Зошит спостережень 2 клас НУШ (1 семестр.)

Про матеріал
Щоденник спостережень з англійської мови до підручника 2 клас “Start up” Губарєва С.С.,Павліченко О.М., Залюбовська Л.В Метою іншомовної освіти є формування іншомовної комунікативної компетентності для безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування, що забезпечує розвиток інших ключових компетентностей та задоволення різних життєвих потреб здобувача освіти. Здобувач освіти: • сприймає інформацію, висловлену іноземною мовою в умовах безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування, та критично оцінює таку інформацію; • розуміє прочитані іншомовні тексти різних видів для отримання інформації або емоційного задоволення, використовує прочитану інформацію та критично оцінює її; • надає інформацію, висловлює думки, почуття та ставлення, взаємодіє з іншими особами усно, письмово та в режимі реального часу, використовуючи іноземну мову.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 


Метою іншомовної освіти є формування іншомовної комунікативної компетентності для безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування, що забезпечує розвиток інших ключових компетентностей та задоволення різних життєвих потреб здобувача освіти.

Здобувач освіти:

  •                               сприймає інформацію, висловлену іноземною мовою в умовах безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування, та критично оцінює таку інформацію;
  •                               розуміє прочитані іншомовні тексти різних видів для отримання інформації або емоційного задоволення, використовує прочитану інформацію та критично оцінює її;
  •                               надає інформацію, висловлює думки, почуття та ставлення, взаємодіє з іншими особами усно, письмово та в режимі реального часу, використовуючи іноземну мову.

Додаток 3
до Державного стандарту

ВИМОГИ
до обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти з мовно-літературної освітньої галузі (іншомовна освіта)

Загальні результати навчання здобувачів освіти

Обов’язкові результати навчання здобувачів освіти

1-2 класи

Сприйняття інформації, висловленої іноземною мовою в умовах безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування, та критичне оцінювання інформації (ІНО 1)

Сприймає усну інформацію

розуміє короткі, прості запитання, твердження, прохання/вказівки та реагує на них вербально та/або невербально [2 ІНО 1.1]

Критично оцінює усну інформацію

розпізнає знайомі слова і фрази під час сприйняття усної інформації [2 ІНО 1.2]

Розуміння прочитаних іншомовних текстів різних видів для здобуття інформації або для задоволення, використання прочитаної інформації та її критичне оцінювання (ІНО 2)

Сприймає текст

розпізнає знайомі слова з опорою на наочність [2 ІНО 2.1]

Надання інформації, висловлювання думок, почуттів та ставлення, взаємодія з іншими особами усно, письмово та в режимі реального часу з використанням іноземної мови (ІНО 3)

Здійснює усну взаємодію

запитує та повідомляє інформацію про себе та повсякденні справи, вживаючи короткі сталі вирази та використовуючи у разі потреби жести [2 ІНО 3.1]

Усно висловлює власні думки, почуття, ставлення та позиції

описує себе та свій стан короткими фразами [2 ІНО 3.2]

Здійснює письмову взаємодію

надає найпростішу інформацію про себе у письмовій формі (записка, анкета) [2 ІНО 3.3]

Висловлює свої думки, почуття, ставлення та позиції письмово

пише короткими фразами про себе [2 ІНО 3.4]

Здійснює взаємодію в режимі реального часу

пише короткі фрази в режимі реального часу у разі потреби з використанням словника [2 ІНО 3.5]

 

 

 

 

 

 

Орієнтовні параметри навчально-пізнавальних досягнень учнів згідно Типової освітної програми, розробленої під керівництвом Савченко О. Я. 1- 2 клас Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22

Уміння

Клас

2

Сприймання на слух

(Аудіювання)

Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах)

1-1,5 хв

Зорове сприймання

(Читання)

Обсяг одного тексту в словах (у межах)

50-80 слів

Усна взаємодія

(Діалог)

Висловлення кожного співрозмовника у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах)

3 репліки

Усне продукування

(Монолог)

Обсяг висловлення у реченнях (у межах)

3-4 речення

Писемне продукування

(Письмо)

Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах)

10-25 слів

 

 

 

Дата і

номер показника

 

Прізвище, ім’я

учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Амелін  Тимур

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Баран Єлизавета

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Букрєєва Аліна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Глушко Едуард

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Денисенко Костянтин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Дякіна Ілона

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Малишко Матвій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Мігачова Злата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

Олійник Микита

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

Раковцій Олександр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

Салова Марія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

Шпортак Данііл

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

Шпортак Олександра

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Графічні показники

++

+

V

!

має значні успіхи

демонструє помітний прогрес

досягає результату за допомогою вчителя (дорослих)

ще потребує уваги і допомоги

 

Тема 1

UNIT 1. My Family, Friends and Me. Моя сім’я, друзі та я

Індекс

Показник

(ІНО 1)

Сприйняття інформації, висловленої іноземною мовою в умовах безпосереднього й опосередкованого міжкультурного спілкування, та критичне оцінювання інформації

[2 ІНО 1.1]

розуміє короткі, прості запитання, твердження, прохання/вказівки та реагує на них вербально та/або невербально

[2 ІНО 1.2]

розпізнає знайомі слова і фрази під час сприйняття усної інформації (ім’я, вік, країна)

(ІНО 2)

Розуміння прочитаних іншомовних текстів різних видів для здобуття інформації або для задоволення, використання прочитаної інформації та її критичне оцінювання

[2 ІНО 2.1]

розпізнає знайомі слова з опорою на наочність (числа до 10, щоденні справи, країни)

(ІНО 3)

Надання інформації, висловлювання думок, почуттів та ставлення, взаємодія з іншими особами усно, письмово та в режимі реального часу з використанням іноземної мови

[2 ІНО 3.1]

запитує та повідомляє інформацію про себе та повсякденні справи, вживаючи короткі сталі вирази та використовуючи у разі потреби жести (члени родини, друзів, щоденні справи)

[2 ІНО 3.2]

описує себе та свій стан короткими фразами

[2 ІНО 3.3]

надає найпростішу інформацію про себе у письмовій формі (записка, анкета)

[2 ІНО 3.4]

пише короткими фразами про себе / друга (проєктна робота «Родинний альбом», «Мій друг»

[2 ІНО 3.5]

пише короткі фрази в режимі реального часу у разі потреби з використанням словника

 

 

 

 

 

Дата і

номер показника

 

Прізвище, ім’я

учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Графічні показники

++

+

V

!

має значні успіхи

демонструє помітний прогрес

досягає результату за допомогою вчителя (дорослих)

ще потребує уваги і допомоги

 

Тема 2

UNIT 2 My school. Моя школа

Індекс

Показник

(ІНО 1)

Сприйняття інформації, висловленої іноземною мовою в умовах безпосереднього й опосередкованого міжкультурного спілкування, та критичне оцінювання інформації

[2 ІНО 1.1]

розуміє короткі, прості запитання, твердження, прохання/вказівки та реагує на них вербально та/або невербально

[2 ІНО 1.2]

розпізнає знайомі слова і фрази під час сприйняття усної інформації ( шкільне приладдя, речі в класній кімнаті, кольори, прийменники місця)

(ІНО 2)

Розуміння прочитаних іншомовних текстів різних видів для здобуття інформації або для задоволення, використання прочитаної інформації та її критичне оцінювання

[2 ІНО 2.1]

розпізнає знайомі слова з опорою на наочність ( шкільне приладдя, речі в класній кімнаті, кольори, That / This; on, in, under; School rules)

(ІНО 3)

Надання інформації, висловлювання думок, почуттів та ставлення, взаємодія з іншими особами усно, письмово та в режимі реального часу з використанням іноземної мови

[2 ІНО 3.1]

запитує та повідомляє інформацію про себе та повсякденні справи, вживаючи короткі сталі вирази та використовуючи у разі потреби жести (Verb: Сan/Cannot; місце знаходження шкільних предметів)

[2 ІНО 3.2]

описує себе та свій стан короткими фразами

[2 ІНО 3.3]

надає найпростішу інформацію про себе у письмовій формі (Речі в портфелі, класі)

[2 ІНО 3.4]

пише короткими фразами про себе / друга (проєктна робота «Що є в моєму портфелі?», «Мій друг»

[2 ІНО 3.5]

пише короткі фрази в режимі реального часу у разі потреби з використанням словника

 

 

 

 

Дата і

номер показника

 

Прізвище, ім’я

учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Графічні показники

++

+

V

!

має значні успіхи

демонструє помітний прогрес

досягає результату за допомогою вчителя (дорослих)

ще потребує уваги і допомоги

 

Тема 3

UNIT 3 Tasty food. Cмачна їжа   

Індекс

Показник

(ІНО 1)

Сприйняття інформації, висловленої іноземною мовою в умовах безпосереднього й опосередкованого міжкультурного спілкування, та критичне оцінювання інформації

[2 ІНО 1.1]

розуміє короткі, прості запитання, твердження, прохання/вказівки та реагує на них вербально та/або невербально

[2 ІНО 1.2]

розпізнає знайомі слова і фрази під час сприйняття усної інформації (like/ don’t like, have/has got)

(ІНО 2)

Розуміння прочитаних іншомовних текстів різних видів для здобуття інформації або для задоволення, використання прочитаної інформації та її критичне оцінювання

[2 ІНО 2.1]

розпізнає знайомі слова з опорою на наочність ( фрукти, овочі, напої, продукти, числа до 20)

(ІНО 3)

Надання інформації, висловлювання думок, почуттів та ставлення, взаємодія з іншими особами усно, письмово та в режимі реального часу з використанням іноземної мови

[2 ІНО 3.1]

запитує та повідомляє інформацію про себе та повсякденні справи, вживаючи короткі сталі вирази та використовуючи у разі потреби жести (like/ don’t like; have/has got; ціни )

[2 ІНО 3.2]

описує себе та свій стан короткими фразами (hungry, thirsty)

[2 ІНО 3.3]

надає найпростішу інформацію про себе у письмовій формі (like/ don’t like; have/has got; ціни )

[2 ІНО 3.4]

пише короткими фразами про себе / друга (проєктна робота «Що є на сніданок, обід, ланч та вечерю»

[2 ІНО 3.5]

пише короткі фрази в режимі реального часу у разі потреби з використанням словника

 

doc
Додано
6 січня
Переглядів
412
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку