Календарне планування уроків англійської мови 9-Б клас за новою програмою 2017 року
за підручником Карпюк О.Д (2 години на тиждень)
Вчитель: Колодіна Н.А
2 семестр 2020-2021н.р
№ з/п |
Дата |
Скор. №/дата |
Зміст уроку |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
|||||||
|
|
Екологі-чна |
Громадянська відповідаль-ність |
Здо-ров’я і безпека |
Підпри-ємли-вість та фінанси-ва грамо-тність |
Лексика |
Граматика |
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
||||
Наука і технічний прогрес |
||||||||||||||
30
|
11.01 |
|
|
Введення лексичного матеріалу за темою. Розвиток навичок мовлення. |
Презен-тує та обґрун-товує проекти щодо збере-ження довкіл-ля та забезпе-чення його сталого розвит-ку.
|
Обговорює свою роль у сучасному технологі-чному середовищі.
|
Обго-ворює позити-вні та негативні наслід-ки від певних вина-ходів.
|
|
p.120 |
Present Passive |
ex. 2(c), 3 p.119 |
|
ex. 2(a) p.118 |
Вивчити слова |
31 |
12.01 |
|
|
Розвиток навичок читання, аудіювання, діалогічного мовлення |
|
Modal verbs |
ex. 7(d) p.122 ex. 4(b,c) p.123 |
ex. 8, 9 p.123 |
ex. 7(a) p.121 |
ex. 6 p.121 |
||||
32 |
18.01 |
|
|
Активізація ЛО. Розвиток навичок письма та говоріння |
ex. 1 p.124, 126 |
Words building |
|
|
ex. 3(a) p.125, ex.4 p.126 ex. 3(b) p.125 |
Вивчити слова Ex. 6 p. 127 |
||||
33 |
19.01 |
|
|
Робота зновими ЛО. Удосконален-ня навичок аудіювання, діалогічного мовлення |
p. 127 |
|
ex. 1(a) p.128 |
ex. 1(b) p.129 |
Ех. 7 р.127 |
Переказ тексту р. 128-129 |
||||
34 |
25.01 |
|
|
Виконання вправ з граматики
|
|
Present and Past passive |
Grammar rules p.130,131 Ex.3 p. 130 |
|
Ex. 3(c) p.131, ex.2,4 p.130,131 |
Вивчити правила, 5 реч. У Present/Past passive
|
||||
35 |
26.01 |
|
|
Активізація лексики за темою. Складання діалогів. |
р. 133, 135 |
|
Ех. 5 р.132 |
Ех. 7(а) р. 134 |
Ех. 6 р. 134 |
Ех. 4 (в) р.135 |
||||
36 |
01.02 |
|
|
Закріплення навичок читання. |
Читання для задоволення |
Переказ тексту |
||||||||
37 |
02.02 |
|
|
Виконання вправ з граматики |
|
Present and Past passive |
Ех. 4(а) р.138, |
ех. 5 р.139 |
Ех. 1 р.136, Ех. 9 р. 136 |
Ех.2 р.137 |
||||
38 |
08.02 |
|
|
Введення лексики за темою. Розвиток навичок читання |
р. 144 |
|
Ех. 6 (а) р.142 |
|
Ех. 6(в) р. 142, ех. 8 р.143 Словник. диктант |
Ех. 2 (а) р.145 |
||||
39 |
09.02 |
|
|
Підсумковий урок з теми «Наука і технічний прогрес» |
||||||||||
Природа і погода |
||||||||||||||
40 |
15.02 |
|
|
Введення нових ЛО. Повторення вживання Present and Past Simple. Читання тексту |
Розгля-дає природу як цілісну систему. Розроб-ляє план дій щодо прове-дення шкіль-них еколо-гічних заходів.
|
|
Робить повідомлення про складні погодні умови. Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону.
|
Обгово-рює ефектив-не та раціона-льне викори-стання природних ресурсів.
|
p. 149 ex. 1 p. 146 |
Present and Past Simple |
Ex.4 p.147 |
|
Ex. 3 p. 147, ex. 5 p. 149 |
Переказ тексту ех.4 р. 147 |
41 |
15.02 |
|
|
Удосконален-ня навичок діалогічного мовлення. Розвиток навичок письма |
|
|
|
|
|
|
Ех. 7 (а) р. 150 |
Ех.8 р. 151 |
Ех.6 р. 150 |
Ех.9 (а) р. 151 |
42 |
16.02 |
|
|
Активізація ЛО. Розвиток навичок читання, письма иа говоріння |
|
|
|
|
р.153 |
|
Ех.1 р.152 |
Ех. 3(в) р.154 |
Ех.4 р.154 |
Вивчити слова |
43 |
22.02 |
|
|
Закріплення навичок читання. |
|
|
|
|
Читання для задоволення |
Переказ тексту |
||||
44 |
23.02 |
|
|
Практикуван-ня навичок читання та аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Ex. 5 p. 155, ex. 6 p. 156 |
|
Ex. 7 (a) p.156, ex. 7(b) p. 156 |
Повторити граматичні правила |
45 |
01.03 |
|
|
Виконання граматичних вправ |
|
|
|
|
|
the 1st Conditional |
Rules p.157 |
|
Ex. 1,2 p.157, ex.4 p. 158 Ex. 3 p. 158
|
6 речень у the 1st Conditional |
46
|
02.03 |
|
|
Практикував-ня у складанні діалогів. Удосконален-ня навичок письма
|
|
|
|
|
|
|
Ех. 2 р.159, 160, р.161 |
Ех. 3 (в) р.161 |
Ех. 3 (а) р.161 |
Описати улюблену тварину |
47 |
09.03 |
|
|
Активізація лексики. Удосконален-ня навичок читання, аудіювання |
|
|
|
|
р. 163 |
|
Ех. 4 р. 162, ех. 5(а) р.162 |
Ех. 6 р. 164 |
Ех. 5 (в) р.163 |
Ех. 7 (в) р. 164 |
48 |
15.03 |
|
|
Робота з новими ЛО. Написання творчої роботи |
|
|
|
|
р 164. |
|
Ех.1,2 р.168 |
Ех.2 р.167 |
Ех.8 р.165 |
Ех.1 р.167 |
49 |
16.03 |
|
|
Розвиток навичок письма, читання та аудіювання |
|
|
|
|
p. 170, 175 |
Modal verbs |
Ex.1 p. 175, ex. 4 (c) p. 169
|
|
ex. 4 (a, b) p. 169 Ex. 2 p.177, ex. 11 p. 173 Словник. диктант |
|
50 |
29.03 |
|
|
Підсумковий урок з теми «Природа і погода» |
||||||||||
Україна та англомовні країни |
||||||||||||||
51 |
30.03 |
|
|
Введення лексики. Удосконален-ня навичок |
Пропонує заходи щодо покращен-ня екологічної ситуації в Києві. Обгово-рює питання, пов’язані із збережен-ням навколишнього середови-ща у своєму регіоні та державі. Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні. Описує види еко-туризму.
|
Порівнює Київ з іншими європейськими столицями. Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. Розпитує про правила поведінки в європей-ських столицях. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
Запитує про/пояс-нює правила безпеки пересу-вання по Києву.
|
Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови.
|
Ех.2 р.182 |
|
Ех. 3 р.185 |
Ех.8 р.187 |
Ех. 6 р. 186 |
|
52 |
05.04 |
|
|
Закріплення навичок читання. |
Читання для задоволення |
Переказ тексту |
||||||||
53 |
06.04
|
|
|
Розвиток навичок аудіювання та письма Виконання граматичних вправ |
|
Past and Future Tenses |
Ех.1,2,3 р.188 Ex. 1 p.192, ex. 4 p. 193 |
|
Ех.5 р.191 Ex. 2 p. 192, ex.6 p. 194 |
Ex. 7 p.194 письмово |
||||
54 |
12.04 |
|
|
Розвиток навичок письма, аудіювання, читання |
|
Phrasal verbs |
Ex. 3 (a,b) p.196, ex.4,5 p. 198
|
|
Ex. 1 p. 194, ex 2(a) p.195 |
Ex.1 p.200 письмово |
||||
55 |
13.04 |
|
|
Розвиток навичок письма, аудіювання, читання |
|
|
Ех. 1 р.201 Ех. 6 (в) р.205 |
|
Ех.3 р.204, ех. 5(в) р.205 |
Ех.7 р.207 |
||||
56 |
19.04 |
|
|
Введення нових ЛО. Практикував-ня навичок читання, діалогічного мовлення |
Р.207 |
|
Ех.2 р. 207 |
Ех.4 р.210 |
|
Ех. 5 р.210 письмово |
||||
57 |
20.04 |
|
|
Виконання вправ з граматики |
|
Passive voice |
Ex. 6(a) p.216 |
Ex.2 p. 214 |
Ex.1 p.213, Ex. 1-3 p.211 Словник. диктант |
|
||||
58 |
26.04 |
|
|
|
Підсумковий урок з теми |
Переказ фрагменту
|
||||||||
59 |
27.04 |
|
|
Контроль аудіювання
|
||||||||||
60 |
11.05 |
|
|
Контроль читання |
С.245 в.2
|
|||||||||
61 |
17.05 |
|
|
Контроль письма. |
Повт.ЛО грам. прав |
|||||||||
62 |
18.05 |
|
|
Контроль говоріння. |
С.249 напис.повідомлення |
|||||||||
63 |
24.05 |
|
|
Аналіз контрольних робіт |
С.250 в.С пис. |
|||||||||
64 |
25.05 |
|
|
Підсумковий урок |
|