Календарно-тематичний план. 5 клас. І семестр.

Про матеріал
Даний календарно-тематичний план розроблений за програмою на основі Державного стандарту для 5-го класу (І семестр, 2 год. в тиждень).
Перегляд файлу

 

Дата

Тема. Підтема.

Мовленнєва компетенція

Мовна компетенція

Домашнє завдання

Примітка

Клас

5

5 - А

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Лексика

Граматика

Шкільне життя

(8 годин)

 

Ключові компетентності: соціальна та громадянська, екологічна, здоров’язбережувальна, навчальна.

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими, уможливлює обмін ідеями та інформацією, обговорює особливості взаємодії особистості та групи, демонструє розуміння потреби працювати разом;

Екологічна безпека та сталий розвиток: наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток, обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті, впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя;

Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

 

1

01.09

01.09

Шкільні предмети.

Ex.3 p.12

Ex.1,4 p.12

Ex.2.5 p.12

Cards

School subjects, timetable, message, website, careful, personal, safe, to chat, to contact, to break, data, password, fake, battle, calculation, creature, fascinating, to divide, to multiply, to subtract, curious, horrible, strict, unusual, wrong, quickly, noisy, strict, activity, after school activity, peers, daybook, classmate, club, competition, event, announcement

 

 

Imperatives, to be (Present Simple),  to have (Present Simple), Prepositions of time, Nouns (days of the week, subjects), Capital letters, Cardinal and Ordinal numbers, Adjectives (degrees of comparison), Pronouns (Subject and Possessive).

Вивчити слова

 

2

07.09

05.09

Шкільні уроки.

Ех.1 р.13

Ех.2 р.13

Ех.4 р.14

Writing task

Ех.3 р.14

 

3

08.09

08.09

Шкільне життя. Граматика. The Present Simple tense.

 

Ex. 1 p. 15

Cards

Ex.3 p.15

Ex. 2 p.15

Розкрити дужки в поданих реченнях.

 

4

14.09

12.09

На уроках. Граматика. The Present Simple tense.

My timetable.

My timetable.

Speaking cards

Writing tasks

Записати розклад англійською

 

5

15.09

15.09

Рахуємо уроки. Числівники.

The first day at school.

p.17

Ex.2.4 p.17

Writing task

Ex.3 p.17

 

6

21.09

19.09

Рахуємо уроки. Числівники.

The first day at school.

p.17

Ex.2.4 p.17

Writing task

Завдання на картках

 

7

22.09

22.09

Порівнюємо уроки. Ступені порівняння прикметників. Повторення.

Ex.3 p.18

Cards

Ex.2 p.18

Ex. 1 p.18

Ex. 3, p.18

 

8

28.09

26.09

Діагностична робота з теми

(Різнорівневі завдання, акцент - Читання)

Повторити вивчений матеріал з теми

 

Сім’я

(8 годин)

 

Ключові компетентності: соціальна та громадянська, екологічна, здоров’язбережувальна

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок;

Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті,    впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя;

Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

 

Дата

Тема. Підтема

Мовленнєва компетенція

Мовна компетенція

Домашнє завдання

Примітка

        Клас

Читання

 

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Лексика

Граматика

5

5 – А

9

29.09

29.09

Моя родина.

Ex. 1 p.27

Ex. 2 p.27

Ex. 3 p.28

Family tree

Age, an only child ,animal trainer, attentive; be crazy about sb/sth; be glad  be happy ; be related to become friends , boring, break, bring up, builder,  businessman, charming ,clever, cook,  curly/straight hair dark hair,  dentist do my homework,  energetic,  excursion, explain, family tree; firefighter; friendly; fun;gardening, generation, get on with/get along with, quality, dangerous,  hard-working, patient,  to solve, definitely, burglar,to babysit, to repair, Wh-question words, editor, nurse

 

 

 

 

To be (Present Continuous), modality – would like, Wh-questions, articles singular/plural, have/has got.

 

Ex. 4 p.27

 

10

05.10

03.10

Розкажи про себе. Present Continuous Tense.

Ex.1 p.31

Ex.3 p.31

Cards

Ex. 2 p.31

Ex.5 p.30

 

11

06.10

06.10

Світ професій.

Cool jobs.

Ex.4 p.33

Ex.1.2 p.33

Ex.5 p.33

Ex.3 p.32

 

 

12

12.10

10.10

Світ професій.

Jobs.

Завдання на картках

Завдання на картках

 

13

13.10

13.10

Моя сім’я. Граматика.

Present Simple /the Present Continuous

 

My family.

My famly.

Speaking cards.

Writing tasks.

Опрацю-вати презент-тацію

 

14

19.10

17.10

Моя сім’я. Повторення.

Now I can..

Ex.1 p.40

 

Ex.2 p.40

Ex.3 p.40

 

15

20.10

20.10

Проектна робота “My future job”

                    Create a poster about future job

Доопрацювати проєкт

 

16

26.10

24.10

Діагностична робота з теми

(Різнорівневі завдання, акцент - Аудіювання )

Повторити вивчений матеріал з теми

 

Харчування

(8 годин)

 

Ключові компетентності: соціальна та громадянська компетентності;

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність, спілкування: свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами;

Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя;

Підприємливість та фінансова грамотність: демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

 

Дата

Тема. Підтема.

Мовленнєва компетенція

Мовна компетенція

Домашнє завдання

Примітка

Клас

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Лексика

Граматика

5

5 – А

17

27.10

27.10

Продукти. Їжа.

 

Ex.1 p.44

Ex.2 p.44

 

Cuisine, national, dishes, courses, meals, baguettes, croissant, champagne, raw fish, sushi, tiramisu, snails, probably, noodles, macaroons, Japanese, Asian, to produce, boiled, fried, doughnuts, cornflakes, crisps, peanuts, bone, healthy/unhealthy, skin, to be rich in, minerals,  important, already, just, ever, never, yet, pan, recipe, square, delicious, to smell , on my/his/their own, to combine, to cool, to prepare,  to stir, completely, a caption, brunch.

Modality -  must / mustn’t;  the verb ‘to need’; Present Perfect;  countable and uncountable nouns;  some, any ,much,  many; there is/ there are.

Ex.3 p.44

 

18

02.11

31.10

Корисна та шкідлива їжа.

Ex.2 p.45

Ex.1 p.45

Speaking cards

Ex.3 p.46

Завдання на картках

 

19

03.11

03.11

Смаколики. Граматика. Present Perfect Tense.

p.47

Ex.3 p.47

Ex.2 p.47

Ex.1,2 p.47

Завдання на картках

 

20

09.11

07.11

Продукти.

Граматика. Злічувані та незлічувані іменники.

 

p.50

Ex.1.2.3 p.50

Cards

Writing task

Завдання на картках

 

21

10.11

10.11

Продукти харчування.

Граматика. Злічувані та незлічувані іменники.

 

Food in the fridge

Cards

Dialogue.

Quiz.

Ex.1, p.50

 

22

16.11

14.11

Список покупок.

Ex.2 p.51

Ex.1 p.51

Ex.3 p.51

 

Ex. 2, p. 51

 

23

17.11

17.11

Харчування. Повторення.

p.56

Ex.1 p.56

Ex.4 p.56

Ex.2 p.56

Ex. 2, p.56

Повторити вивчену лексику

 

24

23.11

21.11

Діагностична робота з теми

(Різнорівневі завдання, акцент - Письмо )

 

Повторити вивчений матеріал з теми

 

Свята і традиції

(9 годин)

 

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності, креативність;

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність, участь у креативній діяльності: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу.

Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет, формулює правила безпеки онлайн спілкування;

Підприємливість та фінансова грамотність: пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

 

Дата

Тема. Підтема.

Мовленнєва компетенція.

Мовна компетенція

Домашнє завдання

Примітка

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Лексика

Граматика

Клас

5

5 – А

25

24.11

24.11

Час свят!

Ex.1 p.58

Ex.3 p.59

Cards

Writing task

Celebrate, celebration, describe, custom, firework, parade, famous, festive, holy, religious,  to depend (on), to honour / in honour of, independence, Thanksgiving Day, hunt, shape, couple, jack-o’-lantern, pumpkin, monster, treat, adult, ancient, China, Greek, moon, Roman, Chinese, Jewish, to begin, to divide, to join, to contest, invitation, to invite, spooky, to be excited, a reason, detail, imaginary, to deserve, harvest.

 

Past Simple (regular verbs) ;Past Simple (irregular verbs); time expressions with ‘last’, ‘yesterday’, ‘ago’; Prepositions of time – in, on, at; General questions in the Past Simple.

Завдання на картках

 

26

30.11

28.11

Свята. Граматика.

Last Christmas.

 

Speaking card.

Complete.

Ex. 4, p. 59

 

27

01.12

01.12

Свята. Граматика. Past Simple

Ex.5 p.64

Ex.2.3.5 p.64

Ex.4 p.64

Ex. 3 p.64

Вивчити вірш

 

28

07.12

05.12

Свята.

Граматика.

Past Simple (Irregular  Verbs)

Ex.2 p.66

My birthday

Speaking card

Ex.1,3 p.66

Ex.4 p.66

 

29

08.12

08.12

Лист до Санти.

Контроль письма

Ex.1 p.67

Ex.2 p.68

 

Ex.1 p.68

Ex. 1, p. 67

 

30

14.12

12.12

Свята у світі.

Контроль аудіювання

Ex.1 p.69

Ex.2 p.69

Ex.3 p.69

Ex.2 p.69

Ex.1, p. 69

 

31

15.12

15.12

Урок-проект «New Year’s postcard».

Контроль читання

Завдання на картках

 

32

21.12

19.12

Свята. Повторення.

Контроль усного мовлення

p.72

Ex.1 p.72

Ex.3 p.72

Ex.2 p.72

Підгот.до ДР

 

33

22.12

22.12

Діагностична робота з теми

(Різнорівневі завдання, акцент - Письмо )

Повторити вивчений матеріал з теми

 

 

28.12

26.12

Ааліз діагностичної роботи

 

29.12

29.12

Підсумок за І семестр

 

doc
Додано
3 січня
Переглядів
450
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку