Метою іншомовної освіти є формування іншомовної комунікативної компетентності для безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування, що забезпечує розвиток інших ключових компетентностей та задоволення різних життєвих потреб здобувача освіти.
Здобувач освіти:
Додаток 3 |
ВИМОГИ
до обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти з мовно-літературної освітньої галузі (іншомовна освіта)
Обов’язкові результати навчання здобувачів освіти |
|
1-2 класи |
|
Сприйняття інформації, висловленої іноземною мовою в умовах безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування, та критичне оцінювання інформації (ІНО 1) |
|
Сприймає усну інформацію |
розуміє короткі, прості запитання, твердження, прохання/вказівки та реагує на них вербально та/або невербально [2 ІНО 1.1] |
Критично оцінює усну інформацію |
розпізнає знайомі слова і фрази під час сприйняття усної інформації [2 ІНО 1.2] |
Розуміння прочитаних іншомовних текстів різних видів для здобуття інформації або для задоволення, використання прочитаної інформації та її критичне оцінювання (ІНО 2) |
|
Сприймає текст |
розпізнає знайомі слова з опорою на наочність [2 ІНО 2.1] |
Надання інформації, висловлювання думок, почуттів та ставлення, взаємодія з іншими особами усно, письмово та в режимі реального часу з використанням іноземної мови (ІНО 3) |
|
Здійснює усну взаємодію |
запитує та повідомляє інформацію про себе та повсякденні справи, вживаючи короткі сталі вирази та використовуючи у разі потреби жести [2 ІНО 3.1] |
Усно висловлює власні думки, почуття, ставлення та позиції |
описує себе та свій стан короткими фразами [2 ІНО 3.2] |
Здійснює письмову взаємодію |
надає найпростішу інформацію про себе у письмовій формі (записка, анкета) [2 ІНО 3.3] |
Висловлює свої думки, почуття, ставлення та позиції письмово |
пише короткими фразами про себе [2 ІНО 3.4] |
Здійснює взаємодію в режимі реального часу |
пише короткі фрази в режимі реального часу у разі потреби з використанням словника [2 ІНО 3.5] |
Орієнтовні параметри навчально-пізнавальних досягнень учнів згідно Типової освітної програми, розробленої під керівництвом Савченко О. Я. 1- 2 клас Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22
Уміння |
Клас |
2 |
|
Сприймання на слух (Аудіювання) |
Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) |
1-1,5 хв |
|
Зорове сприймання (Читання) |
Обсяг одного тексту в словах (у межах) |
50-80 слів |
|
Усна взаємодія (Діалог) |
Висловлення кожного співрозмовника у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах) |
3 репліки |
|
Усне продукування (Монолог) |
Обсяг висловлення у реченнях (у межах) |
3-4 речення |
|
Писемне продукування (Письмо) |
Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах) |
10-25 слів |
|
Дата і номер показника
Прізвище, ім’я учня/учениці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1 |
Амелін Тимур |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Баран Єлизавета |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Букрєєва Аліна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Глушко Едуард |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Денисенко Костянтин |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Дякіна Ілона |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Малишко Матвій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Мігачова Злата |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Олійник Микита |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
Раковцій Олександр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
Салова Марія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
Шпортак Данііл |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
Шпортак Олександра |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
++ |
+ |
V |
! |
має значні успіхи |
демонструє помітний прогрес |
досягає результату за допомогою вчителя (дорослих) |
ще потребує уваги і допомоги |
UNIT 1. My Family, Friends and Me. Моя сім’я, друзі та я |
|
Індекс |
Показник |
(ІНО 1) |
Сприйняття інформації, висловленої іноземною мовою в умовах безпосереднього й опосередкованого міжкультурного спілкування, та критичне оцінювання інформації |
[2 ІНО 1.1] |
розуміє короткі, прості запитання, твердження, прохання/вказівки та реагує на них вербально та/або невербально |
[2 ІНО 1.2] |
розпізнає знайомі слова і фрази під час сприйняття усної інформації (ім’я, вік, країна) |
(ІНО 2) |
Розуміння прочитаних іншомовних текстів різних видів для здобуття інформації або для задоволення, використання прочитаної інформації та її критичне оцінювання |
[2 ІНО 2.1] |
розпізнає знайомі слова з опорою на наочність (числа до 10, щоденні справи, країни) |
(ІНО 3) |
Надання інформації, висловлювання думок, почуттів та ставлення, взаємодія з іншими особами усно, письмово та в режимі реального часу з використанням іноземної мови |
[2 ІНО 3.1] |
запитує та повідомляє інформацію про себе та повсякденні справи, вживаючи короткі сталі вирази та використовуючи у разі потреби жести (члени родини, друзів, щоденні справи) |
[2 ІНО 3.2] |
описує себе та свій стан короткими фразами |
[2 ІНО 3.3] |
надає найпростішу інформацію про себе у письмовій формі (записка, анкета) |
[2 ІНО 3.4] |
пише короткими фразами про себе / друга (проєктна робота «Родинний альбом», «Мій друг» |
[2 ІНО 3.5] |
пише короткі фрази в режимі реального часу у разі потреби з використанням словника |
№ |
Дата і номер показника
Прізвище, ім’я учня/учениці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Графічні показники
++ |
+ |
V |
! |
має значні успіхи |
демонструє помітний прогрес |
досягає результату за допомогою вчителя (дорослих) |
ще потребує уваги і допомоги |
UNIT 2 My school. Моя школа |
|
Індекс |
Показник |
(ІНО 1) |
Сприйняття інформації, висловленої іноземною мовою в умовах безпосереднього й опосередкованого міжкультурного спілкування, та критичне оцінювання інформації |
[2 ІНО 1.1] |
розуміє короткі, прості запитання, твердження, прохання/вказівки та реагує на них вербально та/або невербально |
[2 ІНО 1.2] |
розпізнає знайомі слова і фрази під час сприйняття усної інформації ( шкільне приладдя, речі в класній кімнаті, кольори, прийменники місця) |
(ІНО 2) |
Розуміння прочитаних іншомовних текстів різних видів для здобуття інформації або для задоволення, використання прочитаної інформації та її критичне оцінювання |
[2 ІНО 2.1] |
розпізнає знайомі слова з опорою на наочність ( шкільне приладдя, речі в класній кімнаті, кольори, That / This; on, in, under; School rules) |
(ІНО 3) |
Надання інформації, висловлювання думок, почуттів та ставлення, взаємодія з іншими особами усно, письмово та в режимі реального часу з використанням іноземної мови |
[2 ІНО 3.1] |
запитує та повідомляє інформацію про себе та повсякденні справи, вживаючи короткі сталі вирази та використовуючи у разі потреби жести (Verb: Сan/Cannot; місце знаходження шкільних предметів) |
[2 ІНО 3.2] |
описує себе та свій стан короткими фразами |
[2 ІНО 3.3] |
надає найпростішу інформацію про себе у письмовій формі (Речі в портфелі, класі) |
[2 ІНО 3.4] |
пише короткими фразами про себе / друга (проєктна робота «Що є в моєму портфелі?», «Мій друг» |
[2 ІНО 3.5] |
пише короткі фрази в режимі реального часу у разі потреби з використанням словника |
№ |
Дата і номер показника
Прізвище, ім’я учня/учениці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Графічні показники
++ |
+ |
V |
! |
має значні успіхи |
демонструє помітний прогрес |
досягає результату за допомогою вчителя (дорослих) |
ще потребує уваги і допомоги |
Тема 3 |
UNIT 3 Tasty food. Cмачна їжа |
Індекс |
Показник |
(ІНО 1) |
Сприйняття інформації, висловленої іноземною мовою в умовах безпосереднього й опосередкованого міжкультурного спілкування, та критичне оцінювання інформації |
[2 ІНО 1.1] |
розуміє короткі, прості запитання, твердження, прохання/вказівки та реагує на них вербально та/або невербально |
[2 ІНО 1.2] |
розпізнає знайомі слова і фрази під час сприйняття усної інформації (like/ don’t like, have/has got) |
(ІНО 2) |
Розуміння прочитаних іншомовних текстів різних видів для здобуття інформації або для задоволення, використання прочитаної інформації та її критичне оцінювання |
[2 ІНО 2.1] |
розпізнає знайомі слова з опорою на наочність ( фрукти, овочі, напої, продукти, числа до 20) |
(ІНО 3) |
Надання інформації, висловлювання думок, почуттів та ставлення, взаємодія з іншими особами усно, письмово та в режимі реального часу з використанням іноземної мови |
[2 ІНО 3.1] |
запитує та повідомляє інформацію про себе та повсякденні справи, вживаючи короткі сталі вирази та використовуючи у разі потреби жести (like/ don’t like; have/has got; ціни ) |
[2 ІНО 3.2] |
описує себе та свій стан короткими фразами (hungry, thirsty) |
[2 ІНО 3.3] |
надає найпростішу інформацію про себе у письмовій формі (like/ don’t like; have/has got; ціни ) |
[2 ІНО 3.4] |
пише короткими фразами про себе / друга (проєктна робота «Що є на сніданок, обід, ланч та вечерю» |
[2 ІНО 3.5] |
пише короткі фрази в режимі реального часу у разі потреби з використанням словника |