№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати |
Мовленнєвий матеріал |
Мовленнєва компетенія |
Змістові лінії |
Примітки |
|||||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
|
||||||||||
Тема 1. Наші свята. 11 год.
|
||||||||||||||||
1. |
14.01 |
|
Який сьогодні день? |
Запитує про день тижня, розказує що робить у цей день, веде діалогічне мовлення з однокласником |
What day is it today? It is Monday today. I always read books on Monday. |
ay |
Впр.1,2,3 c.55 |
Впр.3 c.56 |
Впр. 4-5 c.56 |
Впр.4 с.56 |
|
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
|
|||
2. |
17.01 |
|
З днем народження! |
Вітає, запитує про день народження та вік |
When is your birthday? How old are you? Happy birthday! |
ir, er, ur |
Впр.1-2 с.57 |
Впр.4-5 с.58 |
Впр.3,6 с.58 |
Впр.3 с.58 |
Впр.5 с.58 |
|
||||
3. |
21.01 |
|
Вечірка з нагоди дня народження |
Вітає, констатує факт, пропонує |
Are you happy? This present is for you. It is a big car. Let’s play! |
all |
Впр 1-2 c.59
|
Впр.3 с.60 |
Впр.4. с.60 |
Впр.4 с.60 |
|
|
||||
4. |
24.01 |
|
Час Різдва! |
Розказує про те, що бачить на ялинці |
Look, this is our Christmas Tree! Give me that star! |
ar, ight |
Впр.1,3 с.61 |
Впр.2 с.61 Впр.3 с.61 |
Впр.5 с.62 |
Впр.4 с.62 |
|
|
||||
5. |
28.01 |
|
Листівки до Різдва |
Розповідає про листівки, задає питання другу |
This card is from Jack. I have got… |
ea, ee |
Впр.1,3 с.63 |
Впр.2,4 с.63-64 |
Впр.7 с.64 |
Впр.5 с.64 |
Впр.6 с.64 |
|
||||
6. |
31.01 |
|
Новорічні подарунки Новорічна вечірка |
Вітає з святом, дарує подарунки |
Happy New Year! This present is for you. What can you do? Let’s
|
ch |
Впр.1-2 с.65 Впр.1-2 с.66 |
Впр.3 с.65 Впр.3 с.67 |
Впр.5 с.65 Впр.5 с.67 |
Впр.5 с.65 Впр.4 с.67 |
Впр.4 с.65 |
|
||||
7 |
04. 02 |
|
Щасливих свят! |
читання листівки до свята |
Merry Christmas! Happy New Year! Happy birthday! |
|
Впр.2 с.68 |
Впр.1,3 с.68 |
Впр.4 с.69 |
Впр.5 с.69 |
|
|
||||
8 |
07. 02 |
|
Час розважатися |
Написання листівки до свята |
Go home,play computer,do homework,help |
|
Впр.1 с.70 Впр.3 с.71 |
Впр.2 с.70 Впр.4 с.71 |
Впр.6 с.70 Впр.6 с.71 |
Впр.5 с.69 Впр.5 с.71 |
Впр.3 с.68 Впр.5 с.71 |
|
||||
9 |
11. 02
|
|
Ми- творчі |
Проектна робота «Новорічні іграшки» С.72 |
|
|||||||||||
10 |
14. 02
|
|
Час історій |
Урок усного мовлення С.73 |
|
|||||||||||
11 |
18. 02 |
|
Узагальнення з теми «Наші свята» |
Проектна робота «Моє улюблене свято» С.75 |
|
|||||||||||
Тема 2. Час для розваг. 9 год. |
||||||||||||||||
12 |
21.02 |
|
У тебе є дві машинки |
Розповідає про іграшки товаришів |
Are you happy? Why are you sad? |
oor,our |
Впр.1-3 с.76-77 Впр.1-2 с.78 |
Впр.2 с.76 |
Впр.5 с.77 Впр.3,5 с.79 |
Впр.4 с.77 Впр.4 с.79 |
|
Громадська відповідальність:використовує модель поведінки , яка не суперечить правилам життя у суспільстві |
|
|||
13 |
25.02 |
|
Наші іграшки Чия це іграшка? |
Описує людину та її іграшку |
This is Bill and that is his plane. Whose game is it? Where is my game? |
l |
Впр.1-2 с.80 Впр.1-2 с.82 |
Впр.3 с.81 Впр.3 с.83 |
Впр.5 с.81 Впр.5 с.83 |
Впр.4 с.81 Впр.4 с.83 |
|
|
||||
14 |
28.02 |
|
Моя улюблена іграшка |
Ставити запитання про улюблену іграшку та описувати її |
What is your favourite toy? |
t, er, or |
Впр.1,2 с.84 |
Впр.2 с.84 |
Впр.3,5 с.85 |
Впр.4 с.85 |
|
|
||||
15 |
03.03 |
|
На ігровому майданчику |
Розказати хто як грається |
I can play in the sandpit. You can play with the spade. |
s |
Впр.1,3 с.86-87 |
Впр.2 с.86 |
Впр.5 с.87 |
Впр.4 с.87 |
|
|
||||
16 |
06.03 |
|
Ходімо до парку |
Розповідає про свої вміння та бажання погратися |
Let’s fly a kite! Can you fly a kite? Sorry, I can’t. |
f |
Впр.1-2 с.88 |
Впр.3 с.89 |
Впр.5 с.89 |
Впр.4 с.89 |
|
|
||||
17 |
10.03 |
|
Де моя літальна тарілка? |
Запитує та говорить про іграшки |
Where is my Frisbee? It is on the slide. |
|
Впр.1-2 с.90 |
Впр.3 с.91 |
Впр.5 с.91 |
Впр.4 с.91 |
Впр.4 с.91 |
|
||||
18 |
13.03 |
|
У мене є хобі |
Розповісти про своє хобі |
What is your hobby? |
|
Впр.1-2 с.92 Впр.1-2 с.92 |
Впр.3 с.93 Впр.3 с.93 |
Впр.6 с.93 |
Впр.5 с.93 Впр.4 с.93 |
Впр.5 с.93 |
|
||||
19 |
17.03
|
|
Час історій |
Урок усного мовлення С.95 |
|
|||||||||||
20 |
20.03 |
|
Узагальнення з теми «Час для розваг»
|
С.96-97 |
|
|||||||||||
Тема 3. Це я. 9 год.
|
|
|
||||||||||||||
21 |
31.03 |
|
Це мої руки Моє обличчя |
Називає частини тіла Описує голову та обличчя |
This is my head, these are my legs. My face is very nice. I have got… |
f Eyes, ears, hair, th |
Впр.1-2 с.98 Впр.1-2 с.100 |
Впр.3 с.99 Впр.3 с.101 |
Впр.5 с.99 Впр.5 с.101 |
Впр.4 с.99 Впр.4 с.101 |
|
Підприємницька та фінансова грамотність:розуміє необхідність планування покупок Здоров’я і безпека :розрізняє здорові та шкідливі звички, дотримується здорового способу життя |
|
|||
22 |
03.04 |
|
Мій батько розумний |
Описує родичів |
This is my father. He is… |
y |
Впр.1-2 с.102 |
Впр.3 с.103 |
Впр.5 с.103 |
Впр.4 с.103 |
|
|
||||
23 |
07. 04 |
Вона втомлена |
Запитує однокласника про стан людей |
Are you sad? Is he tired? |
|
Впр.1,3 с.104-105 |
Впр.2 с.104 |
Впр.5 с.105 |
Впр.4 с.105 |
|
|
|||||
24 |
10.04 |
|
Зніми цей капелюх |
Розповідає про одяг на собі |
I have got… Take it off! |
|
Впр.1,3 с.106-107 |
Впр.2 с.106 |
Впр.5 с.107 |
Впр.4 с.107 |
|
|
||||
25 |
14.04 |
|
Мені подобається жовтий светр |
Розповідає про одяг |
I like this yellow jacket. |
|
Впр.1,3 с.108 |
Впр.2 с.108 |
Впр.5 с.108 |
Впр.4 с.108 |
Впр.2 с.108 |
|
||||
26 |
17.04 |
|
Я в кепці Де моя кепка? |
Розказує про одяг на людині та собі |
I am wearing a red cap. She is wearing a yellow dress. Can you see my shoes? Where are my shoes? |
|
Впр.1,3 с.109-110 Впр.1 с.113 |
Впр.2 с.109 Впр.2 с.113 |
Впр.5 с.109 Впр.7 с.114 |
Впр.4 с.109 Впр.4 с.114 |
Впр.4 с.109 проектна робота Впр.5-6 с.114 |
|
||||
27 |
21.04 |
|
Ти у джинсах? |
Запитує про одяг людини |
Is she wearing a skirt? |
|
Впр.1,4 с.111-112 |
Впр.3 с.112 |
Впр.2 с.111-112 |
Впр.5 с.112 |
|
|
||||
28 |
24.04 |
|
Ми-творчі |
Проектна робота Вчимося одягати с.115 |
|
|||||||||||
29 |
28.04 |
|
Узагальнення з теми «Це я» |
|
|
|
||||||||||
Тема 4. Наша земля. 7 год.
|
|
|
||||||||||||||
30 |
05.05 |
|
Щаслива зима Прохолодна весна |
Описує погоду та що робить у той час |
It’s snowy. It’s not cold. She is riding a bike. Is she riding a bike? |
|
Впр.1-2 с.119 Впр.1,3с.121-122 |
Впр.3 с.120 Впр.2 с.121 |
Впр.5 с.120 Впр.5 с.122 |
Впр.4 с.120 Впр.4 с.122 |
|
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з природою Здоров’я і безпека : дотримується здорового способу життя |
|
|||
31 |
08.05 |
|
Спекотне літо Яскрава осінь |
Описує погоду, будує речення в тривалому часі |
What are they doing? What season is it? |
|
Впр.1-2 с.123 Впр.1,3 с.125 |
Впр.3 с.124 Впр.2 с.125 |
Впр.5 с.124 Впр.5 с.126 |
Впр.4 с.124 Впр.4 с.126 |
|
|
||||
32 |
12. 05 |
|
Яка домашняя тваринка в тебе є? |
Розповідає про домашнього улюбленця |
What pet have you got? |
|
Впр.1,2 с.127 |
Впр.3 с.128 |
Впр.5 с.128 |
Впр.4 с.128 |
|
|
||||
33 |
15. 05 |
|
Наскільки довгий його хвіст? |
Запитує про частини тіла |
How big is your pet? |
|
Впр.1,3 с.129-130 |
Впр.2 с.129 |
Впр.5 с.130 |
Впр.4 с.130 |
Впр.4 с.130 |
|
||||
34 |
19. 05 |
|
Їдьмо на ферму! |
Розказує про домашніх тварин |
How many chickens have you got? |
|
Впр.1,3 с.131-132 |
Впр.2 с.131 Впр.6 с.132 |
Впр.5 с.132 |
Впр.4 с.132 |
Впр.4 с.132 Впр.6 с.132 |
|
||||
35 |
22. 05
|
|
У зоопарку Чи люблять зебри фрукти?
|
Описує диких тварин |
What animal is it? It’s a monkey. It likes fruit. |
|
Впр.1 с.133 Впр.1,2 с.134 |
Впр.3 с.133 Впр.3 с.134 |
Впр.4 с.133 Впр.4 с.134 |
Впр.2 с.133 Впр.2 с.134 |
|
|
||||
36 |
26. 05 |
|
Узагальнення з теми «Наша земля» |
Проектна робота Робимо колаж с.135 |
|
|||||||||||
37 |
29. 05 |
|
Підсумковий урок. Узагальнення за ІІ семестр. |
С.136 |
|
|||||||||||
Календарно – тематичне планування навчального матеріалу на 2 семестр 2020р. з англійської мови у 2 класі за підручником Губарєва С.С., Павліченко О.М., Залюбовська Л.В. для 2 класу (2-й рік навчання) , Харків, «Видавництво Ранок», 2019
ІІ С Е М Е С Т Р
2 КЛАС
Кількість годин: 37
Кількість годин по темам:
Наші свята - 11
Час для розваг – 9
Це я – 9
Наша земля - 7
Підсумковий урок - 1