Календарно-тематичні плани з англійської мови для 6 класу на 2 семестр за підручником 'PREPARE' (НУШ)

Про матеріал
Календарно-тематичні плани уроків англійської мови для учнів 6 класу на 2 семестр за підручником 'PREPARE' (НУШ)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків для 6 класу

на 2 семестр 2023/2024 н.р. / (4 години на тиждень)

Розроблено на основі модельної навчальної програми «Іноземна мова. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Зимомря І. М., Мойсюк В. А., Тріфан М. С., Унгурян І. К., Яковчук М. В.), наказ МОНу від 12.07.2021 №795;

за підручником “PREPARE” Англійська мова (6-ий рік навчання): підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) / Джоанна Коста, Мелані Вільямс. – Видавництво “Лінгвіст”, 2023. – 160 с., гриф “Рекомендовано МОН України” (наказ № 254 від 08.03.2023).

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати навчання

Мовленнєві функції

Інтегровані змістовні лінії та розвиток компетент-ностей

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух / зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон /

Фонетика

Граматика

Тема 6: Покупки + Відпочинок та дозвілля (17 год.)

Unit 11. Eating Out

  1.  

 

Покупки

Види страв та напоїв. Введення нових ЛО по темі.

Ст. 64-65

Розпізнає важливі моменти з розповіді й слідкує за сюжетом.

Питання і відповіді щодо улюбленої їжі.

Порівняльна характеристика їжі, ресторанів та якості. 

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови.

Уміння вчитись:

•Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).

•Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні.

Зорове сприймання тексту про їжу та мовленнє-вих структур для опису їжі.

Бесіда відповідно до таблиці про свої вподобання в їжі та потреби.

burger

chicken legs

cola

cream

fresh vegetables

grapes

lemonade

mineral water

pasta with tomato sauce

mushroom

salad

soft drinks

strawberry

 

Вивчити слова с.64,

WB ст. 48

  1.  

 

Їжа та напої у меню ресторану. Порівняльні прикметники. Формування граматичних навичок

Ст. 65

Можуть скласти історію та порівнювати їжу, місця, смак, якість різних речей.

Зорове сприймання тексту з порівнянням.

Діалогічне мовлення: запитання про уподобання співрозмовника

Порівняльні прикмет-ники.

Словнико-вий диктант.

WB ст. 49 (Grammar)

  1.  

 

Вулична їжа. Розвиток навичок зорового сприйняття.

Ст. 66

Описує мовними засобами різноманітність вуличної їжі та свої смаки щодо вуличної їжі.

 

Розповідь

про свої вподобання у їжі та різноманітність вуличної їжі в інших країнах та своїй.

Зорове сприймання тексту про вуличну їжу. Перегляд відео.

Розповідь про вуличну їжу.

noodles

chilli

fried onions

omelette

seafood

pancakes

sweets

grilled meat

curry

chips

Звуки/ʌ/ і /ɒ/.

Словнико-вий диктант

WB ст. 49 (Vocabulary),

WB ст. 50

  1.  

 

Фестиваль вуличної їжі. Розвиток нави-чок сприйняття на слух.

Ст. 67

Прослуховування аудіо-розповіді за картинкою

 

Самостійна робота.

WB ст. 51 (Listening)

  1.  

 

Продавець їжі. Розвиток навичок усного продукування.

Ст. 67

Описує різноманітність вуличної їжі та свої смаки щодо вуличної їжі.

Створення діалогу з партнером про вуличну їжу.

 

Розмова з партнером про вуличну іжу.

 

 

SB p.67

  1.  

 

Покупки їжі. Розвиток навичок письмового продукування.

Ст. 67

 

Розповідь про різноманітність вуличної їжі в інших країнах та своїй.

 

 

 

 

WB ст. 51 (Writing)

Unit 12. The Latest Technology

  1.  

 

Відпочинок та дозвілля

Новітні технології. Формування лексичних навичок.

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом.

Розповідь

про свої гаджети та їх використання.

•Підприємливість та  технологічна грамотність: проявляти обізнаність і своє ставлення до технологічних можливостей у сучасному світі.

•Здоров’я і безпека: обговорювати вибір гаджетів для використання.

Безпечна поведінка онлайн.

•Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн.

Критичне мислення:

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

• аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;

• оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень.

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Співпраця:

•Уважно слухають, коли інші учні щось презентують;

•Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;

Перегляд відео про гаджети та поведінку онлайн.

Розповідь про свої гаджети та їх використання.

e-reader

fitness tracker

games console

headphones

keyboard

laptop

mouse

printer

screen

smartphone

speaker

tablet

Вимова прикм. найвищого ступеня порівняння.

 

Вивчити слова с.128

 

  1.  

 

Що ти знаєш про технології? Розвиток навичок зорового сприйняття.

Ст. 68

Розповідає про свої гаджети та їх використання.

Зорове сприймання тексту.

 

 

WB ст. 52

  1.  

 

Порівняльні прикметники. Розвиток граматичних навичок.

Ст. 69

Описує мовними засобами гаджети та характеризує їх.

 

 

Розповідь про гаджети, опис та їх порівняння.

Прикметникинайвищого ступеня порівняння.

Словниковий диктант.

WB ст. 53 (Grammar)

  1.  

 

Переваги та недоліки цифро-вих пристроїв. Розвиток навичок зорового сприйняття.

Ст. 70

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих тексті, аналізує та використовує нову інформацію в розмові.

Опис комп’ютерів,

їх вплив на сучасний світ.

Зорове сприймання тексту в картинках

Розповідь про інтелект комп’ютерів в порівнянні з людськім.

 

 

WB ст. 54 (Reading)

  1.  

 

Комп'ютери та інтернет. Вдосконалення лекс. навичок та навичок аудіювання.

Ст. 71

Повідомляє інформацію про власний гаджет.

Сприймання на слух тексту.

 

digital

download

machine

memory

save

software

virus

 

WB ст. 53 (Vocabulary)

WB cт. 54 (Listening)

  1.  

 

Можливості інтернету. Вдосконалення навичок письмового продукування.

Ст. 71

Дає рекомендації з приводу використання та можливостей гаджета.

 

 

Написання листа другові з порадами про гаджет.

 

 

WB ст. 55

  1.  

 

LIFE SKILLS Створення блогу. Розвиток навичок зорового сприйняття.

Ст. 72

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у матеріалі про створення блогу.

Аналіз прочитаного.

 

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Написання і презентація проєкту

activities

animals

fashion

food

life

experiences

music

special days and holidays

sports

travel

 

Впр. 4 ст. 72 – доповнити речення.

  1.  

 

LIFE SKILLS Створення блогу. Вдосконалення навичок усного продукування.

Ст. 73

Пишуть і розробляють публікацію в блозі та діляться своїм постом з іншими учнями.

 

Зорове сприймання тексту про створення блогу.

 

Підготувати матеріал для проєкту.

  1.  

 

PROJECT на тему “Writing a blog”.

 

Презентація створеного проєкту. Само-презентація.

 

 

 

Оформлення проєкту.

  1.  

 

Систематизація знань, умінь та навичок по темі.

Повторення лексичного та граматичного матеріалу.

  1.  

 

Узагальнення вивченого матеріалу по темі. Ст. 74-75 (Review 1 Units 9-13)

Повторення лексичного та граматичного матеріалу.

Тема 7: Здоров’я + Україна та країна, мова якої вивчається. (14 год.)

Unit 13. Healthy Bodies

  1.  

 

Здоров’я Здоров’я та захворювання. Введення нових ЛО по темі.

Ст. 76

Описує простими мовними засобами захворювання та погані звички для здоров’я.

Запитання і відповіді про здоров’я.

Здоров’я і безпека: •впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя.

Критичне мислення:

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

• аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;

 

Прослуховування аудіо про види захворювань.

Розмова про погані звички для здоров’я.

temperature

eye hurts

cold

headache

pain in my foot

sick

broken arm

toothache

stomachache

Вимова беззвучних приголосних.

 

Вивчити слова в.1,с.76,

WB ст. 56 (Vocabulary)

  1.  

 

Модальне дієслово should / shouldn’t. Формування граматичних навичок.

Ст. 77

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої розмови про захворювання та рекомендації щодо здоров’я. 

Зорове сприймання тексту про захворювання.

 

Побудова діалогу лікар – пацієнт.

Should / shouldn’t.

Словниковий диктант.

WB ст. 56-57 (Grammar)

  1.  

 

Здоровий спосіб життя. Розвиток лексичних навичок та навичок зорового сприйняття.

Ст. 78-79

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому мате-ріалі, викладе-ному у пис. формі.

Розповідь про біг та його користь.

Поради щодо покращення свого життя.

Зорове сприйняття тексту про біг і співвіднесення його до відповідних заголовків.

 

Здоров’я

 

WB ст. 57 (Vocabulary)

WB ст. 58

  1.  

 

Поради щодо здорового способу життя. Розвиток нави-чок сприйняття на слух та усного продукування.

Ст. 79

Описує простими мовними засобами здоровий спосіб життя, дає корисні поради.

Сприймання тексту на слух.

Діалогічне мовлення та поради, які корисні для покращення життя.

Здоров’я

 

WB ст. 59 (Listening)

  1.  

 

Здоров'я. Розвиток навичок усного та письмового  продукування.

Ст. 79

Описує простими мовними засобами здоровий спосіб життя, дає корисні поради.

 

 

Діалогічне мовлення та поради, які корисні для покращення життя.

 

 

WB ст. 59 (Writing)

Unit 14. Getting Around Town

  1.  

 

Україна та країна, мова якої вивчається. Моє місто. Формування лекс. навичок.

Ст. 80

Розповідає про місце прожива-ння, описує свої вподобання щодо місця де проживає.

Запитання і відповіді про різні місця у місті.

•Здоров’я і безпека: пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Соціальна відповідальність:

•Приймають себе та свою цінність;

•Приймають інших та демонструють повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів;

•Розуміють вплив роботи на життя людини;

Зорове сприйняття тексту і зображень про різні місця міста.

Розповідь про місце проживання та місця, які там подобаються.

bridges

bus stops

a playground

a roundabout

streets

traffic lights

 

Вивчити слова с.80,

WB ст. 60 (Vocabulary)

  1.  

 

По місту. Прийменники місця. Розвиток граматичних навичок.

Ст. 81

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякд. матеріалі.

 

Сприймання тексту на слух.

Розповідають про маршрут від школи до будь-яких місць.

 

Приймен-ники місця. Словниковий диктант.

WB ст. 60-61 (Grammar)

  1.  

 

Міста Великої Британії. Розвиток навичок зорового сприйняття.

Ст. 82

•Можуть визначати, що частіше всього люди роблять під час подорожі.

Говорять про подорож до Единбургу.

Бере участь в спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази.

Складання плану подорожі у новому місці. Опис улюблених видів діяльності.

Прослухову-вання аудіо про подорож до Единбургу.

Зорове сприймання тексту про подорож до Единбургу.

Сприймання тексту про різні місця в місті на слух.

Складання діалогів за представленою моделлю.

Фрази для проведення дозвілля.

 

WB ст. 62

  1.  

 

Візит до Единбургу. Розвиток лексичних навичок та навичок сприйняття на слух.

Ст. 83

 

Складені іменники.

 

WB ст. 61 (Vocabulary)

WB ст. 63 (Listening)

  1.  

 

Відвідування Лондону. Вдосконалення навичок усного та письмового продукування.

Ст. 83

 

 

 

Написання короткого повідомлення про відомі місця.

 

 

WB ст. 63 (Writing)

  1.  

 

CULTURE

Природні пам'ят-ки України. Вдосконалення навичок зорового сприйняття.

Ст. 84-85

Можуть поділитись інформацією про природні пам'ятки України.

Опис природних пам’яток України.

Опис події.

Зорове сприйняття письмового тексту про природні пам'ятки України.

 

forest

river

lake

sea

mountain

cave

hill

waterfall

 

WB ст. 63 (Writing)

  1.  

 

CULTURE Природні туристичні об’єкти України. Вдосконалення навичок усного продукування.

Ст. 85

Надають інформацію про відомі пам’ятки та місця своєї країни.

Сприймання тексту на слух – бесіда про відомі місця країни.

Розповідь про відомі місця країни та їх опис.

 

Підготувати матеріал для проєкту.

  1.  

 

PROJECT на тему “A brochure about natural attractions for visitors to your area”.

 

 

 

Захист проекту

Оформлення проєкту.

  1.  

 

Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу по темі.

Повторення лексичного та граматичного матеріалу.

Тема 8: Навколишнє середовище, погода. + Тваринний світ (13 год.)

Unit 15. Mysteries in Nature

  1.  

 

Навколишнє середовище, погода.

Клімат. Введення нових ЛО по темі.

Ст. 86-87

Описує простими мовними засобами улюблені місця або речі пов’язані з природою.

 

Розвиток умінь

навчатися впродовж

життя:

•Участь у різних видах

навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати

відповідну лексику.

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

Зорове сприймання, співвіднесення виразів з відповідними зображеннями.

 

cliff

field

island

lake

mountain

river

snow

water

Вимова висхідної та спадної інтонації.

 

Вивчити слова на диктант,

WB ст. 64

  1.  

 

Зміна клімату. Past Continuous. Формування грамат. навичок.

Ст. 87

 

Розповідь про речі пов’язані з природою.

Зорове сприймання тексту про похід у гори.

Обговорення подій, що стались в минулому.

Past Continuous.

Словнико-вий диктант.

WB ст. 65 (Grammar)

  1.  

 

Погода. Розвиток навичок зорового сприйняття.

Ст. 88

Розпізнає та аналізує інфор-мацію, подану у тексті. Висловлює власну думку за новою інформ.

Описує дивні події, аналізує та аргументує свою думку з приводу таких подій. 

Зорове сприймання тексту про опис чудови-сько з озеру Лох-Несс.

Обгартовує та доносить  свою думку за новою інформацією.

 

WB ст. 65 (Vocabulary),

WB ст. 66.

  1.  

 

Погодні умови. Розвиток лексичн. навичок та навичок сприй-няття на слух.

Ст. 89

Описує простими мовними засобами дивних тварин та дивні речі у природі.

 

Усний опис дивного створіння.

Погода та погодні умови

 

WB ст. 67 (Listening)

  1.  

 

Екстремальні погодні умови. Розвиток нави-чок письмового продукування.

Ст.89

Описує простими мовними засоба-ми тварини та явища природи.

 

 

Опис дивного створіння.

 

 

WB ст. 67 (Writing)

Unit 16. Amazing Animals

  1.  

 

Тваринний світ Дивовижні тва-рини. Розвиток лекс навичок та навичок зорово-го сприйняття.

Ст. 90-91

Визначає нову інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації.

Розповідь про ставлення до тварин.

Комунікативні уміння:

•Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості; Закликають інших до бесіди; Пишуть в нормальному темпі;

Уміння вчитись:

• Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату;

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи; Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Екологічна безпека та сталий розвиток: •презентують та обговорюють проєкти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку.

Критичне мислення:

• визначають докази та їхню надійність; можуть аргументувати правдоподібність інформації; аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;

оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень.

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Огляд відео про диких домашніх тварин.

Відповідь на запитання про різних тварин.

bear

chicken

duck

elephant

insect

lion

monkey

mouse

rabbit

rat

 

Вивчити слова до диктанту,

WB ст. 68

  1.  

 

Past Simple and Past Continuous. Розвиток граматичних навичок.

Ст. 91

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб до-сягти розуміння.

Опис минулих подій.

Зорове сприймання тексту.

Діалогічна бесіда-опис минулих подій.

Past Simple, Past Continuous.

Словниковий диктант.

WB ст. 69 (Grammar)

  1.  

 

Наші друзі – тварини. Вдоско-налення навичок зорового спри-йняття та усного продукування.

Ст. 92

Можуть описати тварин-рятувальників спираючись на нову інформацію.

Опис тварин, їх умінь.

Зорове сприймання тексту, співвід-ношення слів до проміжків у тексті.

Розповідь про тварин-рятувальників та їх уміння.

 

 

 

WB ст. 70 (Reading)

  1.  

 

Свійські та дикі тварини. Вдоско-налення лексичн навичок та навичок сприй-няття на слух.

Ст. 93

Аналізують інформацію та пишуть історію, зображену на малюнках.

Сприймання на слух тексту про людей та тварин.

 

Фразові дієслова. Вимова звуків /u:/ та /ʊ/.

 

WB ст. 69 (Vocabulary),

WB ст. 70 (Listening)

  1.  

 

LIFE SKILLS Protecting Ani-mals. Соціальна відповідальність

Ст. 94-95

Знаходить кон-кретну інфор-мацію у списках та виокремлює необхідні деталі.

Презентація створеного проєкту

Зорове сприйняття тексту про захист тварин.

 

 

 

WB ст. 71

Впр. 5 ст. 95 – дібрати слова до визначень

  1.  

 

LIFE SKILLS Protecting Ani-mals. Соціальна відповідальність. Вдосконалення навичок усного продукування.

Ст. 95

Описує простими мовними засобами необідні міри поведінки по захисту тварин.

 

Презентація проєкту

 

 

Підготувати матеріал для проєкту.

  1.  

 

PROJECT на тему “A poster about protecting animals”.

 

 

 

 

 

 

Оформлення проєкту.

  1.  

 

Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу по темі. ст. 96-97

Повторення лексичного та граматичного матеріалу.

Тема 9: Відпочинок та дозвілля + Мистецтво (14 год.)

Unit 17. What Are You Watching?

  1.  

 

Відпочинок та дозвілля

Телебачення та розваги. Введе-ння та активіза-ція нових ЛО.

Ст. 98

Можуть поділитись інформацією про улюблені види програм, які вони дивляться на ТБ.

Порівняння різних видів телевізійних програм.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Соціальна відповідальність:

•Приймають себе та свою цінність;

Громадянська відповідальність:

•ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді.

Прослуховування діалогу і зорове сприйняття зображень

Розповідь про улюблені  телепередачі.

cartoons

channels

fan

live

ondemand

on TV

programme

records

remote control

stream

talent show

the news

 

Вивчити слова на диктант,

WB ст. 72 (Vocabulary)

  1.  

 

Future with “going to”. Розвиток граматичних навичок.

Ст. 99

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, як відреагувати.

Зорове сприймання короткого тексту.

Усний опис планів із залученням вивченої граматики

Future with going to. Словниковий диктант.

WB ст. 72-73 (Grammar)

  1.  

 

Типи телепередач. Розвиток навичок зорового сприйняття.

Ст. 100

Знаходить конкретну інформ та виокремлює необхідні деталі.
Описує простими мовними засоба-ми талант-шоу, які популярні у країні.

Розповідь про популярне талан-шоу.

Зорове сприймання тексту про талант-шоу.

Розповідь про популярне талант-шоу.

Розваги

 

WB ст. 73 (Vocabulary),

WB ст. 74

  1.  

 

Види відпочинку. Розвиток лекс. навичок та навичок сприй-няття на слух.

Ст. 101

Описує простими мовними засобами розваги.

Бесіда про улюблену програму на телебаченні.

Сприймання тексту на слух про співаків.

 

Розваги

 

WB ст. 75 (Listening)

  1.  

 

Переваги та недоліки цифро-вих пристроїв. Розвиток навичок усн продукування.

Ст. 101

Описує простими мовними засобами розваги.

 

 

Розповідь про улюблене програму на телебаченні

 

 

WB ст. 75 (Writing)

Unit 18. Magazines And Books

  1.  

 

Мистецтво

Журнали та книги. Розвиток лексичних нави-чок та навичок сприйняття на слух.

Ст. 102-103

Визначає основний зміст простих повідомлень, аналізує та висловлює власну думку.

Обговорює улюблені книги та журнали, фільми та програми.

Спілкування:

•демонструють розуміння щодо того, які теми доцільні для розмови відповідно до різних дискурсів;

Уміння вчитись:

•Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).

• Планують свій час і можуть розповісти про стандартний розпорядок дня.

Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Соціальна відповідальність:

•Приймають себе та свою цінність;

•Приймають інших та демонструють повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів;

•Базуючись на фактах, порівнюють свої та інші суспільні риси;

•Розуміють вплив різних культур на власне життя;

Огляд відео про книжки та журнали.

Розповідь про улюблені книги та журнали.

advertisement

article

cartoon

headline

information

interview

photograph

review

 

Вивчити слова,

WB ст. 76

  1.  

 

Журнали та книги. Making suggestions. Розвиток грамат. навичок.

Ст. 103

Описує простими мовними засобами улюблені книги, фільми та інші види діяльності.

Зорове сприймання тексту.

Сприймання тексту на слух.

Внесення пропозицій щодо різних життєвих ситуацій.

Making suggestions.

Словниковий диктант.

WB ст. 77 (Grammar)

  1.  

 

Вистави та фільми. Розвиток навичок зорового сприйняття.

Ст. 104

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст тексту-опису, аналізує отрима-ну інформацію і робить вибір опираючись на нову інформацію. 

Зорове сприймання тексту про порівняння двох книжок.

Розповідь про книги та персонажів.

Обґрунтування  думки. 

 

 

WB ст. 78

  1.  

 

Відгук. Розвиток лексичних навичок та навичок усного продукування.

Ст. 105

Пише свою рецензію на фільм, виставу чи книгу.

Сприймання тексту на слух про радіо програму.

 

Розповідь про улюбленого героя.

As, because, so, when.

WB ст. 77 (Vocabulary),

WB ст. 79 (Listening)

  1.  

 

Мій відгук. Вдосконалення навичок письмового продукування.

Cт. 105

Пише свою рецензію на фільм, виставу чи книгу.

 

Написання своєї рецензії на фільм, виставу чи книгу.

 

 

WB ст. 79 (Writing)

  1.  

 

CULTURE

Британські телепрограми. Вдосконалення навичок зорово-го сприйняття.

Ст. 106-107

Дізнаються про британські телепрограми.

Опис різних видів телепрограм.

Розповідь про телепрограми, представлені у Британії.

Сприймання письмового тексту про телевізійні програми.

 

scuba diving

natural habitat

miss

planet

acrobatics

 

Впр. 5 ст. 106 – доповнити речення.

  1.  

 

CULTURE

Британські телепрограми. Вдосконалення навичок усного продукування.

Ст. 107

Можуть розповісти про телепрограми Британії.

Планують розклад телепрограм.

Сприймання тексту на слух – бесіда про телепрограми.

Перегляд відео.

Розповідь про телепрограми Британії. Опис та власна думка.

Переказ фактів про Британські телепередачі.

 

 

Переказувати факти ст. 106

 

  1.  

 

PROJECT на тему “A TV programme timetable”.

 

 

 

 

 

Оформлення проєкту.

  1.  

 

Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу по темі.

Повторення лексичного та граматичного матеріалу.

Тема 10: Сім’я + Школа (14 год.)

Unit 19. School Can Be Fun!

  1.  

 

Школа

Шкільні подорожі. Введення нових ЛО та формув. навичок усного продукування.

Ст. 108

Сприймають інформацію про різноманітні активності під час шкільних поїздок.

Опис активностей під час шкільних поїздок.

Опис справ, які вони повинні та не повинні робити.

Громадянська відповідальність:

•усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди

Спілкування:

•демонструють розуміння щодо того, які теми доцільні для розмови відповідно до різних дискурсів;

Громадянська відповідальність: •ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді.

Зорове співвіднесення зображень зі словами.

Сприймання тексту на слух.

 

canoeing

cooking on a fire

dancing at a disco

going on a nature walk

going round a museum

going to an amusement park

sailing

visiting a farm

visiting an aquarium

watching a show

Вимова have to / has to.

 

Слова с.132,

WB ст. 80 (Vocabulary)

 

  1.  

 

Модальне дієслово have to / don’t have to. Формування граматичних навичок.

Ст. 109

Можуть розповісти про власний розпорядок дня і справи, які вони повинні та не повинні робити.

 

Написання запитань і обговорення їх з партнером.

Have to / don’t have to.

Словниковий диктант.

WB ст. 80-81 (Grammar)

  1.  

 

У школі. Розвиток навичок зорового сприйняття.

Ст. 110

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсяк-денному матеріа-лі, викладеному у письмовій формі.

Обговорення різних шкіл та методів навчання.

Зорове сприйняття тексту.

Відео огляд.

Розповідь про свою школу, що подобається що ні.

 

WB ст. 82

  1.  

 

Позакласні заняття. Розвиток лекс. навичок та навичок сприй-няття на слух.

Ст. 111

Можуть розповісти про шкільне життя та власну школу.

 

Усні запитання і відповіді про школу та шкільне життя.

School collocations.

 

WB ст. 81 (Vocabulary),

WB ст. 83 (Listening)

  1.  

 

У школі. Розвиток лекс. навичок та навичок усного продукування.

Ст. 111

Можуть розповісти про шкільне життя та власну школу.

Розповідь про школу з опорою на малюнок.

 

 

 

WB ст. 83 (Writing)

  1.  

 

PROJECT на тему «Моя ідеальна школа».

Ст.111

 

 

 

 

 

Оформлення проєкту.

Unit 20. Families

  1.  

 

Сім’я. Моє родинне дерево. Активізація нової лексики по темі.

Ст. 112

Сприймає письмовий текст про сім’ю, може визначити взаємозв'язки

між різними частинами тексту, категоризувати інформацію в таблиці.

Відповіді на запитання про сім’ю.

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

Критичне мислення:

•Вибір оптимального варіанту з різних запропонованих.

Емоційний розвиток

•Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану.

Комунікативні уміння:

•Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;

Креативність:

•Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями; Послуговуються уявою (у формірозповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного  минулого, а також різних ідей;

Критичне мислення:

• визначають докази та їхню надійність; можуть аргументувати правдо-подібність інформації; аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій; оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень.

Спілкування:

• Використовують відпо-відні стратегії для розвит-ку розмови (прояв інте-ресу, відповідної реакції та коментарів щодо сказа-ного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Прослухову-вання аудіо-тексту і його зорове сприйняття.

 

aunt

cousin

grandchild

grandchildren

granddaughter

grandfather

grandmother

grandparents

grandson

nephew

niece

uncle

Вимова букви і.

 

Вивчити слова,

WB ст. 84

  1.  

 

Моя сім’я. Adverbs of Manners. Розви-ток граматичних навичок.

Ст. 113

 

 

Опис своєї родини за зразком.

Adverbs of manner.

Словниковий диктант.

WB ст. 85 (Grammar)

 

  1.  

 

Члени родини. Розвиток нави-чок зорового сприйняття та усного продукування.

Ст. 114

Може надати інформацію щодо своєї родини і поставити питання співрозмовнику на цю тему.

Бесіда про членів родини.

Зорове сприйняття тексту про родину.

Розповідь по свою родину.

 

WB ст. 86

 

  1.  

 

Близькі та далекі родичі. Розвиток лекс. навичок та навичок сприй-няття на слух.

Ст. 115

Може надати інформацію щодо своєї родини і поставити питання співрозмовнику на цю тему.

Прослуховування інтерв’ю дітей про родину.

 

 

Adverbs of degree.

WB ст. 85 (Vocabulary),

WB ст. 87 (Listening)

 

 

  1.  

 

Риси характеру. Вдосконалення навичок письмового продукування.

Ст. 115

Може надати інформацію щодо своєї родини і поставити питання співрозмовнику на цю тему.

 

 

Написання короткого повідомлення-опису своєї родини.

 

 

WB ст. 87 (Writing)

 

  1.  

 

LIFE SKILLS

Бути хорошим другом. Емоційні навички. Вдосконалення навичок зорового сприйняття.

Ст. 116-117

Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

Аналіз прочитаного.

Само-презентація.

Зорове сприйняття тексту про дружбу.

Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі проєктної роботи.

essential

close

mark

advice

alone

friendship

 

Підготувати матеріал для проєкту.

  1.  

 

LIFE SKILLS | PROJECT “A helpful poster”. Вдосконалення навичок усного продукування.

Ст. 117

Презентують індивідуальні проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя.

Сприймання тексту на слух та візуально про дружбу.

 

Впр.7 ст.117; оформлення проєкту.

  1.  

 

Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу по темі. ст. 119

 

 

 

Повторити лексичний і граматичний матеріал.

  1.  

 

Контроль навичок сприйняття усної інформації (аудіювання).

Повторити лексичний матеріал.

  1.  

 

Контроль навичок сприймання письмового тексту (читання).

Підготувати письмову роботу, повт. структуру письмової роботи.

  1.  

 

Контроль навичок  письмової взаємодії та продукування (письмо).

Підготувати розповідь.

  1.  

 

Контроль навичок усної взаємодії та  продукування (говоріння).

Повторити лексичний і граматичний матеріал.

  1.  

 

Аналіз контрольних робіт, робота над помилками.

Виконати роботу над помилками.

  1.  

 

Перегляд тематичних відео.

Перегляд відео по темі.

  1.  

 

Підсумковий урок за ІІ семестр.

Повторити лексичний і граматичний матеріал

  1.  

 

Підсумковий урок за рік.

Повторити лексичний і граматичний матеріал

 

docx
Додано
11 липня
Переглядів
1007
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку