№ |
Дата |
Тема. Підтема. |
Мовленнєва компетенція |
Мовна компетенція |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Клас |
||||||||||||
5 |
5 - А |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Лексика |
Граматика |
|||||
Шкільне життя (8 годин)
Ключові компетентності: соціальна та громадянська, екологічна, здоров’язбережувальна, навчальна. Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими, уможливлює обмін ідеями та інформацією, обговорює особливості взаємодії особистості та групи, демонструє розуміння потреби працювати разом; Екологічна безпека та сталий розвиток: наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток, обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті, впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя; Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.
|
||||||||||||
1 |
01.09 |
01.09 |
Шкільні предмети. |
Ex.3 p.12 |
Ex.1,4 p.12 |
Ex.2.5 p.12 |
Cards |
School subjects, timetable, message, website, careful, personal, safe, to chat, to contact, to break, data, password, fake, battle, calculation, creature, fascinating, to divide, to multiply, to subtract, curious, horrible, strict, unusual, wrong, quickly, noisy, strict, activity, after school activity, peers, daybook, classmate, club, competition, event, announcement
|
Imperatives, to be (Present Simple), to have (Present Simple), Prepositions of time, Nouns (days of the week, subjects), Capital letters, Cardinal and Ordinal numbers, Adjectives (degrees of comparison), Pronouns (Subject and Possessive). |
Вивчити слова |
|
|
2 |
07.09 |
05.09 |
Шкільні уроки. |
Ех.1 р.13 |
Ех.2 р.13 |
Ех.4 р.14 |
Writing task |
Ех.3 р.14 |
|
|||
3 |
08.09 |
08.09 |
Шкільне життя. Граматика. The Present Simple tense.
|
Ex. 1 p. 15 |
Cards |
Ex.3 p.15 |
Ex. 2 p.15 |
Розкрити дужки в поданих реченнях. |
|
|||
4 |
14.09 |
12.09 |
На уроках. Граматика. The Present Simple tense. |
My timetable. |
My timetable. |
Speaking cards |
Writing tasks |
Записати розклад англійською |
|
|||
5 |
15.09 |
15.09 |
Рахуємо уроки. Числівники. |
The first day at school. |
p.17 |
Ex.2.4 p.17 |
Writing task |
Ex.3 p.17 |
|
|||
6 |
21.09 |
19.09 |
Рахуємо уроки. Числівники. |
The first day at school. |
p.17 |
Ex.2.4 p.17 |
Writing task |
Завдання на картках |
|
|||
7 |
22.09 |
22.09 |
Порівнюємо уроки. Ступені порівняння прикметників. Повторення. |
Ex.3 p.18 |
Cards |
Ex.2 p.18 |
Ex. 1 p.18 |
Ex. 3, p.18 |
|
|||
8 |
28.09 |
26.09 |
Діагностична робота з теми (Різнорівневі завдання, акцент - Читання) |
Повторити вивчений матеріал з теми |
|
|||||||
Сім’я (8 годин)
Ключові компетентності: соціальна та громадянська, екологічна, здоров’язбережувальна Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок; Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті, впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя; Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.
|
||||||||||||
№ |
Дата |
Тема. Підтема |
Мовленнєва компетенція |
Мовна компетенція |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Клас |
Читання
|
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Лексика |
Граматика |
||||||
5 |
5 – А |
|||||||||||
9 |
29.09 |
29.09 |
Моя родина. |
Ex. 1 p.27 |
Ex. 2 p.27 |
Ex. 3 p.28 |
Family tree |
Age, an only child ,animal trainer, attentive; be crazy about sb/sth; be glad be happy ; be related to become friends , boring, break, bring up, builder, businessman, charming ,clever, cook, curly/straight hair dark hair, dentist do my homework, energetic, excursion, explain, family tree; firefighter; friendly; fun;gardening, generation, get on with/get along with, quality, dangerous, hard-working, patient, to solve, definitely, burglar,to babysit, to repair, Wh-question words, editor, nurse
|
To be (Present Continuous), modality – would like, Wh-questions, articles singular/plural, have/has got.
|
Ex. 4 p.27 |
|
|
10 |
05.10 |
03.10 |
Розкажи про себе. Present Continuous Tense. |
Ex.1 p.31 |
Ex.3 p.31 |
Cards |
Ex. 2 p.31 |
Ex.5 p.30 |
|
|||
11 |
06.10 |
06.10 |
Світ професій. |
Cool jobs. |
Ex.4 p.33 |
Ex.1.2 p.33 |
Ex.5 p.33 |
Ex.3 p.32
|
|
|||
12 |
12.10 |
10.10 |
Світ професій. |
Jobs. |
Завдання на картках |
Завдання на картках |
|
|||||
13 |
13.10 |
13.10 |
Моя сім’я. Граматика. Present Simple /the Present Continuous
|
My family. |
My famly. |
Speaking cards. |
Writing tasks. |
Опрацю-вати презент-тацію |
|
|||
14 |
19.10 |
17.10 |
Моя сім’я. Повторення. |
Now I can.. |
Ex.1 p.40 |
|
Ex.2 p.40 |
Ex.3 p.40 |
|
|||
15 |
20.10 |
20.10 |
Проектна робота “My future job” |
Create a poster about future job |
Доопрацювати проєкт |
|
||||||
16 |
26.10 |
24.10 |
Діагностична робота з теми (Різнорівневі завдання, акцент - Аудіювання ) |
Повторити вивчений матеріал з теми |
|
|||||||
Харчування (8 годин)
Ключові компетентності: соціальна та громадянська компетентності; Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність, спілкування: свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами; Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя; Підприємливість та фінансова грамотність: демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.
|
||||||||||||
№ |
Дата |
Тема. Підтема. |
Мовленнєва компетенція |
Мовна компетенція |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Клас |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Лексика |
Граматика |
||||||
5 |
5 – А |
|||||||||||
17 |
27.10 |
27.10 |
Продукти. Їжа. |
|
Ex.1 p.44 |
Ex.2 p.44 |
|
Cuisine, national, dishes, courses, meals, baguettes, croissant, champagne, raw fish, sushi, tiramisu, snails, probably, noodles, macaroons, Japanese, Asian, to produce, boiled, fried, doughnuts, cornflakes, crisps, peanuts, bone, healthy/unhealthy, skin, to be rich in, minerals, important, already, just, ever, never, yet, pan, recipe, square, delicious, to smell , on my/his/their own, to combine, to cool, to prepare, to stir, completely, a caption, brunch. |
Modality - must / mustn’t; the verb ‘to need’; Present Perfect; countable and uncountable nouns; some, any ,much, many; there is/ there are. |
Ex.3 p.44 |
|
|
18 |
02.11 |
31.10 |
Корисна та шкідлива їжа. |
Ex.2 p.45 |
Ex.1 p.45 |
Speaking cards |
Ex.3 p.46 |
Завдання на картках |
|
|||
19 |
03.11 |
03.11 |
Смаколики. Граматика. Present Perfect Tense. |
p.47 |
Ex.3 p.47 |
Ex.2 p.47 |
Ex.1,2 p.47 |
Завдання на картках |
|
|||
20 |
09.11 |
07.11 |
Продукти. Граматика. Злічувані та незлічувані іменники.
|
p.50 |
Ex.1.2.3 p.50 |
Cards |
Writing task |
Завдання на картках |
|
|||
21 |
10.11 |
10.11 |
Продукти харчування. Граматика. Злічувані та незлічувані іменники.
|
Food in the fridge |
Cards |
Dialogue. |
Quiz. |
Ex.1, p.50 |
|
|||
22 |
16.11 |
14.11 |
Список покупок. |
Ex.2 p.51 |
Ex.1 p.51 |
Ex.3 p.51 |
|
Ex. 2, p. 51 |
|
|||
23 |
17.11 |
17.11 |
Харчування. Повторення. |
p.56 |
Ex.1 p.56 |
Ex.4 p.56 |
Ex.2 p.56 |
Ex. 2, p.56 Повторити вивчену лексику |
|
|||
24 |
23.11 |
21.11 |
Діагностична робота з теми (Різнорівневі завдання, акцент - Письмо )
|
Повторити вивчений матеріал з теми |
|
|||||||
Свята і традиції (9 годин)
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності, креативність; Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність, участь у креативній діяльності: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу. Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет, формулює правила безпеки онлайн спілкування; Підприємливість та фінансова грамотність: пояснює правила безпечної поведінки онлайн.
|
||||||||||||
№ |
Дата |
Тема. Підтема. |
Мовленнєва компетенція. |
Мовна компетенція |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Лексика |
Граматика |
|||||||
Клас |
||||||||||||
5 |
5 – А |
|||||||||||
25 |
24.11 |
24.11 |
Час свят! |
Ex.1 p.58 |
Ex.3 p.59 |
Cards |
Writing task |
Celebrate, celebration, describe, custom, firework, parade, famous, festive, holy, religious, to depend (on), to honour / in honour of, independence, Thanksgiving Day, hunt, shape, couple, jack-o’-lantern, pumpkin, monster, treat, adult, ancient, China, Greek, moon, Roman, Chinese, Jewish, to begin, to divide, to join, to contest, invitation, to invite, spooky, to be excited, a reason, detail, imaginary, to deserve, harvest. |
Past Simple (regular verbs) ;Past Simple (irregular verbs); time expressions with ‘last’, ‘yesterday’, ‘ago’; Prepositions of time – in, on, at; General questions in the Past Simple. |
Завдання на картках |
|
|
26 |
30.11 |
28.11 |
Свята. Граматика. |
Last Christmas. |
|
Speaking card. |
Complete. |
Ex. 4, p. 59 |
|
|||
27 |
01.12 |
01.12 |
Свята. Граматика. Past Simple |
Ex.5 p.64 |
Ex.2.3.5 p.64 |
Ex.4 p.64 |
Ex. 3 p.64 |
Вивчити вірш |
|
|||
28 |
07.12 |
05.12 |
Свята. Граматика. Past Simple (Irregular Verbs) |
Ex.2 p.66 |
My birthday |
Speaking card |
Ex.1,3 p.66 |
Ex.4 p.66 |
|
|||
29 |
08.12 |
08.12 |
Лист до Санти. Контроль письма |
Ex.1 p.67 |
Ex.2 p.68 |
|
Ex.1 p.68 |
Ex. 1, p. 67 |
|
|||
30 |
14.12 |
12.12 |
Свята у світі. Контроль аудіювання |
Ex.1 p.69 |
Ex.2 p.69 |
Ex.3 p.69 |
Ex.2 p.69 |
Ex.1, p. 69 |
|
|||
31 |
15.12 |
15.12 |
Урок-проект «New Year’s postcard». Контроль читання |
Завдання на картках |
|
|||||||
32 |
21.12 |
19.12 |
Свята. Повторення. Контроль усного мовлення |
p.72 |
Ex.1 p.72 |
Ex.3 p.72 |
Ex.2 p.72 |
Підгот.до ДР |
|
|||
33 |
22.12 |
22.12 |
Діагностична робота з теми (Різнорівневі завдання, акцент - Письмо ) |
Повторити вивчений матеріал з теми |
|
|||||||
|
28.12 |
26.12 |
Ааліз діагностичної роботи |
|||||||||
|
29.12 |
29.12 |
Підсумок за І семестр |
|||||||||