||||||||
|
|
Позакласні заняття. Розвиток лекс. навичок та навичок сприй-няття на слух. Ст. 111 |
Можуть розповісти про шкільне життя та власну школу. |
|
Усні запитання і відповіді про школу та шкільне життя. |
School collocations. |
|
WB ст. 81 (Vocabulary), WB ст. 83 (Listening) |
||||||||
|
|
У школі. Розвиток лекс. навичок та навичок усного продукування. Ст. 111 |
Можуть розповісти про шкільне життя та власну школу. |
Розповідь про школу з опорою на малюнок. |
|
|
|
WB ст. 83 (Writing) |
||||||||
|
|
PROJECT на тему «Моя ідеальна школа». Ст.111 |
|
|
|
|
|
Оформлення проєкту. |
||||||||
Unit 20. Families |
||||||||||||||||
|
|
Сім’я. Моє родинне дерево. Активізація нової лексики по темі. Ст. 112 |
Сприймає письмовий текст про сім’ю, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту, категоризувати інформацію в таблиці. |
Відповіді на запитання про сім’ю. |
Для розвитку критичного мислення: •Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір. Критичне мислення: •Вибір оптимального варіанту з різних запропонованих. Емоційний розвиток •Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану. Комунікативні уміння: •Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів; Креативність: •Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями; Послуговуються уявою (у формірозповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей; Критичне мислення: • визначають докази та їхню надійність; можуть аргументувати правдо-подібність інформації; аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій; оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень. Спілкування: • Використовують відпо-відні стратегії для розвит-ку розмови (прояв інте-ресу, відповідної реакції та коментарів щодо сказа-ного партнером, ставлять уточнювальні питання). |
Прослухову-вання аудіо-тексту і його зорове сприйняття. |
|
aunt cousin grandchild grandchildren granddaughter grandfather grandmother grandparents grandson nephew niece uncle Вимова букви і. |
|
Вивчити слова, WB ст. 84 |
||||||
|
|
Моя сім’я. Adverbs of Manners. Розви-ток граматичних навичок. Ст. 113 |
|
|
Опис своєї родини за зразком. |
Adverbs of manner. Словниковий диктант. |
WB ст. 85 (Grammar)
|
|||||||||
|
|
Члени родини. Розвиток нави-чок зорового сприйняття та усного продукування. Ст. 114 |
Може надати інформацію щодо своєї родини і поставити питання співрозмовнику на цю тему. |
Бесіда про членів родини. |
Зорове сприйняття тексту про родину. |
Розповідь по свою родину. |
|
WB ст. 86
|
||||||||
|
|
Близькі та далекі родичі. Розвиток лекс. навичок та навичок сприй-няття на слух. Ст. 115 |
Може надати інформацію щодо своєї родини і поставити питання співрозмовнику на цю тему. |
Прослуховування інтерв’ю дітей про родину. |
|
|
Adverbs of degree. |
WB ст. 85 (Vocabulary), WB ст. 87 (Listening)
|
||||||||
|
|
Риси характеру. Вдосконалення навичок письмового продукування. Ст. 115 |
Може надати інформацію щодо своєї родини і поставити питання співрозмовнику на цю тему. |
|
|
Написання короткого повідомлення-опису своєї родини. |
|
|
WB ст. 87 (Writing)
|
|||||||
|
|
LIFE SKILLS Бути хорошим другом. Емоційні навички. Вдосконалення навичок зорового сприйняття. Ст. 116-117 |
Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
Аналіз прочитаного. Само-презентація. |
Зорове сприйняття тексту про дружбу. |
Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі проєктної роботи. |
essential close mark advice alone friendship |
|
Підготувати матеріал для проєкту. |
|||||||
|
|
LIFE SKILLS | PROJECT “A helpful poster”. Вдосконалення навичок усного продукування. Ст. 117 |
Презентують індивідуальні проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя. |
Сприймання тексту на слух та візуально про дружбу. |
|
Впр.7 ст.117; оформлення проєкту. |
||||||||||
|
|
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу по темі. ст. 119 |
|
|
|
Повторити лексичний і граматичний матеріал. |
||||||||||
|
|
Контроль навичок сприйняття усної інформації (аудіювання). |
Повторити лексичний матеріал. |
|||||||||||||
|
|
Контроль навичок сприймання письмового тексту (читання). |
Підготувати письмову роботу, повт. структуру письмової роботи. |
|||||||||||||
|
|
Контроль навичок письмової взаємодії та продукування (письмо). |
Підготувати розповідь. |
|||||||||||||
|
|
Контроль навичок усної взаємодії та продукування (говоріння). |
Повторити лексичний і граматичний матеріал. |
|||||||||||||
|
|
Аналіз контрольних робіт, робота над помилками. |
Виконати роботу над помилками. |
|||||||||||||
|
|
Перегляд тематичних відео. |
Перегляд відео по темі. |
|||||||||||||
|
|
Підсумковий урок за ІІ семестр. |
Повторити лексичний і граматичний матеріал |
|||||||||||||
|
|
Підсумковий урок за рік. |
Повторити лексичний і граматичний матеріал |
|||||||||||||